SPUNE "NU!" STRATEGIEI NAȚIONALE DE EDUCAȚIE PARENTALĂ

Comentarii

#6406

Semnez pentru că susțin familia de tip tradițional.

(Brăila, 2018-07-02)

#6409

Doresc o.viata normala intre persoane normale si o.societate sanatoasa.

(Brasov, 2018-07-02)

#6410

Nu sunt de acord

(Arad, 2018-07-02)

#6419

Sunt pentru modelul biblic de familie: familia este alcatuita dintre un barbat si o femeie.

(Schitu Golesti, 2018-07-02)

#6421

apreciez familia ca și temelie în viață și în ea văd asigurarea viitorului nostru din toate punctele de vedere,atât în viață,cât și după moarte(prin urmași)

(arad, 2018-07-02)

#6422

Nu se poate ca acest popor care se declara CRESTIN sa fie de acord cu asemenea mizerii !!!!!

(Cluj, 2018-07-02)

#6425

Nu sunt de acord cu aceasta lege

(Bardonecchia, 2018-07-02)

#6427

Sustin familia intemeiata de D-zeu!

(Aleșd, 2018-07-02)

#6428

Nu sunt de acord cu aceasta lege!

(Bardonecchia, 2018-07-02)

#6432

Sunt TOTAL impotriva acestei strategii nationale de educatie parentala. Spun NU categoric acestei asa -zise strategii de educatie parentala si sunt absolut convinsa ca multi din cei care "o sustin" nu sunt de scord cu ea, dar nu au de ales daca vor sa isi pastreze "scaunele" (din pacate alegerea lor nu influienteaza doar viitorul copiilor si nepotilor lor ci al copiilor nostri).

(Oradea, 2018-07-02)

#6433

Nu sunt de acord cu această strategie de educare parentala

(Brașov, 2018-07-02)

#6435

Sunt împotriva distorsionarii ideii de familie. Familia a fost familie de mii de ani , nu au dreptul câteva persoane sa schimbe ceva ce e bun pt toți.

(Arad, 2018-07-02)

#6444

– Solicit ca din cuprinsul strategiei să fie eliminată orice referire care tinde să facă o judecată de valoare cu privire la preferabilitatea unei convingeri sau viziuni (de tip progresist, ideologic, în direcția „teoriei genului”) în dauna alteia (de tip conservator, creștin sau „tradiționalist”) asupra lumii, familiei sau educaţiei.

– Art. 29 alin 6 din Constituția României recunoaşte părinţilor dreptul fundamental de a asigura, potrivit propriilor convingeri, educaţia copiilor minori a căror răspundere le revine (art. 29 alin. 6 din Constituție), iar libertatea gândirii şi a opiniilor, precum şi libertatea credinţelor religioase nu pot fi îngrădite sub nici o formă. Nimeni nu poate fi constrâns să adopte o opinie ori să adere la o credinţă religioasă, contrare convingerilor sale (art. 29 alin. 1 din Constituție). Art. 14 alineatul 3 din Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene prevede dreptul părinţilor de a asigura educarea şi instruirea copiilor lor potrivit propriilor convingeri religioase, filosofice şi pedagogice, iar art. 2 din Primul Protocol adiţional la Convenţia pentru Apărarea Drepturilor Omului prevede dreptul părinţilor de a asigura această educaţie conform convingerilor lor religioase şi filosofice.

– De aici rezultă obligaţia de neutralitate a Statului faţă de diferitele opţiuni, opinii şi convingeri privitoare la valorile centrale ale educaţiei şi familiei; Statul şi funcţionarii săi nu au nici un temei prin care să se pună în poziţia de a stabili ce e bine şi ce e rău, ce e greşit şi ce e just în materie de opţiuni tradiţionaliste sau progresiste. Statul are obligaţia de a se abţine de la a impune sau favoriza propriul său model ideologic.

– Pe ce bază îşi arogă Guvernul calitatea de a decreta că viziunea conservatoare sau tradiţionalistă asupra familiei e rea, învechită şi trebuie abandonată şi că ar fi nevoie de o „nouă cultură familială”? Pe ce bază se auto-supra-situează Guvernul în poziţia de a decreta că cei care avem opţiuni conservatoare sau tradiţionale privind familia şi educaţia greşim şi pe ce bază îşi arogă dreptul de a ne „corecta”?

– Dacă nu trebuie să pornim de la „modele unice considerate ideale”, cum spune Strategia aflată în dezbatere publică pe site-ul MEN, de ce ni se impune ideea unui alt model unic considerat ideal, adică „cel nou”, ideologic, avut în vedere de Guvern?

– Impunând ca singură validă şi dezirabilă o anumită opţiune (cea „înnoitoare”, „progresistă”, „diversă”, ideologică) nu obţii „diversitate”, ci uniformitate; diversitatea rezultă din coexistenţa mai multor puncte de vedere și modele concurente în societate; şi din neutralitatea Statului faţă de ele.

– Solicit, aşadar, ca toată Strategia să fie regândită prin eliminarea oricărei presupoziţii care descalifică convingerile conservatoare, creștine şi „tradiţionaliste” despre familie şi pe cei care ni le însuşim şi care stabileşte ca unic model valid modelul „progresist”, „divers”, în direcția ideologiei de gen, etc, cu încălcarea obligaţiei de neutralitate a Statului.

– Solicit eliminarea asumării de către Stat a rolului de supra-educator şi a oricăror intenţii de a promova vreo concepție sau viziune despre lume în dauna alteia, fie că vorbim despre diversitate, fie că vorbim despre „revizuirea” (!) stilurilor parentale din perspectiva relaționării cu copiii și înlăturării „stereotipiilor de gen” (?!).

– Statul nu are dreptul de a ne impune opiniile sale, ci obligaţia de a le respecta şi sluji pe ale noastre.

În concluzie, solicit eliminarea din proiectul de strategie a ideii că ar trebui promovate „noile ideologii în domeniul protecţiei copilului” şi că ar trebui eliminate „mentalităţile conservatoare”, ori că ar trebui „regândit un sistem de valori ale familiilor”. Sau decretarea ca fiind anacronică a opţiunii ataşamentului față de „valorile care s-au transmis tradiţional şi pe care le consideră ca fundamentând modele valide de relaţionare intrafamilială”. De asemenea, solicit eliminarea ideii că ar fi nevoie de „stimularea interesului pentru o nouă cultură familială”; solicit renunţarea la „promovarea diversității” – diversitatea se obţine lăsând libere opţiunile diverse şi liber asumate ale oamenilor, nu impunând un model unic ca valid, fie el şi „divers”; și solicit renunţarea la „revizuirea stilurilor parentale din perspectiva relaționării cu copiii și înlăturării stereotipiilor de gen”.

Cât despre proiectul educării părinţilor prin cursuri de parenting, apreciez că, dincolo de obligaţia Statului de a nu impune cu valoare referenţială un anumit model şi mod de a vedea lucrurile, avem de a face cu o alocare imensă de resurse – peste 290 milioane de lei numai în primul an – pentru un scop lipsit de utilitate (tipul înrădăcinat din primii ani de relaţionare părinte-copil nu se modifică structural prin cursuri săptămânale de parenting) şi de legitimitate (nu e îndreptăţit Guvernul să decreteze că modelul guvernamental este cel just). Și, ținând cont de realităţile româneşti, chiar de eficienţă.

Consider că aceste sume ar trebui mai degrabă alocate în direcţia rezolvării numeroaselor probleme actuale cu care se confruntă infrastructura educaţională a României şi nu în direcţia reeducării părinţilor şi copiilor deopotrivă, după o ideologie de Stat.

(Sebis, 2018-07-02)

#6447

– Solicit ca din cuprinsul strategiei să fie eliminată orice referire care tinde să facă o judecată de valoare cu privire la preferabilitatea unei convingeri sau viziuni (de tip progresist, ideologic, în direcția „teoriei genului”) în dauna alteia (de tip conservator, creștin sau „tradiționalist”) asupra lumii, familiei sau educaţiei.

– Art. 29 alin 6 din Constituția României recunoaşte părinţilor dreptul fundamental de a asigura, potrivit propriilor convingeri, educaţia copiilor minori a căror răspundere le revine (art. 29 alin. 6 din Constituție), iar libertatea gândirii şi a opiniilor, precum şi libertatea credinţelor religioase nu pot fi îngrădite sub nici o formă. Nimeni nu poate fi constrâns să adopte o opinie ori să adere la o credinţă religioasă, contrare convingerilor sale (art. 29 alin. 1 din Constituție). Art. 14 alineatul 3 din Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene prevede dreptul părinţilor de a asigura educarea şi instruirea copiilor lor potrivit propriilor convingeri religioase, filosofice şi pedagogice, iar art. 2 din Primul Protocol adiţional la Convenţia pentru Apărarea Drepturilor Omului prevede dreptul părinţilor de a asigura această educaţie conform convingerilor lor religioase şi filosofice.

– De aici rezultă obligaţia de neutralitate a Statului faţă de diferitele opţiuni, opinii şi convingeri privitoare la valorile centrale ale educaţiei şi familiei; Statul şi funcţionarii săi nu au nici un temei prin care să se pună în poziţia de a stabili ce e bine şi ce e rău, ce e greşit şi ce e just în materie de opţiuni tradiţionaliste sau progresiste. Statul are obligaţia de a se abţine de la a impune sau favoriza propriul său model ideologic.

– Pe ce bază îşi arogă Guvernul calitatea de a decreta că viziunea conservatoare sau tradiţionalistă asupra familiei e rea, învechită şi trebuie abandonată şi că ar fi nevoie de o „nouă cultură familială”? Pe ce bază se auto-supra-situează Guvernul în poziţia de a decreta că cei care avem opţiuni conservatoare sau tradiţionale privind familia şi educaţia greşim şi pe ce bază îşi arogă dreptul de a ne „corecta”?

– Dacă nu trebuie să pornim de la „modele unice considerate ideale”, cum spune Strategia aflată în dezbatere publică pe site-ul MEN, de ce ni se impune ideea unui alt model unic considerat ideal, adică „cel nou”, ideologic, avut în vedere de Guvern?

– Impunând ca singură validă şi dezirabilă o anumită opţiune (cea „înnoitoare”, „progresistă”, „diversă”, ideologică) nu obţii „diversitate”, ci uniformitate; diversitatea rezultă din coexistenţa mai multor puncte de vedere și modele concurente în societate; şi din neutralitatea Statului faţă de ele.

– Solicit, aşadar, ca toată Strategia să fie regândită prin eliminarea oricărei presupoziţii care descalifică convingerile conservatoare, creștine şi „tradiţionaliste” despre familie şi pe cei care ni le însuşim şi care stabileşte ca unic model valid modelul „progresist”, „divers”, în direcția ideologiei de gen, etc, cu încălcarea obligaţiei de neutralitate a Statului.

– Solicit eliminarea asumării de către Stat a rolului de supra-educator şi a oricăror intenţii de a promova vreo concepție sau viziune despre lume în dauna alteia, fie că vorbim despre diversitate, fie că vorbim despre „revizuirea” (!) stilurilor parentale din perspectiva relaționării cu copiii și înlăturării „stereotipiilor de gen” (?!).

– Statul nu are dreptul de a ne impune opiniile sale, ci obligaţia de a le respecta şi sluji pe ale noastre.

În concluzie, solicit eliminarea din proiectul de strategie a ideii că ar trebui promovate „noile ideologii în domeniul protecţiei copilului” şi că ar trebui eliminate „mentalităţile conservatoare”, ori că ar trebui „regândit un sistem de valori ale familiilor”. Sau decretarea ca fiind anacronică a opţiunii ataşamentului față de „valorile care s-au transmis tradiţional şi pe care le consideră ca fundamentând modele valide de relaţionare intrafamilială”. De asemenea, solicit eliminarea ideii că ar fi nevoie de „stimularea interesului pentru o nouă cultură familială”; solicit renunţarea la „promovarea diversității” – diversitatea se obţine lăsând libere opţiunile diverse şi liber asumate ale oamenilor, nu impunând un model unic ca valid, fie el şi „divers”; și solicit renunţarea la „revizuirea stilurilor parentale din perspectiva relaționării cu copiii și înlăturării stereotipiilor de gen”.

Cât despre proiectul educării părinţilor prin cursuri de parenting, apreciez că, dincolo de obligaţia Statului de a nu impune cu valoare referenţială un anumit model şi mod de a vedea lucrurile, avem de a face cu o alocare imensă de resurse – peste 290 milioane de lei numai în primul an – pentru un scop lipsit de utilitate (tipul înrădăcinat din primii ani de relaţionare părinte-copil nu se modifică structural prin cursuri săptămânale de parenting) şi de legitimitate (nu e îndreptăţit Guvernul să decreteze că modelul guvernamental este cel just). Și, ținând cont de realităţile româneşti, chiar de eficienţă.

Consider că aceste sume ar trebui mai degrabă alocate în direcţia rezolvării numeroaselor probleme actuale cu care se confruntă infrastructura educaţională a României şi nu în direcţia reeducării părinţilor şi copiilor deopotrivă, după o ideologie de Stat.

(Sebis, 2018-07-02)

#6448

Copilul are nevoie de mama și tata, o familie formată din el și ea pot fi exemple vii în educația copiilor prin valorificare exemplelor de bune practici și moral civice.

(Galați, 2018-07-02)

#6449

semnez pentru .ca sustin familia alcatuita dintr.un barbat si o femeie!!!

(Musile di Piave - Venezia, 2018-07-02)

#6452

Semnez pentru că aceste inițiative sunt menite să transforme copiii noștri în roboți usor de manevrat. Toleranța dusă la extrem creează monștri, ființe rebele fără principii. Lucrez cu tineri și realizez cât rău le-ar produce o astfel de propagandă.

(Arad, 2018-07-02)

#6454

Nu e normal asa ceva

(Radauti, 2018-07-02)

#6455

Nu sunt deacord cu asa zisa Strategie Natională de Educatie Parentală ptr.ca avem valorile noastre si nu avem nevoie de idei importate din Occident! Toate lucrurile nocive si imorale de acolo vin ,da de scolo unde Dumnezeu e dat tot mai mult la o parte !

(Turda, 2018-07-02)

#6463

Familia este o instituție pe care a format-o Dumnezeu, doar El are drept asupra acesteia. Vreau ca familia sa rămână asa cum a instituit-o Dumnezeu tata(bărbat), mama (femeie) si copiii pe care ii randuieste Dumnezeu sa vina in fiecare familie. Trăiască familia autentica !!

(Ploiești, 2018-07-02)

#6467

Susțin ca familia este formată dintr-un bărbat și o femeie cum a format-o Dumnezeu

(Arganda del Rey, 2018-07-02)

#6468

Sunt pentru valorile morale, valorile biblice si sustin familia asa cum a creat-o Creatorul ei barbat si femeie. Cred cu tarie ca parintii sunt cei care trebuie sa puna valori in proprii copii si nu statul.

(Oradea, 2018-07-02)

#6472

Familia este cea mai importanta

(Repedea, 2018-07-02)

#6473

Nu sunt de acord cu noua strategie de educație parentala. Susțin familia formată între un bărbat si o femeie, așa cum a lăsat-o Dumnezeu .

(Oradea, 2018-07-02)

#6478

Nu sunt de acord cu noua strategie de educație parentala.

(Oradea, 2018-07-02)

#6483

Sustin familia traditionala

(Uricani, 2018-07-02)

#6484

Semnez pentru că sunt împotriva naturii homosexualii , lesbienele și alte anomalii umane care cer drepturi egale cu oamenii normali.

(Subpiatră, 2018-07-02)

#6486

E dreptul meu de a i oferi copilului meu educatia pe care mi o doresc pentru el cu valorile pe care eu imi doresc ca el sa le aiba,nu cred ca statul ar trebui sa se bage in viata familiei si sa incerce sa controleze asta .e dreptul nostru fundamental si nu cred ca trebuie incalcat.

(Bucuresti, 2018-07-02)

#6487

Semnez pentru ca sunt impotriva
Strategiei Nationale de educatie Parentala. Va rog sa cititi macar primul capitol din epistola catre ROMANI, se gaseste in Biblie, manualul crestinului, adica a cetateanului Roman.

(Bacau, 2018-07-02)

#6489

Familia este doar ceea ce a facut-o Creatorul ei! Toate alternativele la familia instituita de Dumnezeu sunt o razvratire impotriva Lui! Si aceasta razvratire nu ramane nepedepsita!

(Bacau, 2018-07-02)

#6499

Aceasta strategie nu este in concordanta cu valorile si principiile mele.

(București, 2018-07-02)

#6501

Va rog frumos nu faceti aceata prostie. Temeti-va de Dumnezeu. Cititi Biblia si pastrati adevarul.
Familia trebuie sa fie asa cum a creat-o Dumnezeu!!!!

(Nasaud, 2018-07-02)

#6502

Susțin familia : formată din , soț soție și copii.

(Suceava, 2018-07-02)

#6504

NU sunt de acord cu noua strategie de educație parentala

(Oradea, 2018-07-02)

#6508

Nu sunt de acord cu noile reforne.copii sunt ai päruntilor nu ai statului.

(Amstetten, 2018-07-02)

#6509

– Solicit ca din cuprinsul strategiei să fie eliminată orice referire care tinde să facă o judecată de valoare cu privire la preferabilitatea unei convingeri sau viziuni (de tip progresist, ideologic, în direcția „teoriei genului”) în dauna alteia (de tip conservator, creștin sau „tradiționalist”) asupra lumii, familiei sau educaţiei.

– Art. 29 alin 6 din Constituția României recunoaşte părinţilor dreptul fundamental de a asigura, potrivit propriilor convingeri, educaţia copiilor minori a căror răspundere le revine (art. 29 alin. 6 din Constituție), iar libertatea gândirii şi a opiniilor, precum şi libertatea credinţelor religioase nu pot fi îngrădite sub nici o formă. Nimeni nu poate fi constrâns să adopte o opinie ori să adere la o credinţă religioasă, contrare convingerilor sale (art. 29 alin. 1 din Constituție). Art. 14 alineatul 3 din Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene prevede dreptul părinţilor de a asigura educarea şi instruirea copiilor lor potrivit propriilor convingeri religioase, filosofice şi pedagogice, iar art. 2 din Primul Protocol adiţional la Convenţia pentru Apărarea Drepturilor Omului prevede dreptul părinţilor de a asigura această educaţie conform convingerilor lor religioase şi filosofice.

– De aici rezultă obligaţia de neutralitate a Statului faţă de diferitele opţiuni, opinii şi convingeri privitoare la valorile centrale ale educaţiei şi familiei; Statul şi funcţionarii săi nu au nici un temei prin care să se pună în poziţia de a stabili ce e bine şi ce e rău, ce e greşit şi ce e just în materie de opţiuni tradiţionaliste sau progresiste. Statul are obligaţia de a se abţine de la a impune sau favoriza propriul său model ideologic.

– Pe ce bază îşi arogă Guvernul calitatea de a decreta că viziunea conservatoare sau tradiţionalistă asupra familiei e rea, învechită şi trebuie abandonată şi că ar fi nevoie de o „nouă cultură familială”? Pe ce bază se auto-supra-situează Guvernul în poziţia de a decreta că cei care avem opţiuni conservatoare sau tradiţionale privind familia şi educaţia greşim şi pe ce bază îşi arogă dreptul de a ne „corecta”?

– Dacă nu trebuie să pornim de la „modele unice considerate ideale”, cum spune Strategia aflată în dezbatere publică pe site-ul MEN, de ce ni se impune ideea unui alt model unic considerat ideal, adică „cel nou”, ideologic, avut în vedere de Guvern?

– Impunând ca singură validă şi dezirabilă o anumită opţiune (cea „înnoitoare”, „progresistă”, „diversă”, ideologică) nu obţii „diversitate”, ci uniformitate; diversitatea rezultă din coexistenţa mai multor puncte de vedere și modele concurente în societate; şi din neutralitatea Statului faţă de ele.

– Solicit, aşadar, ca toată Strategia să fie regândită prin eliminarea oricărei presupoziţii care descalifică convingerile conservatoare, creștine şi „tradiţionaliste” despre familie şi pe cei care ni le însuşim şi care stabileşte ca unic model valid modelul „progresist”, „divers”, în direcția ideologiei de gen, etc, cu încălcarea obligaţiei de neutralitate a Statului.

– Solicit eliminarea asumării de către Stat a rolului de supra-educator şi a oricăror intenţii de a promova vreo concepție sau viziune despre lume în dauna alteia, fie că vorbim despre diversitate, fie că vorbim despre „revizuirea” (!) stilurilor parentale din perspectiva relaționării cu copiii și înlăturării „stereotipiilor de gen” (?!).

– Statul nu are dreptul de a ne impune opiniile sale, ci obligaţia de a le respecta şi sluji pe ale noastre.

În concluzie, solicit eliminarea din proiectul de strategie a ideii că ar trebui promovate „noile ideologii în domeniul protecţiei copilului” şi că ar trebui eliminate „mentalităţile conservatoare”, ori că ar trebui „regândit un sistem de valori ale familiilor”. Sau decretarea ca fiind anacronică a opţiunii ataşamentului față de „valorile care s-au transmis tradiţional şi pe care le consideră ca fundamentând modele valide de relaţionare intrafamilială”. De asemenea, solicit eliminarea ideii că ar fi nevoie de „stimularea interesului pentru o nouă cultură familială”; solicit renunţarea la „promovarea diversității” – diversitatea se obţine lăsând libere opţiunile diverse şi liber asumate ale oamenilor, nu impunând un model unic ca valid, fie el şi „divers”; și solicit renunţarea la „revizuirea stilurilor parentale din perspectiva relaționării cu copiii și înlăturării stereotipiilor de gen”.

Cât despre proiectul educării părinţilor prin cursuri de parenting, apreciez că, dincolo de obligaţia Statului de a nu impune cu valoare referenţială un anumit model şi mod de a vedea lucrurile, avem de a face cu o alocare imensă de resurse – peste 290 milioane de lei numai în primul an – pentru un scop lipsit de utilitate (tipul înrădăcinat din primii ani de relaţionare părinte-copil nu se modifică structural prin cursuri săptămânale de parenting) şi de legitimitate (nu e îndreptăţit Guvernul să decreteze că modelul guvernamental este cel just). Și, ținând cont de realităţile româneşti, chiar de eficienţă.

Consider că aceste sume ar trebui mai degrabă alocate în direcţia rezolvării numeroaselor probleme actuale cu care se confruntă infrastructura educaţională a României şi nu în direcţia reeducării părinţilor şi copiilor deopotrivă, după o ideologie de Stat.

(Cluj, 2018-07-02)

#6511

Familia este formata dintr-un barbat si o femeie.
Este institutia lui Dumnezeu. Nu va puneti cu El

(Nasaud, 2018-07-02)

#6513

Îl iubesc pe Dumnezeu, Cuvântul și Duhul Lui Cel Sfânt, îi iubesc pe oameni și valorile morale creștine.

(Bacău, 2018-07-02)

#6518

Nu sunt de acord.

(London, 2018-07-02)

#6523

Pentru ca Romania nu este Sodoma

(Beclean, 2018-07-02)

#6525

Semnez ca nu sunt deacord cu aceasta strategie a educatiei copilului.... familie se chiama acea familie formata dintr un barbat si o femeie,asa cum a fost creata de la inceput de Marele Creatore, caci daca El credea ca familia poate fi si cea dintre barbat si barbat sau femeie si femeie atunci o crea de la inceput.Atunci cine suntem noi sa ne ridicam deasupra intelepciunii si preiceperii lui Dumnezeu care Le stie si cunoaste toate?

(Botosani, 2018-07-02)

#6529

Îmi doresc ca familia SA ramana la principiile sfinte de familie.

(Lleida, 2018-07-02)

#6534

Sunt de acord

(Draganesti-Olt, 2018-07-02)

#6536

Statul nu poate sa ma oblige sa-mi educ copiii dupa valori corupte!

(Brasov, 2018-07-02)

#6540

Nu sunt deacord cu noile legi privind strategia nationala de educatie parentala.

(Apateu, 2018-07-02)

#6541

Familia este ce avem noi mai scump pe lumea asta! Familia este cea mai mare binecuvantare!!!

(darlington, 2018-07-02)

#6545

Nu sunt de acord cu asemenea lege...ii in contra legilor naturii...este in contra Lui Dumnezeu...o uraciune in mod vizibil

(Arad, 2018-07-02)

#6549

Nu au nici un drept asupra copiilor noștri sa le implementeze anormalul ca normal...sa-și facă copii sa-i crească așa cum vor ei...dar pe ai noștri sa-i lase sa-i creștem in spiritul creștin așa cum a lăsat Dumnezeu lumea. Noi suntem o țara creștina și dacă nu le place sa plece in tari unde sunt acceptați nu-i obliga nimeni sa stea aici,nici ei nu au dreptul sa ne oblige absolut nimic in sfera copiilor ptr ca acolo ei nu au și nu vor avea vreodată contribuție pe acest pământ oriunde ar fi ei...și defectele astea au apărut pe acest pământ dintr-un barbat și o femeie...Dumnezeu sa ne păzească și sa le strice planurile sa plece din aceasta țara sa nu mai auzim de ei veci

(Cluj-Napoca, 2018-07-02)

#6552

Spun "NU !"strategiei noi de educatie.

(Satu-Mare, 2018-07-02)

#6554

Sunt profesor învățământ primar si nu voi putea vreodată sa-mi invat micuții mei elevi, pentru care ma simt responsabila sa le transmit nu doar informatii, cunoștințe, ci si valori, ca o familie este formata din altceva decât tata, mama si copiii. Si nu pentru ca sunt demodata, căci am doar 29 de ani, ci pentru ca nu este adevărat! Doua femei sau doi barbati nu vor putea niciodată sa procreeze pentru ca cel Care ne-a creat a făcut pentru bărbat femeia ca ajutor potrivit!!!România trezește-te!!! Încotro te indrept!!! Pastreaza-ti valorile creștine!!!

(Draganesti-Olt, 2018-07-02)

#6556

Semnez pentru ca nu sunt de acord cu implementarea acestor non valori in mintea copiilor noștri.

(Năvodari, 2018-07-02)

#6557

Semnez pentru ca nu sunt de acord cu aceasta strategie de implementare a prostiilor și NON valorilor in viețile copiilor noștri.

(Năvodari, 2018-07-02)

#6558

Semnez pentru ca Nu doresc aprobarea acestei legi

(Bocșa, 2018-07-02)

#6563

Semnez pentru ca Nu doresc aprobarea acestei legi

(Bocșa, 2018-07-02)

#6566

Familia reprezintă un bărbat si o femeie.
Nu Sunt de acord cu homosexualii ...

(Cluj- Napoca, 2018-07-02)

#6578

Nu sunt de acord cu aceste concepte asa zise "noi" despre familie...

(Arad, 2018-07-02)

#6581

Spun Nu strategiei de educatie parentala.

(Arad, 2018-07-02)

#6586

Unul singur este înțelept, Dumnezeu. El a făcut toate lucrurile desăvârșite.

(Timișoara, 2018-07-03)

#6587

Sper ca si semnatura mea, este importanta, asa cum si votul meu conteaza.

(Bucuresti, 2018-07-03)

#6594

Semnez pentru ca sunt impotriva a ceea ce vrea sa faca tara in care si pt care muncim cu viitorul copiilor nostri. Vreau ca si copiii mei sa aiba ocazia sa munceasca pt copiii lor tot cu acelasi drag si interes. Vreau ca bunicii sa isi poata lua in brate nepotii carora sa le poata spune povestile lor din copilarie ca ei la randul lor sa poata face la fel cu ai lor urmasi. Cine se cred acei oameni ce indraznesc sa ne ia acest drept de a mai fi o familie? Asupra principiilor familiei mele pt care muncesc de dimineata pana seara(nu doar 8 ore) vreau sa hotarasc eu si NICIODATA un sistem bolnav ascuns sub diverse titluri sau nume pompoase.

(Arad, 2018-07-03)

#6597

Sunt cercetator. Am incredere mai mare in traditie si lucruri verificate decat in orice tip de experiment pe viu (la nivel social de aceasta data).

(Timisoara, 2018-07-03)