Examen National
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National
Musafir |
#7762016-06-29 12:14Sper sa se ia in considerare ambele variante! |
Musafir |
#7772016-06-29 12:14Pt ca au fost indusi in eroare de un exercitiu prost redactat |
Musafir |
#7782016-06-29 12:14Am semnat această petiţie pentru că şi eu doresc să se ia în considerare ambele răspunsuri. |
Musafir |
#7792016-06-29 12:14NU este problema de matematica!!! Corecte sunt ambele variante,deoarece graficul cu pătrat Nr.elevi,duce-n eroare. |
Robert Palamida |
#7802016-06-29 12:15Logica era sa fie elevi reprezentati prin liniile albastre nu numarul lor
|
Musafir |
#7812016-06-29 12:15Ok.. Sa spunem ca e corect 3. DE CE AU MAI PUS : NUMARUL ELEVILOR ? |
Musafir |
#782 Re: Re: Re: Re: ORIGINEA AXEI2016-06-29 12:150 este originea axei care era si sus, si jos (pe Ox si Oy , ei nu au specificat asa ceva). Se poate ca in acea clasa sa nu fi luat nimeni 10, de unde rezulta atatea controverse |
clasa a 7a și tot știu să rezolv corect problema |
#783 Re:2016-06-29 12:16”doar două ore”? În două ore ai timp să rezolvi de 2 ori subiectul. Două ore sunt mai mult decât suficiente pentru a te verifica și reverifica |
Fage George |
#784 Re:2016-06-29 12:16In baremul de pe edu.ro scria ca 3 , dar normal , ar trebui ca AMBELE ( 3 si 8 ) sa se puncteze. Rusine lor daca nu puncteaza ! |
Musafir |
#7852016-06-29 12:16Diagrama nu a fost clara, lasa loc de interpretare. |
Musafir |
#7862016-06-29 12:16Exercițiul chiar i-a indus în eroare pe elevi. În momentul acela nu mai stai să te gândești "stai, că notele nu încep de la 0 și nu se termină la 8" , mai ales că e un exercițiu de subiectul 1, care nu trebuie să necesite atâta bătaie de cap. Este ușor să vorbești din afară, de genul "este logic că 3 elevi", dar în momentul acela este prea multă presiune ca să poți vizualiza toate opțiunile, să le pui cap la cap. O spun în calitate de elevă ce anul trecut a susținut Evaluarea Națională. |
Musafir |
#7872016-06-29 12:16fiindca acest grafic trebuia sa aiba scris pe abscisa si pe ordonata ce reprezinta fiecare in parte |
Musafir |
#7882016-06-29 12:16Deoarece doresc cele 5 puncte |
Musafir |
#7892016-06-29 12:16Sincer era o chestie de logica da na sunt si prosti |
Musafir |
#7902016-06-29 12:16Pt ca pe viitor sa nu se mai intample. Le cerem copiilor o groaza de lucruri si ce la oferim la schimb , greseli? |
Musafir |
#791 Re: Re:2016-06-29 12:16Desigur, însă nivelul de ipocrizie creste considerabil, din cate vezi. Acum ce sa mai facă și ei, arunca pisica moarta în curtea vecinului. |
Musafir |
#7922016-06-29 12:17pt ca au gresit cu diagrama si nu a fost suficient de clar pt copiii |
ehh |
#793 Re: Idk2016-06-29 12:17cum naiba sa ia nota 3 fie 5,fie 9, fie 10 ganditi ba putin nu scrieti asa repede ca vai ca e subiectul 1 si nu conteaza , ba conteaza , acum stati si plangeti |
Musafir |
#7942016-06-29 12:17Nu este deloc ok ca au dat un desen prost si noi a trebuit practic sa ghicim ,matematica este exacta si ne trebuia un desen exact, au gresit si trebuie sa isi repare gresala ,deci sa puncteze ambele variante. |
Musafir |
#7952016-06-29 12:17Nu mi se pare normal sa se acorde punctajul doar celor ce au scris ca rezultat"3 elevi".Pentru ce sa platim noi,restul,cei care am scris "8 elevi"?Pentru o greaseala de redactare??Luati masuri!! |
Musafir |
#796 Re:2016-06-29 12:17de fapt, este problema de matematica aplicata. Se vede ca nu prea ai facut la scoala mare lucru din capitolul destinat diagramelor |
Musafir |
#797 Re:2016-06-29 12:17Pai atunci de ce au trecut pe diagrama si o legenda unde se slune clar care e nr elevilor? Doar ca sa ii deruteze de tot? Ma scuzati dar asa ceva nu se face..iar logica nu este logica deloc |
455 |
#7982016-06-29 12:17Celor ce au pus 3 sa li se acorde un punct. |
Musafir |
#7992016-06-29 12:18Nu a fost destul de clar exercițiu , a lăsat loc de interpretare. |
Musafir |
#8002016-06-29 12:18Deoarece diagrama a fost gresita si am fost derutat. |
|
DEMISIA IOHANNIS ȘI JUDECATORI CCR
Plângere contra CCR
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Interzicerea comercializarii si folosirii petardelor pe intreg teritoriul Romaniei!!!
Suspendarea celor 9 judecatori ai CCR
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
DAX TENIS CLUB LA UN PAS DE DEMOLARE DE CATRE POLITIA LOCALA SECTOR 6. Sa salvam impreuna un proiect al comunitatii!
971 Creat: 2025-01-18
Către CNAIR: Sens giratoriu DN-Selimbar Sibiu
967 Creat: 2025-01-19
Petiție către Consiliul Local al Sectorului 4
4427 Creat: 2024-12-18
REFERENDUM PRIVIND DEMITEREA LUI KLAUS IOHANNIS DIN FUNCTIA DE PRESEDINTE AL ROMANIEI
689 Creat: 2025-01-08
Petitie impotriva TAXEI PENTRU ILUMINAT PUBLIC IN FOCSANI
1135 Creat: 2025-01-10
Adevăr și respect pentru Biserica Greco-Catolică din România
518 Creat: 2024-11-07
DEMISIA IOHANNIS ȘI JUDECATORI CCR
35333 Creat: 2024-12-07
Alegeri libere
24196 Creat: 2024-12-06
Calitate apa deplorabila in Balotesti furnizata de operator ACIlfov
131 Creat: 2025-01-19
Bucovina Are Nevoie de Părintele Nectarie – Petiție pentru Rămânerea Sa la Sihăstria Putnei, Nu pentru Plecarea în Republica Moldova
127 Creat: 2025-01-22
Stop Abuzurilor, Hărțuirilor, Somațiilor și Intimidărilor exercitate sistematic de Popa Constanța, președinta (OBBCSSR) la adresa membrilor organizației profesionale
616 Creat: 2024-11-09
Plângere contra CCR
44116 Creat: 2024-12-06
semnati pentru a se tunde mihai va rog
98 Creat: 2025-01-22
Interzicem TIK TOK in Romania
476 Creat: 2023-03-17
NU taxa speciala dezvoltare urbana Sector 4
443 Creat: 2025-01-08
TRANSPARENTA VOTURILOR LA EMISIUNEA MIREASA
1228 Creat: 2023-03-27
Impotriva noului Proiect de Ordin 1.141/ 1.386/ 2007
2113 Creat: 2025-01-01
CEREM DESFIINȚAREA CCR
21945 Creat: 2020-03-02
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
18048 Creat: 2023-10-23
Probleme retea de curent in Comuna Balotesti, jud. Ilfov
43 Creat: 2025-01-19