Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

DECIZIE DE INCETARE A CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA DISPONIBILIZAT OLTCHIM 2013:

#35251 DECIZIE DE INCETARE A CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA DISPONIBILIZAT OLTCHIM 2013:

2015-03-11 17:23

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

DECIZIA NR... DIN DATA DE 15.05.2013.

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013
 

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATA

ATENTIE!
Prezentra Lege a fost abrogata de noua Lege a Insolventei: Legea 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa

Atentie! Procesele incepute inainte de intrarea in vigoare a noii legi Legea 85/2014 raman supuse legii aplicabile anterior acestei date.


Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 359 din 21 aprilie 2006

  • OUG nr. 86/2006
  • OUG nr. 173/2008
  • OG 1/2010
  • Legea nr. 25/2010
 

 S.C.Oltchim S.A se judeca pe legea insolventei aprobata de judecatorul-sindic in ianuarie 2013.

#28417 Legea nr. 53 din 2003 - Codul Muncii (republicat si actualizat 2013)

 CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM )SC OLTCHIM SA RM VALCEA 2011-2014

#28418 OUG nr. 36/2013 - aplicarea in perioada 2013-2018

#28419 Re: Re: H.G. 241/08.05.2013

 

 DECIDE:

Incepand cu data de 14.06.2013, inceteaza contractul individual de munca (CIM ):

#28420 Re: Re: CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) si toate drepturile cuvenite salariatului, fiecaruia in functie de creantele neachitate inpotriva S.C. Oltchim S.A.

  CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:  Art.36, Art. 37 si Art.42,

Art38.

Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:

1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.

REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.
Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE.  (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)

CREÁNȚĂ s.f. Drept pe care îl are creditorul asupra unei sume de bani ce i se datorează; (concr.) titlu, înscris care confirmă acest drept. [Pron. cre-an-. / < fr. créance].

Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink

CREÁNȚĂ s.f. act prin care se constată dreptul creditorului de a primi o sumă de bani de la debitor. (< fr. créance)
Sursa: MDN (2000) | Adăugată de raduborza | Semnalează o greșeală | Permalink

#28421 Re: Re: CE SPUNE CODUL FISCAL DESPRE VENITURI SALARIALE

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) 2011-2014

#35252 CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) 2011 - 2014 :

2015-03-11 17:24

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

 

Decizia din data de 15.05.2013  DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE.  (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:  Art.36, Art. 37 si Art.42,

Art38.

Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:

1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.

REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.
Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

 

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:  

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ

M. Drepturi si obligatii generale ale partilor

1. Salariatul are , in principal, urmatoarele drepturi:

    a) dreptul la salarizare pentru munca depusa;

    n) alte drepturi prevăzute de lege sau de contractele colective de muncă aplicabile

4. Angajatorului ii revin, in principal, urmatoarele obligatii:

  a) sa inmaneze salariatului un exemplar din contractul individual de munca, anterior inceperii activitatii;

    a¹) sa acorde salariatului toate drepturile ce decurg din contractele individuale de munca, din contractul colectiv de munca aplicabil si din lege;

   c) sa acorde salariatilor toate drepturile ce decurg din lege, din contractul colectiv de munca aplicabil si din contractele individuale de munca;

    d) sa elibereze, la cerere, un document care sa ateste calitatea de salariat a solicitantului, respectiv activitatea de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si specialitate;

   g) sa infiinteze registrul general de evidenta a salariatilor si sa opereze inregistrarile prevazute de lege;

       i) sa asigure confidentialitatea datelor cu caracter personal ale salariatilor.

UNDE SUNT BANII????

 

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

UNDE SUNT BANII????

BREAKING NEWS ALERT OLTCHIM: PLANUL DE REORGANIZARE 2015 APROBAT DE CREDITORII OLTCHIM,URMEAZA JUDEC

#35253 BREAKING NEWS ALERT OLTCHIM: PLANUL DE REORGANIZARE 2015 APROBAT DE CREDITORII OLTCHIM,URMEAZA JUDEC

2015-03-11 17:28

JUDECATORULUI-SINDIC PE DATA DE 25 MARTIE 2015.

Planul de reorganizare a Oltchim a fost aprobat de:

1.  86% din creditorii garantaţi, APROBAT

2.  100% din creditorii esenţiali (furnizori de utilităţi), APROBAT

3.  99% din creditorii bugetari, APROBAT

4.  75,5% din creditorii salariaţi, APROBAT 

5.  67% din creditorii chirografari.  APROBAT

 

APROBAT 9 martie 2015

 

in termen de 15 zile anul 2015 de la depunerea la tribunal a procesului-verbal al adunarii creditorilor, prin care planul a fost aprobat, judecatorul - sindic trebuie sa se pronunte asupra confirmarii acestuia. 

 

 

 

JUDECATORUL- SINDIC 25 martie 2015.

 

 

 

 

OLTCHIM CREANTE ACHITARE:

 

 

 

1. taxele, timbrele sau orice alte cheltuieli aferente procedurii instituite prin prezenta lege, inclusiv cheltuielile necesare pentru conservarea si administrarea bunurilor din averea debitorului, precum si plata remuneratiilor persoanelor angajate in conditiile art.10, art.19 alin.(2), art.23, 24 si ale art.98 alin.(3), sub rezerva celor prevazute la art.102 alin.(4);
2. creantele izvorate din raportul de munca;
3. creantele reprezentand creditele, cu dobanzile si cheltuielile aferente, acordate de institutii de credit dupa deschiderea procedurii, precum si creantele rezultand din continuarea activitatii debitorului dupa deschiderea procedurii;
4. creantele bugetare;
5. creantele reprezentand sumele datorate de catre debitor unor terti, in baza unor obligatii de intretinere, alocatii pentru minori sau de plata a unor sume periodice destinate asigurarii mijloacelor de existenta;
6. creantele reprezentand sumele stabilite de judecatorulsindic pentru intretinerea debitorului si a familiei sale, daca acesta este persoana fizica;
7. creantele reprezentand credite bancare, cu cheltuielile si dobanzile aferente, cele rezultate din livrari de produse, prestari de servicii sau alte lucrari, precum si din chirii;
8. alte creante chirografare;
9. creantele subordonate, in urmatoarea ordine de preferinta:
a) creditele acordate persoanei juridice debitoare de catre un asociat sau actionar detinand cel putin 10% din capitalul social, respectiv din drepturile de vot in adunarea generala a asociatilor, ori, dupa caz, de catre un membru al grupului de interes economic;
b) creantele izvorand din acte cu titlu gratuit.

 

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

 

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:

#35254 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:

2015-03-11 17:30

CREANTELE OLTCHIM.

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATA

Art. 96.  (2) Planul va stabili acelasi tratament pentru fiecare creanta din cadrul unei categorii distincte, cu exceptia cazului în care detinatorul unei creante din categoria respectiva consimte un tratament mai putin favorabil pentru creanta sa.

Art. 101. (2) Tratament corect si echitabil exista atunci când sunt îndeplinite cumulativ urmatoarele conditii: b) nici o categorie sau nici o creanta apartinând unei categorii nu primeste mai mult decât valoarea totala a creantei sale;

Art. 41. (3) În cazul în care se confirma un plan de reorganizare, dobânzile, majorarile ori penalitatile de orice fel  sau cheltuielile accesorii la obligatiile nascute ulterior datei deschiderii procedurii generale se achita în conformitate cu actele din care rezulta si cu prevederile programului de plati. În cazul în care planul esueaza, prevederile alin. (1) si (2) se aplica corespunzator pentru calculul accesoriilor cuprinse în programul de plati, la data intrarii în faliment.

Art. 64.(6) Creantele nascute dupa data deschiderii procedurii, în perioada de observatie sau în procedura reorganizarii judiciare vor fi platite conform documentelor din care rezulta, nefiind necesara înscrierea la masa credala. Prevederea se aplica în mod corespunzator pentru creantele nascute în procedura de faliment.

Anexa nr. 3 –Evolutia soldului datoriilor nete acumulate in insolventa (SCENARIUL A) SCENARIUL A - Evolutia soldului datoriilor nete acumulate in insolventa MII EURO T1 T2 T3 T4 T5 T6 T7 T8 T9 T10 T11 T12

DECIZIE DE INCETARE A CONTRACTULUI COLECTIV DE MUNCA 15.05.2013 -14.06.2013.

 Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat :

T1 8,659; T2 17,821; T3 17,821; T4 17,821; T5 17,821; T6 17,821; T7 17,821;T8 17,821; T9 17,821; T10 17,821; T11 17,821;T12 17,821

5.1 Situatia datoriilor generate de functionarea societatii debitoare dupa deschiderea procedurii insolventei si neachitate pana la data de 30 noiembrie 2014
La data de 30 noiembrie 2014, Oltchim S.A. inregistra datorii curente si restante in valoare de aproximativ 50 milioane Euro, defalcate dupa cum urmeaza:

Sold Datorii nete acumulate in insolventa Mii Euro:

Participatie RCS-RDS 1,509

Dobanzi Credite Banci 5,850

Furnizori interni si externi 21,574

Clienti in avans interni si externi 478

Salarii nete fara taxe, exclusiv platile compensatorii 3,354

Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat 8,699 <= ~9,000000 EURO CARE PIPEREA A DECLARAT CA-I PLATESTE LA SECUNDA.

Reducerea de personal vizează 929 de salariaţi (602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) şi are ca scop realizarea unei economii lunare de aproximativ 1.200.000 euro (14,4 milioane euro anual). Demn de remarcat este procentul mare (peste 60%) de salariaţi care au solicitat benevol să fie acceptaţi pe listele de disponibilizări.

http://www.rominsolv.ro/ ; http://www.oltchim.ro/

Bugetul de stat 7,334

Bugetul local 1,542

TOTAL DATORII 50,340

Sursa: Informatii furnizate de catre societatea debitoare  pag 81 din 315 din LINK:PLANUL DE REORGANIZARE 2015.

Art. 3. 22. prin program de plata a creantelor se întelege tabelul de creante mentionat în planul de reorganizare care cuprinde cuantumul sumelor pe care debitorul se obliga sa le plateasca creditorilor, prin raportare la tabelul definitiv de creante si la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare, si care  cuprinde:
a) cuantumul sumelor datorate creditorilor conform tabelului definitiv de creante pe care debitorul se obliga sa le plateasca acestora;
b) termenele la care debitorul urmeaza sa plateasca aceste sume;

Art. 3.10. creantele salariale sunt creantele ce izvorasc din raporturi de munca între debitor si angajatii acestuia. Aceste creante sunt înregistrate din oficiu în tabelul de creante de catre administratorul judiciar/lichidator;

"1. Creditorii garantaţi primesc între 68-75% din valoarea creanţelor acestora (...).

2. Creditorii salariaţi primesc 100% din valoarea creanţelor acestora.

3.Creditorii bugetari primesc între 16-18% din valoarea creanţelor acestora (…).

4.Creanţele chirografare, conform art. 96 din Legea 85/2006, primesc 30%.

5.Celelalte creanţe chirografare primesc 0%”, se arată în planul Rominsolv – BDO.

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:  

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA


SA INCEAPA PLATILE CATRE CREDITORI, PRIMII SALARIATII ( FOSTII ANGAJATI, PLATILE COMPENSATORII cu toate drepturile legale si ANGAJATI drepturi legale)
VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!! SALARIILE  FOSTI ANGAJATI SI ANGAJATII, DREPTURI LEGALE,SE EVITA FALIMENTUL.

 


Musafir

#35255

2015-03-11 19:36

stiu ca nu dormi,dar beat ,esti.din cauza asta ,nu iti aduci aminte.betivuleeeee.despre tine e vorba ,fota retard si handi


Musafir

#35256 ,sa ma pupi cu mata n sula crezi ca nu e injuratura? e doar facatura

2015-03-11 21:34

#35255: -  

 SI DACA ATI SPUN CA ACUM M AM TREZIT PT CA EU CHIAR MUNCESC 8 ORE[NU CA ALTII] SI CA NU AM BAUT DE DUMINICA O BERE NU TREBUIE SA MA CREZI,IAR DACA MAI SCRI FOTA CHIAR O SUGI CU MATA,HAI PA SOBOLAN JEGOS[DEZBINA SI DENIGREAZA]SI PAPAGAL CERNEVIST.


Musafir

#35257 APROPO MAI JEG IMPUTIT, RAHAT FACUT DE MATA IN PADURE

2015-03-11 22:07

#35255: -  

 TE A CA                   CAT MATA N PADURE SI AI AJUNS MARE ORASEAN,CIND NE VOM INTILNI O SA TI ARAT EU RETARDAT SI HANDICAPAT.

Anton Paul

#35258 Cel putin doua saptamani de chin pentru toti cei interesati de oltchim

2015-03-11 23:03

Cel puţin două săptămâni de chin pentru toţi cei interesaţi de Oltchim şi nu numai!

 

Cu regret va informez că urmează cel puţin două săptămâni de chin. Împreună cu câteva zeci de disponibilizaţi urmează să contestăm Planul de reorganizare depus de administratorii judiciari. Şi, după cum arată documentele pregătite, există foarte mari şanse ca societatea românescă să fie un pic zguduită... Asta dacă instanţa poate să mai încline balanţa în favoarea respectării legii. Dacă legea nu se va respecta, DNA işi începe programul de primăvară şi la Vâlcea.

Pentru cei care nu au aflat încă, o parte din creditorii care au votat planul de reorganizare luni au fost sau urmează să fie contactaţi şi vor fi inştiinţaţi de înşelaciunea pe care au făcut-o administratorii judiciari prin prezentarea unui plan fals. Baza acestui plan porneşte de la câteva premise cel puţin eronate şi pe care administratorii judiciari le-au măsluit, astfel încât estimările sunt doar bule şi fabule.

În consecinţă votul lor cred că o să fie retras şi cred că o să asistăm la cântecul de lebadă al franc-ofonului domn fariseu Piperea şi compania.

În altă ordine de idei, astăzi mă prezint la Oltchim să îmi ridic răspunsul la cererea depusă în data de 12 februarie la registratura societăţii. Desigur că semnatarii Deciziei mele de disponibilizare nu au un răspuns pentru că acesta este tertipul folosit de ei, doar sunt (încă) avocaţi şi sunt unşi cu toate alifiile.

Urmează lucruri şi vremuri interesante!

NEATA GAOAZA,IA SI S.....GE DE LA PICASSO

#35259 cel putin 2 saptamini ca sa aflam ca vom ajunge ca USG ati vrut sa spuneti?

2015-03-12 03:56

#35258: Anton Paul - Cel putin doua saptamani de chin pentru toti cei interesati de oltchim 

 DA NU I NIMIC CA NOI AVEM PE PIPEREA,TALPASANU SI GAOAZA[el lidero de rahat SVRO]LA CARE LE VINDEM NISTE CLANTE PRIN GURITE CU PUTINA LAMUITE,POT SA NE DEE SI O GHEARA[ei stiu sa dea] EI AU MAI DAT CITE O GHEARA SI MAI INAINTE SI AU MAI LUAT CITE O CLANTA SI PE SUB MASA.

BREAKING NEWS ALERT OLTCHIM: PLANUL DE REORGANIZARE 2015 APROBAT DE CREDITORII OLTCHIM,URMEAZA JUDEC

#35260 Oltchim: Plan contestat, unanim votat

2015-03-12 07:31

Oltchim: Plan contestat, unanim votat

http://www.indiscret.ro/articol-oltchim-plan-contestat-unanim-votat-

Prezentăm în exclusivitate procesul-verbal al şedinţei Adunării Creditorilor SC Oltchim SA, din 9 martie 2015, prin care planul de reorganizare a companiei din Râmnicu Vâlcea a fost aprobat cu cinci la zero.

de Marielena Popa
 

Creditorii Oltchim au aprobat luni, 9 martie 2015, planul de reorganizare a companiei din Râmnicu Vâlcea, aflată în insolvenţă. Planul de reorganizare se va desfăşura pe parcursul a trei ani, cu posibilitatea de prelungire cu încă un an şi va fi supus aprobării judecătorului sindic pe 25 martie. Potrivit acestui plan, activele performante ale combinatului vor fi grupate într-o entitate separată, SPV, care va fi scoasă la privatizare. Teoretic, Oltchim poate fi vândut şi în anul III al reorganizării, conform administratorilor societăţii care speră ca tranzacţia să aibă loc în acest an sau anul viitor. Există însă şi „Planul B“ care presupune funcţionarea în regimul actual.

 

Angajaţii şi disponibilizaţii, asiguraţi că îşi vor primi salariile dacă votează planul

Din partea celor 929 de disponibilizaţi, au participat la şedinţa de la Bucureşti circa 25. Şi salariaţii şi-au trimis cinci împuterniciţi. Planul de reorganizare a Oltchim a fost aprobat cu cinci la zero, un succes, în contextul în care, cu doar câteva ore înainte, era contestat şi de angajaţii companiei, prin Sindicatul Liber Oltchim, şi de disponibilizaţi. Aşadar, au votat pentru acest plan 86% din creditorii garantaţi, 100% din creditorii esenţiali (furnizori de utilităţi), 99% din creditorii bugetari, 75,5% din creditorii salariaţi şi 67% din creditorii chirografari. Potrivit unor surse, angajaţilor li s-a promis că îşi vor primi salariile restante pe trei luni, iar celor 929 de disponibilizaţi că în câteva săptămâni se va găsi cadrul juridic pentru a beneficia de salariile compensatorii, fie prin Ministerul Muncii, fie prin Ministerul de Finanţe. Prezentăm, în exclusivitate, procesul-verbal al şedinţei Adunării creditorilor SC Oltchim SA, din 9 martie 2015.

 

 

BREAKING NEWS ALERT OLTCHIM: PLANUL DE REORGANIZARE 2015 APROBAT DE CREDITORII OLTCHIM,URMEAZA JUDEC

#35261 Planul de reorganizare pentru Oltchim a fost aprobat

2015-03-12 07:33

Creditorii societății Oltchim Râmnicu Vâlcea au aprobat planul de reorganizare. Conform acestuia, combinatul urmează să se spargă, activele performante fiind grupate într-o entitate separată, care va fi privatizată. „Planul B“ îl constituie funcționarea combinatului în regimul actual, acesta realizând deja un profit operațional de 700.000 de euro în luna ianuarie.

 

Liderul Sindicatului Liber Oltchim, Mihai Diculoiu, a declarat pentru Adevărul că prin planul de reorganizare votat, Oltchim trebuie să plăteasca 8,6 milioane de euro, reprezentând salariile compensatorii pentru cei disponibilizati în 2013, o altă sumă de 3,3 milioane de euro fiind salarii restante ale angajaților. Planul de reorganizare este pe o perioadă de trei ani, cu posibilitatea de prelungire cu încă un an, a adăugat Mihai Diculoiu.

http://www.radiocraiova.ro/planul-de-reorganizare

 


Musafir

#35262 Pentru toti „păreriştii”, „zvonerii” şi „răspândacii” interesaţi: STATUL ROMAN IN CULPA!!!

2015-03-12 10:50

http://saptamana.net/articol/7694-s-c-oltchim-s-a-trecut-prezent-si-viitor

S.C. Oltchim S.A. – trecut, prezent şi viitor

Autor: Tiberiu Pană  09.03.2015

PRIMA PARTE:

Fenomenul dezindustrializării ţării, (manifestat din plin în România ultimilor 25 de ani) a determinat un lung şi dureros proces de reprogramare profesională, ca urmare a dispariţiei unor meserii şi pierderii statusului social al acestora. 
Faptul că unele unităţi de învăţământ nu s-au putut adapta acestor noi realităţi ale pieţei forţei de muncă, propunând planuri de şcolarizare nerealiste, cu specializări fără căutare (dar care asigură norme didactice pentru o inginerime încremenită în proiectul supravieţuirii cu orice preţ), a condamnat generaţii întregi de absolvenţi la asistenţă socială din partea statului sau la practicarea unor munci de semicalificaţi sau necalificaţi în cu totul alte domenii. Mulţi dintre ei au fost nevoiţi să îşi pună în ramă diplomele de bacalaureat/adeverinţele de absolvire a liceului şi Certificatele de competenţe profesionale de Nivel 3, prin care li se atestau formal unele competenţe şi aptitudini inutile! 
După terminarea studiilor liceale sau a celor profesionale, un tânăr fără alte aptitudini cultivate (decât cele conferite de meseria pentru a cărei practicare a fost pregătit în şcoală), fără şansa unei moşteniri de la vreo potenţială „mătuşă Tamara”, îşi iroseşte viaţa într-o luptă continuă pentru supravieţuire, nesiguranţă, disperare şi neputinţă, datorate sărăciei endemice şi eşecului potenţial al tuturor proiectelor sale alternative. 
Nu cumva, prin asemenea planuri de şcolarizare nerealiste – care nu oferă şansa unei integrări rapide a absolvenţilor, prin ocuparea unui loc de muncă în meseria pentru care au fost pregătiţi – este afectat însuşi dreptul tânărului la o viaţă normală? 
Nu cumva, ademenindu-i prin promisiuni deşarte/irealizabile să urmeze cursurile şi/sau specializările din oferta înşelătoare a unor astfel de şcoli, am contribuit şi noi la eşecul speranţelor acestor tineri? 
Răspunsul este singular şi tranşant: DA, la eşecul acestor tineri, din chiar momentul debutului lor în viaţă, contribuim şi noi. Cel puţin prin nepăsare şi din interes. 
Las la latitudinea cititorilor noştri să coreleze tristul adevăr al celor de mai sus cu realitatea dură a celor ce urmează. Şi să tragă ei înşişi concluziile care se impun.
Departe de a fi o „gaură neagră” pentru stat, S.C. Oltchim S.A. ar fi putut avea o şansă de supravieţuire, în cazul în care privatizarea societăţii nu ar fi eşuat lamentabil în toamna anului 2012. O şansă pentru locurile de muncă ale celor peste 3.200 de salariaţi care, deşi nu mai produceau aproape nimic, au continuat să fie plătiţi de către un „patron” generos (cum este statul român), care nu a dorit să aibă complicaţii sociale înaintea alegerilor parlamentare. 
Pe când companiile private româneşti aveau în medie un profit anual de circa 3.000 lei pe angajat (în 2008), pierzând 1.000 lei pe angajat în toiul crizei financiare (în 2009), revenind pe plus din anul 2010, companiile de stat au continuat să producă pierderi de circa 8.000 lei pe salariat (în 2008), de 16.000 lei pe salariat în 2009 şi de 22.000 lei pe salariat în 2010. Altă problemă produsă de neprofitabilele companii de stat, este reprezentată de arierate (datorii neplătite, garantate de stat în mare măsură). Doar Oltchim avea datorii de peste 800.000.000 de euro, datoriile marilor companii bugetofage ridicându-se la 3-4% din P.I.B.-ul ţării.
Printre cauzele care au generat asemenea pierderi colosale se află supraevaluarea achiziţiilor, vânzarea produselor sub preţul pieţei sau sub cel de cost, cheltuieli de investiţii majorate nejustificat. Printre deciziile greşite ale managementului de la combinatul Oltchim, „costisitoare şi fără justificare economică”, s-a aflat şi decizia referitoare la achiziţionarea unei părţi din rafinăria Arpechim Piteşti, „care stă închisă pentru că are nevoie de restul rafinăriei pentru a funcţiona. Rafinăria e însă supradimensionată faţă de nevoile Oltchim şi complet ineficientă pentru alţii, de aceea a şi închis-o Petrom... În loc să pună lacăt pe combinat, statul se gândeşte, de prin 2008, cum să cumpere toată rafinăria [pentru] vreun miliard de euro”. (Otilia Nuţu, Companiile de stat, piatra de moară a economiei româneşti, în Revista 22, 9-15 octombrie 2012, p. 6). 


Musafir

#35263 Pentru toti „păreriştii”, „zvonerii” şi „răspândacii” interesaţi: STATUL ROMAN IN CULPA!!!

2015-03-12 10:52

#35262: - Pentru toti „păreriştii”, „zvonerii” şi „răspândacii” interesaţi: STATUL ROMAN IN CULPA!!! 

A DOUA PARTE:

S-a adăugat şi căpuşarea societăţii de către firme create doar pentru a fi favorizate prin atribuirea preferenţială de contracte. Motive suficiente pentru F.M.I. ca să pretindă reformarea companiilor de stat prin restructurare, faliment sau privatizare: „Faliment pentru cele care nu mai pot fi salvate, sunt ineficiente şi doar consumă resurse publice; restructurare pentru companiile care oferă servicii publice, pentru a le eficientiza şi a înlocui managementul clientelar cu profesionişti adevăraţi; şi privatizare pentru companiile care sunt clar comerciale şi pentru care problema e doar ineficienţa şi corupţia administrării de stat” (Ibidem). 
Situaţia de astăzi a Combinatului Chimic se datorează şi anilor de „pilotare” neperformantă de către echipa managerială condusă de Constantin Roibu (cel care a fost preşedinte al Consiliului de Administraţie până în august 2011). Începând din luna august 2011, lunar, circa 1.060 de salariaţi erau trimişi în şomaj tehnic, deoarece nu mai puteau fi accesate resurse necesare pentru finanţarea societăţii. 
Pe 31 decembrie 2010, combinatul avea capitaluri proprii negative (de minus 548,54 milioane de lei), iar obligaţiile curente ale societăţii depăşeau activele circulante cu suma de 785,5 milioane lei. La conturarea acestui tablou sumbru a contribuit şi volumul impresionant al datoriilor (de 2.2 miliarde de lei), din care ponderea cea mai mare (de 1,15 miliarde de lei) o aveau datoriile comerciale (către furnizori şi altele). În anul 2011, datoriile pe care Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (A.V.A.S.) trebuia să le recupereze de la Oltchim, depăşeau 540 milioane de lei, sumă care era de 15 ori mai mare decât capitalul social al combinatului! 
Această situaţie s-a datorat şi faptului că, la sfârşitul anului 2008, în urma declanşării unei investigaţii de către Comisia Europeană, referitoare la legalitatea transformării datoriilor S.C. Oltchim S.A. în acţiuni, Guvernul Tăriceanu a abrogat ordonanţa prin care, în anul 2006, a aprobat conversia datoriilor Oltchim în acţiuni! 
S-a adăugat şi obligaţia de a plăti o amendă de 14,3 milioane de euro, primită de la Autoritatea pentru Fondul de Mediu (A.F.M.) pentru nerespectarea prevederilor legislaţiei care reglementează acest domeniu. 
Pentru a facilita înţelegerea acestei stări de lucruri, trebuie să vedem ce s-a prevăzut în cele cinci scrisori de intenţie, încheiate de autorităţile române cu F.M.I., U.E. şi Banca Mondială, în intervalul 9 iunie 2011 (prima) şi 8 iunie 2012 (a cincea), referitor la privatizarea S.C. Oltchim S.A. Ca să putem identifica mai uşor vinovaţii de acest eşec.
În prima dintre scrisori, Guvernul României şi B.N.R. se angajau ca, prin 6 mecanisme diferite, să soluţioneze problema arieratelor întreprinderilor de stat, afirmând şi „ferma determinare” de a realiza reformarea profundă a acestora. La S.C. Oltchim S.A., se intenţiona privatizarea restului pachetului deţinut de stat (până la sfârşitul anului 2011) urmând ca – pentru identificarea unei soluţii la problema datoriilor mari pe care le are societatea – să fie desemnat un consultant juridic (până la sfârşitul lunii iunie 2011), să fie aleasă o bancă de investiţii (până la sfârşitul lunii septembrie) şi finalizate licitaţiile de privatizare până la sfârşitul anului 2011. 
În a doua scrisoare de intenţie (din 14 septembrie 2011), autorităţile române se angajau să „reducă semnificativ” arieratele întreprinderilor monitorizate, urmând ca în luna octombrie să aibă loc vânzarea către „investitori strategici” a acţiunilor publice pe care le mai deţinea statul la Oltchim. 
Aceste termene şi angajamente s-au dovedit a fi total nerealiste.
În cea de a treia scrisoare de intenţie – din 2 decembrie 2011 – autorităţile admiteau că „eforturile de privatizare nu au progresat aşa de rapid cum anticipasem”, menţinându-şi angajamentul de a oferi spre vânzare către un investitor strategic acţiunile publice rămase în proprietatea statului la Oltchim, „până la finele lunii aprilie 2012”. Se mai angajau ca până la sfârşitul lunii ianuarie 2012 să selecteze echipa privată de management care să preia conducerea S.C. Oltchim S.A. şi să desemneze membrii Consiliului de Administraţie „care să pregătească compania pentru privatizare până la finele lunii decembrie 2011”. 
La 28 februarie 2012, noul guvern prezidat de M.R.U. a încheiat a patra scrisoare de intenţie, menţinându-şi angajamentul ca din primul grup de companii de stat care urmau să fie oferite spre privatizare „până la finele lunii aprilie 2012”, să facă parte şi Oltchim. 
Pică şi acel guvern şi noul executiv condus de Victor Viorel Ponta remite F.M.I. o nouă scrisoare de intenţie (a cincea) prin care recunoştea că „programul de privatizare continuă să înregistreze întârzieri semnificative”, declarând că „vânzarea acţiunilor Oltchim rămase în proprietatea statului a fost amânată până în luna septembrie a anului 2012, datorită unor probleme tehnice”. Trebuie să precizăm că de conţinutul fiecăreia din cele cinci scrisori am luat cunoştinţă după ratificarea acestora de către Parlamentul României (prin Legea nr. 205/9.XI.2012, publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 790/23.XI.2012).


Musafir

#35264 Pentru toti „păreriştii”, „zvonerii” şi „răspândacii” interesaţi: STATUL ROMAN IN CULPA!!!

2015-03-12 10:54

#35263: - Pentru toti „păreriştii”, „zvonerii” şi „răspândacii” interesaţi: STATUL ROMAN IN CULPA!!! 

 A TREIA PARTE:

Ce s-a întâmplat în vara – toamna anului 2012 cu privatizarea S.C. Oltchim S.A. sunt fapte mai bine cunoscute: autorităţile au redus-o la „zero cheltuieli” pentru producţie şi salarii, în cursa pentru privatizare angajându-se şi Dan Diaconescu, cel care a şi câştigat licitaţia! Asigurând pentru săptămânile de dinaintea campaniei electorale suficient circ pentru întreg poporul! Că pâine, slavă celui de sus, s-a dovedit că nu avea de unde!
Au trecut şi alegerile parlamentare din toamna anului 2012, soldate cu un deznodământ previzibil. USL-ul, care părea a fi învingătorul de necontestat pentru cel puţin un mandat, s-a dovedit a avea consistenţa unui balon de săpun. Sub noua guvernare, perspectivele combinatului chimic s-au dovedit a fi, în continuare, sumbre: speranţele guvernării useliste se legau (aşa cum declara Victor Ponta, în seara zilei de 7 ianuarie 2013, într-o emisiune în direct la postul B1 TV) de eventualitatea unei privatizări a combinatului, „într-un orizont rezonabil de timp”. 
Numai că, peste nici trei săptămâni de la această declaraţie optimistă, s-a cerut instanţei judecătoreşti abilitate să constate starea de insolvenţă a societăţii; ceea ce, la 30 ianuarie 2013, s-a şi întâmplat! 
De atunci a început urcuşul greu al propriei Golgote, cele trei încercări de privatizare a Combinatului eşuând lamentabil, la fiecare dintre ele neprezentându-se niciun cumpărător serios şi solvabil. Iar după „strigarea” de privatizare ratată în 12-15 decembrie 2014, creditorii stau cu ochii aţintiţi pe ceea ce mai este funcţional în societate, în speranţa că ar mai putea recupera ceva din datorii prin dezmembrarea şi vinderea acestor utilaje/instalaţii. Acceptarea (prin vot, pe 9 martie 2015) de către Comitetul Creditorilor a Planului de reorganizare şi implementarea acestuia în următorii trei ani, elimină posibilitatea reluării privatizării în tot acest timp. 
La soarta celor peste 2.000 de salariaţi nimeni nu se mai gândeşte. Statul, deţinătorul majoritar al acţiunilor (peste 54%), aruncă responsabilitatea găsirii unor soluţii viabile pentru restructurarea şi rentabilizarea combinatului doar pe umerii administratorilor judiciari. Chiar dacă sindicaliştii din societate îl presează constant, prin modalităţi dintre cele mai „delicate” să se implice efectiv! Până acum, toate aceste demersuri s-au dovedit a fi zadarnice. 
Pe de altă parte, statul investeşte în continuare în şcolarizarea copiilor pentru meserii care nu se mai caută! Mărind numărul celor care păşesc din şcoală direct în şomaj!
Deşi nu au lipsit şi nu lipsesc „păreriştii”, „zvonerii” şi „răspândacii” interesaţi, care predică pro sau contra, viitorul societăţii comerciale Oltchim şi al salariaţilor săi actuali nu poate fi anticipat: nici dacă, nici cine, nici cum şi nici când!


Musafir

#35265 Re: Cel putin doua saptamani de chin pentru toti cei interesati de oltchim

2015-03-12 12:14

#35258: Anton Paul - Cel putin doua saptamani de chin pentru toti cei interesati de oltchim 

 Nea anton, chiar astept cu mare curiozitate ce demersuri vei face tu.

Pari cam luat de val. 

Asteptam acele lucruri interesante de care spui tu.

Succes!


Musafir

#35266 NE VEDEM LA TRIBUNAL, SPUNE PIPEREA - OMUL CU MARTOAGA. VENITI LA TRIBUNAL!!!

2015-03-12 12:31

PE 25 MARTIE, PLANUL DE REORGANIZARE OLTCHIM, PE MASA JUDECĂTORULUI SINDIC


12/03/2015  Written by Ionut Popa

http://curieruldevalcea.ro/pe-25-martie

• Adunarea Generală a Creditorilor Oltchim (OLT) a aprobat, luni, planul de reorganizare a companiei, care prevede vânzarea combinatului din Râmnicu Vâlcea pentru minim 307 milioane euro 
Potrivit MEDIAFAX, planul prevede o perioadă de reorganizare de trei ani, cu posibilitatea prelungirii cu încă un an.

Planul prevede trei variante de valorificare a patrimoniului combinatului, una dintre acestea vizând vânzarea Oltchim SPV, care ar urma să fie înfiinţat prin preluarea activelor viabile ale combinatului, fără datorii, iar alta conversia creanţelor creditorilor garantaţi şi bugetari în acţiuni, parţial sau integral. Cea de-a treia variantă se referă la darea în plată a bunurilor imobile terenuri şi clădiri către creditorii bugetari.

La finalul lunii aprilie, avocatul Gheorghe Piperea, partener coordonator al RomInsolv, a declarat că speră că vânzarea Oltchim va avea loc până la finele anului. El a afirmat că situaţia companiei s-a îmbunătăţit semnificativ, iar Oltchim nu mai este “un pacient bolnav, în stare de comă”, ci unul “în convalescenţă”. Combinatul funcţionează în prezent la 30% din capacitate şi generează lunar un rulaj de 15 milioane euro şi un EBITDA de peste 700.000 euro, iar peste 70% din producţie pleacă la export.

Comparativ, în vara anului 2012, când funcţiona la o capacitate de 80%, compania avea pierderi lunare de cinci milioane de euro, potrivit avocatului.

“Eu personal am văzut lucrurile acestea, în aşa fel încât să nu fiu considerat un fel de Dănilă Prepeleac. Nu m-am dus cu mârţoaga la iarmaroc ca s-o vând pe trei gâşte. Dacă am văzut că nu există posibilitatea să vinzi mârţoaga, am zis că mă întorc acasă şi încerc s-o fac să arate mult mai bine, ca să pot să o vând la un preţ corect”, a spus Piperea.


Musafir

#35267

2015-03-12 12:54

traiasca martoaga !a fatat 5 manji dupa 7 luni de gestatie ,daca o mai lasam si la anu sigur va fata de duoa ori mai mult . 

OLTCHIM 25.03.2015

#35268 OLTCHIM 25.03.2015

2015-03-12 13:27

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

 

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata  ABROGATA

Atentie! Procesele incepute inainte de intrarea in vigoare a noii legi raman supuse legii aplicabile anterior acestei date. Legea nr. 85/2014 - procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa

http://portal.just.ro/

 

Portal  > Tribunalul VÂLCEA  > Informaţii dosar

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 887/90/2013
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 30.07.2014
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond

 

Părţi

 

NumeCalitate parte
SC OLTCHIM SA RM VALCEA Debitor
CONSORTIUL ROMINSOLV SPRL - RFO 0122/2006 Lichidator
BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL - RFO 0239/2006 Lichidator
JUDECĂTORIA RÂMNICU VÂLCEA Reprezentant legal
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL VÂLCEA Reprezentant legal
D.G.F.P VÂLCEA Reprezentant legal
COMISIA NAŢIONALĂ A VALORILOR MOBILIARE Reprezentant legal

 si TOTI CREDITORII CU CREANTE....

 

Şedinţe

25.03.2015

Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie:
Solutia pe scurt:
Document:    

 
 

OLTCHIM

#35269 Structura sintetica consolidata a actionarilor, conform Depozitarului Central S.A:

2015-03-12 13:36

Structura sintetica consolidata a actionarilor, conform Depozitarului Central S.A., la data de19. aprilie 2014:

OLTCHIM

#35270 Structura sintetica consolidata a actionarilor, conform Depozitarului Central S.A:

2015-03-12 13:38

 Structura sintetica consolidata a actionarilor, conform Depozitarului Central S.A., la data de 11 septembrie 2014 si conform site-ului oltchim.ro actualizat 29 noiembrie 2014

http://www.oltchim.ro/

OLTCHIM

#35271 Re: PCC a înghiţit acţionarul Polyolt şi a ajuns să deţină direct 32,3% din capitalul Oltchi

2015-03-12 13:40

OLTCHIM

#35272 Re: Re: pcc

2015-03-12 13:53

#35035: pcc - Re: pcc 

 infipt in inima prin cumparare treptata de actiuni cu metode numai de ei stiute:

OLTCHIM

OLTCHIM

#35273 Re: Re: AI FOST SI RAMAI UN SPOLIATOR, MAI PIPEREA:

2015-03-12 13:57

#35030: CREANTELE OLTCHIM. - Re: AI FOST SI RAMAI UN SPOLIATOR, MAI PIPEREA: 

 

 

PARTIEEEEEEEEEEEEEE.........CONCEDII PLACUTE, aveti bani de bilete, de avion, aveti bani de plinul la autorurisme, va ajung si de cadouri la amante sau familie...etc.

SARLATANIE PRIN SPOLIERE SI NEMERNICIE MARCA Gheorghe PIPEREA LA OLTCHIM.

SPOLIÉRE s.f. Acțiunea de a spolia și rezultatul ei; jefuire, prădare; înșelare; spoliație. [Pron. -li-e-. / < spolia].
Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink

 

 SARLATAN GHEORGHE PIPEREA CU ASOCIATII & CO.: www. oltchim.ro

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATA

Art. 96.

(2) Planul va stabili acelasi tratament pentru fiecare creanta din cadrul unei categorii distincte, cu exceptia
cazului în care detinatorul unei creante din categoria respectiva consimte un tratament mai putin favorabil
pentru creanta sa.

Art. 101.

(2) Tratament corect si echitabil exista atunci când sunt îndeplinite cumulativ urmatoarele conditii:

b) nici o categorie sau nici o creanta apartinând unei categorii nu primeste mai mult decât valoarea totala a creantei sale;

 

Art. 95. - (1) Planul de reorganizare va indica perspectivele de redresare în raport cu posibilitatile si
specificul activitatii debitorului, cu mijloacele financiare disponibile si cu cererea pietei fata de oferta
debitorului, si va cuprinde masuri concordante cu ordinea publica, inclusiv în ceea ce priveste modalitatea
de selectie, desemnare si înlocuire a administratorilor si a directorilor.
27
(2) Planul de reorganizare va cuprinde în mod obligatoriu programul de plata a creantelor. [??????????? unde este ?????????????????]

(6) Planul va specifica masurile adecvate pentru punerea sa în aplicare, cum ar fi:

E. lichidarea tuturor sau a unora dintre bunurile averii debitorului, separat ori în bloc, libere de orice sarcini, sau darea in plată a acestora către creditorii debitorului, în contul creanțelor pe care aceștia le au față de averea debitorului. Darea în plată a bunurilor debitorului către creditorii săi va putea fi efectuată doar cu condiția prealabilă a acordului scris al acestora cu privire la această modalitate de stingere a creanței lor;

 CCM (Contractului Colectiv de Munca) la nivel de S.C. OLTCHIM S.A

Art. 149:
Partile contractante vor chema in fata instantei judecatoresti partea care se face vinovata de activitatea impotriva intereselor salariatilor si ale societatii prezente in prezentul Contract Colectiv de Munca

Art. 158

Al3. Conflictele ce au ca obiect exercitarea unor drepturi sau indeplinirea unor obligatii decurgand din legi sau alte acte normative, precum si din Contractul Colectiv de Munca sau Contractul Individual de Munca sunt conflicte de drepturi.

 

"Reducerea de personal vizează 929 de salariaţi (602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) şi are ca scop realizarea unei economii lunare de aproximativ 1.200.000 euro (14,4 milioane euro anual). Demn de remarcat este procentul mare (peste 60%) de salariaţi care au solicitat benevol să fie acceptaţi pe listele de disponibilizări."

http://www.rominsolv.ro/

http://www.oltchim.ro/i


CREANTELE OLTCHIM

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:  

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

 La data de 30 noiembrie 2014, Oltchim S.A. inregistra datorii curente si restante in valoare de aproximativ 50 milioane Euro, defalcate dupa cum urmeaza:

Sold Datorii nete acumulate in insolventa Mii Euro:

Participatie RCS-RDS 1,509

Dobanzi Credite Banci 5,850 Furnizori interni si externi 21,574

Clienti in avans interni si externi 478

Salarii nete fara taxe, exclusiv platile compensatorii 3,354

Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat 8,699

Bugetul de stat 7,334

Bugetul local 1,542

TOTAL DATORII 50,340

Sursa: Informatii furnizate de catre socie

tatea debitoare

pag 81 din 315"

Plan_Reorganizare_Oltchim

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATA

OLTCHIM

#35274 Re: SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA LA SC. OLTCHIM SA.

2015-03-12 14:00

#35033: SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA. - SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA LA SC. OLTCHIM SA. 

 

Ramane cum am stabilit ... nimic nu s-a modificat: culmea tupeului şi nesimţirii la Oltchim

 

OLTCHIM

#35275 Re: AI FOST SI RAMAI UN SPOLIATOR, MAI PIPEREA:

2015-03-12 14:10

#35029: AI FOST SI RAMAI UN SPOLIATOR, MAI PIPEREA: - AI FOST SI RAMAI UN SPOLIATOR, MAI PIPEREA: 

 

http://www.oltchim.ro/

Conducerea societatii

Consortiul alcatuit din
  • ROMINSOLV S.P.R.L., reprezentată prin Partener Coordonator Gheorghe Piperea si
  • BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., reprezentata prin Partener Coordonator Niculae Balan
Administrator Judiciar
Administrator Special
Avram Danut-Victor
Director General Adjunct
Director Directia Productie
Director Directia Comerciala
Director Directia Economica
Director Directia Resurse Umane
Director Directia Petrochimica Bradu
 Ultima actualizare 04 martie 2015