Fumatul Permis in Locuri Special Amenajate in Spatiile Publice - Semneaza si da Share !

Quoted post

Musafir

#1981 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-03-20 22:09

#1978: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Eu nu pot sa beau o bere fara sa fumez... nu-mi cade bine si nu ma simt bine, tu vrei sa te simti bine dar eu nu pot sa ma smit bine. Atunci de ce sa mai merg in baruri? Inchiriez frumos o cabana, apartament si dam acolo chefuri. Tu sa ai grija acolo sa faci consumatie si pentru mine ca oricum o mare parte din baruri abia o duc de azi pe maine

Raspunsuri

Musafir

#1983 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-03-20 22:12:32

#1981: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

nu prea estri normal daca nu poti sa bei o bere fara sa fumezi asta e tigara ti a afectat creierul rau de tot

muie fumatului

#1985 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-03-20 22:14:41

#1981: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

daca nu-ti cade bine , ia-ti berea acasa si bea-o in pula mea singur ...nu sunt ceilalti obligati sa-ti suporte tie fumu ma incultule