Examen National

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National


Musafir

#4326

2016-06-30 07:26

Am semnat aceasta petitie pentru ca:
- mi se pare inadmisibil ca, un copil care rezolva intreaga lucrare si face doar aceasta greseala care este minora dar cu un punctaj atat de mare sa aiba nota finala mai mica decat
- un copil care a pus pur si simplu un raspuns evaziv (fara sa citeasca acea casuta din dreapta- care deruteaza) si care nu a rezolvat acele puncte ,,c" de la subiectele II si III pentru ca nu avea capacitatea necesara.
Rog sa se analizeaze situatia si privind din acest punct de vedere.

Musafir

#4327

2016-06-30 07:28

Am semnat aceasta petitie pentru ca:
- mi se pare inadmisibil ca, un copil care rezolva intreaga lucrare si face doar aceasta greseala (care este minora dar cu un punctaj atat de mare) sa aiba nota finala mai mica decat
- un copil care a pus pur si simplu un raspuns evaziv (fara sa citeasca acea casuta din dreapta- care deruteaza) si care nu a rezolvat acele puncte ,,c" de la subiectele II si III pentru ca nu avea capacitatea necesara.
Rog sa se analizeaze situatia si privind din acest punct de vedere.

Musafir

#4328

2016-06-30 07:29

Am semnat aceasta petitie pentru copilul meu,care a pus 3-8 elevi si daca s-ar acepta petitia,ar trebui sa primeasca 10 puncte,pentru ca ambele variante vor fi corecte.
TreiFTW

#4329

2016-06-30 07:29

Era la mintea cocosului ca raspunsul corect este 3. Daca aveai putina logica puteai sa iti dai seama usor care axa corespunde elevilor respectiv notelor. Voi terminati scoala generala si inca nu stiti ca notele nu se incep de la 0 si se termina la 8 ? Sa nu mai spun ca este aceeasi diagrama ca anul trecut... In concluzie nu mai plangeti atat ca deja Ministerul a comunicat clar ca enuntul si diagrama erau corecte si duceau la un singur raspuns corect, acesta fiind 3. Va pwp, ofticati mici ce sunteti !


Musafir

#4330

2016-06-30 07:30

Nu sunt explicate axele.examenul nu trebuie sa fie o capcana
TreiFTW

#4331 Re:

2016-06-30 07:31

#4330: -  

 Atunci cum facem diferenta dintre prosti si cei care ii mai duc putin capul ?

Varza

#4332 Re: Varza

2016-06-30 07:31

#4330: -  Esti prost, smr. 

 


Musafir

#4333

2016-06-30 07:31

Dupa ce ca examenul la romana a fost foarte usor mai aveti si pretentia ca cel la matematica sa fie la fel? Pai atunci unde ar mai fi repartizarea elevilor daca examenele ar fi usoare. Multi zic ca nu trebuia sa existe un astfel de exercitiu intr-un examen national, ba trebuia pentru ca in primul rand examenul la romana a fost foarte usor si nu avea cum sa fie la fel si cel de la matematica, iar in al doilea rand acest exercitiu a facut diferenta dintre cei prosti care nu gandesc si cei destepti care au gandit. Nu va accepta nimeni petitia. Examenele au inceput sa fie corectate nu se acorda punct pentru raspunsul gresit, deci nu va mai bateti capul ca niste prosti caci ministerul nu va baga in seama.

mmm

#4334 Re:

2016-06-30 07:33

#4326: -  

 asta inseamna ca acel copil ''destept'' care a rezolv subiectele 2 si 3 o invatat mecanic totul memorare si cand o venit ceva logic 0.5 puncte cadou le pierde :)) cum naiba sa pui 8 cand notele sunt de la 1-10 nu de la 0-8? :))) Aici tine de ce ai in cap si consider ca nu merita sa primeasca acele 0.5 puncte ;)


Musafir

#4335 Re:

2016-06-30 07:33

#4326: -  

 Ba este corect sa nu se puncteze greseala (raspunsul 8) deoarece acel copil care nu a rezolvat punctele c de la subiectul III a avut creier ca sa gandeasca exercitiul 6


Musafir

#4336 Re:

2016-06-30 07:33

#4330: -  

 Nu e capcana. E prostia unor incompetenti care ocupa functii importante!


Musafir

#4337 Re:

2016-06-30 07:34

#4329: TreiFTW -  

 Ofticati sunt cei care susțin că rezultatul este 3 doar așa din răutate ca nu cumva să se puncteze ambele.De ce era legena acolo? Ca să fie folosita este răspunsul.Daca făceai după legendă în modul normal era 8 dacă făceai după logica era 3.Sustin ca ambele sunt corecte.


Musafir

#4338

2016-06-30 07:35

Haideti sa recunoastem ca graficul a fost formulat gresit. Chiar daca in ciuda acestui obstacol ai fi putut rezolva corect exercitiul, a fost o greseala a sistemului ce a indus multi elevi in eroare si nu ar merita ei sa piarda cele 5 puncte ale exercitiului datorita unei greseli a celor ce au creat diagrama.
Anonim

#4339

2016-06-30 07:35

Aceasta diagrama era interpretabila , daca este sa ne luam dupa legenda , răspunsul corect este 8, in schimb daca e sa ne luam dupa logica, răspunsul este 3. Nu neapărat notele pot începe de la 1 si sa se termine la 10. Eu sunt de părere ca nu trebuie sa plătim noi, ca si elevi gresala unor oameni care nu isi dau nici măcar un pic interesul ca sa vada cum este sistemul educațional romanesc. Nu este corect ca noi sa fim victimele acestor oameni incompetenti, care doar stiu sa fure si nu le pasa numai de persoana lor. Trăim într-o tara in care avem dreptul la libera exprimare si nu cred ca ar trebui ca acest lucru sa rămână neverificat.

eli

#4340

2016-06-30 07:35

Sunt parintele unui elev care a sustinut examenul de capacitate in acest an. Nu au fost precizate elementele trecute pe abscisa si pe ordonata, nu au fost date ajutatoare pentru elevi in sensul ca numarul de elevi a fost de...sau ca notele au fost de la 1 la 10, elemente care nu ar fi lasat loc la ambiguitati. In anii trecuti, graficele au fost prezentate cu elemente complete prezentand variabilele de pe abscisa si ordonata ca si patratelul colorat adica legenda, in acest an ar fi trebuit sa intuiesti ca notele sunt de la 1 la 10, dar in acest caz de ce nu s-a trecut pe axa ordonatelor numarul total de elevi? Si nu se spune macar ca variabila x este nota obtinuta. Variabila x ar putea fi prea bine numarul de elevi. Trebuie sa intuiesti.Graficul poate fi oricum interpretat. Sau sa intuiesti ca sunt trei valori care se repeta si sa deduci ca nu pot fi decat numarul de elevi. In acest caz cred ca ar trebui introdusa o noua disciplina in scoala, cea de intuitie. Copilul meu a facut toate subiectele care sunt de complexitate medie, a gresit doar acest subiect ce lasa loc interpretarilor. Rog o parere avizata , raspunsul Ministerului este jignitor si nu vor recunoaste greselile lor. Si nici parintii ai caror copii poate au intuit raspunsul nu neaparat pentru ca stiu matematica ci pentru ca au citit subiectele din anii trecuti. Unde erau trecute corect toate elementele. Da, in anii trecuti pe grafic au fost trecute toate elementele! Un subiect de departajare a notelor trebuie sa fie unul complex nu unul ambiguu formulat. De aceea nimeni nu contesta celelalte subiecte ci acesta incomplet formulat. Am avut curiozitatea sa repet cu copilul putin subiectele pentru examen. Manualul este plin de greseli ca si culegerile dupa care trebuiesc sa lucreze copiii. Rog faceti ceva ca in tara asta sa se stopeze abuzurile din invatamant ca si notele obtinute pe subiecte ambiguu formulate. Nu cerseste nimeni note, ci adevarul prezentat de oameni cu experienta si corecti. Poate elevii ce au semnat petitia, profesorii si parintii nu au dreptate. Dorim un raspuns avizat in acest caz. 

 

ANONIM

#4341

2016-06-30 07:36

ba nu mai fiti distrusi serios, si astia care ati pus 3 va credeti matematicieni dar toti stim ca si voi ati pus la nimereala si acum va dati in stamba

RaulQQ

#4342

2016-06-30 07:36

Graficul a fost clar facut ! Nu va mai cacati atat pe voi ! Daca nici un grafic nu stiti sa cititi...


Musafir

#4343 Re: Re:

2016-06-30 07:36

#4337: - Re:  

 Legenda arata ca coloana este numarul de elevi. Dar aceasta trebuie sa se ridice pana la o inaltime ca sa indice numarul de elevi. Eu am dat examenul ieri, am vazut si legenda, si am luat-o logic, NU EXISTA NOTA DE LA 0 la 8. si asta a fost.


Musafir

#4344

2016-06-30 07:37

Eu am semnat aceasta petitie deoarece sunt nemultumit de exercitiul dat la evaluarea nationala 2016 la proba de matematica !
#3FTW

#4345 Re: Re:

2016-06-30 07:39

#4337: - Re:  

 A fost acelasi exercitiu ca si anul trecut si nimeni nu s-a plans de el, orfanu' pulii mele. Si poftim si un raspuns de la ministerul educatiei : 

„Acesta conţine toate elementele necesare unui răspuns corect şi se referă la o diagramă care a mai fost prezentată în subiectele formulate de Centrul Naţional de Evaluare şi Examinare. Tipul de diagramă în discuţie este inclus în modelul de subiect pentru Evaluarea naţională a absolvenţilor clasei a VIII-a, anul şcolar 2014-2015”, mai precizează Ministerul Educaţiei în comunicat."

Te pup, #3FTW.

 

TreiFTW

#4346 Re:

2016-06-30 07:39

#4341: ANONIM -  

 Cum sa pui la nimereala, te gandeai logic, nu exista note de la 0 la 8, deci asta e axa elevilor. Deci nu e vorba de nimereala e vorba de incompetenta voastra de a va da seama care axa corespunde elevilor si a notelor acestora


Musafir

#4347 Re:

2016-06-30 07:39

#1: -  

 e inadmisibil sa nu stii sa citesti o diagrama si sa faci petitie ca sa primesti punctaj oricum. ce pana mea credeai ca noata e pana la 8? nici macar nu se poate citi diagrama invers. prosti in turma

Ma rog

#4348

2016-06-30 07:40

Realizati ca va agitati degeaba ?

Si eu am semnat-o, dar nu o sa se intample nimic,ii doare la basca,vor oameni prosti nu destepti !


Musafir

#4349

2016-06-30 07:40

deorece am o nepoata care aavut ieri examen la matematica
iuliana

#4350 subiect 2015

2016-06-30 07:40

 

aceeasi problema a figurat in subiectele din 2015 cu un enunt corect care se referea la repatitia elevilor si nu a notelor