Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!


Musafir

#27701

2014-10-17 17:37

''''''''''''


Musafir

#27702

2014-10-17 17:40

disponibilizații nu pot primi bani decât de la OLTCHIM . sa se renunțe la atitia șefi si directori si sa facă rost de bani . banii hu pot veni de la stat 

SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!
Musafir

#27703 Re:

2014-10-17 18:01

#27702: -  

  banii au venit prin mariana campeanu ( ministru muncii  la acea data) in combinat si au fost in Oltchim, impozitati si opriti...., mai doresti informatii...., consulta conducerea  combinatului si blat-ul cu anaf, iar azi nu mai vorbeam decat la trecut de aceasta institutie, pentru faptele lor ilegale nu se mai primea drept de functionare pe anul 2014...., ne-au omorat colegii si ne omoara si pe noi.


Musafir

#27704 Re: Re:

2014-10-17 18:17

#27703: - Re:  

 una-i una alata e alta . eu vorbesc de compensatorii

SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!
Musafir

#27705 Re: Re: Re:

2014-10-17 18:19

#27704: - Re: Re:  

 

 Daaaaa, ai inteles bine  SALARIILE COMPENSATORII, bani in Oltchim au fost, iar acum sunt blocati si trebuiau virati catre disponibilizati conform CCM, au murit oameni pentru banii astia si multi altii sunt in suferinta....

 

https://www.youtube.com/watch?v=s9_uyR-RUq8

a doua doamna care A RASPUNS MINISTRULUI AZI este de la ajofm si a recunoscut ca si-au indeplinit olbligatiile si s-au virat banii, UNDE SUNT BANII ?????

 Disponibilizatii n-au primit sumele, unii au decedat intre timp.


Musafir

#27706

2014-10-17 18:35

da, doamna cu pricina este de la ajofm si vorbește de cu totul alti bani adică despre ajutorul de șomaj si de banii din acea ordonanță pe care STATUL i-a dat strict celor de la OLTCHIM, nu altcuiva, pentru ca doar disponibilizații din OLTCHIM sunt ai acestui stat.  deci compensatoriile NU trebuiesc si nu e normal sa fie achitate de stat

urmărește reacția imbecilului din spate, ala cu parul alb ca se înțelegeți care e părerea celor de sus... au pus cruce de mult nu-i interesează de OLTCHIM sa fiți siguri

SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!
Musafir

#27707 Re:

2014-10-17 18:38

#27706: -  

 N-ai inteles, dansa a spus ca s-au viart banii si nu au nicio datorie cei de la AJOFM.  SE DISCUTA STRICT  DESPRE SALARII PLATI COMPENSATORII. Doamna  Mariana Campeanu la aceea data a semnat pentru bani Oltchim si Posta...

Disponibilizatii n-au primit sumele, unii au decedat intre timp.

Firesc Oltchim e in groapa demult, daca la 500 mil euro nu s-a dorit sa se rezolve, acum la peste 1 miliard euro, ce astepti tu...., sa rezolve cine...???

Unde este planul final de reorganzare????

http://www.agerpres.ro/economie/

https://www.youtube.com/watch?

 

 

S-A PLECAT ACASA CU ACORD JUDECATORESC SI NU ESTE ILEGAL (SUB SEMNATURA SI PARAFA CELOR CARE AU FACUT DISPONIBILIZARE), ACTELE EXISTA CONFORME SI CU REALITATEA, INSA INCALCATE PENTRU CA NU S-AU ACHITAT SUMELE DE PLECARE ACASA, BA MAI MULT AU FOST IMPOZITATE INSA N-AU AJUNS LA DESTINATARUL CARE ESTE BENEFICIAR DE DREPT (SEAMANA CU DETURNAREA DE FONDURI BANI SALARII CAR OLTCHIM, BANI CARE SUNT LA MASA CREDALA, ACESTIA FIIND ALTE SUME DE BANI GENERATE INAINTE DE INTRAREA IN INSOLVENTA, INSA SUMA PE CCM (CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA IN  SC OLTCHIM SA )  IN FUNCTIE DE VECHIME GENERATE IN INSOLVENTA PRIN DISPONIBILIZARE COLECTIVA, SALARII PLATI COMPENSATORII NU SUNT LA MASA CREDALA SI TREBUIAU ACHITATE URGENT, URMATORII FIIND CEILALTI  CREDITORI SPRE ACHITARE CONFORM LEGII 85/2006 ). ACESTEA VOR FI ACHITATE PENTRU CA ACTIONARUL MAJORITAR STATUL ROMAN A FACUT DISPONIBILIZARI COLECTIVE CONFORM PROCEDURII INSOLVENTEI  DE COMUN ACORD CU CREDITORII SI ACORDUL JUDECATORULUI-SINDIC DOVEDITE PE TOATE ACTELE DE DISPONIBILIZARE. SUMELE DE BANI NEAJUNGAND LA DESTINATARUL FINAL DISPONIBILIZATUL OLTCHIM, DOAR FIIND IMPOZITATE FARA A DEFINITIVA PLATA CATRE ACESTIA, FIIND INDREPTATITI PRIN LEGE DE AI PRIMII, SUMELE GENERAND SI ACESTEA DAUNE-INTERESE, CREAND PENALIZARI DE INTARZIERE VOITA A CELOR CARE NU ACHITA DE LA CURSUL VALUTAR BNR DE LA DATA PRODUCERII PRIN DECIZIE A DISPONIBILIZARII, CREAND PREJUDICII TUTUROR CELOR CARE TREBUIAU BENEFICIA DE ACESTE DREPTURI PE CARE I-A OBSTRUCTIONAT SA NU BENEFICIEZE LA RANDUL LOR DE ALTE DREPTURI LEGALE PENTRU CA APAREAU  AVAND SUMELE IMPOZITATE DE ANAF SI PENTRU INTARZIERILE SI ABATERILE DETURNARII SUMELOR DE BANI CATRE DESTINATAR DE LA DATA DISPONIBILIZARII SI PROMISE DE CATRE MINISTRUL MUNCII MARIANA CAMPEANU LA ACEEA DATA CARE GARANTA PENTRU CA ARE ACESTE SUME SI  VOR FI ACHITATE, DOVEDITE INTRE TIMP PENTRU CA N-AU AJUNS LA DESTINATARUL DISPONIBILIZAT OLTCHIM DOAR FIIND IMPOZITATI, ACESTE FAPTE ADUCAND PENALIZARI DE INTARZIERE PE CARE STATUL ROMAN TREBUIE SA LE ACHITE IMPREUNA CU CEI CARE AU SABOTAT PLATA SUMELOR RESPECTIVE LA ZI CONFORM LEGII 85/2006 CARE SPUNE FOARTE CLAR ACHITA SI TOATE LEGILE IN VIGOARE CARE SPUN ACHITA.

Deci HOTII sunt:

STATUL ROMAN.

SINDICATE.


Musafir

#27708 Re: Re: Re: Re: Re: Re: CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM )

2014-10-17 19:03

#27432: - Re: Re: Re: Re: Re: CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) 

 

#27069: - Re: Re: Re: CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) 

 

Decizia din data de 15.05.2013  DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE.  (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:  Art.36, Art. 37 si Art.42,

Art38.

Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:

1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.

REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.

Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ

M. Drepturi si obligatii generale ale partilor

1. Salariatul are , in principal, urmatoarele drepturi:

    a) dreptul la salarizare pentru munca depusa;

    n) alte drepturi prevăzute de lege sau de contractele colective de muncă aplicabile

4. Angajatorului ii revin, in principal, urmatoarele obligatii:

  a) sa inmaneze salariatului un exemplar din contractul individual de munca, anterior inceperii activitatii;

    a¹) sa acorde salariatului toate drepturile ce decurg din contractele individuale de munca, din contractul colectiv de munca aplicabil si din lege;

   c) sa acorde salariatilor toate drepturile ce decurg din lege, din contractul colectiv de munca aplicabil si din contractele individuale de munca;

    d) sa elibereze, la cerere, un document care sa ateste calitatea de salariat a solicitantului, respectiv activitatea de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si specialitate;

   g) sa infiinteze registrul general de evidenta a salariatilor si sa opereze inregistrarile prevazute de lege;

      i) sa asigure confidentialitatea datelor cu caracter personal ale salariatilor.

DISPONIBILIZATII DE SASE ORI PAGUBITI

1. FARA LOC DE MUNCA SI DISPONIBILIZATI;

2. DISPONIBILIZARE CU PLATA DE BANI AJOFM  DIN ACESTIA PLATIM C.A.R. OLTCHIM SI PENALIZARI CU DOBANZI, DETURNAREA DE FONDURI BANI  PE TIMPUL CONDUCERII CET GOVORA MIHAI BALAN anul 2012,CARE A OPRIT PENTRU PLATA DIN SALARII, DAR CARE N-AU AJUNS LA DESTINATAR, NOI FIIND IN CONTINUARE NEVOITI SA ACHITAM PENALIZARI DE INTARZIERE SI RESTANTE;

3. CREANTA PLATI SALARII COMPENSATORII CONFORM CONTRACTULUI COLECTIIV DE MUNCA, anul 2013, IN FUNCTIE DE VECHIME NEPLATITA SI NEACHITATA, TINAND CONT PENTRU CA SUNTEM LA PESTE UN AN  DISTANTA DE LA DISPONIBILIZARE, PIERDERILE FIIND LA ZI NEACHITATE FATA DE NOI SI N-AU AJUNS LA DESTINATARII DISPONIBILIZATI;

4. BLOCATI SI DETURNATI,SALARII COMPENSATORII CONFORM CONTRACTULUI COLECTIIV DE MUNCA, anul 2013, IN FUNCTIE DE VECHIME;

5. ANAF IMPOZITATI SI PILONUL II PENSII PRIVATE APAREM CU SUME DE BANI  PE CARE NOI NU-I AVEM;

6. INCALCAREA LEGII INSOLVENTEI 85/2006 SI TOATE LEGILE DE CATRE PIPEREA&CO SI  NICULAE BALAN BDO Business Restructuring SPRL si restul participantilor....!!!!!!


Musafir

#27709 Re: Re: Re: Tribunalul Vâlcea a decis intrarea "Oltchim" în insolvenţă

2014-10-17 19:06

#27433: OLTCHIM si ARPECHIM! - Re: Re: Tribunalul Vâlcea a decis intrarea "Oltchim" în insolvenţă 

 

#27146: - Tribunalul Vâlcea a decis intrarea "Oltchim" în insolvenţă 

 

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

http://portal.just.ro/

Portal  > Tribunalul VÂLCEA  > Informaţii dosar

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 887/90/2013
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 30.07.2014
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond

Musafir

#27710

2014-10-17 19:19

ba am înțeles foarte bine . unii vorbeau despre mere si alții despre pere

SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!
Musafir

#27711 Re:

2014-10-17 19:23

#27710: -  

 Asa lasa ei de inteles SAU NU DORITI SA ASCULTATI CE SE DISCUTA, insa actele ...???? ACOLO SE DISCUTA STRICT DESPRE SALARII PLATI COMPENSATORII REPETITIV PENTRU TOTI CARE CITITI SI POATE NU AUZITI DATI SONORUL MAI TARE IN FILMULETUL DE PE YOUTUBE...., NIMENI NU BATEA CAMPII. TU POTI INTERPRETA, REALITATEA ESTE IN FILMULET SI DOVEDIT PRIN ACTE.

http://www.agerpres.ro/

https://www.youtube.com/

  ANAF, care a recunoscut suma intrata si impozitata de la Oltchim si azi AJOFM....

 

S-A PLECAT ACASA CU ACORD JUDECATORESC SI NU ESTE ILEGAL (SUB SEMNATURA SI PARAFA CELOR CARE AU FACUT DISPONIBILIZARE), ACTELE EXISTA CONFORME SI CU REALITATEA, INSA INCALCATE PENTRU CA NU S-AU ACHITAT SUMELE DE PLECARE ACASA, BA MAI MULT AU FOST IMPOZITATE INSA N-AU AJUNS LA DESTINATARUL CARE ESTE BENEFICIAR DE DREPT (SEAMANA CU DETURNAREA DE FONDURI BANI SALARII CAR OLTCHIM, BANI CARE SUNT LA MASA CREDALA, ACESTIA FIIND ALTE SUME DE BANI GENERATE INAINTE DE INTRAREA IN INSOLVENTA, INSA SUMA PE CCM (CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA IN  SC OLTCHIM SA )  IN FUNCTIE DE VECHIME GENERATE IN INSOLVENTA PRIN DISPONIBILIZARE COLECTIVA, SALARII PLATI COMPENSATORII NU SUNT LA MASA CREDALA SI TREBUIAU ACHITATE URGENT, URMATORII FIIND CEILALTI  CREDITORI SPRE ACHITARE CONFORM LEGII 85/2006 ). ACESTEA VOR FI ACHITATE PENTRU CA ACTIONARUL MAJORITAR STATUL ROMAN A FACUT DISPONIBILIZARI COLECTIVE CONFORM PROCEDURII INSOLVENTEI  DE COMUN ACORD CU CREDITORII SI ACORDUL JUDECATORULUI-SINDIC DOVEDITE PE TOATE ACTELE DE DISPONIBILIZARE. SUMELE DE BANI NEAJUNGAND LA DESTINATARUL FINAL DISPONIBILIZATUL OLTCHIM, DOAR FIIND IMPOZITATE FARA A DEFINITIVA PLATA CATRE ACESTIA, FIIND INDREPTATITI PRIN LEGE DE AI PRIMII, SUMELE GENERAND SI ACESTEA DAUNE-INTERESE, CREAND PENALIZARI DE INTARZIERE VOITA A CELOR CARE NU ACHITA DE LA CURSUL VALUTAR BNR DE LA DATA PRODUCERII PRIN DECIZIE A DISPONIBILIZARII, CREAND PREJUDICII TUTUROR CELOR CARE TREBUIAU BENEFICIA DE ACESTE DREPTURI PE CARE I-A OBSTRUCTIONAT SA NU BENEFICIEZE LA RANDUL LOR DE ALTE DREPTURI LEGALE PENTRU CA APAREAU  AVAND SUMELE IMPOZITATE DE ANAF SI PENTRU INTARZIERILE SI ABATERILE DETURNARII SUMELOR DE BANI CATRE DESTINATAR DE LA DATA DISPONIBILIZARII SI PROMISE DE CATRE MINISTRUL MUNCII MARIANA CAMPEANU LA ACEEA DATA CARE GARANTA PENTRU CA ARE ACESTE SUME SI  VOR FI ACHITATE, DOVEDITE INTRE TIMP PENTRU CA N-AU AJUNS LA DESTINATARUL DISPONIBILIZAT OLTCHIM DOAR FIIND IMPOZITATI, ACESTE FAPTE ADUCAND PENALIZARI DE INTARZIERE PE CARE STATUL ROMAN TREBUIE SA LE ACHITE IMPREUNA CU CEI CARE AU SABOTAT PLATA SUMELOR RESPECTIVE LA ZI CONFORM LEGII 85/2006 CARE SPUNE FOARTE CLAR ACHITA SI TOATE LEGILE IN VIGOARE CARE SPUN ACHITA.

Deci HOTII sunt:

STATUL ROMAN.

SINDICATE.


Musafir

#27712

2014-10-17 19:35

tu poți sa crezi ce vrei . aia de care vorbești tu e o chestie contabila, ca e corecta sau nu e alta discutie. nu are nicvio treaba ajofm cu compensatoriile

SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!
Musafir

#27713 Re:

2014-10-17 19:37

#27712: -  

 Cred ca tu deviezi, Ok. Contabil s-au IMPOZITAT si sumele de bani ANAF pe acte la OLTCHIM. Hai sa discutam, "discutii" daca nu sti despre ce vorbim....

IN LEGEA AIA DE MA ABURESTI PE MINE, SCRIE FOARTE CLAR INSTITUTIILE PLATESC, NU SCRIE DE UNDE VIN BANII, OK, STATUL ROMAN CARE A DISPONIBILIZAT A DAT BANII SA SE PLATEASCA CREANTA PLATI SALARII COMPENSATORII, FIIND PATRON SI CONFORM ATRIBUTIUNILOR PE CARE LE ARE IN SOCIETATEA OLTCHIM RAMNICU VALCEA SI PE LEGEA 85/2006 SI TUTUROR LEGILOR, SUMA DE BANI CCM NU A AJUNS LA DESTINATAR, DISPONIBILIZATUL OLTCHIM.

  Disponibilizatii n-au primit sumele, unii au decedat intre timp.

http://www.agerpres.ro/economie/

https://www.youtube.com/watch?

ANAF, care a recunoscut suma intrata si impozitata de la Oltchim si azi AJOFM ( completat cu declaratia la aceea vreme a lui Mariana Campeanu, ministrul muncii)...!!!!!!!!!!!!

N-O MAI INVARTII, BANII AU FOST IN OLTCHIM SI SUNT BLOCATI, OK. POATE AUDE DNA-UL, DIICOT-UL, CELE SAPTE SERVICII...SA NE EXPLICE UNDE SUNT BANII???!!!!!! PENTRU CA APAR IN ACTE.

 

S-A PLECAT ACASA CU ACORD JUDECATORESC SI NU ESTE ILEGAL (SUB SEMNATURA SI PARAFA CELOR CARE AU FACUT DISPONIBILIZARE), ACTELE EXISTA CONFORME SI CU REALITATEA, INSA INCALCATE PENTRU CA NU S-AU ACHITAT SUMELE DE PLECARE ACASA, BA MAI MULT AU FOST IMPOZITATE INSA N-AU AJUNS LA DESTINATARUL CARE ESTE BENEFICIAR DE DREPT (SEAMANA CU DETURNAREA DE FONDURI BANI SALARII CAR OLTCHIM, BANI CARE SUNT LA MASA CREDALA, ACESTIA FIIND ALTE SUME DE BANI GENERATE INAINTE DE INTRAREA IN INSOLVENTA, INSA SUMA PE CCM (CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA IN  SC OLTCHIM SA )  IN FUNCTIE DE VECHIME GENERATE IN INSOLVENTA PRIN DISPONIBILIZARE COLECTIVA, SALARII PLATI COMPENSATORII NU SUNT LA MASA CREDALA SI TREBUIAU ACHITATE URGENT, URMATORII FIIND CEILALTI  CREDITORI SPRE ACHITARE CONFORM LEGII 85/2006 ). ACESTEA VOR FI ACHITATE PENTRU CA ACTIONARUL MAJORITAR STATUL ROMAN A FACUT DISPONIBILIZARI COLECTIVE CONFORM PROCEDURII INSOLVENTEI  DE COMUN ACORD CU CREDITORII SI ACORDUL JUDECATORULUI-SINDIC DOVEDITE PE TOATE ACTELE DE DISPONIBILIZARE. SUMELE DE BANI NEAJUNGAND LA DESTINATARUL FINAL DISPONIBILIZATUL OLTCHIM, DOAR FIIND IMPOZITATE FARA A DEFINITIVA PLATA CATRE ACESTIA, FIIND INDREPTATITI PRIN LEGE DE AI PRIMII, SUMELE GENERAND SI ACESTEA DAUNE-INTERESE, CREAND PENALIZARI DE INTARZIERE VOITA A CELOR CARE NU ACHITA DE LA CURSUL VALUTAR BNR DE LA DATA PRODUCERII PRIN DECIZIE A DISPONIBILIZARII, CREAND PREJUDICII TUTUROR CELOR CARE TREBUIAU BENEFICIA DE ACESTE DREPTURI PE CARE I-A OBSTRUCTIONAT SA NU BENEFICIEZE LA RANDUL LOR DE ALTE DREPTURI LEGALE PENTRU CA APAREAU  AVAND SUMELE IMPOZITATE DE ANAF SI PENTRU INTARZIERILE SI ABATERILE DETURNARII SUMELOR DE BANI CATRE DESTINATAR DE LA DATA DISPONIBILIZARII SI PROMISE DE CATRE MINISTRUL MUNCII MARIANA CAMPEANU LA ACEEA DATA CARE GARANTA PENTRU CA ARE ACESTE SUME SI  VOR FI ACHITATE, DOVEDITE INTRE TIMP PENTRU CA N-AU AJUNS LA DESTINATARUL DISPONIBILIZAT OLTCHIM DOAR FIIND IMPOZITATI, ACESTE FAPTE ADUCAND PENALIZARI DE INTARZIERE PE CARE STATUL ROMAN TREBUIE SA LE ACHITE IMPREUNA CU CEI CARE AU SABOTAT PLATA SUMELOR RESPECTIVE LA ZI CONFORM LEGII 85/2006 CARE SPUNE FOARTE CLAR ACHITA SI TOATE LEGILE IN VIGOARE CARE SPUN ACHITA.

Deci HOTII sunt:

STATUL ROMAN.

SINDICATE.


Musafir

#27714 Neruşinarea lui Chiţoiu n-are margini

2014-10-17 21:46

http://www.viatavalcii.ro/

Am evitat să fiu prezent la întâlnirea pe care prezidenţiabilul Tăriceanu a avut-o cu presa vâlceană. Din motive de sănătate: nu puteam să dau ochii cu trupa însoţitoare a prezidenţiabilului, din care făceau parte doi foşti miniştri ai Economiei din Guvernul Ponta, Daniel Chiţoiu şi Andrei Gerea. Această echipă de mincinoşi şi-au pus ştampila pe decesul Oltchim, de care cu siguranţă nu este străin nici Tăriceanu. Le amintim cititorilor noştri că, atunci când guvernul era condus de Tăriceanu, ministru al Finanţelor era Sebastian Vlădescu, iar şef la ANAF nimeni altul decât Daniel Chiţoiu. Sebastian Vlădescu, după ce a părăsit postul ministerial, s-a regăsit brusc pe statele de plată pe funcţia de consilier financiar al acţionarului minoritar PCC de la Oltchim. Daniel Chiţoiu, însărcinat cu funcţia de ministru al Economiei în primul Guvern Ponta, a fost cel care a refuzat cu obstinaţie să pună în aplicare directiva Consiliului Europei de conversie în acţiuni a datoriilor statului de la Oltchim. Următorul pas a fost acela de a înscena o privatizare rămasă celebră până în ziua de azi, iar apoi trimiterea în insolvenţă a Oltchimului. A urmat apoi prefăcătoria uriaşă a celor doi miniştri prezenţi lângă Tăriceanu, că ministerul condus de ei are gânduri bune pentru Oltchim.

După plecarea liberalilor de la putere, gaşca din jurul premierului Ponta, care a îngropat Oltchimul, s-a repliat în spatele lui Tăriceanu. Daniel Chiţoiu se află pe lista procurorilor DNA şi are tot interesul ca Ponta să câştige alegerile. N-a avut, deci, nici o jenă să se prezinte în faţa presei vâlcene. De altfel, v-am relatat în ziarul de ieri că Tăriceanu i-a cerut imperativ noii sale achiziţii, fostul primar pedelist Romeo Rădulescu, să înceteze cu acuzele la adresa Guvernului Ponta. Nu tragem nici o concluzie la acest material. O puteţi trage dumneavoastră, dragi cititori, în noiembrie, când vă prezentaţi la urne. Petre Tănăsoaica

IE MULTI FRAIERI PE LA NOI,DAR SI LASI SI LINGAI

#27715 Re: ASTA I TARE FRATEEEEEE,POATE INTELEG SI FRAIERIII

2014-10-17 21:57

#27700: -  

 DEGEABA LE SPUI CA SITUATIA E NEAGRA,EI O TIN TOT PE A LOR,LASA TATA CA E ALBA,PAREREA MEA.A VENIT IARNA,AM BAGAT MURATURILE,AM SEMANAT GRIU,E ,POATE SE VA REZOLVA LA ANU,,,,POATE LA ANUL CARE VINE,FATA CAPRA,,,,,PT UNII,ASA CRED EI.  SUNTETI MULTI SI PROSTII,ZI MA ALA CARE TE LUAI DE FUNDUL LUI PICASSO,CUM IASTE PROBLEMA MATI DE RETARD.

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2014-10-17 22:02


SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!
Musafir

#27717 Re: Re: ASTA I TARE FRATEEEEEE,POATE INTELEG SI FRAIERIII

2014-10-17 22:02

#27715: IE MULTI FRAIERI PE LA NOI,DAR SI LASI SI LINGAI - Re: ASTA I TARE FRATEEEEEE,POATE INTELEG SI FRAIERIII 

 Sti care-i poanta, apropo de ponta. In decembrie 1989 au iesit in strada romanii si chiar cei din Oltchim, dar organizati, pe sectoare si foarte bine stabiliti in multime hahahaaha....

SINDICATELE CE FAC: DORM, SFORAIE SI TRAG PLAPUMIOARA BINE PE EI..., NASOL..!!!!!!!!!

aaaaaa..., am uitat sa scriu, INCASEAZA COTIZATIILE, bune si pe hartie, ei tot o sa primeasca banii, parca seamana cu ce discutam de sumele disponibilizatilor in hartii neachitate, hopa... se incaseaza banii...

paul

#27718 Re: Re: Re: Re: CET Govora livrează în continuare abur tehnologic pentru combinatul Oltchim

2014-10-17 22:44

#27671: SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!! - Re: Re: Re: CET Govora livrează în continuare abur tehnologic pentru combinatul Oltchim 

 nu vreau sa supar pe nimeni, dar cand au existat in oltchim sindicate? pe vremea lui roibu sau dupa plecare lui? parere mea este ca in oltchim nu a existat sindicat NICIODATA!

si, daca zici ca exista un plan partial, ai tu sau eu acces la el? sa stie si prostimea ce scrie in el? si, de ce nu scrie in decizia de "executare" ca e vorba de un plan partial?

cand vorbesti de statul roman te referi la ponta, iliescu, nastase, hrebenciuc, becali, antonescu, blaga, iohanis, basescu, mitrea, sova, stanescu, piperea, smeu, sarpe, cilea, balan de la cet, etc, HOTI mai mari sau mai mici? sau este vorba tot de noi, astia multi si prosti?

oricum nu am nevoie de un raspuns la chestia cu statul roman... era doar o intrebare retorica 

SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!
Musafir

#27719 Re: Re: Re: Re: Re: CET Govora livrează în continuare abur tehnologic pentru combinatul Oltchim

2014-10-17 22:54

#27718: paul - Re: Re: Re: Re: CET Govora livrează în continuare abur tehnologic pentru combinatul Oltchim 

 Salut, Paul. Ai perfecta dreptate si firesc ca nu superi sau n-avem noi motive intre noi sa ne suparam.

Atata timp cat incaseaza banii pe fluturasi SINDICATELE si ..., multe altele, tu ce zici au fost si sunt, sau fac nanii sub plapumioara si fraierii multi saracii din ei, stateau in cort sau mai sti tu in ce conditii, ufff nu-mi mai amintii..., greva foamei, dezorientati, impinsi in directii gresite, instigati aiurea, dezinformati, imbarligati, mintiti, invrajbiti, cu promisiuni tampite si idioate, alergati de la o institutie la alta...etc. UNII DINTRE NOI AU DECEDAT, DUMNEZEU SA-I ODIHNEASCA ACOLO UNDE SE AFLA..., PENTRU CA AICI...

Planul de reorganizare partial am scris si repet, de cand s-a declansat procedura de insolventa pe Legea 85/2006 data de judecatorul-sindic a intrat in aplicare pe termenele scrise in sentinta, ea avand mai multe completari, adaugari sau stergeri, ori scoateri diverse PE TERMENE ... s.a.m.d scrie in Legea 85/2006 si este insolventa..., pentru asta Oltchim suporta azi ceea ce se intampla.

Trebuia sa existe un plan final de reorganizare ( noi NU l-am vazut pentru ca n-a fost aprobat de judecatorul-sindic si nici publicat chiar de BDO sau Rominsolv), conform si declaratiei lui Piperea, BDO si multi altii care au insolvente, pentru ca am mai explicat si repet, a putea fi scos OLTCHIM la privatizare si cumparatorul sa stie........., am mai scris, nu mai repet ...s.a.m.d.,  este mult de detaliat, dar ai inteles.

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

http://portal.just.ro/

Portal  > Tribunalul VÂLCEA  > Informaţii dosar

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 887/90/2013
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 30.07.2014
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond

 

 

Ma refer la statul roman, Ok.

 


Musafir

#27720 Re: Re: Re: Re: Re: Re: CET Govora livrează în continuare abur tehnologic pentru combinatul Oltchim

2014-10-17 23:45

#27719: SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!! - Re: Re: Re: Re: Re: CET Govora livrează în continuare abur tehnologic pentru combinatul Oltchim 

 

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

 

Sectiunea 5 - Planul



Art. 94
(1) Urmatoarele categorii de persoane vor putea propune un plan de reorganizare in conditiile de mai jos:
a) debitorul, cu aprobarea adunarii actionarilor/asociatilor, in termen de 30 de zile de la afisarea tabelului definitiv de creante, cu conditia formularii, potrivit art.28, a intentiei de reorganizare, daca procedura a fost declansata de acesta, si potrivit art.33 alin.(6), in cazul in care procedura a fost deschisa ca urmare a cererii unuia sau a mai multor creditori;
b) administratorul judiciar, de la data desemnarii sale si pana la implinirea unui termen de 30 de zile de la data afisarii tabelului definitiv al creantelor, cu conditia sa-si fi manifestat aceasta intentie pana la votarea raportului prevazut la art.59 alin.(2);
c) unul sau mai multi creditori care si-au anuntat aceasta intentie pana la votarea raportului prevazut la art.59 alin.(2), detinand impreuna cel putin 20% din valoarea totala a creantelor cuprinse in tabelul definitiv, in termen de 30 de zile de la data afisarii tabelului definitiv al creantelor.
(2) La cererea oricarei parti interesate, judecatorul-sindic poate scurta, pentru motive temeinice, perioadele prevazute la alin.(1).
(3) Planul va putea sa prevada fie restructurarea si continuarea activitatii debitorului, fie lichidarea unor bunuri din averea acestuia, fie o combinatie a celor doua variante de reorganizare.
(4) Nu vor putea propune un plan de reorganizare debitorul care, intr-un interval de 5 ani anteriori formularii cererilor introductive, a mai fost subiect al procedurii instituite in baza prezentei legi si nici debitorul care a fost condamnat definitiv pentru falsificare sau pentru infractiuni prevazute in Legea concurentei nr.21/1996, sau ai carui administratori, directori si/sau asociati au fost condamnati definitiv pentru: bancruta frauduloasa, gestiune frauduloasa, abuz de incredere, inselaciune, delapidare, marturie mincinoasa, infractiuni de fals ori infractiuni prevazute in Legea concurentei nr.21/1996, in ultimii 5 ani anteriori deschiderii procedurii.
(5) Nerespectarea termenelor prevazute la alin.(1) conduce la decaderea partilor respective din dreptul de a depune un plan de reorganizare si, ca urmare, la trecerea, din dispozitia judecatorului-sindic, la faliment.

Art. 95
(1) Planul de reorganizare va indica perspectivele de redresare in raport cu posibilitatile si specificul activitatii debitorului, cu mijloacele financiare disponibile si cu cererea pietei fata de oferta debitorului, si va cuprinde masuri concordante cu ordinea publica, inclusiv in ceea ce priveste modalitatea de selectie, desemnare si inlocuire a administratorilor si a directorilor.
(2) Planul de reorganizare va cuprinde in mod obligatoriu programul de plata a creantelor.
(3) Executarea planului de reorganizare nu va putea depasi 3 ani, socotiti de la data confirmarii.
(4) La recomandarea administratorului judiciar, dupa trecerea unui termen de cel mult 18 luni de la confirmarea planului, aceasta perioada va putea fi extinsa cu cel mult inca o perioada de un an, daca propunerea este votata de cel putin doua treimi din creditorii aflati in sold la acea data.
(5) Planul de reorganizare va mentiona:
a) categoriile de creante care nu sunt defavorizate, in sensul legii;
b) tratamentul categoriilor de creante defavorizate;
c) daca si in ce masura debitorul, membrii grupului de interes economic, asociatii din societatile in nume colectiv si asociatii comanditati din societatile in comandita vor fi descarcati de raspundere;
d) ce despagubiri urmeaza a fi oferite titularilor tuturor categoriilor de creante, in comparatie cu valoarea estimativa ce ar putea fi primita prin distribuire in caz de faliment; valoarea estimativa se va calcula la data propunerii planului.
(6) Planul va specifica masurile adecvate pentru punerea sa in aplicare, cum ar fi:
A. pastrarea, in intregime sau in parte, de catre debitor, a conducerii activitatii sale, inclusiv dreptul de dispozitie asupra bunurilor din averea sa, cu supravegherea activitatii sale de catre administratorul judiciar desemnat in conditiile legii;
B. obtinerea de resurse financiare pentru sustinerea realizarii planului si sursele de provenienta a acestora;
C. transmiterea tuturor sau a unora dintre bunurile averii debitorului catre una sau mai multe persoane fizice sau juridice, constituite anterior sau ulterior confirmarii planului;
D. fuziunea debitorului, in conditiile legii;
E. lichidarea tuturor sau a unora dintre bunurile averii debitorului, separat sau in bloc, libere de orice sarcini, sau distribuirea acestora catre creditorii debitorului, in contul creantelor pe care acestia le au fata de averea debitorului;
F. lichidarea partiala sau totala a activului debitorului in vederea executarii planului se face potrivit art.116-120;
G. modificarea sau stingerea garantiilor reale, cu acordarea obligatorie, in beneficiul creditorului garantat, a unei garantii sau protectii echivalente, in conditiile prevazute la art.39 alin.(2) lit.c);
H. prelungirea datei scadentei, precum si modificarea ratei dobanzii, a penalitatii sau a oricarei alte clauze din cuprinsul contractului sau a celorlalte izvoare ale obligatiilor sale;
I. modificarea actului constitutiv al debitorului, in conditiile legii;
J. emiterea de titluri de valoare de catre debitor sau oricare dintre persoanele mentionate la lit.C si D, in conditiile prevazute de Legea nr.31/1990 privind societatile comerciale si de Legea nr.297/2004 privind piata de capital. Pentru inscrierea in plan a unei emisiuni de titluri de valoare este necesar acordul expres, in scris, al creditorului care urmeaza sa primeasca titlurile de valoare emise, acord ce se va da inainte de admiterea planului de catre judecatorul-sindic, in conformitate cu prevederile art.98 alin.(3). Prin exceptie de la prevederile art.205 alin.(2) din Legea nr.297/2004 privind piata de capital, operatiunile cuprinse la acest punct sunt considerate operatiuni exceptate in sensul art.205 alin.(1) din acea lege;
K. prin derogare de la prevederile lit.J, planul de reorganizare nu poate prevedea conversia creantelor bugetare in titluri de valoare;
L. inserarea in actul constitutiv al debitorului - persoana juridica - sau al persoanelor mentionate la lit.C si D a unor prevederi:
a) de prohibire a emiterii de actiuni fara drept de vot;
b) de determinare, in cazul diferitelor categorii de actiuni ordinare, a unei distributii corespunzatoare a votului intre aceste categorii;
c) in cazul categoriilor de actiuni preferentiale cu dividend prioritar fata de alte categorii de actiuni, de reglementare satisfacatoare a numirii administratorilor reprezentand categoriile de actiuni respective in ipoteza neonorarii obligatiei de plata a dividendelor.
(7) Prin derogare de la prevederile Legii nr.31/1990 privind societatile comerciale si ale Legii nr.297/2004 privind piata de capital, planul propus de creditori poate prevedea modificarea, fara acordul statutar al membrilor sau asociatilor/actionarilor debitorului, a actului constitutiv, daca se indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
a) planul propus de debitor ofera o recuperare mai redusa a creantelor debitorului; b) in caz de faliment, membrilor sau asociatilor/actionarilor debitorului nu li s-ar cuveni nimic din distribuire;
c) membrii sau asociatii/actionarii debitorului refuza sa participe la planul propus de creditori.
(8) Inregistrarea mentiunii in registrul comertului va fi solicitata de administratorul judiciar pe cheltuiala debitorului, pe baza hotararii de confirmare a planului de reorganizare, care se va publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a VI-a.

Art. 96
(1) In vederea administrarii eficiente a procedurii, planul poate desemna o categorie separata de creante, compusa numai din acele creante chirografare care, in sensul art.49 alin.(1), apartin furnizorilor fara de care activitatea debitorului nu se poate desfasura si care nu pot fi inlocuiti. Lista acestor creante trebuie confirmata de administratorul judiciar.
(2) Planul va stabili acelasi tratament pentru fiecare creanta din cadrul unei categorii distincte, cu exceptia cazului in care detinatorul unei creante din categoria respectiva consimte un tratament mai putin favorabil pentru creanta sa.

Art. 97
Nu se considera modificare a creantei sau a conditiilor de realizare a acesteia situatia in care planul propus prevede revenirea la conditiile de realizare a creantei anterioare survenirii evenimentelor care au condus la modificarea conditiilor respective, cum ar fi neplata uneia sau a mai multor rate scadente ale unui imprumut, la termenele si in conditiile stipulate in contract, care conduce la accelerarea platii intregului rest al imprumutului.

Art. 98
(1) Cate o copie de pe planul propus va fi depusa la grefa tribunalului si la oficiul registrul comertului sau, dupa caz, la registrul societatilor agricole si va fi comunicata debitorului, prin administratorul special, administratorului judiciar si comitetului creditorilor.
(2) Judecatorul-sindic va convoca o sedinta, in termen de 20 de zile de la inregistrarea planului la tribunal, la care vor fi citati cei care au propus planul si persoanele mentionate la alin.(1) si in care planul va fi admis sau respins de judecatorul-sindic, dupa audierea persoanelor citate.
(3) Judecatorul-sindic va putea admite un plan propus de partile legal indreptatite, care contine toate informatiile prevazute de prezenta lege. Judecatorul-sindic poate sa ceara unui practician in insolventa sa-si exprime o opinie privind posibilitatea de realizare a planului, inainte de admiterea lui.
(4) Daca au fost exprimate mai multe intentii de depunere a unor planuri de reorganizare, judecatorul-sindic va fixa un termen maxim pana la care acestea pot fi depuse, cu respectarea dispozitiilor art.74 alin.(2), astfel incat votarea planurilor admise sa se faca in aceeasi sedinta a adunarii creditorilor.

Art. 99
(1) Dupa admiterea planului, judecatorul-sindic va dispune administratorului judiciar convocarea adunarii creditorilor si a debitorului intr-un termen cuprins intre 20 si 25 de zile, dar nu mai inainte de afisarea tabelului definitiv al creantelor.
(2) Judecatorul-sindic va dispune administratorului judiciar, in termen de 5 zile de la admitere, publicarea unui anunt referitor la propunerea planului in Buletinul procedurilor de insolventa, cu indicarea celui care l-a propus, a datei cand se va vota cu privire la plan si a faptului ca este admisibila votarea prin corespondenta, precum si a datei de confirmare a planului, care nu va depasi 15 zile de la data exprimarii votului asupra planului.
(3) Actionarii si creditorii cu titluri de valoare la purtator vor trebui sa depuna originalele la administrator cu cel putin 5 zile inainte de data fixata pentru exprimarea votului, sub sanctiunea decaderii din dreptul de a vota.
(4) Din momentul publicarii, toate partile interesate vor fi socotite ca au cunostinta de plan si de data de exprimare a votului. In toate cazurile, debitorul va asigura posibilitatea consultarii planului la sediul sau, pe cheltuiala solicitantului.

Art. 100
(1) La inceputul sedintei de vot, administratorul judiciar va informa creditorii prezenti despre voturile valabile primite in scris.
(2) Fiecare creanta beneficiaza de un drept de vot, pe care titularul acesteia il exercita in categoria de creante din care face parte creanta respectiva.
(3) Urmatoarele creante constituie categorii distincte de creante, care voteaza separat:
a) creditorii cu creante garantate;
b) creditorii bugetari;
c) creditorii chirografari stabiliti conform art.96 alin.(1);
d) ceilalti creditori chirografari.
(4) Un plan va fi socotit acceptat de catre o categorie de creante daca in categoria respectiva planul este acceptat de catre o majoritate absoluta din valoarea creantelor din acea categorie.
(5) Categoriile care, direct sau indirect, controleaza, sunt controlati sau se afla sub control comun cu debitorul, in sensul legislatiei pietei de capital, pot participa la sedinta, dar pot vota cu privire la plan doar in cazul in care acesta le acorda mai putin decat ar primi in cazul falimentului.

Art. 101
(1) La data stabilita, un plan va fi confirmat de catre judecatorul-sindic, daca sunt intrunite cumulativ urmatoarele conditii:
A. cel putin jumatate plus una din categoriile de creante mentionate in programul de plati, dintre cele mentionate la art.100 alin.(3), accepta sau sunt socotite ca accepta planul, cu conditia ca minimum una dintre categoriile defavorizate sa accepte planul;
B. in cazul in care sunt doar doua categorii, planul se considera acceptat in cazul in care categoria cu valoarea totala cea mai mare a creantelor a acceptat planul;
C. fiecare categorie defavorizata de creante care a respins planul va fi supusa unui tratament corect si echitabil prin plan.
(2) Tratament corect si echitabil exista atunci cand sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:
a) nici una dintre categoriile care resping planul si nici o creanta care respinge planul nu primesc mai putin decat ar fi primit in cazul falimentului;
b) nici o categorie sau nici o creanta apartinand unei categorii nu primeste mai mult decat valoarea totala a creantei sale;
c) in cazul in care o categorie defavorizata respinge planul, nici o categorie de creante cu rang inferior categoriei defavorizate neacceptate, astfel cum rezulta din ierarhia prevazuta la art.100 alin.(3), nu primeste mai mult decat ar primi in cazul falimentului.
(3) Doar un singur plan de reorganizare va fi confirmat.
(4) Confirmarea unui plan de reorganizare impiedica propunerea, admiterea, votarea sau confirmarea oricarui alt plan.

Art. 102
(1) Cand sentinta care confirma un plan intra in vigoare, activitatea debitorului este reorganizata in mod corespunzator; creantele si drepturile creditorilor si ale celorlalte parti interesate sunt modificate astfel cum este prevazut in plan. In cazul intrarii in faliment ca urmare a esuarii planului sau a unei executari silite, planul confirmat va fi socotit ca o hotarare definitiva si irevocabila impotriva debitorului.
Pentru executarea silita a acestor creante, calitatea de titlu executoriu o va avea sentinta de confirmare a planului.
(2) Creditorii conserva actiunile lor, pentru intreaga valoare a creantelor, impotriva codebitorilor si a fidejusorilor debitorului, chiar daca au votat pentru acceptarea planului.
(3) Daca nici un plan nu este confirmat si termenul pentru propunerea unui plan, in conditiile art.94, a expirat, judecatorul-sindic va dispune inceperea de indata a procedurii falimentului, in conditiile art.107 si urmatoarele.
(4) Remuneratiile persoanelor angajate in temeiul art.10, art.19 alin.(2), art.23, 24 si al art.98 alin.(3) si alte cheltuieli administrative vor fi achitate la momentul prevazut, dupa caz, de lege, cu exceptia cazurilor in care partile interesate ar accepta, in scris, alte termene de plata. Planul trebuie sa precizeze in programul de plati cum va fi asigurata aceasta plata.
(5) Plata va putea fi facuta trimestrial, pe baza de acte legale.

Sectiunea 6 - Reorganizarea



Art. 103
(1) In urma confirmarii unui plan de reorganizare, debitorul isi va conduce activitatea sub supravegherea administratorului judiciar si in conformitate cu planul confirmat, pana cand judecatorul-sindic va dispune, motivat, fie incheierea procedurii insolventei si luarea tuturor masurilor pentru reinsertia debitorului in activitatea comerciala, fie incetarea reorganizarii si trecerea la faliment, in conditiile art.107 si urmatoarele.
(2) Pe parcursul reorganizarii, debitorul va fi condus de administratorul special, sub supravegherea administratorului judiciar. Actionarii, asociatii si membrii cu raspundere limitata nu au dreptul de a interveni in conducerea activitatii ori in administrarea averii debitorului, cu exceptia si in limita cazurilor expres si limitativ prevazute de lege si in planul de reorganizare.
(3) Debitorul va fi obligat sa indeplineasca, fara intarziere, schimbarile de structura prevazute in plan.

Art. 104
Prin exceptie de la dispozitiile art.38, judecatorul-sindic poate, la cererea furnizorului, sa dispuna ca debitorul sa depuna o cautiune la o banca, drept conditie pentru indatorirea furnizorului de a-i presta serviciile sale in timpul desfasurarii procedurii prevazute in prezenta sectiune. O astfel de cautiune nu va putea depasi 30% din costul serviciilor prestate debitorului si neachitate ulterior deschiderii procedurii.

Art. 105
(1) Daca debitorul nu se conformeaza planului sau desfasurarea activitatii aduce pierderi averii sale, administratorul judiciar, comitetul creditorilor sau oricare dintre creditori, precum si administratorul special poate solicita oricand judecatorului-sindic sa aprobe intrarea in faliment, in conditiile art.107 si urmatoarele.
(2) Inregistrarea cererii mentionate la alin.(1) nu suspenda continuarea activitatii debitorului pana cand judecatorul-sindic nu hotaraste asupra ei, prin incheiere.

Art. 106
(1) Debitorul, prin administratorul special, sau, dupa caz, administratorul judiciar va trebui sa prezinte, trimestrial, rapoarte comitetului creditorilor asupra situatiei financiare a averii debitorului.
Ulterior aprobarii de catre comitetul creditorilor, rapoartele vor fi inregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, dupa caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, in vederea consultarii rapoartelor.
(2) De asemenea, administratorul judiciar va prezenta si situatia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activitatii, in vederea recuperarii acestora, potrivit art.102 alin.(4), care va fi avizata de catre comitetul creditorilor.
(3) In termen de 5 zile de la sedinta comitetului creditorilor mentionata la alin.(1), comitetul creditorilor va putea convoca adunarea creditorilor pentru a prezenta masurile luate de debitor si/sau administratorul judiciar, precum si efectele acestora si sa propuna motivat si alte masuri.

Sectiunea 7 - Falimentul

Musafir

#27721 Re: Re: Re: Re:

2014-10-18 04:26

#27705: SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!! - Re: Re: Re:  

 "Disponibilizatii n-au primit sumele, unii au decedat intre timp."

Vom ajunge in situatia in care vom deceda cu totii si vom deceda cu speranta ca avem de luat bani. Nemernici si tampiti vor fi astia de ne vor da macar un leut. Ne plimbam ca fraierii , ba ca vine Udrea, ba ca vine Tariceanu, ba ca vine Vadim  si mai nu stiu cine mortii masii vine.

Toti se fac ca ne ia in seama si ca ne rezolva problemele ca doar nu ii doare gura si au tot interesul pentru ca vor voturi ,dar de fapt ii doare ii cur de noi.

Lui Calea i-a luat mai mult de 1 an de zile ca sa se faca si el ca pricepe ce e cu noi pe acolo, prefectului cam tot atat, toti se fac ca nu stiu , dar de fapt ei stiu foarte bine si mai stiu ceva. Ei stiu ceea ce noi nu stim , stiu ca noi acei bani nu o sa-i mai vedem niciodata.

Nu o sa-i mai vedem nici cu plan de reorganizare , nici fara plan de reorganizare si nici macar la privatizare pentru ca vor fi criterii de plata a creantelor , criterii pe care le vor face in asa fel incat ai sa vezi banii dar nu ai sa poti ajunge la ei. Singurul criteriu adevarat va ramane cel "cand societatea va ajunge pe profit" adica la anul si la multi ani.

Piperea , prost si tampit vei fi daca le vei da la fraieri ceva, lasa-i dracului sa scherlaie de foame daca sunt prosti si lasi

Bai tampitilor , nu 10-20 de persoane e solutia, ci 200-300-400-500 , asta e solutia , sa tremure comunistii aia batrani de Calea si Persu cand va vor vdea nu sa rada di spatele perdelelor. 

Intr-un cuvant , va/ne meritam soarta indiferent ca suntem disponibilizati sau inca angajati pentru ca sfarsitul nu e departe nici pentru voi.

Smecherii astia au gasit si terenul propice  de fraierime

SA TRAIASCA SMECHERUL DE PIPEREA SI TOATA GASCA LUI DE SMECHERASI, BRAVO FRATE VA FELICIT , 

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2014-10-18 04:47


RETARD FO(N)TA

#27723 Re: Re: Re: Re: Re: CET Govora livrează în continuare abur tehnologic pentru combinatul Oltchim

2014-10-18 04:59

#27718: paul - Re: Re: Re: Re: CET Govora livrează în continuare abur tehnologic pentru combinatul Oltchim 

 Sindicat? Doar niste prosti acolo ,care au cotizat si inca mai cotizeaza. Uita-te in spate si vezi ce au facut sindicatele in Romania. Uita-te la mari lideri ai sindicatelor din Romania , Miron Mitrea ajuns ulterior deputat, senator, ministru al transporturilor, Limbric Victor Ciorbea ajuns si el mare deputat sau senator la PNTCD , prim ministru apoi senator de PSD si mai apoi avocat al poporului (pardon al PSD)

Pai voi credeati ca Diculoiu e altfel? Pai voi credeati ca Cernev poate fi altfel?

Dar nu asta e problema cea mare. Cat dracului de fraier (adica prost) sa fi sa mai crezi si in Ghioca , Radu de la Afumati - maistru cu scoala profesionala, Marcela sau Bica.

SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!

#27724 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-10-18 06:11

#27721: - Re: Re: Re: Re:  

 Stai linistit, l-am urmarit noi toti in involutie  pe tovarasul Cilea ( isi bate si SF-UL LUI DE BOLNAV MINTAL...), inca nu pricepe nimic si starea lui este agravanta, el doar stie textul "abureste auditorul...", este prajit si copt creierasul mosului, confunda realitatea cu imaginatia lui de "erou" in latrina mizeriei... bla,bla,bla,cra,cra,cra...., plin de excremente si urat mirositor, un batran scapat in imbarligarea secolului de mana cu psd-ul lui care este din alt film...uuueeeehhhh...ptttiuuu....brrrrrr...

Nu mai incepe cu profitul combinatului chimic (MINCIUNA SECOLULUI SI NESUSTINUTA DE LEGEA 85/2006 SI NICIO LEGE )..., pentru ca acolo e creier prajit de la Cilea citire si multi altii prajiti din SF-UL LOR DE BABUINI RETARZI SUFOCATI DE SINGURUL NEURON SI ALA SPANZURAT SI STRANGULAT DE DEZINFORMATORI, IMBARLIGATORI, DETURNATORI DE EVENIMENTE, EBOLA CREIERULUI CARE DACA DA DE AER MOARE SI LA APA DISPARE, INSA LA EI....uuueeeehhhh...ptttiuuu....brrrrrr...

Se dau banii pentru ca orice creditor are drept asupra a ceea ce este acolo si daca nu, raman pana la definitivare sa primeasca de  la statul roman prejudiciul creat de acestia ( DE CE CREZI CA ESTE INGRAMADEALA ASTA A LUI RCS-RDS SI ALTIII CU IMPRUMUTURI IN COMBINAT CU SUME DE BANI...)..., primii si oligatorii la plata fiind salariatii (disponibilizati si angajati) SUMELE CREANTE NEPLATITE SI DAUNE-INTERESE FIECARUIA IN PARTE DIN TABELUL DE CREANTE SI LISTA ESTE PE  ACEASTA PETITIE..., UNAAAA... LUUUNGAAAA...DE CREDITORI NEPLATITI, PE PAGINILE DIN URMA ( ITI PUBLIC SI JOS IN DOSARUL DE INSOLVENTA SA-I VEZI SI TU...). PENTRU CA N-AU PLAN DE REORGANIZARE FINAL APROBAT JUDECATORUL-SINDIC SI N-AU FACUT PLATI SA ACHITE DIN TABELUL DE CREANTE, SAU DUPA CAZ PRIN PLANUL DE REORGANIZARE II STERGEA, ASA I-AU LASAT AGATATI, CUMULAND DATORII IMENSEEEEEE..., PIERDERI SI BLOCAJE CU MANA LUI CILEA PRIN CET RAMNICU VALCEA CARE ESTE UNU DIN CREDITORI IN OLTCHIM...

REPET, SINGURII BANI PE CARE SUNT PRIMII SI PRIORITARI LA PLATA A SUMELOR INAINTEA TUTUROR, SUNT SALARIATII (ANGAJATI SI DISPONIBILIZATI) SUMELE CREANTE RESTANTE, OBLIGATORIU LA PLATA SI PRIMII PRIORITARI FARA ALTE SMECHERII. Si nu-i vad eu bine in final, hopa statul roman...

In ceea ce ai mai scris ai dreptate, asta este.

"Smecherul" de piperea cu gasca lui a cam dat-o-n gard si dau intens pentru ca este de ciment si mai are muuulte straturi SI N-AU VRUT SA PLATEASCA SI SA ACHITE LA TIMP TOT, ACUM NU-I DUREAU CAPUL, comisionanele de se pregatesc sa le primeasca sunt in pericol daca tu scri si sustii ceea ce ai spus, in rest remuneratiile lor intr-adevar le intra si nu le merita, ba mai mult are ciracii lui angajati in Oltchim...

SA DEA DUMNEZEU DUPA FATELE LOR SI RASPLATA PE CARE  SA O PRIMEASCA PENTRU FIECARE SUFLET PIERDUT SI O SA PRINDA NECAZURILE DE EI TOTI PARTICIPANTII, ASA CUM NE HARTUIESC EI PE NOI SI PE TOATE GENERATIILE NOASTE LA CARE NE FAC NOUA RAU, SA CADA PE GENERATIILE LOR. AMIN.

https://www.youtube.com/watch?v=s9_uyR-RUq8

a doua doamna care A RASPUNS MINISTRULUI AZI este de la ajofm si a recunoscut ca si-au indeplinit olbligatiile si s-au virat banii, UNDE SUNT BANII ?????

UNDE ESTE PLANUL DE REORGANIZARE APROBAT JUDECATORUL-SINDIC ??? ATUNCI NIMENI NU-SI MAI PERMITEA  SA OPREASCA ABURUL, MATERIA PRIMA, ALTE UTILITATI, SE PLATEAU CREANTELE PRIN TABELUL DE PLATI, FUNCTIONA PLANUL...ETC.

SI SE OFEREA O PRIVATIZARE CORECTA...!!! CARE NU O SA MAI FIE, PENTRU CA....

Cilea, ai INMORMANTAT JUDETUL, impreuna cu acolitii tai...!!!!!!!!!!!!! ESTE PENAL CEEA CE FACI DUMNEATA PRIN MINCIUNA SI DEZINFORMARE CU OLTCHIM SI MULTI ALTII CARE PARTICIPATI LA ILEGALITATE SI DETURNAREA LEGII 85/2006.

http://portal.just.ro/

Portal  > Tribunalul VÂLCEA  > Informaţii dosar

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 887/90/2013
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 30.07.2014
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond

 

 

 


Musafir

#27725

2014-10-18 10:18

Chiar asa, ofera Lukoil pe acorduri si promisiuni, Cet-ul pe acorduri si promisiuni, RDS-RCS baga ei banii chiar inaintea tuturor altor creditori, ceilati cu alte utilitati consuma si ei...BAAAAAA, OLTCHIM ESTE SUFOCAT SI OPRIT DE LA APARATE. Hai, Pa !!!!