Dorim ridicarea masinilor oprite neregulamentar

Quoted post


Musafir

#3

2015-11-25 08:48

În privința infrastructurii pietonale București e codaș la nivel național.Încă există refugii de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție.Nici pe departe nu se poate vorbi acolo de trafic pietonal fluid.Tixiți unii în alții prinși ca-n clește între tramvai și traficul auto eventual blocați la roșul pietonal.Dacă refugiul e deservit de mai multe linii populația ce așteaptă tramvaiul liniei X se încâlcește cu populația ce așteaptă tramvaiul liniei Y și cu populația ce așteaptă tramvaiul liniei Z și cu populația ce așteaptă tramvaiul liniei T sau câte linii deservesc refugiul.Nici dacă un pieton tranzitează pe trecerea de pietoni aferentă un astfel de refugiu nu e plăcut a fi prins pe el de schimbarea verdelui pietonal în roșu pietonal.Și încă există în prezent peste 20 de astfel de refugii la București.Și deși se calcă locuitorii capitalei între ei în picioare în îmbulzeală și-n îngrămădeală

pe ele expunându-se pericolelor nu iau atitudine să se unească să lupte pentru curmarea coșmarului respectiv.Acolo deci ce să mai vorbim de fluiditatea traficului pietonal când refugiile respective în sine creează disconfort.

Raspunsuri


Musafir

#7 Re:

2015-11-25 09:08:44

#3: -  

 Corect.Pe refugiile de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție nu sunt parcate vehicule dar construcția în sine creează discomfort.De mai mult de 15 ani de când există în istoria capitalei nu s-a ocupat nicicare ca lumea să devină istorie.Iar populația capitalei nu pare a se obosi să facă plângeri la CEDO pentru refugiile înguste lipsite de garduri de protecție din capitală fără număr.


Musafir

#12 Re:

2015-11-25 09:34:53

#3: -  

 Pe linia 1 sunt o groază.


Musafir

#15 Re:

2015-11-25 09:46:47

#3: -  

 În privința îmbunătățirii infrastructurii pietonale de aici trebuie să se înceapă.Cu înlocuirea tuturor refugiilor de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție cu refugii late cu garduri de protecție.