Examen National
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National
Musafir |
#7262016-06-29 12:08Pentru ca nu e corect , ca elevii sa fie derutati , la un examen trebuie sa fie totul clar si pus la punct , nu cu capcane in care elevii sa cada . |
Musafir |
#7272016-06-29 12:08Deoarece sistemul nostru de invatamant este atat de alambicat, ca la noi de altfel, asa incat oamenii astia care fac aceste subiecte, nu s-au hotarat daca elevii nostrii ar trebui sa fie savanti sau inculti!!!!! Avand in vedere ce ofera tara noastra, ar trebui ca lucrurile/subiectele sa fie clare astfel incat elevii sa-si poata da seama intr-adevar care este valoarea lor reala!!!!....Dar ne place sa ne complicam...::::::((((( |
t |
#728 Re: Evaluarea nationala2016-06-29 12:08#454: Mădălina - Evaluarea nationala de ce este gresit ? , se vede clar care este axa notelor si axa cu numarul elevilor, trebuie sa corelezi si legenda cu graficul , dar esentialul este ca MAI TREBUIE SI GANDIT , ca altfel ajung asemenea multor p...... . |
Musafir |
#7292016-06-29 12:08Pentru ca acel exercitiu nu era bine formulat |
Musafir |
#7302016-06-29 12:08Pentru ca vreau sa ajut copii sa aibă note bune la examen |
Musafir |
#7312016-06-29 12:08Pentru Subiectul I, pct 6, nu este normal, didactic si pedagogic sa nu ai denumiri ( sa mentionezi ce ai reprezentat pe abscisa si ordonata), la axele graficului. Consider ca nu este o capcana pentru elevi, din contra o greseala a celor care au elaborat subiectul. Raspunsul in acest context este interpretabil ( legenda ajuta foarte putin in acest caz), pot fi 3 sau 8 elevi cu nota 5. Ma intreb, in calitate de parinte si profesor de ce nici macar colegii mei nu stiau cu exactitate cum se rezolva acest subiect, la iesirea elevilor din sali, ca sa nu mai spun ca acestia erau total bulversati cu privire la raspunsul corect. De ce nu se respecta o minima etica pedagogica din partea ministerului si a Comisiei de elaboare a subiectelor atunci cand verifici subiectele inainte de a pleca spre scoli, de ce ne jucam cu peste 150000 elevi si parintii acestora, poate sunt intrebari la care ar trebui sa raspunda dl. ministru. |
Musafir |
#7322016-06-29 12:09Era 3 nu va mai milogiti atata , notele sunt de la 1-10 nu de la 1-8 . |
Maria |
#733 Re: Re:2016-06-29 12:09#661: - Re: Conștientizezi că , aducând așa zis a scuză că - orice grafic are origine - nu justifici plauzibil această dilemă? În cazul respectiv, cerea numărul elevilor cu nota 5, se observa că axa elevilor este în stânga, iar axa notelor pe orizontală. Nu intenționez să mă cert cu tine dar consider că varianta singulară este 3. |
Musafir |
#7342016-06-29 12:09pentru ca este inadmisibil sa redactezi un astfel de subiect un examen de evaluare nationala! |
R |
#7352016-06-29 12:09Nu mi separe corect fata de cei ce au inteles diagrama. Si acum pe bune,era ceva banal. Era atat de greu sa-ti dai seama ca notele sunt de la 1 la 10?? E absurd! Cu siguranta ministerul nu va fi deacord cu acestea. |
Musafir |
#736 Re: Atenție 02016-06-29 12:09Nu te mai caca tu ,frustrata lumii .Copii destepti sa piarda 0,5 pentru un exercitiu gresit.Mai josnica nu poti sa ajungi.Urat!Sa-ti fie baremul de ras |
Musafir |
#7372016-06-29 12:10Am semnat aceasta petitie deoarece graficul nu a fost corect analizat |
Musafir |
#7382016-06-29 12:10Pt ca este un lucru bun |
Anon |
#7392016-06-29 12:10Nu este corect deoarece diagrama a fost realizata gresit. |
Musafir |
#7402016-06-29 12:10Cum pula mea sa nu-ti dai seama, NU APROBATI ACEASTA PETITITE, cei care au scris 8 ar trebui sa primeasca punctul din oficiu. |
Musafir |
#741 Re: Re: Raspunsum era clar 32016-06-29 12:10#715: Costi Boss - Re: Raspunsum era clar 3 da ce era asa logic?ca notele incep de la 1 nu de la 0?nu era logica |
ThaGawd |
#742 Pentru toti cei care folosesc argumentul cu notarea de la 02016-06-29 12:100 era originea oameni buni :))) Da, te putea induce in eroare daca nu gandeai puntin logic, dar nu ala e argumentul. Toate graficele au origine in plm :)))) |
Musafir |
#7432016-06-29 12:10Trebuia sa presupui ca pe ox sunt notele (pentru ca erau trecute de la 1- la 10), dar puteau bine-merci sa fie si pe axa OY note de la 1 la 8 .... Mi s-ar parea corect sa puncteze ambele variante. |
catalinaandreea |
#7442016-06-29 12:10Diagrama a fost facuta gresit. Sa se accepte ambele variante |
Musafir |
#7452016-06-29 12:11Diagrama este incompleta. Nu este explicata semnificatia axelor . Explicatia ca notele pot fi din intervalul 1 - 10 nu este suficienta ca axa x sa reprezinte notele pentru ca se vorbeste despre notele obtinute la un test care pot fi si numai din intevalul 1-8. |
Musafir |
#746 Re:2016-06-29 12:11#7: - prin deductie logica reiese ca raspunsul este 3. Daca fiul dvs nu a invatat nimic, nu este vina ministerului. Exercitiul nu era deloc interpretabil. |
Musafir |
#7472016-06-29 12:11Deoarce a fost greseala MEN |
Musafir |
#7482016-06-29 12:11Am semnat aceasta petiție deoarece și pe mine ma derutat și cred ca trebuia sa fie reprezentat mai clar graficul sunt elevi buni și foarte buni care au greșit din cauza acestui grafic. |
Musafir |
#7492016-06-29 12:11Pentru ca eu am greșit din cauza lor deoarece au pus punctul negru elevi |
Musafir |
#7502016-06-29 12:11La realizarea unui grafic, la modul general, se precizeaza ce se reprezinta pe fiecare axa (abscisa / ordonata) si unitatea de masura. La acest caz particular nu este notata niciuna dintre axe cu ceva. Este doar o reprezentare realizata cu un soft (poate Excel) si s-au folosit unele facilitati ale acelui soft (atat cat a stiut utilizatorul respectiv, ...). Aceasta proba este o evaluare a cunostintelor de matematica predate si nu a abilitatilor de detectiv, ... |
|
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
IUS-Lubrifin - parcul din inima Brașovului. Cerem Consiliului Local demararea unui referendum. Semnează petiția!
5492 Creat: 2024-11-02
Stop Abuzurilor, Hărțuirilor, Somațiilor și Intimidărilor exercitate sistematic de Popa Constanța, președinta (OBBCSSR) la adresa membrilor organizației profesionale
407 Creat: 2024-11-09
no to the death penalty
272 Creat: 2024-11-08
Doamna Manager care dorește să fure independență copiilor cu dizabilități din Sanatoriul 1 Mai copii
244 Creat: 2024-11-12
PETİȚİE PENTRU ELIMINAREA PRACTICII DE DIVULGARE A NOTELOR DE BACALAUREAT PE FERESTRELE CENTRELOR DE BAC!
244 Creat: 2024-11-11
Adevăr și respect pentru Biserica Greco-Catolică din România
264 Creat: 2024-11-07
PETIȚIE PENTRU SUSȚINEREA PROFESIEI DE TEHNICIAN DENTAR SIMPLIFICARE PROCEDURI/NORME AUTORIZARE SANITARA DE FUNCTIONARE
236 Creat: 2024-11-07
Și animalele au suflet, și animalele contează
158 Creat: 2024-11-08
Petiție către Primarul Municipiului Cluj-Napoca: Sprijin pentru casele permanente din lemn pentru meșteșugari populari din Piața Unirii
129 Creat: 2024-11-11
Solicitare pentru revizuirea interdicției de părăsire a incintei școlii
116 Creat: 2024-11-15
Opriți concedierea asistenților maternali!
96 Creat: 2024-11-13
Semanturi pentru participarea Dianei Ivanovici Sosoaca la Prezidentiale.
3375 Creat: 2024-10-05
Respectarea Dreptului Constituțional al Diaporei și Stoparea Discursurilor de Dezbinare în Republica Moldova
149 Creat: 2024-11-07
Apel al cadrelor universitare pentru menținerea standardelor internaționale în formarea psihologilor clinicieni – respingerea "medicalizării" profesiei propusă în avizul Guvernului RM!
541 Creat: 2024-11-06
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17022 Creat: 2023-10-23
Dreptate pentru Diana Iovanovici Șoșoacă
8714 Creat: 2024-10-07
CEREM MEDIC CHIRURG PEDIATRU PERMANENT LA UPU TÂRGU JIU! NU VREM SĂ NE MAI MOARĂ COPIII!
71 Creat: 2024-11-12
ADOPTA UN POM
113 Creat: 2024-07-28
Petiție pentru Dezvăluirea Salariilor și Remunerațiilor Plătite din Taxele și Cotizațiile Membrilor OBBCSSR
63 Creat: 2024-11-14
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
7282 Creat: 2024-10-08