Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica


Musafir

#201

2016-06-29 17:14

Nu meritati cele 0,5 puncte daca nu sunteti atenti!

Musafir

#202

2016-06-29 17:18

Raspunsul corect este 3

Musafir

#203

2016-06-29 17:20

Pt ca asa este corect

Musafir

#204

2016-06-29 17:20

Am semnat aceasta petiții pentru ca vreau sa se facă dreptate în legătură cu ,,idiotii " care au facut evaluarea nationala la matematica fara sa se gândească si eu măcar 20%. De ce au pus patratelul gri în partea dreaptă care ,,cica reprezenta numărul elevilor " daca nu avea nici o legătură??? Pana si la olimpiadă si in fiecare an se specificau aceste lucruri banale care sunt 0,5p dar acum au fost mai puturosi, si in cazul de fata chiar au dat-o-n bara,daca au fost ,,tampiti" sa-si asume!!!!(mai bine nu specificau nici un număr de elevi si era vizibil)....ASTA E ROMANIA
emma

#205 Re:

2016-06-29 17:21

#15: -  

 Da, este foarte corect. Este un examen, ai gresit - iti asumi neatentia. Ii invatam pe copii sa cerseasca notele sau sa fie responsabili? Din cauza asta si mediile din gimnaziu sunt umflate cu pompa, sunt invatati de mici sa cerseasca note. Si da, doamna profesoara, 0,5 puncte chiar fac diferenta uneori. De ce sa-i nedreptatim pe cei care au fost atenti? Doar pentru ca restul sunt mai multi ?


Musafir

#206

2016-06-29 17:24

NU DOAR sistemul de invatamant de stat romanesc este PROST si de CACAT, ci si elevii care au cel mai mult de suferit si cand zic ca au de suferit ma refer strict la cei care au stiut sa rezolve (adica au citit cerinta pana la capat), pt ca problema nu este grea, e fix logica elementara, nu iti trebuie 8 clase pentru penibilitatea aia de exercitiu, rusine celor care au gresit!
Dupa ce ca sunteti PROSTI mai faceti si petitii online pentru a atrage si mai multa atentie ca sa ce? SA ARATATI CE GENERATIE DE RETARDATI SUNTETI !
Mi-e rusine...mi-e rusine ca sunteti generatia din spatele meu, mi-e rusine ca voi sunteti viitorul tarii.
Rusine, prostilor.
emma

#207 Re:

2016-06-29 17:24

#15: -  

 Si inca ceva, cunosc trei elevi care sunt de nota 6-7 la matematica si au raspuns corect. Cum va explicati? Au ghicit? Nu, chiar au inteles acest item "neclar" pentru multi altii.

Der Hauptmann

#208 Re: Re: Normal...

2016-06-29 17:30

#99: Andreea - Re:  

 O departajare trebuie facuta. Graficul acesta era suficient de logic...trebuia doar sa vezi ca nota maxima nu putea fi 8 si voila...iti dadeai seama cum se rezolva cerinta.

 

Cum ar fi sa ia toata lumea 10? :))

Un elev atent
Musafir

#209

2016-06-29 17:31

Exista o diferenta intre 9,50 si 10 facuta de acea jumatate de punct.Cum unii elevi au citit diagrama bine si au considerat ca 3 este raspunsul corect, la fel puteau si altii sa faca.Diagrama este corecta, cerinta este corecta.Tot ceea ce trebuiau acei copii care au crezut ca raspunsul este 8 sa faca este sa fie atenti la diagrama.Este imposibil ca notele la un test sa fie de la 0 la 8, deci e clar ca erau de la 1 la 10.Cei care se revolta, o fac degeaba deoarece nu vor rezolva nimic.Concluzia : cei care au fost atenti vor primi jumatatea de punct, cei care nu, nu o vor primi.Dar intr-adevar, se da examen de mai multe ori ca sa iti permiti sa fii neatent. ;)


Musafir

#210 Re: Re:

2016-06-29 17:40

#42: Andreea B. - Re:  

 Stiu ca treceti prin momente dificile,dar exervitiul era foarte clar,daca raspunsul corect ar fi fost 8,atunci in clasa erau 52 de elevi si nota 3 ar fi luat-o 24 de elevi.succes tuturor ,cred ca ar merita copii care au facut de 10 sa ia si cele 50 de sutimi chiar daca au raspuns gresit

Anonim!

#211

2016-06-29 17:53

Este și normal ca elevii să nu-și dea seama că notele sunt de la 1 la 10 din moment ce majoritatea sunt umflate.( Până la urmă în asta consta rezolvarea exercițiului- în observarea acestui fapt).

Luarea în considerare a rezultatului 8 ar fi o nouă confirmare cã se promovează nedreptatea( să nu zic chiar prostia). Cum poate fi evaluat un elev ce a ales răspunsul corect cu același punctaj ca unul care a greșit... și da...trebuie să ne asumăm greșelile. De multe ori lucrurile aparent simple fac diferența. Fiecare își susține cauza, punând nevoile proprii în fața adevărului, dar totuși vrem să se facă dreptate.

Nu pot înțelege de ce la alte exerciții tot cu acest punctaj nu comentează nimeni. #3

Matematica nu constă doar în numere, teoreme etc.( Nu are rost să le înșirir pe toate că și așa văd că toți sunt " atotștiutori") Mai e nevoie și de atenție.

 

 

 

 


Musafir

#212 Re:

2016-06-29 17:53

#1: -  

 Toti care va impotriviti sunteti mediocrii , care nu intelegeti ca nu e loc de interpretari . Poate ca printre voi sunt parinti care se gandesc ca ,copii lor au nimerit rezultatul si ceilalti , nu mai conteaza . Trebuie acceptate ambele rezultate . 0.5 puncte e cv si nu trebuie pierdute de cei cu 8 , deoarece subiectele nu au fost bine facute 

Florina

#213 Re: Re: Re:

2016-06-29 17:59

#198: - Re: Re:  

 Din pacate si fiica mea a "gresit" doar acest subiect si 0,5 inseamna enorm! Iar cei care au facut perfect geometria nu sunt tocilari, cum spunea un ignorant! Rusine Comisiei care a facut un astfel de subiect si Rusine Ministerului care se spala pe maini, sa consulte un specialist in statistica si un sociolog sa inteleaga ce subiect idiot au facut pt.clasa a 8-a! Cei care au pus 3, doar au nimerit-o; putea fi corect la fel de bine si invers si MED dadea aceeasi explicatie...


Musafir

#214

2016-06-29 18:01

Trebuia facuta mai devreme

Musafir

#215

2016-06-29 18:05

3 e fortaaaa!!!

Musafir

#216 Re: Re: Re: Re:

2016-06-29 18:06

#213: Florina - Re: Re: Re:  

 Doamna,si eu am participat la acest examen.Am ales 3 pentru ca am acel lucru numit logica.Nu stiu cum sa va spun,dar aia e.A gresit si nu trebuie sa se dea vina pe minister.Anul trecut a fost EXACT acelasi grafic,doar a fost generatia mai desteapta se pare.Si nu s a facut niciun tam tam.Daca fata dumneavoastra n ar fi gresit,stiti foarte bine ca v ar fi durut la bascheti.


Musafir

#217

2016-06-29 18:10

 Da ...pai e foarte corect ca un copil bun sa piarda 0.50 pentru un amarat de grafic care nu a fost reprezentata corect...treaba voastra ...daca ati fi pus 8 ....ati fi in tabara adversa acm...dar infine ...sa facem prostia asta sa continuie mai departe

goblins

#218 Re: Re:

2016-06-29 18:18

#101: Misu - Re:  

 Raspuns de om cu cap. Respect. 


Musafir

#219

2016-06-29 18:20

Pentru ca rezultatul corect este 3.
Gabriel Răzvan

#220 CONTRA

2016-06-29 18:21

mi se pare o prostie petiția asta...sunteți atăt de jegoșii încăt stricați șansele altuia din cauza unui exercițiu ca ăsta ? dacă nu e o greșeală acel chenar,atunci ce dracu e? spuneți-mi voi mie ce a reprezentat pentru voi acel chenar,că pentru mine acel chenar a reprezentat clar : ELEVII JOS (AXA ABSCISEI) ȘI NOTELE ÎN STĂNGA ( AXA ORDONATEI) ,dar ce dracu , ministerul trebuie să greșească,nu ? Eu sincer am scris întăi 3,după cănd să mă verific,am observat și legenda,care SPUNEA CLAR,REPET : ELEVII JOS (AXA ABSCISEI) ȘI NOTELE ÎN STĂNGA ( AXA ORDONATEI) . Corect ar fi să se dea 0,5 puncte și la cei care au răspuns cu 8,și la cei care au răspuns cu 3,pentru că logic este 3,dar după ce spune legenda,răspunsul este 8 . HAI SĂ VEDEM MINISTERULE,EȘTI ÎN STARE SĂ-ȚI ASUMI O GREȘEALĂ ? SAU TREBUIE SĂ O ASUMĂM NOI,ELEVII?:)

Andreea

#221 Re: Re: Re:

2016-06-29 18:26

#164: - Re: Re:  

 Variabilele se trec pe axa Ox și dacă o iei băbește, sigur nu putea avea un elev nota 0


Musafir

#222

2016-06-29 18:34

Pentru ca problema a fost clara si corect formulata.

Musafir

#223

2016-06-29 18:42

#14: -  

 In anii precedenti a fost data aceeasi diagrama,diferand doar nota si nu s-a facut atata tam-tam. Notele incep de la 1 la 10,nu de la 0 la 8,asa ca daca dupa 4 ani de note de la 1 la 10,elevul nu stie sa diferentieze axele ox si oy, este problema lor. Baremul ar trebui neschimbat.


Musafir

#224

2016-06-29 18:45

Vreau nota mare la
Bac !

Musafir

#225

2016-06-29 18:48

Vreau iar nota mare la bac ! Va rog