MEMORANDUMUL DE LA NEAMT - APEL DESCHIS PENTRU ISTORIE

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția MEMORANDUMUL DE LA NEAMT - APEL DESCHIS PENTRU ISTORIE


Musafir

#151

2016-01-08 07:44

Pentru ca sunt roman, pentru ca sunt profesor de istorie si pentru ca nu pot ramane indiferenta!

Musafir

#152

2016-01-08 09:56

Este o initiativa foarte necesara

Musafir

#153

2016-01-08 18:05

Sunt profesor de istorie deci sunt dublu interesata de mentinerea acestei discipline in scoli, ba mai mult, de predarea ei in scoala in cel putin 2 ore saptamanal la orice clasa.

Musafir

#154

2016-01-09 16:46

Istoria trebuie sa-si regaseasca-la 26 de ani de la caderea regimului totalitar-locul si rolul sau in societate. Alocarea unui numar mai mare de ore de istorie si adaptarea programei scolare cu accent pe istoria romanilor vor contribui la formarea unei noi constiinte romanesti si a unei noi clase de romani care sa-si accepte valorile, cultura , traditiile si sa fie mandrii de creatiile innaintasilor.Mai mult, aflarea adevarului istoric ne va face mandri de existenta noastra ca popor si am putea percepe mai usor greselile prezentului, evitand dezastre in viitor. In contextul globalizarii si europenizarii, uitarea istoriei poate duce la disparitia noastra ca popor. Doamne fereste!

Musafir

#155

2016-01-16 10:57

Petitia a fost transmisă şi pe facebook - site www.taraiancului.ro

Musafir

#156

2016-01-16 17:23

Felicitări,succes,Doamne-ajută!

Musafir

#157

2016-01-17 20:42

Pentru ca sunt roman, nemtean prin nasterre, pentru ca imi iubesc cu ardoare tara si vita mea romaneasca,pentru ca am suferit destul ca neam si altii decid cum sa ne scriem istoria si vor sa fim europeni si mai putin romani. Imi pare rau ca o spun, dar pe vremea comunistilor ni s-a insuflat dragostea pentru istorie si neam, in timp ce astazi se incearca sa ni se stearga memoria. Treziti copiii neamului cat nu este prea tarziu!!!!
cristian 11