Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Musafir |
#342512015-02-20 09:27stiati ca s-au trezit Pitesteni din somn ? |
Musafir |
#34252 Arpechim se va demola, urmează probabil Oltchim2015-02-20 09:30Arpechim se va demola, urmează probabil OltchimAdio, visul frumos s-a terminat. Toate poveştile cu vânzarea la pachet a Arpechim şi Oltchim au fost spulberate azi, când OMW Petrom a remis Agenţiei de Mediu din Piteşti cererea de demolarea a rafinăriei piteştene. Deci e clar, mult discutata, aburita, păcălita şi povestită funcţionare în regim integrat aşa cum au gândit-o comuniştii în anii 70 a celor două active economice s-a sfârşit. Prin demolarea rafinăriei de la Piteşti, posbilitatea aprovizionării cu materie primă ieftină prin conducte de la Arpechim pentru secţiile PVC de la Oltchim, nu mai există. Este un adevăr trist care vine că o măciuca pentru chimiştii vâlceni care visau poveşti cu chinezi care vin să preia ambele active. Deci Arpechim se va demola. Urmează Oltchimul… Societatea OMV Petrom a transmis o notificare privind intenţia de a demola unele instalaţii ale rafinăriei Arpechim de lângă Piteşti, a cărei activitate este sistată din anul 2011, au anunţat miercuri reprezentanţii Agenţiei pentru Protecţia Mediului (APM) Argeş. “OMV Petrom SA a informat cu privire la intenţia de desfiinţare prin demolare a unor instalaţii de pe amplasamentul punctului de lucru Arpechim Piteşti. Conform notificării OMV Petrom SA, procesul de demolare pe care intenţionează să-l demareze este de lungă durată, demolarea instalaţiilor urmând a se realiza etapizat, întregul proces fiind estimat a se încheia în anul 2018″, se arată într-un comunicat al APM Argeş. În schimb, OMV Petrom nu a solicitat până în prezent de la APM Argeş autorizaţiile necesare în vederea începerii procesului de demolare a unor instalaţii, conform aceleiaşi surse. Pe 24 martie 2011, Consiliul de Supraveghere al OMV Petrom a decis închiderea permanentă a rafinăriei Arpechim. Conform reprezentanţilor societăţii, decizia de închidere a fost luată în conformitate cu strategia companiei de a maximiza beneficiile şi de a creşte eficienţa. OMV Petrom renunţase, încă din anul 2009, la activitatea de petrochimie de pe platforma de la Arpechim, al cărei unic beneficiar era combinatul Oltchim de la Râmnicu Vâlcea. OMV Petrom a transferat către societatea vâlceană activele fixe aferente activităţii de petrochimie, care includ instalaţia de piroliză, extracţia de aromatice, polietilenă de joasă densitate şi polietilenă de înaltă densitate şi o serie de rezervoare, precum şi terenul aferent cu o suprafaţă de circa 150 de hectare. |
Musafir |
#34253 Disponibilizaţii de la Oltchim, în protest la Bucureşti2015-02-20 09:32Disponibilizaţii de la Oltchim, în protest la BucureştiDisponibilizaţii de la Oltchim au protestat ieri în faţa combinatului chimic, cerând explicaţii pentru plata salariilor compensatorii. Numai că şi de această dată oamenii au fost nemulţumiţi de răspunsurile primite şi spun că vor muta protestele la Bucureşti, în faţa Guvernului. Peste 100 foşti salariaţi ai Oltchim au intrat în sala de şedinţe şi au cerut o întrevedere cu reprezentanţi ai administratorilor judiciari şi cu administratorul special, Bogdan Stănescu. Spiritele s-au încins, iar la un moment dat s-a solicitat pe 112 suplimentarea forţelor de ordine. După ore bune de discuţii, disponibilizaţii s-au declarat nemulţumiţi de răspunsurile primite şi spun că joia viitoare vor merge la Bucureşti pentru a protesta în faţa Guvernului. “Ne-au spus vechea poveste. Ne-au spus că nu au bani şi nu au de unde să ne ia. Încearcă să ne păcălească, să semnăm planul de reorganizare şi spun că ne dau 5 milioane sau nu ştiu ce timp de două luni. Vom merge la Bucureşti să ne vadă şi pe noi cineva. Poate facem şi greva foamei, dar oricum de aproape doi ani facem greva foamei, de unde să avem bani de mâncare?”, au spus oamenii supăraţi. Ca de obicei, reprezentanţii administratorilor judiciari şi administratorul special, Bogdan Stănescu, au refuzat dialogul cu jurnaliştii, deşi iniţial au promis că vor organiza o conferinţă de presă. Muncitorii care au fost concediaţi de la combinatul chimic acum mai bine de un an şi jumătate trebuie să primească între 12 şi 24 salarii compensatorii, în funcţie de vechime. |
Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA |
#34254 Re: Re: Re: Re: Re: Cu insolvenţa nu-i de glumit!2015-02-20 09:37 |
CREANTELE OLTCHIM. |
#34255 Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 09:41#34250: CREANTELE OLTCHIM. - Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta
link Plan Reorganizare Oltchim, directional se incarca si descarca in pagina => Plan_Reorganizare_Oltchim.pdf (11 MB)Planul prevede ca modalitate de reorganizare a societatii restructurarea operationala, restructurarea corporativa si conversia partiala/totala a creantelor creditorilor bugetari in parti sociale, precum si vanzarea activitatii societatii.
Page 3 of 315 4.3 Masurile de reorganizare judiciara A. OLTCHIM SPV SRL - transferul afacerii si patrimoniului Oltchim SA catre o persoana juridica romana (Oltchim SPV SRL) cu asociat unic OLTCHIM S.A., cu personalitate juridica distincta de OLTCHIM S.A. si cu aport integral constituit de catre aceasta din urma, sub forma de aport in natura si numerar si cesionarea partilor sociale ce vor fi detinute de catre societatea debitoare in OLTCHIM SPV catre investitor. In acest fel, valorificarea integrala a patrimoniului societatii debitoare catre un tert (investitor), interesat de continuarea activitatii OLTCHIM, se va face cu respectarea urmatoarelor coordonate: -Se vor transfera catre OLTCHIM SPV SRL: activele OLTCHIM S.A., localizate pe platforma industriala Ramnicu Valcea si/sau in cadrul Diviziei Petrochimice Bradu, drepturile de proprietate intelectuala, brandul, clientela, contractele cu furnizorii si clientii, precum si toti salariatii OLTCHIM S.A. existenti la momentul transferului aferentei fiecarei platforme industriale – Ramnicu Valcea/Diiviza Petrochimica Bradu, toate autorizatiile si avizele necesare functionarii si desfasurarii activitatii; Ca sa nu fie nici un dubiu, se are in vedere valorificarea prin intermediul SPV-ului, impreuna sau separat, a celor doua platforme industirale – Ramnicu Valcea si Divizia Petrochimica Bradu. Aceasta se va decide in functie de interesul manifestat de potentialii investitori. Caietul de prezentare in vederea vanzarii se va modifica corespunzator, pornind de la intregul activ care este cuprins acum in acesta. Nu se vor transfera datoriile Oltchim S.A. nascute anterior datei transferului; Oltchim SPV va prelua intreprinderea functionala a OLTCHIM S.A., ca afacere in curs de exercitare (going concern); -Avand in vedere ca de la Oltchim SA se transfera catre Oltchim SPV intreprinderea functionala ca afacere in curs de exercitare, Oltchim SPV SRL va prelua obligatiile de mediu astfel cum sunt stabilite prin toate si oricare dintre autorizatiile/avizele de mediu; -Odata cu transferul activelor, OLTCHIM S.A. va dobandi parti sociale echivalente in OLTCHIM SPV; Page 77 of 315 -In considerarea faptului ca asupra activelor ce se vor a fi transferate catre OLTCHIM SPV poarta ipoteci mobiliare si imobiliare, constituite in favoarea unora dintre creditorii OLTCHIM S.A., in scopul conservarii drepturilor acestor creditori privilegiati, obiectul garantiei lor va fi inlocuit cu un altul, respectiv cu parti sociale emise de OLTCHIM SPV; asupra partilor sociale se vor constitui drepturi de garantie in favoarea creditorilor privilegiati, in valori ce vor fi proportionale cu valorile garantiilor detinute de catre fiecare dintre acestia, astfel cum au fost determinate prin Raportul de evaluare intocmit de catre WINTERHILL in cadrul procedurii; -Creditorii garantati au dreptul sa opteze ca ridicarea sarcinilor asupra bunurilor transferate la Oltchim SPV si asupra carora poarta garantiile proprii sa se faca la momentul platii integrale a pretului aferent partilor sociale ale Oltchim SPV. Acest drept se va manifesta prin semnarea unui acord cu privire la aceasta operatiune, in termen de 30 zile de la confirmarea planului de reorganizare de catre judecatorul sindic. Daca in termenul prevazut creditorii nu inteleg sa isi exprime acordul, dupa expirarea acestui termen se va aplica numai protectia prevazuta la paragraful anterior; -Ulterior finalizarii transferului de active intre OLTCHIM S.A. si OLTCHIM SPV, va avea loc cesionarea partilor sociale ce vor fi detinute de catre societatea debitoare in OLTCHIM SPV catre tert, vanzare ce va fi perfectata in termen de 30 de zile calendaristice de la notificarea finalizarii transferului activelor; B. O alta modalitate de realizare a planului de reorganizare este reprezentata de conversia creantelor creditorilor garantati si bugetari in actiuni ale OLTCHIM SA, partial sau integral, cu respectarea proportiilor si valorilor incluse in programul de plati. Page 78 of 315 |
Musafir |
#34256 Pitesteni zici,lasa ca fraieri din oltchim acum se culca si se vor trezi la sf.asteapta.2015-02-20 09:48SOMN USOR OLTCHIMISTILOR SI MAI PUNE TI BOTUL LA BANDITII. |
CREANTELE OLTCHIM. |
#34257 Re: Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 09:56#34255: CREANTELE OLTCHIM. - Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta continuare... Conversia in actiuni a creantelor creditorilor garantati si bugetari va putea fi exercitata de catre acestia oricand pe parcursul perioadei de implementare a Planului de reorganizare cu respectarea procedurilor prevazute de Legea 31/1990 referitoare la modalitatea de aprobare a acestei operatiuni. Alte masuri esentiale Page 79 of 315 de dobanzi si, de asemenea, finantatorul poate sa solicite o participatie in Oltchim SPV. Contractul, termenii si conditiile oricarei noi finantari vor trebui sa fie aprobate, in prealabil, de catre Comitetul si, respectiv, Adunarea creditorilor Oltchim SA. Aceste contracte se vor supune separat aprobarii creditorilor. Page 80 of 315 |
CREANTELE OLTCHIM. |
#34258 Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 09:59continuare... 5.1 Situatia datoriilor generate de functionarea societatii debitoare dupa deschiderea procedurii insolventei si neachitate pana la data de 30 noiembrie 2014
Sold Datorii nete acumulate in insolventa Mii Euro Participatie RCS-RDS 1,509 Dobanzi Credite Banci 5,850 Furnizori interni si externi 21,574 Clienti in avans interni si externi 478 Salarii nete fara taxe, exclusiv platile compensatorii 3,354 Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat 8,699 Bugetul de stat 7,334 Bugetul local 1,542 TOTAL DATORII 50,340 Sursa: Informatii furnizate de catre societatea debitoare
Page 81 of 315 continuare.... |
CREANTELE OLTCHIM. |
#34259 Re: Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:04contiunuare... 1.1. Ipotezele Planului de reorganizare Prezentul Plan de reorganizare are in vedere reorganizarea prin identificarea unui cumparator ce urmeaza a fi selectat in conformitate cu sectiunea 5.2.2 („Valorificarea patrimoniului si afacerii Oltchim SA. Determinarea sumei de distribuit creditorilor”). In vederea realizarii Planului de reorganizare, s-a pornit de la premisa ca societatea isi va desfasura activitatea conform obiectului de activitate. 1.1.1. Functionarea societatii debitoare pana la finalizarea platilor prevazute in Programul de plati -se incep demersurile pentru reducerea costurilor fixe ale societatii debitoare, cu scopul obtinerii unei eficiente operationale suplimentare de cel putin 450 mii Euro lunar. Instrumentele disponibile pentru implementarea acestui demers vor fi determinate impreuna cu managementul executiv al societatii debitoare, dupa momentul aprobarii Planului de catre adunarea creditorilor; Page 83 of 315 Lunile 2-5, ulterioare confirmarii Planului de catre judecatorul sindic Luna 6, ulterioara confirmarii Planului de catre judecatorul sindic Lunile 7-11, ulterioare confirmarii Planului de catre judecatorul sindic Page 84 of 315 Lunile 30-36: Alte ipoteze: Page 85 of 315 |
CREANTELE OLTCHIM. |
#34260 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:08Tabelul de mai jos centralizeaza, anual, soldul datoriilor curente, astfel: Sold Datorii nete acumulate in insolventa - SCENARIUL A MII EURO Luna 1-12 Luna 13-24 Luna 25-36 Participatie RCS-RDS 1,429 572 - Dobanzi Credite Banci 5,824 5,824 5,824 Furnizori interni si externi, Clienti in avans interni si externi, Salarii nete fara taxe, Platile compensatorii catre salariatii disponibilizati 45,616 45,760 42,726 Bugetul de stat 3,745 245 - Bugetul local 1,535 1,535 1,535 TOTAL DATORII 58,148 53,935 50,085 Sursa: Analiza pe baza informatiilor furnizate de catre societatea debitoare SCENARIUL B – functionarea Oltchim S.A. cu instalatia de OXO-Alcooli si, respectiv, instalatia AF-DOF. Page 86 of 315 |
CREANTELE OLTCHIM. |
#34261 Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:13continuare... 1.1.2. Valorificarea partilor sociale ale Oltchim SPV. Determinarea sumei de distribuit creditorilor A. Selectarea unui investitor interesat pentru preluarea Oltchim SPV Orice oferta ferma si angajanta trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu urmatoarele elemente, pentru a putea fi validata de catre Consortiul de administratori judiciari: Page 91 of 315 |
CREANTELE OLTCHIM. |
#34262 Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:14#34261: CREANTELE OLTCHIM. - Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta continuare... - termenul de plata a pretului: plata pretului, respectiv a diferentei dintre pretul total de vanzare si garantia de participare constituita de catre ajudecatar, se va face, cel mai tarziu, la data perfectarii vanzarii. i) Depunerea a doua scrisori de bonitate bancara, in original, emise de banci de prim rang din Romania sau de catre banci straine cu corespondent in Romania si scrisori de recomandare semnate de parteneri cu experienta similara in piata de profil; iv) Declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal al ofertantului ca nu inregistreaza debite restante la institutii financiare bancare si/sau institutii financiare nebancare, in original, in forma autentica - Anexa nr. 1 a prezentului Plan; Page 92 of 315 |
CREANTELE OLTCHIM. |
#34263 Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:16#34262: CREANTELE OLTCHIM. - Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta continuare.... v) Hotararea Adunarii generale a asociatilor, ori un inscris echivalent, intocmit conform legislatiei aplicabile din tara de rezidenta a ofertantului, de aprobare a cumpararii patrimoniului si afacerii OLTCHIM S.A., in original sau copie legalizata, semnaturile fiind in mod obligatoriu certificate de catre un notar public sau o autoritate similara; In cazul in care oferta este depusa de un consortiu de persoane juridice, documentele sus-mentionate se vor depune de catre fiecare dintre membrii consortiului. In plus, acestia vor depune, in original, acordul cu privire la impartirea partilor sociale ale Oltchim SPV intre membrii consortiului. Decizia Adunarii generale a creditorilor privind oferta angajanta castigatoare va fi adusa la cunostinta ofertantului castigator al procedurii de selectie, prin fax, e-mail, posta sau curier, in termen de maximum 2 zile lucratoare de la data sedintei Adunarii generale a creditorilor. Page 93 of 315 |
CREANTELE OLTCHIM. |
#34264 Re: Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:17#34263: CREANTELE OLTCHIM. - Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta continuare... In termen de 3 zile de la data sedintei Adunarii, se va incheia un proces-verbal prin care ofertantul castigator va fi desemnat adjudecatar, acesta urmand a fi semnat de catre Oltchim S.A. (prin administrator special si consortiu de administratori judiciari) si de catre adjudecatar, prin reprezentantul acestuia. Pentru a verifica efectuarea completa a transferului elementelor patrimoniale ale OLTCHIM S.A. si al autorizatiilor, permiselor, licentelor si al altor certificari necesare si obligatorii desfasurarii activitatii, descrise in Anexa nr. 6 a prezentului Plan si avute in vedere la formularea ofertei angajante, adjudecatarul are dreptul de a desemna, pe cheltuiala sa, un reprezentant care sa monitorizeze activ procesul de transfer. In indeplinirea activitatii de monitorizare, reprezentantul ofertantului castigator va constata realizate operatiunile de transfer a patrimoniului si afacerii Oltchim S.A. si va aduce la cunostinta reprezentantilor Oltchim S.A., in scris, observatiile, respectiv propunerile sale, pe intreg parcursul procesului de transfer, in vederea evitarii, respectiv remedierii oricaror eventuale probleme ce ar putea aparea in legatura cu aceste operatiuni. In acest sens, reprezentantul adjudecatarului va semna, alaturi de reprezentantii Oltchim S.A., fiecare act de transfer sau, in ipoteza in care un asemenea demers nu este posibil, raportat la natura juridica Page 94 of 315 |
Musafir |
#34265 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:17numai minciuni,da ho mai badie ca va rup eu muianurile cit de curind ,ai auzit gaoaza? |
CREANTELE OLTCHIM. |
#34266 Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:18continuare... a actelor de transfer, acesta va emite un acord unilateral prin care va constata efectuarea transferului in cauza. La finalizarea transferului, Oltchim SA va notifica adjudecatarul cu privire la aceasta. b. In ipoteza in care vor exista active, autorizatii, permise, licente si alte certificari, descrise in Caietul de prezentare, ce prezinta importanta determinanta pentru afacerea Oltchim, al caror transfer nu s-a realizat, iar transferul acestora este imposibil de realizat din cauza refuzului autoritatii emitente, ofertantul va putea revoca oferta angajanta, cu consecinta recuperarii contravalorii garantiei de participare si a avansului achitat in conditiile de mai sus. In aceasta ipoteza, toate activele/autorizatiile/etc transferate vor reveni in patrimoniul Oltchim S.A., cu consecinta reinstituirii ipotecilor existente anterior efectuarii transferului. Caracterul determinant, respectiv nedeterminant al activelor, permiselor, licentelor si al altor certificari pentru afacerea Oltchim, in functie de care se vor stabili ipotezele mentionate anterior, este cel care rezulta din Anexa nr. 2 la Caietul de prezentare. Page 95 of 315 |
CREANTELE OLTCHIM. |
#34267 Re: Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:19continuare... E. PROGRAMUL DE PLATI ipoteza 3 ani: in cea de-a 36-a luna a Planului; In consecinta, la data confirmarii Planului de catre judecatorul sindic, aceste contracte se vor considera denuntate, sumele aferente acestora avand natura juridica a unor creante anterioare deschiderii procedurii insolventei, figurand ca atare in Tabelul definitiv al obligatiilor debitoarei; Page 96 of 315 |
CREANTELE OLTCHIM. |
#34268 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:21continuare... Astfel, in tabelele de mai jos se poate observa modul de calcul al sumei nete ramase de distribuit creditorilor (denumita in continuare „Suma neta”), reprezentand diferenta dintre pretul obtinut din vanzarea partilor sociale ale Oltchim SPV, cheltuielile ocazionate cu transferul activelor pe SPV (estimate la aproximativ 1,5 milioane Euro), datoriile curente si restante, precum si impozitul pe profitul rezultat in urma recunoasterii obligatiilor de plata din Plan in contabilitatea societatii debitoare. SCENARIUL A – OXO alcooli Mii Euro Ipoteza 1 an * Ipoteza 2 ani** Ipoteza 3 ani*** Fonduri obtinute din vanzarea patrimoniului/afacerii Oltchim 307,000 307,000 307,000 Cheltuieli transfer active (1,500) (1,500) (1,500) Cota UNPIR 2% (6,140) (6,140) (6,140) Plata datorii curente si restante (incl. onorariu AJ) (70,428) (66,215) (62,365) Suma ramasa de distribuit 228,932 233,145 236,995 Impozit pe profitul rezultat in baza aplicarii prevederilor art. 102, alin. 1 din Legea 85/2006 (7,906) (7,357) (6,856) SUMA NETA 221,025 SCENARIUL B – OXO alcooli si AF-DOF Mii Euro Ipoteza 1 an* Ipoteza 2 ani** Ipoteza 3 ani*** Fonduri obtinute din vanzarea patrimoniului/afacerii Oltchim 307,000 307,000 307,000 Cheltuieli transfer active (1,500) (1,500) (1,500) Cota UNPIR 2% (6,140) (6,140) (6,140) Plata datorii curente si restante (incl. onorariu AJ) (77,970) (69,500) (61,090) Suma ramasa de distribuit 221,390 229,860 238,270 Impozit pe profitul rezultat in baza aplicarii prevederilor art. 102, alin. 1 din Legea 85/2006 (8,889) (7,785) (6,690) SUMA NETA 212,501 222,075 231,581 Nota: *Ipoteza 1 presupune vanzarea patrimoniului/afacerii Oltchim in luna 12 de la data confirmarii Planului de reorganizare a Oltchim SA **Ipoteza 2 presupune vanzarea patrimoniului/afacerii Oltchim in luna 24 de la data confirmarii Planului de reorganizare a Oltchim SA ***Ipoteza 3 presupune vanzarea patrimoniului/afacerii Oltchim in luna 36 de la data confirmarii Planului de reorganizare a Oltchim SA Page 97 of 315 |
CREANTELE OLTCHIM. Musafir |
#34269 Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:231.1.3. PROGRAMUL DE PLATA A CREANTELOR prevazut prin Planul de reorganizare S.C. Oltchim S.A. Conform art. 3 alin. (1) pct. 22 din Legea nr. 85/2006, programul de plata a creantelor este tabelul de creante inclus in Plan, care cuprinde: Conform Tabelului definitiv al obligatiilor societatii, masa credala se compune din 4 categorii de creditori: Tabelul definitiv al obligatiilor, dupa cum urmeaza: -plata unui procent de 70% din Suma neta (reprezentand diferenta dintre pretul de vanzare a patrimoniului si afacerii Oltchim SA si platile aferente datoriilor curente si cheltuielilor de procedura, asa cum se poate observa in tabelele din pagina anterioara) catre categoria creantelor garantate, in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data incasarii de catre societatea debitoare a pretului aferent vanzarii partilor sociale ale Oltchim SPV. Page 98 of 315 |
CREANTELE OLTCHIM. |
#34270 Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:27#34269: - Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta continuare... a creantelor acestora in actiuni ale Oltchim SA, in conformitate cu prevederile de la punctele I si J, articolul 95 din legea 85/2006. -plata in proportie de 100% a creantelor salariale [ATENTIE MARE AICI!!!!! ESTE VORBA DE SALARII, INCLUSE MASA CREDALA TOTI SALARIATII OLTCHIM PANA-N 2012 INCLUSIV, NU ALTE SUME SALARIALE (SALARIILE COMPENSATORII NU AU CE CAUTA AICI, DAR AU ACELASI RAPORT DE PROPORTIE 100% SPRE ACHITARE SI CONSIDERATE TOT CREANTE SALARIALE) CARE AU ALT STATUT SI TRECUTE LA PRIORITATE SPRE ACHITARE IN INSOLVENTA 2013], in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data incasarii de catre societatea debitoare a pretului aferent vanzarii partilor sociale ale Oltchim SPV; -plata creantelor bugetare, in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data incasarii de catre societatea debitoare a pretului aferent vanzarii partilor sociale ale Oltchim SPV, intr-o proportie care va rezulta din diferenta dintre Suma neta si platile efectuate in scopul acoperirii categoriilor de creante garantate si salariale (astfel cum este mentionat la punctele anterioare), precum si platile creantelor chirografare conform art 96, Legea 85/2006, de mai jos. De asemenea, creditorii bugetari vor avea optiunea acceptarii conversiei integrale (ipoteza in care nu se va mai efectua alta plata pe baza principiului enuntat anterior) sau partiale (ipoteza in care, in urma platilor efectuate pe baza principiului enuntat anterior, diferenta va fi transformata in actiuni) a creantelor acestora in actiuni ale Oltchim SA, in conformitate cu prevederile stipulate in OUG nr. 25/2014, capitolul II, art. 10 si, respectiv, cu prevederile de la punctele I si J, articolul 95 din legea 85/2006. Mentionam ca in calculele si estimarile cu privire la programul de plati nu a fost luata in considerare optiunea de mai sus, urmand ca aceasta sa fie exercitata de catre creditori conform deciziei interne a fiecaruia; -plata in proportie de 30% a creantelor chirografare conform art. 96 din Legea 85/2006; -plata in proportie de 0% a celorlalte creante chirografare. Page 99 of 315 |
CREANTELE OLTCHIM. |
#34271 Re: Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:30#34270: CREANTELE OLTCHIM. - Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta 1.1.4. Creantele curente
1.2. Tratamentul creantelor 1.2.2. Categoriile de creante defavorizate, in sensul Legii, si tratamentul corect si echitabil aplicat prin Planul de reorganizare acestor categorii de creante a) reducere a cuantumului creantei; Page 102 of 315 c) valoarea actualizata cu dobanda de referinta a Bancii Nationale a Romaniei, daca nu este stabilit altfel prin contractul privind creanta respectiva sau prin legi speciale, este mai mica decat valoarea la care a fost inscrisa in Tabelul definitiv de creante. c) in cazul in care o categorie defavorizata respinge Planul, nicio categorie de creante cu rang inferior categoriei defavorizate neacceptate, astfel cum rezulta din ierarhia prevazuta la art. 100 alin. (3) din Legea nr. 85/2006, nu primeste mai mult decat ar primi in cazul falimentului. Pentru calificarea tratamentului corect si echitabil aplicat creantelor defavorizate prin Plan, este necesara, de asemenea, si efectuarea unei estimari a sumelor distribuite in caz de faliment creditorilor Oltchim SA. 5.1.1 Categorii de creante defavorizate Page 103 of 315 |
CREANTELE OLTCHIM. |
#34272 Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:34 Astfel cum se poate observa in previziunile fluxurilor de numerar, toate creantele urmeaza a fi platite prin Plan fie intr-o proportie mai mica de 100%, fie in mai mult de 30 de zile de la data confirmarii planului de reorganizare de catre judecatorul sindic. - 148,751 mii Euro, daca incasarea pretului ar avea loc in luna 12 de la data confirmarii Planului de reorganizare a Oltchim SA; Page 104 of 315 |
CREANTELE OLTCHIM. Musafir |
#34273 Re: Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:36 In calculele si estimarile cu privire la programul de plati nu a fost luata in considerare optiunea de mai sus, urmand ca aceasta sa fie exercitata de catre creditori conform deciziei interne a fiecaruia. b) Fata de modalitatea de plata a creantelor garantate, astfel cum a fost aceasta prevazuta prin Plan, este indeplinita conditia prevazuta la art. 101 alin. (2) lit. b) din Lege, creditorii garantati neaflandu-se in situatia de a primi mai mult decat valoarea totala a creantei acestora. Categoria creantelor salariale Page 105 of 315 c) In ipoteza in care categoria de creante salariale va exprima un vot pozitiv cu privire la Plan, in speta nu sunt incidente prevederile art. 101 alin. (2) lit. c) din Lege, acestea reglementand situatia in care categoria de creante defavorizate respinge planul de reorganizare. In cea de-a doua ipoteza, respectiv categoria de creante salariale va exprima un vot negativ cu privire la prezentul Plan, categoriile de creante inferioare, respectiv creantele bugetare, creantele chirografare conform art. 96 din legea 85/2006, precum si celelalte creante chirografare nu vor putea primi mai mult decat ar primi in cazul falimentului (respectiv, nu vor beneficia de nicio distribuire de fonduri sau conversie a datoriilor in actiuni). Page 106 of 315
|
CREANTELE OLTCHIM. |
#34274 Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:39#34273: - Re: Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta Categoria creantelor bugetare Mai mult, creditorii bugetari vor avea optiunea acceptarii conversiei integrale (ipoteza in care nu se va mai efectua alta plata pe baza principiului enuntat anterior) sau partiale (ipoteza in care, in urma platilor efectuate pe baza principiului enuntat anterior, diferenta va fi transformata in actiuni) a creantelor acestora Page 106 of 315 in actiuni ale Oltchim SA, in conformitate cu prevederile stipulate in OUG nr. 25/2104, capitolul II, art. 10 si, respectiv, cu prevederile de la punctele I si J, articolul 95 din legea 85/2006. a) Fata de aceasta imprejurare, apreciem ca fiind indeplinita conditia prevazuta la art. 101 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 85/2006, creditorii cu creante bugetare nefiind in situatia de a primi mai putin decat ar fi primit in cazul falimentului (in cazul in care ar respinge Planul). Categoria creantelor chirografare conform art. 96, din Legea 85/2006 Page 107 of 315 |
CREANTELE OLTCHIM. |
#34275 Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2015-02-20 10:42#34274: CREANTELE OLTCHIM. - Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta continuare... acestea reglementand situatia in care categoria de creante defavorizate respinge planul de reorganizare. In cea de-a doua ipoteza, respectiv categoria de creante chirografare conform art. 96, Legea 85/2006 va exprima un vot negativ cu privire la prezentul Plan, categoriile de creante inferioare, respectiv celelalte creante chirografare nu vor putea primi mai mult decat ar primi in cazul falimentului. Page 108 of 315 continuare gasiti in planul de reorganizare publicat si pe petitie fara parola si site-ul bdo sau rominsolv cu parola. link Plan Reorganizare Oltchim, directional se incarca si descarca in pagina => Plan_Reorganizare_Oltchim.pdf (11 MB) |
|
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Petitie către Curtea Constituțională a României Subiect: Menținerea în cursa prezidențială a domnului Călin Georgescu
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Petitie către Curtea Constituțională a României Subiect: Menținerea în cursa prezidențială a domnului Călin Georgescu
1428 Creat: 2024-11-28
PEDAGOGII SOLIDARI
831 Creat: 2024-11-23
Cerem oficial retragerea definitva a licenței de funcționare a postului de televiziune Antene 3 CNN
705 Creat: 2024-11-27
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
8026 Creat: 2024-10-08
Suplimentare locuri rezidențiat Farmacie și Medicină Dentară 2024
2385 Creat: 2024-11-18
Scădere prag minim de promovare a examenului de rezidențiat de la 60% la 59%
176 Creat: 2024-11-21
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17491 Creat: 2023-10-23
Majorarea indemnizațiilor de handicap – o necesitate imediată!
2712 Creat: 2024-01-29
Petiție privind atragerea la răspundere în conformitate cu legislația Republicii Moldova a persoanei cu pseudonimul de pe Tiktok ”Ahuevshîi”- în rusă, la moment- ”PERSONALITATEA”
85 Creat: 2024-11-23
Organizarea sesiunii speciale a examenului de rezidentiat in mai 2025
77 Creat: 2024-11-22
Petitia Anti Georgescu
71 Creat: 2024-11-26
Declarare nulitatii acordului cu Ucraina, neutralitate, pace
13262 Creat: 2024-07-22
Interzicem TIK TOK in Romania
287 Creat: 2023-03-17
Suplimentare locuri Medicina de Familie - Rezidentiat Medicină 2024
53 Creat: 2024-11-21
Recunoașterea pașaportului ca echivalent juridic al cărții de identitate în România
51 Creat: 2024-11-25
STOP! Reabilitarea infrastructurii rutiere pe coridorul: cartier Tudor Vladimirescu – cartier 22 Decembrie 1989
95 Creat: 2024-11-19
Fluidizarea traficului în zona Baciu-Cluj-Napoca prin introducerea de autobuze școlare
460 Creat: 2024-10-18
Fara camioane in Iasi, intre orele 6:30-8:30 si 16:00-18:00
138 Creat: 2024-11-19
Refacerea referendumului pentru redefinirea familiei
172 Creat: 2024-11-15
Dreptate pentru Diana Iovanovici Șoșoacă
8765 Creat: 2024-10-07