Spune Nu abrogarii articolului 253 din Legea Educaţiei Naționale

laura

#1001

2014-04-11 20:59

e neclar ce facem cu dosarele.din cate am inteles din metodologie trebuie dus la isj dosarul cu cererea catre domnul inspector.deci asta inseamna ca nu se mai analizeaza pe 24 cererea in CA.VOI CE-ATI INTELES?

Musafir

#1002

2014-04-11 21:25

exact asa trebuie sa facem
luca

#1003

2014-04-12 04:00

deci ducem dosarele la isj pana la data de 23 .04. apoi vom fi repartizati in sedinta publica a isj la data de 29.04. foarte corect sa nu se mai comenteze atata.Cererea e mai simpla nu mai trebuie atatea acte.Anexez, în următoarea ordine, actele în copie certificată pentru conformitate cu originalul de către directorul unităţii de învăţământ în care funcţionez în anul şcolar 2013-2014 sau în copie legalizată, după cum urmează:
1. Copie de pe decizia de repartizare pe postul didactic de la unitatea/unităţile de învăţământ la care funcţionez ca angajat cu contract individual de perioadă determinată în anul şcolar 2013-2014
2. Copie de pe buletinul/cartea de identitate din care să reiasă domiciliul
3. Acte doveditoare în situaţia schimbării numelui (dacă este cazul)
4. Copii legalizate de pe actele de studii (inclusiv foaia matricolă)
5. Copii de pe adeverinţele/certificatele de definitivare în învăţământ şi gradele didactice dobândite, respectiv avize şi atestate
6. Acordul Ministerului Educaţiei Naţionale, inspectoratului şcolar, întreprinderii de întrerupere a activităţii (dacă este cazul)
7. Copie de pe carnetul de muncă şi copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor
8. Avizul medical din care să rezulte că sunt apt(ă) pentru a preda în învăţământ.

Musafir

#1004

2014-04-12 04:23

intrebare pt "un om cu sufletu bun". Daca un cadru obtine in prima etatpa de pretransfer acordul ambelor scoli (atat a scolii de unde pleaca cat si a celei unde pleaca), iar eu ca suplinitor pe postul lui am dreptul sa cer tit cu 253? Adica dupa metodologie postul se afiseaza ca liber pentru pretransfer pentru etapa a doua, deci este considerat oarecum vacant? astept raspuns. Multumesc
victor

#1005

2014-04-12 05:27

Colegi,
voi cu ziceti,pe acea cerere de titularizare scriem toate notele din 2008 chiar daca sunt sub 7,sau scriem decât nota peste 7 dintr-un an?
Carols
Musafir

#1006 Re:

2014-04-12 05:45

#1005: victor -

Si eu am aceeasi dilema.Dar cred ca numai nota cu care vrei sa te titularizezi. La noi la isj cta avem nevoie si de adev cu nota doveditoare si in adeverinta eliberata de isj apare doar nota 2013 cu care vreau sa ma titularizez nu si celelate din anii 2008-2012. Deci cred ca doar nota cu care vrei sa te titularizezi trebuie trecuta.

luca

#1007

2014-04-12 05:49

nota din anul care vrei sa te titularizezi sigur cred iar in ceilalti ani sa nu ai sub 5 ati vazut in ordin 3275

Musafir

#1008 Re:

2014-04-12 06:10

#1007: luca -

Pai nu am sub 5 ,dar trebuie completate toate notele din fiecare an? Asta era intrebarea.Nu mai inteleg nimic.

victor

#1009

2014-04-12 06:11

colegi dragi,
pai eu de exemeplu nota din 2013 este cea cu care doresc sa ma titularizez,otrec decat pe aceasta ..?in anii precedenti nu am avut niciodata sub 5...

Musafir

#1010

2014-04-12 06:17

Si cu dosarul cum este ?Il ducem noi la isj sau directorul?

Musafir

#1011

2014-04-12 07:23

in noua metodologie anexa nr 19 punctul I, subpunctul 7 spune "stabilirea posturilor didactice, catedrelor vacante si viabile, depunerea si inregistrarea cererilor la sediul isj" termen pana la 23 aprilie.
Ce intelegeti prin asta? Pana pe 23 pot sa mai apara posturi?
luca

#1012

2014-04-12 07:32

noi le depunem la isj si eventual mai completam acolo ce mai trebuie
Un om cu suflet bun

#1013 PENTRU CEI CARE SE TIT. PE ART.253

2014-04-12 08:24

TOTI COLEGII CARE SE TITULARIZEAZA PE ART.253 DEPUN DOSARUL LA SCOALA, NU LA ISJ. LA ISJ SE DEPUNE NUMAI CEREREA SEMNATA SI STAMPILATA DE DIRECTOR. DOSARUL RAMANE DEFINITIV LA SCOALA. NU MAI INCURCATI TERMENI. NUMAI CEI CU PRETRANSFER DEPUN DOSARE LA ISJ.

Musafir

#1014

2014-04-12 08:37

care cerere?modelul cel nou aparut in noua metodologie?caci aceea este adresata domnului inspector.si nu o ducem noi personal?

Musafir

#1015

2014-04-12 08:40

1
CABINET MINISTRU
_____________________________________________________________________________
O R D I N
pentru modificarea și completarea Metodologiei - cadru privind mobilitatea personalului didactic
din învățământul preuniversitar în anul școlar 2014-2015, aprobată prin Ordinul ministrului
educației naționale nr. 5451/2013
În baza prevederilor art. 252, 253 și 254 din Legea educației naționale nr. 1/2011 cu modificările și
completările ulterioare;
În temeiul Hotărârii Guvernului nr. 185/2013 privind organizarea și funcționarea Ministerului
Educației Naționale cu modificările și completările ulterioare,
Ministrul Educației Naționale
emite prezentul ordin:
Art. I Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar
în anul școlar 2014-2015, aprobată prin Ordinul ministrului educației naționale nr. 5451/2013, publicat în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 717 și 717 bis din 21 noiembrie 2013, cu modificările și
completările ulterioare se modifică după cum urmează:
1. Articolul 55 va avea următorul cuprins:
„Art. 55 (1) Cadrele didactice calificate, care au obținut nota/media de cel puțin 7 (șapte) la un
concurs național unic de titularizare în învățământul preuniversitar în ultimii 6 ani și care sunt angajate cu
contract individual de muncă pe perioadă determinată, pot fi repartizate, în ședință publică organizată de
inspectoratul școlar, pe perioadă nedeterminată în unitățile de învățământ în care sunt angajate, dacă
postul didactic/catedra este vacant(ă) și are viabilitate, cu respectarea cumulativă a condițiilor generale și
specifice din prezenta Metodologie.
(2) În situația în care un cadru didactic calificat angajat cu contract individual de muncă pe perioadă
determinată a obținut cel puțin nota/media 7 (șapte) la mai multe concursuri de titularizare în
învățământul preuniversitar de stat, din sesiunile 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 sau 2013, repartizarea pe
post didactic/catedră prevăzută la alin. (1) se realizează în baza ultimei note/medii de repartizare de cel
puțin 7 (șapte) obținute de cadrul didactic în această perioadă, în specialitatea postului didactic/catedrei
ocupat(e), cu respectarea cumulativă a condițiilor generale și specifice din prezenta Metodologie.
2. Articolul 56 va avea următorul cuprins:
“Art. 56. - (1) Începând cu 1 septembrie 2014, poate fi repartizat, în ședință publică organizată de
inspectoratul școlar, pe perioadă nedeterminată în unitățile de învățământ în care este angajat, cadrul
didactic calificat angajat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată care, la data solicitării,
îndeplinește cumulativ următoarele condiții specifice:
a) a fost repartizat sau i s-a prelungit durata contractului individual de muncă pe perioadă
determinată în anul școlar 2013-2014, la nivelul unui singur județ/municipiului București, pe un post
didactic/catedră vacant(ă)/rezervat(ă) complet(ă), până la data începerii cursurilor anului școlar
2013-2014, conform Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul
preuniversitar în anul școlar 2013-2014, aprobată prin ordinul ministrului educației, cercetării, tineretului
și sportului nr. 6239/2012, cu modificările și completările ulterioare și se află în una din următoarele
situații:
(i) a obținut o notă de minimum 7 (șapte) în specialitatea postului didactic/catedrei ocupat(e), la
unul din concursurile de titularizare în învățământul preuniversitar de stat din sesiunile 2008-2011,
iar ulterior, după obținerea ultimei note de cel puțin 7 (șapte) în perioada 2008-2011, nu a obținut
note sub 5 (cinci) la concursuri de titularizare în învățământul preuniversitar de stat în specialitatea
postului didactic/catedrei ocupat(e);
2
(ii) a obținut cel puțin nota 7 (șapte) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/orală/inspecția
specială la clasă la concursul de titularizare în învățământul preuniversitar de stat sesiunea 2012/ cel
puțin media 7 (șapte) la inspecțiile la clasă în cadrul examenului național de definitivare în
învățământ, sesiunea 2012, susținute în specialitatea postului didactic/catedrei ocupat(e), iar ulterior
nu a obținut note sub 5 (cinci) la următorul concurs de titularizare în învățământul preuniversitar de
stat în specialitatea postului didactic/catedrei ocupat(e);
(iii) a obținut cel puțin nota 7 (șapte) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/orală/inspecția
specială la clasă la concursul de titularizare în învățământul preuniversitar de stat sesiunea 2013/cel
puțin media 8 (opt) la inspecțiile la clasă în cadrul examenului național de definitivare în
învățământ, sesiunea 2013, susținute în specialitatea postului didactic/catedrei ocupat(e).
b) a dobândit definitivarea în învățământ sau va dobândi definitivarea în învățământ până la data de
1 septembrie 2014;
c) solicită un post didactic/catedră, care nu a fost ocupat(ă) în etapele anterioare ale mobilității
personalului didactic, este constituit(ă) sau i se poate constitui în una sau mai multe unități de învățământ
cu personalitate juridică, în care cadrul didactic este încadrat în anul școlar curent, este complet(ă) sau are
în componență cel mult 4 (patru) ore opționale, potrivit art. 29 alin. (2), este vacant(ă) și i se certifică
viabilitatea;
d) respectă condițiile de ocupare a postului didactic/catedrei pe perioadă nedeterminată, conform
prezentei Metodologii;
e) are avizele și atestatele necesare pentru ocuparea postului didactic/catedrei, conform prezentei
Metodologii.
(2) Cadrele didactice calificate angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată
care au două sau mai multe specializări pot solicita repartizarea în condițiile alin. (1), începând cu data de
1 septembrie 2014 și pe catedre ocupat(e) în anul școlar curent constituite din două sau mai multe
discipline, conform art. 29 alin. (2), în concordanță cu specializările dobândite potrivit Centralizatorului,
în situația în care ponderea cea mai mare de ore în catedră o are disciplina pentru care cadrul didactic a
susținut concursul sau disciplinele care constituie catedra au aceeași pondere, cu respectarea cumulativă a
celorlalte condiții prevăzute la alin. (1) lit. a)-e).
(3) În situația în care un post didactic/o catedră este solicitat(ă) de mai multe cadre didactice
calificate angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată care îndeplinesc cumulativ
condițiile prevăzute la alin. (1), prioritate la repartizarea pe post o are cadrul didactic care a dobândit cel
puțin definitivarea în învățământ. Dacă astfel nu se ajunge la departajare, prioritate la repartizarea
postului didactic/catedrei pe perioadă nedeterminată are cadrul didactic cu domiciliul în localitatea în care
solicită postul didactic/catedra, conform art. 1 alin. (3). În situația în care nici domiciliul nu conduce la
departajare, atunci prioritate la repartizare are cadrul didactic cu nota/media cea mai mare în baza căreia
se realizează repartizarea, conform art. 55 alin. (2). În cazul notelor/mediilor de repartizare egale,
departajarea se realizează luându-se în considerare, în ordine, următoarele criterii:
a) nota cea mai mare obținută la proba scrisă în cadrul concursului de titularizare în învățământul
preuniversitar de stat, în baza căruia se realizează repartizarea conform art. 55 alin. (2);
b) gradul didactic.
(4) Cadrele didactice care se încadrează în prevederile alin. (1) sau (2) se adresează, în scris,
inspectoratelor școlare, prin depunerea unei cereri-tip, conform anexei nr. 3, însoțită de documentele
prevăzute în aceasta, în perioada prevăzută de Calendar. Comisia de mobilitate a personalului didactic din
învățământul preuniversitar, constituită la nivelul inspectoratului școlar, verifică dosarele, întocmește lista
finală care cuprinde cadrele didactice calificate angajate cu contract individual de muncă pe perioadă
determinată care îndeplinesc cumulativ condițiile prevăzute la alin. (1) sau (2) și le repartizează în ședință
publică, în perioada prevăzută în Calendar.
(5) Eventualele contestații ale cadrelor didactice calificate angajate cu contract individual de muncă
pe perioadă determinată care îndeplinesc cumulativ condițiile prevăzute la alin. (1) sau (2) se depun la
inspectoratul școlar și se soluționează de consiliul de administrație al inspectoratului școlar, la datele
prevăzute în Calendar. Hotărârea consiliului de administrație al inspectoratului școlar este definitivă și
poate fi atacată numai la instanța de contencios administrativ, contestația reprezentând plângerea
prealabilă reglementată de art. 7 din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și
completările ulterioare.
3
După soluționarea contestațiilor, inspectorul școlar general emite decizia de repartizare pe perioadă
nedeterminată, începând cu 1 septembrie 2014, cu precizarea unității de învățământ cu personalitate
juridică, postului didactic/catedrei, nivelului de învățământ, limbii de predare și regimului de mediu. În
decizie nu se precizează viabilitatea postului didactic/catedrei, iar structura/structurile unităților de
învățământ cu personalitate juridică se precizează numai în situația în care regimul de mediu al
structurii/structurilor este diferit de regimul de mediu al unității de învățământ cu personalitate juridică. În
baza deciziei de repartizare semnate de inspectorul școlar general, directorii unităților de învățământ
încheie contractul individual de muncă pe perioadă nedeterminată, începând cu 1 septembrie 2014, cu
personalul didactic repartizat.
(6) Deciziile de repartizare pe perioadă nedeterminată, începând cu 1 septembrie 2014, pentru
cadrele didactice debutante înscrise la examenul național de definitivare în învățământ, sesiunea 2014,
repartizate în baza prevederilor art. 253 din Legea educației naționale nr. 1/2011 cu modificările și
completările ulterioare, se emit, numai în situația în care acestea promovează examenul, după validarea
rezultatelor examenului național de definitivare în învățământ prin ordin al ministrului educației naționale
și comunicarea acestuia inspectoratelor școlare. În situația în care aceste cadre didactice debutante nu
promovează examenul național de definitivare în învățământ, sesiunea 2014, rămân angajate în unitățile
de învățământ în care au fost repartizate, prin prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă
determinată și în anul școlar 2014-2015.”
3. Alineatul (2) al articolului 96 va avea următorul cuprins:
„(2) În situația în care mai rămân posturi didactice/catedre vacante/rezervate neocupate, acestea se
repartizează, de inspectoratele școlare, până la data începerii cursurilor, în ședință publică, la nivelul
inspectoratului școlar, candidaților repartizați în etapele anterioare, care nu s-au prezentat la posturi
didactice/catedre și care solicită o nouă repartizare, precum și candidaților care au obținut cel puțin nota 5
(cinci) la concursul de titularizare, sesiunea 2011, care nu au mai participat ulterior la alte concursuri de
titularizare sau care nu au obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri de
titularizare în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e). Directorii unităților de învățământ
încheie, cu acești candidați, contracte individuale de muncă pe perioadă determinată, începând cu data de
la care au fost repartizați.”
4. Anexa nr. 3 se modifică si se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
5. La anexa nr. 19 pcuntul I, subpunctul 7 va avea următorul cuprins:
„7) Repartizarea cadrelor didactice calificate, care au obținut nota/media de repartizare cel puțin 7
la un concurs național unic de titularizare în învățământul preuniversitar în ultimii 6 ani și care sunt
angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată în baza prevederilor art. 253 din Legea
educației naționale nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare:
a) stabilirea posturilor didactice/catedrelor vacante și viabile, depunerea și înregistrarea cererilor la
inspectoratele școlare;
Până la data de 23 aprilie 2014
b) verificarea dosarelor de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul
preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului școlar;
Perioada: 24-28 aprilie 2014
c) repartizarea cadrelor didactice conform prevederilor art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu
modificările și completările ulterioare, în ședință publică organizată de inspectoratul școlar;
Termen: 29 aprilie 2014
d) depunerea și înregistrarea contestațiilor la sediile inspectoratelor școlare;
Perioada: 29-30 aprilie 2014
e) soluționarea contestațiilor de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar;
Termen: 5 mai 2014
f) emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare.
Perioada: 30 aprilie-6 mai 2014”
4
Art. II Direcția Generală Management, Resurse Umane și Rețea Școlară Națională din cadrul
Ministerului Educației Naționale, inspectoratele școlare și unitățile de învățământ preuniversitar duc la
îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. III Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
REMUS PRICOPIE
M I N I S T R U
București,
Nr. 3275
Data: 10.04.2014
_______________________
Str. General Berthelot nr. 28-30, sector 1,
010168, București
Tel. +40(0)21 405 62 55
Fax: +40(0)21 312 47 19
www.edu.ro
5
ANEXĂ
(Anexa nr. 3 la Metodologie)
Se certifică exactitatea datelor Avizat OFICIUL JURIDIC__________________
Inspector școlar pentru managementul resurselor umane
_____________________________________________
(numele și prenumele)
DOMNULE INSPECTOR ȘCOLAR GENERAL,
Subsemnatul(a) (inițiala tatălui)___________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________,
născut(ă) la data de ___________________________________________,
COD NUMERIC PERSONAL:
cu domiciliul în localitatea_____________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________, județul
(sectorul) ________________________, strada____________________ nr. ____, bloc______, sc.____, ap.____,
TELEFON:___________________, posesor al B.I./C.I. seria_______, nr.__________, eliberat(ă) de Poliția ___________,
la data de _________, vă rog să-mi aprobați încadrarea ca TITULAR începând cu anul școlar 2014-2015, pe postul
didactic/catedra_____________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________de la (unitatea/unitățile de învățământ)
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________, localitatea
_________________________________________________________________________________________________.
Prezint următoarea situație:
1) În perioada 2008-2013 am obținut următoarele rezultate la concursuri de titularizare în învățământul preuniversitar
de stat:
- nota ________________________________________________________________ la proba scrisă la disciplina
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________ și rezultatul
„admis” la proba practică/orală de (*)_____________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________, la concursul de titularizare, sesiunea 2008;
- nota _________________________________________________________ la proba scrisă la disciplina
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________ și rezultatul
„admis” la proba practică/orală de (*)________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________, la concursul de titularizare, sesiunea 2009;
- nota _________________________________________________________ la proba scrisă la disciplina
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________ și rezultatul
„admis” la proba practică/orală de (*)________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
_________________________, la concursul de titularizare, sesiunea 2010;
6
- nota _________________________________________________________ la proba scrisă la disciplina
_______________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________ și rezultatul
„admis” la proba practică/orală de (*)____________________________________________
_______________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
_________________________, la concursul de titularizare, sesiunea 2011;
- nota_________________________________________________________ la proba scrisă la disciplina
_______________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________,
nota_______________________________________________________ la inspecția specială la clasă/inspecția la
examenul național de definitivare de învățământ, sesiunea 2012, la
disciplina_____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________,
nota_______________________________________________________ la proba practică/orală la
disciplina_____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________,
și rezultatul „admis” la proba orală de (*)____________________________________________
_______________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
_________________________, la concursul de titularizare, sesiunea 2012;
- nota_________________________________________________________ la proba scrisă la disciplina
_______________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________,
nota_______________________________________________________ la inspecția specială la clasă/inspecția la
examenul național de definitivare de învățământ, sesiunea 2013, la
disciplina_____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________,
nota_______________________________________________________ la proba practică/orală la
disciplina_____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________,
și rezultatul „admis” la proba orală de (*)____________________________________________
_______________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
_________________________, la concursul de titularizare, sesiunea 2013.
2) Studii finalizate cu examen de absolvire/licență/bacalaureat:
a) Universitatea, Institutul, Academia, Institutul Pedagogic de 3 ani, Colegiul, Școala postliceală, Școala de maiștri, Liceul
Pedagogic etc.______________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________,
Facultatea__________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________nivelul studiilor
(medii, postliceale, universitare de scurtă durată, ciclul I de studii universitare de licență, universitare de lungă durată,
ciclul II de studii universitare de masterat)________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________, cu durata
studiilor de _________ ani (zi sau i.f., seral, f.f., f.r., i.d.), promoția _________________________, cu specializarea
7
principală_______________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________,secundară
__________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________, cu media
la examenul de stat (licență)/absolvire ________________________, media de departajare _______________________;
b) Universitatea, Institutul, Academia, Institutul Pedagogic de 3 ani, Colegiul, Școala postliceală, Școala de maiștri, Liceul
Pedagogic etc.______________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________,
Facultatea__________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________nivelul studiilor
(medii, postliceale, universitare de scurtă durată, ciclul I de studii universitare de licență, universitare de lungă durată,
ciclul II de studii universitare de masterat)________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________, cu durata
studiilor de _________ ani (zi sau i.f., seral, f.f., f.r., i.d.), promoția _________________________, cu specializarea
principală_______________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________, secundară
__________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________, cu media
la examenul de stat (licență)/absolvire ________________________, media de departajare _______________________;
c) Universitatea, Institutul, Academia, Institutul Pedagogic de 3 ani, Colegiul, Școala postliceală, Școala de maiștri, Liceul
Pedagogic etc.______________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________,
Facultatea__________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________nivelul studiilor
(medii, postliceale, universitare de scurtă durată, ciclul I de studii universitare de licență, universitare de lungă durată,
ciclul II de studii universitare de masterat)________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________, cu durata
studiilor de _________ ani (zi sau i.f., seral, f.f., f.r., i.d.), promoția _________________________, cu specializarea
principală_______________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________,secundară
__________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________, cu media
la examenul de stat (licență)/absolvire ________________________, media de departajare _______________________;
3) După absolvirea cu diplomă a studiilor universitare de lungă durată/licență/masterat am absolvit cursuri
postuniversitare (studii aprofundate, studii academice postuniversitare, studii postuniversitare de specializare, studii
postuniversitare de masterat, studii universitare de masterat), după cum urmează:
a) Instituția (Universitatea, Institutul, Academia)___________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________,
specializarea________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________,
cu durata studiilor de _____ ani (zi sau i.f., seral, f.f., f.r., i.d.), promoția _______, media de absolvire _______, media
de departajare _____________ ;
8
b) Instituția (Universitatea, Institutul, Academia)___________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________,
specializarea________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________,
cu durata studiilor de _____ ani (zi sau i.f., seral, f.f., f.r., i.d.), promoția _______, media de absolvire _______, media
de departajare _____________ ;
c) Instituția (Universitatea, Institutul, Academia)___________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________,
specializarea________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________,
cu durata studiilor de _____ ani (zi sau i.f., seral, f.f., f.r., i.d.), promoția _______, media de absolvire _______, media
de departajare _____________ ;
4) Am obținut definitivatul în anul ________, cu media ________, gradul II în anul ________, cu media ________,
gradul I în anul __________, cu media ________, doctoratul în anul _________, la
specialitatea__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________.
5) În anul școlar 2013-2014 sunt încadrat(ă) cu contract pe perioadă determinată pe postul/catedra de______________
__________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________, de la
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________,
localitatea__________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________.
6) La 1 septembrie 2013 am avut _________ ani întregi __________ vechime în învățământ.
7) Avize și atestate:
Tipul avizului de culte:______________________________________________
Tipul avizului de alternativă: _________________________________________
Tipul avizului unității de învățământ militar:______________________________
Atestat educație specială: Aviz IGP / ARR: Avizul liceului pedagogic:
8) Am întrerupt activitatea în învățământ pentru motivul _____________________________, cu (fără) acordul
Inspectorului Școlar ____________________________________________________, prin decizia nr.___________
____________, conform art. ___________ din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare.
9) Sunt/nu sunt unic întreținător de familie. Am ______ copii în întreținere. Soțul/soția este/nu este angajat(ă) în
muncă.
10) Prezint avizul medical nr. ___________________________, din data ________________________, emis de
____________________________________________________________________________________________, din
care rezultă că sunt apt(ă) pentru a preda în învățământ și că îndeplinesc condițiile prevăzute la art. 234 din Legea
educației naționale nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare, pentru a fi încadrat(ă) în învățământ.
(*) Se completează numai de cadrele didactice care au susținut probe practice/orale în cadrul
concursului.
RĂSPUND de exactitatea datelor înscrise în această cerere și declar că voi suporta consecințele dacă
am comunicat date eronate.
Data ____________ Semnătura____________
9
ANEXEZ, ÎN URMĂTOAREA ORDINE, actele în copie certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul
unității de învățământ în care funcționez în anul școlar 2013-2014 sau în copie legalizată, după cum urmează:
1) Copie de pe decizia de repartizare pe postul didactic de la unitatea/unitățile de învățământ la care funcționez
ca angajat cu contract individual de perioadă determinată în anul școlar 2013-2014
2) Copie de pe buletinul/carte de identitate din care să reiasă domiciliu
3) Acte doveditoare în situația schimbării numelui (dacă este cazul)
4) Copii legalizate de pe actele de studii (inclusiv foaia matricolă)
5) Copii de pe adeverințele/certificatele de definitivare în învățământ și gradele didactice dobândite, respectiv
avize și atestate
6) Acordul Ministerului Educației Naționale, inspectoratului școlar, întreprinderii de întrerupere a activității (dacă
este cazul)
7) Copie de pe carnetul de muncă și copia filei corespunzătoare din registrul general de evidență a salariaților
8) Avizul medical din care să rezulte că sunt apt(ă) pentru a preda în învățământ.
sheldon

#1016 Re: PENTRU CEI CARE SE TIT. PE ART.253

2014-04-12 08:45

#1013: Un om cu suflet bun - PENTRU CEI CARE SE TIT. PE ART.253 

 Scrie foarte clar in metodologie ca dosarele se depun la inspectorate pana pe 23 aprilie! Daca ar fi fost doar cererea, n-ar mai fi fost "anexez in ordine urmatoarele acte" :)! Dar, na.... fiecare inspectorat va avea propria metodologie, ca doar asa a fost in fiecare an! Depinde totul de cine citeste si cum interpreteaza :)!


Musafir

#1017

2014-04-12 08:45

eu tot asa inteleg..la isj

Musafir

#1018

2014-04-12 09:28

are cineva noul model de cerere?
maryroxy

#1019

2014-04-12 09:51

pentru Bucuresti la sector sau la ismb?
dani

#1020

2014-04-12 11:18

pentru 1000#
Vorbesti avioane...253 si pretransferul nu sunt etape concomitente. E diferenta de o zi.

Musafir

#1021 Re:

2014-04-12 12:51

#1020: dani -

Perioada de depunere a dosarelor e aceeasi. Prin urmare, sunt concomitente. Nu te poti inscrie cu 253 pe un post eliberat in 28 aprilie, cand este sed. publica de pretransfer, pentru ca s-a depasit perioada(23 aprilie - ultima zi de depunere).


Musafir

#1022

2014-04-12 12:59

de ce sa nu te poti, daca postul s-a eliberat?

Musafir

#1023

2014-04-12 13:15

Postul se considera eliberat definitiv doar dupa emiterea deciziei. Chiar si dupa sedinta publica pot aparea cazuri de contestatii rezolvate favorabil in CA al IS. Incearca totusi sa depui dosarul pt 253 dupa ce il depune cel care se transfera. Poate iti accepta. Sa-ti ajute Dumnezeu!

Musafir

#1024

2014-04-12 13:19

daca eu am functionat ca suplinitor pe postul respectiv, nu am nici o prioritate?

Musafir

#1025

2014-04-12 13:38

Explica-mi exact situatia. Cate ore tu, cate ore titularul, total posturi...etc. Cum s-au transmis posturile la ISJ? Cum apar pe edu?