Avem nevoie de moase!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Avem nevoie de moase!

DANN

2016-09-19 18:28

DE CE SA EXISTE MOASE?....CA SA STEA DE-A CURMEZISUL CIND VREM SA ASISTAM LA NASTEREA COPIILOR NOSTRI?....MAI BINE NU....

Musafir

2016-09-21 15:28

Pentru mamele care au cancer
ALINA COSTACHE

#153 Daca se poate in tarile civilizate ,hai macar sa credem ca se poate si la noi!!!!!!!!!!!!!!!

2016-09-22 12:12

Sunt studenta la facultatea de Moase.Am 3 copii si am ales aceasta meserie din dragoste pentru tot ce inseamna "MAMA". Acest cuvant foarte puternic , este rostit printre primele:

-ajutor , disperare, mancare, ingrijire si nu in ultimul rand "IUBIRE"

Din iubire , o mama isi naste puiul .Noi trebuie , din iubire sa ajutam gravidele sa fie fericite!!!

Musafir

2016-09-25 18:37

Consider că această profesie nobilă trebuie să fie recunoscută și moașele să își poată îndeplini toate atribuțiile cu profesionalismul și responsabilitatea de care dau dovadă. Felicitări și mult succes. Sper în susținerea cât mai multor profesioniști din sistem și din partea societății. Dacă nu acum, când?

Musafir

2016-09-25 21:33

Consider esential rolul moasei inaintea, in timpul si ulterior nasterii. Eu am nascut-o pe fiica mea in Germania si imi doresc ca si in Romania rolul moasei (ma refer la cea cu pregatire si mentalitate de sec xxi) sa devina la fel de important precum e dincolo. Va tin pumnii!!!

Musafir

2016-09-28 14:32

Pentru mine, pentru siguranta copilului meu. Pentru viitoarea mama din mine.

Musafir

2016-09-29 09:11

Moasele bine pregatite chiar pot face diferenta. Intre viata si moarte.

Musafir

2016-09-30 15:19

da conteaza foarte mult la mine daca nu era moasa sa ma apese pe burta sa iasa copilul pt ca era prea mare nu stiu ce ma faceam.Ginecologul doar te indruma atata tot,numai moasa se chinuie cu tine cel mai mult.

Musafir

2016-10-05 09:08