Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!


Musafir

#27901 Re: Luati de la Zaremba: "Viitorul Oltchim este mai degrabă tragic"! Cititi si va cruciti!

2014-10-22 08:33


Musafir

#27902 Re: Re:

2014-10-22 08:35

#26800: - Re:  

 Deci, luati de la Zaremba ... un "pumn" in "botul" guvernului Ponta si al consortului de administratori judiciari condus de Piperea & Balan.

http://www.bursa.ro/

 

#26800 Re:

2014-09-28 11:44

#26797: -  

 

SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!

#27903 Re: Re: Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

2014-10-22 08:40

#26486: Salvati OLTCHIM si ARPECHIM! - Re: Salvati OLTCHIM si ARPECHIM! 

 

Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

2014-09-15 18:50

Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

 

 ACTIVITATI DE SERVIRE A BAUTURILOR, MASA SI DANSUL OLTCHIM:

si restul SINDICATELOR......

Culmea tupeului şi nesimţirii la Oltchim: în timp ce muncitorii îşi primesc salariile mizerabile cu întârziere, armata de directori şi şefi nu are nici o remuşcare să-şi ridice salariile grase de circa 100 milioane lei vechi net/lună.

Nu am fi avut nimic împotriva ideii ca oamenii care aduc performanţă într-o companie să fie remuneraţi pe măsură, însă Oltchim se află într-o situaţie dramatică, este în insolvenţă din ianuarie 2013, are pierderi şi datorii uriaşe şi funcţionează la mai puţin de 20% din capacitate.

Dăm câteva exemple care în 2013 au ridicat de la Oltchim în total venituri de aproape 1 miliard de lei vechi:

- Popescu Valentin - director Directie Energetica - Mecanica
- Mihail Tălpăşanu – director Direcţia Producţie,
- Marius Pîrvu – fost director general,
- Spiru Ciobescu Laurentiu Armand – director Direcţia Comercială,
- Marinescu Norocel Lucian – director Direcţia Tehnică Calitate-Mediu,
- Ion Hancu Dumitru – şef Divizia Clorosodice-Produse Oxo,
- Mihai Pavel Dumitru – şef Divizia Materiale pentru Construcţii,
- Marian Tapu – şef Sector Marketing DMC,
- Victor Avram – director general adjunct-
- Spiru Ciobescu Elena Felicia – şef Divizia Financiară,

etc.

La toţi aceştia un „sincer”: huuuooooo!

http://ziaruldevalcea.ro/

Management:
Mihai Bălan - Director General
Elena Felicia Spiru-Ciobescu - Director Financiar
Mihail Dumitru Tălpăşanu - Director Operaţional
Laurenţiu Armand Spiru-Ciobescu - Director Marketing
Ion Coclet - Director Resurse Umane

La toţi aceştia un „sincer”: huuuooooo!

Conducerea societatii

Consortiul alcatuit din

  • ROMINSOLV S.P.R.L., reprezentată prin Partener Coordonator Gheorghe Piperea si
  • BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., reprezentata prin Partener Coordonator Niculae Balan    Administrator Judiciar

Stanescu Nicolae Bogdan Codrut  Administrator Special

Avram Danut-Victor     Director General Adjunct

Talpasanu Mihail        Director Directia Productie

Spiru-Ciobescu Laurentiu-Armand  Director Directia Comerciala

Smeu Alin-Ion         Director Directia Economica

Munteanu Dana Maria  Director Directia Resurse Umane

Pirvu Marius*  Director Directia Petrochimica Bradu

* incepand cu data de 25 iulie 2014 este detasat la Aministratia Bazinala de Apa Arges-Vedea, pe o perioada de 6 luni

http://www.oltchim.ro/i

impreuna cu MIRCEA DEACONU si FLORIAN MATEITA

si toti care  contribuiti la DEMOLARE

La toţi aceştia un „sincer”: huuuooooo!

http://www.zf.ro/

Oltchim Râmnicu Vâlcea (simbol bursier OLT), aflată în insolvenţă de anul trecut,  îşi va extinde businessul în mai multe domenii noi, inclusiv cultivarea plantelor şi fabricarea ambalajelor din lemn, în condiţiile în care fabricaţia produselor chimice se desfăşoară la mai puţin de un sfert din capacitatea combinatului chimic.
 
Administratorii judiciari ai companiei vâlcene au convocat o adunare extraordinară a acţionarilor pentru a aproba completarea obiectului de activitate cu mai multe activităţi, printre care fabricarea de instrumente medicale şi stomatologice, şi lucrări de demolare a construcţiilor.
 
Noile domenii vor spori diversitatea activităţilor Oltchim, care, pe lângă petrochimie, mai numără şi comerţul cu ridicata al florilor, activităţi de servire a băuturilor şi repararea calculatoarelor şi a echipamentelor de comunicaţii, potrivit unui comunicat trimis Bursei de Valori.

Musafir

#27904 Re: Re:

2014-10-22 08:47

#27899: - Re:  

 Bine baa jeg ordinar, pramatie nenororcita si mincinoasa.


Musafir

#27905 Esti tare derutat si faci mari confuzii.

2014-10-22 08:49

#27898: -  

  “Marele noroc pentru unii este că prostia nu este o infracţiune”, a comentat Dragnea.


Musafir

#27906 Re: Re: Re:

2014-10-22 09:19

#27904: - Re: Re:  

 SUGACIIIIIIIIIII DE SERVICIU, MARSSSS LA PUSCARIE!!!!!!! ACOLO O SA AVETI ACTIVITATE SPORADICA. LA SUPT.


Musafir

#27907 Re: Re: Re:

2014-10-22 09:22


Musafir

#27908 Zaremba, PCC: "Viitorul Oltchim este mai degrabă tragic" BURSA 22.10.2014

2014-10-22 09:24

APROAPE DE FALIMENT

http://www.bursa.ro/

 Compania PCC, care deţine 32,3% din capitalul social al Oltchim (OLT) încearcă să convingă, din nou, autorităţile române să elaboreze planul de reorganizare a combinatului vâlcean, după ce, la începutul lunii, acţionarii OLT i-au respins această propunere.
       "PCC SE a depus o solicitare pentru convocarea unei noi adunări generale a acţionarilor, având ca punct pe agendă elaborarea de către administratorul special al companiei (n.r. Bogdan Stănescu) - persoană desemnată de către statul român - a planului de reorganizare, astfel încât acest plan să facă obiectul unei viitoare aprobări în cadrul unei viitoare adunări generale a acţionarilor şi să devină planul societăţii debitoare însăşi (planul de reorganizare al Oltchim)", ne-a declarat Wojciech Zaremba, reprezentantul PCC în România, în cadrul unui interviu.
       Domnia sa ne-a vorbit despre situaţia "Oltchim", considerând că viitorul societăţii este unul tragic, combinatul fiind aproape de faliment.

 
     Reporter: Aţi cerut ca statul să elaboreze planul de reorganizare a "Oltchim", însă propunerea a fost respinsă. Ce ştiţi despre planul elaborat de administratorul judiciar, care nu a fost încă publicat?
     Wojciech Zaremba: Din perspectiva de afaceri, planul de reorganizare al administratorului judiciar (n.r. consorţiul format din Rominsolv SPRL şi BDO Business Restructuring SPRL) - atât cât cunoaştem despre acest plan - este cu totul nerealist, premisa pe care el a fost elaborat fiind reprezentată mai degrabă de dorinţele fără temei ale administratorului judiciar, decât de situaţia reală a companiei.
     Intenţia PCC SE nu este aceea de a critica fără fond planul administratorului judiciar, dar argumentele critice susţinute de PCC SE sunt sprijinite substanţial de faptul că, până în prezent, niciun investitor nu a depus vreo ofertă la niciuna dintre cele trei etape pentru selectarea unui investitor stabilite pe parcursul reorganizării Oltchim SA.
     Mai concret, există anumite aspecte cu privire la acest plan ce fac implementarea sa aproape imposibilă. Unul dintre aceste aspecte se referă la ideea centrală a planului, şi anume transferul activelor de la Oltchim SA către Oltchim SPV. Acest transfer ar trebui să dureze, în opinia administratorului judiciar, aproximativ nouă luni, însă această perioadă poate fi mult mai lungă. În al doilea rând, activele nu sunt transferate împreună cu licenţele şi permisele aferente lor. Prin urmare, odată activele transferate, noi aprobări / autorizaţii / licenţe / permise trebuie obţinute de noul SPV care să permită funcţionarea acestor active conform legii. Nu există niciun indiciu cu privire la durata reală în care toate aceste permise ar putea fi obţinute, şi nici cu privire la fondurile reale ce ar fi necesare în acest sens. De fapt, planul de reorganizare elaborat de către administratorul judiciar - atât cât se cunoaşte din acesta - pune orice investitor într-o situaţie de incertitudine în ceea ce priveşte durata, costurile, activele de transferat, însă, pe de altă parte, plasează asupra investitorului respectiv o presiune extrem de mare, cum ar fi garanţia de 10 milioane de euro care, în contextul actual, este foarte posibil să fie pierdută integral.
     În opinia noastră, ceea ce s-a întâmplat până acum indică în mod clar faptul că administratorul judiciar nu are nicio soluţie pozitivă pentru Oltchim SA. Atunci când este întrebat despre planul de reorganizare, administratorul judiciar continuă să susţină că acesta este gata, însă nu poate fi încă prezentat deoarece nu ne aflăm încă în "etapa procedurală" de a-l prezenta, adică tabelul definitiv al creditorilor nu a fost încă finalizat. Cu toate acestea, când este întrebat cu privire la motivele pentru care tabelul definitiv al creditorilor nu a fost încă finalizat, administratorul judiciar afirmă că există încă litigii ce nu au putut fi încă soluţionate.
     Această situaţie ridică suspiciuni. Nu putem crede că reprezentanţii administratorului judiciar sunt avocaţi atât de slabi încât sunt incapabili să soluţioneze cele câteva litigii minore iniţiate de cei câţiva creditori, pentru a putea finaliza tabelul definitiv de creanţe în timp util. Aceasta pare mai degrabă o încercare a administratorului judiciar de a amâna soluţionarea litigiilor, astfel încât tabelul definitiv de creanţe să nu fie finalizat, astfel încât administratorul judiciar să nu fie obligat să prezinte planul de reorganizare în termen de o lună.
     Trebuie să mai luăm în considerare şi faptul că, în toată această perioadă - în care prezentarea planului de reorganizare este în mod continuu amânată, în timp ce societatea se apropie tot mai mult de faliment - administratorul judiciar este îndreptăţit în continuare la onorariul său, astfel: un onorariu fix de 40 de mii de euro pe lună (exclusiv TVA), datorat de la deschiderea procedurii de insolvenţă şi până la finalizarea acesteia, precum şi un onorariu procentual de 4% (exclusiv TVA) aplicat sumelor distribuite creditorilor în cazul confirmării planului de reorganizare, precum şi sumelor obţinute din valorificarea activelor societăţii, precum şi obţinute din recuperarea creanţelor litigioase.
     Un exemplu al atitudinii total indiferente a administratorului judiciar faţă de Oltchim s-a putut observa în cadrul ultimei adunări generale a acţionarilor a societăţii, când un reprezentant al Rominsolv SPRL i-a informat pe acţionari că, potrivit legii, societatea poate ieşi din procedura insolvenţei în două modalităţi: fie prin reorganizarea sa, fie prin faliment. Poate că pentru administratorul judiciar "viitorul" Oltchim SA, fie reorganizat, fie în faliment, este irelevant, având în vedere faptul că administratorul judiciar îşi va primi onorariul indiferent de procedura urmată.
     În consecinţă, situaţia dezastruoasă a Oltchim - continua acumulare de pierderi, deteriorarea instalaţiilor, obligaţiile de mediu, problemele avute cu angajaţii actuali şi cu cei disponibilizaţi, toate acestea nu reprezintă o problemă reală pentru administratorul judiciar şi nu sunt în detrimentul acestuia - având în vedere faptul că aceştia continuă să-şi primească onorariul indiferent de rezultatul procedurii de insolvenţă - aşa cum sunt în detrimentul acţionarilor Oltchim SA şi societăţii însăşi.
    

continuare...


Musafir

#27909 Re: Zaremba, PCC: "Viitorul Oltchim este mai degrabă tragic" BURSA 22.10.2014

2014-10-22 09:25

#27908: - Zaremba, PCC: "Viitorul Oltchim este mai degrabă tragic" BURSA 22.10.2014 

 continuare...

În opinia noastră, viitorul Oltchim SA este mai degrabă tragic, compania fiind extrem de aproape de faliment. Din păcate, ne aflăm în perioada de campanie electorală, în care vom vedea dacă statul român înţelege totuşi să-şi asume obligaţiile faţă de Oltchim SA, şi vom vedea acest lucru în cadrul următoarei adunări generale a acţionarilor.
     Reporter: La ce capacitate funcţionează "Oltchim"?
     Wojciech Zaremba: Conform afirmaţiilor administratorului judiciar şi administratorului special (n.r. Bogdan Stănescu), Oltchim funcţionează la o capacitate de aproximativ 20%, iar funcţionarea la această capacitate nu va face niciodată societatea să fie profitabilă.
     Problema principală este reprezentată de lipsa fondurilor. Societatea poate gestiona această problemă temporar, prin utilizarea unor relaţii speciale, precum în cazul Lukoil, însă nicio strategie pe termen mediu sau lung nu se poate dezvolta pe baza unui asemenea model. Ceea ce s-a întâmplat recent în cazul Lukoil reprezintă un exemplu foarte bun cu privire la riscurile cu care se confruntă Oltchim SA pentru faptul că depinde integral de un singur furnizor. Faptul că Lukoil opreşte furnizarea de materie primă atrage în mod evident imposibilitatea Oltchim SA de a-şi continua activitatea.
     Mai mult, un alt exemplu foarte bun în acest sens este reprezentat şi de cazul CET Govora, care este singurul furnizor de electricitate şi abur industrial pentru Oltchim. Combinatul are datorii istorice imense faţă de CET Govora, de peste 200 milioane de lei (peste 63 de milioane de lei după intrarea în insolvenţă, şi 136,9 milioane lei, înainte de intrarea în insolvenţă). Având în vedere cuantumul imens al acestor datorii, precum şi faptul că societatea continuă să acumuleze datorii, consiliul de administraţie al CET Govora a decis să oprească furnizarea de abur industrial către Oltchim SA. În faţa unei asemenea probleme atât de serioase, conducerea Oltchim nu a identificat o altă soluţie decât să solicite Ministrului Economiei - Constantin Niţă, să intervină în sensul de a convinge conducerea CET Govora să continue furnizarea de materie primă către Oltchim.
     Această situaţie reprezintă, pe de o parte, un caz clasic de ajutor de stat, iar, pe de altă parte, demonstrează o totală lipsă de competenţă profesională.
     Desigur că o asemenea "intervenţie" nu rezolvă problemele companiei, ci doar prelungeşte situaţia bolnavă în care se află societatea pentru mai mult timp. De asemenea, această situaţie pune în pericol însăşi existenţa CET Govora, care de altfel este singurul furnizor de apă caldă şi căldură în judeţul Vâlcea.
     Mai mult, există dubii şi cu privire la repornirea cu succes a instalaţiilor de oxo-alcooli. Aceste instalaţii au fost oprite acum trei ani, iar pentru redeschiderea lor sunt necesare fonduri foarte mari. Nu este clar dacă suma de 1,5 milioane de euro (n.r. împrumutul acordat de societatea RCS&RDS) poate fi suficientă pentru repornirea cu succes a acestor instalaţii şi funcţionarea lor profitabilă. De asemenea, din punct de vedere tehnic, Oltchim nu poate produce cantitatea suficientă de CO2 necesară pentru funcţionarea adecvată a acestor instalaţii. În plus, inexistenţa unei furnizări permanente şi consecvente de propilenă (vezi cazul Lukoil, menţionat mai sus) ca şi materie primă necesară face imposibilă funcţionarea acestor instalaţii în mod constant şi profitabil.

Însă poate cel mai important aspect se referă la piaţă. Oltchim a dispărut de pe piaţa de oxo-alcooli acum trei ani, iar acum va fi extrem de dificil pentru societate să recâştige chiar şi o parte redusă din această piaţă.
     În opinia noastră, este foarte dificil pentrru companie să vândă oxo-alcoolii, existând riscul major ca produsele finite să rămână pe stoc, societatea neavând nicio posibilitate de a le vinde. În opinia PCC SE, repornirea bruscă a acestor instalaţii, în lipsa unei strategii coerente şi fundamentate, reprezintă doar un succes de propagandă, având în vedere că producţia pe stoc fără a avea o piaţă nu poate genera profit, ci va crea doar costuri suplimentare pentru societate.
     Reporter: Care este situaţia salariaţilor "Oltchim"?
     Wojciech Zaremba: În primul rând, este o situaţie cu totul anormală ca 2.300 de salaraţi să continue să vină la muncă în fiecare zi şi doar câţiva dintre ei să aibă efectiv ceva de făcut la locul de muncă. O asemenea situaţie generează doar frustrare şi dezamăgire printre muncitori.
     Mai mult, salariile continuă să fie plătite cu o întârziere de 2,5 luni, identic cu ceea ce se întâmpla şi înainte de intrarea în insolvenţă, ceea ce demonstrează că nimic nu s-a îmbunătăţit cu adevărat în cele 21 de luni de "reorganizare".
     În plus, atitudinea Oltchim faţă de cei aproximativ o mie de salariaţi disponibilizaţi este cu totul imorală şi inacceptabilă, având în vedere faptul că aceşti salariaţi au fost concediaţi fără a primi însă salariile compensatorii ce li se cuveneau conform legii. Însă, ceea ce este şi mai anormal, chiar dacă aceşti salariaţi nu şi-au primit salariile compensatorii la care aveau dreptul conform legii, impozitele la aceste sume au fost plătite la buget, ca şi cum salariile ar fi fost achitate în întregime. În ciuda faptului că aceşti oameni, ale căror vieţi depind integral de aceste sume de bani, protestează de ani întregi în faţa sediului companiei, prefecturii, primăriei etc, ei nu au primit altceva decât promisiuni goale. Suma totală pe care Oltchim trebuie să o plătească pentru a achita salariile compensatorii are un cuantum de 8,7 milioane de euro, fiind evident faptul că societatea nu are nicio posibilitate de a achita această sumă.
    

continuare....


Musafir

#27910 Re: Re: Zaremba, PCC: "Viitorul Oltchim este mai degrabă tragic" BURSA 22.10.2014

2014-10-22 09:26

#27909: - Re: Zaremba, PCC: "Viitorul Oltchim este mai degrabă tragic" BURSA 22.10.2014 

 continuare....

Similar cazului salariaţilor disponibilizaţi de Petrom la Arpechim, şi angajaţii concediaţi de Oltchim pot da în judecată statul român în faţa CEDO, pentru încălcarea drepturilor lor şi ale familiilor lor.
     Reporter: La cât se ridică obligaţiile de mediu ale Oltchim?
     Wojciech Zaremba: Un aspect esenţial la toate companiile ce activează în sectorul chimic se referă la obligaţiile de mediu.
     În ceea ce priveşte Oltchim, obligaţiile de mediu datorate de societate, doar referitoare la locaţia din Râmnicu Vâlcea, depăşesc 107 milioane de euro. Acesta este însă doar un cost estimat, fiind necesară calcularea costurilor actualizate, la nivelul anului 2014.
     Autorizaţia Integrată de Mediu aferentă Oltchim expiră la data de 31.12.2014, iar orice nouă autorizaţie sau prelungire a acesteia va include toate aceste obligaţii.
     Oltchim nu poate achita aceste sume aferente obligaţiilor de mediu, ceea ce înseamnă că societatea va continua să fie dependentă de voinţa autorităţilor statului cărora li se va solicita în continuare să arate o bunăvoinţa "specială" faţă de Oltchim.
     Orice societate privată ce ar fi avut probleme similare de mediu ar fi fost tratată într-o manieră cu totul distinctă de către autorităţile statului.
     Cuantumul aferent obligaţiilor de mediu ale Oltchim este aproape egal cu valoarea de lichidare a combinatului.
     Aceste obligaţii de mediu (spre deosebire de creanţele stabilite în tabelul definitiv de creanţe) nu pot face obiectul unei reduceri prin planul de reorganizare.
     Având în vedere cuantumul uriaş al acestor obligaţii, precum şi faptul că incapacitatea Oltchim de a achita aceste sume afectează şi posibilitatea companiei de a redeschide anumite instalaţii şi de a le face funcţionale, este obligatoriu ca planul de reorganizare să trateze aceste aspecte cu maximă atenţie.
     Reporter: În aceste condiţii, cum aţi descrie situaţia actuală de la Oltchim?
     Wojciech Zaremba: Cea mai bună modalitate de a descrie situaţia curentă a companiei se regăseşte într-un articol de presă publicat recent, conform căruia, într-o listă ce menţionează societăţile din România care au înregistrat cele mai mari pierderi în anul 2013, Oltchim deţine primul loc. Pierderile înregistrate de Oltchim în 2013 au fost de 220 milioane de euro.
     Conform situaţiilor financiare publicate pe pagina de internet a societăţii, Oltchim a înregistrat deja, în primele opt luni ale anului 2014, piederi de aproximativ 33 milioane de euro.
     Comparând rapiditatea cu care s-au înregistrat pierderi la Oltchim înainte şi după intrarea în insolvenţă, este evident faptul că societatea acumulează pierderi după intrarea în insolvenţă cu o viteză mult mai mare decât înainte de intrarea în insolvenţă.
     Mai trebuie menţionat faptul că toate datoriile înregistrate după deschiderea procedurii insolvenţei se adaugă la cele anterioare şi vor avea prioritate la plată.
     Reporter: Care sunt propunerile PCC SE referitoare la planul de reorganizare al Oltchim ?
     Wojciech Zaremba: PCC SE şi-a exprimat opinia potrivit căreia compania Oltchim are nevoie să fie restructurată, cu mult timp înainte de deschiderea procedurii insolvenţei, încă din 2011-2012. Opinia PCC SE în acest sens era fundamentată pe evoluţia situaţiei economico-financiare a companiei, precum şi pe schimbările reflectate în piaţă.
     PCC SE şi-a exprimat în mod repetat opiniile în această privinţă atât faţă de reprezentanţii Ministerului Economiei, cât şi faţă de conducerea companiei. Din păcate, nimeni nu a luat în considerare opiniile noastre, iar compania a continuat să funcţioneze bazându-se pe un model economic greşit, contradictoriu faţă de tendinţele pieţei, continuând prin urmare să acumuleze pierderi.
     După eşecul privatizării în 2012, PCC SE era mai convinsă ca niciodată că nu mai există şanse pentru ca insolvenţa companiei să fie evitată. Cu toate acestea, într-o ultimă tentativă de a evita insolvenţa societăţii, PCC SE a propus statului român, în noiembrie 2012, un concept de reorganizare a Oltchim. Din păcate, nici această propunere nu a fost luată în considerare, PCC SE neprimind niciun răspuns nici de această dată.
     După deschiderea procedurii insolvenţei în ianuarie 2013, PCC SE a afirmat în mod repetat faptul că Oltchim este cea mai în măsură să elaboreze propriul plan de reorganizare. Crezând în această idee, PCC SE a încercat în mod repetat şi în diverse moduri să determine compania şi statul să-şi asume elaborarea planului de reorganizare bazându-se pe situaţia economică şi socială reală a societăţii, precum şi pe standardele actuale de afaceri aplicabile industriei chimice şi tendinţelor reflectate în piaţă.

 Iniţial, PCC SE a solicitat, în cadrul adunării generale a acţionarilor din aprilie 2013, înfiinţarea de către administratorul special a unui comitet intern al companiei, în vederea elaborării planului de reorganizare. Din acest comitet ar fi făcut parte orice persoană / entitate interesată să participe la elaborarea planului, incluzând acţionari şi creditori. Această propunere a fost respinsă de către statul român în adunarea generală sus-menţionată.
     În al doilea rând, în cadrul aceleiaşi adunări generale a acţionarilor, PCC SE a prezentat acţionarilor propria sa viziune asupra planului de reorganizare a Oltchim, drept punct de plecare pentru o viitoare dezbatere cu privire la reorganizarea companiei. Nu a existat nicio urmare nici cu privire la această propunere a noastră.
     21 de luni mai târziu de la deschiderea procedurii insolvenţei, PCC SE a solicitat în cadrul adunării generale a acţionarilor din 9 octombrie 2014 ca statul român, în dubla sa calitate de acţionar majoritar, dar şi de creditor principal al societăţii, să-şi asume elaborarea planului de reorganizare. Din păcate, şi această propunere a fost respinsă de către statul român.
     Într-o ultima încercare de a determina societatea să-şi asume elaborarea planului de reorganizare, PCC SE a depus o solicitare pentru convocarea unei noi adunări generale a acţionarilor, având ca punct pe agendă elaborarea de către administratorul special al companiei - persoană desemnată de către statul român - a planului de reorganizare, astfel încât acest plan să facă obiectul unei viitoare aprobări în cadrul unei viitoare adunări generale a acţionarilor şi să devină planul societăţii debitoare însăşi (planul de reorganizare al Oltchim).
     Conform legii aplicabile, adunarea generală a acţionarilor trebuie să aibă loc în termen de maxim 60 de zile de la primirea solicitării noastre. Însă acesta este termenul maxim, administratorul judiciar putând totuşi convoca adunarea generală imediat. În opinia noastră, perioada în care va fi convocată această adunare generală a acţionarilor va reprezenta un indicator elocvent al intenţiei reale a statului în ceea ce priveşte Oltchim, îndeosebi în contextul actual în care societatea are nevoie de acţiune imediată.
     Noi nu putem anticipa rezultatul votului în această adunare generală a acţionarilor (nu am putut anticipa, de altfel, nici faptul că statul va refuza să voteze pentru elaborarea planului de reorganizare în cadrul ultimei adunări generale), însă ceea ce ştim sigur este că Oltchim are nevoie de acţiune imediată, iar statul poate demonstra că urmăreşte interesul real al companiei doar dacă votează în favoarea acestui punct pe ordinea de zi în cadrul următoarei adunări generale a acţionarilor (ca planul de reorganizare să fie elaborat de către administratorul special).

continuare...


Musafir

#27911 Re: Re: Re: Zaremba, PCC: "Viitorul Oltchim este mai degrabă tragic" BURSA 22.10.2014

2014-10-22 09:27

#27910: - Re: Re: Zaremba, PCC: "Viitorul Oltchim este mai degrabă tragic" BURSA 22.10.2014 

 continuare...

 Reporter: Ce măsuri concrete a luat PCC pentru sprijinirea Oltchim?
     Wojciech Zaremba: PCC SE a transmis în mod repetat statului român propuneri de sprijin pentru Oltchim, care să ajute compania să-şi continue activitatea chiar şi după intrarea în insolvenţă.
     În acest scop, PCC SE a făcut o propunere de creare a unei asocieri în participaţiune cu Oltchim, în temeiul căreia compania ar fi pus la dispoziţia asocierii în participaţiune instalaţiile şi forţa de muncă, în timp ce PCC SE ar fi pus la dispoziţie fondurile necesare şi expertiza. În ciuda faptului că această propunere de creare a unei asocieri în participaţiune cu PCC SE nu s-a concretizat, Oltchim a implementat acest model mai târziu, cu privire la instalaţiile de oxo-alcooli.
     Având în vedere eşecul propunerii sus-menţionate, PCC SE a făcut o altă propunere, şi anume aceea de a încheia un contract de procesare, în temeiul căruia PCC SE ar fi furnizat materiile prime, în timp ce Oltchim ar fi urmat să le proceseze şi să vândă produsele finite.
     În ambele situaţii menţionate mai sus, PCC SE nu a privit aceste modalităţi de colaborare cu Oltchim drept oportunităţi de afaceri, astfel încât nu a solicitat prin contract o marjă de profit, ci doar acoperirea costurilor, acest lucru fiind impus de reglementările fiscale aplicabile companiei în Germania.
     În ambele situaţii, au fost schimbate drafturi de contract între PCC SE şi Oltchim, însă nu s-a semnat niciun contract.
     Mai trebuie menţionat şi faptul că, înainte de deschiderea procedurii insolvenţei, PCC SE a reuşit să ajungă la o înţelegere cu Oltchim SA, în baza căreia PCC SE a finanţat achiziţionarea de materii prime în cuantum de aproximativ 1 milion de euro, primind în schimb cantitatea aferentă de produse finite. 

http://www.bursa.ro/

 

  Deci, luati de la Zaremba ... un "pumn" in "botul" guvernului Ponta si al consortului de administratori judiciari condus de Piperea & Balan.


Musafir

#27912 Re: Re: Re:

2014-10-22 09:28


Musafir

#27913 Re: Albeste si tu daca poti! Nu poti convinge pe nimeni ca cioara este porumbel.

2014-10-22 09:29

#27898: -   Nu mai umbla cu cioara vopsita!

 #27891: - Re: Re: Re: Re: Re:  

200 milioane euro - cresterea datoriei OLTCHIM in trimestrul IV al anului 2012.
220 milioane euro - pierderi la OLTCHIM (societate aflata in insolventa incepand cu data de 30.01.2013) in anul 2013.

Ce ziceti?

UITE CUM AU TRECUT EI SI MULTI ALTII PRIN VL. SI AG.,FARA SA-I DERANJEZE NIMENI CU INTREBARI...!
Musafir

#27914 AM UITAT SA-TI SPUN, PSD NU ESTE ROSU, E CACAT NEGRU CU ROSU. MANCAT DE PSD. DOLIU.

2014-10-22 09:31

#27897: - Re:  macane la prostii tai fraiere, aici nu este cra,cra,cra si nici bla,bla,bla, iar ROIBU NU MAI ERA IN FUNCTIE CAND S-AU GENERAT SUMELE ACESTEA CU UN  CUMUL DE PIERDERI PANA AZI NEJUSTIFICATE SI INGROSATE IN DATORII SI RESTANTE PENALIZATORE, EL A FOST DEMUUUULT INLATURAT DE ACOLO DIN FUNCTIE, IMPREUNA CU TOATA CONDUCEREA DIN TIMPUL SAU, NATARAULE.

 

 ALOOOOOO ( PCR-UL), PONTA IN 22 AUGUST 2012 A INCHIS OLTCHIM SI A INSTAURAT CONDUCERE IMPUSA DE CILEA DE LA CET GOVORA TRIMISA IN OLTCHIM CU DIRECTOR MIHAI BALAN, COCLETIII....ETC.  PSD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

200 milioane euro - cresterea datoriei OLTCHIM in trimestrul IV al anului 2012. PSD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
220 milioane euro - pierderi la OLTCHIM (societate aflata in insolventa incepand cu data de 30.01.2013) in anul 2013. PSD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 ACTIVITATI DE SERVIRE A BAUTURILOR, MASA SI DANSUL OLTCHIM:

si restul SINDICATELOR......

Culmea tupeului şi nesimţirii la Oltchim: în timp ce muncitorii îşi primesc salariile mizerabile cu întârziere, armata de directori şi şefi nu are nici o remuşcare să-şi ridice salariile grase de circa 100 milioane lei vechi net/lună.

Nu am fi avut nimic împotriva ideii ca oamenii care aduc performanţă într-o companie să fie remuneraţi pe măsură, însă Oltchim se află într-o situaţie dramatică, este în insolvenţă din ianuarie 2013, are pierderi şi datorii uriaşe şi funcţionează la mai puţin de 20% din capacitate.

Dăm câteva exemple care în 2013 au ridicat de la Oltchim în total venituri de aproape 1 miliard de lei vechi:

- Popescu Valentin - director Directie Energetica - Mecanica
- Mihail Tălpăşanu – director Direcţia Producţie,
- Marius Pîrvu – fost director general,
- Spiru Ciobescu Laurentiu Armand – director Direcţia Comercială,
- Marinescu Norocel Lucian – director Direcţia Tehnică Calitate-Mediu,
- Ion Hancu Dumitru – şef Divizia Clorosodice-Produse Oxo,
- Mihai Pavel Dumitru – şef Divizia Materiale pentru Construcţii,
- Marian Tapu – şef Sector Marketing DMC,
- Victor Avram – director general adjunct-
- Spiru Ciobescu Elena Felicia – şef Divizia Financiară,

etc.

La toţi aceştia un „sincer”: huuuooooo!

ziaruldevalcea.ro

Management:
Mihai Bălan - Director General
Elena Felicia Spiru-Ciobescu - Director Financiar
Mihail Dumitru Tălpăşanu - Director Operaţional
Laurenţiu Armand Spiru-Ciobescu - Director Marketing
Ion Coclet - Director Resurse Umane

La toţi aceştia un „sincer”: huuuooooo!

Conducerea societatii

Consortiul alcatuit din

  • ROMINSOLV S.P.R.L., reprezentată prin Partener Coordonator Gheorghe Piperea si
  • BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., reprezentata prin Partener Coordonator Niculae Balan    Administrator Judiciar

Stanescu Nicolae Bogdan Codrut  Administrator Special

Avram Danut-Victor     Director General Adjunct

Talpasanu Mihail        Director Directia Productie

Spiru-Ciobescu Laurentiu-Armand  Director Directia Comerciala

Smeu Alin-Ion         Director Directia Economica

Munteanu Dana Maria  Director Directia Resurse Umane

Pirvu Marius*  Director Directia Petrochimica Bradu

* incepand cu data de 25 iulie 2014 este detasat la Aministratia Bazinala de Apa Arges-Vedea, pe o perioada de 6 luni

www.oltchim.ro

impreuna cu MIRCEA DEACONU si FLORIAN MATEITA

si toti care  contribuiti la DEMOLARE

ACESTEA SUNT PIERDERILE LOR, IAR PANA AZI ITI DAI SEAMA UNDE AU AJUNS...:

200 milioane euro - cresterea datoriei OLTCHIM in trimestrul IV al anului 2012.PSD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
220 milioane euro - pierderi la OLTCHIM (societate aflata in insolventa incepand cu data de 30.01.2013) in anul 2013.PSD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TOATE SUMELE ACESTEA SUNT PENALE IN INSOLVENTA, NEJUSTIFICATE PIERDERILE SI OBSTRUCTIONAND LEGEA 85/2006 SI TOATE LEGILE. VOIT, CU PARTICIPARE DIRECTA LA OBSTRUCTIONAREA JUSTITIEI SI LEGILOR TARII SI TUTUROR LEGILOR.

VEZI CE SPUNEAM, S-A FURAT CU USL. S-A FURAT CU PSD, CEEA CE AU FACUT SI INAINTE DE EPOCA TRECUTA, PANA CAND S-AU SUPARAT SI AU VENIT EI SA INCHIDA DEFINITIV TOT. HOTIA A FOST MAI IMPORTANTA PENTRU USL ( PSD+PNL+PC+UNPR SI ALTE MICI PARTIDE...) SI PDL = HOTI !!!!!!!!!!!

 Baaa omulee, daca esti OM, SAU PLANTA IN CONSERVA, TU PRICEPI CEVA DIN CEEA CE AM SCRIS EU MAI SUS.

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

http://portal.just.ro/

Portal  > Tribunalul VÂLCEA  > Informaţii dosar

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 887/90/2013
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 30.07.2014
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond

 

SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!

#27915 DRACU V-A PUS SA DATI IN NOI, "DACA DATI IN FABRICI SI UZINE..." VORBA ROMANEASCA...!!!!

2014-10-22 09:37

#27755: SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!! - Re:  

 

 Neplata, deturnarea de fonduri, neachitarea, fraudarea adevarului, minciuna, cretinismele aruncate in toate directiile, dezinformarea si obstructionarea justitiei si institutiilor(ATENTIE ESTE PENAL!!!!!!!), INCALCAREA VOITA A LEGILOR (ATENTIE ESTE PENAL!!!!!!!!!!), DUC LA PIERDERI SI CUMUL DE DATORII SI RESTANTE LA CARE PARTICIPA NATARAII CARE MUSCA UNDE NU TREBUIE, IN COLEGI SI OAMENI CARE AU DECEDAT, IMPREUNA CU FAMILIILE ACESTORA SI DOUA JUDETE DISTRUSE ECONOMIC, FARA SA OBSERVE DEZASTRUL SI NECAZUL UNDE AM AJUNS DOUA JUDETE VALCEA SI ARGES, DE MANA CU ACESTI INSTIGATORI HABARNISTI SI MORTI DE PROSTIE A INTELECTULUI LOR VID DE PUTERE SI GOOOOL DE NEURONI PRINTR-O LIPSA TOTALA.

200 milioane euro - cresterea datoriei OLTCHIM in trimestrul IV al anului 2012.PSD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
220 milioane euro - pierderi la OLTCHIM (societate aflata in insolventa incepand cu data de 30.01.2013) in anul 2013.PSD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TOATE SUMELE ACESTEA SUNT PENALE IN INSOLVENTA, NEJUSTIFICATE PIERDERILE SI OBSTRUCTIONAND LEGEA 85/2006 SI TOATE LEGILE. VOIT, CU PARTICIPARE DIRECTA LA OBSTRUCTIONAREA JUSTITIEI SI LEGILOR TARII SI TUTUROR LEGILOR.
ATENTIE ESTE PENAL!!!!!!!!!!

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

http://portal.just.ro/

Portal  > Tribunalul VÂLCEA  > Informaţii dosar

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 887/90/2013
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 30.07.2014
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond

 

SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!
Musafir

#27916 Re: Va mai amintiti? Noi nu uitam.

2014-10-22 11:55

#21252: - Va mai amintiti? Noi nu uitam. 

 

Va mai amintiti? Noi nu uitam.

2014-05-28 21:38

SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!
Musafir

#27917 Re: Re: Re: Re: Re: SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA!

2014-10-22 12:10

#20927: - Re: Re: Re: Re: SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA! 

 

ACESTEA SUNT PIERDERILE LOR, IAR PANA AZI ITI DAI SEAMA UNDE AU AJUNS...:

200 milioane euro - cresterea datoriei OLTCHIM in trimestrul IV al anului 2012.PSD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
220 milioane euro - pierderi la OLTCHIM (societate aflata in insolventa incepand cu data de 30.01.2013) in anul 2013.PSD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TOATE SUMELE ACESTEA SUNT PENALE IN INSOLVENTA, NEJUSTIFICATE PIERDERILE SI OBSTRUCTIONAND LEGEA 85/2006 SI TOATE LEGILE. VOIT, CU PARTICIPARE DIRECTA LA OBSTRUCTIONAREA JUSTITIEI SI LEGILOR TARII SI TUTUROR LEGILOR.

VEZI CE SPUNEAM, S-A FURAT CU USL. S-A FURAT CU PSD, CEEA CE AU FACUT SI INAINTE DE EPOCA TRECUTA, PANA CAND S-AU SUPARAT SI AU VENIT EI SA INCHIDA DEFINITIV TOT. HOTIA A FOST MAI IMPORTANTA PENTRU USL ( PSD+PNL+PC+UNPR SI ALTE MICI PARTIDE...) SI PDL = HOTI !!!!!!!!!!!

 Baaa omulee, daca esti OM, SAU PLANTA IN CONSERVA, TU PRICEPI CEVA DIN CEEA CE AM SCRIS EU MAI SUS.

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

http://portal.just.ro/

Portal  > Tribunalul VÂLCEA  > Informaţii dosar

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 887/90/2013
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 30.07.2014
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond

 

accesati #

#20927 Re: Re: Re: Re: SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA!

 
 

#20392 SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA!

2014-05-05 21:05

#20390: - SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA!

JAF LA OLTCHIM:
- DATORII DE 220 MILIOANE DE EURO ACUMULATE IN PRIMUL AN DE LA REVOLUTIA USL DIN OLTCHIM (inceputa si pastorita in primele luni de M. BALAN & CLANUL COCLETILOR, CLANUL SPIRESTILOR & CLANUL CERNEVISTILOR);
- salarii restante de 3 luni si jumatate (sapte chenzine);
- cca. 1.000 de salariati ilegal DISPONIBILIZATI (pe liste initiate si intocmite de clanul CERNEVISTILOR & clanul SPIRESTILOR si clanul ADMININISTRATORILOR JUDICIARI);

- salarii compensatorii + avansul lunii ianuarie 2013 + CO / 2013 - neplatite disponibilizatiilor.

Hai sa lamurim si problema datoriilor Oltchim. Si cel mai bine este sa vorbim cu situatiile (este vorba despre acte oficiale publicate pe site-ul Oltchim) pe "masa".

Se vede in mod clar ca datoriile Oltchim sunt urmatoarele:
- la 30.09.2012 - 2.656.632.919 lei (adica - 603.780.209 EURO - la un curs EURO / lei = 4,40 lei) - datorie acumulata in 23 de ani de cand la conducerea Oltchim s-a instalat Domnul Constantin Roibu;
- la 30.09.2013 - 3.621.887.288 lei (adica - 823.156.202 EURO - la un curs EURO / lei = 4,40 lei).

Daca facem un mic calcul, vedem ca intr-un an de zile (de management Balan, Talpasanu, Spiru & co., management sustinut si promovat de Cernev), de la 30.09.2012 la 30.09.2013, s-au acumulat datorii de 219.375.993 euro (adica, 220 MILIOANE DE EURO).
SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!
Musafir

#27918 Re: Re: Re: Re: Re: SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA!

2014-10-22 12:11

#20928: - Re: Re: Re: Re: SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA! 

 

ACESTEA SUNT PIERDERILE LOR, IAR PANA AZI ITI DAI SEAMA UNDE AU AJUNS...:

200 milioane euro - cresterea datoriei OLTCHIM in trimestrul IV al anului 2012.PSD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
220 milioane euro - pierderi la OLTCHIM (societate aflata in insolventa incepand cu data de 30.01.2013) in anul 2013.PSD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TOATE SUMELE ACESTEA SUNT PENALE IN INSOLVENTA, NEJUSTIFICATE PIERDERILE SI OBSTRUCTIONAND LEGEA 85/2006 SI TOATE LEGILE. VOIT, CU PARTICIPARE DIRECTA LA OBSTRUCTIONAREA JUSTITIEI SI LEGILOR TARII SI TUTUROR LEGILOR.

VEZI CE SPUNEAM, S-A FURAT CU USL. S-A FURAT CU PSD, CEEA CE AU FACUT SI INAINTE DE EPOCA TRECUTA, PANA CAND S-AU SUPARAT SI AU VENIT EI SA INCHIDA DEFINITIV TOT. HOTIA A FOST MAI IMPORTANTA PENTRU USL ( PSD+PNL+PC+UNPR SI ALTE MICI PARTIDE...) SI PDL = HOTI !!!!!!!!!!!

 Baaa omulee, daca esti OM, SAU PLANTA IN CONSERVA, TU PRICEPI CEVA DIN CEEA CE AM SCRIS EU MAI SUS.

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

http://portal.just.ro/

Portal  > Tribunalul VÂLCEA  > Informaţii dosar

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 887/90/2013
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 30.07.2014
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond

 

 

ATENTIE! CE SPUNE PKF FINCOTA - AUDITORUL INDEPENDENT ANGAJAT DE PIPEREA:
- "La data aprobării situaţiilor financiare consolidate, SC Oltchim SA nu avea un plan de reorganizare care să indice măsuri de redresare"
- adica, Piperea nu are pana acum, la un an si patru luni de la intrarea OLTCHIM in insolventa si preluarea acestuia in "administrare judiciara" de catre ROMINSOLV & BDO, un PLAN DE REORGANIZARE A OLTCHIM;

- "Situaţia indică existenţa unei incertitudini semnificative care ar putea pune la îndoială capacitatea SC Oltchim SA de a-şi continua activitatea" - adica, FALIMENT scrie pe OLTCHIM;
-"La data de 31 decembrie 2013, Grupul a inregistrat capitaluri proprii negative în sumă de 2,29 miliarde de lei, o pierdere contabilă aferentă exerciţiului în sumă de 947,6 milioane de lei (cca. 211 MILIOANE de EURO).

Si sa vedem documentele (RAPORTUL transmis catre BURSA DE VALORI BUCURESTI): accesati #

#20928 Re: Re: Re: Re: SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA!

 

 

 


Musafir

#27919 Re: Re: Luati de la Zaremba: "Viitorul Oltchim este mai degrabă tragic"! Cititi si va cruciti!

2014-10-22 12:16

#27901: - Re: Luati de la Zaremba: "Viitorul Oltchim este mai degrabă tragic"! Cititi si va cruciti! 

 Stiam, Chinezii domnului Ponta au cumparat in Ungaria unde lucreaza 14 000 de muncitori inclusiv TCUMB...dar vom lupta pan' la ultima picatura de clor!


Musafir

#27920 Re: AM UITAT SA-TI SPUN, PSD NU ESTE ROSU, E CACAT NEGRU CU ROSU. DOLIU.

2014-10-22 12:32

#27914: UITE CUM AU TRECUT EI SI MULTI ALTII PRIN VL. SI AG.,FARA SA-I DERANJEZE NIMENI CU INTREBARI...! - AM UITAT SA-TI SPUN, PSD NU ESTE ROSU, E CACAT NEGRU CU ROSU. DOLIU. 

Si ganditi-va la faptul ca datoriile si pierderile imense produse de acest management de tot plansul au aparut fara ca in Oltchim sa se mai faca ceva. Autorizatiile de mediu au expirat sau var expira, autorizatiile ISCIR nu au fost reactualizate, reviziile cisternelor de cale ferata nu au mai fost reactualizate.  

Vedeti ce spune si Zaremba, ranjindu-ne in fata si sufland in cefa lui Pont si in ceafa lui Piperea:
"In ceea ce priveşte Oltchim, obligaţiile de mediu datorate de societate, doar referitoare la locaţia din Râmnicu Vâlcea, depăşesc 107 milioane de euro. Acesta este însă doar un cost estimat, fiind necesară calcularea costurilor actualizate, la nivelul anului 2014.
 
Autorizaţia Integrată de Mediu aferentă Oltchim expiră la data de 31.12.2014, iar orice nouă autorizaţie sau prelungire a acesteia va include toate aceste obligaţii". 


Musafir

#27921 Re: Re: Re: Luati de la Zaremba: "Viitorul Oltchim este mai degrabă tragic"! Cititi si va cruciti!

2014-10-22 12:33

#27919: - Re: Re: Luati de la Zaremba: "Viitorul Oltchim este mai degrabă tragic"! Cititi si va cruciti! 

 Chinezii, zambesc sunt primitori si ospitalieri, dar n-am primit Ok-ul lor, pentru ca ponta si ai lui au avut alte interese si nu-i lasa legea sa le incredinteze direct, ceea ce doreau chinezii ( daca doreau, erau de muult inclusi la ultimile tentative ratate de privatizare, ori acestia nu au sosit, fiind declaratie ca niciun cumparator n-a sosit..restul se stie ). Chinezii au preferat doar sa vina cu sume de imprumut financiar, atat, nu participa la licitatii., sau poate sa creeze un "artificiu", jonglerii psd si al doilea facut de statul roman, patania cu DD si PCC, atunci ar fi...., interesant de urmarit cum intra chinezii...!

Conflictul pe tabelul final de creante creditori Oltchim, societate in insolventa, pe planul de reorganizare final,  toti intra in acest  tabel inclusi prioritari la plata angajati si disponibilizati salariatii ( platile salarii ) si prioritari la plata inaintea tuturor si altor interese ale operatorului economic [ PRIMII IN ACEST TABEL FIIND SALARIATII  (ANGAJATI SI DISPONIBILIZATI) INCLUSI DIN OFICIU SPRE ACHITARE INDIFERENT DE SITUATIE, INSOLVENTA SAU FALIMENT ],  inclusiv  sumele chinezilor si rds-rcs..., daca au sosit, cu restul creditorilor...

O tara care primeste ursu panda, aceea este partener pe viata chinezilor, ungurii ( n-au urs panda primit ) au avut alte scopuri prin intrarea chinezilor puternic in UE ( atentie la evenimente si ce pateste acum Ungaria pentru fapta lor de ilegalitate...)...restul e politica mondiala.

p.s. Nu este gluma, ei tin foarte mult la acest aspect, chinezii sunt indragostiti de panda si-l respecta, protejandu-l si oferindu-l cadou, numai anumitor natiuni, este lege acolo.

Asta nu inseamna ca afacerile nu se respecta sau legile tarii ori statului unde vine un alt stat sa faca afaceri, este vorba de insusirea principiilor de functionare de ambele parti. ATENTIE !!!

http://www.digi24.ro/


Musafir

#27922 De la Revoluţia furată la Marea Belire a PSD. Ne luăm ţara înapoi?

2014-10-22 14:51

http://www.reportervirtual.ro/2014/10

De la Revoluţia furată la Marea Belire a PSD. Ne luăm ţara înapoi?

11:00 PM, 21 OCTOMBRIE 2014

PSD tremură din toate încheieturile. Scandalurile de corupţie se ţin lanţ. Deunăzi, Microsoft, azi, mafia pădurilor, mâine EADS. Au ieşit la rampă alde Şova şi Hrebenciuc, prinşi pe înregistrări când puneau ţara la cale despre cum să scape corupţii de justiţie. “Boss, suntem beliţi”. Da, toţi!” Hai să băgăm rapid pe ţeavă amnistia şi graţierea!

Deranjul din PSD i-a venit mănuşă lui Sebastian Ghiţă, care a cerut în public “belirea” celor doi! Colac peste pupăză, a apărut şi o înregistrare video mai veche în care Marian Vanghelie (omul lui Geoană, sau invers) îşi arată muşchii în faţa unor paparazzi. Credea că-s puşi de Ghiţă să-l urmărească. Nu erau de la RTV, dar Vanghelie încă e convins. Culmea, şi Ghiţă, şi Vanghelie ameninţau cu…legea, parcă erau procurori, nu politicieni chitiţi pe fuga de DNA!

Pentru savoare, iată ce le striga “primarele de la 5″ celor care-l filmaseră:

De ce ne urmăriţi, mă? Băă, îl arestăm pe Ghiţă?!!, Ba, f…ţi m..ţii m..îi!? Îl arestăm pe Ghiţă, mă? Fu..va m..ţii-n gură cu GHIŢĂ şi cu PONTA al vostru! Băă, ştii ce să.. ‘m…îţi rupem picioarele, mă! Fii atent ce-ţi spun: că am şapte maşini pe voi acum, am trimis! Dacă va mai prind o dată, va bag în spital!

Ghiţă, la rându-i, făcuse pe durul cerând tandemului Hrebe-Şova s-o taie la sănătoasa din PSD, la fel din motive de “curăţenie moral-legală”. Staţi jos, frecaţi-vă bine la ochi şi citiţi avertismentul lui Ghiţă pentru lege şi ordine în PSD!:

“Cer suspendarea domnilor Şova şi Hrebenciuc din PSD. Victor Ponta vrea sa apere legea şi corectitudinea. Aceşti oameni au greşit în partid. Nu ştiu dacă au greşit şi în faţa legii. Justiţia trebuie să arate adevărul despre retrocedari. Nimeni nu este mai presus de lege. Procurorii sunt întrebaţi de ce apar astfel de anchete în campanie? Politicienii trebuie să se întrebe de ce fac astfel de lucruri in campanie! Hrebenciuc şi Şova trebuie să se pună la dispoziţia justiţiei”

Aşa că-i savuros! Să-i vezi pe Ghiţă şi Vanghelie aliaţi ai DNA, asta da experienţă! Dar cum să-i iei în serios? Însă măcar să-l auzim şi pe Ponta vorbind aşa. Şi nu doar vorbind, ci şi făcând. Curăţenie anticorupţie. A, doare? Nu mai aduc baronii voturi, nu mai vin bani din contracte-şpagă, se diluează “marele PSD”? Da, sigur că da! Însă nu mai ţine! Ţara pierde bani, nu vin investitori, sărăceşte lumea pe capete. Şi toate nenorocirile României au legătură întâi de toate cu PSD. Acest partid e-n toate, a fost mereu, şi când era în opoziţie iar reţeta şi reţeaua sa coruptă erau folosite şi de alţii.

E furtună în PSD. Scandalurile legate de numele Şova, Ghiţă, Vanghelie, Hrebenciuc au erupt. Primii trei s-au suspendat din funcţiile de conducere (frecţie la picior de lemn), ultimul a plecat din parlament. Gest corect al Guzganului Rozaliu, procurorii au acum mână liberă să-l salte, dacă vor. Dar ce se întâmplă, de fapt, în PSD?

Graţie DNA, “lupii tineri” din PSD conduşi de Ponta&Ghiţă au simţit miros de sânge şi au profitat de anchetele procurorilor pentru a-i îndepărta de la butoanele partidului pe “greii” de odinioară. Cuplul Ponta&Ghiţă a dat o puternică lovitură în PSD tranşând în favoarea sa echilibrul de forţe din partid, în detrimentul “pensionarilor” răpuşi de corupţie, de bătrâneţe sau de propriile greşeli, reprezentaţi de “defuncţii” Ion Iliescu, Adrian Năstase, Viorel Hrebenciuc, Mickey Şpagă&comp.

Nu în ultimul rând, Ghiţă şi Ponta preiau astfel controlul şi în raport cu tabăra baronilor, decimaţi de scandaluri de corupţie pe bandă rulantă, fugiţi peste mări şi ţări (Nicuşor Constantinescu), rămaşi acasă să cerşească-n pustiu milă anti-DNA de la un Ponta fie impotent, în viziunea lor, fie trădător (Mazăre), aflaţi în aşteptarea unui verdict (Oprişan) sau prinşi cu pantalonii-n vine şi cu spatele la zid în faţa justiţiei (Duicu, Nicolescu, Cosma, Bunea Stancu etc).

Să reţinem însă ce-a spus Dragnea la intrarea în şedinţa PSD de criză. “Bine că prostia nu e infracţiune”. Aluzie la discuţiile dintre Şova şi Hrebe, dar şi la scandalul tabloid pe filiera Vanghelie-Ghiţă. Poţi înţelege orice din poanta superbaronului Dragnea, dar cred că omul era supărat pentru că respectivii au picat în plasa DNA. Nu l-ar fi deranjat câtuşi de puţin ca ei să-şi vadă de păduri, de şpăgi şi de graţierea corupţiei, dacă o făceau pe şest, fără să pice pe înregistrări. Asta e prostia de care vorbea Liviu Dragnea! Prostia că i-au prins, nu că au făcut ce făceau! Dar e normal…

Consecinţa acestor scandaluri e aşadar consolidarea puterii lui Ponta în PSD. Nu cu voia sa, ci prin braţul legii, al DNA şi, da!, pe seama hoţiei propriilor colegi! Ciudat, dar Ponta câştigă putere datorită corupţiei din PSD! Este produsul super-corupţiei din partid. Ce nu ştim e ce mai rămâne din acest partid, dacă anchetele vor continua nestingherit. Ajuns la Cotroceni, s-ar putea ca pe Ponta să nu-l mai intereseze PSD, poate să crape şi din interior! Ar fi o bună şansă pentru România, la 25 de ani de la căderea dictaturii comuniste. Destructurarea PSD, dar şi a altor partide construite pe acelaşi calapod mafiot, poate da naştere unei alte filosofii politice. E nevoie de altfel de politicieni, de oameni cu averi normale, cu cariere oneste şi performante, de lideri cu experienţă, de români care au avut succes în Diaspora.

Nicidecum nu mai avem nevoie de experimente gen ministra Harvard, cu oameni lipsiţi de un minim CV profesional, aduşi să conducă ţară fără să fi condus o trotinetă în viaţa lor. Dar până atunci vom mai chinui alături de acest PSD plin de scandaluri, de lăcomie, de oameni strâmbi, mincinoşi, hoţi, fără onoare, hulpavi, aplecaţi de spate, laşi şi trădători. Ne-a condus viaţa un mamut politic îmbuibat de bani şi de corupţie numit PSD. Ghiţă? Ponta? Năstase? Dragnea? Iliescu? Mazăre? Oprişan? Vanghelie? Geoană? Nu contează cine mai conduce acum…Au fost legaţi cu toţii de lăcomie şi de pofta de putere, fără să conducă însă nimeni, cu adevărat.

Şi, culmea, şandramaua a rezistat bine-mersi atâţia ani câtă vreme nimeni nu le-a deranjat organizaţia plămădită în stil Camorra. Au confiscat statul. Partidul-stat, nu am uitat, domnule Năstase! Au supus instituţii, au distrus profesii, cariere, oameni. “Capitalism de cumetrie”, “democraţie originală”, nu am uitat, tovarăşe Iliescu, hoţ al Revoluţiei române! Tu şi adepţii tăi aţi batjocorit sacrificiul din decembrie 89. Aţi scuipat pe sângele vărsat…Aţi ucis Piaţa Universităţii, aţi luat banii lui Ceauşescu, aţi cultivat presă de şantaj, aţi spălat creiere de oameni nevinovaţi, aţi manipulat destine de români cu multă bună-credinţă. Pe româneşte, i-aţi luat de proşti pentru ca voi să vă umpleţi conturile, vilele, averile.

Acest partid ne-a mâncat ultimii 25 de ani din viaţă. Ne-a luat viitorul, ne-a jefuit de bani, ne-a alungat semenii peste mări şi ţări, a crescut mutanţi sociali, a cangrenat societatea, a umilit democraţia, a sugrumat legea. “Ultima soluţie, înc-o Revoluţie!”. I-am auzit cum strigau lângă mine, în 28 ianuarie 1990, în faţa guvernului Roman, toţi cei care aveau să descopere furtul Revoluţiei Române. Asasinii lui Ceauşescu aveau nevoie de o nouă diversiune şi au transformat FSN în partid omorând partidele istorice. Atunci, România a ratat şansa unei istorii normale, europene, occidentale.

Aşa a apărut ulterior PSD şi am suferit cu toţii de pe urma mareului jaf naţional. E vremea decontului! 25 de ani e prea mult. Ne vrem ţara înapoi, renaşterea Revoluţiei furate, vrem să cinstim sângele nevinovat de pe caldarâmul marilor oraşe. Avem nevoie de DNA. Doar el ne poate ajuta să trăim pe viu moartea acestui cancer politic românesc, care a răsărit pe trupul societăţii româneşti odată cu gloanţele ce zburau spre zidul în faţa căruia cădeau seceraţi Ceauşeştii, la Târgovişte, acum aproape 25 de ani…

Am fost la Revoluţie, în faţa tancurilor ceauşiste de la Inter, dar n-am cerut certificat. Am fost la marşurile anti-FSN din anii 90, am fost lângă opoziţia lui Coposu şi am stat mereu în presa liberă de comunismo-securism. După 25 de ani de libertate furată, simt în sfârşit că ne luăm ţara înapoi. Mulţumesc, Traian Băsescu! Fără tine, nu era nici DNA, nici speranţă, nimic. Eram o simplă legumă socialistă în mâinile unui partid ce astăzi stă să moară şi care altfel ne-ar fi belit el pe noi, la infinit…
Laurenţiu Ciocăzanu

 


Musafir

#27923 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM )

2014-10-22 15:56

 

 

Decizia din data de 15.05.2013  DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE.  (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:  Art.36, Art. 37 si Art.42,

Art38.

Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:

1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.

REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.

Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ

M. Drepturi si obligatii generale ale partilor

1. Salariatul are , in principal, urmatoarele drepturi:

    a) dreptul la salarizare pentru munca depusa;

    n) alte drepturi prevăzute de lege sau de contractele colective de muncă aplicabile

4. Angajatorului ii revin, in principal, urmatoarele obligatii:

  a) sa inmaneze salariatului un exemplar din contractul individual de munca, anterior inceperii activitatii;

    a¹) sa acorde salariatului toate drepturile ce decurg din contractele individuale de munca, din contractul colectiv de munca aplicabil si din lege;

   c) sa acorde salariatilor toate drepturile ce decurg din lege, din contractul colectiv de munca aplicabil si din contractele individuale de munca;

    d) sa elibereze, la cerere, un document care sa ateste calitatea de salariat a solicitantului, respectiv activitatea de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si specialitate;

   g) sa infiinteze registrul general de evidenta a salariatilor si sa opereze inregistrarile prevazute de lege;

      i) sa asigure confidentialitatea datelor cu caracter personal ale salariatilor.

DISPONIBILIZATII DE SASE ORI PAGUBITI

1. FARA LOC DE MUNCA SI DISPONIBILIZATI;

2. DISPONIBILIZARE CU PLATA DE BANI AJOFM  DIN ACESTIA PLATIM C.A.R. OLTCHIM SI PENALIZARI CU DOBANZI, DETURNAREA DE FONDURI BANI  PE TIMPUL CONDUCERII CET GOVORA MIHAI BALAN anul 2012,CARE A OPRIT PENTRU PLATA DIN SALARII, DAR CARE N-AU AJUNS LA DESTINATAR, NOI FIIND IN CONTINUARE NEVOITI SA ACHITAM PENALIZARI DE INTARZIERE SI RESTANTE;

3. CREANTA PLATI SALARII COMPENSATORII CONFORM CONTRACTULUI COLECTIIV DE MUNCA, anul 2013, IN FUNCTIE DE VECHIME NEPLATITA SI NEACHITATA, TINAND CONT PENTRU CA SUNTEM LA PESTE UN AN  DISTANTA DE LA DISPONIBILIZARE, PIERDERILE FIIND LA ZI NEACHITATE FATA DE NOI SI N-AU AJUNS LA DESTINATARII DISPONIBILIZATI;

4. BLOCATI SI DETURNATI,SALARII COMPENSATORII CONFORM CONTRACTULUI COLECTIIV DE MUNCA, anul 2013, IN FUNCTIE DE VECHIME;

5. ANAF IMPOZITATI SI PILONUL II PENSII PRIVATE APAREM CU SUME DE BANI  PE CARE NOI NU-I AVEM;

6. INCALCAREA LEGII INSOLVENTEI 85/2006 SI TOATE LEGILE DE CATRE PIPEREA&CO SI  NICULAE BALAN BDO Business Restructuring SPRL si restul participantilor....!!!!!!


Musafir

#27924 Re: Re: Re: Re: Re: Re: CE SPUNE CODUL FISCAL DESPRE VENITURI SALARIALE?

2014-10-22 15:59

#27818: - Re: Re: Re: Re: Re: CE SPUNE CODUL FISCAL DESPRE VENITURI SALARIALE? 

 

#27068: - Re: Re: Re: Re: CE SPUNE CODUL FISCAL DESPRE VENITURI SALARIALE? 

 

Legea 571/2003 coroborată cu HG 44/2004 privind

Codul fiscal

cu normele metodologice de aplicare

 

Text  valabil pentru anul 2014, actualizat prin mijloace informatice. Aceasta nu este o republicare.

 

Ultima actualizare: Ordonanţa  Guvernului nr. 46  din 26 iunie 2014

http://static.anaf.ro/

CAP. 3

Venituri din salarii

ART. 55 Definirea veniturilor din salarii

(1) Sunt considerate venituri din salarii toate veniturile în bani şi/sau în natură obţinute (deci obtinute nu datorate) de o persoană fizică ce desfăşoară o activitate în baza unui contract individual de muncă sau a unui statut special prevăzut de lege, indiferent de perioada la care se referă, de denumirea veniturilor ori de forma sub care ele se acordă, inclusiv indemnizaţiile pentru incapacitate temporară de muncă.

ART. 59 Obligaţii declarative ale plătitorilor de venituri din salarii

(1) Plătitorii de venituri cu regim de reţinere la sursă a impozitului au obligaţia să completeze şi să depună declaraţia privind calcularea şi reţinerea impozitului pentru fiecare beneficiar de venit în termenul prevăzut la art. 93 alin. (2) {la ANAF}.

SA INCEAPA PLATILE CATRE CREDITORI, PRIMII SALARIATII (PLATILE COMPENSATORII SI ANGAJATI)

 

DATI BANII TUTUROR SI NU NE MAI VEDETI PE PETITIE SAU PE LA VOI IN AUDIENTE, MITINGURI, SEDINTE,TRIBUNAL...!!!

VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!

 

SI  EVITATI  FALIMENTUL!!!!!

 

SALARIILE PLATILOR COMPENSATORII SI ANGAJATII.

 


Musafir

#27925 Re: Re: STATUL ROMAN ARE ATRIBUTIUNI SUPREME IN OLTCHIM SI DECISIVE DE ACHITARE SALARII OBLIGATIE

2014-10-22 16:00

#27821: - Re: STATUL ROMAN ARE ATRIBUTIUNI SUPREME IN OLTCHIM SI DECISIVE DE ACHITARE SALARII OBLIGATIE 

 

SALARII DISPONIBILIZATI SI ANGAJATI. STATUL ROMAN, ARE OBLIGATIE DE ACHITARE PESTE SOCIETATE, IN CAZUL OLTCHIM EI FIIND CHIAR IN MASURA SA ACHITE, FIIND PATRON MAJORITAR. LA ALTE SOCIETATI INTERVINE SI SCRIE IN LEGE, LA OLTCHIM EL ESTE PATRON SI TREBUIE SA ACHITE. STATUL ROMAN TREBUIE SA ACHITE FIIND DIRECT IMPLICAT!!!!!!!!

UNIUNEA EUROPEANA SI CONSILIUL EUROPEI ASIGURA SPRIJIN SPRE ACHITARE PLATI SALARII, SITUATIILOR DE INSOLVENTA SI FALIMENT.

 http://legislatiamuncii.manager.ro/

Curtea Europeana de Conturi recomanda accelerarea platilor pentru lucratorii disponibilizati

Curtea Europeana de Conturi a facut public un nou raport in care se recomanda ca platile destinate lucratorilor disponibilizati ca urmare a globalizarii sa ajunga mult mai rapid la destinatari.

Curtea Europeana de Conturi este institutia responsabila de auditarea modului in care sunt cheltuite fondurile UE.

In perioada martie 2007 - decembrie 2012, peste 600 de milioane de euro au fost acordate din Fondul european de ajustare la globalizare lucratorilor care si-au pierdut locurile de munca in urma unor disponibilizari in masa cauzate de schimbarile tiparelor la nivelul comertului mondial.

Auditorii au constatat ca majoritatea lucratorilor eligibili au putut beneficia de o asistenta personalizata si bine coordonata. Toate cazurile auditate au inclus insa masuri de acordare a unui sprijin pentru venit care ar fi fost platit oricum de statele membre. in toate cazurile examinate, sprijinul pentru venit a reprezentat 33 % din costurile rambursate. In plus, nu existau date adecvate care sa permita masurarea eficacitatii fondurilor in ceea ce priveste reinsertia profesionala a lucratorilor disponibilizati.

In recomandarile formulate, auditorii arata ca o alternativa de inlocuire a Fondului european de ajustare la globalizare ar putea fi reprezentata de adaptarea cadrului Fondului social european, pentru a se acorda sprijin mai rapid lucratorilor.

"Dovezile colectate in cursul auditului nu ne-au convins ca Fondul european de ajustare la globalizare

reprezinta cea mai buna solutie pentru furnizarea acestui sprijin specific atat de necesar", a declarat domnul Ville Itala, membrul Curtii responsabil de raport. Acesta a mai adaugat ca "ar fi mai eficace daca, pur si simplu, s-ar aduce o ajustare Fondului social european pentru a putea trata aceste probleme".

Fondul european de ajustare la globalizare a fost conceput pentru a face fata unor situatii de urgenta de scurta durata si punctuale. Sprijinul include cursuri de formare, ajutor pentru desfasurarea de activitati independente, indrumare profesionala individualizata si asistenta pentru plasarea personalului disponibilizat. Rata de cofinantare de catre FEG a diverselor masuri poate fi de 50 % sau de 65 %, restul fiind acoperit de statul membru in cauza.

Sursa: Curtea Europeana de Conturi

Curtea Europeana de Conturi recomanda accelerarea platilor pentru lucratorii disponibilizati

S.C. OLTCHIM S.A Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective

 

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA coroborate cu toate LEGILE in sustinere.

Atentie! Procesele incepute inainte de intrarea in vigoare a noii legi raman supuse legii aplicabile anterior acestei date.