Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

TU CE IGUS GAOZARE CU TAMBALAGIUL?

#49101 Re: SI PT. KAKATII DE TALPASANU SI CERNEV TAMBALAGIUL RETARDAT SI BOSIT,

2016-11-30 17:50

#49100: NU E ASTA OARE PICASSO? - SI PT. KAKATII DE TALPASANU SI CERNEV TAMBALAGIUL RETARDAT SI BOSIT, 

 APROPO;MAINE IOHANIS SOOOOOOOOOOGE POOOOOOOOOOOOLAAAAAAAAAA ROMANILOR,HAHAHA

Scarbitul

#49102 Cotizati prostilor in continuare la Chimistul

2016-11-30 17:57

Pentru cei curiosi care intreaba de Comtractul Colectiv de Munca aflati ca la 31 Decembrie 2016 nu veti avea CCM semnat asa va trebuie ca v-ati dus ca ,,vitele" in sindicatul Chimistul sindicatul Conducerii.

17 camere in caminul de nefamilisti nr. 3 al Oltchim SA Ramnicu-Valcea

#49103 17 camere in caminul de nefamilisti nr. 3 al Oltchim SA Ramnicu-Valcea

2016-11-30 19:12

Detalii de contact

ROMINSOLV

GEANINA CIUBUC

ROMINSOLV SPRL

Sună la

0735.855.650

Alte telefoane:

021.3211342

Detalii

Consorțiul de Administratori judiciari ai Oltchim SA organizează vânzarea a 17 camere de cămin printr-o serie de licitații publice cu strigare, organizate la sediul Oltchim SA- în reorganizare, din Râmnicu-Vâlcea, Str. Uzinei Nr. 1 , Județul Vâlcea, camera 4. Prima licitație va avea loc în data de 7 Decembrie, la ora 12.

Căminul de nefamiliști este alcătuit din patru etaje. În ceea ce privește prețurile de pornire ale celor 17 camere, acestea sunt următoarele:

Camera 5 - 6202 Euro
Camera 7 - 6202 Euro
Camera 17- 6202 Euro
Camera 23- 12036 Euro
Camera 26- 5759 Euro
Camera 30 - 5759 Euro
Camera 34 - 5759 Euro
Camera 39- 6283 Euro
Camera 41 - 6283 Euro
Camera 55 - 5906 Euro
Camera 62 - 5906 Euro
Camera 65 - 6283 Euro
Camera 73 - 5906 Euro
Camera 74-75 - 12.036 Euro
Camera 90 - 5906 Euro
Camera 124 - 5611 Euro
Camera 10 - 6202 Euro

Camerele scoase la vânzare sunt proprietatea Oltchim SA conform Certificatului de Atestare a Dreptului de Proprietate Asupra Terenurilor seria M03 nr. 3764 și sunt individualizate conform Actului de Dezmembrare.

Căminul numărul 3 este situat pe Str. Mihai Viteazul Nr. 45 , Rm. Vâlcea , Județul Vâlcea, cod poștal 240195. În prezent camerele sunt ocupate de chiriași, care sunt beneficiarii unor contracte de închiriere care expiră la data de 31.12.2016.

Camerele au grup sanitar si contor de apă caldă si apă rece, dar alimentarea cu energie termică și curent electric sunt la comun. Bucătariile deservesc locatarii palierului unde sunt amplasate și au alimentare cu gaz metan pentru două focuri/bucătărie/palier.

Caracteristici

  • Nr. camere:1
  • An construcţie:Între 1941 şi 1977
  • Tip imobil:bloc de apartamente

Specificaţii

Utilităţi

  • Utilitati generale: Curent, Apa
 

Stadiu executare

  • Licitaţia publică este metoda prin care o bancă, cu ajutorul unui executor judecătoresc, poate vinde proprietăţile urmărite în cadrul executărilor silite. De obicei, locul de desfăşurare a licitaţiilor este fie la sediul executorului judecătoresc, fie la sediul băncii creditoare. Participarea la licitaţie presupune îndeplinirea unor condiţii ce sunt menţionate în publicaţia de vânzare. Licitaţiile reprezintă oportunităţi de a cumpăra proprietăţi sub valoarea de piaţă a acestora şi de aceea se recomandă urmărirea în timp a proprietăţilor care prezintă interes.

https://www.imobiliare.ro/licitatii-


Musafir

#49104 Re: CLANURILE MAFIOTE TRASE PE LINIE MOARTA LA CET. OLTCHIMISTI, VA MAI ADUCETI AMINTE DE COCLET?

2016-12-01 12:27


Musafir

#49105 PENTRU PIPEREA & CO. SI MARII PRACTICIENI IN INSOLVENTA: TEAPA CU LEGEA-N MANA!

2016-12-01 13:10

 
 
ASA ESTE SI LA OLTCHIM: "Legile insolventei au devenit o culegere de metode „brevetate” de fraudat partenerii de afaceri, angajatii si mai ales statul, fara sa risti sa intri la puscarie."
 
 
 

Insolventa – cum sa dai o teapa legal

Legile insolventei au devenit o culegere de metode „brevetate” de fraudat partenerii de afaceri, angajatii si mai ales statul, fara sa risti sa intri la puscarie. Azi prezentam un prim episod despre aceasta mare manevra acoperita legal care saraceste mii de oameni si imbogateste doar cativa „baieti destepti”.

Fenomenul insolventei – propagat cu viteza jocurilor piramidale de trista amintire – a devenit una din principalele cauze ale actualului blocajului economic din tara si constituie o lovitura sub centura data mediului de afaceri si bugetului de stat. Conform cifrelor vehiculate pe piata financiara, daca pe 2008 (cand nu se stia de criza) au existat circa 14.000 de firme intrate in insolventa, anul trecut s-au declarat peste 23.000. Iar pe 2010 putem asista la o explozie si mai mare. In prezent, pentru cei care nu cunosc, fenomenul este generat, chipurile, exclusiv de criza sau incompetenta managerilor societatilor comerciale. In realitate, el se datoreaza intr-o buna masura si legilor strambe, date cu dedicatie, fortate de grupuri de interese care au intuit din timp ce se va intampla. Gravele lacune din pachetul de legi al insolventei legiferate din 2006 incoace, au deschis o adevarata Cutie a Pandorei, devenind pentru unii cea mai buna cale prin care sa dai teapa partenerilor de afaceri, angajatilor si statului. Fara sa raspunzi.

Sclavia mascata

Unul dintre efectele cele mai nocive ale lacunelor din legile insolventei este posibilitatea pentru angajator de a trage teapa propriilor angajati, dar si bugetului de stat al asigurarilor sociale. Cu efectul unor teribile drame sociale. In ultima vreme, mii de oameni au fost concediati ca efect al insolventei si trimisi acasa fara plata salariilor compensatorii si a drepturilor salariale pe mai multe luni. In mod normal, vinovatii ar trebui sa faca puscarie pentru asemenea situatii, pentru ca au pacalit lumea si nu au luat masuri de anuntare din timp a instantei de judecata asupra starii de insolventa (chiar de cand aparea ca iminenta). Din nou legea insolventei e protectiva, iar salariatii inselati (care au fost folositi luni in sir pe post de sclavi de catre administratorii care stiau ca n-au cu ce plati) sunt nevoiti sa astepte ani de zile prin instanta, pana se imparte masa credala. Asteapta la mana unui lichidator si a unui judecator sindic (care de multe ori „fac echipa”), pentru ca nu-si pot face dreptate in instantele de litigii de munca datorita unui aberant articol 36, introdus dinadins in Legea insolventei nr. 85/2006, conform caruia: „De la data deschiderii procedurii se suspenda de drept toate actiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creantelor asupra debitorului sau bunurilor sale”.

Niku

#49106 Sindicatul ALOooooooooo

2016-12-02 17:08

Sindicatul reprezentativ cereți măriri de salarii ca au ajuns femeile de serviciu din școli și instituții de stat să i- a mai multi banii decât noi care lucram in industrie.Alooooooo dormiți.V reți numai bani din cotizații ,o să mai luați o lună dacă nu negociați corect.

Sindicatul Chimistul

#49107 vrem cascaval

2016-12-02 17:44

NiKule ne pare rau dar vei fi dezamagit ce vom face cu CCM-ul asta este viata va multumim pentru cele 210 milioane lei care ne intra in cont lunar ,o sa mai luam grosu de la cei carora le vom semna CCM-ul asa cum vor ei.


Musafir

#49108 Re: vrem cascaval

2016-12-04 09:40


Musafir

#49109 Re: VREM ZLOTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII,,,,,,,,,,,DE UNDE CASCAVAL?

2016-12-04 15:20

#49108: - Re: vrem cascaval 

 INAINTE DE A MINCA CASCAVAL AI MINCAT KAKAT CU CRA CRA TAMBALAGIUL MAI GAOZARULE,NU M AS SUPARA DACA MI AI FACE SI O FELATIE CU LARGUTA,AAAAAAAAAAAAAALUP IGUS,INTELEGI CIT SINT DE ANALFABET?


Musafir

#49110 Miza de zeci de milioane de euro din afacerea CFR Mesagerie

2016-12-05 12:47

Hassan Awdi, fostul patron al companiei, îl acuză pe Remus Borza că a vândut 
170 de vagoane cu 2.000 lei bucata, deşi 
acestea valorau 
50 mil. euro
În plângerea penală adresată DNA, 
judecători, procurori, avocaţi şi poliţişti sunt acuzaţi că au obstrucţionat justiţia, sustrăgând sau 
distrugând probe 
şi înscrisuri 
Hassan Awdi, fostul patron al CFR Mesagerie şi al SC Rodipet SA (actuala Network Press Concept), a înaintat procurorilor anticorupţie o plângere penală pe numele administratorului judiciar Remus Borza - reprezentant al EuroInsol, societate care a administrat CFR Mesagerie - acuzându-l că a vândut la preţ de fier vechi 170 de vagoane a căror valoare de piaţă s-ar fi ridicat la 50 milioane de euro. Spre comparaţie, menţionăm că CFR Mesagerie a fost achiziţionată la data de 10 decembrie 2004 de la SNTCF CFR Călători SA la preţul de 7,27 miliarde lei vechi, echivalentul a 187.303 euro la cursul din 10 decembrie 2004.
Plângerea penală remisă DNA se referă, de asemenea, şi la mai mulţi judecători, avocaţi, procurori şi poliţişti care ar fi instrumentat în mod fraudulos dosarul în urma căruia Hassan şi Mehdi Awdi au primit pedepse privative de libertate de 10 ani.
În plângere, Hassan Awdi îi acuză, printre altele, de "distrugerea, degradarea şi aducerea în stare de faliment a societăţilor comerciale din Grup Awdi", precum şi de obstrucţionare a justiţiei, respectiv "sustragerea sau distrugerea de probe ori de înscrisuri", "fapte ce, în esenţă, constau în sustragerea documentelor din dosarul de la instanţă de mai multe ori, respectiv confiscarea banilor firmelor Awdi Grup şi vânzarea proprietăţilor pe piaţa neagră, folosirea banilor în uz personal, falsificarea vânzărilor, înstrăinări nejustificate prin nedepunerea de documente în instanţă".
Datoria inventată a CFR Mesagerie ar fi trebuit acoperită cu valoarea bunurilor vândute
Concret, fostul patron al CFR Mesagerie susţine că, deşi a depus documente ale CFR Mesagerie, Supremo Corporation, Piramid Corporation şi Rodipet Courier la dosarul 13652/P/2006 de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Sector 1 Bucureşti şi de trei ori în dosarul 35760/3/2006 de la Tribunalul Bucureşti Secţia VII Comercială, acestea au dispărut, ceea ce a dus la anularea tuturor contractelor încheiate de aceste societăţi şi la executarea proprietăţilor deţinute de acestea.

Printre altele, Hassan Awdi menţionează în plângere că, până la acest moment, ştie "cu siguranţă că EuroInsol a vândut, fără să depună dovezi la dosarul cauzei" bunuri ale CFR Mesagerie în valoare de 3,5 mil. euro situate în toate judeţele ţării (aproximativ 75 de birouri din toate gările din ţară), 164 - 170 de vagoane ale CFR Mesagerie. "80% dintre ele erau complet reparate, iar fiecare era în valoare de 300.000 - 800.000 euro. Unul nou este aproape 1 milion de euro. De ce Euroinsol le-a vândut la 2.000 RON??? Valoarea comercială era de minimum 50.000.000 euro. De ce au fost vândute de Euroinsol la doar 2.


000 RON??? Judecătorii Roventa Elena, Nestor Raul Alexandru, EuroInsol, Remus Borza, procurorii Hosu şi Tudosan, directorii de la CFR SA şi CFR Călători sunt în totalitate responsabili pentru această valoare", se arată în plângere, cu menţiunea că "datoria inventată a CFR Mesagerie ar fi trebuit acoperită de activele vândute de Euroinsol şi Remus Borza".
CFR Mesagerie, cumpărată cu mai puţin de 190.000 euro
CFR Mesagerie a fost scoasă la licitaţie în perioada 15 septembrie 2003 - 10 noiembrie 2004, interesate arătându-se numai două societăţi comerciale - Guard 24 şi Monalisa Investments -, ambele controlate de omul de afaceri Hassan Awdi. 
Pachetul de acţiuni a fost adjudecat de către SC "Monalisa Investments" SRL, pe 10 decembrie 2004, cu preţul de 7,27 miliarde de lei vechi (echivalentul a 187.303 euro la cursul de 38.814 lei/euro din data de 10 decembrie 2004), respectiv 25.000 lei vechi/acţiune. 
Conform contractului de vânzare-cumpărare, SC Monalisa Investments SRL se angaja, printre altele, ca, pe o perioadă de 5 ani, să nu falimenteze compania CFR Mesagerie SA şi să nu facă disponibilizări de personal, în caz contrar fiind nevoită să renunţe la CFR Mesagerie în favoarea SNTFC "CFR Călători" SA, care i-ar fi restituit jumătate din preţul de vânzare.
Păcălit de şefii CFR?
Hassan Awdi notează în plângere că a achiziţionat CFR Mesagerie "la insistenţele domnului Ioan Preda, direct general adjunct al Rodipet SA, care a prezentat firma ca fiind una profitabilă de pe urma căreia Rodipet ar fi putut beneficia de subvenţia la transportul presei la preţul de 1 leu/tona transportată,  indiferent de distanţă".
Potrivit acestuia, 5 ani mai târziu a aflat că directorii CFR Călători au "înşelat cumpărătorul prin existenţa unui protocol secret semnat între CFR Mesagerie şi CFR Călători în anul 2002 şi care a fost anulat imediat după adjudecarea licitaţiei, lucru neprezentat cumpărătorului".
"Prin acest protocol, CFR Călători acoperea toate pierderile companiei CFR Mesagerie până la pragul de rentabilitate. Această anulare a protocolului a afectat situaţia financiară a firmei, ducând la pierderi de 500.000 - 1.000.000  euro/lună. Mai mult decât atât, vânzătorul a înşelat cumpărătorul şi în privinţa numărului de angajaţi. În caietul de sarcini era prezentat un număr de aproximativ 600 de angajaţi, iar în realitate numărul acestora depăşea 900. Aceste noi pierderi ale CFR Mesagerie au fost acoperite prin infuzii de capital şi prin facilităţi comerciale oferite de firmele membre Awdi Group, printre care Supremo Media, Piramid Corporation, Guard 24 Security Systems SRL, Intelbiz Solutions şi Monalisa Investments SRL, care era şi acţionarul majoritar. Monalisa Investments SRL a notificat de mai multe ori vânzătorul, CFR Călători, Parlamentul României şi Guvernul că trebuie să preia înapoi firma, în caz contrar va intra în faliment. Aceştia au refuzat, iar ceea ce am prevăzut s-a întâmplat, firma intrând în faliment!", notează Hassan Awdi.

Musafir

#49111 MOS NICULAIE SI MOS GHEORGHE - ADMINISTRATORI JUDICIARI LA OLTCHIM

2016-12-05 14:59

 

MOS NICULAIE SI MOS GHEORGHE - ADMINISTRATORI JUDICIARI LA OLTCHIM - PENTRU OLTCHIMISTI SI PENTRU CEI 1.200 DE DISPONIBILIZATI.

Uitati-va in ghetute!
click
http://imgur.com/h4FMwuY

 

ORICUM LA FOTA I ATI SUPT O BINE NEMERNICILOR

#49112 Re: MOS NICULAIE SI MOS GHEORGHE - ADMINISTRATORI JUDICIARI LA OLTCHIM

2016-12-06 18:11

#49111: - MOS NICULAIE SI MOS GHEORGHE - ADMINISTRATORI JUDICIARI LA OLTCHIM 

 PAI CE SA CREDEM GAOZAREEEE,CA ASTA AI LUAT CU TATI CERNEV PRIN BOTURII?

Judecător al Tribunalului Vâlcea eliberat din funcție…

#49113 Judecător al Tribunalului Vâlcea eliberat din funcție…, Mihaela-Camelia Cazangiu

2016-12-08 10:21

30 noiembrie 2016

Zilele trecute, presedintele Romaniei, Klaus Iohannis, a semnat mai multe decrete, printre care s-a numarat si cel privind eliberarea din funcția de judecător al Tribunalului Vâlcea a doamnei Mihaela-Camelia Cazangiu, care de joi, 1 decembrie 2016, se pensioneaza.

Mihaela Camelia Cazangiu a ocupat functia de judecator al Tribunalului Valcea inca din anul 1998 si pana in prezent. Inainte insa, adica din 1991 si pana in 1998, ea a fost judecator al Judecatoriei Ramnicu Valcea. Mihaela Cazangiu si-a desfasurat activitatea in ultimul timp la Sectia Civila II din cadrul Tribunalului Valcea.

 http://www.gazetavalceana.ro/2016/11/30/


Musafir

#49114 “Halatul! Cat costa halatul, doamna?"

2016-12-08 12:24

#49113: Judecător al Tribunalului Vâlcea eliberat din funcție… - Judecător al Tribunalului Vâlcea eliberat din funcție…, Mihaela-Camelia Cazangiu 

 

SCHIMBARI MAJORE LA OLTCHIM???

DE LA 1 DECEMBRIE 2016 - JUDECATORUL SINDIC CARE SE OCUPA DE DOSARUL DE INSOLVENTA AL OLTCHIM - MIHAELA CAZANGIU, A IESIT LA PENSIE.

SE VA SCHIMBA CEVA IN DERULAREA PROCESELOR (DESCHISE DE DISPPONIBILIZATI OLTCHIMULUI) PENTRU RECUPERAREA DREPTURILOR SALARIALE?

TI AI DRACULUI DE NEMERNICIIIIIIIIII.

#49115 BA PENALULE DE GUTAU,MAI ALUP IGUS LA FOTA CU GHIOCA SI CERNEV?

2016-12-09 14:01

#49114: - “Halatul! Cat costa halatul, doamna?" 

 FRATILOR PENALUL DE GUTAU A TRECUT LA PSD,DEFAPT LA FINUL ROMEO RADULESCU,SA I FOOOOOOOOOOTA FOTA N BOTURI?...............VOTATI PROSTILOR DE VALCEA SI OLTCHIM,VOTATI VA MAMICUTELE CERNEVISTILOR IMPUTITIII.

ATI UITAT FU..TU..VA N BOTURI DE VITEEEEE

#49116 Re: BA PENALULE DE GUTAU,MAI ALUP IGUS LA FOTA CU GHIOCA SI CERNEV?

2016-12-09 14:33

#49115: TI AI DRACULUI DE NEMERNICIIIIIIIIII. - BA PENALULE DE GUTAU,MAI ALUP IGUS LA FOTA CU GHIOCA SI CERNEV? 

 SA VA FOOOOOOOOOOOOT MAMICUTELE PRIN BOTURI DE HOTII SI HANDELI CERNEVISTII, VALCENI HANDICAPATI SI PENALIII,CE V A SPUS FOTA DE PENALUL GUTAU?,,,,,,,,,,,,,,,,ACUM E FRATE CU FINUL ROMEO RADULESCU,NE AU MURIT DEGEABA FINII,COPIII ,PARINTII SI NEPOTIII,DRACU SA VA IA DE RETARDATII.SA L PUPATI PE FOTA N POOOOLICICA,ATIT.

Diculoiu, a ieşit, din nou, la atac

#49117 Diculoiu, a ieşit, din nou, la atac

2016-12-09 15:50

Fostul lider de sindicat de la SC Oltchim, Mihai Diculoiu, a ieşit, din nou, la atac şi spune că actuala conducere a combinatului chimic duce societatea la faliment: ”SC Oltchim Rm. Vâlcea (fosta Combinat chimic, respectiv CIPA), înfiinţată în 26.05.1966 s-a dezvoltat an de an ajungând să realizeze în 2008 o cifră de afaceri anuală de 600 milioane de euro faţă de 92 milioane dolari în 1992. În 12.11.2008 se opreşte Pch Piteşti, se opresc înstalaţiile de PVC şi se reduce capacitatea de producţie de la 50 milioane euro lunar la 30 milioane euro lunar. Se fac demersuri la Preşedinţia României şi la Guvernul României, primul ministru Emil Boc şi Preşedintele Băsescu şi miniştiii economiei care vizitează Oltchim şi fac promisiuni, inclusiv intervenţii la UE pentru creditare şi conversie în acţiuni a creanţei AAAS. În 07 .03.2012 se obţine avizul UE pentru conversie, dar Guvernul Ponta la întâlnirea din 19.07.2012 de la sediul Guvernului promite, dar nu relizează conversia şi scoate în 18.09.2012 SC Oltchim la privatizare, care a eşuat. Ulterior se pregăteşte insolvenţa Oltchim:
– în 22 .08.2012 se opreşte alimentarea cu energie electrică şi până în 24.10.20112 se opresc toate capacităţile de producţie;
– se schimbă conducerea executivă şi în 25.10.2012 se pornesc o parte din capacităţile de producţie pentru o cifră de afaceri lunară de 5 milioane euro;
– în 30.01.2013 se declară insolvenţa Oltchim-procedură generală, precizând în şedinţa CA că se acordă sprijin financiar de 45 milioane de euro în baza unui memorandum al Guvernului (memorandum care nu a existat şi nu a fost difuzat);
– în 15.06.2013 se disponibilizează 929 salariaţi Oltchim prin decizia administratorilor judiciari şi administratorului special fără a li se acorda plăţile compensatorii conform CCM Oltchim, apoi în decembrie 2015 se disponibilizează alţi 250 salariaţi;
– în 22.04 2015 se aprobă de judecătorul sindic planul de reorganizare Oltchim, care nu include programul de plăţi a creanţelor şi prevede o strategie de vânzare a Oltchim SPV, care până în prezent nu s-a relizat încă.
Astăzi Oltchim, după aproape 4 ani de insolvenţă, a obţinut rezultatele:
– funcţionează la 15 milioane de euro/lună
– administratorii judiciari primesc fiecare lunar 50 000 euro, cei 11 directori primesc fiecare lunar 12 000 lei.
S-au şters prin planul de reorganizare 500 milioane euro şi UE face investigaţii pentru acest jaf. S-a prelungit planul de reorganizare cu încă un an (deci până în 22.04.2019). Se intenţionează vânzarea de pachete de active, dar adunarea creditorilor nu a aprobat.
Unde sunt partidele politice, care este atitudinea parlamentarilor şi a Guvernului României faţă de jaful de la Oltchim?”.

http://www.monitoruldevalcea.ro/arhive/10916

 

LA NEA MIHAI DECIT SA I O LNGETIIIIIIIIII

#49118 Re: Diculoiu, a ieşit, din nou, la atac

2016-12-09 18:43

#49117: Diculoiu, a ieşit, din nou, la atac - Diculoiu, a ieşit, din nou, la atac  

 PAI SA LE SOOOOOOGETI POOOOLILE LUI DICULOOUU SI FOTA MAI TGURINE MARCELO,BIDNU,MATULESCUHOTII OLTCHIMULIULI,INGERASII] SI RADU DE LA AFUMATI? CERNEVISTILOR[TALPASANU,MARDARE,PIRNEA,AVRAM,ETC]SA L PUPATI PE FOTA N POOOOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Musafir

#49119 Re: Diculoiu, a ieşit, din nou, la atac

2016-12-09 18:48

#49117: Diculoiu, a ieşit, din nou, la atac - Diculoiu, a ieşit, din nou, la atac  

 V AM PUS O CERNEVISTILOR CARE VA STITI CU TALPASANU INCA DIN 2013,HAHAHA,ASTA A FOST FOTAAAAAA,APROPOOOOO,EU PENSIONARUL IN DREPT.

O INTREBARE PT. KAKATII DE LA UTILITATI,E DE LA FOTA,

#49120 Re: Re: Diculoiu, a ieşit, din nou, la atac

2016-12-10 01:04

#49119: - Re: Diculoiu, a ieşit, din nou, la atac  

 PT. PROSTIII OLTCHIMULUI CARE AU PUS BOTUL LA CERNEV SI GHIOCA,CE ATI CISTIGAT ZAMFIRE SI SERBANE?..........SI VOI RESTUL DE CERNEVISTIII,CE ATI CISTGAT,POATE POOOLA LUI FOTICA,ALTCEVA,,,,,,,,,,,,,,,,,O SA VA VINA RINDUL KAKATILOR CERNEVISTIII,VA STITII.


Musafir

#49121 Re: Re: Re: Diculoiu, a ieşit, din nou, la atac

2016-12-10 15:45

#49120: O INTREBARE PT. KAKATII DE LA UTILITATI,E DE LA FOTA, - Re: Re: Diculoiu, a ieşit, din nou, la atac  

 DE SARBATORII TOTI INGINERII SI DIRECTORII OLTCHIMULUI SA L PUPATI PE FOTA N POOOOOOOLAAAAAA,TRADATORILO

R DE VITE RETARDATE


Musafir

#49122 Diculoiu SINT FERCIT KAKATILOR DE OLTCHIM,MI ATI SOOOOOOOPT POOOOLAAA,MIE FOTA

2016-12-10 15:50

160 de ani de rafinare: Arpechim, una dintre cele mai mari rafinării din țară,

#49123 160 de ani de rafinare: Arpechim, una dintre cele mai mari rafinării din țară,

2016-12-12 10:32

160 de ani de rafinare: Arpechim, una dintre cele mai mari rafinării din țară, transformată în depozit de carburanți

Rafinăria Arpechim de la Pitești, una dintre cele mai mari din România, a fost închisă definitiv în anul 2011, din rațiuni economice, în urma unei decizii luate de Consiliul de Supraveghere al OMV Petrom. Conducerea companiei a anunțat ulterior intenția de a dezafecta unele instalații și de a amenaja un depozit de carburanți pe platforma fostei rafinării.

*Mai multe imagini AICI

Amplasată la sud de municipiul Pitești, rafinăria avea o capacitate nominală de circa 3,5 milioane de tone pe an, fiind inițial proiectată ca parte a unui complex petrochimic.

Prima instalație a fost inaugurată în anul 1964, iar în 1971 rafinăria a fost integrată cu complexul petrochimic. Combinatul s-a extins treptat în anii următori, ajungând să aibă aproape 8.000 de angajați.

După 1990, rafinăria de la Pitești a aparținut, pe rând, de regia Autonomă a Petrolului, de Compania Română de Petrol și de Societatea Națională a Petrolului (SNP) Petrom, companie preluată în 2004 de austriecii de la OMV.

Combinatul petrochimic Arpechim — Pitești, 1989

În anul 2006, în urma unei investiții de peste 40 de milioane de euro, la rafinăria de la Pitești a fost inaugurată o instalație care permitea obținerea de carburanți cu conținut redus de sulf, în conformitate cu standardele europene. În același an, la Arpechim s-au rafinat 3,4 milioane de tone de țiței.

La începutul lui 2007, pe platforma Arpechim mai lucrau aproape 2.500 de salariați. Potrivit unui plan de externalizare a serviciilor anunțat de Petrom, numărul lor urma să se reducă la jumătate până la finalul anului.

Pe 28 mai 2007, autorizația de mediu a rafinăriei Arpechim a fost suspendată, ceea ce implica sistarea activității de producție pentru o perioadă de până la șase luni. Reprezentanții Agenției pentru Protecția Mediului Argeș și ai Comisariatului Județean Argeș al Gărzii Naționale de Mediu anunțau atunci că măsura a fost luată din cauză că unele măsuri pentru reducerea impactului activității asupra mediului nu au fost realizate în termenul stabilit.

Pe 1 iunie, Petrom anunța că a aprobat planul de închidere temporară a rafinăriei Arpechim și estima că în două luni vor fi realizate lucrările minime necesare încetării efectelor deciziei de suspendare a autorizației integrate de mediu.

Tot în anul 2007 s-a luat decizia concentrării activităților petrochimice din cadrul Arpechim într-o entitate legală separată, Petrochemicals Argeș, care să includă instalația de piroliză, extracția de aromatice, polietilena de joasă densitate și polietilena de înaltă densitate și o serie de facilități logistice.

Reorganizarea activității de petrochimie și informațiile privind vânzarea noii societăți au provocat numeroase proteste ale angajaților, care susțineau că le sunt periclitate locurile de muncă și unele drepturi salariale.

În ianuarie 2010, societatea Oltchim din Râmnicu Vâlcea anunța că a finalizat procedura de achiziție de la OMV Petrom SA a activelor petrochimiei din cadrul Arpechim Pitești. Noua entitate a primit numele de Divizia Petrochimică Bradu.

Combinatul petrochimic Arpechim — Pitești, 1989

Pe 24 martie 2011, Consiliul de Supraveghere al OMV Petrom a decis închiderea permanentă a rafinăriei Arpechim, urmând să achite salariaților ce vor fi disponibilizați, pentru plăți compensatorii și alte măsuri de protecție socială, circa 10 milioane de euro.

Conform unui comunicat al companiei petroliere, decizia a fost luată din rațiuni economice, având în vedere provocările economice fundamentale — rafinărie mică, ineficientă și fără ieșire la mare, cu un necesar ridicat de investiții. La acel moment erau necesare investiții de circa 100 milioane de euro pentru operarea rafinăriei, în condițiile în care marja de rafinare nu permitea funcționarea economică a unității.

Compania investigase în prealabil opțiunea vânzării, însă nu a fost identificat un cumpărător care să dispună de expertiză și resursele financiare necesare operării în siguranță a rafinăriei. Decizia a fost luată într-un context internațional în care o serie de capacități de rafinare din Europa se închideau sau erau puse la vânzare ca urmare a unei supracapacități de rafinare. România se confruntă și ea cu aceeași situație a supracapacității de rafinare, cu numai 40% din capacitate aflată în funcționare.

După anunțul închiderii rafinăriei, în spațiul public au fost lansate diverse variante de rezolvare a situației. Printre acestea s-au numărat cumpărarea rafinăriei de către Oltchim sau achiziționarea ei de către stat, în perspective revânzării ulterioare către un investitor interesat, însă niciuna nu s-a materializat.

A devenit însă o certitudine, în următoarea perioadă, disponibilizarea majorității celor peste 600 de salariați care încă mai lucrau la rafinăria Arpechim.

La începutul anului 2013, OMV Petrom anunța că va continua activitatea de conservare a rafinăriei Arpechim până când va obține autorizarea de demolare, în condițiile în care nu va exista niciun cumpărător. După câteva luni, directorul general executiv al companiei, Mariana Gheorghe, declara că o parte din instalațiile de la Arpechim vor fi operate în continuare ca depozit.

La începutul anului 2015, OMV Petrom a transmis Agenției pentru Protecția Mediului Argeș o notificare privind intenția de a demola unele instalații de la Arpechim. OMV Petrom a precizat ulterior că are intenția de a transforma rafinăria de la Pitești într-un depozit pentru activitatea de downstream.

La începutul acestui an, în februarie 2016, Mariana Gheorghe, întrebată dacă Petrom are de gând de repornească unitatea, a arătat că acest lucru nu s-ar justifica, întrucât există încă o supracapacitate pe piață de rafinare. "Ne așteptăm în continuare la închideri de rafinării, din cauza supracapacităților de procesare de pe piață. Nu există intenția de a reporni Arpechim în această situație. O parte din această rafinărie este utilizată pentru depozitarea carburanților și a țițeiului", a adăugat oficialul Petrom.

VALABILITATEA PLANULUI DE REORGANIZARE A SC OLTCHIM SA A FOST PRELUNGITA PANA LA 22 AUGUST 2017

#49124 VALABILITATEA PLANULUI DE REORGANIZARE A SC OLTCHIM SA A FOST PRELUNGITA PANA LA 22 AUGUST 2017

2016-12-12 10:33

VALABILITATEA PLANULUI DE REORGANIZARE A SC OLTCHIM SA A FOST PRELUNGITA PANA LA 22 AUGUST 2017

Conducerea societăţii Oltchim SA Râmnicu Vâlcea a informat recent acţionarii şi investitorii că în Dosarul nr. 887/90/2013, aflat pe rolul Tribunalului Vâlcea, având ca obiect cererea de insolvenţă a SC Oltchim SA, la termenul de judecată din data de 23 noiembrie 2016, instanţa a dispus următoarea soluţie pe scurt: „În temeiul dispoziţiilor art. 101 alin. 5, raportat la art. 95 alin. 4 din Legea nr. 85/2006, confirmă prelungirea duratei executării planului de reorganizare judiciară a debitoarei SC Oltchim SA cu o perioadă de încă un an, prelungire aprobată în cadrul Adunării Generale a Creditorilor din data de 22 august 2016. Cu drept de recurs în termen de 7 zile de la comunicare”. Acest lucru înseamnă că valabilitatea planului de reorganizare a combinatului chimic vâlcean a fost prelungită până la data de 22 august 2017. Anul trecut, condiţiile preliminare pentru depunerea planului de reorganizare a activităţii SC Oltchim SA, conform Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei au fost îndeplinite, după cum urmează: consorţiul de administratori judiciari şi-a exprimat intenţia de a propune un plan de reorganizare a activităţii SC Oltchim SA; tabelul definitiv de creanţe al debitoarei a fost depus la dosarul cauzei şi a fost afişat la uşa instanţei la data de 8 ianuarie 2015, conform prevederilor art. 74 alin. 1 din Legea nr. 85/2006; planul de reorganizare s-a înregistrat la dosarul cauzei în termenul legal de 30 de zile prevăzut de art. 94 alin. 1 litera b din Legea 85/2006. Planul prevede ca modalitate de reorganizare a SC Oltchim SA restructurarea operaţională, restructurarea corporativă şi conversia parţială sau totală a creanţelor creditorilor bugetari în părţi sociale, precum şi vânzarea activităţii societăţii. Modalităţile de acoperire a pasivului, sursele de finanţare, precum şi programul de plată a creanţelor sunt prezentate în capitolul „Modalităţi de acoperire a pasivului şi sursele de finanţare. Termenul de executare a planului de reorganizare a SC Oltchim SA este de 36 de luni de la data confirmării acestuia, cu posibilitatea de prelungire în condiţiile legii.
 
 
Planul de reorganizare este în acord cu interesele prioritare ale creditorilor
 
Planul de reorganizare a SC Oltchim SA prevede criterii clare cu privire la implementarea cu succes a acestuia şi ieşirea din insolvenţă a debitorului înainte de termenul maxim prevăzut de plan. În cazul în care, pe parcursul executării planului de reorganizare al SC Olthim SA vor interveni elemente noi în legătură cu strategia de reorganizare avută în vedere la această dată, planul va putea fi modificat, dar cu respectarea condiţiilor legale în acest sens. Planul de reorganizare va fi considerat ca fiind finalizat cu succes înainte sau la expirarea perioadei de 36 de luni în cazul în care creditorii SC Oltchim SA au fost plătiţi cu sumele prevăzute în programul de plată al creanţelor. Pe durata implementării planului de reorganizare, conducerea activităţii curente va fi păstrată de debitor, consorţiul de administratori judiciari având atribuţii de raportare lunară către creditori cu privire la gradul de îndeplinire a planului de reorganizare şi, respectiv, de avizare a plăţilor în aceleaşi condiţii ca şi în perioada de observaţie. Atribuţiile stabilite în mod expres prin plan în sarcina administratorului special al SC Oltchim SA sunt următoarele: va asigura conducerea executivă a societăţii debitoare; va reprezenta societatea în faţa instanţelor de judecată şi în relaţia cu terţii; va efectua acte de administrare şi de dispoziţie, inclusiv cu privire la orice activ sau părţi sociale deţinute de societatea debitoare, în condiţiile şi limitele prevăzute prin plan; va efectua sau aproba toate plăţile societăţii şi va monitoriza implementarea planului de reorganizare; va putea efectua orice alte operaţiuni sau acte necesare punerii în aplicare a prevederilor planului. Atribuţiile administratorului special al SC Oltchim SA menţionate mai sus au caracter exemplificativ, acesta urmând să exercite toate atribuţiile care decurg din exercitarea acestei calităţi. Măsurile din planul de reorganizare sunt în acord cu prevederile legale în materie, dar şi cu interesele prioritare ale creditorilor. Planul de reorganizare are în vedere, în principal, identificarea unui investitor care să preia (total sau parţial) patrimoniul sau afacerea SC Oltchim SA, precum şi conversia parţială a datoriilor societăţii în acţiuni ale acesteia. Ulterior finalizării transferului de active între SC Oltchim SA şi SC Oltchim SPV SRL va avea loc cesionarea părţilor sociale care vor fi deţinute de societatea debitoare în SC Oltchim SPV SRL către terţ, vânzare care va fi perfectată în termen de 30 de zile calendaristice de la notificarea finalizării transferului activelor. Conform art. 3 alin. 1 pct. 22 din Legea nr. 85/2006, programul de plată a creanţelor este tabelul de creanţe inclus în planul de reorganizare, care cuprinde: cuantumul sumelor pe care SC Oltchim SA se obligă să le plătească acestora în perioada de reorganizare judiciară, prin raportare la tabelul definitiv al obligaţiilor şi la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare; dar şi termenele la care societatea se obligă să plătească aceste sume.
 
 
 
 
VALABILITATEA PLANULUI DE REORGANIZARE A SC OLTCHIM SA A FOST PRELUNGITA PANA LA 22 AUGUST 2017

#49125 Re: VALABILITATEA PLANULUI DE REORGANIZARE A SC OLTCHIM SA A FOST PRELUNGITA PANA LA 22 AUGUST 2017

2016-12-12 10:38

#49124: VALABILITATEA PLANULUI DE REORGANIZARE A SC OLTCHIM SA A FOST PRELUNGITA PANA LA 22 AUGUST 2017 - VALABILITATEA PLANULUI DE REORGANIZARE A SC OLTCHIM SA A FOST PRELUNGITA PANA LA 22 AUGUST 2017 

 

În planul de reorganizare se prevede modalitatea de privatizare a societăţii
 
Potrivit planului de reorganizare a SC Oltchim SA, masa credală se compune din 4 categorii de creditori: categoria creanţelor garantate; categoria creanţelor salariale; categoria creanţelor bugetare şi categoria creanţelor chirografare. Planul de reorganizare prevede existenţa celei de-a cincia categorii de creanţe, respectiv categoria creanţelor chirografare, care include creanţele creditorilor CET Govora şi Administraţia Bazinală de Apă Olt. În urma unei analize atente a posibilităţilor financiare ale SC Oltchim SA s-a decis un program de plată care presupune achitarea în proporţii diferite a creanţelor, astfel cum acestea figurează în tabelul definitiv al obligaţiilor, după cum urmează: plata unui procent de 70% din suma netă (reprezentând diferenţa dintre preţul de vânzare a patrimoniului şi afacerii SC Oltchim SA şi plăţile aferente datoriilor curente şi cheltuielilor de procedură) către categoria creanţelor garantate, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data încasării de către societatea debitoare a preţului aferent vânzării părţilor sociale ale SC Oltchim SPV SRL. Valorificarea patrimoniului SC Oltchim SA către un terţ (investitor), interesat de continuarea activităţii societăţii se va putea realiza prin înfiinţarea SC Oltchim SPV SRL - transferul afacerii şi patrimoniului SC Oltchim SA către o persoană juridică română, cu asociat unic SC Oltchim SA, cu personalitate juridică distinctă de SC Oltchim SA şi cu aport integral constituit de aceasta din urmă, sub formă de aport în natură şi numerar şi cesionarea părţilor sociale care vor fi deţinute de societatea debitoare în SC Oltchim SPV SRL către investitor. În acest fel, valorificarea integrală a patrimoniului societăţii debitoare către un investitor, interesat de continuarea activităţii SC Oltchim SA se va face cu respectarea următoarelor coordonate: se va înfiinţa SC Oltchim SPV SRL, persoană juridică română cu asociat unic (SC Oltchim SA), cu personalitate juridică distinctă de SC Oltchim SA şi cu aport integral constituit de aceasta din urmă, sub formă de aport în natură şi numerar; se vor transfera către SC Oltchim SPV SRL activele SC Oltchim SA, localizate pe platforma industrială Râmnicu Vâlcea sau în cadrul Diviziei Petrochimice Bradu, drepturile de proprietate intelectuală, brandul, clientela, contractele cu furnizorii şi clienţii, precum şi toţi salariaţii SC Oltchim SA existenţi la momentul transferului aferentei fiecărei platforme industriale - Râmnicu Vâlcea sau Divizia Petrochimică Bradu, ca şi toate autorizaţiile şi avizele necesare funcţionării şi desfăşurării activităţii. Ca să nu fie nici un dubiu, se are în vedere valorificarea prin intermediul SPV-ului, împreună sau separat, a celor două platforme industriale - Râmnicu Vâlcea şi Divizia Petrochimică Bradu. Aceasta se va decide în funcţie de interesul manifestat de potenţialii investitori. Caietul de prezentare în vederea vânzării se va modifica corespunzător, pornind de la întregul activ, care este cuprins acum în acesta. Nu se vor transfera datoriile SC Oltchim SA născute anterior datei transferului. SC Oltchim SPV SRL va prelua întreprinderea funcţională a SC Oltchim SA, ca afacere în curs de exercitare. Având în vedere că de la SC Oltchim SA se transferă către SC Oltchim SPV SRL întreprinderea funcţională, ca afacere în curs de exercitare, SC Oltchim SPV SRL va prelua obligaţiile de mediu, astfel cum sunt stabilite prin toate şi oricare dintre autorizaţiile sau avizele de mediu. Odată cu transferul activelor, SC Oltchim SA va dobândi părţi sociale echivalente în SC Oltchim SPV SRL.
 
 
Oltchim a scos la licitaţie 87.918 certificate de emisii de gaze cu efect de seră
 
Consorţiul de administratori judiciari ai SC Oltchim SA, Rominsolv şi BDO Business Restructuring organizează, în data de 13 decembrie 2016, la sediul BDO Business Restructuring din Bucureşti o licitaţie publică pentru valorificarea a 87.918 certificate de emisii de gaze cu efect de seră, proprietatea SC Oltchim SA. Ofertanţii care doresc să participe la licitaţie trebuie să depună la sediul BDO Business Restructuring, cel mai târziu în data de 12 decembrie 2016, documentele specificate în cuprinsul caietului de prezentare, care poate fi achiziţionat de la sediul BDO Business Restructuring pentru suma de 500 lei (exclusiv TVA). Anul trecut, conducerea SC Oltchim SA a organizat o altă licitaţie publică pentru valorificarea a 92.000 de certificate de emisii de gaze cu efect de seră, proprietate a SC Oltchim SA. Având în vedere că SC Oltchim SA îşi desfăşoară activitatea în două amplasamente diferite, respectiv Platforma chimică Râmnicu Vâlcea şi Divizia Petrochimică Bradu (punct de lucru), autorităţile competente de mediu au emis documente evidenţiind obligaţiile de mediu care revin fiecărui amplasament: autorizaţii integrate de mediu, autorizaţii privind emisiile de gaze cu efect de seră, acorduri şi avize de mediu, etc. Politica de mediu a SC Oltchim SA este strâns legată de politica economică a societăţii şi se axează pe următoarele direcţii principale: valorificarea superioară a resurselor primare de materii prime şi energie cu efecte asupra minimizării cantităţilor de deşeuri, de ape reziduale, de poluanţi din ape, aer şi scăderea costurilor unitare pe tona de produs; îmbunătăţirea continuă a aspectelor de mediu, în special a celor semnificative, pe baza programelor de management de mediu, planului de acţiuni (parte integrantă a autorizaţiei integrate de mediu) având stabilite obiective, ţinte, termene şi responsabilităţi; respectarea legislaţiei de mediu române şi alinierea la directivele Uniunii Europene. Întrucât pe amplasamentul Diviziei Petrochimice Bradu nu s-a desfăşurat activitate în ultimii ani nu există influenţă asupra factorilor de mediu. Activitatea pe amplasamentul SC Oltchim SA a fost reglementată din punct de vedere al mediului, prin Autorizaţia Integrată de Mediu nr. 14/25 august 2006, revizuită în data de 18 iunie 2012, emisă de Agenţia Regională pentru Protecţia Mediului Craiova. Societatea are în funcţiune un sistem de monitorizare a tuturor factorilor de mediu prin laboratoarele proprii, cât şi de către institute şi firme de specialitate. În conformitate cu Planul Naţional de Alocare al emisiilor de gaze cu efect de seră, în anul 2013, SC Oltchim SA a primit, cu titlu gratuit, un număr de 192.000 de certificate de emisii de gaze cu efect de seră, din care 182.500 de certificate pentru platforma Râmnicu Vâlcea şi 9.500 de certificate pentru Divizia Petrochimică Bradu. În anul 2013 societatea a realizat 78.700 de tone CO2, din care 421 de tone de către Divizia Petrochimică Bradu. S-au executat analize conform graficelor de supraveghere aprobate de conducerea SC Oltchim SA şi de APM Vâlcea, atât pe fluxurile de ape uzate interne, cât şi pe cele două evacuări finale. Analizele s-au executat la Laboratorul Eco-Toxicologie din cadrul Serviciului Control Calitate Laboratoare din SC Oltchim SA şi de către INCD Eco.ind Bucureşti - Sucursala Râmnicu Vâlcea.