Examen National
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National
Musafir |
#2951 Re:2016-06-29 17:16Nu e vina nimanui si nu trebuie sa plateasca nimeni. Va spun eu ce s.a intamplat: s.a dat un exercitiu putin diferit cu care cei de a 8 nu erau obisnuiti si s.au blocat toti, asa cei mai dotati care au raspuns corect ies la suprafata, iar ceilalti au ramas in spate si isi plang de mila =)) vezi ceva nou, incerci sa gasesti o rezolvare, nu te apuci sa faci petitie |
Dorel |
#2952 Da2016-06-29 17:16Daca unu "prunc" de clasa a VIII-a nu ii capabil sa citeasca o diagrama si nu stie ca notele sunt de la 1 nu de la 0, nu merita sa ajunga la liceu. Aceasta petitie o vad o mare tampenie. |
Musafir |
#2953 Re:2016-06-29 17:16,,cineva” se scrie impreuna. tocmai ai dat dovada ca esti agramat. |
Musafir |
#29542016-06-29 17:16Propun să se țină cont de ambele variante |
Musafir |
#2955 Re:2016-06-29 17:17 |
Musafir |
#29562016-06-29 17:17Consider ca trebuie sa li se testeze copiilor ceea ce știu nu sa fie puși în incurcatura. Nu e relevant pentru evaluarea cunoștințelor acest exercițiu. De ce li se mai preda atâta materie dacă sunt evaluați astfel? |
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2016-06-29 17:18- Date of removal: 2016-06-29
- Motivul eliminării:
Filotti Liviu Ploiesti |
#2958 Re:2016-06-29 17:18Brr, bine-nteles ca la mate nu te puteai "oprii" la o simpla dia, dar lb romana "ar trebuii" (sic !) sa iei nota mica... |
Musafir |
#29592016-06-29 17:18Problema nu era formulată corect. Sunt două rezultate corecte în funcţie de cine cum a înţeles diagrama: pe verticală sau pe orizontală. |
Maria |
#2960 Nu trebuie sa se ia in calcul ambele variante!!!!!2016-06-29 17:19Varianta corecta cu 3 trebuie luata in calcul, deoarece notele obtinute de elevi sunt de la 1 la 10. Astfel, in cazul luarii in calcul a variantei gresite, unii elevi vor primii 15 puncte din oficiu, iar cei care au rezolvat corect vor primii doar 10 puncte. |
Musafir |
#29612016-06-29 17:19Indicatia din partea dreapta a graficului care indica cu ce sunt marcati elevii pe axa (perimetrul marcat cu culoare albastra) a dus in eroare copilul si l-a facut sa stearga rezultatul initial si sa puna rezultatul final de 8 elevi. |
Musafir |
#29622016-06-29 17:19Nu sunt vinovati copii pentru greselile profesorilor.Ar trebui sa se i-a in considerare ambele raspunsuri,adica 3 si 8. |
Musafir |
#2963 Re:2016-06-29 17:19DA VREAU POMANS |
Musafir |
#2964 Re:2016-06-29 17:19Propune la alta masa. In considerare se ia doar raspunsul corect (3). Deja s-a decis in acest sens, la nivel de minister. Ce mai mare dezbatere, problema asta de doi bani. Chiar ca trebuie sa fii slab de minte, rau de tot, sa ti se para mare scofala. |
Musafir |
#2965 Re:2016-06-29 17:19Tocmai, acest tip de exercitiu, iesit din sfera de normalitate si comoditate cu care erau obisnuiti, i.a departajat pe cei slabi de cei puternici =)) daca nu esti pus in incurcatura cum iti dezvolti capacitatea de a rezolva o problema mai ciudata. |
Musafir |
#29662016-06-29 17:20Copii care s-au luat dupa principiul ca notele sunt de la 1 la 10 au pus 3.... cei care s-au luat dupa legenda au pus 8. In primul rand 0 este punctul de intersectie al axelor IN ORICE DIAGRAMA. Deci.. pe coloana verticala aveam de la 1 la 8 iar pe cea orizontala aveam de la 1 la 10. Puteau foarte bine sa puna pe orizontala numere de la 1 la 9(se poate lua si nota 9 maxim.. nu trebuie neaparat 10 ;) ) Deci.. daca aveam pe verticala 1-8, iar pe orizontala 1-9... Atunci? Tot 3 era raspunsul? Pun pariu ca abia atunci v-ati fi luat DUPA LEGENDA si ati fi pus adevaratul raspuns.. adica...8. :) |
Musafir |
#29672016-06-29 17:20Unui copil de 14 ani care este sub emotia unui examen f.important, nu este acceptabil sa-i dai un execitiu la MATEMATICA care sa fie ambiguu. |
Musafir |
#29682016-06-29 17:20Nu mi se pare corect ca unii sa ia puncte si altii nu,deoarece cerinta nu a fost destul de clara ! |
Musafir |
#2969 Re: Re:2016-06-29 17:21DA VREAU POMANA |
Musafir |
#29702016-06-29 17:21Poate poate ni se face dreptate |
Stefan |
#2971 Re: Da2016-06-29 17:21Omule nu este 0 este O de la origine.... Ca sa nu se iste controversele astea trebuia sa se faca o diagrama clara nu ambiguu |
Musafir |
#29722016-06-29 17:21Adevaraul e ca in Romania notele incep de la 0 si se termina la 8. Nu va mai plangeti degeaba. Copii nu au fost atenti. Asa ar trebui ca celor ce au fost atenti sa li se mai acorde puncte. Nu mi se pare normal ce incercati voi sa faceti aici. Asta e parerea mea si o sustin pana la capat. Nu e corect fata de ceilalti, la asta v-ati gandit? |
Musafir |
#29732016-06-29 17:21Frate e foarte incorect |
Musafir |
#2974 Re: Sa nu modifice2016-06-29 17:22#50: Octavian Vlăduță - Sa nu modifice Omule tu nu intelegi la Matematica nu e ca la Romana nu trebuie sa lase loc de mai multe interpretari trebuie sa fie o singura posibilitate,nu poti nega faptul ca nu este clar si apropo aia care sau luat dupa legenda sunt foarte inteligenti nu degeaba era patratul ala colorat cu numarul elevilor acolo!!!!!!!!!! |
Musafir |
#2975 Re: Re:2016-06-29 17:22Era vorba de claritatea enuntului nu de alte bazaconii. De ce in culegeri se scrie cel putin pe una din axe ce reprezinta? De ce la sesiunea speciala au definit clar axa elevilor? De ce, de ce? La nivelul unui dr. ing. e chiar comic, de acord. Dar vi se pare matematica multa in acea reprezentare? Nu e corect sa va subrogati unui elev de clasa a 8a. Cine mai explica acum la un examen ceea ce nu e clar? Stiti ca nu e permis sa intrebi? Nu se impune nimeni. E o manifestare de opinii. Se face cum zice sefu, adica nu e clar ce si cum se emit cerintele / posibilitatile, dar trebuie sa ajungem la un raspuns cert, vom vedea. Hai Romania!!! |
|
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Suplimentare locuri rezidențiat Farmacie și Medicină Dentară 2024
2256 Creat: 2024-11-18
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
7777 Creat: 2024-10-08
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17373 Creat: 2023-10-23
ADOPTA UN POM
383 Creat: 2024-07-28
Opriți concedierea asistenților maternali!
313 Creat: 2024-11-13
PETIȚIE PENTRU REPARAREA TELESCUNULUI VECHI DIN MASIVUL PARÂNG
462 Creat: 2024-09-05
Refacerea referendumului pentru redefinirea familiei
163 Creat: 2024-11-15
Scădere prag minim de promovare a examenului de rezidențiat de la 60% la 59%
162 Creat: 2024-11-21
Majorarea indemnizațiilor de handicap – o necesitate imediată!
2646 Creat: 2024-01-29
Fara camioane in Iasi, intre orele 6:30-8:30 si 16:00-18:00
125 Creat: 2024-11-19
no to the death penalty
371 Creat: 2024-11-08
STOP! Reabilitarea infrastructurii rutiere pe coridorul: cartier Tudor Vladimirescu – cartier 22 Decembrie 1989
93 Creat: 2024-11-19
VOCEA PARINTILOR din ROMANIA
86 Creat: 2024-11-15
Petitie pentru Nou-Născuții Vulnerabili: Prelungirea Indemnizației până la 3 Ani
625 Creat: 2024-08-22
Adevăr și respect pentru Biserica Greco-Catolică din România
330 Creat: 2024-11-07
Solicitare pentru revizuirea interdicției de părăsire a incintei școlii
176 Creat: 2024-11-15
Stop Abuzurilor, Hărțuirilor, Somațiilor și Intimidărilor exercitate sistematic de Popa Constanța, președinta (OBBCSSR) la adresa membrilor organizației profesionale
463 Creat: 2024-11-09
CEREM MEDIC CHIRURG PEDIATRU PERMANENT LA UPU TÂRGU JIU! NU VREM SĂ NE MAI MOARĂ COPIII!
118 Creat: 2024-11-12
PETİȚİE PENTRU ELIMINAREA PRACTICII DE DIVULGARE A NOTELOR DE BACALAUREAT PE FERESTRELE CENTRELOR DE BAC!
286 Creat: 2024-11-11
Petiție pentru Dezvăluirea Salariilor și Remunerațiilor Plătite din Taxele și Cotizațiile Membrilor OBBCSSR
105 Creat: 2024-11-14