Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
tu, dixi si cu asta din poza, nu e nici o diferenta |
#29301 Re: Re: Re: Rusinea sindicatelor Valcene2014-11-17 22:23 |
Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)
2014-11-18 02:44- Date of removal: 2014-11-21
- Motivul eliminării: Prin postarea opiniilor sau oricaror texte pe PETITIA “SALVATI OLTCHIM–ARPECHIM” cititorii / utilizatorii / autorii de comentarii sunt de acord REGULAMENTUL CU PRIVIRE LA POSTAREA DE COMENTARII PE PETITIA “SALVATI OLTCHIM–ARPECHIM”(vezi ANUNT NR. 15).
Raporteaza continut inadecvat
Spam
Limbaj vulgar
Injuraturi
Pornografie
Violent content
Informatii private
Defamation
I have posted this comment.
Other reason
Musafir |
#293032014-11-18 03:48Ce ma jartelelor analfabete din SVRO(R vine de la rahat)nu va convine ca nu a iesit ,copy paste si acum cloncaniti,mars la prohabul lui DIXI.Dar o rugaminta cuminti la coada ca cei din Scundu. |
Musafir |
#29304 baaaa, esti nebun,ba tu esti beat,culcate la loc,sdmn usor.2014-11-18 04:12 |
Musafir |
#29305 Re: Re: Re: Re: Rusinea sindicatelor Valcene2014-11-18 04:42#29300: - Re: Re: Re: Rusinea sindicatelor Valcene Pai pe oamenii din ăștia se bazează atât el cat si cincea oligofrenul. |
paul |
#29306 Pentru ca nu ma pot satura de acest banc vi-l impartasesc si voua2014-11-18 07:21 Dupa alegeri, la sediul PSD vine unul şi întreaba portarul: |
paul |
#29307 Planul de reorganizare si Planul de plati2014-11-18 07:27Astazi ar trebui ca mascaricii care conduc Oltchimul sa aiba Planul de reorganizare final si Planul de plati. Daca in Oltchim mai exista vre-un gugustiuc care sustine angajatii si disponibilizatii societatii, IL ROG FRUMOS SA FACA TOATE DEMERSURILE CA ACESTE PLANURI SA FIE POSTATE PE ACEASTA PETITIE SI PE SITE-UL SOCIETATII. MULTUMESC! PAUL |
SA MANCATI CU POFTA, ATI DISTRUS VIITORUL SI ATI NENOROCIT TRECUTUL. Musafir |
#29308 PENTRU TOTI FRIPTURISTIII, POFTA BUNA, CAPUSE OLTCHIM, LOVITI IN TOTI COLEGII CU TRADARILE VOASTRE:2014-11-18 07:43 PENTRU TOTI FRIPTURISTIII , POFTA BUNA : SINDICATELE TREBUIAU SA FIE CU AVOCATI SI SA LUPTE LA BAIONETA CU STATUL ROMAN PE ACEST PROCES AL INLSOLVENTEI, INSA EI AU FACUT PACT CU EI SI DIVERSE HARTII SEMNATE INTRE EI, INTALNIRI DE TAINA LA PREFECTURA SAU MAI STI TU PE UNDE..., EVITAND PROCESUL IN CARE ESTE OLTCHIM. SINDICATELE AU FOST IN RAZBOI CU ANGAJATII SI FOSTII SALARIATI * PLATITI DE ACESTIA PRIN COTIZATII SI INCASAND BANI DE LA NOI * SI IMBARLIGATORI CONTINUU......., DETURNATORI DE FAPTE SI EVENIMENTE, INSTIGATORI, RAU VOITORI SI DIVERSIONISTI CONTINUU... Societate in insolventa,
|
Nr. unic (nr. format vechi) : | 887/90/2013 |
Data inregistrarii | 25.01.2013 |
Data ultimei modificari: | 30.07.2014 |
Sectie: | a II a CIVILA |
Materie: | Faliment |
Obiect: | cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5 |
Stadiu procesual: | Fond |
A FOST O COMPLICITATE SINDICATE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.
Pentru Paul, Salut. |
#29309 Re: Planul de reorganizare FINAL si TABELUL DE CREANTE FINAL ACHITARE:2014-11-18 07:45#29307: paul - Planul de reorganizare si Planul de plati Paul, Planul de reorganizare final trebuie sa fie urcat pe site-ul BDO sau rominsolv daca este cazul chiar pe site-ul Oltchim, iar tabelul final de creante la TRIBUNAL la avizier public, asta poate maine 19 noiembrie 2014 la proces dupa ce-l aproba judecatorul - sindic. Ai perfecta dreptate, trebuie sa-l faca public pentru a putea sa stim si noi si restul creditorilor. Cu placere. Salut. p.s. Tare bancul. Gheorghe Piperea:În ceea ce priveşte al treilea palier, noi pregătim în momentul de faţă nu doar schiţa planului de organizare. Nu orice visător poate să facă un plan de reorganizare la Oltchim. Există doar trei persoane care pot face acest lucru: administratorul special (Bogdan Stănescu), adică acţionarul majoritar, administratorul judiciar şi orice creditor care are minim 20% din creanţe. În această postură sunt AVAS şi Electrica. Judecătorul sindic este cel care are un cuvântul final în planul de reorganizare. Noi lucrăm la pregătirea acestui plan de reorganizare, dar şi la pregătirea privatizării. La pregătirea privatizării noi încercăm să încheiem nişte contracte care să ne asigure o precalificare a unui investitor.http://www.zf.ro/ 19 apr 2013 UNDE ESTE PLANUL DE REORGANIZARE OLTCHIM PUBLICAT LA FEL CA CEILALTI PE CARE LE AVETI PUBLIC FACUTE......????E TOP SECRET SAU SUNTETI REPETENTII,REPETITIILOR,REPETARILOR MINCIUNILOR VOASTRE!!!!!!!! Contactat telefonic, Niculae Bălan, reprezentantul BDO Business Restructuring SPRL, a declarat pentru Curierul Naţional"În planul de reorganizare vor fi menţionate sumele care trebuie distribuite creditorilor, inclusiv salariile compensatorii ale salariaţilor disponibilizaţi, salariaţii fiind consideraţi salariaţi privilegiaţi", a declarat administratorul judiciar." [Anul 19. Luni, 12 Mai 2014]http://www.curierulnational.ro/ Click link pentru vizualizare BDO: http://www.bdo.ro/ =site-ul care directioneaza catre planurile de reorganizare, click. |
Musafir |
#29310 PSD taie tot: calea ferata, Oltchim ...2014-11-18 08:21http://www.capital.ro/renuntarea-la-40-din-calea-ferata Renunțarea la 40% din calea ferată tamponează producătorii de mărfuriAutor: Ilinca Pop | marţi, 18 noiembrie 2014 |
În timp ce statele din vestul Europei mută transportul de marfă de pe rutier pe feroviar, România vrea să închidă aproape jumătate din calea ferată. Să facem un simplu exercițiu de imaginație: luăm toată marfa dintr-un tren de marfă și o încărcăm în camioane. Care este efectul? Ei bine, o poluare de câteva ori mai mare decât în cazul transportului pe calea ferată. De altfel, tocmai acesta este riscul major dacă Master Planul General de Transport va primi, anul viitor, toate avizele necesare, sub forma pe care o are acum. Și unul dintre semnalele de alarmă trase de specialiști. Iar implicațiile nu se opresc aici: pe partea de călători, zeci de localități din mediul rural urmând să fie izolate de restul țării. Totul pornește de la „ideea că 40% din rețeaua de cale ferată ar putea fi redusă“, subiect intens dezbătut anul acesta. Luna trecută, Ministerul Transporturilor a lansat Master Planul în dezbatere publică. Forma finală urmează să fie aprobată de Bruxelles. „Vor fi necesare avize din partea Comisiei Europene, să se armonizeze cu politicile europene, nu doar avizul de mediu“, spune Ștefan Roșeanu, consultant pe segmentul de transport feroviar la Bruxelles. Potrivit unor surse din industria feroviară, Comisia Europeană nu ar fi de acord cu astfel de policiti, în contextul în care toate țările investesc în practici pentru stoparea poluării. „În Master Plan există o informație falsă care spune că liniile secundare (n.r. – 40% din rețeaua totală) înseamnă doar 1% din trafic. În realitate aceste linii acoperă 15-20% din traficul național. Practic, nu s-a luat în calcul traficul generat de operatorii privați de călători și de cei de marfă“, explică Roșeanu. Despre intentia Guvernului Ponta, capital.ro a scris in vara acestui an. Articolul poate fi citit aici: O scurtă privire asupra traficului de marfă duce volumul înregistrat doar de CFR Marfă la peste 13 milioane de tone în primul semestru al acestui an, din care aproape 9 milioane au fost transportate pe liniile secundare. Și, după cum spunea Roșeanu, la acest volum se adaugă cel înregistrat de operatorii privați. Grosso modo, în procente, aproape 70% din totalul traficului de marfă pe calea ferată se realizează pe liniile secundare. „Pe linia Titu-Târgoviște-Pietroșița, unde operează Unifertrans, în stația Fieni, avem o fabrică de ciment Lafarge. De asemenea, pe linia Bacău-Piatra Neamț-Bicaz avem o altă fabrică Lafarge, care transportă 95% din marfuri pe calea ferată“, oferă un detaliu Iulian Măntescu, preşedintele Federaţiei Mecanicilor de Locomotivă, în cadrul unei conferinţe de presă susţinute la sediul CNS „Cartel Alfa“. Cu alte cuvinte, cei doi, transportatorul și producătorul, au de suferit în egală măsură. Iar exemplele pot continua, la capitolul linii secundare fiind punctate și: Medgidia - Tulcea, Făurei - Tecuci, Roșiori – Alexandria - Zimnicea, Ploiești Vest – Târgoviște Nord. De celalată parte, există riscul ca foarte mulți oameni să rămână fără singurul mijloc de transport disponibil, fără a lua în calcul disponibilizările din sectorul feroviar. Ce ar trebui făcut? În primul rând, punctează Roșeanu, ar trebui dezvoltate programele de modernizare pe anumite linii, astfel încât să se poată circula cu 160 km la oră. Însă, pentru acest lucru sunt necesare investiții majore, de câteva sute de milioane de euro, anual. Reprezentanții din industria feroviară spun că, deși în document sunt date exemplele unor țări europene care au ajustat dimensiunea rețelei feroviare, totuși în cazul României nu poate fi vorba de așa ceva. 40% din rețeaua de cale ferată ar putea fi redusă În Master Plan există o informație falsă care spune că liniile înseamnă doar 1% din trafic. În realitate, aceste linii înseamnă 15%-20% din traficul național. Practic, nu s-a luat în calcul traficul generat de operatorii privați de călători și de cei de marfă.
|
SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!! |
#29311 Re: Re:S-A SCURS SECUNDA SI TIMPUL. AI FOST MINTIT LA SECUNDA DE CATRE SINDICATE SI STATUL ROMAN.2014-11-18 09:04
#29186: SINDICATE SI STATUL ROAMN SUNT IN CULPA. - SINDICATELE TREBUIAU SA FIE CU AVOCATI SI SA LUPTE LA BAIONETA CU STATUL ROMAN PE ACEST PROCES AL INLSOLVENTEI, INSA EI AU FACUT PACT CU EI SI DIVERSE HARTII SEMNATE INTRE EI, INTALNIRI DE TAINA LA PREFECTURA SAU MAI STI TU PE UNDE..., EVITAND PROCESUL IN CARE ESTE OLTCHIM. SINDICATELE AU FOST IN RAZBOI CU ANGAJATII SI FOSTII SALARIATI * PLATITI DE ACESTIA PRIN COTIZATII SI INCASAND BANI DE LA NOI * SI IMBARLIGATORI CONTINUU......., DETURNATORI DE FAPTE SI EVENIMENTE, INSTIGATORI, RAU VOITORI SI DIVERSIONISTI CONTINUU... Societate in insolventa,
|
Nr. unic (nr. format vechi) : | 887/90/2013 |
Data inregistrarii | 25.01.2013 |
Data ultimei modificari: | 30.07.2014 |
Sectie: | a II a CIVILA |
Materie: | Faliment |
Obiect: | cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5 |
Stadiu procesual: | Fond |
A FOST O COMPLICITATE SINDICATE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.
S.O.S. OLTCHIM !!! |
#29312 Re: Re: Re: STOP CENZURA !!!!!!!!!!! SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!2014-11-18 09:47
JOS CENZURA !!! Noi avem regulile lor U.E. , ONU , Romania, U.S.A. & NATO, Convenţia europeană a drepturilor omului |
S.O.S. OLTCHIM !!! |
#29313 S.O.S. OLTCHIM !!!2014-11-18 09:49 |
S.O.S. OLTCHIM !!! |
#29314 Re: Re: Re: Re: Re: Re: JUSTITIA TREBUIE SA-SI FACA DATORIA, JOS LABELE DE PE OLTCHIM SI ARPECHIM2014-11-18 09:50
JUSTITIA TREBUIE SA-SI FACA DATORIA, JOS LABELE DE PE OLTCHIM SI ARPECHIM!!!
|
S.O.S. OLTCHIM !!! |
#29315 Re: Re: Re: Ce inseamna caderea OLTCHIM pentru Ramnicu Valcea? Se inmultesc exemplele.2014-11-18 09:55 |
Musafir |
#29316 Mai du-te, mă Mai lasă-ne, Nu las un om ca tine să conducă!2014-11-18 10:10"Îmi pare tare rău, Pinocchio", o piesă cu dedicaţie pentru Victor Ponta de la 1Q Sapro: "Să o asculte, să o danseze şi să asculte mesajul"
“Mai du-te, mă |
Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)
2014-11-18 11:45- Date of removal: 2014-11-21
- Motivul eliminării: Prin postarea opiniilor sau oricaror texte pe PETITIA “SALVATI OLTCHIM–ARPECHIM” cititorii / utilizatorii / autorii de comentarii sunt de acord REGULAMENTUL CU PRIVIRE LA POSTAREA DE COMENTARII PE PETITIA “SALVATI OLTCHIM–ARPECHIM”(vezi ANUNT NR. 15).
Raporteaza continut inadecvat
Spam
Limbaj vulgar
Injuraturi
Pornografie
Violent content
Informatii private
Defamation
I have posted this comment.
Other reason
S.O.S. OLTCHIM !!! SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!! |
#29318 Re: meriti respect[putin]D LE MAX ,pt. ca ai facut un lucru bun cu aceasta petitie2014-11-18 11:51IN NICIUN CAZ CU SINDICATELE SI STATUL ROMAN CARE PANA MAI IERI NE-AU CALCAT IN PICIOARE SI FURAT SALARIILE SI VIITORUL COMBINATULUI OLTCHIM, DIN NEFERICIRE ESTE INTR-O SITUATIE CARE NU PREA MAI ARE SCAPARE. SINDICATELE TREBUIAU SA FIE CU AVOCATI SI SA LUPTE LA BAIONETA CU STATUL ROMAN PE ACEST PROCES AL INLSOLVENTEI, INSA EI AU FACUT PACT CU EI SI DIVERSE HARTII SEMNATE INTRE EI, INTALNIRI DE TAINA LA PREFECTURA SAU MAI STI TU PE UNDE..., EVITAND PROCESUL IN CARE ESTE OLTCHIM. SINDICATELE AU FOST IN RAZBOI CU ANGAJATII SI FOSTII SALARIATI * PLATITI DE ACESTIA PRIN COTIZATII SI INCASAND BANI DE LA NOI * SI IMBARLIGATORI CONTINUU......., DETURNATORI DE FAPTE SI EVENIMENTE, INSTIGATORI, RAU VOITORI SI DIVERSIONISTI CONTINUU... Societate in insolventa,
|
Nr. unic (nr. format vechi) : | 887/90/2013 |
Data inregistrarii | 25.01.2013 |
Data ultimei modificari: | 30.07.2014 |
Sectie: | a II a CIVILA |
Materie: | Faliment |
Obiect: | cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5 |
Stadiu procesual: | Fond |
A FOST O COMPLICITATE SINDICATE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.
Musafir |
#29319 Re: Re: Re: Re: Rusinea sindicatelor Valcene2014-11-18 12:07 |
Musafir |
#29320 Re: Mai du-te, mă Mai lasă-ne, Nu las un om ca tine să conducă!2014-11-18 12:08 |
Musafir |
#29321 Re: Re: Mai du-te, mă Mai lasă-ne, Nu las un om ca tine să conducă!2014-11-18 12:09 |
Musafir |
#29322 Re: Re: Re: Mai du-te, mă Mai lasă-ne, Nu las un om ca tine să conducă!2014-11-18 12:11 |
Musafir |
#29323 Re: Re: Re: Re: Mai du-te, mă Mai lasă-ne, Nu las un om ca tine să conducă!2014-11-18 12:12 |
Musafir |
#29324 PENTRU CEI INTERESATI. ATENTIE DISPONIBILIZATI! ATENTIE SALARIATI!2014-11-18 12:13ATENTIE DISPONIBILIZATI! Maine 19.11.2014 la TRIBUNALUL VALCEA vor veni administratorii judiciari ai Oltchim: Gheorghe Piperea si Nicolae Balan. |
Musafir |
#29325 Re: Re: Re: Re: Re: Mai du-te, mă Mai lasă-ne, Nu las un om ca tine să conducă!2014-11-18 12:20#29323: - Re: Re: Re: Re: Mai du-te, mă Mai lasă-ne, Nu las un om ca tine să conducă!
Razboi in PSD. Un apropiat al lui Ion Iliescu cere excluderea lui Ilie Sarbu si Ioan Rus: "Niste impostori" |
|
DEMISIA IOHANNIS ȘI JUDECATORI CCR
Ilie Bolojan – președintele de care România are nevoie!
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Mariti amenda pentru taierea copacilor din Bucuresti
Suspendarea celor 9 judecatori ai CCR
Repararea Căii Ferate Bârlad - Chiraftei
ukrainenii inapoi in tara lor !
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
GRATIERE 2025
11062 Creat: 2025-02-03
Medicii veterinari sustin adoptarea OUG pentru modificarea art.37 din Legea 160/1998 in forma avizata de Comisia Europeana
1980 Creat: 2025-02-24
Ilie Bolojan – președintele de care România are nevoie!
8592 Creat: 2025-03-05
Petitie către Curtea Constituțională a României Subiect: Menținerea în cursa prezidențială a domnului Călin Georgescu
30173 Creat: 2024-11-28
Sustinerea educatiei muzicale, a corepetitiei si a jazzului instrumental in noile Planuri Cadru liceale
2694 Creat: 2025-03-04
Diabetul Nu Așteaptă – Semnează ACUM pentru Senzori CGM Gratuiți prin CNAS!
189 Creat: 2024-10-21
Educație Nutrițională în școli
1032 Creat: 2024-03-14
Cerem menținerea liniei de zbor directe Nisa-Cluj | Demande de maintien du vol direct Nice-Cluj
900 Creat: 2023-08-20
SA LE OFERIM TINERILOR OPORTUNITATEA DE A STUDIA LIMBILE CLASICE!
807 Creat: 2025-03-06
Alegeri libere
25599 Creat: 2024-12-06
Încadrarea în condiții speciale de muncă
663 Creat: 2025-02-20
Calin Georgescu Presedinte
2080 Creat: 2024-12-06
Nu depreciați limba și literatura română! Nu descalificați materna!
1299 Creat: 2025-02-25
Solicitare pentru masuri urgente de combatere a tantarilor in padurea com. Dumbravita, jud. Timis
15 Creat: 2025-03-07
Calin Georgescu-Eliminarea din cursa prezidențială
412 Creat: 2025-02-18
SĂNĂTATEA – PRIORITATE NAȚIONALĂ
740 Creat: 2020-11-28
ukrainenii inapoi in tara lor !
9 Creat: 2025-03-11
Reducerea nivelului taxelor și impozitelor în România pentru a sprijini cetățenii și a preveni migrația forței de muncă
9 Creat: 2025-03-11
Solicitare pentru amenajarea unei zone pietonale și a unei stații suplimentare pentru Linia Albastră pe Str. Aviator Adrian Iovan
18 Creat: 2025-03-10
Suntem mulți! Călin Georgescu președinte!
37 Creat: 2025-03-09