Examen National

Quoted post

Diana Ewald

#1117 Re: Re:

2016-06-29 12:54

#931: - Re:  

  Cu tot respectul cuvenit, însă nu împroșc cu noroi degeaba.  Dacă tot susțineți ca sunteți un cadru didactic, cred ca a-ți surprins și dumneavoastră nivelul din ce în ce mai mare de analfabeți și inculți din scoli, iar aceasta petiție nu face decât sa încurajeze și sa creeze iluzii. Cum am mai zis, și ma vad nevoita sa repet, asa cum unii au găsit răspunsul corect, și ceilalți îl puteau găsi. Nu era nici fizica cuantica, nici chimie organica ca sa nu poata fi înțeleasă. Era un simplu grafic care implica putina atenție. Despre elaborarea subiectului sunt de acord cu dumneavoastră, lasă de dorit, însă spuneți-mi, în ce univers paralel notarea începe de la 0 la 8? Cred ca acest simplu amănunt constituia cheia întregii rezolvării, și din păcate a fost ignorat cu vehementa. Și dacă petiția chiar ar fi trimisa guvernului și aprobata, gândiți-vă ca acele 0,5 puncte care ar fi acordate pentru UN RĂSPUNS GREȘIT, ar putea face nota respectivului egala cu a unui copil care chiar merita.  Și nu cred ca cineva care a dat răspunsul corect ar fi prea mulțumit sa fie pus în aceeași oala cu ceilalți.  Și sa nu mai zic ca alea 0,5 puncte ar putea însemna intrarea la liceul dorit a cuiva care nu merita. Anul trecut, când am susținut evaluarea națională și eu am fost neindreptatita, știu cum se simte, și nu doresc ca asta sa se întâmple copiilor din acest an care chiar și-au dat silința.  

Raspunsuri

Filotti Liviu
Ploiesti

#1248 Re: Re: Re:

2016-06-29 13:09:39

Andreea B.

#1260 Re: Re: Re:

2016-06-29 13:10:40

#1117: Diana Ewald - Re: Re:  

1.  lasa-ma sa iti spun cum sta treaba cu acel 0. daca ai fi invatat graficul ai fi stiut ca este exact un sistem de axe xOy. acel sistem de axe are INTOTDEAUNA centrul in 0. asadar si prin urmare AMBELE AXE INCEP CU 0!!!!! doar pentru ca 0-ul era pozitionat mai spre stanga nu inseamna ca apartinea axei Oy. 

2. acel exercitiu era de la partea 1 ceea ce presupune faptul ca trebuia sa aiba un nivel mediu spre inferior si sa nu creeze confuzii, pentru ca toata lumea sa poata sa rezolve macar atat. adevarata departajare nu este la subiectul 1 ci la subiectul 3, unde este un nivel mai ridicat de dificultate. acum din cauza acelui exercitiu, elevi care sunt foarte buni si au rezolvat partea a3a cu brio si au raspuns gresit la diagrama din cauza emotiilor vor pierde 50 de sutimi din cauza neatentiei celor care au facut subiectele, iar cei care AU NIMERIT raspunsul corect vor castiga 50 de sutimi degeaba. asta nu este corect!

3. pentru ca subiectul sa fi fost corect formulat trebuia sa fie specificat in dreptul fiecarei axe ce exprima: Ox-nota, Oy-nr de elevi.

sper sa intelegeti odata pentru totdeauna ca oricine putea gresi la acel exercitiu pe moment. chiar si cei mai buni. dupa aparitia baremului normal ca toata lumea stie. dar sa vedem cati mai raspundeau bine la o prima vedere a exercitiului.