Revizuire barem proba romana EN 2012, sesiunea 25 iunie 2012

Quoted post

Musafir

#3784

2012-06-26 15:59

Ma intreb cum ar fi fost evaluat si punctat subiectul in discutie daca un elev argumenta ambele puncte de vedere...
Sistemul de invatamant romanesc vrea sa demonstreze doar ce NU stiu elevii. Daca sunt aspecte/elemente pe care elevii le cunosc (sa le fie rusine ca gandesc!) e indicat sa existe subiecte formulate ambiguu/controversate! Viitorul nostru nu trebuie sa gandeasca..e daunator!

http://www.mondonews.ro/Subiecte-evaluare-nationala-2012-Subiectiva-sau-predicativai+id-46953.html

Raspunsuri


Musafir

#3815 Re:

2012-06-26 16:05:42

#3784: Musafir -

Eu le-am argumentat si explicat pe amandoua! :).. Ca raspus final, am spus c), fiind constienta ca examenul este unul de nivel mediu si..ca predicativa isi schimba topica numai FOARTE rar. Nu era cazul.

Insa, le-am contras, le-am explicat ambele "intelesuri" si.. ce-a fi a fi!