MEMORANDUMUL DE LA NEAMT - APEL DESCHIS PENTRU ISTORIE

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția MEMORANDUMUL DE LA NEAMT - APEL DESCHIS PENTRU ISTORIE


Musafir

#26

2015-09-23 14:14

Asa este cel mai bine!

Musafir

#27

2015-09-23 17:19

Sunt de acord cu cele scrise in aceasta petitie

Musafir

#28

2015-09-23 18:30

Pentru că sunt român și sunt și profesor de istorie.

Musafir

#29

2015-09-24 15:14

Sunt profesor de istorie de peste 30 de ani. Am obținut rezultate bune și foarte bune cu elevii mei de-a lungul timpului (la examenul de capacitate, testare națională, olimpiada de istorie, inclusiv calificări la etapa națională, și chiar o mențiune). Consider că introducerea celei de-a doua ore de istorie ar putea să-i facă pe elevi să înțeleagă mai bine cursul evenimentelor, nu doar din trecut, ci și din prezent. În plus, am contribui mult mai mult la creșterea nivelului de cultură generală al populației.

Musafir

#30 Re:

2015-09-24 17:40

#12: -  

 


Musafir

#31

2015-09-24 21:24

pentru ca urmasii nostrii sa cunoasca adevarul istoric al nemului romanesc

Musafir

#32

2015-09-25 11:45

pentru ca vreau sa fiu si sa raman roman in tara mea ; nu vreau sa fiu European de dragul unor interese vreau sa fiu ceea ce am , in mostenirea fireasca a oricarui popor :continuitatea , traditia, spiritualitatea ortodoxa.

Musafir

#33

2015-09-25 12:19

Da, sunt de acord cu revendicarea. Fac parte din categoria profesorilor de istorie. Dar, nu trebuie sa dati doar o dimensiune nationala cerintei. Ne trebuie un numar mai mare de ore si pentru ca istoria este o stiinta umanista, ofera o dimensiune mult mai completa cunoasterii istoriei umanitatii si dezvolta abilitati specifice, empatia. Pregatim nu doar romani, ci cetateni europeni, fiinte moderne si rationale.

Musafir

#34

2015-09-25 12:56

Pt mai multe ore de istorie
Societatea de Științe Istorice din România

#35 Completare

2015-09-25 16:00


Musafir

#36

2015-09-26 05:35