Respectaţi Legea Educaţiei Naţionale la UMF Tg. Mureş!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Respectaţi Legea Educaţiei Naţionale la UMF Tg. Mureş!

Franz

#1676 Re:

2012-04-03 22:12

#1673: -

Uite ca tocmai am citit și eu minunatul articol. Eu sunt inginer, văd lucrurile de o manieră mecanică (mecanicistă, susțin unii), de aceea nu-mi iau libertatea de a emite teorii istorice sau filosofice. Nu mă pot însă împiedica să remarc următorul aspect: HRP, acest adolescent maturizat înainte de termen, căruia nu i-au coborât încă testiculele, fizician ratat, a devenit peste noapte filosof, istoric, istoric al artei și cine știe ce minuni ”culturale” o fi mai făptuind el. Vouă nu vi se pare bizar?

Nu zic să luăm de bune spusele sau scrisele unor istorici care ne-au umplut manualele și spiritele cu faptele de eroism și vitejie ale înaintașilor. Dar nici de teorii precum cea  a vidului istoric, a brânzei și alte asemenea aberații iraționale nu cred că este timpul sau cazul să ne cramponăm.

Acest copil cu ombilicul netăiat care este HRP amestecă denumirile actuale cu cele medievale, mai scapă chiar și câte un termen de geologie care nicicum nu face casă bună cu istoria medievală, confundă otomanii cu turcii.......în fine, face un fel de ghiveci călugăresc din niște termeni, noțiuni, date și nume (toponime sau antroponime) de te umflă râsul. Mă rog, te-ar umfla râsul dacă nu i-ar lua-o înainte indignarea.