Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Musafir |
#32701 Oltchim a realizat anul trecut afaceri de 141,2 milioane de euro si un export de 100 milioane euro2015-01-25 23:41http://www.impactreal.ro/ Data publicarii: 25-01-15 Săptămâna trecută, administratorii judiciari şi conducerea executivă a societăţii Oltchim SA Râmnicu Vâlcea au prezentat un scurt bilanţ sub forma unui comunicat de presă, după exact doi ani de la declararea procedurii insolvenţei la întreprindere. Faptul că situaţia economico-financiară a SC Oltchim SA s-a îmbunătăţit reiese şi din comparaţia rezultatelor economico-financiare preliminate ale anului 2014, comparativ cu anul 2013. Astfel, SC Oltchim SA a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 141,2 milioane de euro, export de peste 100 de milioane de euro şi un indicator EBITDA strict pentru producţie (rezultat din exploatare şi amortizare) de minus 9,35 milioane de euro. Din datele prezentate rezultă că, în anul 2014, comparativ cu anul 2013, cifra de afaceri a SC Oltchim SA a crescut cu 28,5 milioane de euro, respectiv cu 25%, vânzările la export au crescut cu 30,6 milioane de euro, respectiv cu 44%, EBITDA s-a |
Musafir |
#32702 Disponibilizaţii de la Oltchim vor primi răspunsuri cu privire la plăţile compensatorii până în 5 fe2015-01-25 23:43Disponibilizaţii de la Oltchim vor primi răspunsuri cu privire la plăţile compensatorii până în 5 februarie Miercuri, 21 ianuarie, ministrul delegat pentru Dialog Social din Guvernul Ponta Liviu Pop, a fost prezent la Râmnicu Vâlcea unde, în sala de şedinţe a Prefecturii Vâlcea, alături de prefectul Dumitru Cornoiu, subprefectul Aurora Gherghina, deputatul Constantin Rădulescu, senatorul Laurenţiu Coca şi o delegaţie a protestatarilor împreună cu liderul de sindicat, Mihai Diculoiu, pentru a discuta situaţia combinatului Oltchim.
În acelaşi timp, afară aşteptau soluţia aproximativ 100 de disponibilizaţi de la Oltchim care au protestat, cerând salariile promise în urmă cu doi ani când au fost concediaţi de la combinatul chimic, care au scandat lozinci antiguvernamentale şi au cerut soluţii şi răspunsuri concrete cu privire la plăţile compensatorii.
Cu această ocazie, ministrul delegat pentru Dialog Social, Liviu Pop, a declarat că disponibilizaţii de la Oltchim vor primi un răspuns privind plata salariilor compensatorii până pe data de 5 februarie.
"Problema disponibilizaţilor de la Oltchim este cunoscută de Guvernul României. Există un protocol însă realizat de administratorul judiciar al combinatului, ce va fi publicat până în 5 februarie, în care este prevăzut planul de reorganizare a combinatului, dar şi plata datoriilor pe care le are societatea. Asta include şi datoriile către cei 1.000 de disponibilizaţi din anul 2013. Oamenii vor fi deci informaţi cât de curând despre cum vor fi acordate aceste plăţi", a precizat Liviu Pop.
El a anunţat şi faptul că există o scrisoare de intenţie din partea unui consorţiu chinez interesat de preluarea combinatului vâlcean.
"Înainte de a ajunge la Râmnicu Vâlcea, m-am întâlnit cu domnul ministru Tudose (Mihai Tudose, ministrul Economiei, Comerţului şi Turismului - n.r.), care m-a informat că există o scrisoare de intenţie din partea unui consorţiu chinez interesat de preluarea combinatului. Mai multe detalii va oferi domnul ministru", a spus Liviu Pop.
1.000 de salariaţi ai Oltchim au fost disponibilizaţi, în vara anului 2013, într-un proiect de restructurare a combinatului.
Oltchim, cel mai mare agent economic din judeţul Vâlcea, se află de doi ani în procedură de insolvenţă şi a trecut prin mai multe etape eşuate de privatizare http://www.ramnic.ro/articole/
|
CREANTELE OLTCHIM. |
#32703 Liviu Pop: Disponibilizații de la Oltchim vor primi răspunsuri cu privire la plățile compensatorii p2015-01-25 23:48Liviu Pop: Disponibilizații de la Oltchim vor primi răspunsuri cu privire la plățile compensatorii până în 5 februarieMinistrul delegat pentru Dialog Social, Liviu Pop, a declarat miercuri la Râmnicu Vâlcea că disponibilizații de la Oltchim vor primi un răspuns privind plata salariilor compensatorii până în 5 februarie.„Problema disponibilizaților de la Oltchim este cunoscută de Guvernul României. Există un protocol însă realizat de administratorul judiciar al combinatului, ce va fi publicat până în 5 februarie, în care sunt prevăzute planul de reorganizare a combinatului, dar și plata datoriilor pe care le are societatea. Asta include și datoriile către cei 1.000 de disponibilizați din anul 2013. Oamenii vor fi deci informați cât de curând despre cum vor fi acordate aceste plăți”, a precizat Liviu Pop. El a anunțat și faptul că există o scrisoare de intenție din partea unui consorțiu chinez interesat de preluarea combinatului vâlcean. „Înainte de a ajunge la Râmnicu Vâlcea, m-am întâlnit cu domnul ministru Tudose (Mihai Tudose, ministrul Economiei, Comerțului și Turismului — n.r.), care m-a informat că există o scrisoare de intenție din partea unui consorțiu chinez interesat de preluarea combinatului. Mai multe detalii va oferi domnul ministru”, a spus Liviu Pop, potrivit Mediafax. Aproximativ 100 de disponibilizați de la Oltchim au protestat, miercuri seară, în fața Prefecturii din Râmnicu Vâlcea cerând salariile promise în urmă cu doi ani când au fost concediați de la combinatul chimic. Protestatarii au scandat lozinci antiguvernamentale și au cerut soluții și răspunsuri concrete cu privire la plățile compensatorii. |
Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)
2015-01-26 04:16- Date of removal: 2015-01-26
- Motivul eliminării: Prin postarea opiniilor sau oricaror texte pe PETITIA “SALVATI OLTCHIM–ARPECHIM” cititorii / utilizatorii / autorii de comentarii sunt de acord REGULAMENTUL CU PRIVIRE LA POSTAREA DE COMENTARII PE PETITIA “SALVATI OLTCHIM–ARPECHIM”(vezi ANUNT NR. 15).
Raporteaza continut inadecvat
Spam
Limbaj vulgar
Injuraturi
Pornografie
Violent content
Informatii private
Defamation
I have posted this comment.
Other reason
Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)
2015-01-26 04:58- Date of removal: 2015-01-26
- Motivul eliminării: Prin postarea opiniilor sau oricaror texte pe PETITIA “SALVATI OLTCHIM–ARPECHIM” cititorii / utilizatorii / autorii de comentarii sunt de acord REGULAMENTUL CU PRIVIRE LA POSTAREA DE COMENTARII PE PETITIA “SALVATI OLTCHIM–ARPECHIM”(vezi ANUNT NR. 15).
Raporteaza continut inadecvat
Spam
Limbaj vulgar
Injuraturi
Pornografie
Violent content
Informatii private
Defamation
I have posted this comment.
Other reason
Musafir |
#32706 Disponibilizaţii de la Oltchim, întâlnire cu ministrul Economiei2015-01-26 07:23Disponibilizaţii de la Oltchim, întâlnire cu ministrul EconomieiÎn cursul acestei săptămâni va avea loc o întâlnire a noului ministru al Economiei cu reprezentanţi ai disponibilizaţilor de la Oltchim. Informaţia a fost făcută public de ministrul pentru Dialog Social, Liviu Pop, cu prilejul prezenţei sale la Râmnicu Vâlcea, pe aceeaşi problemă. Încă nu s-a stabilit locaţia întrunirii, dacă va avea loc la sediul ministerului ori la Instituţia Prefectului. Potrivit afirmaţiilor făcute de Pop, ministrul Economiei, Mihai Tudose, s-a declarat interesat să aibă un dialog cu cei aproape o mie de disponibilizaţi ai combinatului Oltchim şi Rafinăriei Arpechim. Nu mai este o noutate faptul că foştii salariaţi de pe platforma chimică acuză că nu şi-au primit banii aferenţi disponibilizării lor. |
Musafir |
#32707 sobolani din canalizarile oltchimului,cititi bine;cernev,ghioca,marcela,cap de cal si burdoaza2015-01-26 09:20#32659: - Re: Re: nu te pune nimeni sa intri si sa te bagi in seama marcelo,ziiiit jegosiiiiiiiii, voi sunteti cernevistilor pt. ca voi v ati bagat precum o flegma sau un furuncul ati uitat? |
Ordonanta de urgenta nr. 86/2006 - Unpir |
#32708 Ordonanta de urgenta nr. 86/2006 - Unpir2015-01-26 09:20Ordonanta de urgenta nr. 86/2006 - Unpirhttp://www.unpir.ro/downloads/ Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei - Unpir
Societate in insolventa,
|
Legea nr. 53 din 2003 - Codul Muncii (republicat si actualizat 2013) |
#32709 Legea nr. 53 din 2003 - Codul Muncii (republicat si actualizat 2013)2015-01-26 10:10Legea nr. 53 din 2003 - Codul Muncii (republicat si actualizat 2013) |
OUG nr. 36/2013 - aplicarea in perioada 2013-2018 |
#32710 OUG nr. 36/2013 - aplicarea in perioada 2013-20182015-01-26 10:11OUG nr. 36/2013 - aplicarea in perioada 2013-2018 a unor masuri de protectie sociala acordata persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate in baza planurilor de disponibilizareArt. 7. - Persoanele concediate in conditiile prezentei ordonante de urgenta beneficiaza de urmatoarele drepturi:
a) indemnizatie de somaj, stabilita potrivit reglementarilor legale in vigoare;
b) venit lunar de completare;
c) plati compensatorii acordate de catre operatorii economici din bugetele de venituri si cheltuieli ale acestora, in conformitate cu prevederile contractelor colective sau individuale de munca aplicabile, respectiv incheiate la nivelul fiecarui operator economic.
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 36/2013 privind aplicarea in perioada 2013-2018 a unor masuri de protectie sociala acordata persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate in baza planurilor de disponibilizare a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 251, din 30 aprilie 2013.
|
H.G. 241/08.05.2013 |
#32711 H.G. 241/08.05.20132015-01-26 10:12 |
Legea 571/2003 coroborată cu HG 44/2004 |
#32712 Legea 571/2003 coroborată cu HG 44/20042015-01-26 10:14Legea 571/2003 coroborată cu HG 44/2004 privind Codul fiscal cu normele metodologice de aplicare
Text valabil pentru anul 2014, actualizat prin mijloace informatice. Aceasta nu este o republicare.
Ultima actualizare: Ordonanţa Guvernului nr. 46 din 26 iunie 2014 CAP. 3 Venituri din salariiART. 55 Definirea veniturilor din salarii (1) Sunt considerate venituri din salarii toate veniturile în bani şi/sau în natură obţinute (deci obtinute nu datorate) de o persoană fizică ce desfăşoară o activitate în baza unui contract individual de muncă sau a unui statut special prevăzut de lege, indiferent de perioada la care se referă, de denumirea veniturilor ori de forma sub care ele se acordă, inclusiv indemnizaţiile pentru incapacitate temporară de muncă. (1) Plătitorii de venituri cu regim de reţinere la sursă a impozitului au obligaţia să completeze şi să depună declaraţia privind calcularea şi reţinerea impozitului pentru fiecare beneficiar de venit în termenul prevăzut la art. 93 alin. (2) {la ANAF}. |
DECIZIE DE INCETARE A CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA DISPONIBILIZAT OLTCHIM 2013: |
#32713 DECIZIE DE INCETARE A CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA DISPONIBILIZAT OLTCHIM 2013:2015-01-26 10:17Societate in insolventa,
|
CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) 2011-2014 |
#32714 CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) 2011-20142015-01-26 10:22
Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA
Decizia din data de 15.05.2013 DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE. (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)
CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA: Art.36, Art. 37 si Art.42,
Art38.
Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:
1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;
2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;
3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.
REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 39
Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.
Ceea ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:
".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."
SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:
1. 17.106 lei pentru o vechime intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ
M. Drepturi si obligatii generale ale partilor
1. Salariatul are , in principal, urmatoarele drepturi:
a) dreptul la salarizare pentru munca depusa;
n) alte drepturi prevăzute de lege sau de contractele colective de muncă aplicabile
4. Angajatorului ii revin, in principal, urmatoarele obligatii:
a) sa inmaneze salariatului un exemplar din contractul individual de munca, anterior inceperii activitatii;
a¹) sa acorde salariatului toate drepturile ce decurg din contractele individuale de munca, din contractul colectiv de munca aplicabil si din lege;
c) sa acorde salariatilor toate drepturile ce decurg din lege, din contractul colectiv de munca aplicabil si din contractele individuale de munca;
d) sa elibereze, la cerere, un document care sa ateste calitatea de salariat a solicitantului, respectiv activitatea de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si specialitate;
g) sa infiinteze registrul general de evidenta a salariatilor si sa opereze inregistrarile prevazute de lege;
i) sa asigure confidentialitatea datelor cu caracter personal ale salariatilor.
UNDE SUNT BANII????
DISPONIBILIZATII DE SASE ORI PAGUBITIUNDE
1. FARA LOC DE MUNCA SI DISPONIBILIZATI;
2. DISPONIBILIZARE CU PLATA DE BANI AJOFM DIN ACESTIA PLATIM C.A.R. OLTCHIM SI PENALIZARI CU DOBANZI, DETURNAREA DE FONDURI BANI PE TIMPUL CONDUCERII CET GOVORA MIHAI BALAN anul 2012, CARE A OPRIT PENTRU PLATA DIN SALARII, DAR CARE N-AU AJUNS LA DESTINATAR, NOI FIIND IN CONTINUARE NEVOITI SA ACHITAM PENALIZARI DE INTARZIERE SI RESTANTE;
3. CREANTA PLATI SALARII COMPENSATORII CONFORM CONTRACTULUI COLECTIIV DE MUNCA, anul 2013, IN FUNCTIE DE VECHIME NEPLATITA SI NEACHITATA, TINAND CONT CA SUNTEM LA PESTE UN AN DISTANTA DE LA DISPONIBILIZARE, PIERDERILE FIIND LA ZI NEACHITATE FATA DE NOI SI N-AU AJUNS LA DESTINATARII DISPONIBILIZATI;
4. BLOCATI SI DETURNATI, SALARII COMPENSATORII CONFORM CONTRACTULUI COLECTIIV DE MUNCA, anul 2013, IN FUNCTIE DE VECHIME;
5. ANAF IMPOZITATI SI PILONUL II PENSII PRIVATE APAREM CU SUME DE BANI PE CARE NOI NU-I AVEM;
6. INCALCAREA LEGII INSOLVENTEI 85/2006 SI TOATE LEGILE DE CATRE PIPEREA CU ASOCIATII &CO SI NICULAE BALAN BDO Business Restructuring SPRL si restul participantilor....!!!!!!
SC OLTCHIM SA RM VALCEA
UNDE SUNT BANII???? PARTIEEEEEEEEEEEEEE.........CONCEDII PLACUTE, aveti bani de bilete de avion, aveti bani de plinul la autorurisme, va ajung si de cadouri la amante sau familie...etc. |
CREANTELE OLTCHIM. Musafir |
#32715 Exporturile Oltchim au crescut cu 44% în 20142015-01-26 10:42Planul pentru reorganizarea Oltchim a fost deja finalizat şi se află pe circuitul de avizare, a declarat avocatul Gheorghe Piperea, unul din administratorii judiciari ai combinatului. El a precizat că, pe 9 februarie, planul de reorganizare va fi publicat. Administratorii Oltchim au publicat un raport privind rezultatele financiare preliminare pe 2014, din care reiese că cifra de afaceri a combinatului a crescut la 141,19 milioane de euro, faţă de cele 112,68 milioane de euro raportate în 2013. De asemenea, vânzările la export s-au majorat, anul trecut, cu 44%, la 100 milioane de euro. Administratorii susţin că EBITDA (profit înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizare) Oltchim, calculat strict pentru producţie, s-a îmbunătăţit cu 36,8 milioane de euro. Astfel, combinatul a înregistrat, anul trecut, o pierdere din exploatare de 9,3 milioane de euro, faţă de pierderea de 46,1 milioane de euro raportată în 2013. Wojciech Zaremba, reprezentantul PCC în România (acţionar minoritar semnificativ al Oltchim), a declarat că modul în care administratorii au prezentat rezultatele financiare preliminare este total neprofesionist. “Avem doar trei indicatori ai Oltchim. Nu este prezentată situaţia financiară reală, cu pierderea netă. Nu avem precizat nivelul datoriilor şi cum au evoluat acestea în perioada insolvenţei. Eu am informaţii că balanţa iese pe pierdere netă în 2014, iar situaţia companiei s-a degradat în ultimii doi ani. În acest context, este neserios să prezinţi totul cu optimism”. În raportul dat publicităţii, echipa de administratori arată: “Activitatea Oltchim a înregistrat rezultate pozitive, respectiv EBITDA lunar pozitiv începând cu octombrie 2014. Aceste rezultate pozitive s-au înregistrat, în principal, datorită eforturilor conjugate ale actualei echipe de conducere şi ale salariaţilor, concretizate prin recâştigarea încrederii clienţilor externi, prin faptul că societatea poate livra fără întreruperi şi de o calitate superioară produsele contractate şi, într-o pondere redusă, ca urmare a scăderii preţului la petrol”. Gheorghe Piperea a precizat că datoriile totale ale Oltchim sunt trecute în tabelul definitiv al creanţelor: “Regulile de raportare sunt diferite în procedura insolvenţei. Datoriile totale nu mai sunt trecute în bilanţ. Problema datoriilor este tratată în planul de reorganizare”. http://www.energynomics.ro/exporturile-oltchim-
|
Musafir |
#32716 Există grave greșeli de informare, cum ar fi: descrierea crizei Oltchim.2015-01-26 12:24http://www.laraport.ro/index.php/politica Grup de consilieri locali atacă Strategia de Dezvoltare a Municipiului Râmnicu Vâlcea.Scris de Mihai Livadaru Punct de vedere al Consilierilor Municipali PNL referitor la proiectul Strategiei de Dezvoltare a Municipiului Râmnicu Vâlcea: Analiza Strategiei de Dezvoltare a Municipiului Râmnicu Vâlcea scoate în evidență carențe esențiale ale acestui document, foarte important pentru comunitatea noastră, care țin atât de lipsa informării adecvate sau a utilizării unor date reale, cât și de metodologia folosită de firma de consultanță. În rândurile ce urmează dorim să relevăm numai o parte, cea mai flagrantă, a acestor probleme și să propunem o alternativă de rezolvare fezabilă, astfel încât strategia de dezvoltare a Râmnicului să fie cu adevărat un document relevant și folositor administrației locale, comunității de afaceri și cetățenilor. Problemele cele grave pe care acest document le are ,în prezent, sunt următoarele: 1) În general documentul este mult prea mare și stufos, având aproximativ 300 de pagini, ceea ce îl face greu de citit și extrem de plictisitor. Capitolele 1 și în special 2 sunt mult prea mari și pline de informații inutile despre geografie, geo-morfologie, geologie, soluri care nu au nici relevanță în raport cu subiectul documentului, nu sunt utilizate mai departe în analiza SWOT și în componenta de planificare strategică. De asemenea se repetă de 2 ori analiza SWOT și se prezintă excesiv de detaliat fostele și actualele programe operaționale, care oricum nu sunt finalizate și aprobate în întregime; 2) Există grave greșeli de informare, cum ar fi: descrierea crizei Oltchim ca urmare a privatizării sale (de fapt nicio data petrecută din păcate – pag.172) și care este complet contradictorie cu altă prezentare, corectă a situației (pag. 82); propunerea unor indicatori de performanță cu totul nepotriviți cum ar fi ”reducerea medie a timpului de transport maritim pentru produse industriale (naţionale și internaţionale)”; afirmații ridicole de genul: ”Agricultura constituie una dintre ramurile economice care prezintă un potenţial de dezvoltare însemnat, bazându-se pe un fond funciar agricol important ce poate asigura furnizarea materiilor prime pentru întreprinderile care activează în industria alimentară” - pag. 80; 3) Analiza demografică prezintă și ea probleme: prezentarea structurilor populației din punct de vedere etnic și religios nu are nici o semnificație pentru acest document. Cifrele referitoare la migrație sunt ridicol de mici, nu se coroborează cu rezultatele ultimilor 2 recensăminte și sunt prezentate confuz: nu se face distincția între cifre absolute și relative (rata migraţiei nu poate fi măsurată decât în procente și nu în cifre absolute); 4) În cazul serviciilor medicale lipsesc datele despre beneficiari – avem date numai despre infrastructură (număr paturi, număr medici/personal medical, număr unități medicale de diferite tipuri și forme de proprietate). Lipsesc date despre morbiditate în dinamică. De asemenea comparațiile cu restul județului nu sunt relevante: comparațiile ar trebui făcute cu alte municipii reședință de județ din regiunea Sud-Vest și din restul țării – această observaţie este valabilă nu numai pentru serviciile medicale; 5) Lipsește o analiză a activităților economice dominante în județele înconjurătoare: Alba, Sibiu, Argeș, Olt, Dolj, Gorj. O astfel de analiză ar trebui să fie comparată cu activitățile din județ/municipiu și identificate elementele de complementaritate și avantajele comparative/competitive ale județului/municipiului. S-ar putea face o matrice cu aceste zone/activități care ar trebui să reprezinte priorități pentru dezvoltarea județului/municipiului; 6) O analiza a bugetului și situației financiare, mai ales evoluția veniturilor, gradul de colectare pentru impozitele și taxele locale cu debit, evoluția arieratelor (atât pentru impozitele locale, cât și pentru cheltuieli), evoluția gradului de îndatorare, evaluarea capacității de îndatorare, structura cheltuielilor – în special cele operaționale/curente și cele de capital/investiții și evaluarea capacității de investire pentru perioada 2015-2020 – indicator esenţial pentru această strategie. 7) O analiză a modului de implementare și a impactului documentelor strategice anterioare, în special a PIDU pentru perioada 2007 – 2013 – documentul menționează numai lista și valoarea proiectelor; 8) Analiza SWOT este incompletă și nu are nici o concluzie – apare numai ca un element obligatoriu al strategiei, dar complet străin și inutil. Lipsită fiind de o concluzie, Analiza SWOT nu ajută cu nimic la definirea Viziunii, Misiunii și Obiectivului Strategic. Există o confuzie evidentă în separarea mediului intern de cel extern: multe elemente de la Oportunități și Amenințări nu țin de mediul extern, ci de cel intern și deci sunt Puncte Tari sau Puncte Slabe. Sunt excesiv de multe elemente cuprinse în Analiza SWOT, fiind absolut necesară consolidarea lor, astfel încât pentru fiecare cadran ele să se limiteze la 10-15. Acest lucru se poate face prin combinarea elementelor asemănătoare și creșterea gradului de generalitate a definirii lor. Elementele din cadrane ar fi trebuit prioritizate în cursul unor sesiuni de focus-grupuri și apoi combinate elementele cele mai importante din cadranele SW cu cele similare din cadranele OT și definit tipul de strategiei specific municipiului, din care să derive direct Viziunea si Obiectivul Strategic; 9) Obiectivul General și Obiectivele Specifice nu derivă logic din analiza SWOT. Obiectivele specifice nu sunt definite SMART, ci sub forma unor deziderate. Indicatori de rezultat atașați nu sunt potriviți și nu există nici un fel de ținte asumate. Prioritățile sau domeniile prioritare atașate sunt inutile. Indicele IDUL este prezentat inutil, deoarece nu este folosit în nici un fel la definirea obiectivului strategic sau a celor specifice – de fapt o definire corectă, clară și responsabilă a obiectivului strategic ar fi fost de exemplu creșterea IDUL cu x puncte sau cu …%. 10) În lipsa unor obiective specifice măsurabile, cu ținte cantitative asumate, nu se poate identifica o legătură directă între acțiunile propuse (continuate cu diverse proiecte) și obiectivele specifice. Nu există nici o dovadă directă că realizarea acțiunilor (prin implementarea proiectelor) va duce la atingerea unor obiective specifice(cele definite acum sunt foarte vagi). 11) Valoare proiectelor din portofoliu este excesiv de mare, depășind de aproximativ 2.5-3 ori capacitatea de investire a municipiului – acum se vede importanța lipsei analizelor de la punctele 6) și 7). Această valoare depășește de peste 5 ori bugetul anual total al municipiului. Un alt element ignorat de strategie este că municipiul nu va mai beneficia de fonduri europene rezervate, ca în exercițiul 2007-2013. Revizuirea drastică a listei de proiecte din portofoliu se impune de urgenţă, dar în lipsa unor obiective clare și măsurabile ea nu se poate face. Pornind de la această realitate vă propunem refacerea radicală a strategiei, astfel: a) Revizuirea capitolelor 1) și 2) prin păstrarea numai a părților relevante și eliminarea erorilor, precum și adăugarea analizelor de la punctele 6) și 7) de mai sus. b) Re-definirea corectă a Misiunii, Principiilor, Obiectivului General, Obiectivelor Specifice, astfel încât acestea să fie clare, concrete și măsurabile; c) Re-definirea indicatorilor de impact și de rezultat atașați Obiectivului General și Obiectivelor Specifice și stabilirea de valori țintă; d) Detalierea măsurilor/activităților pentru fiecare Obiectiv Specific/Axa Strategică cu indicatori de livrabile/produs atașați; e) O evaluare a costurilor de implementare a strategiei în funcție de indicatorii țintă asumați, după care o evaluare a acestora în raport de resursele realist disponibile. Pe baza acestei evaluări se va face și revizuirea drastică a portofoliului de proiecte, fiind alese cele care au cea mai mare contribuție la atingerea țintelor obiectivului strategic și a celor specifice și care pot fi finanțate în mod realist din resurse proprii (bugetul local) sau atrase (fondurile europene) Toate aceste se pot face în aproximativ 3-4 luni de către firma de consultanță cu sprijinul personalului din primărie și al consilierilor locali. Consilierii PNL sunt dispuși să participe efectiv la acest efort și invită și colegii de la celelalte partide (în special PSD) să li se alăture, astfel încât strategia nu numai să fie tehnic corectă, ci și să exprime și un consens politic și să fie implementată indiferent tehnic corectă, ci și să exprime și un consens politic și să fie implementată indiferent de conducerea politică a primăriei pentru următorii 5-7 ani. Propunem crearea unui grup de lucru format din consilieri municipali de la toate partidele, specialiști ai partidelor reprezentate în consiliu sau complet independenţi, care să lucreze efectiv cu firma de consultanţă de 2 ori pe lună, sâmbăta, la îmbunătăţirea strategiei în sensul celor prezentate mai sus. Grupul Consilierilor Municipali PNL
Ultima modificare Luni, 26 Ianuarie 2015 10:36
|
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2015-01-26 13:23- Date of removal: 2015-01-26
- Motivul eliminării:
Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)
2015-01-26 13:44- Date of removal: 2015-01-27
- Motivul eliminării: Prin postarea opiniilor sau oricaror texte pe PETITIA “SALVATI OLTCHIM–ARPECHIM” cititorii / utilizatorii / autorii de comentarii sunt de acord REGULAMENTUL CU PRIVIRE LA POSTAREA DE COMENTARII PE PETITIA “SALVATI OLTCHIM–ARPECHIM”(vezi ANUNT NR. 15).
Raporteaza continut inadecvat
Spam
Limbaj vulgar
Injuraturi
Pornografie
Violent content
Informatii private
Defamation
I have posted this comment.
Other reason
Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA |
#32719 Tribunalul Bucureşti a respins cererea Oltchim de insolvenţă a Astra BURSA 26.01.20152015-01-26 14:21 BURSA 26.01.2015
Tribunalul Bucureşti (TB) a respins, joi, cererea Oltchim de începere a procedurii de insolvenţă la Astra Asigurări pentru o poliţă emisă de asigurător, sentinţa putând fi atacată cu apel în 30 de zile de la comunicare. "Respinge cererea de deschidere a procedurii insolvenţei debitoarei formulată de creditoare ca neîntemeiată. Admite contestaţia formulată de debitoare. Cu drept de apel în 30 de zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţă publică joi, 22 ianuarie 2015", se arată în minuta TB. În aprilie 2014, Oltchim a solicitat TB declanşarea procedurii de insolvenţă la Astra Asigurări pentru o poliţă emisă de asigurător. KPMG (administratorul special al asigurătorului) susţinea că dosarul de despăgubire înaintat de administratorii judiciari ai Oltchim în baza unei poliţe emise de Astra nu indică un eveniment asigurat, produs în intervalul asigurat şi care să descrie şi să cuantifice vreunul dintre prejudiciile acoperite de contractul de asigurare. "Cererea s-a întemeiat pe analiza făcută de administratorii judiciari cu privire la cauzele care au condus la starea de insolvenţă a Oltchim, deşi poliţa nu acoperă, potrivit articolului 67, litera g din contractul de asigurare, prejudicii < decurgând din/bazate pe/atribuibile sau implicând direct sau indirect performanţele profesionale ale asiguratului ori pierderi financiare provocate prin neatingerea obiectivelor propuse prin planul de afaceri al companiei, contractul de administrare ori management sau ca urmare a insolvabilitătii companiei (Oltchim - n.r.) >", transmitea un comunicat al KPMG Advisory, emis la sfârşitul lunii aprilie. Administratorul special mai informa că, în interesul tuturor părţilor, a solicitat, în repetate rânduri, detalii privind titlul executoriu sau alt document echivalent din care să reiasă răspunderea civilă a conducerii, precum şi întinderea daunei cauzate. "Ca răspuns la solicitările noastre, administratorii judiciari ai Oltchim insistă că raportul întocmit de ei este documentul necesar şi suficient pentru aceasta, contrar prevederilor legale. Din dorinţa de a clarifica situaţia, am analizat din proprie iniţiativă dosarul de insolvenţă al Oltchim cu scopul de a determina dacă administratorii judiciari au iniţiat şi, eventual, au finalizat o acţiune de atragere a răspunderii conducerii Oltchim în conformitate cu prevederile Legii 85/2006 privind insolvenţa. În urma analizei, nu am reuşit să identificăm o astfel de acţiune şi pe cale de consecinţă vreun drept de creanţă câştigat de Oltchim împotriva membrilor organelor de conducere acoperiţi de poliţă", mai informa comunicatul KPMG Advisory. Poliţa de răspundere civilă a unor membri din conducerea Oltchim a fost emisă de Astra în iunie 2012 pentru un an şi prevede o limită de răspundere de 10 milioane euro, fiind reasigurată în proporţie de 100% de către un reasigurător cu rating A acordat de o agenţie de evaluare internaţională. În februarie 2014, Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a instituit procedura de administrare specială la Astra, a suspendat dreptul de vot al acţionarilor şi conducerea şi a numit firma KPMG Advisory ca administrator special. Compania Astra este controlată indirect de omul de afaceri Dan Adamescu. Oltchim se află în insolvenţă din ianuarie 2013. În 2012, statul (care deţine, prin Ministerul Economiei, 54,7% din acţiunile combinatului chimic) a eşuat în încercarea de privatizare a întreprinderii. |
Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA |
#32720 Re: Re: Re: Re: Re: CUM ESTE PIPEREA,....???? GARANTAT PIPEREA....!!!!!2015-01-26 14:30
Plan de Reorganizare S.C. OLTCHIM S.A. Ramnicu Valcea...???? Contactat telefonic, Niculae Bălan, reprezentantul BDO Business Restructuring SPRL, a declarat pentru Curierul Naţional"În planul de reorganizare vor fi menţionate sumele care trebuie distribuite creditorilor, inclusiv salariile compensatorii ale salariaţilor disponibilizaţi, salariaţii fiind consideraţi salariaţi privilegiaţi", a declarat administratorul judiciar." [Anul 19. Luni, 12 Mai 2014] http://www.curierulnational.ro/ http://www.bdo.ro/Plan de Reorganizare S.C. OLTCHIM S.A. Ramnicu Valcea...???? https://www.youtube.com/ MIN. 1,26 " Eu fac promisiuni pe care eu mi le respect, nu promisiuni doar asa ca sa ma aflu in treaba, pentru ca nu sunt politician..., VA POT GARANTA CA LA SFARSITUL LUNII AUGUST AVEM UN PLAN DE REORGANIZARE LA OLTCHIM... " => PIPEREA&CO 18 iun. 2014 |
OLTCHIM 2012 |
#32721 Re: Re: Va mai amintiti? Noi nu uitam.2015-01-26 15:05#27916: SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!! - Re: Va mai amintiti? Noi nu uitam.
Management: La toţi aceştia un „sincer”: huuuooooo! Va mai amintiti? Noi nu uitam....
|
Musafir |
#32722 Re: Re: Re: Va mai amintiti? Noi nu uitam.2015-01-26 15:09#32721: OLTCHIM 2012 - Re: Re: Va mai amintiti? Noi nu uitam. pai sa le umplem frigiderele cu carne? |
OLTCHIM |
#32723 AVETI RASPUNSURI DOMNULE PIPEREA?2015-01-26 15:12#27308: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AVETI RASPUNSURI DOMNULE PIPEREA?
CONVERSIA DATORIILOR ÎN ACŢIUNI A FOST APROBATĂ DE EUROPA BURSA 09.03.2012
[ document ataşat - click aici ] |
OLTCHIM |
#32724 AVETI RASPUNSURI DOMNULE PIPEREA?2015-01-26 15:14#27263: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AVETI RASPUNSURI DOMNULE PIPEREA? ACTE OFICIALE SUNT:
|
Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA |
#32725 Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA2015-01-26 15:21
Societate in insolventa,
|
Nr. unic (nr. format vechi) : | 887/90/2013 |
Data inregistrarii | 25.01.2013 |
Data ultimei modificari: | 30.07.2014 |
Sectie: | a II a CIVILA |
Materie: | Faliment |
Obiect: | cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5 |
Stadiu procesual: | Fond |
Şedinţe
|
A FOST O COMPLICITATE SINDICATE #30008 (TOATE, INCLUS SI VINCEA CARTEL ALFA) SI STATUL ROMAN#30014 SUNT IN CULPA.
|
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
IUS-Lubrifin - parcul din inima Brașovului. Cerem Consiliului Local demararea unui referendum. Semnează petiția!
5491 Creat: 2024-11-02
Stop Abuzurilor, Hărțuirilor, Somațiilor și Intimidărilor exercitate sistematic de Popa Constanța, președinta (OBBCSSR) la adresa membrilor organizației profesionale
402 Creat: 2024-11-09
no to the death penalty
268 Creat: 2024-11-08
PETİȚİE PENTRU ELIMINAREA PRACTICII DE DIVULGARE A NOTELOR DE BACALAUREAT PE FERESTRELE CENTRELOR DE BAC!
241 Creat: 2024-11-11
Doamna Manager care dorește să fure independență copiilor cu dizabilități din Sanatoriul 1 Mai copii
234 Creat: 2024-11-12
Adevăr și respect pentru Biserica Greco-Catolică din România
262 Creat: 2024-11-07
PETIȚIE PENTRU SUSȚINEREA PROFESIEI DE TEHNICIAN DENTAR SIMPLIFICARE PROCEDURI/NORME AUTORIZARE SANITARA DE FUNCTIONARE
236 Creat: 2024-11-07
Și animalele au suflet, și animalele contează
158 Creat: 2024-11-08
Petiție către Primarul Municipiului Cluj-Napoca: Sprijin pentru casele permanente din lemn pentru meșteșugari populari din Piața Unirii
129 Creat: 2024-11-11
Solicitare pentru revizuirea interdicției de părăsire a incintei școlii
100 Creat: 2024-11-15
Semanturi pentru participarea Dianei Ivanovici Sosoaca la Prezidentiale.
3373 Creat: 2024-10-05
Opriți concedierea asistenților maternali!
91 Creat: 2024-11-13
Respectarea Dreptului Constituțional al Diaporei și Stoparea Discursurilor de Dezbinare în Republica Moldova
148 Creat: 2024-11-07
Apel al cadrelor universitare pentru menținerea standardelor internaționale în formarea psihologilor clinicieni – respingerea "medicalizării" profesiei propusă în avizul Guvernului RM!
541 Creat: 2024-11-06
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17019 Creat: 2023-10-23
Dreptate pentru Diana Iovanovici Șoșoacă
8711 Creat: 2024-10-07
CEREM MEDIC CHIRURG PEDIATRU PERMANENT LA UPU TÂRGU JIU! NU VREM SĂ NE MAI MOARĂ COPIII!
70 Creat: 2024-11-12
Petiție pentru Dezvăluirea Salariilor și Remunerațiilor Plătite din Taxele și Cotizațiile Membrilor OBBCSSR
61 Creat: 2024-11-14
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
7281 Creat: 2024-10-08
Cerem Consiliului Local Sibiu să reaprobe prezența muzicanților stradali pe pietonala "Nicolae Bălcescu"
58 Creat: 2024-11-07