Examen National
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2016-06-29 13:09- Date of removal: 2016-06-29
- Motivul eliminării:
Gabriela Dima |
#1252 Petitie pentru corectitudine2016-06-29 13:09www.petitieonline.com/petitie_pentru_pastrare_a_rezultatului_3_la_en_matematica Va rog sa semnati aceasta petitie pentru a sustine adevarul si valoarea, nu nonvaloarea. Neatentia se penalizeaza. Daca ar da ministerul toate exercitiile grele, atunci nu ati mai lua nici 6. Asa ca nu mai pretindeti ca din cauza unei banalitati, nu intrati la liceu. Ei bine, probabil ca nu era o banalitate si voi ati tratat-o asa.. deci, vina voastra. Cat despre grafic, era clar 3 raspunsul final. Se poate observa in argumentele petitiei mele !! |
Musafir |
#12532016-06-29 13:09Plangeti pt 5p.... Ce oameni ati ajuns |
Musafir |
#12542016-06-29 13:09jjhilwelkklfdjsjflsjkflsjfjds |
Elev care poate fi defavorizat |
#1255 Re: Re:2016-06-29 13:10Rusine cui nu stie sa citeasca diagrama |
Musafir |
#12562016-06-29 13:10Deoarece ii incurca pe copii si vor sa le puna un calificativ mai mic |
Anonim |
#12572016-06-29 13:10Am fost cadru didactic la scoala nr. 129 din sect. 4 Bucuresti si NU m-a mirat cand am auzit azi de la elevi ca dna. Director NITA Valerica si-a permis sa intre in sala de examen pt a o sustine pe nepoata d-nei. Invatatoare PASCU CAMELIA. |
Musafir |
#1258 Re: Re:2016-06-29 13:10Bai.. dar du-te tu |
Musafir |
#12592016-06-29 13:10Exercițiul nu a fost corect realizat. Doresc punctarea tuturor elevilor la acel Exercițiu. |
Andreea B. |
#1260 Re: Re: Re:2016-06-29 13:101. lasa-ma sa iti spun cum sta treaba cu acel 0. daca ai fi invatat graficul ai fi stiut ca este exact un sistem de axe xOy. acel sistem de axe are INTOTDEAUNA centrul in 0. asadar si prin urmare AMBELE AXE INCEP CU 0!!!!! doar pentru ca 0-ul era pozitionat mai spre stanga nu inseamna ca apartinea axei Oy. 2. acel exercitiu era de la partea 1 ceea ce presupune faptul ca trebuia sa aiba un nivel mediu spre inferior si sa nu creeze confuzii, pentru ca toata lumea sa poata sa rezolve macar atat. adevarata departajare nu este la subiectul 1 ci la subiectul 3, unde este un nivel mai ridicat de dificultate. acum din cauza acelui exercitiu, elevi care sunt foarte buni si au rezolvat partea a3a cu brio si au raspuns gresit la diagrama din cauza emotiilor vor pierde 50 de sutimi din cauza neatentiei celor care au facut subiectele, iar cei care AU NIMERIT raspunsul corect vor castiga 50 de sutimi degeaba. asta nu este corect! 3. pentru ca subiectul sa fi fost corect formulat trebuia sa fie specificat in dreptul fiecarei axe ce exprima: Ox-nota, Oy-nr de elevi. sper sa intelegeti odata pentru totdeauna ca oricine putea gresi la acel exercitiu pe moment. chiar si cei mai buni. dupa aparitia baremului normal ca toata lumea stie. dar sa vedem cati mai raspundeau bine la o prima vedere a exercitiului. |
Musafir |
#1261 Re:2016-06-29 13:10Te gasisi tu ,desteapta lumii sa comentezi.Desteptaciunea lui peste ,0 este originea ,nu nota si daca vrei sa stii acum ,o clasa nu poate avea doar note de 10,poate nivelul clasei este de nota 8.Sa-ti infigi tu batul in cur ca tot nu ai altceva de facut.Cine se gasi sa comenteze . |
Sa mai taceti voi astia contra |
#12622016-06-29 13:11Sincer sa mai taca persoanele care zic sa nu se acorde puncte pentru raspunsul 8. Atat timp cat scria pe legenda ca jos sunt elevii,trebuie sa se puncteze. Si daca erati atati de destepti,v-ati fi dat seama ca au inceput de la 0,deoarece daca un elev lua nota 1 cum se reprezenta pe grafic? |
cool4 |
#1263 Re:2016-06-29 13:11De acord. |
Gabriela Dima |
#1264 Semnati aceasta petitie de fapt !2016-06-29 13:11www.petitieonline.com/petitie_pentru_pastrare_a_rezultatului_3_la_en_matematica Va rog sa semnati aceasta petitie pentru a sustine adevarul si valoarea, nu nonvaloarea. Neatentia se penalizeaza. Daca ar da ministerul toate exercitiile grele, atunci nu ati mai lua nici 6. Asa ca nu mai pretindeti ca din cauza unei banalitati, nu intrati la liceu. Ei bine, probabil ca nu era o banalitate si voi ati tratat-o asa.. deci, vina voastra. Cat despre grafic, era clar 3 raspunsul final. Se poate observa in argumentele petitiei mele !!! |
Musafir |
#12652016-06-29 13:11Diagrama nu a fost realizata corect. Sa se accepte ambele variante. |
Anonymous |
#1266 Cum este posibil???!!!2016-06-29 13:11
|
Bbia |
#1267 Re: Re: da draga nu ai sarit ca oricum nu stii matematica da cei care stiu sar ca puteau lua zece2016-06-29 13:11 |
Anonim |
#12682016-06-29 13:11Ministerul nu trebuie sa cedeze presiunilor pt ca a fost foarte clar raspunsul era 3 elevi |
Musafir |
#12692016-06-29 13:11Orice diagrama/grafic are axele clar definite si nu se lasa loc de interpretare in ceea ce priveste ce reprezinta fiecare axa |
Musafir |
#12702016-06-29 13:11Pentru orice grafic/diagrama are axele clar definite si nu se lasa loc de interpretare prifind definirea axelor. |
Musafir |
#12712016-06-29 13:11Rusine ministerului! Dupa ce ca ne stresati atat cu evaluarile ne mai dati si exercitii derutabile! |
Musafir |
#12722016-06-29 13:11Ambele variante pot fi corecte; o diagrama ambigua care nu denota cunostinte de matematica, din pacate punctat la fel ca un subpunct de geometrie plana care chiar a avut un grad mai mare de complexitate. |
Musafir |
#12732016-06-29 13:12Numai în România se poate întâmpla așa ceva |
Musafir |
#1274 Re: Re: Adevarul2016-06-29 13:12va paste filologia |
Musafir |
#12752016-06-29 13:12Matematica este o stiinta exactă, este inadmisibil sa nu fi in stare sa creezi o problema fara a lasa loc de interpretare in enunt si asta la o evaluare nationala. Rusine !!! |
|
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Suplimentare locuri rezidențiat Farmacie și Medicină Dentară 2024
2256 Creat: 2024-11-18
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
7777 Creat: 2024-10-08
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17373 Creat: 2023-10-23
ADOPTA UN POM
383 Creat: 2024-07-28
Opriți concedierea asistenților maternali!
313 Creat: 2024-11-13
PETIȚIE PENTRU REPARAREA TELESCUNULUI VECHI DIN MASIVUL PARÂNG
462 Creat: 2024-09-05
Refacerea referendumului pentru redefinirea familiei
163 Creat: 2024-11-15
Scădere prag minim de promovare a examenului de rezidențiat de la 60% la 59%
162 Creat: 2024-11-21
Majorarea indemnizațiilor de handicap – o necesitate imediată!
2646 Creat: 2024-01-29
Fara camioane in Iasi, intre orele 6:30-8:30 si 16:00-18:00
125 Creat: 2024-11-19
no to the death penalty
371 Creat: 2024-11-08
STOP! Reabilitarea infrastructurii rutiere pe coridorul: cartier Tudor Vladimirescu – cartier 22 Decembrie 1989
93 Creat: 2024-11-19
VOCEA PARINTILOR din ROMANIA
86 Creat: 2024-11-15
Petitie pentru Nou-Născuții Vulnerabili: Prelungirea Indemnizației până la 3 Ani
625 Creat: 2024-08-22
Adevăr și respect pentru Biserica Greco-Catolică din România
330 Creat: 2024-11-07
Solicitare pentru revizuirea interdicției de părăsire a incintei școlii
176 Creat: 2024-11-15
Stop Abuzurilor, Hărțuirilor, Somațiilor și Intimidărilor exercitate sistematic de Popa Constanța, președinta (OBBCSSR) la adresa membrilor organizației profesionale
463 Creat: 2024-11-09
CEREM MEDIC CHIRURG PEDIATRU PERMANENT LA UPU TÂRGU JIU! NU VREM SĂ NE MAI MOARĂ COPIII!
118 Creat: 2024-11-12
PETİȚİE PENTRU ELIMINAREA PRACTICII DE DIVULGARE A NOTELOR DE BACALAUREAT PE FERESTRELE CENTRELOR DE BAC!
286 Creat: 2024-11-11
Petiție pentru Dezvăluirea Salariilor și Remunerațiilor Plătite din Taxele și Cotizațiile Membrilor OBBCSSR
105 Creat: 2024-11-14