Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica

Anonim McNestiutul

#276 Re:

2016-06-30 09:18

#273: -  

Nu inteleg de ce e vina parintilor, copiii trebuiau sa fie atenti.


Musafir

#277 Re: Re:

2016-06-30 09:25

Nu e corect fata de cei care au scris bine !


Musafir

#278 Re: Re: Re:

2016-06-30 09:30

#277: - Re: Re:  

 Au scris bine in ce sens? Logic sau matematic? Unde specifica faptul ca sistemul de notare este de la 1-10 sau 1-8? Unde specifica numarul de elevi? Unde specifica faptul ca elevii invata in Ro.... cu sistemul de notare aferent? Stiti sa cititi o diagrama cu bare conform legendei?

Lectura placuta:

Conform formularii: “in diagrama de mai jos este prezentata repartitia notelor obtinute .... de elevii unei clase”, notele ar trebui reprezentate pe axa OY, iar numarul de elevi pe axa OX. In schimb, conform reprezentarii grafice, numarul de elevi pare a fi reprezentat pe axa OY. Consider ca acest subiect este interpretabil, putand fi date 2 raspunsuri diferite care pot fi considerate corecte.

Ca si contraexemplu va ofer punctul 6 al Subiectului I de la proba de Matematica de la Evaluarea Nationala de anul trecut (2015). Acolo formularea a fost: “in diagrama de mai jos este prezentata repartitia elevilor unei clase ... in functie de notele obtinute .... “, graficul fiind similar cu cel de la subiectele din 2016. Aici nu au existat ambiguitati, subiectul fiind complet si unitar, numarul de elevi fiind evident reprezentat pe axa OY, atat conform formularii subiectului, cat si conform reprezentarii grafice

Nu in ultimul rand, scopul subiectului ar trebui sa fie verificarea faptului ca elevii stiu sa interpreteze o reprezentare grafica, cu axele clar identificate, nu sa fie tricky. Iar deductii gen notele sunt de la 1 la 10 nu isi au locul, nu era un concurs de inteligenta, ci un examen de verificare a cunostintelor.


Musafir

#279

2016-06-30 09:31

Pentru ca nu este normal... era un exercitiu de atentie. Cine nu a facut bine trebuie sa piarda cele 5 sutimi!
musafir

#280

2016-06-30 09:36

raspunsul corect este 3,era normal,si nu ducea pe nimeni in eroare graficul si patratelul din dreapta,trebuia sa te iei dupa cifrele de jos ! de la 1-10 fiind notele,si 1-8 nr.elevi! iar 0 era originea! daca nu stiti nici un grafic sa cititi..


Musafir

#281 Re:

2016-06-30 09:37

#279: -  

 Ce mai e normal? Pacat ca s-au creat aceste doua tabere...cu discutii imorale...jignitoare....cand foarte clar departajarea o va face subiectul III.


Musafir

#282

2016-06-30 10:32

Am semnat din cauza ca exercitiul respectiv a fost foarte clar din moment ce aparea o casuta marcata ce reprezenta nota eleviilor, si cealalta parte a graficului ce putea reprezenta? Numar de prosti?

Musafir

#283 Re: Re: Re: Re:

2016-06-30 11:07

#278: - Re: Re: Re:  

 Este exact, dar exact acelasi subiect ca anul trecut, aceeasi diagrama, la fel fara nici o notare pe axe.

nu SIMILAR, ci exact la fel.

daca se noteaza si raspunsul 8, solicitam si recorectarea lucrarilor de anul trecut !


Musafir

#284 Re: Re:Nu e corect deloc .Eu cred ca este o nedreptate pentru cei care au ales raspunsul corect.!!!

2016-06-30 11:25


Musafir

#285

2016-06-30 11:29

nervos ca nu am pasarika

 


Musafir

#286

2016-06-30 11:58

Nota nu poate fi 0,si nici 8 maxim
Corect este "3"

#287 Corect este "3"

2016-06-30 12:09

Exercitiul este clar formulat in subiectele pentru evaluarea nationala pentru absolventii clasei a VIII-a din 2016. Notarea cu 5 puncte a raspunsului "3 elevi" este cea corecta. Raspunsul corect este "3 elevi". Orice alta interpretare legata de acest subiect este rauvoitoare si va defavoriza elevii care au raspuns corect la acest subiect.

Claudiu Savulescu
Autorul acestei petitii

#288 Re: Re: Re: Re:

2016-06-30 12:19

#278: - Re: Re: Re:  

 Habar nu ai matematica. Orice functie isi are rezultatul pe axa Oy. Pana si intuitiv, daca nu ar fi existat nicio legenda, tot ar fi trebuit sa va dati seama ca pe Oy sunt numere reprezentand numarul elevilor. 

prof

#289 Re: en

2016-06-30 12:35

#2: Dan -  

 Ai dreptate! Nu trebuia sa mai arate in partea dreapta numar de elevi,astfel elevii nu mai erau induși in eroare!

eu

#290 Re:

2016-06-30 12:43

#15: -  

 Este foarte corect .Avand in vedere ca acesta este un examen national,fiecare subiect este la fel de important si trebuie tratat cu la fel de multa seriozitate.Este problema copilului dumneavoastra si a majoritatii elevilor daca nu au fost atenti.Nu mai incercati sa gasiti tot felul de pretexte pentru care s-a gresit si acceptati efectiv greseala .Motivul adevarat pentru care elevii au gresit nu este deoatece enuntul nu era clar ,ci pentru ca au tratat cu superficialitate acest subiect ,obisnuindu-se cu el ca unul care nu provoaca probleme .In calitate de elev care a scris la acest examen raspunsul 3 (si nu acesta este motivul pentru care sunt impotriva luarii in considerare a ambelor variante,ci pentru ca este evident ca acesta este singurul raspuns corect),mi-a luat  doar 20 de secunde sa realizez ca pe axa verticala nu pot fi notele ,ci doar elevii, fiind numere de la 0 la 8.Si aveam si eu la fel de multe emotii .Acest exercitiu era pentru cei care gandesc deoarece nici macar nu necesita decat o minima atentie si o capacitate de a rezolva un subiect corect formulat ,la care insa nu ti se da mura in gura


Musafir

#291

2016-06-30 13:21

Din punctul meu de vedere,era logic ca rezultatul este 3 iar cei care protesteaza ar trebui sa se mai uite inca o data pe acel exercitiu.

Musafir

#292

2016-06-30 13:43

Pentru ca am vrut !!!!

Musafir

#293

2016-06-30 14:16

Enuntul a fost clar si corect formulat. Nu putem puncta neatentia pentru ca nu-i corect fata de cei care au citit cu atentie enuntul si care au dat raspunsul CORECT. Ar trebui sa le acordam si lor cate 5 puncte , doar asa, ca n-au fost atenti la trasarea graficului, spre exemplu.
Sanatate mintala

#294 Aberezi.Re:

2016-06-30 14:19

#239: 3 SI 8 -  

 Aberezi. Ia ceva de cap, ca ceva de logica nu cred sa te ajute. In cazul tau e mai grav decat am vazut pe aici. Dar totusi sunt curioasa daca esti sigura de ceea ce ai scris. E retorica, nu te chinui. Iti doresc sanatate.


Musafir

#295

2016-06-30 14:38

Cei care au raspuns corect au inteles. Deci nu este nimic neclar. Daca nu esti atent, te grabesti sa ajungi la celelalte subiecte ca sa castigi timp....atunci sa suporti. De ce trebuie sa punctam neatentia? Cum ii punctam pe cei care au fost atenti? Cu inca 5 puncte? Hai!

Musafir

#296

2016-06-30 14:52

Pt că acesta este răspunsul corect.
Schlossadler
Musafir

#297 Beizadelele smiorcăte să pună mâna pe carte!

2016-06-30 14:57

1. Orice funcție își are reprezentarea în ordinea firească: domeniul de definiție de-a lungul axei absciselor și valorile funcției (codomeniul) pe axa ordonatelor.

2. Un alt indicator logic ce putea fi luat în considerare, în vederea identificării corecte a categoriilor înscrise pe axe, este dat de linia corespunzătoare valorii 3 de pe axa OY: adoptând raționamentul defectuos al beizadelelor smiorcăite, ar rezulta nonsensul prin care nota 3 ar fi fost obținută CUMULATIV de 5, 9 și 10 elevi.

3. Dacă ar fi fost atenți la cei 4 ani în care au irosit timpul inutil în clasă, ar fi intuit că o clasă de nivel gimnazial NU POATE SĂ AIBĂ 52 de elevi, astfel cum ar rezulta din însumarea valorilor de pe axa OX.

Enunțul problemei precizează clar: „notele obținute de elevii unei clase a VIII-a”

Nu era nevoie ca elevii să cunoască prevederile art. 63, alin. (1), lit d) din Legea învățământului nr 1/2011 ca să-și dea seama că o clasă cu 52 de elevi e puțintel cam aglomerată și nu se aseamănă cu clasa în care și-au definitivat ei cursurile gimnazale după metoda dârei evanescente lăsată de o rață prin apă.

Concluzii:

a) BAREMUL SĂ RĂMÂNĂ ASTFEL CUM A FOST PROPUS.

b) beizadelele să pună mâna pe carte.

 


Musafir

#298

2016-06-30 15:08

Unul dintre argumentele care sustin acest punct de vedere este faptul ca nu exista nota "0", iar numarul elevilor putea fi identificat conform datelor exercitiului. Dupa parerea mea, cei care vor sa ia in vedere ambele rezultate vor doar sa-si mareasca nota nemeritat si vor fi dezavantajati elevii care au scris corect, dovedind logica in gandire. Veti observa ca, preponderent, elevii slab pregatiti au scris 8 in loc de 3. Problema a fost formulata clar, deci singurul rezultat este acela din barem.
Toni

#299 Re:

2016-06-30 15:24

#14: -  

 Daca jumatate din copii au gresit, inseamna ca jumatatea cealalta a avut dreptate. Parerea mea e ca raspunsul e doar trei si VREAU sa ma implic. Pentru cei care s-au concentrat si au raspuns corect.  

M.M.
Musafir

#300

2016-06-30 16:13

Vrem sanse corecte pentru toti copiii! Nu neaparat egale.