Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Musafir |
#39601 Re: Re: Re: Re: RASPUNDE MAI GAOAZA RETARDATA,RASPUNDEEE.2015-06-08 08:45Cu poza asta am invatat si eu cainele sa latre. Asa ca i-am schimbat numele din Azorel in Ghiocel. Mars Ghiocel! Mars javra! |
BREAKING NEWS ALERT , ALERT, ALERT, ROMANIA : Musafir |
#39602 Iti cam tremura glasciorul Piperea (...),oare, de ce ai tremurat in voce, te simti exclus:2015-06-08 09:04VAMPIRI ECONOMICI. PREGATIRI SA NE FALIMENTEZE VIATA SI VIITORUL: fairsolve.com La iniţiativa a doi parlamentari, un senator şi un deputat, proiectul legii insolvenţei particularilor, redactat şi făcut public de mi-ne în urmă cu mai mult de un an, a ajuns pe rolul Camerei Deputaţilor, după ce Senatul l-a adoptat cu o majoritate covârşitoare. Deocamdată, proiectul este îngheţat, întrucât Guvernul, într-un stil caracteristic domnitorilor fanarioţi, s-a obligat faţă de FMI şi...
Avocat Gheorghe Piperea
Gheorghe Piperea facebook :
Legea insolventei consumatorilor, asa cum a fost adoptata in Parlament in urma cu cca doua saptamini, incalca un Regulament al UE, recent adoptat, care va intra in vigoare in data de 25 iunie anul cu_rent.
Este vorba de Regulamentul (UE) 2015/848 privind procedurile de insolventa. Regulamentul stabileste ca procedurile de insolventa de tipul celor listate exhaustiv in Anexa A ar trebui sa se aplice indiferent daca debitorul este o persoana fizica sau juridica, un comerciant sau un particular.
Pentru Romania, procedurile de insolventa vizate sunt procedura generala de insolventa, reorganizarea juridica si falimentul (toate acestea fiind judiciare), precum si concordatul (acesta fiind extrajudiciar). Mai ales pentru ca nu are caracter judiciar, insolventa consumatorilor, in modalitatea re-esalonarii datoriilor sub controlul si supravegherea unei comisii de insolventa compusa din birocrati ai diverselor autoritati publice, nu se incadreaza in aceasta lista exhaustiva. In consecinta, ea nu exista din punctul de vedere al Dreptului Uniunii Europene.
Orice creditor care nu ar fi de acord cu aceasta procedura (si vor fi enorm de multi) va putea sustine inaplicabilitatea legii, in virtutea art. 148 alin.2 din Constitutie. In consecinta, debitorului, care spera ca poate obtine o gura de oxigen prin apelul la aceasta comisie de insolventa, nu ii ramine decit lichidarea prin faliment, procedura in cadrul careia va putea ramine in casa familiala doar 6 luni (despre caracterul anti-european si anti-conventional al acestei dispozitii am mai vorbit saptamina trecuta, precum si in petitia catre Presedintele Iohannis).Invit pe toata lumea, dar mai ales pe cei care si-au pus sperante in aceasta lege recent adoptata in mod hei-rup-ist in Parlament, sa analizeze art. 1 din Regulamentul 2015/848. Pe scu_rt, acesta spune ca nu intra in sfera sa de reglementare decit procedurile de insolventa in cadrul carora, in scopul salvarii, al ajustarii datoriilor, al reorganizarii sau al lichidarii : (i) activele unui debitor sunt indisponibilizate total sau partial si este desemnat un practician in insolventa; (ii) activele si activitatea unui debitor fac obiectul controlului si supravegherii de catre o instanta; (iii) o suspendare temporara a unei proceduri de executare individuala este acordata de o instanta sau prin efectul legii, pentru a permite negocieri intre debitor si creditori. Procedura de re-esalonare de datorii nu poate fi incadrata in aceste canoane, intrucit : nu este desemnat un practician in insolventa care sa se ocupe cu administrarea insolventei (ci un avocat, un notar, un executor judecatoresc sau un practician, alegerea intre acestia fiind insa exclusa in favoarea executorului, in cazul in care o executare este in cu_rs); nu este o procedura juridicara; nu opereaza o suspendare judecatoreasca sau de drept. De precizat, mai ales pentru votanti mult prea entuziasti ai legii, ca la art.20 se reglementeaza o suspendare provizorie, pe trei luni, implicata de sesizarea comisiei de insolventa, suspendare reinnoibila de instanta, la fiecare trei luni; suspendarea reinnoita, desigur, va presupune o cautiune, lucru pe care debitorul supra-indatorat il va putea adauga la alte motive pentru care calea de acces la aceasta procedura ii este, practic, interzisa; aceasta reinnoire a cererii de suspendare din 3 in trei luni e chiar mai grea decit cea care se poate obtine de debitorul care poate plati o cautiune in conditiile actuale ale legii, intrucit suspendarea provizorie a executarii se emite pina la solutionarea acesteia in cadrul contestatiei, iar aceasta suspendare ontinuta in fond dainuie pina la solutionarea definitiva a contestatiei, adica, practic, indefinit. Pentru alte motive pentru care legea este criticabila, puteti urmari pe net dezbaterea de diseara de la 8 organizata de juridice.ro. |
OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ????? |
#39603 JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????2015-06-08 09:12SARLATAN GHEORGHE PIPEREA CU ASOCIATII & CO.: www.oltchim.ro SARLATANIE PRIN SPOLIERE SI NEMERNICIE MARCA PIPEREA LA OLTCHIM. SPOLIÉRE s.f. Acțiunea de a spolia și rezultatul ei; jefuire, prădare; înșelare; spoliație. [Pron. -li-e-. / < spolia].
A FOST O COMPLICITATE SINDICATE #30008 (TOATE INCLUS SI VINCEA, CARTEL ALFA) SI STATUL ROMAN #32219 SUNT IN CULPA. OLTCHIM INCHIS, SA MULTUMESTI SINDICATELOR SI STATULUI ROMAN. CU INSOLVENTA NU-I DE GLUMIT. PARTIEEEEEEEEEEEEEE.........CONCEDII PLACUTE, aveti bani de bilete, de avion, aveti bani de plinul la autorurisme, va ajung si de cadouri la amante sau familie...etc. SARBATORI FERICITE TUTUROR!!!!! HOTIA CONTINUA.... HOTIILE CONTINUA. | ||
Musafir |
#39604 Re: Re: Re: Re: Re: RASPUNDE MAI GAOAZA RETARDATA,RASPUNDEEE.2015-06-08 09:21#39601: - Re: Re: Re: Re: RASPUNDE MAI GAOAZA RETARDATA,RASPUNDEEE. PAI CIND A SPUS FOTA CA ASTA E FACUT DE CRA CRA[CERNEV] NU M ATI CREZUT,I A SUPT O MASA SI A IESIT UN CERNEVEL ZIS GAOZAR. |
BREAKING NEWS ALERT , ALERT, ALERT, ROMANIA : |
#39605 Re: Tăriceanu a încu_rcat noul pod de la Agigea cu cel vechi: Vin de la Bucu_reşti şi ştiu mai mult2015-06-08 10:26Tăriceanu a încu_rcat noul pod de la Agigea cu cel vechi: Vin de la Bucu_reşti şi ştiu mai mult ca voi Călin Popescu Tăriceanu, care a mers joi pe noul pod de la Agigea, ce traversează Canalul Dunăre-Marea Neagră, a crezut că se află de fapt pe vechiul pod, de pe DN39, şi s-a contrazis cu jurnaliştii care i-au explicat că a încu_rcat podurile, spunându-le: "Vin de la Bucu_reşti şi ştiu mai mult ca voi"
Tariceanu, despre dosarul lui Victor Ponta: Lucrurile acestea pot duce pe foarte multi la concluzia ca este o incercare de lovitura de statLuni, 8 iunie 2015, 13:04 Actualitate | Politic
Seful Senatului, Calin Popescu Tariceanu, a declarat luni ca problemele pe care le are Victor Ponta cu Justitia pot duce pe foarte multi oameni "la concluzia ca este o incercare de lovitura de stat". "Lucrurile acestea pana in final, privite cu detasare din exterior, pot duce pe foarte multi al concluzia ca este o incercare de lovitura de stat. Pentru ca lovitura de stat ce inseamna? Inlaturarea unui regim democratic ales prin institutiile de forta ale statului", a spus acesta, intr-o declaratie in care a pus sub semnul intrebarii nivelul de experienta si responsabilitate al unui procu_ror de "27 de ani". In opinia sa, in acest moment, daca Victor Ponta isi da demisia, putem asista "la declansarea unor crize politice succesive". Tariceanu le-a cerut ziaristilor sa isi imagineze urmatorul scenariu: primul ministru este urmarit penal si isi da demisia, iar in fruntea guvernului este numit liderul opozitiei, respectiv Alina Gorghiu, care nu este "chiar o persoana care sa aiba un dosar perfect, fara niciun fel de pata". Astfel, aceasta "ar putea sa fie acuzata in acelasi dosar, avand in vedere ca societatea de avocati din care facea partea apara partea adversa" si "am asista iar la o declansare de urmarire penala si o noua criza de guvern", a continuat Calin Popescu Tariceanu. In acest scenariu, el s-a intrebat daca este "normal" ca intr-o tara democrata, cu un regim parlamentar, un procu_ror de 27 de ani "sa rastoarne doua guverne in decu_rs de o luna de zile". Tariceanu s-a intrebat, de asemenea, cata "experienta si cate responsabilitate" are un procu_ror la aceasta varsta. "Cred ca toti cei care lucreaza in justitie sunt cu totii constienti ca puterea pe care o au implica o responsabilitate uriasa", a comentat el. |
Musafir |
#39606 Re: Re: Tăriceanu a încu_rcat noul pod de la Agigea cu cel vechi: Vin de la Bucu_reşti şi ştiu mai m2015-06-08 14:53SE APARA HOTII INTRE EI MAI FRATILOR,O MINA SPALA PE ALTA.....TI AI DRACU DE TRADATORII SI COMUNISTI CRIMINALII,NU MAI MURITI ODATA,CRED CA NE MAI TREBUIE INCA 25 DE ANI PT. A SE SCHIMA MENTALITATEA DE ESCROCI ORDINARII. |
CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA. |
#39607 JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????2015-06-08 16:10Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATA Art. 3.10. creantele salariale sunt creantele ce izvorasc din raporturi de munca între debitor si angajatii acestuia. Aceste creante sunt înregistrate din oficiu în tabelul de creante de catre administratorul judiciar/lichidator; 22. prin program de plata a creantelor se întelege tabelul de creante mentionat în planul de reorganizare care cuprinde cuantumul sumelor pe care debitorul se obliga sa le plateasca creditorilor, prin raportare la tabelul definitiv de creante si la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare, si care cuprinde: Art. 96. (2) Planul va stabili acelasi tratament pentru fiecare creanta din cadrul unei categorii distincte, cu exceptia cazului în care detinatorul unei creante din categoria respectiva consimte un tratament mai putin favorabil pentru creanta sa. Art. 101. (2) Tratament corect si echitabil exista atunci când sunt îndeplinite cumulativ urmatoarele conditii: b) nici o categorie sau nici o creanta apartinând unei categorii nu primeste mai mult decât valoarea totala a creantei sale; Art. 41. (3) În cazul în care se confirma un plan de reorganizare, dobânzile, majorarile ori penalitatile de orice fel sau cheltuielile accesorii la obligatiile nascute ulterior datei deschiderii procedurii generale se achita în conformitate cu actele din care rezulta si cu prevederile programului de plati. În cazul în care planul esueaza, prevederile alin. (1) si (2) se aplica corespunzator pentru calculul accesoriilor cuprinse în programul de plati, la data intrarii în faliment. Art. 64.(6) Creantele nascute dupa data deschiderii procedurii, în perioada de observatie sau în procedura reorganizarii judiciare vor fi platite conform documentelor din care rezulta, nefiind necesara înscrierea la masa credala. Prevederea se aplica în mod corespunzator pentru creantele nascute în procedura de faliment Art. 102 (5) Plata va putea fi facuta trimestrial, pe baza de acte legale. "1. Creditorii garantaţi primesc între 68-75% din valoarea creanţelor acestora (...). 2. Creditorii salariaţi primesc 100% din valoarea creanţelor acestora. 3.Creditorii bugetari primesc între 16-18% din valoarea creanţelor acestora (…). 4.Creanţele chirografare, conform art. 96 din Legea 85/2006, primesc 30%. 5.Celelalte creanţe chirografare primesc 0%”, se arată în planul Rominsolv – BDO. Societate in insolventa,
|
Nr. unic (nr. format vechi) : | 887/90/2013 |
Data inregistrarii | 25.01.2013 |
Data ultimei modificari: | 08.06.2015 |
Sectie: | a II a CIVILA |
Materie: | Faliment |
Obiect: | cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5 |
Stadiu procesual: | Fond |
Nume | Calitate parte |
---|---|
SC OLTCHIM SA RM VALCEA | Debitor |
CONSORTIUL ROMINSOLV SPRL - RFO 0122/2006 | Lichidator |
BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL - RFO 0239/2006 | Lichidator |
JUDECĂTORIA RÂMNICU VÂLCEA | Reprezentant legal |
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL VÂLCEA | Reprezentant legal |
D.G.F.P VÂLCEA | Reprezentant legal |
COMISIA NAŢIONALĂ A VALORILOR MOBILIARE | Reprezentant legal |
si TOTI CREDITORII CU CREANTE....
Şedinţe
23.09.2015 |
Ora estimata: 08:00
|
|
|
OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ????? |
#39608 OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????2015-06-08 16:14CONVERSIA DATORIILOR ÎN ACŢIUNI A FOST APROBATĂ DE EUROPA [ document ataşat - click aici ] BURSA 09.03.2012 click pentru marire poza: * UPDATE 4: Acţiunile "Oltchim", închid la 1,34 lei/unitate * UPDATE 2: Acţiunile "Oltchim" îşi reiau tranzacţionarea -------------- ------------- Comisia Europeană a aprobat, după aproape patru ani de investigaţii, conversia în acţiuni a datoriilor combinatului chimic "Oltchim" către AVAS (n.r. Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului). În mod normal, după publicarea deciziei, Ministerul Economiei, ca acţionar majoritar "Oltchim", va convoca o adunare generală în care acţionarii vor discuta pe baza deciziei autorităţilor de la Bruxelles. Potrivit înţelegerii semnate cu Fondul Monetar Internaţional, "Oltchim" este una dintre cele opt companii pe care statul intenţionează să le privatizeze în acest an. Reprezentanţii Ministerului Economiei au declarat că, pe 15 martie urmează să fie publicat anunţul privind vânzarea pachetului majoritar de acţiuni OLT. Gigantul rus "Gasprom", prin "TISE", şi-a exprimat interesul pentru pachetul majoritar de acţiuni OLT, printr-o scrisoare înaintată, în luna noiembrie 2011, Ministerului Economiei. "Oltchim" are, în acest moment, datorii pe termen scu_rt de 1,55 miliarde de lei şi datorii pe termen lung de 986 milioane de lei. * BCR şi Banca Transilvania erau interesate, în octombrie, de conversia datoriilor în titluri "Oltchim" Subiectul a fost discutat în timpul unei întrevederi între Ion Ariton, ministrul Economiei de la acea dată, şi preşedinţii celor două bănci, Dominic Bruynseels şi Horia Ciorcilă. "Oltchim" a anunţat, în luna octombrie din 2010, printr-un comunicat, că Banca Comercială Română urma să intre în acţionariatul companiei prin conversia în acţiuni a unei părţi din împrumutul de 72,4 milioane de euro acordat de bancă firmei vâlcene în noiembrie 2009. Comunicatul a fost retractat ulterior, "Oltchim" precizând că "regretă neplăcerile şi confuziile create prin comunicatul de presă amintit, precum şi interpretările date acestuia". |
Musafir |
#39609 (I) Mai multi creditori au solicitat declansarea procedurii falimentului la combinatul Oltchim!2015-06-08 16:41Mai multi creditori au solicitat declansarea procedurii falimentului la combinatul Oltchim La şedinţa în care Tribunalul Vâlcea a aprobat planul de reorganizare. Instanţa a constatat că, prin răspunsul dat la data de 14 aprilie 2015 de consorţiul de administratori judiciari, aceştia au răspuns celor solicitate, raportat la dispoziţiile din Legea nr. 85/2006, iar referitor la nemulţumirile exprimate de apărătoarea foştilor salariaţi, acestea urmează să fie avute în vedere cu prilejul confirmării planului de reorganizare. În aceste condiţii, Tribunalul Vâlcea a confirmat oficial planul de reorganizare judiciară a debitoarei SC Oltchim SA, propus de consorţiul Rominsolv SPRL şi BDO Business Restructuring SPRL, votat în şedinţa Adunării creditorilor din data de 9 martie 2015. De asemenea, a stabilit termen pentru depunerea raportului trimestrial prevăzut de dispoziţiile din Legea nr. 85/2006, la data de 23 septembrie 2015. În perioada februarie-aprilie 2015 a fost achitată suma de 826.700 de lei din salariile compensatorii persoanelor disponibilizate, iar în luna mai a fost achitată încă o tranşă, în sumă totală de 460.000 de lei. Începând cu luna octombrie 2014, plăţile efectuate de debitoare către CET Govora acoperă integral contravaloarea energiei electrice şi a consumului de abur industrial, urmând ca, în perioada martie-iulie 2015, plăţile lunare să crească la 15 milioane de lei, acoperindu-se inclusiv valoarea certificatelor verzi. În ceea ce priveşte datoriile faţă de bugetul de stat, acestea se achită prin compensare cu TVA negativ de plată, respectiv TVA de recuperat de la bugetul de stat înregistrat lunar de societate. Comparativ cu data de 30 iunie 2013, datoriile la bugetul de stat s-au redus cu 12,2 milioane de lei. Reprezentanţii SC Electrica Furnizare SA au depus la dosar o cerere completatoare, prin care solicită instanţei respingerea planului de reorganizare a debitoarei, având în vedere atât motivele expuse pe larg prin cererea depusă la dosarul cauzei la termenul din data de 25 martie 2015, precum şi motivele expuse oral. De asemenea, au solicitat ca viabilitatea planului de reorganizare să fie supusă atenţiei şi unui alt administrator judiciar, independent. Precizează că, deşi, în caz de valorificare a bunului care face obiectul garanţiei, aceasta şi-ar satisface în totalitate creanţa (potrivit raportului de evaluare efectuat la cererea debitoarei), sau cel puţin jumătate din valoarea creanţei (conform evaluării efectuate în prezentul dosar), prin programul de plăţi creanţa acesteia este defavorizată, fiind prevăzut a fi achitată în procent de 70% din valoarea sa totală, ca urmare a modalităţii de întocmire a tabelului definitiv şi a planului de reorganizare. Astfel, toate creanţele garantate ar urma să primească până la 70% din valoarea înscrisă în tabelul definitiv, din mai puţin de 50% din valoarea creanţei admise în tabelul preliminar. În concluzie, arată că societatea creditoare ar urma să primească, în caz de reorganizare, o sumă cu mult diminuată, faţă de ipoteza falimentului debitoarei. Prin urmare, în timp ce salariaţii vor primi 100% din creanţe, creditoarea SC Electrica Furnizare SA va primi numai o proporţie de cel mult 35%. |
Musafir |
#39610 (II) Mai multi creditori au solicitat declansarea procedurii falimentului la combinatul Oltchim!2015-06-08 16:45SC Electrica Furnizare SA atrage atenţia că este un faliment mascat |
Musafir |
#39611 (III) Mai multi creditori au solicitat declansarea procedurii falimentului la combinatul Oltchim!2015-06-08 16:47Foştii salariaţi au solicitat respingerea planului de reorganizare Reprezentantul celor 87 de salariaţi disponibilizaţi care au depus la dosarul cauzei un memoriu precizează că au votat pentru acest plan de reorganizare. Acesta a precizat că va crede în viabilitatea acestui plan numai în momentul în care va regăsi în acesta un tabel nominal cu disponibilizaţii, care să cuprindă numele, sumele, termenele de plată şi sursa de finanţare, dar nu peste 5 ani. De asemenea, atrage atenţia instanţei că s-a încercat inducerea ideii conform căreia salariaţii disponibilizaţi ar fi împuternicit persoane fizice să-i reprezinte, dar aceştia nu au delegat niciodată pe nimeni să-i reprezinte, iar dacă administratorii judiciari se folosesc de nişte semnături în numele acestora sesizează falsul şi uzul de fals. Consorţiul administratorilor judiciari de la SC Oltchim SA a indicat faptul că există posibilitatea reală de reorganizare efectivă a activităţii debitoarei, arătând că activitatea Oltchim poate fi redresată pe baza unui plan de reorganizare judiciară, cu precizarea că intenţionează să propună un asemenea plan. După depunerea tabelului definitiv al creanţelor, afişat la data de 8 ianuarie 2015, a fost înaintat planul de reorganizare judiciară a activităţii debitoarei SC Oltchim SA, propus de consorţiul de administratori judiciari. Au fost identificate active fixe în valoare de 1,178 miliarde de lei şi active circulante în valoare de 160 de milioane de lei, la data de 30 iunie 2014. Raportat la aceeaşi dată, s-a reţinut valoarea clienţilor ca fiind de 99 de milioane de lei şi a stoc_urilor ca fiind de 28,6 milioane de lei. Conform situaţiei centralizatoare a datoriilor acumulate în perioada de insolvenţă, constând în credite, furnizori interni şi externi, clienţi în avans interni şi externi, salarii nete, inclusiv salariile compensatorii, bugetul de stat, bugetul local, datorii RCS-RDS din operaţii în participaţie, reiese că valoarea acestora este de 221,5 milioane de lei, din care datorii c_urente în cuantum de 69,1 milioane de lei şi 152,35 milioane de lei - datorii restante. Instanţa a reţinut că rezultatul operaţional EBITDA al SC Oltchim SA este grevat de cheltuielile operaţionale şi de alte cheltuieli (dobânzi, amortizări, impozitul pe profit) care, în perioada analizată, s-au ridicat la suma de 908,4 milioane de lei, o influenţă semnificativă având-o cheltuielile cu dobânzile şi cele cu amortizarea, între care şi cele rezultate din reevaluare, care au impactul cel mai mare asupra rezultatului net al companiei. Înprivinţa măsurilor de reorganizare judiciară planul are în vedere, în principal, identificarea unui investitor care să preia (total sau parţial) patrimoniul sau afacerea SC Oltchim SA, precum şi conversia parţială a datoriilor societăţii în acţiuni ale acesteia. Ca măsură esenţială a fost menţionată cea legată de considerarea ca scadente a creditelor aflate în derulare, începând cu momentul confirmării planului de reorganizare de judecătorul sindic. |
Musafir |
#39612 (IV) Mai multi creditori au solicitat declansarea procedurii falimentului la combinatul Oltchim!2015-06-08 16:49Reorganizarea judiciară prevede restructurarea operaţională şi corporativă |
Musafir |
#39613 (V) Mai multi creditori au solicitat declansarea procedurii falimentului la combinatul Oltchim!2015-06-08 16:50Ramplast şi ferma Galicea ar putea fi vândute sau închiriate Cele preconizate prin plan sunt confirmate de rezultatele financiare ale societăţii debitoare, în care s-a reţinut că, în lunile ianuarie şi februarie 2015, societatea a înregistrat un trend lunar crescător, având în vedere şi conjunctura favorabilă de pe piaţa externă a polioli-polieterilor, principala grupă de produse fabricate de SC Oltchim SA, peste 70% în cifra de afaceri, prin specificul produselor realizate activitatea fiind strâns legată de piaţa externă (circa 70% din cifra de afaceri). Cifra de afaceri, în primele două luni ale anului 2015, a fost de 27,73 milioane de euro, rezultat care a permis societăţii ca, din surse proprii, să efectueze cheltuieli majore de mentenanţă, care vor conduce la îmbunătăţirea parametrilor tehnici ai principalelor instalaţii tehnologice. Prin urmare, în perioada de observaţie s-a înregistrat un progres în situaţia financiară a debitoarei, fluxul financiar pozitiv din perioada menţionată făcând posibilă ipoteza că SC Oltchim SA poate fi capabilă de a menţine societatea în stare de funcţionare. |
Musafir |
#39614 Greva chimiştilor de la Guvern, abandonată.2015-06-08 17:00Greva chimiştilor de la Guvern, abandonata.http://www.timpuldevalcea.net/?p=14217
Reprezentanţii disponibilizaţilor de la Oltchim au reuşit să dea ochii ieri dimineaţă cu reprezentanţii Ministerului Economiei şi câţiva reprezentanţi ai Ministerului Muncii şi Finanţelor.
|
Cap de Cauciuc[OXO] |
#39615 tradatorilor de oltchim-v-ati vandut2015-06-08 17:02Si Diculoiu vrea falimentul Oltchimului sa i se stearga urmele privind complicitatea in care a ajuns Oltchimiul.La urma urmai sa fim seriosi Oltchimul este in faliment de mult doar ca nu este declarat este doar o chestiune de timp. |
gaoazaaaa,sa i o su..gi la cap de caiciuc? |
#39616 Re: tradatorilor de oltchim-v-ati vandut cernevistilor2015-06-08 18:41#39615: Cap de Cauciuc[OXO] - tradatorilor de oltchim-v-ati vandut VA N GURITE SA VA F.UT DE TRADATORII, DA MA GAOAZA SI CERNEV CE VROIA TI DE FAPT SAU MAI VRETI...NU FALIMENTUL SI APOI ZAREMBA? |
CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA. |
#39617 Re: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:2015-06-08 18:49
OLTCHIMPage 109 of 315 Page 110 of 315 Plan_Reorganizare_Oltchim 1.3. Comparatia dintre reorganizare si faliment
REORGANIZARE
Afacerea Oltchim SA va fi mentinuta in functiune si va fi dezvoltata, cu implicatii imediate atat in economia locala, cat si in economia nationala. Mai mult, importante capitaluri de investitii straine vor fi atrase in aceasta afacere. Echilibrul macro si micro-economic in care s-a integrat societatea debitoare nu va fi afectat intr-o masura negativa cum ar fi cazul in care aceasta ar intra in faliment. Locu_rile de munca ale salariatilor (integral sau partial) vor fi pastrate, cu perspectiva unor viitoare angajari de personal in cazul in care societatea va investi in extinderea capacitatii dupa finalizarea Planului de Reorganizare. Ramane activ un important contribuabil la bugetul local.Toate obligatiile bugetare nascute dupa data deschiderii procedurii insolventei se vor achita conform prevederilor prezentului Plan. De asemenea, se asigura premizele achitarii intr-o proportie mai mare a creantelor bugetare, fata de scenariul falimentului.
Cel mai mare jucator de pe piata petro-chimica din Romania va disparea. In acelasi timp, se va diminua semnificativ posibilitatea atragerii de capitaluri de investitii straine in Romania in acest domeniu industrial. Falimentarea Oltchim SA va afecta in mod negativ echilibrul economic local (si, in mod indirect, echilibrul economic la nivel national), conducand la intrarea in insolventa/faliment a intregii industrii dezvoltate pe orizontala. Toti angajatii Oltchim SA vor intra in somaj, cu posibilitati foarte reduse de reangajare din cauza contextului macro-economic nefavorabil, precum si a specializarii acestora in industria petro-chimica. Acest lucru va conduce implicit la cresterea semnificativa a indicatorilor de somaj din zona. Dispare cel mai mare contribuabil la bugetul local.Nu se vor mai incasa sumele reprezentand contributii la bugetul consolidat, derivand din continuarea activitatii Oltchim SA. Efecte asupra gradului de acoperire a creantelorConform raportului de evaluare intocmit in cadrul procedurii, in ipoteza incetarii activitatii societatii debitoarei, s-a estimat valoarea de vanzare fortata a activelor la aproximativ 141,158 mii EUR (aproximativ 595 milioane RON). Conform GN 6 – Evaluarea intreprinderii 5.7.1.1, „in lichidari, valoarea multor active necorporale (de exemplu fondul comercial) tinde spre zero, iar valoarea tuturor activelor corporale reflecta circumstantele lichidarii. Si cheltuielile asociate cu lichidarea (comisioane pentru vanzari, onorarii, impozite si taxe, alte costuri de inchidere, cheltuielile administrative pe timpul incetarii activitatii si pierderea de valoare a stocu_rilor) sunt calculate si deduse din valoarea estimata a intreprinderii”. Am procedat, in continuare, la efectuarea unei simulari de vanzare in scenariul unui faliment a activelor proprietatea societatii debitoare, in scopul evidentierii posibilitatilor de recuperare a creantelor creditorilor, conform art. 121 si 123 din legea nr. 85/2006, pornind de la urmatoarele premize: - valorificarea tuturor activelor se face integral, la finele unei perioade de 18 luni de la data intrarii in faliment, la valoarea de vanzare fortata stipu_lata in cadrul raportului de evaluare intocmit in cadrul procedurii insolventei de catre Winterhil Romania; - pana la valorificarea integrala a activelor, societatea debitoare va inregistra cheltuieli cu conservarea patrimoniului (paza, consum de utilitati, o minima functionare din punct de vedere administrativ, etc.); - toti salariatii vor fi disponibilizati in aceasta perioada; - conform Autorizatiei Integrate de Mediu nr. 14 revizuita in data de 18.06.2012, emisa de ARPM Craiova, „indeplinirea obligatiilor de mediu este prioritara in cazul procedurilor de ... lichidare, faliment, ...”. Conform estimarilor efectuate de reprezentantii societatii debitoare, obligatiile de mediu si ecologizare sunt de aproximativ 304 milioane Euro pentru platforma din Rm-Valcea si, respectiv, aproximativ 160 milioane Euro pentru platforma Bradu;- onorariul administratorului judiciar / lichidatorului este cel stabilit de catre judecatorul sindic in incheierea din 16 octombrie 2013; -din sumele obtinute in urma valorificarii activelor proprietatea debitoare se va retine si vira catre UNPIR cota de 2%, in conditiile Legii nr. 85/2006. Astfel, pornind de la premizele enuntate si de la faptul ca obligatiile de mediu sunt asimilate cheltuielilor mentionate la art. 121, alin. 1, punctul 1 si, respectiv, art. 123, punctul 1 din Legea 85/2006, in scenariul falimentului nu s-ar putea efectua distribuiri catre creditorii inscrisi la masa credala, deoarece valoarea obligatiilor de mediu depaseste cu mai mult de 300% valoarea de vanzare fortata a tuturor activelor proprietatea societatii debitoare. Prin urmare, in ipoteza in care, in scenariul falimentului, activele proprietatea debitoarei s-ar valorifica la valorile stipu_late in cadrul raportului de evaluare intocmit de Winterhill Romania (respectiv aproximativ 108 milioane Euro, pentru activele garantate, si aproximativ 32 milioane Euro, pentru activele libere de sarcini), fondurile obtinute nu ar fi suficiente nici macar pentru acoperirea obligatiilor de mediu sus-mentionate. Sintetizand, distribuirile catre creditorii inscrisi in Tabelul definitiv al obligatiilor societatii debitoare, intr-un scenariu de faliment si pe baza ipotezelor enuntate anterior, sunt dupa cum urmeaza: Simulare distribuiri intr-un scenariu de faliment Categorii creditori Total creante (Mii EURO) Sume distribuite (Mii EURO) % acoperire Creante garantate 203,001 0 0% Creante din raporturi de munca 2,213 0 0% Creante bugetare 293,775 0 0% Creante chirografare 288,746 0 0% Total 788,342 0 0% Plan Reorganizare OltchimVA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI LA ZI!!!! VALOAREA INTREAGA SI CONFORAM CU ACTELE SI DECIZILE SI HOTARAREA JUDECATOREASCA SI TOATE LEGILE IN SUSTINERE, AGHITATI CREANTELE SALARIALE DISPONIBILIZATII 2013, DREPTURI LEGALE SI SE EVITA FALIMENTUL.
|
PUIU RADUCAN, UN DOBITOC NOTORIU |
#39618 puiu raducanu2015-06-08 19:32PUIU RADUCANU....BA DAR DOBITOC ESTI! TOATA ZIUA BATI CAMPII. ESTI UN ISTERIC NOTORIU. TE MONITORIZEZ DE CEVA TIMP. ESTI IMBECIL BA ANIMAL BATRAN. |
CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA. |
#39619 Re: Re: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:2015-06-08 19:33
OLTCHIMCREANTELE OLTCHIM. 5.1 Situatia datoriilor generate de functionarea societatii debitoare dupa deschiderea procedurii insolventei si neachitate pana la data de 30 noiembrie 2014
Sold Datorii nete acumulate in insolventa Mii Euro Participatie RCS-RDS 1,509 Dobanzi Credite Banci 5,850 Furnizori interni si externi 21,574 Clienti in avans interni si externi 478 Salarii nete fara taxe, exclusiv platile compensatorii 3,354 Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat 8,699 Bugetul de stat 7,334 Bugetul local 1,542 TOTAL DATORII 50,340 Sursa: Informatii furnizate de catre societatea debitoare pag 81 din 315 din Plan_Reorganizare_Oltchim Art. 3.10. creantele salariale sunt creantele ce izvorasc din raporturi de munca între debitor si angajatii acestuia. Aceste creante sunt înregistrate din oficiu în tabelul de creante de catre administratorul judiciar/lichidator; Art. 102 (4) Remuneratiile persoanelor angajate în temeiul art. 10, art. 19 alin. (2), art. 23, 24 si al art. 98 alin. (3) si alte cheltuieli administrative vor fi achitate la momentul prevazut, dupa caz, de lege, cu exceptia cazurilor în care partile interesate ar accepta, în scris, alte termene de plata. Planul trebuie sa precizeze în programul de plati cum va fi asigurata aceasta plata. "1. Creditorii garantaţi primesc între 68-75% din valoarea creanţelor acestora (...). 2. Creditorii salariaţi primesc 100% din valoarea creanţelor acestora. 3.Creditorii bugetari primesc între 16-18% din valoarea creanţelor acestora (…). 4.Creanţele chirografare, conform art. 96 din Legea 85/2006, primesc 30%. 5.Celelalte creanţe chirografare primesc 0%”, se arată în planul Rominsolv – BDO. 1.5. Modificarea Planului de reorganizare Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2013 ABROGATAArt. 101.(5) Modificarea planului de reorganizare se poate face oricând pe parcu_rsul procedurii, cu respectarea Plan Reorganizare OltchimSocietate in insolventa,
|
CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA. |
#39620 JAF,JAF,JAF,JAF,JAF,JAF,...JAF,JAF,JAF LA OLTCHIM 2013-2015:UNDE SUNT BANII???2015-06-08 19:36#39618: <= Nu stiu la cine faci referire, numai ca esti plecat cu casa pe aceasta petitie ,#39131 asta stiu de tine lasat scris. Esti un obosit, mergi si dormi, te voi trezii , cand am eu chef..., mai afla si tu exprimarile astea ce sens au in dex pentru vocabularul tau, monitorizare, e ceva paralel cu ce sti tu. Daca tot de tai tu cu monitorizare, dovedit din ce lasi scris, nici nu sti ce inseamna asta si iti demonstrez oricand PROBE SI DOVEZI, ARGUMENTE SI TOT CE E PUBLIC LASAT, TE EXECUT LA SECUNDA SI MINUT SI MINISECUNDA...!!!. Justifica si tu ceva clar, concis si argumentat ce am scos din context cand eu iti arat in context din planul de reorganizare, legi, acte..etc si tot ce este public in vazul tuturor, AM DOVEDIT TOT CE ESTE IN CONTEXT, nu ca tine scos din context. Altfel, ma faci sa iti spun exact cum esti, un embrion nedezvoltat si lipsa creier, gol, vid, nul, lipsa aer, fiind prea plecat cu casa #39131 aici pe petitie si asa cum ne-ai lasat scris tu si altii ca tine..., esti un habarnist si o cazatura a vietii de o traiesti, nu sti ce este cu tine pe petitia asta si nici in viata asta. p.s.: Haahhaaahha, sa nu-mi spui ca esti unu din ala de la poarta Oltchim, monitorizare , ratacit prin combinat hahahaha , monitorizezi florile lui Mardare si iarba ..., hahhahahahaa...du-teee...baaaa, esti ala de nici tarusii de la poarta nu intelegi cum functioneaza, ete , de-al dracu nu-ti spun nici cum se numesc si nici cum functioneaza, sa-i iei tu in cu_r acolo unde te doare pe tine, hahahahaaa..., pleaca ba de pe petitie, vin si iti iau salariul acum, te pun pe liber si te trimit cu casa #39131 in deplasare....,hahaha, hahaaa, te dau afara din combinat #39618 . |
CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA. |
#39621 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:2015-06-08 19:55
Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA
Decizia din data de 15.05.2013 DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE. (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)
CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA: Art.36, Art. 37 si Art.42, Art38. Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel: 1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii; 2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii; 3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii. REGULAMENTUL DE SALARIZARE: Art. 39 Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului. Ceea ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra: ".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului." SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati: 1. 17.106 lei pentru o vechime intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii; CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ1. Salariatul are , in principal, urmatoarele drepturi: a) dreptul la salarizare pentru munca depusa; n) alte drepturi prevăzute de lege sau de contractele colective de muncă aplicabile 4. Angajatorului ii revin, in principal, urmatoarele obligatii: a) sa inmaneze salariatului un exemplar din contractul individual de munca, anterior inceperii activitatii;a¹) sa acorde salariatului toate drepturile ce decu_rg din contractele individuale de munca, din contractul colectiv de munca aplicabil si din lege; c) sa acorde salariatilor toate drepturile ce decu_rg din lege, din contractul colectiv de munca aplicabil si din contractele individuale de munca; d) sa elibereze, la cerere, un document care sa ateste calitatea de salariat a solicitantului, respectiv activitatea de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si specialitate; g) sa infiinteze registrul general de evidenta a salariatilor si sa opereze inregistrarile prevazute de lege; i) sa asigure confidentialitatea datelor cu caracter personal ale salariatilor. SC OLTCHIM SA RM VALCEAPlan_Reorganizare_Oltchim.pdf (11 MB)VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI LA ZI!!!! VALOAREA INTREAGA SI CONFORAM CU ACTELE SI DECIZILE SI HOTARAREA JUDECATOREASCA SI TOATE LEGILE IN SUSTINERE, AGHITATI CREANTELE SALARIALE DISPONIBILIZATII 2013, DREPTURI LEGALE SI SE EVITA FALIMENTUL.
|
Musafir |
#39622 tradatorilor de oltchim-v-ati vandut2015-06-08 19:58Bani sunt la SLO.Scoateti din context sindicatul liber ca el a fost si este cel mai corect decat ca va redus numarul de salarii compensatori de la 18 la 12.
|
EU |
#39623 Re: Re: SPER SA NU FIE VREUN PAPAGAL CERNEVIST...SI MU...IST.2015-06-08 20:16Pai sa inceapa cu toti..imprtant este sa se stie exact ce active si ce sectii se pot reporni relativ usor.Din cate stiu eu conducta de etilena exista,in ce stare parca buna dupa spusele specialistilor de la Menchim. Ce sa faci cu ea ?...Sa dovedit : in acest moment este o utopie sa spui ca poti produce etilena la Pitesti cu stima Eu
|
CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA. |
#39624 Disponibilizaţii de la Oltchim, în greva foamei la Guvern2015-06-08 20:34Disponibilizaţii de la Oltchim, în greva foamei la GuvernMai mulţi foşti angajaţi ai Oltchim Râmnicu Vâlcea au plecat săptămâna trecută la Bucu_reşti pentru a protesta în faţa GuvernuluiNemulţumiţi că nu şi-au primit salariile compensatorii deşi au trecut mai bine de doi ani de când au fost concediaţi, opt dintre protestatari au stat câteva zile în greva foamei în faţa Palatului Victoria, dar au renunţat la începutul acestei săptămâni pentru că nimeni nu i-a băgat în seamă. Greviştii foamei, nebăgaţi în seamă de guvernanţi Foştii muncitori de la Oltchim spun că au ajuns în pragul disperării pentru că nu mai primesc indemnizaţia de şomaj şi practic nu mai au nicio sursă de venit. De doi ani aşteaptă să primească salariile compensatorii prevăzute în contractul colectiv de muncă şi aprobate de Guvern prin ordonanţă, însă până acum au primit doar o sumă infimă din ceea ce li se cuvenea. „Mi-au dat o dată 531 de lei şi încă o dată 531 de lei din cei 34 de mii de lei pe care îi am de luat. E dreptul nostru, munca noastră”, a precizat un fost disponibilizat. Săptămâna trecută, un grup de foşti salariaţi s-a adunat în faţa Prefecturii Vâlcea în speranţa obţinerii unui răspuns din partea conducerii societăţii cu privire la plata acestor salarii. Cum nici de data aceasta nu au obţinut niciun răspuns concret, câţiva disponibilizaţi au hotărât să plece la Bucu_reşti, pe cont propriu, decişi să intre în greva foamei în faţa Guvernului, şi să îşi facă cunoscute nemulţumirile în faţa ambasadelor şi la Palatul Cotroceni. „Greva foamei e ultima speranţă pe care o mai avem împotriva abuzurilor, a bătăii de joc şi a umilinţei la care suntem supuşi de doi ani de administratorii judiciari, împreună cu Guvernul României. O să stăm cât o să rezistăm”, a declarat, la plecarea din Râmnicu Vâlcea, unul dintre protestatari. Nu au rezistat însă decât câteva zile, nebăgaţi în seamă de nimeni, rând pe rând, greviştii au plecat spre casă, decişi să reia protestul acasă. Administratorii judiciari ai combinatului au recunoscut datoria pe care o au către foştii salariaţi, de peste 9 milioane de euro, dar spun că nu au banii necesari pentru achitarea acestei creanţe. În plus, nici Executivul nu pare dornic să preia această datorie pentru a pune capăt tensiunilor sociale de la Oltchim, tensiuni care persistă de doi ani. În răspunsul dat de reprezentanţii Guvernului memoriului adresat de parlamentarii vâlceni, prin care se solicita să se analizeze posibilitatea ca Guvernul să cumpere creanţa salarială a foştilor angajaţi din fonduri de la bugetul de stat, se spune că statul nu poate să preia această datorie, pe de-o parte pentru că bugetul de stat nu va avea niciun beneficiu, iar, pe lângă asta, pentru că există riscul ca societatea să intre în faliment şi astfel statul să nu mai recupereze niciun ban. Sindicaliştii se opun noului val de disponibilizări anunţat pentru luna aceasta Nici situaţia muncitorilor care încă mai lucrează a Oltchim nu este prea sigură. Conducerea societăţii a anunţat în urmă cu câteva zile că urmează un nou val de concedieri colective la combinat, spre nemulţumirea sindicatelor, care spun că această măsură nu este prevăzută în planul de reorganizare a combinatului aprobat în urmă cu câteva luni. „În planul de reorganizare, aşa cum a fost aprobat, se precizează că trebuie reduse cheltuielile operative cu 45 de mii de euro, dar nicăieri nu se spune că trebuie făcute concedieri masive. Până acum, nu s-a făcut niciun demers concret în acest sens şi sper să se intervină la timp pentru a stopa acest nou val de concedieri colective. Se poate, şi le-am sug_erat şi noi, să reducă aceste cheltuieli prin reducerea salariilor directorilor, prin reducerea cheltuielilor cu mesele festive, a plimbărilor cu maşinile de serviciu... Administratorii judiciari se laudă că situaţia combinatului s-a îmbunătăţit. Nu este chiar aşa şi se va vedea în septembrie, când aceşti administratori judiciari vor trebui să dea raportul în faţa judecătorului sindic asupra a ceea ce s-a făcut în combinat. Dacă combinatul funcţionează în acest moment este pentru că salariaţii creditează combinatul. Sunt aproape 16 milioane de euro, 9 milioane de euro pentru plata salariilor disponibilizaţilor şi încă 6,6 milioane de euro pentru fondul de salarii ale muncitorilor, care sunt folosite drept capital de lucru la Oltchim, asta în timp ce foştii salariaţi, diponibilizaţi în 2013, au primit câte 500 de lei, iar actualii angajaţi nu şi-au mai primit salariile de trei luni”, a precizat Mihai Diculoiu, liderul Sindicatului Liber Oltchim. |
CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA. |
#39625 Re: Re: Re: SPER SA NU FIE VREUN PAPAGAL CERNEVIST...SI MU...IST.2015-06-08 20:43#39623: EU - <= ESTI IN URMA MULT CU STIRILE, SISTEMPLAST A RAMAS MENTCHIM CARE ESTE FALIMENT SI SUNT FALIMENT, AI MULTE NECLARITATI SI NU MAI STI.... Finanţele scot la vânzare clădirea principală a Sistemplast SAPostat in 22:38, duminică, 19 octombrie 2014
Miercu_ri, 22 octombrie, Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice (AJFP) Vâlcea va organiza prima licitaţie publică pentru vânzarea unui bun imobil sechestrat aparţinând debitorului SC Sistemplast SA Râmnicu Vâlcea, în dosarul de executare nr. S746. Fiscul vinde la licitaţie o construcţie compartimentată în spaţii cu destinaţia de birouri şi o hală de producţie situată la parterul construcţiei. Hala are o suprafaţă utilă de 4.830 mp, iar birourile situate la parter şi etaj au o suprafaţă utilă de 644 mp. Mai spunem că suprafaţa construită la sol a construcţiei este de peste 5.000 mp, în timp ce preţul de pornire a licitaţiei este de 2,95 milioane de lei (fără TVA).
|
|
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Suplimentare locuri rezidențiat Farmacie și Medicină Dentară 2024
2370 Creat: 2024-11-18
PEDAGOGII SOLIDARI
721 Creat: 2024-11-23
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
7931 Creat: 2024-10-08
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17437 Creat: 2023-10-23
Scădere prag minim de promovare a examenului de rezidențiat de la 60% la 59%
164 Creat: 2024-11-21
Majorarea indemnizațiilor de handicap – o necesitate imediată!
2697 Creat: 2024-01-29
Fara camioane in Iasi, intre orele 6:30-8:30 si 16:00-18:00
132 Creat: 2024-11-19
Refacerea referendumului pentru redefinirea familiei
169 Creat: 2024-11-15
STOP! Reabilitarea infrastructurii rutiere pe coridorul: cartier Tudor Vladimirescu – cartier 22 Decembrie 1989
95 Creat: 2024-11-19
Organizarea sesiunii speciale a examenului de rezidentiat in mai 2025
70 Creat: 2024-11-22
Opriți concedierea asistenților maternali!
317 Creat: 2024-11-13
Petiție privind atragerea la răspundere în conformitate cu legislația Republicii Moldova a persoanei cu pseudonimul de pe Tiktok ”Ahuevshîi”- în rusă, la moment- ”PERSONALITATEA”
51 Creat: 2024-11-23
no to the death penalty
381 Creat: 2024-11-08
Suplimentare locuri Medicina de Familie - Rezidentiat Medicină 2024
47 Creat: 2024-11-21
Petitie pentru Nou-Născuții Vulnerabili: Prelungirea Indemnizației până la 3 Ani
633 Creat: 2024-08-22
Adevăr și respect pentru Biserica Greco-Catolică din România
337 Creat: 2024-11-07
Dreptate pentru Diana Iovanovici Șoșoacă
8762 Creat: 2024-10-07
Fluidizarea traficului în zona Baciu-Cluj-Napoca prin introducerea de autobuze școlare
456 Creat: 2024-10-18
CEREM MEDIC CHIRURG PEDIATRU PERMANENT LA UPU TÂRGU JIU! NU VREM SĂ NE MAI MOARĂ COPIII!
118 Creat: 2024-11-12
Stop Abuzurilor, Hărțuirilor, Somațiilor și Intimidărilor exercitate sistematic de Popa Constanța, președinta (OBBCSSR) la adresa membrilor organizației profesionale
469 Creat: 2024-11-09