Examen National

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National


Musafir

#2951 Re:

2016-06-29 17:16

#2937: BEBE -  

 Nu e vina nimanui si nu trebuie sa plateasca nimeni. Va spun eu ce s.a intamplat: s.a dat un exercitiu putin diferit cu care cei de a 8 nu erau obisnuiti si s.au blocat toti, asa cei mai dotati care au raspuns corect ies la suprafata, iar ceilalti au ramas in spate si isi plang de mila  =))  vezi ceva nou, incerci sa gasesti o rezolvare, nu te apuci sa faci petitie

Dorel

#2952 Da

2016-06-29 17:16

Daca unu "prunc" de clasa a VIII-a nu ii capabil sa citeasca o diagrama si nu stie ca notele sunt de la 1 nu de la 0, nu merita sa ajunga la liceu. Aceasta petitie o vad o mare tampenie.


Musafir

#2953 Re:

2016-06-29 17:16

#2937: BEBE -  

 ,,cineva” se scrie impreuna. tocmai ai dat dovada ca esti agramat.


Musafir

#2954

2016-06-29 17:16

Propun să se țină cont de ambele variante

Musafir

#2955 Re:

2016-06-29 17:17

#2948: -  

 Nu era gresit deloc.

Asta e chiar incredibil...


Musafir

#2956

2016-06-29 17:17

Consider ca trebuie sa li se testeze copiilor ceea ce știu nu sa fie puși în incurcatura. Nu e relevant pentru evaluarea cunoștințelor acest exercițiu. De ce li se mai preda atâta materie dacă sunt evaluați astfel?

Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)

2016-06-29 17:18


Filotti Liviu
Ploiesti

#2958 Re:

2016-06-29 17:18

#770: -  

 Brr, bine-nteles ca la mate nu te puteai "oprii" la o simpla dia, dar lb romana "ar trebuii" (sic !) sa iei nota mica...


Musafir

#2959

2016-06-29 17:18

Problema nu era formulată corect. Sunt două rezultate corecte în funcţie de cine cum a înţeles diagrama: pe verticală sau pe orizontală.
Maria

#2960 Nu trebuie sa se ia in calcul ambele variante!!!!!

2016-06-29 17:19

Varianta corecta cu 3 trebuie luata in calcul, deoarece notele obtinute de elevi sunt de la 1 la 10. Astfel, in cazul luarii in calcul a variantei gresite, unii elevi vor primii 15 puncte din oficiu, iar cei care au rezolvat corect vor primii doar 10 puncte.


Musafir

#2961

2016-06-29 17:19

Indicatia din partea dreapta a graficului care indica cu ce sunt marcati elevii pe axa (perimetrul marcat cu culoare albastra) a dus in eroare copilul si l-a facut sa stearga rezultatul initial si sa puna rezultatul final de 8 elevi.

Musafir

#2962

2016-06-29 17:19

Nu sunt vinovati copii pentru greselile profesorilor.Ar trebui sa se i-a in considerare ambele raspunsuri,adica 3 si 8.

Musafir

#2963 Re:

2016-06-29 17:19

#4: Anon -  

 DA VREAU POMANS


Musafir

#2964 Re:

2016-06-29 17:19

#2954: -  

 Propune la alta masa. In considerare se ia doar raspunsul corect (3).

Deja s-a decis in acest sens, la nivel de minister.

Ce mai mare dezbatere, problema asta de doi bani. Chiar ca trebuie sa fii slab de minte, rau de tot,

sa ti se para mare scofala.


Musafir

#2965 Re:

2016-06-29 17:19

#2956: -  

 Tocmai, acest tip de exercitiu, iesit din sfera de normalitate si comoditate cu care erau obisnuiti, i.a departajat pe cei slabi de cei puternici =)) daca nu esti pus in incurcatura cum iti dezvolti capacitatea de a rezolva o problema mai ciudata.


Musafir

#2966

2016-06-29 17:20

Copii care s-au luat dupa principiul ca notele sunt de la 1 la 10 au pus 3.... cei care s-au luat dupa legenda au pus 8. In primul rand 0 este punctul de intersectie al axelor IN ORICE DIAGRAMA. Deci.. pe coloana verticala aveam de la 1 la 8 iar pe cea orizontala aveam de la 1 la 10. Puteau foarte bine sa puna pe orizontala numere de la 1 la 9(se poate lua si nota 9 maxim.. nu trebuie neaparat 10 ;) ) Deci.. daca aveam pe verticala 1-8, iar pe orizontala 1-9... Atunci? Tot 3 era raspunsul? Pun pariu ca abia atunci v-ati fi luat DUPA LEGENDA si ati fi pus adevaratul raspuns.. adica...8. :)

Musafir

#2967

2016-06-29 17:20

Unui copil de 14 ani care este sub emotia unui examen f.important, nu este acceptabil sa-i dai un execitiu la MATEMATICA care sa fie ambiguu.

Musafir

#2968

2016-06-29 17:20

Nu mi se pare corect ca unii sa ia puncte si altii nu,deoarece cerinta nu a fost destul de clara !

Musafir

#2969 Re: Re:

2016-06-29 17:21

#2953: - Re:  

 DA VREAU POMANA


Musafir

#2970

2016-06-29 17:21

Poate poate ni se face dreptate
Stefan

#2971 Re: Da

2016-06-29 17:21

#2952: Dorel - Da 

 Omule nu este 0 este O de la origine.... Ca sa nu se iste controversele astea trebuia sa se faca o diagrama clara nu ambiguu

Musafir

#2972

2016-06-29 17:21

Adevaraul e ca in Romania notele incep de la 0 si se termina la 8. Nu va mai plangeti degeaba. Copii nu au fost atenti. Asa ar trebui ca celor ce au fost atenti sa li se mai acorde puncte. Nu mi se pare normal ce incercati voi sa faceti aici. Asta e parerea mea si o sustin pana la capat. Nu e corect fata de ceilalti, la asta v-ati gandit?


Musafir

#2973

2016-06-29 17:21

Frate e foarte incorect

Musafir

#2974 Re: Sa nu modifice

2016-06-29 17:22

#50: Octavian Vlăduță - Sa nu modifice  

 Omule tu nu intelegi la Matematica nu e ca la Romana nu trebuie sa lase loc de mai multe interpretari trebuie sa fie o singura posibilitate,nu poti nega faptul ca nu este clar si apropo aia care sau luat dupa legenda sunt foarte inteligenti nu degeaba era patratul ala colorat cu numarul elevilor acolo!!!!!!!!!!


Musafir

#2975 Re: Re:

2016-06-29 17:22

#2925: Filotti Liviu - Re:  

 Era vorba de claritatea enuntului  nu de alte bazaconii. De ce in culegeri se scrie cel putin pe una din axe ce reprezinta? De ce la sesiunea speciala au definit clar axa elevilor? De ce,  de ce? La nivelul unui dr. ing. e chiar comic, de acord. Dar vi se pare matematica multa in acea reprezentare? Nu e corect sa va subrogati unui elev de clasa a 8a. Cine mai explica acum la un examen ceea ce nu e clar? Stiti ca nu e permis sa intrebi?   Nu se impune nimeni. E o manifestare de opinii. Se face cum zice sefu, adica nu e clar ce si cum se emit cerintele / posibilitatile, dar trebuie sa ajungem la un raspuns cert, vom vedea. Hai Romania!!!