Petitie impotriva vinietei tip "Oxigen"

Comentarii

#5201

Este o taxa abuziva

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5205

Nu sunt de acord cu această taxă abuzivă.

(Slatina, 2019-10-29)

#5208

Semnez pt ca e o masura abuziva si discriminatorie!

(Câmpina, 2019-10-29)

#5210

Deja plătim prea mulți bani pt o mașină.

(Rosiori de Vede, 2019-10-29)

#5211

Este ilegala taxa

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5212

Muie Firea!

(București, 2019-10-29)

#5213

Semnez pt ca aceasta taxa este împotriva tuturor legilor fundamentale

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5216

Sunt oricum multe taxe si asta nu-si are rostul, se rezolva problema poluarii daca platim taxa?!

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5219

Nicolae

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5222

Nu sunt de acord cu această taxă absurdă

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5223

Aberanta interxicerea imediata

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5235

Semnez pentru desfintarea acestei noi taxe abuziva introdusa NU pentru ecologizarea aerului ci pentru cresterea fondurilor proprii ale primariei. Consider si sunt convins ca nu prin aceasta taxa se va imbunatati calitatea aerului in capitala.

(BUCURESTI, 2019-10-29)

#5240

Nu dispun de banii necesari pentru o mașină Euro 5

(Bragadiru, 2019-10-29)

#5241

Este discriminare. Mașinile din București nu plătesc taxe sa circule în restul tarii. Nu toată lumea are bani de mașini noi

(PLOPENI, 2019-10-29)

#5243

Taximetriștii primesc indemnizație de 3000 euro din partea primăriei plus 1000 euro tichet rabla că sa schimbe vechea masina,restul populației primesc doar 1000 euro tichet rabla pentru a schimba "rabla poluanta" net superioara cazanelor din M.A.I

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5244

E abuziva si impotriva liberei circulatii.

(Slobozia, 2019-10-29)

#5247

Dorim sa stim ce se intampla cu banii achitati. De ce nu imbunatatim transportul in comun? De ce cumparam autobuze pe motorina euro6 in 2019 in loc sa luam electrice?

(Chitila, 2019-10-29)

#5251

Este ilegala, abuziva, impotriva principiilor umane si nu face decat sa goleasca buzunarele celor ce muncesc si sa le umple pe ale celor ce sunt in stat si dau ordine despre fel si fel de taxe fara sa le pese de ceilalti.

(Ploiesti, 2019-10-29)

#5253

Este o taxa discriminatorie, nu rezolva problema poluării ci doar rotunjește bugetul primăriei ptr a consuma fraudulos banii. Unde sunt banii din taxele noastre locale? Numai borduri supraetajat și plimbări electorale la manastiri, etc. Firea consuma banii numai pe prostii.

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5254

Taxa este abuziva și tovarășa Firea vrea banii de la fraieri întrucât a falimentat orașul așa cum și-a dorit de la începutul mandatului. Este o escroaca și o mahalagioaica marca Latrina1.

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5258

Taxa este abuziva...

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5264

Nu mii se pare normal ceea ce se întâmplă...Am înțeles vrem sa fim cum sunt alte țări dar sa punem problema alfel in alte tari statul ajuta persoanele sa achiziționeze o mașină buna nu că la noi...iar dak noi plătim accea taxa de poluare nu se mai poluează aerul 🤣🤣🤣sa fim serioși după ce k avem cele mai mici salarii,tot de la oameni de rând vor sa ia bani

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5267

Semnez pentru ca nu sunt de acord ca o astfel de taxare sa se facă în 2 luni de zile. O astfel de intenție trebuie anunțată cu câțiva ani înainte. Sa aibă lumea timp sa își schimbe mașinile. Nu așa dintr-o data. E clar ca nu se dorește decât colectarea de taxe.

(Popesti Leordeni, 2019-10-29)

#5275

Este o interzicere abuziva pentru ca:
1. Nu exista alternative viabile de transport( transport in comun, metrou , piste de biciclete)
2. Nu a fost anuntata din timp aceasta interdictie.
3. Masinile nu au fost vandute cu termen de valabilitate.
4. Sunt deja taxati posesorii de autoturisme prin multe alte taxe.
5. Cine garanteaza ca daca imi iau masina electrica, nu o sa fie interzisa dup 5-6 ani?
6.De ce nu s-a investit intr-un soft de sincronizare a semaforelor in schimbul taxei daca se dorea fluidizare?

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5276

sunt impotriva vinietei Oxigen,pt ca aceasta s-a hotarat in graba,netinand cont de aspecte greu de ignorat in mod normal ceea ce te duce automat la gandul ca in realitate,se urmaresc alte scopuri cu banii stransi:
-nu se ofera o alternativa viabila posesorilor de masini de la non-euro pana la euro 4,singura varianta fiindi punerea la punct a transportului in comun si desfasurarea acstuia in conditii civilizate cu benzi special destinate,asa cum exista in capitalele europene
-banii stransi de pe urma acestei viniete NU limiteaza poluarea in zonele respective,
oamenii preferand sa plateasca pt a folosi masinile plus ca nu se stie destinatia acestor bani
-ar trebui sa se faca diferentierea si dupa tipul de carburant folosit si capacitatea cilindrica a masinii
-scutire de vinieta numai pt politie,armata,sanatate,transport public,Justitie,persoane cu handicap permanent de la grad mediu in sus
-sa se aplice in orice localitate unde poluarea se datoreaza traficului aglomeratr,inclusiv statiuni turistice,nu numai in capitala
-sa se aplice si in weekend si sarbatori legale

(blejoi, 2019-10-29)

#5277

Este un abuz,bani furati !!

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5279

FI-REA este un gunoi . Asteptam taxa pe aerul expirat. Eu as intra cu mitraliera peste ei. Chiar daca nu stau in Bucuresti, nu sunt de acord cu aceste taxe.

(Constanta, 2019-10-29)

#5280

Nu este corecta decizia iar facem inprumuturi la bănci pentru alte mașini nu suntem atât de bogați cu salariu mediu pe economie

(București, 2019-10-29)

#5285

M-am saturat de autoritatile statului mafiot, care sunt de o incompetenta rara !!! Pentru a reduce poluarea (scop care cu siguranta nu este al acestei taxe) ar trebui:sa se stabileasca o zona verde cum este si ZACA (singura idee buna a proiectului) in care sa se interzica toate masinile sub euro 5 (exceptie fac riveranii) si sa nu poata intra nici daca platesc, sa se creeze alternative (rute ocolitoare, transport in comun bine pus la punct, spatii verzi, pe care madam Firea le-a facut disparute, iar lista poate continua) si mai ales, sa se construiasca parcari si sa se imbunatateasca considerabil infrastructura.Altfel, este doar o alta metoda de a lua bani de la populaltia si asa saracita, fara a se imbunatati conditiile de trafic si calitatea aerului din acest oras mirific.

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5286

Este un abuz aceasta lege

(București, 2019-10-29)

#5290

Nu sunt deacord

(Dobroesti, 2019-10-29)

#5293

Se vor doar taxe, nu are legătură cu mediul. Se maschează incapacitatea lor de a face parcări, o infrastructura care sa permită deplasarea fără blocaje, lipsa unei a doua centuri sau măcar o centura funcțională, acestea sunt adevăratele probleme.

(Bucurezti, 2019-10-29)

#5300

Semnez petitia pentru ca nu o sa poluez mai putin daca platesc taxe peste taxe.

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5302

Pentru ca suntem prea saraci sa ne mai bagati taxe

(Constanta, 2019-10-29)

#5304

Pur si simplu este o taxa abuzivă prin care nu se remediaza poluarea.

(Constanta, 2019-10-29)

#5305

Circul in Bucuresti, am o masina euro 4 si consider ca este o taxa ABUZIVA.

(Otopeni, 2019-10-29)

#5307

Nu e normal

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5308

Este o masura hazardata si fara efect!

(Otopeni, 2019-10-29)

#5311

Nu mi se pare corecta aceasta taxa deoarece in Romania nivelul de trai actual nu permite achizitia de auto noi, cel putin nu pentru omul de rand.
Foarte multi proprietari de auto diesel euro5 si euro6, circula cu filtrele de particule anulate/taiate, poluand foarte mult, si totusi acesta sunt scutiti de aceasta taxa!

(Vidra, 2019-10-29)

#5312

Pt ca Firea a cumparat 400 autobuze Diesel anul trecut...de ce nu s a optat pt Hibrid sau electrice?!

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5313

NU SUNT DE ACORD !!!!

(Timisoara5, 2019-10-29)

#5314

Este o taxa abuziva

(Giurgiu, 2019-10-29)

#5321

Semnez aceasta petiție pentru ca nu sunt de acord cu vinieta tip oxigen .Aceasta nefiind o soluție pentru scăderea poluării in București ,ci doar o alternativa de a scoate banii din buzunarele romanilor pentru creșterea salariilor și pensiilor speciale ale politicienilor .

(Mogoșoaia, 2019-10-29)

#5323

Semnez pentru ca mi se pare abuziv ceea ce se întâmplă. Nu toți ne permitem masini noi (minim euro 5). Propun să ne dea dna.Firea diferenta de bani sa ne achiziționam masini cu euro 5 daca tot strângă atatia bani de la romani.

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5325

Dana George

(București, 2019-10-29)

#5326

Nu sunt de acord

(Ilfov Dragomirești vale, 2019-10-29)

#5329

SEMNEZ PENTRU CA NU ARE NICIUN SENS LOGIC SI MORAL ACEASTA PETITIE, DOAR UNUL FINANCIAR PENTRU HOTI

(panciu, 2019-10-29)

#5331

Este prea mare suma de 500 sau 700 lei pe an percepută ca taxa anuală.

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5333

E o prostie. Ne obligați la ce nu ne permitem ...taxe ai taxe

(Tulcea, 2019-10-29)

#5335

Salariile sunt mici

(Buzau, 2019-10-29)

#5336

Semnez pentru ca aceasta taxa este fara rost, prost gandita, iar guvernul isi bate joc din nou de oameni, aratand ca nici nu le pasa de poluare, doar sa mai incaseze bani la buget sa mai acopere din ce fura nenorocitii.

(Ploiesti, 2019-10-29)

#5337

Semnez pt .ca nu sunt de acord cu aceasta taxa .

(Bragadiru, 2019-10-29)

#5338

Semnez pentru ca vreau sa scap de hotiile si magariile acestui primar pierdut demult in spatiu, timp si legislatie. Aceasta blonda sa se uite in tarile vecine unde circula fara biruri masinile vechi. Belgradul este plin de Dacia 1310.

(BUCURESTI, 2019-10-29)

#5342

Semnez pentru ca detin masina euro 2 mult mai întreținută decat un euro 4

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5345

M-am saturat de taxe peste taxe si ingradirea liberei circulati,si euro 5 si euro 6 polueaza,toti se alimenteaza cu acelasi combustibil,jos discriminarea.

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5351

Introducerea taxei nu are niciun sens. Daca vreti argumente cautati-ma.

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5352

Este o taxă abuzivă , nu se face diferența dintre mototorizarea diesel și benzină și nici capacitatea cilindrică.

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5353

Psd, aceeași mizerie...

(Braila, 2019-10-29)

#5358

Sunt nesimțiți

(Techirghiol, 2019-10-29)

#5360

am masina norma euro 3

(TIMIȘOARA, 2019-10-29)

#5366

M-am saturat sa fiu furat legal de niste incompetenti.

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5367

Aceasta taxa este o bataie de joc. Pana nu iesim in strada sa dam foc la primarie si sedii de partid ca in ‘89 nu rezolvam nimic.

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5368

Nu-mi plac hoții!

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5372

Nu doresc aceasta taxa.

(Dragomiresti deal, 2019-10-29)

#5380

Nu mi se pare normal

(1 decembrie, 2019-10-29)

#5385

Este ilegal

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5386

Inca o taxa, cate mai vreti ?

(Bolintin Vale, 2019-10-29)

#5389

Incasand bani primaria capitalei nu ne ajuta sa respiram un aer mai curat !

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5390

Sunt impotriva abuzurilor !

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5391

Este o taxa discriminatorie care ii avantajeaza pe cei cu venituri nari care isi permit sa achizitioneze o masina EURO 5 + , hibrid sau electrica. Nu stim unde se duc acesti bani. Daca ar construi noi parcuri si nu ar mai fura terenul din actualele parcuri ar fi alta treaba. De ce nu dau o lege care sa interzica taierea copacilor sau distrugerea/eliminarea oricarui m2 de spatiu verde. O lege drastica sa ia si pielea de oe cel care suteate terenul parcurilor! De ce? Pentru ca nu vor sa renunte la o posibilitate de furt. Sunt multe de spus....

(Bucuresti, 2019-10-29)

#5392

Pt ca banii obținuți din vigneta nu ajung unde trebuie și pt ca România nu are nivelul Germaniei ca un om de rand sa își permită un euro 5, dara mi te sa plătească 500 700 de lei pe an. Unde este principiul contributivitatii și egalității de șanse!

(Slatina, 2019-10-29)

#5394

Nu consider că această taxă nu va scădea poluarea. Este doar un mod de a ma obliga sa dau banii mei la hoți.

(București, 2019-10-29)

#5396

Este o ilegalitate pentru a mai strânge niște bani în plus la bugetul de stat. Adică dacă plătim ok, nu mai contează ca poluezi. Sau eu cu un motor de 1.6 diesel, poluez la fel ca un 3.0, 4.0 șamd? Adică ok dacă tot introducem taxa asta de rahat, hai sa o introducem pe niște criterii corecte... Reale!!!

(București, 2019-10-29)