Examen National
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National
Musafir |
#4401 Re: Calmati-va2016-06-30 08:25As vrea sa vad si eu cum arata lectia de clasa a VII-"ELEMENTE DE ORGANIZARE A DATELOR", inclusa in program, sa trimita ministerul in aceasta petitie lectiile respective, privind diagramele. Asa ceva nu exista in nici un manual. |
Musafir |
#44022016-06-30 08:26Punctarea ambelor răspunsuri 3 și 8 ca fiind corecte! |
Musafir |
#44032016-06-30 08:26Pentru a se face dreptate |
Musafir |
#44042016-06-30 08:26Nu mi se pare corect! Și eu sunt clasa a 8-a și am fost în stare sa rezolv exercițiul. Era banal. Cel mai ușor punct din grila ,ținând cont ca majoritatea variantelor accesibile elevilor conțin astfel de diagrame.Dacă reprezentarea nu li sa părut clara copiilor dvs.îmi pare rău. Este logic ca notele nu se iau de la 0 la 8 ci de la 1 la 10 ,cifre contunute de grafic,deci trebuie sa te duca puțin capul. Nu mi se pare corect ca atâția sa o ia înainte pt ca părinții lor fac scandal.Ati greșit. Asta e! Asumati-Va vina! Departajarea trebuie făcută cumva! |
Musafir |
#44052016-06-30 08:27SA SE PUNCTEZE AMBELE RĂSPUNSURI!!!!!!!! |
3 = life |
#4406 Re: Re: Calmati-va2016-06-30 08:27 |
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2016-06-30 08:28- Date of removal: 2016-06-30
- Motivul eliminării:
Musafir |
#4408 Re:2016-06-30 08:29Auzi stii ceva, bine ca esti tu mai destept ca ministerul, om frustrat |
Musafir |
#44092016-06-30 08:29formulare incorecta fara taoate elementele la subiectul nr 1 pc.6 cu diagrama care a lasat loc de interpretare a rezultatului corect |
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2016-06-30 08:30- Date of removal: 2016-06-30
- Motivul eliminării:
Mihai |
#4411 Re:2016-06-30 08:30
nu exista decat o singura interpretare a graficului, interpretare care duce la raspunsul corect: 3 elevi au obtinut nota 5! pe interpretarea celor care sustin ca si 8 ar fi putut fi un raspuns corect (considerand notele pe ordonata), care ar fi fost raspunsul la intrebarea "numarul elevilor care au obtinut nota 3 este ..."? adunau 5 cu 9 si cu 10 (toate corespund cu 3 pe ordonata) sau luau una dintre cifre la intamplare? Cei care au formulat subiectul au dat indirect si o indicatie elevilor care trebuiau sa se prinda ca pe abscisa sunt mai multe pozitii pentru care ordonata are valoarea 3! Te mai puteai desigur intreba cum de nu a luat nimeni 4, 8, 9, 10 ... daca judecai un pic ... |
Musafir |
#44122016-06-30 08:32Este inadmisibil ca la un examen de acest nivel enuntul subiectului sa lase loc de interpretari. De ce punctul 6 de la Evaluare Nationala - olimpici, este foarte clar enuntat ? |
Musafir |
#4413 Re: Re: Re: Calmati-va2016-06-30 08:32#4406: 3 = life - Re: Re: Calmati-va Anexa asta nu explica cum se citeste o diagrama. |
Alexey |
#4414 Re:2016-06-30 08:32Foarte buna gandirea! Cand toti vor lua cu 0.5 in plus cu ce te va ajuta? |
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2016-06-30 08:32- Date of removal: 2016-06-30
- Motivul eliminării:
Musafir |
#44162016-06-30 08:33Cata vreme pe grafic exista punctarea de la 0-10 s-a interpretat ca acestea reprezinta notele iar nu numarul de elevi. De ce pe grafic notele sunt indicate de la 0-8? si nu de la 0-10? |
3 = life |
#4417 Re: Re: Re: Re: Calmati-va2016-06-30 08:33#4413: - Re: Re: Re: Calmati-va
"Atasăm programa pentru disciplina matematică din cadrul Evaluării Naţionale pentru absolvenţii clasei a VIII-a"
Ma intreb oare de ce |
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2016-06-30 08:33- Date of removal: 2016-06-30
- Motivul eliminării:
Anonim |
#4419 Re: Re: Re: NU MAI JUDECATI .2016-06-30 08:34#1176: - Re: Re: NU MAI JUDECATI . Cu doi "i", nu doi de "i". Îmi pare rău pentru tine că îţi permiţi să corectezi pe alţii. |
Musafir |
#4420 Re: Re: Re: Re:2016-06-30 08:34Si atunci daca intrebau: cati elevi au luat nota 3? Ce raspundeau acesti copii derutati de enuntul ambiguu? |
siM |
#4421 NU ARE CURAJ CURAJ2016-06-30 08:34NU ARE CURAJ , DL CURAJ SA RECUNOASCA CA ESTE INCAPABIL. DISTRUGE ELEVI BUNI SI FAVORIZEAZA INCAPABILI. FELICITARI! |
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2016-06-30 08:35- Date of removal: 2016-06-30
- Motivul eliminării:
3 = life |
#4423 Re: NU ARE CURAJ CURAJ2016-06-30 08:35#4421: siM - NU ARE CURAJ CURAJ Asa este!! Domnul Curaj distruge elevii care nu pot citi un grafic!!! Cuie Muraj!! |
Mihai |
#4424 Re: Petitie absurda!2016-06-30 08:35#4399: Mihai - Petitie absurda! demonstratie prin reducere la absurd ... QED! |
Musafir |
#44252016-06-30 08:36Nu exista in nicio carte, un grafic in care sa nu se specifice ce reprezinta parametrul de pe abscisa si parametrul de pe ordonata....dar se pare ca aici este posibil.... Cerinta a fost clara, dar datele despre grafic au fost incomplete. Ambele variante sunt corecte... |
|
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
IUS-Lubrifin - parcul din inima Brașovului. Cerem Consiliului Local demararea unui referendum. Semnează petiția!
5488 Creat: 2024-11-02
Stop Abuzurilor, Hărțuirilor, Somațiilor și Intimidărilor exercitate sistematic de Popa Constanța, președinta (OBBCSSR) la adresa membrilor organizației profesionale
393 Creat: 2024-11-09
no to the death penalty
264 Creat: 2024-11-08
PETİȚİE PENTRU ELIMINAREA PRACTICII DE DIVULGARE A NOTELOR DE BACALAUREAT PE FERESTRELE CENTRELOR DE BAC!
240 Creat: 2024-11-11
Doamna Manager care dorește să fure independență copiilor cu dizabilități din Sanatoriul 1 Mai copii
213 Creat: 2024-11-12
Adevăr și respect pentru Biserica Greco-Catolică din România
260 Creat: 2024-11-07
PETIȚIE PENTRU SUSȚINEREA PROFESIEI DE TEHNICIAN DENTAR SIMPLIFICARE PROCEDURI/NORME AUTORIZARE SANITARA DE FUNCTIONARE
236 Creat: 2024-11-07
Și animalele au suflet, și animalele contează
158 Creat: 2024-11-08
Petiție către Primarul Municipiului Cluj-Napoca: Sprijin pentru casele permanente din lemn pentru meșteșugari populari din Piața Unirii
128 Creat: 2024-11-11
Apel al cadrelor universitare pentru menținerea standardelor internaționale în formarea psihologilor clinicieni – respingerea "medicalizării" profesiei propusă în avizul Guvernului RM!
541 Creat: 2024-11-06
Respectarea Dreptului Constituțional al Diaporei și Stoparea Discursurilor de Dezbinare în Republica Moldova
148 Creat: 2024-11-07
Semanturi pentru participarea Dianei Ivanovici Sosoaca la Prezidentiale.
3371 Creat: 2024-10-05
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17017 Creat: 2023-10-23
Opriți concedierea asistenților maternali!
87 Creat: 2024-11-13
Dreptate pentru Diana Iovanovici Șoșoacă
8709 Creat: 2024-10-07
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
7280 Creat: 2024-10-08
CEREM MEDIC CHIRURG PEDIATRU PERMANENT LA UPU TÂRGU JIU! NU VREM SĂ NE MAI MOARĂ COPIII!
58 Creat: 2024-11-12
Petiție pentru Dezvăluirea Salariilor și Remunerațiilor Plătite din Taxele și Cotizațiile Membrilor OBBCSSR
53 Creat: 2024-11-14
Cerem Consiliului Local Sibiu să reaprobe prezența muzicanților stradali pe pietonala "Nicolae Bălcescu"
58 Creat: 2024-11-07
Fluidizarea traficului în zona Baciu-Cluj-Napoca prin introducerea de autobuze școlare
421 Creat: 2024-10-18