Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!


Musafir

#26076 Re: Re: Re: STAI LINISTIT,CA NU IESE FOC PINA NU FACI FUM,PARCA?

2014-09-07 14:45

#26025: - Re: Re: STAI LINISTIT,CA NU IESE FOC PINA NU FACI FUM,PARCA? 

 DE CE NU ESTI FIRMA SERIOASA?  PINA ACUM VREO 2 SAU 3 LUNI ,CINE DENIGRA?


Musafir

#26077 Re: Re: Re: Re: STAI LINISTIT,CA NU IESE FOC PINA NU FACI FUM,PARCA?

2014-09-07 14:52

#26076: - Re: Re: Re: STAI LINISTIT,CA NU IESE FOC PINA NU FACI FUM,PARCA? 

  Ti se raspunsese la ceea ce faceai atunci, n-are nimeni nimic cu tine. Dar potolestete cu atacuri haotice. Chiar se specifica acolo, ATI INEBUNIT CU TOTII !!!  Cred ca acum iar deviezi...!!!!

NU ACUM PE BUNE, VOI CHIAR ATI INEBUNIT????????

SUNT DISPONIBILIZARI, BANI NEPLATITI LA ZI SI ALTE DREPTURI .

ANGAJATI RESTANTE LUNI DE ZILE SI ALTE DREPTURI.

OLTCHIM.........


Musafir

#26078 Re: Re: Re: Re: Re: STAI LINISTIT,CA NU IESE FOC PINA NU FACI FUM,PARCA?

2014-09-07 15:19

#26077: - Re: Re: Re: Re: STAI LINISTIT,CA NU IESE FOC PINA NU FACI FUM,PARCA? 

 CHIAR NU ESTI FIRMA SERIOASA,STI CE ESTI?,,,,,,,,,........,,,,,,,,,PA

JURNAL DE ARGES

#26079 Ce spun angajaţii de la Arpechim: după prezidenţiale începe marea demolare

2014-09-07 18:14

Published on 04 September 2014

 După mai multe eșecuri, privatizarea Oltchim, de care ar depinde și soarta Arpechim Pitești, a fost expediată undeva prin decembrie că poate uită lumea de ea, nu se mai ține deloc și intră în scenă hoitarii care dau târcoale celor două combinate. Dacă ar avea însă curiozitatea să stea pe la porțile Arpechim atunci când puținii oameni care mai lucrează aici ies din tură, guvernanții ar afla nu numai că oamenii nu uită dar au și informații și, mai grav decât orice, nu dau doi bani pe gargara celor care ne conduc. Noi am avut această curiozitate fie și doar pentru a afla ce se mai vinde la bursa zvonurilor din Arpechim.

După prezidențiale începe prăpădul

Un tip care ne spune că lucrează de 32 de ani „în CPP” (n.r. Combinatul Petrochimic Pitești) și care acum petrece singur opt ore la serviciu pentru a păzi ce-a mai rămas pe acolo, pare informat și dispus să vorbească: „Domnule, ăștia, ăștia ai lui Ponta, sunt înțeleși cu OMV-ul să nu taie nimic până la alegeri, dar după Anul Nou începe prăpădul! Și nu bag de la mine, mi-a spus-o în față un om mare din OMV. Știți cum mi-a spus omul ăla? Mi-a zis așa: «Nene, după alegeri să te ții bine că începe tăierea!» Am văzut ce scrieți la ziar, dar nu vă mai luați după ăștia de la județ că vă mint și pe voi cum ne mint și pe noi. La București e hotărâtă treaba de mult…”

Rămâne doar terminalul de benzină și motorină

Un altul ne aude și se bagă în vorbă: „Domnule, vă spun eu, cred că se apucă să taie Rafinăria chiar din timpul sărbătorilor când lumea e cu mintea în altă parte și nu e atentă la ei. Se va tăia tot. Și Petrochimia, că e gajată de Roibu pe unde s-a împrumutat și trebuie să-și scoată ăia banii. Uzina noastră de Acrilonitril e acum în Bulgaria, în Grecia, în Turcia, știți cum a plecat de aici? Au luat coloanele cu totul, le-au pus pe platforme și au plecat și le-au montat la alții că noi am fost proști să o ținem aici. Vă spun eu, în Rafinărie rămâne doar terminalul, depozitul de benzină și motorină, dar doar până în 2020, în 2022, cel târziu, va fi aici pământ gol. Se aude că prin primării și la Pitești, și la Bradu, sunt deja niște proiecte cu ce va fi pe aici”.
Alți câțiva încuviințau mai mult sau mai puțin vocal ascultându-și colegii. Cam asta este realitatea la porțile Arpechim, cu totul alta decât petardele pe care le aruncă fără să creadă în ele, din când în când, guvernanții sau mai marii județului.

Florin Silvestru

http://argesmedia.ro

BULETIN DE MEHEDINTI

#26080 PSD a distrus orașele Râmnicu Vâlcea și Turnu Severin prin falimentarea Oltchim și RAAN

2014-09-07 18:21

Andreea PAUL: PSD a distrus orașele Râmnicu Vâlcea și Turnu Severin prin falimentarea Oltchim și RAAN

 

4 septembrie 2014 9:03

 

Proteste, nemulţumiri, şomaj şi teroare. Incompetenţa şi interesele Guvernului Ponta sunt mai presus de orice şi, bineînţeles, mai presus de interesele românilor cu drag de muncă. Cazuri concrete: Oltchim şi Regia Autonomă pentru Activităţi Nucleare (RAAN). Două oraşe distruse de PSD: Râmnicu Vâlcea şi Turnu Severin. Categorii profesionale întregi pierdute. În loc de soluţii economice, PSD ne oferă zi de zi circ, minciuni şi falimente. 

Oltchim se află în insolvență din ianuarie 2013. Combinatul a înregistrat pierderi  de aproape 570 mil. lei în anul 2012, de două ori mai mari decât în anul 2011, în timpul guvernarii PDL. Combinatul Oltchim nu şi-a mai achitat taxele şi impozitele la bugetul local de la jumătatea anului 2012, devenind unul dintre cei mai mari datornici la bugetul local al municipiului Râmnicu Vâlcea. Mai mult de atât, Guvernul aruncă în şomaj aproape 1.000 de salariaţi de la Oltchim. Ei au dreptul să primească, conform contractului colectiv de muncă, între şase şi 18 salarii compensatorii, în funcţie de vechimea în muncă. Această decizie a fost luată fără consultarea sindicatelor şi fără existenţa unui plan aprobat de reorganizare. Concedierile colective sunt semn clar de intrare în faliment, nu de relansare. Premierul Victor Ponta declara clar și răspicat la 1 octombrie 2012 că „Guvernul îşi asumă responsabilitatea pentru repornirea activităţii la Oltchim, salvarea locurilor de muncă şi pregătirea în condiţii mult diferite şi mult îmbunătăţite a unei noi proceduri de privatizare”. De atunci, Ponta duce cu zăhărelul angajații Oltchim și, practic, nu face nimic.

 

 

Dovada: Eșecul privatizării Oltchim pare fără sfârșit. Nici măcar o ofertă depusă pentru combinatul din Râmnicu Vâlcea până la finalul termenului limită, 6 iunie 2014. Pentru actualul Ministru al Economiei, Constantin Niță, acest lucru nu pare a fi o problemă: „Dacă privatizarea nu reușește pe 6 iunie, vom reuși altă dată”, a declarat acesta, în cadrul conferinței Energy Investors Summit. Termenul anterior de depunere a ofertelor a fost 28 martie, însă atunci niciun investitor nu s-a angajat să cumpere acțiunile deținute de Oltchim SA la Oltchim SPV. La sfârșitul lunii ianuarie 2014 a mai avut loc o amânare a depunerii de oferte.  

 

 

Nici la RAAN situația nu este mai roz. RAAN se află în insolvenţă din septembrie 2013. La momentul intrării în insolvenţă, nivelul total al datoriilor era de 680 de milioane de lei, iar în perioada insolvenţei s-au mai acumulat datorii suplimentare de 70 de milioane de lei, în condiţiile în care cifra de afaceri a companiei a fost de 400 de milioane de lei în anul 2013. Și mai revoltător este faptul că Ponta aruncă în stradă 300 de angajaţi ai regiei. Salariaţii au reclamat că dificultăţile financiare ale regiei sunt cauzate în principal de faptul că Guvernul nu a achitat apa grea produsă pe platforma Romag Prod, încă din a doua parte a anului trecut. Valoarea datoriei se ridică la 370 milioane lei.

 

 

În cadrul unei şedinţe a Consiliului de Administraţie, Gheorghe Dulcea, directorul general al RAAN, a declarat că închiderea combinatului va avea loc anul acesta. Motivul? Lipsa de interes a Guvernului pentru continuarea construcţiei reactoarelor 3 şi 4 de la Cernavodă, care depind de apa grea de la RAAN. Dacă nu se realizează investiţii în cele două reactoare, statul român nu mai are nevoie nici de apa grea şi nici de funcţionarea combinatului chimic.

 

 

Cele două sucursale ale RAAN aflate pe teritoriul judeţului Mehedinţi constituie nu numai adevărate perle ale industriei mehedinţene, ci şi cele mai importante societăţi care absorb forţa de muncă locală. În afară de angajaţii de la apă grea şi termocentrală, în jurul acestor două obiective trăiesc alte câteva zeci de firme care sunt furnizori de bunuri şi servicii, firme care şi ele au angajaţi. Efectul social al unei posibile închideri a combinatului ar fi o reacţie în lanţ, pentru că ar putea lăsa fără locuri de muncă mult mai mulţi angajaţi în afară de cei care lucrează efectiv la ROMAG PROD şi ROMAG TERMO.

 

 

Bice peste bice pe spinarea românilor care vor să muncească. Minciuni peste minciuni. Ponta și Guvernul său falimentar au oferit doar circ și minciuni, în loc de soluții economice pentru două regiuni altă dată competitive economic. De doi ani de când e PSD la guvernare, Ponta nu a făcut nimic, dar absolut nimic, pentru a salva românii din Vâlcea și Mehedinți. Ponta nu a făcut nimic pentru a le da șansa la o viață decentă, la reconversie profesională și locuri de muncă alternative.

http://www.buletindemehedinti.ro


Musafir

#26081 Ce spun angajaţii de la Arpechim: după prezidenţiale începe marea demolare, până în 2022 platforma

2014-09-07 18:29

http://www.jurnaluldearges.ro

Published on 04 September 2014

După mai multe eșecuri, privatizarea Oltchim, de care ar depinde și soarta Arpechim Pitești, a fost expediată undeva prin decembrie că poate uită lumea de ea, nu se mai ține deloc și intră în scenă hoitarii care dau târcoale celor două combinate. Dacă ar avea însă curiozitatea să stea pe la porțile Arpechim atunci când puținii oameni care mai lucrează aici ies din tură, guvernanții ar afla nu numai că oamenii nu uită dar au și informații și, mai grav decât orice, nu dau doi bani pe gargara celor care ne conduc. Noi am avut această curiozitate fie și doar pentru a afla ce se mai vinde la bursa zvonurilor din Arpechim.

După prezidențiale începe prăpădul

Un tip care ne spune că lucrează de 32 de ani „în CPP” (n.r. Combinatul Petrochimic Pitești) și care acum petrece singur opt ore la serviciu pentru a păzi ce-a mai rămas pe acolo, pare informat și dispus să vorbească: „Domnule, ăștia, ăștia ai lui Ponta, sunt înțeleși cu OMV-ul să nu taie nimic până la alegeri, dar după Anul Nou începe prăpădul! Și nu bag de la mine, mi-a spus-o în față un om mare din OMV. Știți cum mi-a spus omul ăla? Mi-a zis așa: «Nene, după alegeri să te ții bine că începe tăierea!» Am văzut ce scrieți la ziar, dar nu vă mai luați după ăștia de la județ că vă mint și pe voi cum ne mint și pe noi. La București e hotărâtă treaba de mult…”

Rămâne doar terminalul de benzină și motorină

Un altul ne aude și se bagă în vorbă: „Domnule, vă spun eu, cred că se apucă să taie Rafinăria chiar din timpul sărbătorilor când lumea e cu mintea în altă parte și nu e atentă la ei. Se va tăia tot. Și Petrochimia, că e gajată de Roibu pe unde s-a împrumutat și trebuie să-și scoată ăia banii. Uzina noastră de Acrilonitril e acum în Bulgaria, în Grecia, în Turcia, știți cum a plecat de aici? Au luat coloanele cu totul, le-au pus pe platforme și au plecat și le-au montat la alții că noi am fost proști să o ținem aici. Vă spun eu, în Rafinărie rămâne doar terminalul, depozitul de benzină și motorină, dar doar până în 2020, în 2022, cel târziu, va fi aici pământ gol. Se aude că prin primării și la Pitești, și la Bradu, sunt deja niște proiecte cu ce va fi pe aici”.
Alți câțiva încuviințau mai mult sau mai puțin vocal ascultându-și colegii. Cam asta este realitatea la porțile Arpechim, cu totul alta decât petardele pe care le aruncă fără să creadă în ele, din când în când, guvernanții sau mai marii județului.

Florin Silvestru

Omul care nu este patat

#26082 atentie la neatentie

2014-09-07 19:02

La Oltchim va fi peste 4 ani pista pentru avioane si piscine.

Omul care nu este patat

#26083 Desteptativa pe ultima 100 de metri

2014-09-07 19:14

A inceput negocierea noului CCM din ianuarie 2015 de vineri 05 09 2014 habar nu aveti ce ne asteapta[modificarile] din actualul CCM dar pe multi Ii intereseaza tichetele de la Cernev si Dumitru care le asteptati din Decembrie 2014 si vreti  CCM-ul de la Diculoiu dar o sa va meritati soarta  [oporunistilor]  uni salariati Oltchim --tradatorilor veti pelca acasa din februarie 2015.


Musafir

#26084 Re: atentie la neatentie

2014-09-07 19:14

#26082: Omul care nu este patat - atentie la neatentie 

 Chiar in perioada asta se discuta Strategia de Dezvoltare a Municipiului Ramnicu Valcea si Zona Metropolitana, proiectul este in lucru si completat continuu... Ultima viziune a celor din Bucuresti a fost dezastru si fara o gandire logica a ceea ce este judetul Valcea, s-a mers strict pe turism, nici o vorba de Oltchim pentru viitor, o porcarie prezentata de doua fete total paralele cu realitatea, curand se reantorc cu acest proiect, care ramane deschis pana la finalizare (ultimul fiind respins categoric de cei in masura si specialisti in domeniu, fiind foarte iritati de ceea ce au descoperit in acest proiect, total iesit din realitatea viitorului):

Popescu ( JAN)

#26085 Unde esti

2014-09-07 19:19

Domnile Cernev vino la negocierea noului CCM ca esti liderul nostru daca iti mai pasa de noi caci cotizatia o icasezi dumneata s-au Morcoase si RADU[Tradatorii ] dumneavoastra si ai Oltchimului.

 

Omul care nu este patat

#26086 va fi jale

2014-09-07 19:24

26084- eu stiu ceea ce potezi de 1 an si jumatate  de la unul din cei 3 directori care si-au mentinut functiile deci va fi prapad.


Musafir

#26087 Re: va fi jale

2014-09-07 19:44

#26086: Omul care nu este patat - va fi jale 

 Totusi sa nu implicam alte persoane care nu au nicio vina si nu stiu la ce te gandesti sau la cine.., sincer acum, dar realitatea este ca va fi prapad, asta pentru ca ati dormit, termenele nefinalizate si neachitarea salariilor ( disponibilizati si angajati ), impreuna cu nefinalizarea planului final de reorganizare la timp, duc la ce urmeaza....

Caposenia si prostia unora care au tinut-o pe drum gresit, costa foarte scump acum si in viitor,... chiar duce la dezastru care voi il anuntati acum.

Legea 85/2006 privind procedura insolventei

si:

Mai este o sansa sa se respecte termenele si sa achite banii, sa inceapa plata creditorilor( primii si de drept prioritari la plata salariatii,  disponibilizati si angajati). Insa Oltchim nu o sa mai fie cum il stiam noi....

Gheorghe Piperea:

În ceea ce priveşte al treilea palier, noi pregătim în momentul de faţă nu doar schiţa planului de organizare. Nu orice visător poate să facă un plan de reorganizare la Oltchim. Există doar trei persoane care pot face acest lucru: administratorul special (Bogdan Stă­nescu), adică acţionarul majoritar, administra­torul judiciar şi orice creditor care are minim 20% din creanţe. În această postură sunt AVAS şi Electrica.

Judecătorul sindic este cel care are un cuvântul final în planul de reorganizare. Noi lucrăm la pregătirea acestui plan de reorga­nizare, dar şi la pregătirea privatizării. La pregătirea privatizării noi încercăm să încheiem nişte contracte care să ne asigure o precalificare a unui investitor.

http://www.zf.ro/

UNDE ESTE PLANUL DE REORGANIZARE OLTCHIM PUBLICAT LA FEL CA CEILALTI PE CARE LE AVETI PUBLIC FACUTE......????E TOP SECRET SAU SUNTETI REPETENTII,REPETITIILOR,REPETARILOR MINCIUNILOR VOASTRE!!!!!!!!

Contactat telefonic, Niculae Bălan, reprezentantul BDO Business Restructuring SPRL, a declarat pentru Curierul Naţional

"În planul de reorganizare vor fi menţionate sumele care trebuie distribuite creditorilor, inclusiv salariile compensatorii ale salariaţilor disponibilizaţi, salariaţii fiind consideraţi salariaţi privilegiaţi", a declarat administratorul judiciar."  [Anul 19. Luni, 12 Mai 2014]

http://www.curierulnational.ro/

Click link pentru vizualizare  BDO:  http://www.bdo.ro/

Legea 85/2006

Art. 3,

Al.7. prin creditor se intelege persoana fizica sau juridica care detine un drept de creanta asupra averii debitorului si care a solicitat, in mod expres, instantei sa ii fie inregistrata creanta in tabelul definitiv de creante sau in tabelul definitiv consolidat de creante si care poate face dovada creantei sale fata de patrimoniul debitorului, in conditiile prezentei legi. Au calitatea de creditor, fara a depune personal declaratiile de creanta, salariatii debitorului;
Al. 8. creditorul indreptatit sa participe la procedura insolventei este acel creditor care a formulat si i-a fost admisa, total sau in parte, o cerere de inregistrare a creantei sale pe tabelul definitiv al creantelor contra debitorului si care are dreptul de a participa si vota in adunarea creditorilor, inclusiv asupra unui plan de reorganizare judiciara admis de judecatorul-sindic, de a fi desemnati in calitate de membri ai comitetului creditorilor, de a participa la distributiile de fonduri rezultate din reorganizarea judiciara a debitorului sau din lichidarea averii debitorului, de a fi informat sau notificat cu privire la desfasurarea procedurii si de a participa la orice alta procedura reglementata de prezenta lege;

Al. 20. reorganizarea judiciara este procedura ce se aplica debitorului, persoana juridica, in vederea achitarii datoriilor acestuia, conform programului de plata a creantelor. Procedura de reorganizare presupune intocmirea, aprobarea, implementarea si respectarea unui plan, numit plan de reorganizare, care poate sa prevada, impreuna sau separat:
a) restructurarea operationala si/sau financiara a debitorului;
b) restructurarea corporativa prin modificarea structurii de capital social;

 

c) restrangerea activitatii prin lichidarea unor bunuri din averea debitor www.voceavalcii.ro S-A VANDUT DIN OLTCHIM, PRESA A RELATAT SI OLTCHIM A RECUNOSCUT, N-AM PRIMIT BANII DISPONIBILIZATII NICI PANA AZI, BA MAI MULT AM CONSTATAT TOT NOI INFORMATIA  CA AM FOST IAR PAGUBITI PRIN IMPOZITARI ANAF SI NU AM PUTUT BENEFICIA DE ALTE DREPTURI.

 

SA INCEAPA PLATILE CATRE CREDITORI, PRIMII SALARIATII (PLATILE COMPENSATORII SI ANGAJATI)

 

DATI BANII TUTUROR SI NU NE MAI VEDETI PE PETITIE SAU PE LA VOI IN AUDIENTE, MITINGURI, SEDINTE,TRIBUNAL...!!!

VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!

 

SI  EVITATI  FALIMENTUL!!!!!

 

SALARIILE PLATILOR COMPENSATORII SI ANGAJATII.


Musafir

#26088 Publicitate! Sa nu spuna domnu Piperea ca noi nu-i apreciem activitatea:

2014-09-07 21:01

http://www.rominsolv.ro/

Societatea profesională cu răspundere limitată RomInsolv a fost înfiinţată  în jurul unuia dintre cei mai renumiţi specialişti în domeniul insolvenţei, Gheorghe Piperea.

https://www.fairsolve.com/despre-noi

Vinzi sau cumperi?

FAIRSOLVE.com permite atât participarea la o licitaţie în calitate de cumpărător, cât şi deschiderea de licitaţii în calitate de vânzător. Platforma noastră este liantul dintre piaţă şi participanții la procedurile prin care bunurile trebuie transformate în bani.

MEMBRI FONDATORI:

GHEORGHE PIPEREA

Profesor de drept, avocat şi practician în insolvenţă, vice-preşedintele UNPIR
 

FLORIAN MATEIŢĂ

Practician în insolvenţă
(partener RomInsolv)

 

GHEORGHE PIPEREA

Profesor de drept, avocat şi practician în insolvenţă, vice-preşedintele UNPIR
 

FLORIAN MATEIŢĂ

Practician în insolvenţă
(partener RomInsolv)
 

MIRCEA DEACONU

Practician în insolvenţă
(partener RomInsolv)
 

LUCIAN DESPOIU

Fondator şi Managing Partner Kondiment, unul dintre pionierii marketingului online din România
 

DRAGOŞ STANCA

Managing Partner Thinkdigital, specialist în comunicare media şi antreprenor

 


Musafir

#26089 Re: Publicitate! Sa nu spuna domnu Piperea ca noi nu-i apreciem activitatea

2014-09-07 21:13

#26088: - Publicitate! Sa nu spuna domnu Piperea ca noi nu-i apreciem activitatea 

 http://www.zf.ro/

Oltchim se extinde în cultivarea de plante

Oltchim Râmnicu Vâlcea (simbol bursier OLT), aflată în insolvenţă de anul trecut,  îşi va extinde businessul în mai multe domenii noi, inclusiv cultivarea plantelor şi fabricarea ambalajelor din lemn, în condiţiile în care fabricaţia produselor chimice se desfăşoară la mai puţin de un sfert din capacitatea combinatului chimic.
 
Administratorii judiciari ai companiei vâlcene au convocat o adunare extraordinară a acţionarilor pentru a aproba completarea obiectului de activitate cu mai multe activităţi, printre care fabricarea de instrumente medicale şi stomatologice, şi lucrări de demolare a construcţiilor.
 
Noile domenii vor spori diversitatea activităţilor Oltchim, care, pe lângă petrochimie, mai numără şi comerţul cu ridicata al florilor, activităţi de servire a băuturilor şi repararea calculatoarelor şi a echipamentelor de comunicaţii, potrivit unui comunicat trimis Bursei de Valori.
 
 
 
 
 
 

Musafir

#26090 PIPEREA, PLĂTEȘTE CE AI CONSUMAT! CET Govora a redus livrările de abur industrial către Oltchim!

2014-09-07 21:33

http://ziaruldevalcea.ro/

• Datorii de 199 milioane lei ale combinatului chimic către furnizorul de energie!

Ca urmare a lipsei resurselor financiare, determinate în principal de neîncasarea producţiei livrate de abur tehnologic şi energie electrică către SC Oltchim SA, consiliul de administraţie al CET Govora a decis zilele trecute să ia măsura de reducere a livrărilor de abur industrial către SC Oltchim SA. De asemenea, CET Govora a comunicat Ministerului Economiei, SC Oltchim SA şi Consiliului Judeţean Vâlcea că au apărut probleme deosebite privitoare la imposibilitatea constituirii rezervei de stat, ca urmare a lipsei resurselor financiare. Concret, stocul de cărbune, la sfârşitul lunii august 2014, era de 85.000 tone, care asigură o funcţionare de numai douăsprezece zile, iar CET Govora se află în imposibilitatea de a constitui, la sfârşitul lunii octombrie 2014, rezerva de stat în cantitate de 250.000 tone cărbune energetic. În actuala realitate economică, Consiliul de Administraţie al CET Govora nu mai este de acord cu propunerea de plăţi înaintată de către SC Oltchim SA, care nu asigură resursele pentru plata furnizorilor, inclusiv pentru plata cărbunelui energetic livrat. SC Oltchim SA datorează CET Govora suma de peste 199,1 milioane de lei, din care 136,9 milioane de lei creanţă existentă înainte de deschiderea procedurii insolvenţei; 62,2 milioane de lei creanţă după data deschiderii procedurii insolvenţei. Pentru a evita blocajele care au apărut deja în aprovizionarea cu cărbune şi în încheierea unui nou contract, pe fondul neachitărit datoriei către Complexul Energetic Oltenia, CET Govora a făcut demersuri către principalul debitor, respectiv SC Oltchim SA, pentru încasarea creanţelor curente la termenele stabilite prin contracte şi reglementarea la plată a celor restante provenite din livrările de energie electrică şi termică. Ţinând cont de cele prezentate, Consiliul de Administraţie al CET Govora, prin Decizia nr. 57/18 august 2014, şi-a menţinut punctul de vedere anterior şi aprobat prin Decizia nr. 47/21 iulie 2014, adică plata sumei de 22,6 milione lei de către SC Oltchim SA, până la data de 31 august 2014. Totodată, prin aceeaşi decizie, s-a aprobat reducerea furnizării energiei electrice la 5 MWh şi a aburului tehnologic la 10 tone/oră, dacă suma aferentă lunii august, nu va fi achitată. Aceste măsuri au fost luate de către consiliul de administraţie având în vedere următoarele justificări: imposibilitatea constituirii stocului de rezervă de stat în cantitate de 250.000 tone până în data de 31 octombrie 2014 si asigurarea unui stoc total de 400.000 tone, care să asigure trecerea vârfului de iarnă în condiţii de siguranţă; din cauza neîncasarii creanţelor, CET Govora a acumulat o datorie de peste 176 milioane lei faţă de Complexul Energetic Oltenia SA, ceea ce a dus la diminuarea livrărilor de cărbune, la nivelul de 60.000 tone; la data de 28 august 2014 stocul de cărbune al SC CET Govora SA era de 40.000 tone; pentru a putea constitui, până la data de 31 octombrie 2014, stocul de rezervă de stat în cantitate de 250.000 tone, CET Govora are nevoie să aprovizioneze, în lunile septembrie – octombrie, o cantitate de 510.000 tone cărbune, din care: 300.000 tone pentru consumul curent şi 210.000 tone pentru constituirea stocului de rezervă de stat; CET Govora nu dispune de rezervele financiare necesare pentru a plăti cantitatea de cărbune de 510.000 tone, la care se adaugă şi contravaloarea transportului, în sumă de 46 milioane lei.

Până la 31 octombrie, CET va trebui să restituie 250.000 tone de cărbune împrumutată din rezerva de stat

Pentru a putea achiziţiona, în cursul lunilor septembrie şi octombrie cantitatea de 510.000 tone cărbune, există două posibilităţi: încasarea integrală a creanţei SC Oltchim SA după data deschiderii procedurii insolvenţei; achiziţionarea, în contul creanţei după data deschiderii procedurii insolvenţei, a cantităţii de 630.000 tone cărbune energetic tip lignit, cantitate care să fie livrată eşalonat. într-o perioadă de 6 luni, începând cu luna septembrie, respectiv o cantitate lunară de 105.000 tone/lună. Legat de acest aspect, preşedintele CJ Vâlcea, Ion Câlea, spune: „Precizez că este absolut necesar ca până la data de 31 octombrie 2014 să fie restituită integral cantitatea de 250.000 tone de cărbune împrumutată din rezerva de stat, din următoarele motive: se poate împrumuta cărbune din rezerva de stat doar după apariţia actului normativ care reglementează condiţiile în care se face acest împrumut şi numai în condiţiile în care întreaga cantitate de 250.000 tone cărbune împrumutată de la rezerva de stat a fost restituită până la data de 31 octombrie 2014; dacă CET Govora nu va avea un stoc de cărbune de minim 250.000 tone la începutul iernii, nu se va putea asigura funcţionarea în siguranţă a centralei pe timpul vârfului de iarnă; în condiţiile în care la data de 31 octombrie 2014 nu va fi restituită cantitatea de 250.000 tone cărbune, în afară de penalităţile de 1,12 milioane de lei, ANRSPS – UT 515 ar putea emite factură fiscală la sfârşitul lunii noiembrie pentru suma de 25 milioane de lei, reprezentând contravaloarea cantităţii de 250.000 tone cărbune nerestituit, pe care o poate investi cu titlu executoriu. În concluzie, până la reglementarea situaţiei creanţei pe care o avem de încasat de la SC Oltchim SA, am cerut ca, pentru deblocarea acestei situaţii şi asigurarea aprovizionării cu cărbune, Ministerul Economiei, să organizeze o întâlnire, lucru care s-a întâmplat în data de 28 august. La această audienţă, împreună cu mine au mai participat conducerile CET Govora, SC Oltchim SA şi administratorii judiciari. Cu această ocazie s-au stabilit măsuri imediate şi procedurile necesare pentru derularea relaţiilor comerciale între părţi până la privatizarea SC Oltchim SA, astfel încât să nu fie afectată funcţionarea CET Govora SA, a consumatorilor aferenţi şi populaţia municipiului Râmnicu Vâlcea”.


Musafir

#26091 Oltchim vinde fier vechi și se pregătește de agricultură și comerț

2014-09-07 23:07

http://www.capital.ro/

Oltchim nu și-a găsit încă un investitor dispus să readucă la viață combinatul chimic, dar se pregătește să introducă noi obiecte de activitate în firmă, precum cultivarea de plante în aer liber și în sere și comerțul în magazine specializate.

 

Oltchim nu reușește să iasă din insolvență și nici nu pare a avea șanse să găsească investitori în perioada următoare. După cum am arătat și în articolele precedente, privatizarea Oltchim este pusă în dificultate și de Comisia Europeană, care dorește asigurări că preluarea la pachet a Arpechim nu reprezintă un ajutor de stat mascat pentru OMV Petrom. Între timp însă bucăți din combinat sunt valorificate la fier vechi, iar societatea înregistrează noi obiective de activitate, de parcă intenționează să se reorienteze către alte afaceri.

Situația combinatului pare să dea semne de îmbunătățire conform oficialilor societății. Recent a intrat în probe o nouă secție, cea de oxoalcooli, care ar majora capacitatea de producție a Oltchim la 40% dacă va li repornită. „O dată repornită această secție, vom spori capacitatea de producție a combinatului la 40% față de 25% cât este în prezent“, spune Ion Vâncea, liderul filialei vâlcene a sindicatului Cartel Alfa, care adaugă că în respectiva secție vor fi angajate peste o mie de persoane. În primele șapte luni ale anului, Oltchim a avut o cifră de afaceri de aproximativ 11 milioane euro și un profit operațional de 0,25 milioane euro, în condițiile unei utilizări a capacității de producție de 23%, conform informațiilor oferite de Gheorghe Piperea, unul dintre administratorii judiciari ai companiei.

Deșeuri metalice

Societatea nu este însă ferită de scandaluri. Recent, Vocea Vâlcii a publicat două contracte de vânzare fier vechi din 2013, prin care erau vândute mai multe tone de deșeuri metalice și nemetalice, respectiv deșeuri de inox austenitic pregătit și deșeuri inox austenitic neperegătit. Inoxul austenitic este un oțel nemagnetic, cu cea mai bună rezistență la coroziune, cu duritate și sudabilitate bune, adică un oțel de calitate foarte bună. Contractele au fost încheiate în mai și octombrie 2013, când la conducerea Ministerului Economiei au fost pe rând Varujan Vosganian și Andrei Gerea, iar la conducerea combinatului s-au aflat Mihai Tălpășanu și Marius Pârvu. O diferență care poate ridica suspiciuni este prețul de vânzare. În primul contract, tona de deșeu pregătit era de 1.680 dolari pe tonă, iar cel nepregătit de 1.500 dolari pe tonă. În cel de-al doilea, prețurile scad la 1.020 dolari pe tonă, respectiv 975 dolari pe tonă. Altfel, compania trece prin restructurări care presupun închiderea unor active (secții) nerentabile și concentrarea pe afacerile profitabile. Mutarea activelor viabile pe o nouă companie, Oltchim SPV, care să nu mai aibă datoriile celei vechi (datorii care ajung la 700 milioane euro) a și fost realizată.

Saga codurilor CAEN

Obiectele de activitate ale Oltchim ne oferă însă și mai multe motive de amuzament (sau îngrijorare). Putem presupune că o parte a secțiilor din combinat nu vor supraviețui schimbărilor prin care trece compania, de unde și vânzarea de „deșeuri“ metalice. Dar este greu de imaginat că ditamai combinatul chimic se pregătește de „cultivarea altor plante din culturi nepermanente“, de „cultivarea plantelor petnru înmulțire“, de „fabricarea ambalajelor din lemn“, de „lucrări de demolare a construcțiilor“ sau de „comerțul cu amănuntul al altor bunuri noi, în magazine specializate“. Este hilar când vezi că un combinat chimic se pregătește de deschis chioșcuri sau de cultivat plante pe terenuri agricole sau în sere, dar așa reiese din convocatorul Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor din 9 septembrie 2014. Ar putea fi un semnal îngrijorător pentru acționarii și angajații companiei apariția acestor noi obiecte de activitate, în ideea că societatea se pregătește de agricultură și de comerț, eventual pe suprafețele de teren care rămân în urma închiderilor de secții. De altfel, chiar aceasta ar putea fi situația reală a unor departamente din combinat (pe care ar trebui să le decidă actualii și viitorii acționari). Administratorii judiciari, respectiv BDO Business Restructuring și Rominsolv, nu au oferit explicații în ziua publicării convocatorului pe pagina BVB, adică pe 4 septembrie, însă este de așteptat să ofere în perioada următoare. Dar aceste activități complet diferite de cea a unui combinat chimic nu sunt complet străine de condurile CAEN ale Oltchim. Găsim „activități ale portalurilor web“ , „activități ale agențiilor de publicitate“ sau „activități fotografice“. Și multe altele, trecute în aproximativ 200 de obiecte de activitate înregistrate. Inclusiv „intermedieri în comerțul cu materii prime agricole, anumale vii, materii prime textile și cu semifabricate“. Sunt activități care pot apărea în cadrul unui combinat atât de mare și care încearcă să ofere angajaților cam tot ce au nevoie în viața zilnică. Așa era modelul comunist, unde se presupunea că tot ce ai nevoie primești de la locul de muncă, inclusiv de mâncare, iar apartamentul de acasă este doar pentru dormit. Din fericire, lucrurile s-au schimbat, iar companiile din prezent preferă să externalizeze orice activitate care nu ține de cea principală, astfel încât să nu aibă parte de cheltuieli inutile. De aceea este amuzant că, în anul de grație 2014, Oltchim (aflat în insolvență) încearcă să se ocupe de agricultură și comerț în „magazine specializate“ în loc să se concentreze pe activitatea pe care o cunoaște cel mai bine și care îi poate aduce profit dacă este eficientizată.

Oltchim se pregătește de o nouă vânzare, pe data de 15 decembrie anul acesta. În cazul fericit în care va găsi un investitor este de așteptat ca astfel de coduri CAEN să nu se mai regăsească în noua companie.


Musafir

#26092 CE stă cu ochii pe Oltchim

2014-09-08 05:42

 http://www.ziuacargo.ro/

Petrom vrea să scape de Arpechim cu ajutorul statului

Totodată, Comisia Europeană (CE) stă cu ochii pe planurile autorităţilor române privind privatizarea combinatul chimic Oltchim din Râmnicu Vâlcea, eşuată lamentabil de Guvernul Ponta în septembrie 2012, cu “Domnul Dan” Diaconescu. Încercările ulterioare – în martie şi iunie anul acesta –  au avut aceeaşi soartă, dar premierul Victor Ponta primite că va reuşi în decembrie, după alegerile prezidenţiale.

CE a cerut României o serie de clarificări pe tema privatizării combinatului, întrucât există suspiciuni că statul nu se comportă ca un investitor privat iar preluarea rafinăriei Arpechim de la Petrom ar putea avantaja compania petrolieră. CE a aprobat, în 2012, conversia în acţiuni a unei creanţe 135 milioane de euro deţinută de statul român la Oltchim, însă conversia nu s-a realizat până acum, deoarece era condiţionată de procesul de privatizare.

„Există suspiciunea că preluarea rafinăriei Arpechim de la Petrom ar putea aduce avantaje celor de la Petrom, întrucât, în aceste condiţii, Petrom ar scăpa de unele obligaţii foarte costisitoare pe care le are cu închiderea rafinăriei, precum decontaminarea zonei”, a precizat Chiriţoiu la finele lunii august.

Rafinăria Arpechim Piteşti este principalul furnizor de materii prime al Oltchim, iar statul s-a angajat să cumpere rafinăria de la Petrom şi să o vândă la pachet cu Oltchim, în cazul în care potenţialii investitori doresc acest lucru. Petrom a închis Arpechim în anul 2011, din cauza cererii mici de produse petroliere de pe piaţa din România, iar rafinăria se află acum în conservare.

„Comisia Europeanăcere explicaţii cu privire la faptul că, deşi Oltchim are datorii la stat, statul nu o execută, cum ar trebui să facă orice creditor, iar acest lucru ridică semne de întrebare cu privire la un posibil ajutor de stat”, a mai spus şeful Autorităţii de Concurenţă.

Toamna se numără audierile la Consiliul Concurenței

http://www.puterea.ro/

 

Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Musafir

#26093

2014-09-08 08:21

abcdef abcdef

 

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:

Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.

Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ

M. Drepturi si obligatii generale ale partilor

1. Salariatul are , in principal, urmatoarele drepturi:

    a) dreptul la salarizare pentru munca depusa;

    n) alte drepturi prevăzute de lege sau de contractele colective de muncă aplicabile

4. Angajatorului ii revin, in principal, urmatoarele obligatii:

  a) sa inmaneze salariatului un exemplar din contractul individual de munca, anterior inceperii activitatii;

    a¹) sa acorde salariatului toate drepturile ce decurg din contractele individuale de munca, din contractul colectiv de munca aplicabil si din lege;

   c) sa acorde salariatilor toate drepturile ce decurg din lege, din contractul colectiv de munca aplicabil si din contractele individuale de munca;

    d) sa elibereze, la cerere, un document care sa ateste calitatea de salariat a solicitantului, respectiv activitatea de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si specialitate;

   g) sa infiinteze registrul general de evidenta a salariatilor si sa opereze inregistrarile prevazute de lege;

      i) sa asigure confidentialitatea datelor cu caracter personal ale salariatilor.

 

 

Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

#26094 Re: Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

2014-09-08 08:30

#26062: Salvati OLTCHIM si ARPECHIM! - Salvati OLTCHIM si ARPECHIM! 

 

SUNT PLATI SALARII COMPENSATORII DIN CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA IN FUNCTIE DE VECHIME.

Decizia din data de 15.05.2013  DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE.  (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:  Art.36, Art. 37 si Art.42,

Art38.

Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:

1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.

REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.

Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

AUDITUL. http://www.impactreal.ro/

[ DISPONIBILIZATII NU SI-AU PRIMIT BANII ]

DISPONIBILIZATII DE TREI ORI PAGUBITI (CHIAR DE PATRU, PENTRU CA AU RAMAS FARA LOC DE MUNCA):

1. FARA LOC DE MUNCA SI DISPONIBILIZATI;

2. DISPONIBILIZARE CU PLATA DE BANI AJOFM  DIN ACESTIA PLATIM C.A.R. OLTCHIM SI PENALIZARI CU DOBANZI, DETURNAREA DE FONDURI BANI  PE TIMPUL CONDUCERII CET GOVORA MIHAI BALAN anul 2012,CARE A OPRIT PENTRU PLATA DIN SALARII, DAR CARE N-AU AJUNS LA DESTINATAR, NOI FIIND IN CONTINUARE NEVOITI SA ACHITAM PENALIZARI DE INTARZIERE SI RESTANTE;

3. CREANTA PLATI SALARII COMPENSATORII CONFORM CONTRACTULUI COLECTIIV DE MUNCA, anul 2013, IN FUNCTIE DE VECHIME NEPLATITA SI NEACHITATA, TINAND CONT CA SUNTEM LA PESTE UN AN  DISTANTA DE LA DISPONIBILIZARE, PIERDERILE FIIND LA ZI NEACHITATE FATA DE NOI;

 4. ANAF IMPOZITATI SI PILONUL II PENSII PRIVATE APAREM CU SUME DE BANI CARE NOI NU-I AVEM.

S-AU INDEPLINIT CONDITIILE:

TERMENELE LEGII INSOLVENTEI (Oltchim Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective, Legea 85/2006) SI TOATE REGULILE FIIND INCALCATE SI NERESPECTATE. NU S-AU ACHITAT CREDITORII PRIVILEGIATI SALARIATII (DISPONIBILIZATI SI ANGAJATI).

Daune interese = despăgubire bănească pentru repararea unui prejudiciu.

http://www.voceavalcii.ro/S-A VANDUT DIN OLTCHIM, PRESA A RELATAT SI OLTCHIM A RECUNOSCUT, N-AM PRIMIT BANII DISPONIBILIZATII NICI PANA AZI, BA MAI MULT AM CONSTATAT TOT NOI INFORMATIA  CA AM FOST IAR PAGUBITI PRIN IMPOZITARI ANAF SI NU AM PUTUT BENEFICIA DE ALTE DREPTURI.

[ DISPONIBILIZATII NU SI-AU PRIMIT BANII ]

SA INCEAPA PLATILE CATRE CREDITORI, PRIMII SALARIATII (PLATILE COMPENSATORII SI ANGAJATI)

DATI BANII TUTUROR SI NU NE MAI VEDETI PE PETITIE SAU PE LA VOI IN AUDIENTE, MITINGURI, SEDINTE,TRIBUNAL...!!!

VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!

SI  EVITATI  FALIMENTUL!!!!!

SALARIILE PLATILOR COMPENSATORII SI ANGAJATII:

 

Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

#26095 Re: Ministrul delegat pentru Dialog Social

2014-09-08 08:31

#26061: Salvati OLTCHIM si ARPECHIM! - Ministrul delegat pentru Dialog Social 

 

 DISPONIBILIZATI SUNTETI ASTEPTATII JOI 11 SEP 2014 ORA 10.30 IN FATA INSTITUTIEI PREFECTULUI ,PENTRU A VA INTILNI CU MINISTRU DE DIALOG SOCIAL

 http://gov.ro/

 

Aurelia Cristea

Ministrul delegat pentru Dialog Social

 S.C.Oltchim S.A se judeca pe legea insolventei aprobata de judecatorul-sindic in ianuarie 2013:

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

Atentie! Procesele incepute inainte de intrarea in vigoare a noii legi raman supuse legii aplicabile anterior acestei date.
 

Art. 3,

Al.7. prin creditor se intelege persoana fizica sau juridica care detine un drept de creanta asupra averii debitorului si care a solicitat, in mod expres, instantei sa ii fie inregistrata creanta in tabelul definitiv de creante sau in tabelul definitiv consolidat de creante si care poate face dovada creantei sale fata de patrimoniul debitorului, in conditiile prezentei legi. Au calitatea de creditor, fara a depune personal declaratiile de creanta, salariatii debitorului;
Al. 8. creditorul indreptatit sa participe la procedura insolventei este acel creditor care a formulat si i-a fost admisa, total sau in parte, o cerere de inregistrare a creantei sale pe tabelul definitiv al creantelor contra debitorului si care are dreptul de a participa si vota in adunarea creditorilor, inclusiv asupra unui plan de reorganizare judiciara admis de judecatorul-sindic, de a fi desemnati in calitate de membri ai comitetului creditorilor, de a participa la distributiile de fonduri rezultate din reorganizarea judiciara a debitorului sau din lichidarea averii debitorului, de a fi informat sau notificat cu privire la desfasurarea procedurii si de a participa la orice alta procedura reglementata de prezenta lege;

Al. 20. reorganizarea judiciara este procedura ce se aplica debitorului, persoana juridica, in vederea achitarii datoriilor acestuia, conform programului de plata a creantelor. Procedura de reorganizare presupune intocmirea, aprobarea, implementarea si respectarea unui plan, numit plan de reorganizare, care poate sa prevada, impreuna sau separat:
a) restructurarea operationala si/sau financiara a debitorului;
b) restructurarea corporativa prin modificarea structurii de capital social;

c) restrangerea activitatii prin lichidarea unor bunuri din averea debitorului;

Al. 21. categoria de creante defavorizate este prezumata a fi categoria de creante pentru care planul de reorganizare prevede cel putin una dintre modificarile urmatoare pentru oricare dintre creantele categoriei respective:
a) o reducere a cuantumului creantei;
b) o reducere a garantiilor sau a altor accesorii, cum ar fi reesalonarea platilor in defavoarea creditorului;
c) valoarea actualizata cu dobanda de referinta a Bancii Nationale a Romaniei, daca nu este stabilit altfel prin contractul privind creanta respectiva sau prin legi speciale, este mai mica decat valoarea la care a fost inscrisa in tabelul definitiv de creante;
Al. 22. prin program de plata a creantelor se intelege tabelul de creante mentionat in planul de reorganizare care cuprinde cuantumul sumelor pe care debitorul se obliga sa le plateasca creditorilor, prin raportare la tabelul definitiv de creante si la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare, si care cuprinde:
a) cuantumul sumelor datorate creditorilor conform tabelului definitiv de creante pe care debitorul se obliga sa le plateasca acestora;
b) termenele la care debitorul urmeaza sa plateasca aceste sume;

Art. 105
(1) Daca debitorul nu se conformeaza planului sau desfasurarea activitatii aduce pierderi averii sale, administratorul judiciar, comitetul creditorilor sau oricare dintre creditori, precum si administratorul special poate solicita oricand judecatorului-sindic sa aprobe intrarea in faliment, in conditiile art.107 si urmatoarele.
(2) Inregistrarea cererii mentionate la alin.(1) nu suspenda continuarea activitatii debitorului pana cand judecatorul-sindic nu hotaraste asupra ei, prin incheiere.

Art. 106
(1) Debitorul, prin administratorul special, sau, dupa caz, administratorul judiciar va trebui sa prezinte, trimestrial, rapoarte comitetului creditorilor asupra situatiei financiare a averii debitorului.
Ulterior aprobarii de catre comitetul creditorilor, rapoartele vor fi inregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, dupa caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, in vederea consultarii rapoartelor.
(2) De asemenea, administratorul judiciar va prezenta si situatia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activitatii, in vederea recuperarii acestora, potrivit art.102 alin.(4), care va fi avizata de catre comitetul creditorilor.
(3) In termen de 5 zile de la sedinta comitetului creditorilor mentionata la alin.(1), comitetul creditorilor va putea convoca adunarea creditorilor pentru a prezenta masurile luate de debitor si/sau administratorul judiciar, precum si efectele acestora si sa propuna motivat si alte masuri.

Sectiunea 7 - Falimentul "

Decizia din data de 15.05.2013

Dispozitiile art.86 alin.6 din Legea nr.85/2006 privind procedura insolventei coroborat cu art.65 si 66 din Codul Muncii - republicat si art. 36 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A.

Prevederile art.60 alin.2 din Codul Muncii- republicat si art.44 alin 2 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A.

DECIDE:

Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:

Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.

Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

ATENTIE! PLATILE SALARIALE ALE TUTUROR, SALARIATI SI DISPONIBILIZATI (PLATI SALARIALE COMPENSATORII) = > CREDITORI PRIVILEGIATI.  ANGAJATORUL ACHITA URGENT!!!

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

SA INCEAPA PLATILE CATRE CREDITORI, PRIMII SALARIATII (PLATILE COMPENSATORII SI ANGAJATI)

DATI BANII TUTUROR SI NU NE MAI VEDETI PE PETITIE SAU PE LA VOI IN AUDIENTE, MITINGURI, SEDINTE,TRIBUNAL...!!!

VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!

SI  EVITATI  FALIMENTUL!!!!!

SALARIILE PLATILOR COMPENSATORII SI ANGAJATII:

Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

#26096 Re: Re: CE SPUNE CODUL FISCAL DESPRE VENITURI SALARIALE?

2014-09-08 08:33

#26060: - Re: CE SPUNE CODUL FISCAL DESPRE VENITURI SALARIALE? 

Legea 571/2003 coroborată cu HG 44/2004 privind

Codul fiscal

cu normele metodologice de aplicare

 

Text  valabil pentru anul 2014, actualizat prin mijloace informatice. Aceasta nu este o republicare.

 

Ultima actualizare: Ordonanţa  Guvernului nr. 46  din 26 iunie 2014

http://static.anaf.ro/

CAP. 3

Venituri din salarii

ART. 55 Definirea veniturilor din salarii

(1) Sunt considerate venituri din salarii toate veniturile în bani şi/sau în natură obţinute (deci obtinute nu datorate) de o persoană fizică ce desfăşoară o activitate în baza unui contract individual de muncă sau a unui statut special prevăzut de lege, indiferent de perioada la care se referă, de denumirea veniturilor ori de forma sub care ele se acordă, inclusiv indemnizaţiile pentru incapacitate temporară de muncă.

ART. 59 Obligaţii declarative ale plătitorilor de venituri din salarii

(1) Plătitorii de venituri cu regim de reţinere la sursă a impozitului au obligaţia să completeze şi să depună declaraţia privind calcularea şi reţinerea impozitului pentru fiecare beneficiar de venit în termenul prevăzut la art. 93 alin. (2) {la ANAF}.

 

Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Musafir

#26097 Re: Ministrul delegat pentru Dialog Social

2014-09-08 08:34

#26064: Salvati OLTCHIM si ARPECHIM! - Ministrul delegat pentru Dialog Social 

 

Nu mai trebuie sa mai plece fara a lua decizia de ACHITARE SALARII, STATUL ROMAN TREBUIE SA PLATEASCA SALARIATII ( DISPONIBILIZATI SI ANGAJATI), OBLIGATIE DE A FACE (TERMEN JURIDIC).

SUNTETI ASTEPTATII JOI 11 SEP 2014 ORA 10.30 IN FATA INSTITUTIEI PREFECTULUI ,PENTRU A VA INTILNI CU MINISTRU DE DIALOG SOCIAL

Aurelia Cristea

Ministrul delegat pentru Dialog Social

http://www.oltchim.ro/

STATUL ROMAN:

MINISTERUL ECONOMIEI SI FINATELOR, ROMANIA!!!!!!!

AUTORITATEA PENTRU ADMINISTRAREA ACTIVELOR STATULUI BUCURESTI, ROMANIA!!!!!!!!


Prezentare companie: Compania a fost înfiinţată în anul 1966 şi este deţinută de Statul Român iar din 1997, un pachet de acţiuni a fost listat la Bursa de Valori Bucureşti. Produsele Oltchim se găsesc în peste 80 de ţări fie ca e vorba de policlorură de vinil (PVC), sodă caustică, propenoxid, propilenglicol, polieteri polioli sau materiale de construcţii.

Anul înfiinţării: 1966

S.C. OLTCHIM RAMNICU VALCEA, PATRON  MAJORITAR  STATUL ROMAN. ROMANIA!!!!!!!!!

Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri 54,81%
PCC SE Duisburg Germania 18,32%
Polyolt Holding Limited Cipru 14,02%
Persoane fizice 11,26%
Persoane juridice 1,59%

 

http://www.zf.ro/

SLO ARE OBLIGATIA SA VI SE PUNA LA DISPOZITIE DOCUMENTE CARE SA SUSTINA CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA (cu legile specificate in CCM ) SAU CHIAR CCM DUPA CAZ, DACA ESTE NEVOIE, LA CERERE ADRESATA DE VOI (SAU AVOCATI IN NUMELE VOSTRU), PENTRU  A  VA FI DE FOLOS IN PROCESELE SI INTERESELE PENTRU CARE VOI VA ADRESATI INSTATELOR SAU DIVERSELOR LITIGII CU SOCIETATEA.

SLO POATE FI CHEMAT IN INSTANTA ALATURI DE VOI SI SA VA SUSTINA CAUZA PE CCM IN PROCESELE ITENTATE  DEBITORULUI (S.C. OLTCHIM S.A.), PE SUSTINEREA NEPLATII VOASTRE SALARIALE (SALARIATI DISPONIBILIZATI SI ANGAJATI). PANA LA STINGEREA LITIGIULUI DE MUNCA CU SOCIETATEA, CHIAR SI-N FALIMENT, SAU DUPA FALIMENT, RAMANETI PANA LA A DEFINITIVA CU STATUL ROMAN PLATA SALARIIILOR (DISPONIBILIZATI SI ANGAJATI) CU PENALIZARILE  RESPECTIVE DE INTARZIERE A PLATILOR CATRE VOI ( DIN MOTIVE CARE NU TIN DE VOI) SI RESTUL PLATILOR, LA FEL CU PENALIZARILE CUVENITE DE LEGE (DAUNE-INTERESE) TOT CU PENALIZARILE DE INTARZIERE CARE NU TIN DE VOI.

SCRIE IN CCM (CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA) CA SLO (SINDICATUL LIBER OLTCHIM) REPREZINTA TOTI SALARIATII (ANGAJATI SI DISPONIBILIZATI), INDIFERENT  DE RASA, ETNIE, CULTURA, RELIGIE, EDUCATIE, OPTIUNE POLITICA, ORIENTARE SOCIALA, HANDICAP, APARTENENTA ORI ACTIVITATE SINDICALA SI  ALTE CAZURI.....ETC., (NU SUNT TOATE LA RAND DAR FI SIGUR CA ASA ESTE IN CCM)....

COLECTIVELE DE SALARIATI (ANGAJATI SI DISPONIBILIZATI) AU UN SINGUR SEMNATAR PARTEA SINDICALA, PE CCM SI ACELA ESTE SLO (SINDICATUL LIBER OLTCHIM).

 

SA INCEAPA PLATILE CATRE CREDITORI, PRIMII SALARIATII (PLATILE COMPENSATORII SI ANGAJATI)

DATI BANII TUTUROR SI NU NE MAI VEDETI PE PETITIE SAU PE LA VOI IN AUDIENTE, MITINGURI, SEDINTE,TRIBUNAL...!!!

VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!

SI  EVITATI  FALIMENTUL!!!!!

SALARIILE PLATILOR COMPENSATORII SI ANGAJATII:

Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Musafir

#26098 Re: Re: Combinatul Oltchim, la un pas de faliment

2014-09-08 08:38

#26058: - Re: Combinatul Oltchim, la un pas de faliment 

 Combinatul Oltchim, la un pas de faliment

2014-07-21 15:48

SALARII BANII PLATILOR COMPENSATORII

http://www.digi24.ro

Rectificare bugetară:

Ministerul Economiei: 300 milioane de lei

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI


#23506 Re: Re: Daune interese = despăgubire bănească pentru repararea unui prejudiciu.

#23506 Re: Re: Daune interese = despăgubire bănească pentru repararea unui prejudiciu.

#23479 Re: Re: Re: Re: Oltchim Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective

#23506 Re: Re: Daune interese = despăgubire bănească pentru repararea unui prejudiciu.

#23507 Re: Re: ACESTA ESTE RASPUNSUL ADEVARAT Legea 85/2006 , CEL MAI CIVILIZAT RASPUNS:

Dispozitiile art.86 alin.6 din Legea nr.85/2006 privind procedura insolventei coroborat cu art.65 si 66 din Codul Muncii - republicat si art. 36 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A.

Prevederile art.60 alin.2 din Codul Muncii- republicat si art.44 alin 2 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A.

DECIDE:Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale

http://www.rominsolv.ro

"Reducerea de personal vizează 929 de salariaţi (602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) şi are ca scop realizarea unei economii lunare de aproximativ 1.200.000 euro (14,4 milioane euro anual). Demn de remarcat este procentul mare (peste 60%) de salariaţi care au solicitat benevol să fie acceptaţi pe listele de disponibilizări.

p.s. Castigul Oltchim 14,4 milioane euro anual, noi avem de luat ~(cu aproximatie ) 10 milioane euro, banii conform CCM, noi suntem in 2014 si disponibilizarea facandu-se in 2013. Peste  5 milioane euro raman in OLTCHIM, STATUL ROMAN.

Decizia din data de 15.05.2013

Dispozitiile art.86 alin.6 din Legea nr.85/2006 privind procedura insolventei coroborat cu art.65 si 66 din Codul Muncii - republicat si art. 36 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A.

Prevederile art.60 alin.2 din Codul Muncii- republicat si art.44 alin 2 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A.

DECIDE:

Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:

Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.

Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

ATENTIE! PLATILE SALARIALE ALE TUTUROR, SALARIATI SI DISPONIBILIZATI (PLATI SALARIALE COMPENSATORII) = > CREDITORI PRIVILEGIATI.  ANGAJATORUL ACHITA URGENT!!!

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

A SPUS https://www.youtube.com/ =>PIPEREA - 18 iunie 2014 SI SECUNDA.

Piperea:Referitor la banii pe care îi so:licită disponibilizaţii de la Oltchim, avocatul Piperea spune că 'în secunda în care vor fi 9 milioane de euro în conturile societăţii, eventual din vânzarea Oltchim SPV, vor fi plătite sumele disponibilizaţilor'.

Secunda Piperea, SA NE DEA DREPTURILE NOASTRE. OBLIGATIE.

Judecatorul-sindic Ramnicu Valcea ORDIN: ACHITATI BANII SI VENITI CU PLANUL DE REORGANIZARE.

CREÁNȚĂ ~e f. 1) Drept al creditorului de a cere debitorului executarea unei obligații. 2) Act care certifică acest drept. [G.-D. creanței; Sil. cre-an-] / Sursa: NODEX (2002) | Adăugată de siveco | Semnalează o greșeală | Permalink
CREÁNȚĂ s.f. Drept pe care îl are creditorul asupra unei sume de bani ce i se datorează; (concr.) titlu, înscris care confirmă acest drept. [Pron. cre-an-. / < fr. créance].
Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink
CREÁNȚĂ s.f. act prin care se constată dreptul creditorului de a primi o sumă de bani de la debitor. (< fr. créance)
Sursa: MDN (2000) | Adăugată de raduborza | Semnalează o greșeală | Permalink
creanță f. dreptul de a cere plata unei sume de bani (= fr. créance).
Sursa: Șăineanu, ed. a VI-a (1929) | Adăugată de blaurb | Semnalează o greșeală | Permalink
*creánță (ea 2 silabe) f., pl. e (fr. créance, din credance, d. croire, a crede. V. credit). Hîrtie prin care se arată că cel ce a iscălit-o e dator altuĭa (poliță). V. chitanță, adeverință.

Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Musafir

#26099 Re: Re: : Oltchim Societate in insolventa, in insolvency, en procedure col

2014-09-08 08:50

#26059: - Re: : Oltchim Societate in insolventa, in insolvency, en procedure col 

 #23470 Legea 85/2006 privind procedura insolventei

http://www.dreptonline.ro/

Oltchim Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective

Legea 85/2006

Art. 3,

Al.7. prin creditor se intelege persoana fizica sau juridica care detine un drept de creanta asupra averii debitorului si care a solicitat, in mod expres, instantei sa ii fie inregistrata creanta in tabelul definitiv de creante sau in tabelul definitiv consolidat de creante si care poate face dovada creantei sale fata de patrimoniul debitorului, in conditiile prezentei legi. Au calitatea de creditor, fara a depune personal declaratiile de creanta, salariatii debitorului;
Al. 8. creditorul indreptatit sa participe la procedura insolventei este acel creditor care a formulat si i-a fost admisa, total sau in parte, o cerere de inregistrare a creantei sale pe tabelul definitiv al creantelor contra debitorului si care are dreptul de a participa si vota in adunarea creditorilor, inclusiv asupra unui plan de reorganizare judiciara admis de judecatorul-sindic, de a fi desemnati in calitate de membri ai comitetului creditorilor, de a participa la distributiile de fonduri rezultate din reorganizarea judiciara a debitorului sau din lichidarea averii debitorului, de a fi informat sau notificat cu privire la desfasurarea procedurii si de a participa la orice alta procedura reglementata de prezenta lege;

Al. 20. reorganizarea judiciara este procedura ce se aplica debitorului, persoana juridica, in vederea achitarii datoriilor acestuia, conform programului de plata a creantelor. Procedura de reorganizare presupune intocmirea, aprobarea, implementarea si respectarea unui plan, numit plan de reorganizare, care poate sa prevada, impreuna sau separat:
a) restructurarea operationala si/sau financiara a debitorului;
b) restructurarea corporativa prin modificarea structurii de capital social;

c) restrangerea activitatii prin lichidarea unor bunuri din averea debitorului;

Al. 21. categoria de creante defavorizate este prezumata a fi categoria de creante pentru care planul de reorganizare prevede cel putin una dintre modificarile urmatoare pentru oricare dintre creantele categoriei respective:
a) o reducere a cuantumului creantei;
b) o reducere a garantiilor sau a altor accesorii, cum ar fi reesalonarea platilor in defavoarea creditorului;
c) valoarea actualizata cu dobanda de referinta a Bancii Nationale a Romaniei, daca nu este stabilit altfel prin contractul privind creanta respectiva sau prin legi speciale, este mai mica decat valoarea la care a fost inscrisa in tabelul definitiv de creante;
Al. 22. prin program de plata a creantelor se intelege tabelul de creante mentionat in planul de reorganizare care cuprinde cuantumul sumelor pe care debitorul se obliga sa le plateasca creditorilor, prin raportare la tabelul definitiv de creante si la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare, si care cuprinde:
a) cuantumul sumelor datorate creditorilor conform tabelului definitiv de creante pe care debitorul se obliga sa le plateasca acestora;
b) termenele la care debitorul urmeaza sa plateasca aceste sume;

[ DISPONIBILIZATII NU SI-AU PRIMIT BANII ]

EXCLUSIV: Gata cu OLTCHIM! Combinatul se vinde la fier vechi (FOTO)

vezi link: http://www.voceavalcii.ro/

[ DISPONIBILIZATII NU SI-AU PRIMIT BANII ]

Decizia din data de 15.05.2013

Dispozitiile art.86 alin.6 din Legea nr.85/2006 privind procedura insolventei coroborat cu art.65 si 66 din Codul Muncii - republicat si art. 36 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A.

Prevederile art.60 alin.2 din Codul Muncii- republicat si art.44 alin 2 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A.

DECIDE:

Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:

Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.

Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

ATENTIE! PLATILE SALARIALE ALE TUTUROR, SALARIATI SI DISPONIBILIZATI (PLATI SALARIALE COMPENSATORII) = > CREDITORI PRIVILEGIATI.  ANGAJATORUL ACHITA URGENT!!!

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

 

CITITI BINE ACEST ACT, UN AVOCAT BUN ISI DA SEAMA DE TERMENE CARE EXISTA. ACESTE TERMENE N-AU FOST RESPECTATE SI NICI COMPLETATE (PUSE IN APLICARE) PENTRU CA SA PRIMIM BANII NOSTRI PLATI SALARIALE, CREDITOR PRIORITAT LA PLATA DIN CONTUL DESCHIS FIIND PRIMUL PLATIT SALARIATII (PLATI SALARII COMPENSATORII DISPONIBILIZATI SI ANAGAJATI)

2014-05-09 11:11

http://www.oltchim.ro/


Musafir

#26100 ABERANT. Oltchim se pregăteşte să facă AGRICULTURĂ şi să vândă în buticuri

2014-09-08 09:06

Oltchim nu și-a găsit încă un investitor dispus să readucă la viață combinatul chimic, dar se pregătește să introducă noi obiecte de activitate în firmă, precum cultivarea de plante în aer liber și în sere și comerțul în magazine specializate.


Oltchim nu reușește să iasă din insolvență și nici nu pare a avea șanse să găsească investitori în perioada următoare. Între timp însă bucăți din combinat sunt valorificate la fier vechi, iar societatea înregistrează noi obiective de activitate, de parcă intenționează să se reorienteze către alte afaceri, scrie Capital.ro.

Obiectele de activitate ale Oltchim ne oferă însă și mai multe motive de amuzament (sau îngrijorare). Putem presupune că o parte a secțiilor din combinat nu vor supraviețui schimbărilor prin care trece compania, de unde și vânzarea de „deșeuri“ metalice.

Dar este greu de imaginat că ditamai combinatul chimic se pregătește de „cultivarea altor plante din culturi nepermanente“, de „cultivarea plantelor petnru înmulțire“, de „fabricarea ambalajelor din lemn“, de „lucrări de demolare a construcțiilor“ sau de „comerțul cu amănuntul al altor bunuri noi, în magazine specializate“.

Este hilar când vezi că un combinat chimic se pregătește de deschis chioșcuri sau de cultivat plante pe terenuri agricole sau în sere, dar așa reiese din convocatorul Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor din 9 septembrie 2014.

Ar putea fi un semnal îngrijorător pentru acționarii și angajații companiei apariția acestor noi obiecte de activitate, în ideea că societatea se pregătește de agricultură și de comerț, eventual pe suprafețele de teren care rămân în urma închiderilor de secții.


Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/
Follow us: @realitatea on Twitter