Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica
Anonim McNestiutul |
#276 Re:2016-06-30 09:18Nu inteleg de ce e vina parintilor, copiii trebuiau sa fie atenti. |
Musafir |
#277 Re: Re:2016-06-30 09:25Nu e corect fata de cei care au scris bine ! |
Musafir |
#278 Re: Re: Re:2016-06-30 09:30Au scris bine in ce sens? Logic sau matematic? Unde specifica faptul ca sistemul de notare este de la 1-10 sau 1-8? Unde specifica numarul de elevi? Unde specifica faptul ca elevii invata in Ro.... cu sistemul de notare aferent? Stiti sa cititi o diagrama cu bare conform legendei? Lectura placuta: Conform formularii: “in diagrama de mai jos este prezentata repartitia notelor obtinute .... de elevii unei clase”, notele ar trebui reprezentate pe axa OY, iar numarul de elevi pe axa OX. In schimb, conform reprezentarii grafice, numarul de elevi pare a fi reprezentat pe axa OY. Consider ca acest subiect este interpretabil, putand fi date 2 raspunsuri diferite care pot fi considerate corecte. |
Musafir |
#2792016-06-30 09:31Pentru ca nu este normal... era un exercitiu de atentie. Cine nu a facut bine trebuie sa piarda cele 5 sutimi! |
musafir |
#2802016-06-30 09:36raspunsul corect este 3,era normal,si nu ducea pe nimeni in eroare graficul si patratelul din dreapta,trebuia sa te iei dupa cifrele de jos ! de la 1-10 fiind notele,si 1-8 nr.elevi! iar 0 era originea! daca nu stiti nici un grafic sa cititi.. |
Musafir |
#281 Re:2016-06-30 09:37Ce mai e normal? Pacat ca s-au creat aceste doua tabere...cu discutii imorale...jignitoare....cand foarte clar departajarea o va face subiectul III. |
Musafir |
#2822016-06-30 10:32Am semnat din cauza ca exercitiul respectiv a fost foarte clar din moment ce aparea o casuta marcata ce reprezenta nota eleviilor, si cealalta parte a graficului ce putea reprezenta? Numar de prosti? |
Musafir |
#283 Re: Re: Re: Re:2016-06-30 11:07Este exact, dar exact acelasi subiect ca anul trecut, aceeasi diagrama, la fel fara nici o notare pe axe. nu SIMILAR, ci exact la fel. daca se noteaza si raspunsul 8, solicitam si recorectarea lucrarilor de anul trecut ! |
Musafir |
#284 Re: Re:Nu e corect deloc .Eu cred ca este o nedreptate pentru cei care au ales raspunsul corect.!!!2016-06-30 11:25 |
Musafir |
#2852016-06-30 11:29nervos ca nu am pasarika
|
Musafir |
#2862016-06-30 11:58Nota nu poate fi 0,si nici 8 maxim |
Corect este "3" |
#287 Corect este "3"2016-06-30 12:09Exercitiul este clar formulat in subiectele pentru evaluarea nationala pentru absolventii clasei a VIII-a din 2016. Notarea cu 5 puncte a raspunsului "3 elevi" este cea corecta. Raspunsul corect este "3 elevi". Orice alta interpretare legata de acest subiect este rauvoitoare si va defavoriza elevii care au raspuns corect la acest subiect. |
Claudiu Savulescu Autorul acestei petitii |
#288 Re: Re: Re: Re:2016-06-30 12:19Habar nu ai matematica. Orice functie isi are rezultatul pe axa Oy. Pana si intuitiv, daca nu ar fi existat nicio legenda, tot ar fi trebuit sa va dati seama ca pe Oy sunt numere reprezentand numarul elevilor. |
prof |
#289 Re: en2016-06-30 12:35Ai dreptate! Nu trebuia sa mai arate in partea dreapta numar de elevi,astfel elevii nu mai erau induși in eroare! |
eu |
#290 Re:2016-06-30 12:43Este foarte corect .Avand in vedere ca acesta este un examen national,fiecare subiect este la fel de important si trebuie tratat cu la fel de multa seriozitate.Este problema copilului dumneavoastra si a majoritatii elevilor daca nu au fost atenti.Nu mai incercati sa gasiti tot felul de pretexte pentru care s-a gresit si acceptati efectiv greseala .Motivul adevarat pentru care elevii au gresit nu este deoatece enuntul nu era clar ,ci pentru ca au tratat cu superficialitate acest subiect ,obisnuindu-se cu el ca unul care nu provoaca probleme .In calitate de elev care a scris la acest examen raspunsul 3 (si nu acesta este motivul pentru care sunt impotriva luarii in considerare a ambelor variante,ci pentru ca este evident ca acesta este singurul raspuns corect),mi-a luat doar 20 de secunde sa realizez ca pe axa verticala nu pot fi notele ,ci doar elevii, fiind numere de la 0 la 8.Si aveam si eu la fel de multe emotii .Acest exercitiu era pentru cei care gandesc deoarece nici macar nu necesita decat o minima atentie si o capacitate de a rezolva un subiect corect formulat ,la care insa nu ti se da mura in gura |
Musafir |
#2912016-06-30 13:21Din punctul meu de vedere,era logic ca rezultatul este 3 iar cei care protesteaza ar trebui sa se mai uite inca o data pe acel exercitiu. |
Musafir |
#2922016-06-30 13:43Pentru ca am vrut !!!! |
Musafir |
#2932016-06-30 14:16Enuntul a fost clar si corect formulat. Nu putem puncta neatentia pentru ca nu-i corect fata de cei care au citit cu atentie enuntul si care au dat raspunsul CORECT. Ar trebui sa le acordam si lor cate 5 puncte , doar asa, ca n-au fost atenti la trasarea graficului, spre exemplu. |
Sanatate mintala |
#294 Aberezi.Re:2016-06-30 14:19Aberezi. Ia ceva de cap, ca ceva de logica nu cred sa te ajute. In cazul tau e mai grav decat am vazut pe aici. Dar totusi sunt curioasa daca esti sigura de ceea ce ai scris. E retorica, nu te chinui. Iti doresc sanatate. |
Musafir |
#2952016-06-30 14:38Cei care au raspuns corect au inteles. Deci nu este nimic neclar. Daca nu esti atent, te grabesti sa ajungi la celelalte subiecte ca sa castigi timp....atunci sa suporti. De ce trebuie sa punctam neatentia? Cum ii punctam pe cei care au fost atenti? Cu inca 5 puncte? Hai! |
Musafir |
#2962016-06-30 14:52Pt că acesta este răspunsul corect. |
Schlossadler Musafir |
#297 Beizadelele smiorcăte să pună mâna pe carte!2016-06-30 14:571. Orice funcție își are reprezentarea în ordinea firească: domeniul de definiție de-a lungul axei absciselor și valorile funcției (codomeniul) pe axa ordonatelor. 2. Un alt indicator logic ce putea fi luat în considerare, în vederea identificării corecte a categoriilor înscrise pe axe, este dat de linia corespunzătoare valorii 3 de pe axa OY: adoptând raționamentul defectuos al beizadelelor smiorcăite, ar rezulta nonsensul prin care nota 3 ar fi fost obținută CUMULATIV de 5, 9 și 10 elevi. 3. Dacă ar fi fost atenți la cei 4 ani în care au irosit timpul inutil în clasă, ar fi intuit că o clasă de nivel gimnazial NU POATE SĂ AIBĂ 52 de elevi, astfel cum ar rezulta din însumarea valorilor de pe axa OX. Enunțul problemei precizează clar: „notele obținute de elevii unei clase a VIII-a” Nu era nevoie ca elevii să cunoască prevederile art. 63, alin. (1), lit d) din Legea învățământului nr 1/2011 ca să-și dea seama că o clasă cu 52 de elevi e puțintel cam aglomerată și nu se aseamănă cu clasa în care și-au definitivat ei cursurile gimnazale după metoda dârei evanescente lăsată de o rață prin apă. Concluzii: a) BAREMUL SĂ RĂMÂNĂ ASTFEL CUM A FOST PROPUS. b) beizadelele să pună mâna pe carte.
|
Musafir |
#2982016-06-30 15:08 Unul dintre argumentele care sustin acest punct de vedere este faptul ca nu exista nota "0", iar numarul elevilor putea fi identificat conform datelor exercitiului. Dupa parerea mea, cei care vor sa ia in vedere ambele rezultate vor doar sa-si mareasca nota nemeritat si vor fi dezavantajati elevii care au scris corect, dovedind logica in gandire. Veti observa ca, preponderent, elevii slab pregatiti au scris 8 in loc de 3. Problema a fost formulata clar, deci singurul rezultat este acela din barem. |
Toni |
#299 Re:2016-06-30 15:24Daca jumatate din copii au gresit, inseamna ca jumatatea cealalta a avut dreptate. Parerea mea e ca raspunsul e doar trei si VREAU sa ma implic. Pentru cei care s-au concentrat si au raspuns corect. |
M.M. Musafir |
#3002016-06-30 16:13Vrem sanse corecte pentru toti copiii! Nu neaparat egale. |
|
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
PEDAGOGII SOLIDARI
790 Creat: 2024-11-23
Suplimentare locuri rezidențiat Farmacie și Medicină Dentară 2024
2380 Creat: 2024-11-18
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
7961 Creat: 2024-10-08
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17470 Creat: 2023-10-23
Scădere prag minim de promovare a examenului de rezidențiat de la 60% la 59%
170 Creat: 2024-11-21
Majorarea indemnizațiilor de handicap – o necesitate imediată!
2705 Creat: 2024-01-29
Fara camioane in Iasi, intre orele 6:30-8:30 si 16:00-18:00
134 Creat: 2024-11-19
STOP! Reabilitarea infrastructurii rutiere pe coridorul: cartier Tudor Vladimirescu – cartier 22 Decembrie 1989
95 Creat: 2024-11-19
Organizarea sesiunii speciale a examenului de rezidentiat in mai 2025
74 Creat: 2024-11-22
Petiție privind atragerea la răspundere în conformitate cu legislația Republicii Moldova a persoanei cu pseudonimul de pe Tiktok ”Ahuevshîi”- în rusă, la moment- ”PERSONALITATEA”
63 Creat: 2024-11-23
Suplimentare locuri Medicina de Familie - Rezidentiat Medicină 2024
49 Creat: 2024-11-21
Recunoașterea pașaportului ca echivalent juridic al cărții de identitate în România
40 Creat: 2024-11-25
Interzicem TIK TOK in Romania
271 Creat: 2023-03-17
Refacerea referendumului pentru redefinirea familiei
171 Creat: 2024-11-15
no to the death penalty
385 Creat: 2024-11-08
Opriți concedierea asistenților maternali!
317 Creat: 2024-11-13
Adevăr și respect pentru Biserica Greco-Catolică din România
341 Creat: 2024-11-07
Fluidizarea traficului în zona Baciu-Cluj-Napoca prin introducerea de autobuze școlare
459 Creat: 2024-10-18
Dreptate pentru Diana Iovanovici Șoșoacă
8764 Creat: 2024-10-07
Anulare C.N.P. !!! Suntem ființe vi, nu persoane fizice !!
3309 Creat: 2024-07-25