Examen National
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National
Hummer |
#5076 Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-06-30 14:53Baremul este corect pentru că este dată o diagramă, care de fapt este o funcție, iar funcția aceasta trebuie să aibă domeniu de definiție și codomeniu. Este o funcție care trebuie definită pe domeniul notelor la matematică și cu valori în numărul de elevi. Adică, dacă să zicem nota 5 a fost luată de exact 3 elevi și respectă definiția unei funcții. Adică nota 5 nu a putut fi luată și de 3 elevi și de 4 elevi, a fost luată de fix 3 elevi. |
Carmen |
#50772016-06-30 14:53O fi notele de la 0 -10 ,dar nu cred ca în clasa puteau sa fie doar 8 elevi . |
EU |
#5078 Re:2016-06-30 14:54Vd ca "le ai" cu logica si cu argumentarea. Raspunde-mi, te rog, cat poti de sincer la urmatorul argument al meu "PENTRU" petitie : Hai sa facem un exercitiu de imaginatie. Daca subiectul era "pe dos": Va dam rezultatele la test ale elevilor dintr-o clasa; un elev a luat nota 3, 2 elevi au luat nota 4, 3 elevi au luat nota 5, etc. Alcatuiti graficul ( diagrama ) rezultatelor. Daca participantul la examen desena graficul exact asa cum l-a primit pe foaie ieri, fara a mentiona ce a reprezentat pe orizontala si pe verticala, lua punctaj maxim sau era penalizat pentru aceasta omisiune? La punctul 1. Eu nu vad o legenda "ca la carte" (doar e un examen, nu?)... Eu vad o pata de culoare neagra, iar tot graficul este desenat cu negru... Asa ca...nu respecta catusi de putin elementele de "legenda"! 2. 0 se afla pe ambele axe, si pe X si pe Y, nici note si nici elevi nu pot fi de la 0 la 10, respectiv de la 0 la 8! Nu s-a specificat in text ca s-au obtinut note si de 8, 9, sau 10! puteau dupa logica mea sa se obtina numai note note de la 1 la 7. Posibil, nu? De asemenea nu s-a specificat numarul de elevi din clasa, puteau fi 30 sau 52, dar nici una nu pot sa o elimin doar ca "e mai logic asa". Deci nu am avut cum sa verific ce reprezinta axele. Atunci puteau fi oicum. PAREREA MEA!
|
Hummer |
#5079 Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-06-30 14:54Bine spus! |
Musafir |
#5080 Re:2016-06-30 14:54O scurtă întrebare. Cunoști diferența dintre grafic și diagrama? Te rog frumos interesează-te și vezi că pe o diagrama nu exista unități de măsură. |
Musafir |
#5081 Re: Re: Re:2016-06-30 14:55Nu era examen la logica, nu se specifica nicaieri ce e vorba de note din sistemul romanesc. E matematica, matematica nu e imaginatie si interptetare ! Raspuns corect : 8 |
fizica cuantica |
#5082 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-06-30 14:56#5076: Hummer - Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...in lumi paralele si posibil in fizica cuantica s-ar putea sa fie valabila si rezolvarea asta. Deci daca nu s-a spus in ce tip de fizica atunci devine neclara solutia, dupa Einstein,Copernic,Newton sau Tesla se rezolva diagrama ??? Genii bre astia din clasa a 8a si noi nu stim ... Bravo lor... |
Musafir |
#50832016-06-30 14:56N-ati obosit? |
Hummer |
#5084 Re: Re:2016-06-30 14:56Eu nu ştiu unde ai văzut diagrama, dar eu ştiu că e color. Şi doar cu bucăţica simplă de legendă poţi afla răspunsul. Poftim o poză! |
EU |
#5085 Re: Re: Re:2016-06-30 14:57Posibil ca la test sa nu se fi luat note de 8, 9, si 10, NU? Nu se specifica deloc asa ceva.
|
vcv |
#5086 Re:2016-06-30 14:58aici nimeni nu oboseste pt ca se lucreaza in schimburi , dinamic si organizat ...Maine e vineri si apoi se anunta vreme buna in weekend si de pe mobile se misca greu.Azi trebuie facut planul ca maine cine stie ... Sa fie acolo pt mare si munte ... |
EU |
#5087 Re: Re: Re:2016-06-30 14:58Dragule, in clasa la elevi au primit foi copiate la xerox, nu au vazut monitoare color!!! |
5000+ |
#50882016-06-30 15:00... gata se facu 5000 de comentarii... trecem la planul B :)))) |
papa |
#5089 Re: Re: Re:2016-06-30 15:00Ce sa explice? Ceea ce habar nu are? |
Hummer |
#5090 Re: Re: Re: Re:2016-06-30 15:00Să zicem că a fost alb-negru. Nu schimbă nimic cu nimic. Legenda ar fi fost neagră, iar bara ce indică numărul de elevi ar fi fost tot neagră. Nu caut ceartă pe internet. Succes în toate, plec acasă! |
Musafir |
#5091 Re: Re: Re: Re:2016-06-30 15:01Nu am facut referire la o persoana anume ...am spus ca majoritatea celor care au pus 3 vorbesc jignitor la adresa celorlalti ...si nici macar nu purtam cu o persoana anume discutia ...pur si simplu este ceea ce am observat in aceste mii de mesaje ....cuvinte vulgare ,injurii si jigniri la adresa copiilor care si-au permis sa citeasca invers decat ceilalti ...cu ce credeti ca sunt mai prejos cei care au pus 8,fata ce ceilalti ?Va spun eu ,...cu nimic !! In definitiv toti sunt copii si asa cum sunt ,sunt ai societatii noastre ....faceti un mare rau ca ii invatati sa-i marginalizeze pe colegii lor ,indiferent de pozitia lor in societatea ....bagati ura intre copii cu multa inversunare ...ba al meu e mai destept ca a pus 3,ba al meu ca a pus 8....indiferent ca au pus 3 sau 8 , fiecare a interpretat altfel diagrama cu nenorocita aia de legenda ...deh si pe harta sa puna legenda la munti ,la ape ,etc hasurat cu negru ...ca deh suntem tara de destepti si de logici ..... |
Musafir |
#5092 Re:2016-06-30 15:02Fara prea multe explicatii, acea legenda nu trebuia sa existe...sau daca tot era necesara, sa fie corecta nu sa induca copiii in eroare. |
Musafir |
#50932016-06-30 15:04Plecati acasa, 4. Ne-am convins, sunteti doar prosti. Lasati pe altii.. |
Musafir |
#50942016-06-30 15:05Vrem competenti, care-si asuma atat meritele , dar mai ales nereusitele, voi nu sunteti aceia... |
Om |
#5095 Examen2016-06-30 15:06Este doar o chestiune de gândire!! Nu trebuie să ai pregătiri superioare în matematică. Dacă copiii și părinții se așteptau la o notă foarte mare, această greșeală nu schimba radical nota finală. Dar mereu aceia se scandalizează care sunt... așa cum sunt. |
Ovidiu |
#5096 Re:2016-06-30 15:07E simplă și evidentă. |
Musafir |
#5097 Re:2016-06-30 15:09Yay! Dupa trecem la planul C si asa cucerim Romania :> |
j3 |
#5098 Re:2016-06-30 15:09felicitari, ai spus-o in asa fel incat sa inteleaga si cei care sustin o astfel de petitie! Dar, daca sunt profesori care sustin aberatia cu raspunsul 8, nu trebuie sa mire pe nimeni ca elevi si parintii lor sustin aberatia numita "petitie online" |
Musafir |
#50992016-06-30 15:11Diagrama a fost corecta, nu aveti de ce sa va plingeti, cei care ati gresit. Ba chiar a fost prea usor. |
Adrian Asavei |
#51002016-06-30 15:11in fruntea multor institutii se afla oameni de o calificare indoielnica ,iar acest lucru se vede acum.... |
|
Cerem pedepsirea maxima si urgenta a criminalului Geantimir Sorin
DEMISIA IOHANNIS ȘI JUDECATORI CCR
Salvăm Casa Dinu Lipatti
Mariti amenda pentru taierea copacilor din Bucuresti
Suspendarea celor 9 judecatori ai CCR
Repararea Căii Ferate Bârlad - Chiraftei
NU taxa speciala dezvoltare urbana Sector 4
Ilie Bolojan – președintele de care România are nevoie!
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Integrarea medicinilor traditionale si de stil de viata, in ingrijirile medicale
Cerem ARESTAREA criminalului care a legat și târât cu mașina un animal nevinovat!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Cerem pedepsirea maxima si urgenta a criminalului Geantimir Sorin
47988 Creat: 2025-04-22
Cerem ARESTAREA criminalului care a legat și târât cu mașina un animal nevinovat!
24546 Creat: 2025-04-16
APEL: Un vot util pentru România europeană, fără corupție și extremism
3418 Creat: 2025-04-24
Salvam Dealul Lempes, rezervație naturală în Brasov
443 Creat: 2025-04-18
2 zile libere plătite lunar femeilor aflate la ciclu
418 Creat: 2025-04-17
Două sensuri giratorii pentru siguranța rutieră în Tărtășești - la intersecțiile DN7 cu Strada Dentaș și Strada Mircea cel Bătrân
321 Creat: 2025-04-24
Semnaturi pentru pedepsirea celui care a batut vacile in Sibiu
279 Creat: 2025-04-24
Cersetorul care drogheaza cainii pentru cersit !
295 Creat: 2025-04-18
Memoriu profesori suplinitori calificați
468 Creat: 2025-02-25
GRATIERE 2025
15671 Creat: 2025-02-03
Petiție pentru atribuirea denumirii „Nicolae FILIP (n.1914-d.2008, jurist și francmason)” unei străzi din Municipiul București
148 Creat: 2025-04-25
Sanctionarea celor care instiga la ura, acte de violenta si crima împotriva animalelor
132 Creat: 2025-04-17
În sprijinul introducerii Religiei-Cristianism-Ortodocie ca disciplină obligatorie în școlile din Bulgaria.
6966 Creat: 2025-02-13
CEREM DREPTUL LA VIATA PENTRU CAINII DIN ADAPOSTUL PUBLIC TARGU JIU
24515 Creat: 2024-08-16
SĂNĂTATEA – PRIORITATE NAȚIONALĂ
1103 Creat: 2020-11-28
Extinderea Transport_public, s.Dumbrava
184 Creat: 2025-04-15
Solicitare de remediere urgentă a disfuncționalităților din cadrul Consulatului României la Copenhaga
380 Creat: 2025-04-16
IUS-Lubrifin - parcul din inima Brașovului. Cerem Consiliului Local demararea unui referendum. Semnează petiția!
5673 Creat: 2024-11-02
Opriți mascarada democratică! Cerem o dezbatere liberă cu toți candidații!
75 Creat: 2025-04-24
Renovare Spatiu Verde Neutilizat, Sibiu, Cartierul Resita intr-un loc recreativ
73 Creat: 2025-04-23