Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica
Musafir |
#2012016-06-29 17:14Nu meritati cele 0,5 puncte daca nu sunteti atenti! |
Musafir |
#2022016-06-29 17:18Raspunsul corect este 3 |
Musafir |
#2032016-06-29 17:20Pt ca asa este corect |
Musafir |
#2042016-06-29 17:20Am semnat aceasta petiții pentru ca vreau sa se facă dreptate în legătură cu ,,idiotii " care au facut evaluarea nationala la matematica fara sa se gândească si eu măcar 20%. De ce au pus patratelul gri în partea dreaptă care ,,cica reprezenta numărul elevilor " daca nu avea nici o legătură??? Pana si la olimpiadă si in fiecare an se specificau aceste lucruri banale care sunt 0,5p dar acum au fost mai puturosi, si in cazul de fata chiar au dat-o-n bara,daca au fost ,,tampiti" sa-si asume!!!!(mai bine nu specificau nici un număr de elevi si era vizibil)....ASTA E ROMANIA |
emma |
#205 Re:2016-06-29 17:21Da, este foarte corect. Este un examen, ai gresit - iti asumi neatentia. Ii invatam pe copii sa cerseasca notele sau sa fie responsabili? Din cauza asta si mediile din gimnaziu sunt umflate cu pompa, sunt invatati de mici sa cerseasca note. Si da, doamna profesoara, 0,5 puncte chiar fac diferenta uneori. De ce sa-i nedreptatim pe cei care au fost atenti? Doar pentru ca restul sunt mai multi ? |
Musafir |
#2062016-06-29 17:24NU DOAR sistemul de invatamant de stat romanesc este PROST si de CACAT, ci si elevii care au cel mai mult de suferit si cand zic ca au de suferit ma refer strict la cei care au stiut sa rezolve (adica au citit cerinta pana la capat), pt ca problema nu este grea, e fix logica elementara, nu iti trebuie 8 clase pentru penibilitatea aia de exercitiu, rusine celor care au gresit! Dupa ce ca sunteti PROSTI mai faceti si petitii online pentru a atrage si mai multa atentie ca sa ce? SA ARATATI CE GENERATIE DE RETARDATI SUNTETI ! Mi-e rusine...mi-e rusine ca sunteti generatia din spatele meu, mi-e rusine ca voi sunteti viitorul tarii. Rusine, prostilor. |
emma |
#207 Re:2016-06-29 17:24Si inca ceva, cunosc trei elevi care sunt de nota 6-7 la matematica si au raspuns corect. Cum va explicati? Au ghicit? Nu, chiar au inteles acest item "neclar" pentru multi altii. |
Der Hauptmann |
#208 Re: Re: Normal...2016-06-29 17:30O departajare trebuie facuta. Graficul acesta era suficient de logic...trebuia doar sa vezi ca nota maxima nu putea fi 8 si voila...iti dadeai seama cum se rezolva cerinta.
Cum ar fi sa ia toata lumea 10? :)) |
Un elev atent Musafir |
#2092016-06-29 17:31Exista o diferenta intre 9,50 si 10 facuta de acea jumatate de punct.Cum unii elevi au citit diagrama bine si au considerat ca 3 este raspunsul corect, la fel puteau si altii sa faca.Diagrama este corecta, cerinta este corecta.Tot ceea ce trebuiau acei copii care au crezut ca raspunsul este 8 sa faca este sa fie atenti la diagrama.Este imposibil ca notele la un test sa fie de la 0 la 8, deci e clar ca erau de la 1 la 10.Cei care se revolta, o fac degeaba deoarece nu vor rezolva nimic.Concluzia : cei care au fost atenti vor primi jumatatea de punct, cei care nu, nu o vor primi.Dar intr-adevar, se da examen de mai multe ori ca sa iti permiti sa fii neatent. ;) |
Musafir |
#210 Re: Re:2016-06-29 17:40Stiu ca treceti prin momente dificile,dar exervitiul era foarte clar,daca raspunsul corect ar fi fost 8,atunci in clasa erau 52 de elevi si nota 3 ar fi luat-o 24 de elevi.succes tuturor ,cred ca ar merita copii care au facut de 10 sa ia si cele 50 de sutimi chiar daca au raspuns gresit |
Anonim! |
#2112016-06-29 17:53Este și normal ca elevii să nu-și dea seama că notele sunt de la 1 la 10 din moment ce majoritatea sunt umflate.( Până la urmă în asta consta rezolvarea exercițiului- în observarea acestui fapt). Luarea în considerare a rezultatului 8 ar fi o nouă confirmare cã se promovează nedreptatea( să nu zic chiar prostia). Cum poate fi evaluat un elev ce a ales răspunsul corect cu același punctaj ca unul care a greșit... și da...trebuie să ne asumăm greșelile. De multe ori lucrurile aparent simple fac diferența. Fiecare își susține cauza, punând nevoile proprii în fața adevărului, dar totuși vrem să se facă dreptate. Nu pot înțelege de ce la alte exerciții tot cu acest punctaj nu comentează nimeni. #3 Matematica nu constă doar în numere, teoreme etc.( Nu are rost să le înșirir pe toate că și așa văd că toți sunt " atotștiutori") Mai e nevoie și de atenție.
|
Musafir |
#212 Re:2016-06-29 17:53Toti care va impotriviti sunteti mediocrii , care nu intelegeti ca nu e loc de interpretari . Poate ca printre voi sunt parinti care se gandesc ca ,copii lor au nimerit rezultatul si ceilalti , nu mai conteaza . Trebuie acceptate ambele rezultate . 0.5 puncte e cv si nu trebuie pierdute de cei cu 8 , deoarece subiectele nu au fost bine facute |
Florina |
#213 Re: Re: Re:2016-06-29 17:59Din pacate si fiica mea a "gresit" doar acest subiect si 0,5 inseamna enorm! Iar cei care au facut perfect geometria nu sunt tocilari, cum spunea un ignorant! Rusine Comisiei care a facut un astfel de subiect si Rusine Ministerului care se spala pe maini, sa consulte un specialist in statistica si un sociolog sa inteleaga ce subiect idiot au facut pt.clasa a 8-a! Cei care au pus 3, doar au nimerit-o; putea fi corect la fel de bine si invers si MED dadea aceeasi explicatie... |
Musafir |
#2142016-06-29 18:01Trebuia facuta mai devreme |
Musafir |
#2152016-06-29 18:053 e fortaaaa!!! |
Musafir |
#216 Re: Re: Re: Re:2016-06-29 18:06Doamna,si eu am participat la acest examen.Am ales 3 pentru ca am acel lucru numit logica.Nu stiu cum sa va spun,dar aia e.A gresit si nu trebuie sa se dea vina pe minister.Anul trecut a fost EXACT acelasi grafic,doar a fost generatia mai desteapta se pare.Si nu s a facut niciun tam tam.Daca fata dumneavoastra n ar fi gresit,stiti foarte bine ca v ar fi durut la bascheti. |
Musafir |
#2172016-06-29 18:10Da ...pai e foarte corect ca un copil bun sa piarda 0.50 pentru un amarat de grafic care nu a fost reprezentata corect...treaba voastra ...daca ati fi pus 8 ....ati fi in tabara adversa acm...dar infine ...sa facem prostia asta sa continuie mai departe |
goblins |
#218 Re: Re:2016-06-29 18:18Raspuns de om cu cap. Respect. |
Musafir |
#2192016-06-29 18:20Pentru ca rezultatul corect este 3. |
Gabriel Răzvan |
#220 CONTRA2016-06-29 18:21mi se pare o prostie petiția asta...sunteți atăt de jegoșii încăt stricați șansele altuia din cauza unui exercițiu ca ăsta ? dacă nu e o greșeală acel chenar,atunci ce dracu e? spuneți-mi voi mie ce a reprezentat pentru voi acel chenar,că pentru mine acel chenar a reprezentat clar : ELEVII JOS (AXA ABSCISEI) ȘI NOTELE ÎN STĂNGA ( AXA ORDONATEI) ,dar ce dracu , ministerul trebuie să greșească,nu ? Eu sincer am scris întăi 3,după cănd să mă verific,am observat și legenda,care SPUNEA CLAR,REPET : ELEVII JOS (AXA ABSCISEI) ȘI NOTELE ÎN STĂNGA ( AXA ORDONATEI) . Corect ar fi să se dea 0,5 puncte și la cei care au răspuns cu 8,și la cei care au răspuns cu 3,pentru că logic este 3,dar după ce spune legenda,răspunsul este 8 . HAI SĂ VEDEM MINISTERULE,EȘTI ÎN STARE SĂ-ȚI ASUMI O GREȘEALĂ ? SAU TREBUIE SĂ O ASUMĂM NOI,ELEVII?:) |
Andreea |
#221 Re: Re: Re:2016-06-29 18:26Variabilele se trec pe axa Ox și dacă o iei băbește, sigur nu putea avea un elev nota 0 |
Musafir |
#2222016-06-29 18:34Pentru ca problema a fost clara si corect formulata. |
Musafir |
#2232016-06-29 18:42In anii precedenti a fost data aceeasi diagrama,diferand doar nota si nu s-a facut atata tam-tam. Notele incep de la 1 la 10,nu de la 0 la 8,asa ca daca dupa 4 ani de note de la 1 la 10,elevul nu stie sa diferentieze axele ox si oy, este problema lor. Baremul ar trebui neschimbat. |
Musafir |
#2242016-06-29 18:45Vreau nota mare la Bac ! |
Musafir |
#2252016-06-29 18:48Vreau iar nota mare la bac ! Va rog |
|
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
PEDAGOGII SOLIDARI
789 Creat: 2024-11-23
Suplimentare locuri rezidențiat Farmacie și Medicină Dentară 2024
2379 Creat: 2024-11-18
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
7942 Creat: 2024-10-08
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17469 Creat: 2023-10-23
Scădere prag minim de promovare a examenului de rezidențiat de la 60% la 59%
168 Creat: 2024-11-21
Majorarea indemnizațiilor de handicap – o necesitate imediată!
2705 Creat: 2024-01-29
Fara camioane in Iasi, intre orele 6:30-8:30 si 16:00-18:00
134 Creat: 2024-11-19
STOP! Reabilitarea infrastructurii rutiere pe coridorul: cartier Tudor Vladimirescu – cartier 22 Decembrie 1989
95 Creat: 2024-11-19
Organizarea sesiunii speciale a examenului de rezidentiat in mai 2025
73 Creat: 2024-11-22
Petiție privind atragerea la răspundere în conformitate cu legislația Republicii Moldova a persoanei cu pseudonimul de pe Tiktok ”Ahuevshîi”- în rusă, la moment- ”PERSONALITATEA”
63 Creat: 2024-11-23
Suplimentare locuri Medicina de Familie - Rezidentiat Medicină 2024
49 Creat: 2024-11-21
Interzicem TIK TOK in Romania
271 Creat: 2023-03-17
Refacerea referendumului pentru redefinirea familiei
171 Creat: 2024-11-15
Recunoașterea pașaportului ca echivalent juridic al cărții de identitate în România
38 Creat: 2024-11-25
no to the death penalty
384 Creat: 2024-11-08
Opriți concedierea asistenților maternali!
317 Creat: 2024-11-13
Adevăr și respect pentru Biserica Greco-Catolică din România
341 Creat: 2024-11-07
Fluidizarea traficului în zona Baciu-Cluj-Napoca prin introducerea de autobuze școlare
459 Creat: 2024-10-18
Dreptate pentru Diana Iovanovici Șoșoacă
8764 Creat: 2024-10-07
Anulare C.N.P. !!! Suntem ființe vi, nu persoane fizice !!
3308 Creat: 2024-07-25