Dorim ridicarea masinilor oprite neregulamentar
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Dorim ridicarea masinilor oprite neregulamentar
Musafir |
#12015-11-25 08:23Să se pună capăt definitiv coșmarului refugiilor de tramvai din București înguste lipsite de garduri protecție să devină istorie nu dorești?De mai mult de 15 ani de când există nici acum n-au devenit istorie. |
Musafir |
#22015-11-25 08:37Și dacă n-ar fi vehicule staționate pe banda de lângă trotuar sunt alte cauze ce stânjenesc traficul rutier.La București mai ales.Existența la Gara De Nord a trecerilor de pietoni pe Calea Griviței și în Piața Gării De Nord deși există subtraversări prin prisma stației de metrou Gara De Nord.Existența trecerii de pietoni pe Calea Griviței colț cu Strada Gheorghe Polizu deși există subtraversare prin prisma stației de metrou Gara De Nord.Existența trecerii de pietoni pe Calea Griviței colț cu Șoseaua Nicolae Titulescu deși există subtraversare prin prisma stației de metrou Basarab. |
Musafir |
#32015-11-25 08:48În privința infrastructurii pietonale București e codaș la nivel național.Încă există refugii de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție.Nici pe departe nu se poate vorbi acolo de trafic pietonal fluid.Tixiți unii în alții prinși ca-n clește între tramvai și traficul auto eventual blocați la roșul pietonal.Dacă refugiul e deservit de mai multe linii populația ce așteaptă tramvaiul liniei X se încâlcește cu populația ce așteaptă tramvaiul liniei Y și cu populația ce așteaptă tramvaiul liniei Z și cu populația ce așteaptă tramvaiul liniei T sau câte linii deservesc refugiul.Nici dacă un pieton tranzitează pe trecerea de pietoni aferentă un astfel de refugiu nu e plăcut a fi prins pe el de schimbarea verdelui pietonal în roșu pietonal.Și încă există în prezent peste 20 de astfel de refugii la București.Și deși se calcă locuitorii capitalei între ei în picioare în îmbulzeală și-n îngrămădeală pe ele expunându-se pericolelor nu iau atitudine să se unească să lupte pentru curmarea coșmarului respectiv.Acolo deci ce să mai vorbim de fluiditatea traficului pietonal când refugiile respective în sine creează disconfort. |
Musafir |
#4 Re:2015-11-25 09:04ai dreptate.Parcarea vehiculelor pe benzile de lângă trotuare e cauză secundară a traficului rutier aglomerat.Cauza principală e infrastructura rutieră în sine. |
Anonymous |
#5 Re:2015-11-25 09:06Statiile de metrou sunt deschise in intervalul 5.00-23.00. Nu putem face treceri de pietoni cu orar. Plus ca e absurd sa bagi pietonii in pamant ca sa lasi masinile la suprafata, logic ar fi sa fie invers. |
Anonymous |
#6 Re: Re:2015-11-25 09:08In ce sens? Strazi mai largi atrag masini mai multe => ambuteiaj mai mare. Eficientizarea spatiului existent (prin interzicerea parcarii pe trotuar/pista de biciclisti/banda1) e o masura mult mai ieftina, mai inteleapta si mai eficienta. problema e ca locurile de parcare desfiintate trebuie inlocuite cu altceva... si primaria nu prea construieste parcari, desi astea ar fi prioritare. |
Musafir |
#7 Re:2015-11-25 09:08Corect.Pe refugiile de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție nu sunt parcate vehicule dar construcția în sine creează discomfort.De mai mult de 15 ani de când există în istoria capitalei nu s-a ocupat nicicare ca lumea să devină istorie.Iar populația capitalei nu pare a se obosi să facă plângeri la CEDO pentru refugiile înguste lipsite de garduri de protecție din capitală fără număr. |
Musafir |
#8 Re: Re:2015-11-25 09:10La Universitate nu există treceri de pietoni pe cele 4 laturi imaginare ale intersecției și există subtraversări prin prisma stației de metrou. |
Musafir |
#9 Re: Re:2015-11-25 09:12Are dreptate #8.Acolo de ce s-a putut?Ori e trecere de pietoni ori e subtraversare într-un loc.Nu-i normal să existe ambele. |
Musafir |
#10 Re: Re:2015-11-25 09:17Sau la Piața Victoriei nu există trecere de pietoni pe Bulevardul Lascăr Catargiu colț cu Bulevardul Iancu De Hunedoara și există subtraversare prin stația de metrou.Sau la Aviatori nu există trecere de pietoni pe Bulevardul Aviatorilor colț cu Calea Dorobanților și există subtraversare prin prisma stației de metrou.Eu nu zic să nu existe deloc treceri de pietoni la București dar ce rost au unde sunt subtraversări prin stații de metrou.Normal că dacă s-ar renunța la trecerile de pietoni pe Calea Griviței și pe Piața Gării De Nord n-ar mai fi așa îngâtuit traficul rutier în intersecție,înscrierea de pe o arteră pe alta s-ar face mai cursiv. |
Musafir |
#11 Re:2015-11-25 09:32Ai dreptate.În Piața Victoriei de exemplu o altă cauză a traficului rutier aglomerat ar fi timpii mari ai semafoarelor.Pe Bulevardul Aviatorilor se stă vreo 2 min la coadă cu mașina la roșul rutier la intrarea în Piața Victoriei.Iar pietonii de asemenea stau 2 min în picioare îngrămădiți la roșul pietonal neexistând o gură de metrou pe Bulevardul Aviatorilor colț cu Șoseaua Pavel Kiseleff care să subtraverseze Bulevardul Aviatorilor.Dacă la limita Pieței Victoriei s-ar implanta bolarzi pe lățimea Șoselei Pavel Kiseleff,pe lățimea Străzii Duiliu Zamfirescu și pe lățimea Căii Victoriei ar rămâne doar direcția Bulevardul Iancu De Hunedoara Șoseaua Nicolae Titulescu și direcția Bulevardul Aviatorilor Bulevardul Lascăr Catargiu și reorganizând semaforizarea ar rămâne doar două artere și timpii ar fi mai mici la culorile aferente. |
Musafir |
#12 Re:2015-11-25 09:34Pe linia 1 sunt o groază. |
Musafir |
#13 Re: Re:2015-11-25 09:37Așa și la Universitate poți pune aceeași problemă și cu toate astea nu există treceri de pietoni.Și-i mult mai civilizat cu subtraversări independenți de traficul rutier.Nu te mai stresezi cu traversările. |
Musafir |
#14 Re:2015-11-25 09:42ai perfectă dreptate.Ce rost au trecerile de pietoni unde sunt subtraversări?Ori e trecere de pietoni ori e pod pietonal ori e subtraversare.Logic. |
Musafir |
#15 Re:2015-11-25 09:46În privința îmbunătățirii infrastructurii pietonale de aici trebuie să se înceapă.Cu înlocuirea tuturor refugiilor de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție cu refugii late cu garduri de protecție. |
Musafir |
#16 Re: Re:2015-11-25 09:49La Universitate înseamnă că e subtraversare cu orar dacă așa pui problema.Nu e absurd a băga pietonii în pământ pentru a lăsa mașinile la suprafață.Așa e în țările civilizate. |
Anonymous |
#17 Re: Re: Re:2015-11-25 09:54La Universitate, pasajul e al Primariei, nu al Metroului (Ministerul transporturilor). Ceea ce este o exceptie pentru Bucuresti!
Vezi ca in tarile civilizate, traficul cam dispare din centrele oraselor, fie prin variante ocolitoare, fie prin "ingropare"... |
Musafir |
#18 Re: Re: Re:2015-11-25 09:56E foarte normal cum zici tu.Nu zic să nu mai existe treceri de pietoni dar ce rost au unde sunt subtraversări?Care-i logica?Logica e plăcerea sadică de a toci nervii conducătorilor auto acolo unde de fapt se pot face simplificări.E mult mai civilizat a subtraversa decât a sta îngrămădit la roșul pietonal stresându-te în aglomerație cu traversarea.Ce mare lucru e dezafectarea semafoarelor pietonale pe Calea Griviței și în Piața Gării De Nord și demontarea lor și ștergerea marcajelor pietonale? |
Musafir |
#19 Re: Re: Re: Re:2015-11-25 09:59Și subtraversarea de la Piața Victoriei de pe Bulevardul Lascăr Catargiu colț cu Bulevardul Iancu De Hunedoara e tot excepție?Și subtraversarea de la Aviatori de pe Bulevardul Aviatorilor colț cu Calea Dorobanților e tot excepție?Și unde se vrea desființarea trecerilor de pietoni la Piața Sudului e tot excepție? |
Musafir |
#20 Re: Re: Re: Re: Re:2015-11-25 10:05Așa e.Excepții sunt unde sunt și treceri de pietoni și subtraversări laolaltă,ceea ce nu-i normal. |
Musafir |
#21 Re: Re:2015-11-25 10:06Trebuia desființată să se revină la linia 34. |
Musafir |
#222015-11-25 10:10Mai bine ai cere reabilitarea căilor de rulare pe Bulevardul Ion Mihalache.Încă există acolo refugii înguste lipsite de garduri de protecție. |
Musafir |
#232015-11-25 10:15Formulează și-o petiție prin care să ceri curmarea coșmarului refugiilor de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție.Ne-am săturat de ele de mai bine de 15 ani de când există. |
Musafir |
#242015-11-25 10:25În privința infrastructurii rutiere a capitalei sunt și străzi ocupate aproape integral de șinele de tramvai neexistând benzi auto individualizate.Exemple.Strada Iacob Felix,Calea Moșilor. |
Musafir |
#252015-11-25 10:36Și trecerile la nivel cu calea ferată contribuie la aglomerarea traficului rutier din capitală.La intersecția DN5 cu fosta magistrală Filaret Progresul ce rost mai are trecerea la nivel cu calea ferată când nu mai circulă de zeci de ani niciun tren între Filaret și Progresul?Iar la intersecția DJ200 cu M800 ce rost are când de la București la Voluntari se ajunge cu mașina simplu pe DN2 și acolo e pod peste calea ferată? |
|
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
IUS-Lubrifin - parcul din inima Brașovului. Cerem Consiliului Local demararea unui referendum. Semnează petiția!
5506 Creat: 2024-11-02
Stop Abuzurilor, Hărțuirilor, Somațiilor și Intimidărilor exercitate sistematic de Popa Constanța, președinta (OBBCSSR) la adresa membrilor organizației profesionale
436 Creat: 2024-11-09
ADOPTA UN POM
345 Creat: 2024-07-28
no to the death penalty
309 Creat: 2024-11-08
PETİȚİE PENTRU ELIMINAREA PRACTICII DE DIVULGARE A NOTELOR DE BACALAUREAT PE FERESTRELE CENTRELOR DE BAC!
261 Creat: 2024-11-11
Doamna Manager care dorește să fure independență copiilor cu dizabilități din Sanatoriul 1 Mai copii
254 Creat: 2024-11-12
Opriți concedierea asistenților maternali!
233 Creat: 2024-11-13
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17141 Creat: 2023-10-23
PETIȚIE PENTRU SUSȚINEREA PROFESIEI DE TEHNICIAN DENTAR SIMPLIFICARE PROCEDURI/NORME AUTORIZARE SANITARA DE FUNCTIONARE
241 Creat: 2024-11-07
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
7399 Creat: 2024-10-08
Solicitare pentru revizuirea interdicției de părăsire a incintei școlii
143 Creat: 2024-11-15
Petiție către Primarul Municipiului Cluj-Napoca: Sprijin pentru casele permanente din lemn pentru meșteșugari populari din Piața Unirii
135 Creat: 2024-11-11
Adevăr și respect pentru Biserica Greco-Catolică din România
289 Creat: 2024-11-07
Petiție pentru Dezvăluirea Salariilor și Remunerațiilor Plătite din Taxele și Cotizațiile Membrilor OBBCSSR
94 Creat: 2024-11-14
CEREM MEDIC CHIRURG PEDIATRU PERMANENT LA UPU TÂRGU JIU! NU VREM SĂ NE MAI MOARĂ COPIII!
92 Creat: 2024-11-12
VOCEA PARINTILOR din ROMANIA
75 Creat: 2024-11-15
Semanturi pentru participarea Dianei Ivanovici Sosoaca la Prezidentiale.
3380 Creat: 2024-10-05
Dreptate pentru Diana Iovanovici Șoșoacă
8726 Creat: 2024-10-07
Respectarea Dreptului Constituțional al Diaporei și Stoparea Discursurilor de Dezbinare în Republica Moldova
150 Creat: 2024-11-07
Petitie pentru Nou-Născuții Vulnerabili: Prelungirea Indemnizației până la 3 Ani
556 Creat: 2024-08-22