Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Quoted post

FLOREA
Musafir

#34134 Re: Re: De ce sa semnati Planul de reorganizare?

2015-02-19 08:46

#34125: FLOREA - Re: De ce sa semnati Planul de reorganizare? 

  DE CE SA NU SEMNAM PLANUL DE REORGANIZARE ?

  Plan_Reorganizare_Oltchim.pdf (11 MB)

  -Pentru ca asa smecherii cu salarii nesimtite si nemuncite care ne conduc. sa mai poata sa incaseze salarii babane  inca trei ani, pentru ca se fac ca muncesc.

  -Pentru ca jigodiile care ne conduc. stiu bine ca nu mai gasesc de lucru in alta parte. daca se inchide mustaria OLTCHIM.

 

  -Pentru ca nu include si graficul de plata a creantelor.( a creantelor salariale)Asa cum prevede Legea 85/2014 art.95 al.2; si celelalte articole

 

Art. 95 
(1) Planul de reorganizare va indica perspectivele de redresare in raport cu posibilitatile si specificul activitatii debitorului, cu mijloacele financiare disponibile si cu cererea pietei fata de oferta debitorului, si va cuprinde masuri concordante cu ordinea publica, inclusiv in ceea ce priveste modalitatea de selectie, desemnare si inlocuire a administratorilor si a directorilor. 
(2) Planul de reorganizare va cuprinde in mod obligatoriu programul de plata a creantelor. 
(3) Executarea planului de reorganizare nu va putea depasi 3 ani, socotiti de la data confirmarii.
(4) La recomandarea administratorului judiciar, dupa trecerea unui termen de cel mult 18 luni de la confirmarea planului, aceasta perioada va putea fi extinsa cu cel mult inca o perioada de un an, daca propunerea este votata de cel putin doua treimi din creditorii aflati in sold la acea data. 
(5) Planul de reorganizare va mentiona: 
a) categoriile de creante care nu sunt defavorizate, in sensul legii; 
b) tratamentul categoriilor de creante defavorizate; 
c) daca si in ce masura debitorul, membrii grupului de interes economic, asociatii din societatile in nume colectiv si asociatii comanditati din societatile in comandita vor fi descarcati de raspundere; 
d) ce despagubiri urmeaza a fi oferite titularilor tuturor categoriilor de creante, in comparatie cu valoarea estimativa ce ar putea fi primita prin distribuire in caz de faliment; valoarea estimativa se va calcula la data propunerii planului. 
(6) Planul va specifica masurile adecvate pentru punerea sa in aplicare, cum ar fi: 
A. pastrarea, in intregime sau in parte, de catre debitor, a conducerii activitatii sale, inclusiv dreptul de dispozitie asupra bunurilor din averea sa, cu supravegherea activitatii sale de catre administratorul judiciar desemnat in conditiile legii; 
B. obtinerea de resurse financiare pentru sustinerea realizarii planului si sursele de provenienta a acestora; 
C. transmiterea tuturor sau a unora dintre bunurile averii debitorului catre una sau mai multe persoane fizice sau juridice, constituite anterior sau ulterior confirmarii planului; 
D. fuziunea debitorului, in conditiile legii; 
E. lichidarea tuturor sau a unora dintre bunurile averii debitorului, separat sau in bloc, libere de orice sarcini, sau distribuirea acestora catre creditorii debitorului, in contul creantelor pe care acestia le au fata de averea debitorului; 
F. lichidarea partiala sau totala a activului debitorului in vederea executarii planului se face potrivit art.116-120; 
G. modificarea sau stingerea garantiilor reale, cu acordarea obligatorie, in beneficiul creditorului garantat, a unei garantii sau protectii echivalente, in conditiile prevazute la art.39 alin.(2) lit.c); 
H. prelungirea datei scadentei, precum si modificarea ratei dobanzii, a penalitatii sau a oricarei alte clauze din cuprinsul contractului sau a celorlalte izvoare ale obligatiilor sale; 
I. modificarea actului constitutiv al debitorului, in conditiile legii; 
J. emiterea de titluri de valoare de catre debitor sau oricare dintre persoanele mentionate la lit.C si D, in conditiile prevazute de Legea nr.31/1990 privind societatile comerciale si de Legea nr.297/2004 privind piata de capital. Pentru inscrierea in plan a unei emisiuni de titluri de valoare este necesar acordul expres, in scris, al creditorului care urmeaza sa primeasca titlurile de valoare emise, acord ce se va da inainte de admiterea planului de catre judecatorul-sindic, in conformitate cu prevederile art.98 alin.(3). Prin exceptie de la prevederile art.205 alin.(2) din Legea nr.297/2004 privind piata de capital, operatiunile cuprinse la acest punct sunt considerate operatiuni exceptate in sensul art.205 alin.(1) din acea lege; 
K. prin derogare de la prevederile lit.J, planul de reorganizare nu poate prevedea conversia creantelor bugetare in titluri de valoare; 
L. inserarea in actul constitutiv al debitorului - persoana juridica - sau al persoanelor mentionate la lit.C si D a unor prevederi: 
a) de prohibire a emiterii de actiuni fara drept de vot; 
b) de determinare, in cazul diferitelor categorii de actiuni ordinare, a unei distributii corespunzatoare a votului intre aceste categorii; 
c) in cazul categoriilor de actiuni preferentiale cu dividend prioritar fata de alte categorii de actiuni, de reglementare satisfacatoare a numirii administratorilor reprezentand categoriile de actiuni respective in ipoteza neonorarii obligatiei de plata a dividendelor. 
(7) Prin derogare de la prevederile Legii nr.31/1990 privind societatile comerciale si ale Legii nr.297/2004 privind piata de capital, planul propus de creditori poate prevedea modificarea, fara acordul statutar al membrilor sau asociatilor/actionarilor debitorului, a actului constitutiv, daca se indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii: 
a) planul propus de debitor ofera o recuperare mai redusa a creantelor debitorului; b) in caz de faliment, membrilor sau asociatilor/actionarilor debitorului nu li s-ar cuveni nimic din distribuire; 
c) membrii sau asociatii/actionarii debitorului refuza sa participe la planul propus de creditori. 
(8) Inregistrarea mentiunii in registrul comertului va fi solicitata de administratorul judiciar pe cheltuiala debitorului, pe baza hotararii de confirmare a planului de reorganizare, care se va publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a VI-a. 

 

-Plan facut fara sa respecte legea insolventei. 

 Plan_Reorganizare_Oltchim.pdf (11 MB)

Raspunsuri

CREANTELE OLTCHIM.

#34143 Re: Re: Re: De ce sa semnati Planul de reorganizare?

2015-02-19 11:14:45

#34134: FLOREA - Re: Re: De ce sa semnati Planul de reorganizare? 

 Legea 85/2006 ABROGATA si actualizata 2013, rectificati va rog si nu o folositi pe cea din 2014  si tineti cont de asta:

 

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2013 ABROGATA

 http://portal.just.ro/

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 887/90/2013
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 30.07.2014
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond

 

CREANTELE OLTCHIM.

 PLAN DE REORGANIZARE este la Tribunal, judecatorul-sindic. Se va face public dupa AGA CREDITORII OLTCHIM SI IN BULETINUL DE INSOLVENTA. .

link Plan Reorganizare Oltchim, directional se incarca in pagina =>Plan_Reorganizare_Oltchim.pdf (11 MB)

BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 230/07.01. 2015

link buletinul de insolventa tabel creante masa credala pana-n ultima zi din an 2012 si toti din combinatul chimic trecuti http://media.rtv.net/ care se regaseste si in planul de reorganizare depus la tribunalul Ramnicu Valcea.

 CREANTELE OLTCHIM.

5.1 Situatia datoriilor generate de functionarea societatii debitoare dupa deschiderea procedurii insolventei si neachitate pana la data de 30 noiembrie 2014


La data de 30 noiembrie 2014, Oltchim S.A. inregistra datorii curente si restante in valoare de aproximativ 50 milioane Euro, defalcate dupa cum urmeaza:

Sold Datorii nete acumulate in insolventa Mii Euro:

Participatie RCS-RDS 1,509

Dobanzi Credite Banci 5,850 Furnizori interni si externi 21,574

Clienti in avans interni si externi 478

Salarii nete fara taxe, exclusiv platile compensatorii 3,354

Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat 8,699

Bugetul de stat 7,334

Bugetul local 1,542

TOTAL DATORII 50,340

Sursa: Informatii furnizate de catre societatea debitoare

pag 81 din 315 din PLANUL DE REORGANIZARE.