Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Musafir |
#35776 IA DE LA PICASSO PIPEREA,IA ZLOTII LUI ZAREMBA PRIN GURITA2015-03-30 13:54LASA BORFASULE DE PIPEREA CA NOI STIM CUI FACI JOCURILE MAI NEMERNICULE,NE CREZI PROSTI? |
Musafir |
#35777 Re: Re: Piperea: "Electrica Furnizare a contestat planul de reorganizare a Oltchim"! NU SE POAAAATE.2015-03-30 13:57Ametitii astia din "managementul performant" de la OLTCHIM "spun" in "situatiile financiare preliminate / 2014 (click mai jos)" ca in anul 2014 numarul mediu de salariati a fost de 2267. De aici rezulta ca in acest moment sunt sub 2267 salariati in Oltchim. http://i.imgur.com/NKCUhDv.png?1
|
CREANTELE OLTCHIM. Musafir |
#35778 Re: Re: Re: Piperea: "Electrica Furnizare a contestat planul de reorganizare a Oltchim"! NU SE POAAA2015-03-30 14:22 http://i.imgur.com/CW5MCnt.jpg < = NOTA CU STAMPILE SI SEMNATURI = 918
http://i.imgur.com/IrnxE18.jpg <= ALT DOCUMENT CU STAMPILE SI SEMNATURI = 929 conform si rominsolv si bdo si site-urilor
http://i.imgur.com/YceY8Ey.jpg <= ALT DOCUMENT CU STAMPILE SI SEMNATURI = 960
Reducerea de personal vizează 929 de salariaţi (602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) şi are ca scop realizarea unei economii lunare de aproximativ 1.200.000 euro (14,4 milioane euro anual). Demn de remarcat este procentul mare (peste 60%) de salariaţi care au solicitat benevol să fie acceptaţi pe listele de disponibilizări. http://www.rominsolv.ro/ ; http://www.oltchim.ro/ Premierul Ponta: "Oltchimul poate fi salvat, nu în formula cu 3.200 de angajaţi"
17 Mai 2013, 09:46 (actualizat 17 Mai 2013 ) Premierul României, Victor Ponta, a declarat joi seară la TVR, într-o Ediţie Specială, că Oltchimul poate fi salvat cu doar 2.000 de angajaţi. Ponta a subliniat că alternativa disponibilizărilor ar fi fost lacătul pe uşă. Premierul a apreciat că niciun investitor nu ar cumpăra o companie cu o datorie de 800 de milioane euro. Victor Ponta: "Oltchimul poate fi salvat, nu în formula 3.200 de angajaţi. Am spus-o atunci: nu pot să rămână toţi angajaţii. Iar faptul că cei care pleacă primesc 24 de salarii compensatorii, şi în primul rând şi-au primit salariile la zi. Nu ştiu cum e la TVR, dacă aveţi atâtea salarii compensatorii, în lumea privată sigur nu există". 900 de salariaţi ai companiei Oltchim, 600 de la Râmnicu Vâlcea şi încă 300 de la divizia Petrochimică Bradu de la Piteşti urmează să fie concediaţi săptămâna aceasta. http://stiri.tvr.ro/premierul-ponta "Am spus-o atunci: nu pot să rămână toţi angajaţii. Iar cei care pleacă primesc 24 de salarii compensatorii [FALS, MAXIM SUNT 18 SI CU CARE SUME DOREAI TU SA LE INCURCI...?], şi în primul rând şi-au primit salariile la zi [ FALS, NICI PANA AZI NU NI S-AU ACHITAT]", a spus Victor Ponta joi seara, la TVR, într-o Ediţie Specială.
|
H.G. 241/08.05.2013 Musafir |
#35779 H.G. 241/08.05.20132015-03-30 14:30DISPONIBILIZATII OLTCHIM 2013: OUG nr. 36/2013 din 2013-2018 H.G. 241/08.05.2013
http://arhiva.gov.ro/ accesati link si descarcati H.G. 241/08.05.201 NOTĂ DE FUNDAMENTARE
Secţiunea 1 HOTĂRÂRE A GUVERNULUI
Secţiunea a 2-a
2. Schimbări preconizate Prezentul act normativ este elaborat in baza art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2013 . 3. Alte informaţii
1. Impactul macroeconomic Prezentul act normativ creeaza premisele asigurarii protectiei sociale a persoanelor concediate colectiv in baza planului de disponibilizare a administratorului judiciar. 1¹ Impactul asupra mediului concurential si domeniul ajutoarelor de stat Prezentul act normativ nu se refera la acest subiect. |
OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: |
#35780 OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:2015-03-30 15:38A. LA NIVELUL TARII SI DELIMITARE PROTECTII SOCIALE SI FORME DE RECONVERSIE PROVESIONALA: #28418 OUG nr. 36/2013 - aplicarea in perioada 2013-2018#28419 Re: Re: H.G. 241/08.05.2013 Art. 7. - Persoanele concediate in conditiile prezentei ordonante de urgenta beneficiaza de urmatoarele drepturi:
Art. 7. a) indemnizatie de somaj, stabilita potrivit reglementarilor legale in vigoare;
# indemnizatie de somaj care beneficiaza toti somerii in categoriile de someri, OBLIGATIE PE PROTECTIE SOCIALA LA NIVELUL TARII ROMANIA, luati in evidente de AJOFM: a) 6 luni, pentru persoanele cu un stagiu de cotizare de cel puţin un an; b) 9 luni, pentru persoanele cu un stagiu de cotizare de cel puţin 5 ani; c) 12 luni, pentru persoanele cu un stagiu de cotizare mai mare de 10 ani. Art. 7. b) venit lunar de completare;
# indemnizatie venit de completare prin protectie sociala si cu reconversie provesionala, dupa caz cine doreste si se inscrie, nefiind obligatie, pe baze sindicale si statul roman patron coroborat cu AJOFM statul roman: – 12 luni, pentru persoanele care au o vechime in munca intre 3 ani si pana la 10 ani; – 20 de luni, pentru persoanele care au o vechime in munca intre 10 ani si pana la 15 ani; – 22 de luni, pentru salariatii care au o vechime in munca intre 15 ani si pana la 25 de ani; – 24 de luni, pentru salariatii care au o vechime in munca de cel putin 25 de ani; B. SOCIETATILE COMERCIALE CAZUL DE FATA SC. OLTCHIM SA., PATRON SI ACTIONAR MAJORITAR STATUL ROMAN. #30010 CCM (Contractului Colectiv de Munca) la nivel de S.C. OLTCHIM S.A, LEGE JUDECATOREASCAArt. 7. c) plati compensatorii acordate de catre operatorii economici din bugetele de venituri si cheltuieli ale acestora, in conformitate cu prevederile contractelor colective sau individuale de munca aplicabile, respectiv incheiate la nivelul fiecarui operator economic.
# plati salarii compensatorii in functie de vechime in munca pe Legea CCM (Contractului Colectiv de Munca ) la nivel de S.C. Oltchim S.A. conform acestei legi aprobata judecatoresc si de toate institutiile in competenta lor si sprijinita de alte legi in vigoare:Art38. Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel: 1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii; 2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii; 3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii. SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI, 9 milioane de euro, valoarea salariilor compensatorii 1. 17.106 lei pentru o vechime intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii; UNDE SUNT BANII???? Reducerea de personal vizează 929 de salariaţi (602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) şi are ca scop realizarea unei economii lunare de aproximativ 1.200.000 euro (14,4 milioane euro anual). Demn de remarcat este procentul mare (peste 60%) de salariaţi care au solicitat benevol să fie acceptaţi pe listele de disponibilizări.UNDE SUNT BANII???? www.rominsolv.ro UNDE SUNT BANII???? In conformitate cu prevederile art. 1alin.(1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/ 2013 masurile de protectie sociala se acorda in baza unui plan de disponibilizare întocmit in conditiile legii. arhiva.gov.ro Societate in insolventa,
|
Anton Paul |
#35781 Re: Re: Ca sa intelegeti ca nu mai sunt decat 2 zile si apoi gata2015-03-30 17:12#35583: Anton Paul - Re: Ca sa intelegeti ca nu mai sunt decat 2 zile si apoi gata Problemele diponibilizatilor pana la confirmarea planului: • nerecunoasterea oficiala de catre instanta a obligatiei de plata a veniturilor salariale (o problema majora) • incalcarea grosolana (si termenul este foarte bland fata de consecintele lui) a tuturor drepturilor legale ale disponibilizatilor. scuze, un singur drept nu a fost incalcat, dreptul de petitonare dar a fost anulat prin hotarari luate de instante (o alta problema majora si chiar fundamentala) • lipsa oricarui orizont (atat pentru disponibilizatii actuali cat si pentru cei care ne vor ingrosa randurile) • incompetenta, insolenta si nimicnicia TUTUROR AUTORITATILOR - LOCALE SAU CENTRALE • incompetenta disponibilizatilor in domeniul legal Si acestea ar fi doar cateva dintre probleme. Problemele disponibilizatilor (si nu numai) dupa confirmarea planului: • lipsa cailor de atac impotriva planului • imposibilitatea certificarii obligatiilor fata de disponibilizati cat si fata de salariati a sumelor datorate. Sunt multe alte probleme dar acestea sunt cele mai importante. Caile de atac in instantele civile sunt ZERO. Raman insa valabile caile de atac in instantele penale. Daca institutiile statului (DNA in speta asta) isi face treaba se ajunge la infirmarea planului si intrarea in faliment a Oltchimului. Dar pentru ca un neica nimeni nu poate razbi de unul singur impotriva profesorilor universitari in drept si a avocatilor, sansa de a reusi este mica, aici intervenind aportul colectivitatii de disponibilizati. Eu unul nu vad cum am mai putea primi acesti bani pentru ca nu sunt GARANTATI DE NIMENI. Banditii astia toxici si recalcitranti (cum spune dl Piperea despre banci in lupta CHF) ne folosesc deja banii si nici nu se grabesc sa ne dea nimic, poate un mizilic de 500 lei pe luna, dar nu este nici acest lucru certificat in plan, adica ei nu s-au obligat la nimic in acest sens. Pe de alta parte politrucii astia se zbat precum "un coi intr-o caldare" ca sa se dea o ordonanta de urgenta pentru rascumpararea drepturilor noastre, bla, bla, bla. In aceste conditii eu am o propunere, poate buna poate rea, de a crea noi, disponibilizatii, a unui fond de imprumut al disponibilizatilor catre societate pe perioada cat este in vigoare planul de reorganizare, compus din banii datorati la data de 10 iulie 2013 plus dobanda legala (adica nivelul pe care il cere statul noua contribuabililor cand intarziem la plata). Incepand cu luna mai 2015, societatea face plati lunare/trimestriale catre disponibilizati pana la sfarsitul anului pana la ramanerea in acest fond a sumei de 10 milioane de euro, binenteles proportional cu aportul fiecarui disponibilizat la fond). Suma ramasa in fond se bonifica anual cu dobanda legala. Imprumut expira dupa 3 ani + unul suplimentar, daca societatea nu gaseste un investitor, sau, daca se gaseste, suma este platibila cu prioritate de catre investitor salariatilor (rascumparare) la data parafarii vanzarii. Pot fi si alte termene de plata din partea Oltchim, suma minima lunara de plata fiind de exemplu 1000 RON. Acuma, pentru ca tot se dau rotunzi toti incompetentii astia de politicieni, aportul lor in aceasta propunere ar fi: • crearea garantiei de catre stat a platii acestor sume, garantie oferita atat de guvern cat si de parlament printr-o hotarare sau lege. • retragerea tuturor pupincuristilor mancatori de salarii babane la oltchim si aducerea unui adevarat manager controlabil de catre administratorii judiciari cat si de fondul de imprumut. • oferirea garantiilor de catre toate partidele politice ca nu vor mai aduce in oltchim mascarici cautatori de tacamuri de aur si altele asemenea (asa cum era normal sa fie de la inceput). Oltchimul are destui oameni capabili sa conduca societatea. Beneficiile acestei idei: • constituirea acelei garantii ca disponibilizatii isi primesc banii, chiar daca mai tarziu... • constituirea unei surse legale a capitalului de lucru pentru societate • o pace sociala si o atmosfera mai putin tensionata in acest oras nenorocit • poate o urma de respect din partea colegilor si a concetatenilor nostri • probalil un mod de a supravietui si a altor companii din aceasta gaura neagra a tarii - oltenia. Desigur ca vor avea de suferit si salariatii actuali, salariile acestora vor fi diminuate astfel incat societatea sa isi poata indeplini obiectivele si ei sa aiba in continuare un loc de munca si sa nu mai fie discrepantele majore de acuma. Nu se poate ca tu, manager incompetent sa ai salariu de 8000 lei iar disponibilizatii sa aiba parte de umilinta din partea ta, sau tu manager sa fi pensionar sau pensionabil si sa traiest din banii mei. Poate ca si cei care au conditii de pensionare vor fie nevoiti sa plece.
Daca toata suflarea disponibilizatilor ar fi de acord (si eu nu vad de ce sa nu fie) Oltchimul mai poate avea o sansa de reabilitare. Decat o suma iluzorie acuma mai bine o suma sigura in viitor. Poate ca toate aceste ganduri ar fi trebuit sa le aiba politrucii nostri si chiar administratorii oltchimului si sa le prezinte in mod rezonabil noua tuturor pentru ca noi suntem totusi cei care am suferit toate umilintele posibile. Si pentru ca noi putem (inca) intoarce si celalat obraz.
Repet, este doar o idee, din punctul meu de vedere rezonabila si realizabila.
Pentru conformitate, Anton Paul
|
Creantele salariale in cazul insolventei angajatorului |
#35782 Creantele salariale in cazul insolventei angajatorului2015-03-30 17:27abcdef
abcdef
Regimul juridic al recuperarii creantelor salariale a beneficiat recent de modificari legislative importante menite sa asigure, pe de-o parte, un rang superior in ordinea de prioritate la distribuirea sumelor rezultate in urma valorificarii patrimoniului debitorului aflat in insolventa si, pe de alta parte, formarea unui fond de garantare care sa asigure plata creantelor salariale impotriva angajatorilor aflati in insolventa.
Potrivit legii 85/2006 privind procedura insolventei, creantele salariale se inscriu DIN OFICIU in tabelul obligatiilor, de catre administratorul judiciar, pe baza evidentelor contabile ale debitorului insolvent, nefiind nevoie ca salariatul sa depuna declaratie de creanta.
-creanţele născute după data deschiderii procedurii, în perioada de observaţie sau în procedura reorganizării judiciare vor fi plătite conform documentelor din care rezultă, nefiind necesară înscrierea la masa credală. Prevederea se aplică în mod corespunzător pentru creanţele născute în procedura de faliment. Regimul juridic al recuperarii creantelor salariale a beneficiat de modificari legislative importante, menite sa asigure, pe de-o parte, o pozitie superioara in ordinea de prioritate la distribuirea sumelor rezultate in urma valorificarii patrimoniului debitorului aflat in insolventa si, pe de alta parte, formarea unui fond de garantare care sa asigure plata creantelor salariale impotriva angajatorilor aflati in insolventa. Regimul juridic al recuperarii creantelor salariale a beneficiat de modificari legislative importante, menite sa asigure, pe de-o parte, o pozitie superioara in ordinea de prioritate la distribuirea sumelor rezultate in urma valorificarii patrimoniului debitorului aflat in insolventa si, pe de alta parte, formarea unui fond de garantare care sa asigure plata creantelor salariale impotriva angajatorilor aflati in insolventa. Aceste modificari legislative au intervenit odata cu adoptarea, in cursul anului 2006, a doua legi care stabilesc cadrul normativ aplicabil regimului juridic al creantelor salariale in cazul insolventei angajatorului, si anume: Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei si Legea nr. 200/2006 privind constituirea si utilizarea Fondului pentru plata creantelor salariale, intrata in vigoare la 1 ianuarie 2007.
Regimul creantelor salariale
|
Creantele salariale in cazul insolventei angajatorului |
#35783 Re: Creantele salariale in cazul insolventei angajatorului2015-03-30 17:28abcdef Creantele izvorate din raporturile de munca Largirea sferei temporale O alta modificare in raport de vechea reglementare a procedurii falimentului se refera la eliminarea restrictiei de a aseza in acest rang de prioritate doar creantele nascute in cele 6 luni anterioare deschiderii procedurii. Astfel, creantele ce izvorasc din raporturi de munca beneficiaza de aceasta prioritate oricand s-ar fi nascut inainte de deschiderea procedurii, dar nu si pentru cele care ar fi fost prescrise la data la care creantele respective ar trebui incluse in tabelul creantelor care de fapt este data deschiderii procedurii, deoarece prescriptia nu mai curge contra creditorilor din acest moment.
|
Creantele salariale in cazul insolventei angajatorului |
#35784 Re: Re: Creantele salariale in cazul insolventei angajatorului2015-03-30 17:30Procedura simplificata
Procedura simplificata prevazuta de aceasta lege se aplica debitorilor aflati in stare de insolventa, care sunt fie comercianti persoane fizice, actionand individual, fie asociatii familiale. Si comerciantii persoane juridice care nu detin niciun bun in patrimoniul lor, ale caror acte constitutive sau documente contabile nu pot fi gasite, cu administrator „disparut” sau al caror sediu nu mai exista sau nu corespunde adresei din Registrul Comertului, intra sub incidenta procedurii simplificate.La fel si debitorii care nu au prezentat documentele necesare in termenul prevazut de lege, societati comerciale dizolvate anterior formularii cererii introductive sau debitori care si-au declarat prin cererea introductiva intentia de intrare in faliment sau care nu sunt indreptatiti sa beneficieze de procedura de reorganizare judiciara prevazuta de lege. Model cerere de deschidere a procedurii insolventei
DOMNULE JUDECATOR SINDIC,
Subscrisa ______________________________________________, cu sediul social in ______, str. ___________________, nr. __, judetul/sectorul __, numar
Cerere de deschidere a procedurii insolventei
impotriva debitorului _____, cu domiciliul/sediul social in ___, str. ________________, nr. , judetul/sectorul _______, numar de ordine in registrul comertului/registrul societatilor agricole/registrul asociatiilor si fundatiilor/alte registre __________, Cod unic de inregistrare/Cod de identificare fiscala 1. deschiderea procedurii insolventei impotriva debitorului mai sus nominalizat; 4. obligarea debitorului la plata cheltuielilor de judecata, pentru urmatoarele
MOTIVE: In fapt, debitorul ______se afla in stare de insolventa, situatie confirmata si de . In drept, creditorul invoca prevederile art. 31 si urm. din Legea privind procedura insolventei nr. 85/2006, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 359 din 21.04.2006, cu com- pletarile si modificarile ulterioare, coroborate cu celelalte dispozitii legale in vigoare. In sustinerea prezentei cereri, creditorul intelege sa se foloseasca de proba cu inscrisuri, interogatoriul debitoarei, (eventual) expertiza judiciara contabila, precum si de orice alte probe a caror necesitate va rezulta pe parcursul dezbaterilor. In concluzie, avand in vedere motivele de fapt si de drept mai sus invocate, creditorul solicita admiterea prezentei cereri, astfel cum aceasta a fost formulata, judecatorul sindic urmand a dispune, in consecinta, deschiderea procedurii insolventei impotriva debitorului _, admiterea creantei certe, lichide si exigibile, in cuantum de ______________, reprezentand Redactata si semnata astazi, ______, in __exemplare, la care s-au anexat copii certificate pen- tru conformitate de pe inscrisurile mentionate in cuprinsul cererii, timbre judiciare in cuantum de ___ lei, precum si dovada achitarii taxei judiciare de timbru legal datorate, in cuantum de ________ lei.
numele si prenumele reprezentantului legal al persoanei care a formulat cererea)
|
Musafir |
#357852015-03-30 17:38zi-le domnu' Fota!!!!!!!!!!!!!!! bravo sti tu ce sti cu zaremba asta
|
CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: Musafir |
#35786 Re: Re: Re: Ca sa intelegeti ca nu mai sunt decat 2 zile si apoi gata2015-03-30 18:47#35781: Anton Paul - Re: Re: Ca sa intelegeti ca nu mai sunt decat 2 zile si apoi gata Garantati sunt prin actele si TOATE documentele pe care le detinem toti cei disponibilizati 2013, probe, dovezi...s.a.m.d., chiar impozitul de la ANAF, ITM fiind garantie, prin CCM, Legea Insolventei 85/2006, toate legile si chiar ordonanta aia hulita de toti, sunt garantate pentru ca apar sumele celor deja disponibilizati acum in 2013-2015, suntem cei de nu ne-am primit drepturile in insolventa 2013 Oltchim acumulate ca si datorii creante neachitate in insolventa inscrise in plan de reorganizare, nu cei de urmeaza. Pentru cei de urmau, se putea face o alta incadrare si alt "scenariu" in plan si nu incurcat cu noi, sau puteau aparea ca disponibilizati noi 2015, nu exista niciun cuvintel de o alta disponibilizare colectiva...., pentru cei de urmeaza nu s-a spus un cuvintel nicaieri nicio litera decat din partea sindicatelor, iar in planul de reorganizare nimic, acestea sunt sumele noastre celor disponibilizati deja 2013-2015, deci cei care am fost disponibilizati 2013 apar in planul de reorganizare ca fiind achitari curente creante in insolventa observatie, reorganizare, faliment de la data de 30.01.2013 SUMA TOATA SI VALOAREA TOTALA CONFORM CU ACTELE PE CARE LE DETINEM SI LUAT IN CALCUL SI DAUNE-INTERESE CONFORM CU LEGEA si nu numai ca sunt garantate dar sunt si protejate de toate alte interese ascunse de rauvoitori si create, intamplate cu multe alte fapte ... dar sunt si prioritate la achitari, sunt 100% si integral pentru achitare si valoarea totala din actele pe care le detinem...etc. NUMAI CA PENALII, au calcat in picioare TOT. Sa speram ca JUDECATORUL-SINDIC VA DECIDE CORECT SI O SA RESPECTE LEGILE CAT SI FAPTELE CARE NI S-AU INTAMPLAT LE VA LUA IN CONSIDERARE SPRE REZOLVARE RAPIDA SI FARA COMENTARII DIN ALTE PARTI SI REZOLVAREA SITUATIEI CELOR DEJA DISPONIBILIZATI 2013. planul Rominsolv – BDO. aici : Plan_Reorganizare_Oltchim 2. Creditorii salariaţi primesc 100% din valoarea creanţelor acestora. Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat : T1 8,659; T2 17,821; T3 17,821; T4 17,821; T5 17,821; T6 17,821; T7 17,821;T8 17,821; T9 17,821; T10 17,821; T11 17,821;T12 17,821 5.1 Situatia datoriilor generate de functionarea societatii debitoare dupa deschiderea procedurii insolventei si neachitate pana la data de 30 noiembrie 2014 Sold Datorii nete acumulate in insolventa Mii Euro: Participatie RCS-RDS 1,509 Dobanzi Credite Banci 5,850 Furnizori interni si externi 21,574 Clienti in avans interni si externi 478 Salarii nete fara taxe, exclusiv platile compensatorii 3,354 Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat 8,699 Bugetul de stat 7,334 ; Bugetul local 1,542 TOTAL DATORII 50,340 Sursa: Informatii furnizate de catre societatea debitoare pag 81 din 315 din :PLANUL DE REORGANIZARE 2015. Reducerea de personal vizează 929 de salariaţi (602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) şi are ca scop realizarea unei economii lunare de aproximativ 1.200.000 euro (14,4 milioane euro anual). Demn de remarcat este procentul mare (peste 60%) de salariaţi care au solicitat benevol să fie acceptaţi pe listele de disponibilizări. http://www.rominsolv.ro/ ; http://www.oltchim.ro/ CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) 2011-2014
SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati: 1. 17.106 lei pentru o vechime intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii; Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATAArt. 3.10. creantele salariale sunt creantele ce izvorasc din raporturi de munca între debitor si angajatii acestuia. Aceste creante sunt înregistrate din oficiu în tabelul de creante de catre administratorul judiciar/lichidator; Art. 96. (2) Planul va stabili acelasi tratament pentru fiecare creanta din cadrul unei categorii distincte, cu exceptia cazului în care detinatorul unei creante din categoria respectiva consimte un tratament mai putin favorabil pentru creanta sa. Art. 101. (2) Tratament corect si echitabil exista atunci când sunt îndeplinite cumulativ urmatoarele conditii: b) nici o categorie sau nici o creanta apartinând unei categorii nu primeste mai mult decât valoarea totala a creantei sale; Art. 41. (3) În cazul în care se confirma un plan de reorganizare, dobânzile, majorarile ori penalitatile de orice fel sau cheltuielile accesorii la obligatiile nascute ulterior datei deschiderii procedurii generale se achita în conformitate cu actele din care rezulta si cu prevederile programului de plati. În cazul în care planul esueaza, prevederile alin. (1) si (2) se aplica corespunzator pentru calculul accesoriilor cuprinse în programul de plati, la data intrarii în faliment. Art. 64.(6) Creantele nascute dupa data deschiderii procedurii, în perioada de observatie sau în procedura reorganizarii judiciare vor fi platite conform documentelor din care rezulta, nefiind necesara înscrierea la masa credala. Prevederea se aplica în mod corespunzator pentru creantele nascute în procedura de faliment. |
CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: |
#35787 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:2015-03-30 19:495.1 Situatia datoriilor generate de functionarea societatii debitoare dupa deschiderea procedurii insolventei si neachitate pana la data de 30 noiembrie 2014 La data de 30 noiembrie 2014, Oltchim S.A. inregistra datorii curente si restante in valoare de aproximativ 50 milioane Euro, defalcate dupa cum urmeaza: Sold Datorii nete acumulate in insolventa Mii Euro Participatie RCS-RDS 1,509 Dobanzi Credite Banci 5,850 Furnizori interni si externi 21,574 Clienti in avans interni si externi 478 Salarii nete fara taxe, exclusiv platile compensatorii 3,354 Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat 8,699 Bugetul de stat 7,334 Bugetul local 1,542 TOTAL DATORII 50,340 Sursa: Informatii furnizate de catre societatea debitoare Sursa: Informatii furnizate de catre societatea debitoare pag 81 din 315 din :PLANUL DE REORGANIZARE 2015. |
CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: |
#35788 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:2015-03-30 20:07
Anexa nr. 3 –Evolutia soldului datoriilor nete acumulate in insolventa (SCENARIUL A) SCENARIUL A - Evolutia soldului datoriilor nete acumulate in insolventa MII EURO T1 T2 T3 T4 T5 T6 T7 T8 T9 T10 T11 T12 Participatie RCS-RDS 1,500 1,500 1,500 1,429 1,214 1,000 786 572 358 143 - - Dobanzi Credite Banci 5,824 5,824 5,824 5,824 5,824 5,824 5,824 5,824 5,824 5,824 5,824 5,824 Furnizori interni si externi (inclusiv onorariul lunar AJ) 22,282 22,953 22,601 23,980 23,831 23,687 23,603 24,124 23,620 22,766 22,041 21,090 Clienti in avans interni si externi 476 476 476 476 476 476 476 476 476 476 476 476 Salarii nete fara taxe, exclusiv platile compensatorii 3,339 3,339 3,339 3,339 3,339 3,339 3,339 3,339 3,339 3,339 3,339 3,339 Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat 8,659 17,821 17,821 17,821 17,821 17,821 17,821 17,821 17,821 17,821 17,821 17,821 Bugetul de stat 6,550 5,445 4,545 3,745 2,845 1,945 1,045 245 - - - Bugetul local 1,535 1,535 1,535 1,535 1,535 1,535 1,535 1,535 1,535 1,535 1,535 1,535 TOTAL DATORII 50,166 58,893 57,641 58,148 56,885 55,627 54,429 53,935 52,972 51,904 51,036 50,085 Sursa: Analiza pe baza informatiilor furnizate de catre societatea debitoare Page 265 of 315 din :PLANUL DE REORGANIZARE 2015. Anexa nr. 5 –Evolutia soldului datoriilor nete acumulate in insolventa (SCENARIUL B) SCENARIUL B - Evolutia soldului datoriilor nete acumulate in insolventa MII EURO T1 T2 T3 T4 T5 T6 T7 T8 T9 T10 T11 T12 Participatie RCS-RDS SA 1,500 1,500 1,500 1,429 1,214 1,000 786 572 358 143 - - Finantare repornire AF-DOF si inlocuire 2 electrolizori - 2,600 6,800 7,600 7,600 7,178 5,911 4,644 3,378 2,111 844 - Dobanzi credite banci 5,824 5,824 5,824 5,824 5,824 5,824 5,824 5,824 5,824 5,824 5,824 5,824 Furnizori interni si externi 22,282 22,975 22,434 23,610 22,435 21,683 21,048 21,185 20,403 19,589 18,673 17,079 Clienti in avans interni si externi 476 476 476 476 476 476 476 476 476 476 476 476 Salarii nete fara taxe, exclusiv platile compensatorii 3,339 3,339 3,339 3,339 3,339 3,339 3,339 3,339 3,339 3,339 3,339 3,339 Salarii compensatorii pentru personalul disponibilizat 8,659 17,821 17,821 17,821 17,821 17,821 17,821 17,821 17,821 17,821 17,821 17,821 Bugetul de stat 6,550 5,445 4,245 3,145 1,795 445 - - - - - - Bugetul local 1,763 1,991 2,219 2,447 2,675 2,903 3,131 3,359 3,587 3,815 4,043 4,271 TOTAL DATORII 50,394 61,971 64,658 65,690 63,179 60,669 58,336 57,220 55,185 53,118 51,020 48,810 Sursa: Analiza pe baza informatiilor furnizate de catre societatea debitoare Page 267 of 315 din :PLANUL DE REORGANIZARE 2015. |
CREANTELE OLTCHIM. Musafir |
#35789 Tribunalul Vâlcea a amânat confirmarea planului de reorganizare a Oltchim pentru 22 aprilie2015-03-30 21:18În cursul săptămânii trecute, consorţiul de administratori judiciari ai SC Oltchim SA au anunţat public că la termenul din 25 martie 2015, în dosarul de insolvenţă nr. 887/90/2013 aflat pe rolul Tribunalului Vâlcea, instanţa a dispus amânarea discuţiilor pentru confirmarea planului de reorganizare. Următorul termen de judecată acordat de instanţă este în data de 22 aprilie 2015. La momentul propunerii planului de reorganizare a SC Oltchim SA, nu exista informaţii certe nici cu privire la data în care va avea loc vânzarea patrimoniului şi afacerii SC Oltchim SA şi, respectiv, nici cu privire la preţul care se va obţine pentru acestea. Pe cale de consecinţă, ipotezele de mai jos vor putea suferi modificări care se vor concretiza în propuneri de modificare a planului de reorganizare. De asemenea, sumele prevăzute a fi distribuite au ca element de referinţă, în lipsa unui preţ ferm, preţul de pornire a negocierii, respectiv 307 milioane de euro. Prin urmare, în vederea construirii programului de plăţi, s-a pornit de la următoarele premise: preţul de vânzare a patrimoniului şi afacerii SC Oltchim SA este de 307 milioane de euro; în ipoteza transferului patrimoniului şi afacerii SC Oltchim SA către SC Oltchim SPV SRL, costurile de transfer a activelor şi licenţelor în acest sens este peste 1,5 milioane de euro; preţul va fi încasat şi, respectiv, distribuit în ipoteza de 1 an – în cea de-a 12-a lună a planului, în ipoteza 2 ani – în cea de-a 24-a lună a planului, în ipoteza 3 ani – în cea de-a 36-a lună a planului; datoriile curente, născute ulterior datei de deschidere a procedurii insolvenţei, vor fi cele care rezultă din simulările de funcţionare şi operare ale societăţii debitoare, astfel cum au fost prezentate în Scenariul A şi, respectiv, Scenariul B; toate contractele de împrumut aflate în derulare se vor considera încetate, începând cu momentul confirmării planului de reorganizare de către judecătorul sindic. Prin plan, SC Oltchim SA renunţă în mod expres la beneficiul termenului acordat prin contractele de credit aflate în derulare la momentul propunerii planului (în consecinţă, la data confirmării planului de către judecătorul sindic, aceste contracte se vor considera denunţate, sumele aferente acestora având natura juridică a unor creanţe anterioare deschiderii procedurii insolvenţei, figurând ca atare în tabelul definitiv al obligaţiilor debitoarei); plata procentului de 2% către UNPIR, conform prevederilor art. 4 din Legea nr. 85/2006; onorariul consorţiului de administratori judiciari este cel stabilit de către judecătorul sindic în încheierea din 16 octombrie 2013. Conform art. 3 din Legea nr. 85/2006, programul de plată a creanţelor este tabelul de creanţe inclus în plan, care cuprinde: cuantumul sumelor pe care SC Oltchim SA se obligă să le platească acestora în perioada de reorganizare judiciară, prin raportare la tabelul definitiv al obligaţiilor şi la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare; termenele la care SC Oltchim SA se obligă să plătească aceste sume. Modalitatea de rambursare concretă, pentru fiecare creanţă inclusă în categoriile de creanţe care votează planul de reorganizare, conform art. 100 din Legea nr. 85/2006, este stabilită prin programul de plată a creanţelor SC Oltchim SA. Conform tabelului definitiv al obligaţiilor societăţii, masa credală se compune din patru categorii de creditori: categoria creanţelor garantate; categoria creanţelor salariale; categoria creanţelor bugetare; categoria creanţelor chirografare. Planul de reorganizare prevede existenţa celei de-a V-a categorii de creanţe, respectiv categoria creanţelor chirografare conform art. 96 din Legea nr. 85/2006, care va include creanţele creditorilor CET Govora şi Autoritatea Naţională Apele Române – Administraţia Bazinală de Apă Olt. În urma unei analize atente a posibilităţilor financiare, conducerea SC Oltchim SA propune un program de plată ce presupune achitarea în procent de 70% din suma netă (reprezentând diferenţa dintre preţul de vânzare a patrimoniului şi afacerii SC Oltchim SA şi plăţile aferente datoriilor curente şi cheltuielilor de procedură) către categoria creanţelor garantate, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data încasării de către societatea debitoare a preţului aferent vânzării părţilor sociale ale SC Oltchim SPV SRL. De asemenea, creditorii garantaţi vor avea opţiunea acceptării conversiei integrale (ipoteză în care nu se va mai efectua altă plată pe baza principiului enunţat anterior) sau parţiale (ipoteză în care, în urma plăţilor efectuate pe baza principiului enunţat anterior, diferenţa va fi transformată în acţiuni) a creanţelor acestora în acţiuni ale SC Oltchim SA. Menţionăm că în calculele şi estimările cu privire la programul de plăţi nu a fost luată în considerare opţiunea de mai sus, urmând ca aceasta să fie exercitată de către creditori, conform deciziei interne a fiecăruia. Toate contractele de credit se vor considera scadente la data confirmării planului de reorganizare de către judecătorul sindic. SC Oltchim SA mai propune plata în proporţie de 100% a creanţelor salariale, în termen de maximum cinci zile lucrătoare de la data încasării de către societatea debitoare a preţului aferent vânzării părţilor sociale ale SC Oltchim SPV SRL. Tot SC Oltchim SA mai estimează plata creanţelor bugetare, în termen de maximum cinci zile lucrătoare de la data încasării de către societatea debitoare a preţului aferent vânzării părţilor sociale ale SC Oltchim SPV SRL, într-o proporţie care va rezulta din diferenţa dintre suma netă şi plăţile efectuate în scopul acoperirii categoriilor de creanţe garantate şi salariale, precum şi plăţile creanţelor chirografare. De asemenea, creditorii bugetari vor avea opţiunea acceptării conversiei integrale (ipoteză în care nu se va mai efectua altă plată pe baza principiului enunţat anterior) sau parţiale (ipoteză în care, în urma plăţilor efectuate pe baza principiului enunţat anterior, diferenţa va fi transformată în acţiuni) a creanţelor acestora în acţiuni ale SC Oltchim SA. Menţionăm că în calculele şi estimările cu privire la programul de plăţi nu a fost luată în considerare opţiunea de mai sus, urmând ca aceasta să fie exercitată de către creditori conform deciziei interne a fiecăruia. SC Oltchim SA propune plata în proporţie de 30% a creanţelor chirografare, precum şi neplata celorlalte creanţe chirografare. Creanţele curente rezultate din continuarea activităţii SC Oltchim SA vor fi plătite în perioada de reorganizare judiciară, conform documentelor din care vor rezulta sau, în ipoteza în care societatea nu va genera suficiente lichidităţi, din activitatea operaţională curentă, plata acestora se va efectua într-un termen de maximum cinci zile lucrătoare de la data încasării de către societatea debitoare a preţului reprezentând contravaloarea părţilor sociale deţinute la SC Oltchim SPV SRL. Potrivit art. 3 din Legea nr. 85/2006, categoria de creanţe defavorizate este prezumată a fi categoria de creanţe pentru care planul de reorganizare a SC Oltchim SA prevede cel puţin una dintre modificările următoare pentru oricare dintre creanţele categoriei respective: reducere a cuantumului creanţei; reducere a garanţiilor sau a altor accesorii, cum ar fi reeşalonarea plăţilor în defavoarea creditorului; valoarea actualizată cu dobânda de referinţă a Băncii Naţionale a României, dacă nu este stabilit altfel prin contractul privind creanţa respectivă sau prin legi speciale, este mai mică decât valoarea la care a fost înscrisă în tabelul definitiv de creanţe. Fiecare creanţă defavorizată va fi supusă unui tratament corect şi echitabil prin plan. În conformitate cu art. 101 din Legea nr. 85/2006, tratament corect şi echitabil există atunci când sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii: nici una dintre categoriile care resping planul şi nici o creanţă care respinge planul nu primesc mai puţin decât ar fi primit în cazul falimentului; nici o categorie sau nici o creanţă aparţinând unei categorii nu primeşte mai mult decât valoarea totală a creanţei sale; în cazul în care o categorie defavorizată respinge planul, nici o categorie de creanţe cu rang inferior categoriei defavorizate neacceptate, astfel cum rezultă din ierarhia prevăzută la art. 100 din Legea nr. 85/2006, nu primeşte mai mult decât ar primi în cazul falimentului. De asemenea, planul de reorganizare stabileşte acelaşi tratament pentru fiecare creanţă din cadrul unei categorii distincte, cu excepţia cazului în care deţinătorul unei creanţe din categoria respectivă consimte un tratament mai puţin favorabil pentru creanţa sa. |
Musafir |
#35790 Re: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:2015-03-31 05:39Esti bonav. De zeci de pagini enumeri aceleasi chestii. Ai niste fixatii. Trateaza-te. Cu (deloc) respect, un medic psihiatru. |
CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: |
#35791 Re: Re: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:2015-03-31 06:34#35790: - Re: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: DA, AI DREPTATE. SUNT FIXATII PE SUMELE DE BANI NEPRIMITE DE CEI CARE TREBUIAU SA LE AIBE ACHITATE, DISPONIBILIZATII 2013 TOTI SI SUMA TOATA SI MULTE ALTE DOVEZI PETITIONARE. Si daca incerci sa-ti bati joc de adevar si de ce spui tu "enumerate" te trimit pe mata urgent sa te mai faca o data si nu este injuratura ci recomandare sa fi reabilitat psihic, esti un cretin scos pe lumea asta si o obosita viata pe care o "enumeri" continuu prin ceea ce ai scris, preferabilele tale injuraturi care nu-si prea mai au loc pe aceasta petitie.... Ti-am scris re. re.re.re.re repet si re.re.re.re. repostez si completez mereu cu alte informatii noi pana se achita aceste sume la zi si se respecta LEGILE , conform petitiei si scopul acesteia. Poate esti "medic" ca asa te consideri...., numai ca tu esti pacient si ai medicamente in buzunar. Trateaza-te, cu acelasi respect iti recomanad. |
Musafir |
#35792 Re: Re: Re: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:2015-03-31 06:45Episoade paranoice. Dubla personalitate. Accese repetate de furie. Cu asta te confrunti. Ai depasit limitele realitatii, te lupti cu himere in mintea ta ravasita de atatea suparari. Ca un sfat din partea unei persoane specializate, trateaza-te. E posibil ca in ritmul asta sa clachezi inainte de a-ti lua banii mult doriti. Sunt doctor, iar "mata" de care zici se scrie cu cratima. Putina decenta pt gramatica limbii romane.
|
CREANTELE OLTCHIM. |
#357932015-03-31 06:47Societate in insolventa,
|
Nr. unic (nr. format vechi) : | 887/90/2013 |
Data inregistrarii | 25.01.2013 |
Data ultimei modificari: | 26.03.2015 |
Sectie: | a II a CIVILA |
Materie: | Faliment |
Obiect: | cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5 |
Stadiu procesual: | Fond |
Părţi
Nume | Calitate parte |
---|---|
SC OLTCHIM SA RM VALCEA | Debitor |
CONSORTIUL ROMINSOLV SPRL - RFO 0122/2006 | Lichidator |
BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL - RFO 0239/2006 | Lichidator |
JUDECĂTORIA RÂMNICU VÂLCEA | Reprezentant legal |
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL VÂLCEA | Reprezentant legal |
D.G.F.P VÂLCEA | Reprezentant legal |
COMISIA NAŢIONALĂ A VALORILOR MOBILIARE | Reprezentant legal |
si TOTI CREDITORII CU CREANTE....
Şedinţe
|
CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: Musafir |
#35794 Re: Re: Re: Re: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:2015-03-31 06:54#35792: - Re: Re: Re: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: Esti prostia secolului si te crezi ceea ce nu esti si n-ai fost niciodata, ai ramas obosit si nu accepti termenul de creante salariale, ai pierdut cu brio si irevocabil sentinte in tribunal pe sumele de bani pe care nu le-ai primit cu actele in mana si tu nu-ti recunosteai creantele, tot pe limba ta si fantasmagoriile tale..., acum te dai ceea ce nu esti pentru ca poate de paste esti si tu vopsit cu ceva ceva malai .... si acum o dai in sclifoseli. In ce priveste scrierea mata, poate te trimit pe mata sa te refaca din nou cea pe care tu n-o respecti sunt convins si de asta, numai prin ceea ce ai lasat scris. Scrierea este corecta atata timp cat m-am adresat corect, mai muclava cu diploma facuta ...sa te stergi cu ea la bot. Cu acelasi respect te trimit la carti pe care sigur le-ai ocolit doar prin citirea copertilor si alea flituite asa scos din context ca tine... |
Musafir |
#35795 Re: Re: Re: Re: Re: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:2015-03-31 07:15Cand it spun ca esti plecat cu pluta, te superi pe mine. Nu e rusine sa recunosti ca ai probleme grave. Trateaza-le, desi la tine nu sunt in faza incipienta, dar poate mai exista o cale de vindecare. Expresia "Scosul din context" este pentru tine o mica jucarie, asa ca nu pot sa ma supar pe persoane bolnave mental. Succes cu tratamentul. Daca nu o faci, risti pe barba ta. O sa iei intr-un final acei bani si o sa-i cheltuie colegii mei pentru tine la Balaceanca.
|
CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: Musafir |
#35796 Re: Re: Re: Re: Re: Re: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:2015-03-31 07:25#35795: - Re: Re: Re: Re: Re: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: Ti-am pus si poze sa nu uiti sa-ti iei medicamentele, te-am indrumat frumos sa nu mai scoti din context si alte cretinisme facute de tine si altii ca tine..., petitia are lasat dovada ca te indrumam sa ai grije de tine..., nici acum inca nu te-ai trezit, te las in boala ta. Mult succes. Pa. p.s.: Tu psihologul cu diploma de sters la bot si facuta ..., n-ai fost in stare sa treci psihic de Cilea mortul viu acum mort definitiv, n-ai fost in stare sa treci de Persu, de toti prefectii,...etc. Pentru ca tot te dai ceea ce nu esti si nu o sa fi niciodata ratangiule....Iar cine e psiholog si psihiatu se observa, se numeste Mardare, te-a facut si ne-a facut prin unii ca tine si psihicul tau demolat si ratat de soarta pe care tu si altii ca tine v-ati executat in public...., asta ca sa nu mai detaliez... |
Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 |
#35797 Re: Sentinta nr. 617 din 30.01.20132015-03-31 08:58 |
Musafir |
#35798 Oltchim a ,,murit” de mâna clasei politice2015-03-31 12:55Oltchim a ,,murit” de mâna clasei politicehttp://www.infopuls.ro/index.php/social/1184-oltchim-a-murit Fostul primar Mircia Gutău a redat săptămâna trecută un adevăr ascuns sub preş de către clasa politică locală şi nu numai: faptul că Oltchim a fost adus în pragul falimentul de politicienii care în prezent mimează la greu interesul pentru combinat şi sufletele din dotare. Deşi foarte mulţi parlamentari au promis că se vor lega în lanţuri de porţile combinatului pentru a-l salva de la faliment... minunea nu s-a întâmplat. „Şi domnul Frâncu, şi dl. Matei au promis în campania electorală 10.000 de locuri de muncă pentru a câştiga alegerile, eu nu am promis pentru că nu e în atributul primarului. Angajaţii de la Oltchim ar trebui să înţeleagă că statul nu mai poate investi într-o societate din care să se alimenteze cu banii de la Oltchim şi CET toţi oamenii politici, pentru că toţi s-au alimentat de acolo! Aceşti politicieni au un interes pentru că au înţeles că doar de acolo pot să ciugulească. Eu felicit Vilmarul şi USG pentru că au rămas pe piaţă, că au rezistat şi au asigurat câtorva sute de angajaţi un loc de muncă. Dacă Oltchim se privatiza din 90... alta era situaţia. Administratorul judiciar face foarte bine ce face, iar liderul de sindicat ar trebui să nu mai dea din gură şi să înţeleagă că statul nu mai poate să vină şi să şteargă datoriile făcute de alţii. Combinatul va fi rentabil când va avea măcar un leu profit. Situaţia este delicată, dar după 25 de ani trebuie să se ia nişte decizii reale, pentru că este foarte clar că nu poţi să mai iei sponsorizări pentru campania electorală de la firmele private, acolo banii sunt bob numărat!”, a punctat Mircia Gutău.
|
Musafir |
#35799 NU UITATI! NE VEDEM MAINE LA TRIBUNAL.2015-03-31 12:57#35793: CREANTELE OLTCHIM. -
| ||
Anton Paul |
#35800 Re: Re: Re: Re: Re: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:2015-03-31 13:16Dragii mei,
Nu vad rostul, scopul, motivul luptei duse in spatele "creantelor" sau al "musafirului" doctor psihiatru si nici finalitatea acestei lupte. Despre procesele anterioare, pierdute de catre disponibilizatii care si-au manifestat acest drept, pot spune ca administratorii judiciari au facut o confiscare temporala a unei sintagme "drepturi salariale restante". Deci toti blegii astia de avocati din valcea, multi facuti avocati pe la fabricile de cartoane locale, au uitat de ceea ce au invatat (daca le-a fost predat asa ceva), adica de caracterul spatial si temporal al notiunilor. Prin confiscarea sintagmei "drepturi salariale restante" s-au pierdut procesele si apelurile si prin lipsa de profesionalism a avocatilor sau prin complicitatea lor. In documentele care au stat la baza reclamatiilor, recte Decizia de incetare a contractului individual de munca, este aratat la articolul 5 ca fiecare are urmatoarele creante din relatia cu societatea: "drepturi salariale restante X lei, indemnizatie de concediu si prima de vacanta Y lei, tichete de masa in valoare de Z lei si salarii compensatorii in valoare de W lei". In momentul in care tu te duci la instanta si ceri plata "drepturilor salariale restante", instanta iti da in cap cu textul de lege si iti spune: treci la colt, nu este bine! Si are dreptate! Primele consideratii legate de aceasta sintagma folosita in Decizie se leaga de faptul ca administratorii judiciari au folosit-o in mod intentionat sub aceasta forma, ea ascunde de fapt sintagma corecta ce trebuia folosita: "drepturi salariale restante inscrise la masa credala" si inca o suma in valoare de 80 lei reprezentand transportul aferent lunii ianuarie 2013 (suma platita ulterior). Cand poporul doritor de justitie a apelat la acesti pseudo-avocati si prin ei la actul de justitie, intelegerea termenilor a fost lasata la latitudinea avocatilor de carton si a justitiei. Poporul nu stia si nu stie sa vorbeasca in limbajul justitiei si pentru a contracara acest neajuns a angajat avocati. Acestia sunt de fapt de vina ca ei nu au castigat. Revenind la sintagma "drepturi salariale restante", la data antamarii proceselor de catre justitiabili se poate observa ca de fapt toate drepturile salariale inscrise in articolul 5 al deciziei devenisera restante in afara celor inscrise ca "drepturi salariale restante" si inscrise in mod automat la masa credala. Prin aceasta mistificare grosolana a administratorilor judiciari, prin incompetenta profesionala a avocatilor reprezentand petentii dar si prin complicitatea instantei (justificata pe de o parte prin faptul ca notiunile nu au fost coerent explicate de catre reclamanti iar pe de alta parte de nevoia de a mentine Oltchimul in viata cu orice pret) s-a ajuns ca legea sa nu fie respectata si disponibilizatii sa planga pe banii lor fara sperante. Tot in aceasta zbatere au fost implicate si o serie de institutii ale statului, institutii cu o mai mare sau mai mica putere de a rezolva situatia disponibilizatilor. Dintre acestea, una este instututia cunoscuta de toata lumea sub numele generic de ITM Valcea. Obligatia ei era (mai ales la solicitarea unora dintre disponibilizati) sa verifice legalitatea documentului emis de societate prin administratorii judiciari si de a pune in vedere, de a penaliza prin amenda si chiar de a inchide societatea daca aceasta nu a emis documente legale. Decizia de incetare a contractului de munca este ilegala! De ce? Pentru ca nu respecta prevederile Codului muncii. Punct! De asemenea Decizia are un articol suplimentar, nu neaparat ilegal dar care nu isi avea rostul in cazul acestui document, articolul 5, cel care a si creat cele mai multe probleme. In acest mod administratorii judiciari au indus in eroare instanta si disponibilizatii. Acest articol s-a substituit obligatiei legale de a emite o Adeverinta, obligatie la data emiterii deciziei. Societatea a emis insa o Adeverinta dupa data disponibilizarii. Sunt multe de discutat despre intregul proces de disponibilizare, despre "mirificul Plan de reorganizare" despre capacitatea societatii de a se reabilita economic, despre viata cotidiana a Valcii si despre legile pe care ar trebui sa le schimbam, despre evolutie si nu involutie, despre.... bla, bla, bla. Pentru celebra de acum conformitate, Anton Paul |
|
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
IUS-Lubrifin - parcul din inima Brașovului. Cerem Consiliului Local demararea unui referendum. Semnează petiția!
5480 Creat: 2024-11-02
Stop Abuzurilor, Hărțuirilor, Somațiilor și Intimidărilor exercitate sistematic de Popa Constanța, președinta (OBBCSSR) la adresa membrilor organizației profesionale
388 Creat: 2024-11-09
Adevăr și respect pentru Biserica Greco-Catolică din România
255 Creat: 2024-11-07
no to the death penalty
253 Creat: 2024-11-08
PETIȚIE PENTRU SUSȚINEREA PROFESIEI DE TEHNICIAN DENTAR SIMPLIFICARE PROCEDURI/NORME AUTORIZARE SANITARA DE FUNCTIONARE
236 Creat: 2024-11-07
PETİȚİE PENTRU ELIMINAREA PRACTICII DE DIVULGARE A NOTELOR DE BACALAUREAT PE FERESTRELE CENTRELOR DE BAC!
227 Creat: 2024-11-11
Doamna Manager care dorește să fure independență copiilor cu dizabilități din Sanatoriul 1 Mai copii
207 Creat: 2024-11-12
Și animalele au suflet, și animalele contează
157 Creat: 2024-11-08
Apel al cadrelor universitare pentru menținerea standardelor internaționale în formarea psihologilor clinicieni – respingerea "medicalizării" profesiei propusă în avizul Guvernului RM!
541 Creat: 2024-11-06
Respectarea Dreptului Constituțional al Diaporei și Stoparea Discursurilor de Dezbinare în Republica Moldova
147 Creat: 2024-11-07
Petiție către Primarul Municipiului Cluj-Napoca: Sprijin pentru casele permanente din lemn pentru meșteșugari populari din Piața Unirii
127 Creat: 2024-11-11
Semanturi pentru participarea Dianei Ivanovici Sosoaca la Prezidentiale.
3368 Creat: 2024-10-05
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17012 Creat: 2023-10-23
Fluidizarea traficului în zona Baciu-Cluj-Napoca prin introducerea de autobuze școlare
420 Creat: 2024-10-18
Dreptate pentru Diana Iovanovici Șoșoacă
8706 Creat: 2024-10-07
Opriți concedierea asistenților maternali!
72 Creat: 2024-11-13
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
7278 Creat: 2024-10-08
Cerem Consiliului Local Sibiu să reaprobe prezența muzicanților stradali pe pietonala "Nicolae Bălcescu"
58 Creat: 2024-11-07
CEREM MEDIC CHIRURG PEDIATRU PERMANENT LA UPU TÂRGU JIU! NU VREM SĂ NE MAI MOARĂ COPIII!
48 Creat: 2024-11-12
Petitie pentru Nou-Născuții Vulnerabili: Prelungirea Indemnizației până la 3 Ani
553 Creat: 2024-08-22