Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Quoted post

JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

#39451 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gheorghe Piperea, FA-TI BAGAJELE SI TU CU GASCA TA D

2015-06-06 07:18

#39450: JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ????? - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gheorghe Piperea, FA-TI BAGAJELE SI TU CU GASCA TA DE IN 

RESTITUIE IN INTEGRUM ( RESTITUTIO IN INTEGRUM ) CU PENALIZARILE SI DAUNE-INTERESE TOT

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

   http://static.anaf.ro/

Legea 571/2003 coroborată cu HG 44/2004 privind

Codul fiscal cu normele metodologice de aplicare

Text  valabil pentru anul 2014, actualizat prin mijloace informatice. Aceasta nu este o republicare.

Ultima actualizare: Legea nr. 123 din 19 septembrie 2014

 

CAP. 3

Venituri din salarii

ART. 55 Definirea veniturilor din salarii

(1) Sunt considerate venituri din salarii toate veniturile în bani şi/sau în natură obţinute (deci obtinute nu datorate) de o persoană fizică ce desfăşoară o activitate în baza unui contract individual de muncă sau a unui statut special prevăzut de lege, indiferent de perioada la care se referă, de denumirea veniturilor ori de forma sub care ele se acordă, inclusiv indemnizaţiile pentru incapacitate temporară de muncă.

ART.59 Oblogatii declarative ale platilor din salarii

(1) Plătitorii de venituri cu regim de reţinere la sursă a impozitului au obligaţia să completeze şi să depună declaraţia privind calcularea şi reţinerea impozitului pentru fiecare beneficiar de venit în termenul prevăzut la art. 93 alin. (2) {la ANAF}.

 

 

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE (TOATE INCLUS SI  IONEL VINCEA DE LA CARTEL ALFA SI FOST MENTCHIM FALIMENT ) SI STATUL ROMAN  SUNT IN CULPA.

#39445 ; #39446 ;

 #39444

 HOTII  LINK http://i.imgur.com/YGBaWfx.jpg din http://www.docdroid.net/

 

N-AM IMPUTERNICIT PE NIMENI SA SE FACA PE SUSTA PROTOCOALE IN DEFAVOAREA ALTOR CREANTE SALARIALE DISPONIBILIZATII 2013 SI ORICE FEL DE PROTOCOL IN DEFAVOAREA ALTORA...!!!!!! Alt aspect, NIMENI, ABSOLUT NIMENI NU ARE VOIE PE LEGE SA DECIDA IN NUMELE ALTEI CREANTE SAU ALTOR DREPTURI CREANTE DIN ACTELE PE CARE LE DETINE / DETINEM, CEEA CE S-A INTAMPLAT....

PENTRU A FI MANDADAT PE CREANTELE SALARIALE TREBUIA UN JURIST SAU AVOCAT SA CONCEAPA O FORMA LEGALA IN CARE INDIVIDUAL ( DECI FIECARE IN PARTE, NU TABELAR ) ACEA PERSOANA MANDATA ALTA ENTITATE ( EX:SINDICATE )   SAU PERSOANA  ( AVOCATI, JURISTI..S.A.M.D) SA LE REPREZINTE CREANTELE SALARIALE, CEEA CE NU S-A INTAMPLAT, DIN CONTRA S-AU PRONUNTAT SALARIATII ANGAJATI PE SUME ALE SALARIATILOR FOSTI SALARIATI.  http://www.docdroid.net/ 

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATA

Art. 3.10. creantele salariale sunt creantele ce izvorasc din raporturi de munca între debitor si angajatii acestuia. Aceste creante sunt înregistrate din oficiu în tabelul de creante de catre administratorul judiciar/lichidator;

 Art. 96.  (2) Planul va stabili acelasi tratament pentru fiecare creanta din cadrul unei categorii distincte, cu exceptia cazului în care detinatorul unei creante din categoria respectiva consimte un tratament mai putin favorabil pentru creanta sa.

Art. 101. (2) Tratament corect si echitabil exista atunci când sunt îndeplinite cumulativ urmatoarele conditii:

b) nici o categorie sau nici o creanta apartinând unei categorii nu primeste mai mult decât valoarea totala a creantei sale;

Art. 41. (3) În cazul în care se confirma un plan de reorganizare, dobânzile, majorarile ori penalitatile de orice fel  sau cheltuielile accesorii la obligatiile nascute ulterior datei deschiderii procedurii generale se achita în conformitate cu actele din care rezulta si cu prevederile programului de plati. În cazul în care planul esueaza, prevederile alin. (1) si (2) se aplica corespunzator pentru calculul accesoriilor cuprinse în programul de plati, la data intrarii în faliment.

Art. 64.(6) Creantele nascute dupa data deschiderii procedurii, în perioada de observatie sau în procedura reorganizarii judiciare vor fi platite conform documentelor din care rezulta, nefiind necesara înscrierea la masa credala. Prevederea se aplica în mod corespunzator pentru creantele nascute în procedura de faliment. 

 

Raspunsuri

JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

#39452 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gheorghe Piperea, FA-TI BAGAJELE SI TU CU GASCA

2015-06-06 07:21:00

#39451: JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ????? - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gheorghe Piperea, FA-TI BAGAJELE SI TU CU GASCA TA D 

 JAF LA OLTCHIM 2012-...!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORBULE, BAGA NASUL AICI SI MAI VINO SI COMPLETARE INVERSA CREANTE DATORATE CET VALCEA SI ALTE INSTITUTII CATRE OLTCHIM, ATUNCI RAMAI MUT, FARA MIROS SI CHIAR ESTI DEJA ORBIT DE  CE FURT SI CINE A DAT PE CIFRE DIN 2012-2013-2014-2015:

OLTCHIM SA. CREANTELE OLTCHIM. CREANTELE SALARIALE OLTCHIM SI TOATE CREANTELE...:

 Ultima actualizare: 18.09.2012


Nume companie: Oltchim S.A.

CUI: 1475261

Registrul comerţului: J38/219/1991

Simbol bursier: OLT

Domeniul de activitate: Industrie

Prezentare companie: Compania a fost înfiinţată în anul 1966 şi este deţinută de Statul Român iar din 1997, un pachet de acţiuni a fost listat la Bursa de Valori Bucu_reşti. Produsele Oltchim se găsesc în peste 80 de ţări fie ca e vorba de policlorură de vinil (PVC), sodă caustică, propenoxid, propilenglicol, polieteri polioli sau materiale de construcţii.

Anul înfiinţării: 1966

Structură acţionariat:

Acţionari Procent
Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri 54,81%
PCC SE Duisburg Germania 18,32%
Polyolt Holding Limited Cipru 14,02%
Persoane fizice 11,26%
Persoane juridice 1,59%

 

Produse / Servicii: Fabricarea produselor anorganice, macromoleculare şi a produselor organice de sinteză.

Sediu central: Str. Uzinei nr. 1, cod 240050, Râmnicu Valcea, jud. Vâlcea

Contact de presă: Iuliana Furtună - E-mail: iuliana.furtuna oltchim.com

Contact relaţii cu publicul: Tel: 0250-701.200, Fax: 0250-736.188, E-mail: oltchim oltchim.ro, Web:

www.oltchim.ro

 

Linkurile companiei:
-site-ul companiei
-comunicate de presă
-relaţii cu investitorii
-informaţii financiare
-profil / istoricul companiei
-produse / servicii


Management:
Mihai Bălan - Director General, E-mail: oltchim oltchim.ro
Elena Felicia Spiru-Ciobescu - Director Financiar, E-mail: felicia.spiru oltchim.com
Mihail Dumitru Tălpăşanu - Director Operaţional, E-mail: mihail.talpasanu oltchim.com
Laurenţiu Armand Spiru-Ciobescu - Director Marketing, E-mail: armand.spiru oltchim.com
Ion Coclet - Director Resurse Umane, E-mail: ion.coclet oltchim.com

Date financiare (lei):

Anul Capital social Cifră de afaceri   Profit net      Număr de angajaţi
2005 354.695.600 1.442.065.098    22.643.128        5.432
2006 354.695.600 1.731.805.193    8.779.523          5.048
2007 32.358.864   1749871975           -                     4.836
2008 32.358.864   1.946.943.238  - 234.001.449      4.199
2009 34.302.386   1.077.518.784  - 209.887.210      3.468
2010 34.302.386   1.309.544.085  - 223.315.891      3.573
2011 34.321.138   1.533.016.194  - 278.342.623      3.383
2012 34.321.138   765.442.904     - 569.443.477      3.318
2013 34.321.138   497.955.215     - 946.867.190      2.744

 Sursa: Ministerul Finanţelor.

Cu_rsul valutar BNR - serii anuale (link)

 http://www.zf.ro/wikizf/oltchim-s-a-10089024

 

 

JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

#39455 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gheorghe Piperea, FA-TI BAGAJELE SI TU CU GASCA

2015-06-06 07:43:17

#39451: JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ????? - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gheorghe Piperea, FA-TI BAGAJELE SI TU CU GASCA TA D 

 http://www.scribd.com/ 

Creantele salariale in cazul insolventei angajatorului

 Regimul juridic al recuperarii creantelor salariale a beneficiat recent de modificari legislative importante menite sa asigure, pe de-o parte, un rang superior in ordinea de prioritate la distribuirea sumelor rezultate in urma valorificarii patrimoniului debitorului aflat in insolventa si, pe de alta parte, formarea unui fond de garantare care sa asigure plata creantelor salariale impotriva angajatorilor aflati in insolventa.

Aceste modificari legislative au intervenit o data cu adoptarea, in cu_rsul anului 2006, a doua legi care stabilesc cadrul normativ aplicabil regimului juridic al creantelor salariale in cazul insolventei angajatorului, si anume :

- Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei;
- Legea nr. 200/2006 privind constituirea si utilizarea Fondului pentru plata creantelor salariale, intrata in vigoare la 1 ianuarie 2007. 

Potrivit legii 85/2006 privind procedura insolventei, creantele salariale se inscriu DIN OFICIU in tabelul obligatiilor, de catre administratorul judiciar, pe baza evidentelor contabile ale debitorului insolvent, nefiind nevoie ca salariatul sa depuna declaratie de creanta.
Prin urmare, cel mai bine pentru salariat ar fi sa verifice tabelul preliminar al obligatiilor si, ulterior, pe cel definitiv, pentru a se asigura ca a fost inscris.
Daca nu a fost inscris, poate formula contestatie. In practica, insa, salariatii iau legatura cu administratorii judiciari, care ii inscriu fara nicio problema in tabele.
  

-creanţele născute după data deschiderii procedurii, în perioada de observaţie sau în procedura reorganizării judiciare vor fi plătite conform documentelor din care rezultă, nefiind necesară înscrierea la masa credală. Prevederea se aplică în mod corespunzător pentru creanţele născute în procedura de faliment.

Regimul juridic al recuperarii creantelor salariale a beneficiat de modificari legislative importante, menite sa asigure, pe de-o parte, o pozitie superioara in ordinea de prioritate la distribuirea sumelor rezultate in urma valorificarii patrimoniului debitorului aflat in insolventa si, pe de alta parte, formarea unui fond de garantare care sa asigure plata creantelor salariale impotriva angajatorilor aflati in insolventa.  

Regimul juridic al recuperarii creantelor salariale a beneficiat de modificari legislative importante, menite sa asigure, pe de-o parte, o pozitie superioara in ordinea de prioritate la distribuirea sumelor rezultate in urma valorificarii patrimoniului debitorului aflat in insolventa si, pe de alta parte, formarea unui fond de garantare care sa asigure plata creantelor salariale impotriva angajatorilor aflati in insolventa.  

  Aceste modificari legislative au intervenit odata cu adoptarea, in cu_rsul anului 2006, a doua legi care stabilesc cadrul normativ aplicabil regimului juridic al creantelor salariale in cazul insolventei angajatorului, si anume: Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei si Legea nr. 200/2006 privind constituirea si utilizarea Fondului pentru plata creantelor salariale, intrata in vigoare la 1 ianuarie 2007.
Dispozitiile normative ale ambelor legi se coroboreaza cu normele prevazute in Codul Muncii, si anume art. 156, care prevede ca „salariile se platesc inaintea oricarei alte obligatii a angajatorilor, si art. 167 „constituirea si utilizarea fondului de garantare pentru plata creantelor salariale se vor reglementa prin lege speciala".
De asemenea, Contractul colectiv de munca unic la nivel national pe anii 2007-2010 prevede, in art. 48, ca „toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale unitatii" si ca, „ in caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, iar drepturile lor banesti constituie creante privilegiate, urmand sa fie platite integral, inainte de a-si revendica cota-parte ceilalti creditori."
 

Regimul creantelor salariale

 Lichidarea bunurilor din averea debitorului se efectueaza de catre lichidator, sub controlul judecatorului sindic. Acelasi lichidator va plati creantele creditorilor, in ordinea de prioritate stabilita de lege. Legiuitorul a stabilit ordinea de distribuire a sumelor obtinute din lichidare pentru plata creantelor creditorilor chirografari in functie de importanta acestor creante, care este data de aspectele economice, sociale, umanitare si juridice.
Principala modificare adusa textelor legale, cu un impact deosebit, consta in trecerea creantelor ,,salariale" intr-un rang de prioritate superior. Astfel, daca in vechea reglementare a procedurii falimentului creantele izvorate din raporturile de munca erau plasate pe locul 3, in noua procedura a insolventei creantele salariale sunt trecute intr-un rang de prioritate superior.

Ordinea de prioritati
Legea stabileste urmatoarea ordine de prioritati:
1. Taxele, timbrele sau orice alte cheltuieli aferente procedurii instituite prin lege, inclusiv cheltuie-lile necesare pentru conservarea si administrarea bunurilor din averea debitorului, precum si plata remuneratiilor persoanelor angajate in cadrul desfasurarii procedurii insolventei;
2. Creantele izvorăte din raportul de munca;
3. Creantele reprezentănd creditele, cu dobănzile si cheltuielile aferente, acordate de institutii de credit dupa deschiderea procedurii, precum si creantele rezultănd din continuarea activitatii debitorului dupa deschiderea procedurii;
4. Creantele bugetare;
5. Creantele reprezentănd sumele datorate de catre debitor unor terti, in baza unor obligatii de intretinere, alocatii pentru minori sau de plata a unor sume periodice destinate asigurarii mijloacelor de existenta;
6. Creantele reprezentănd sumele stabilite de judecatorul sindic pentru intretinerea debitorului si a familiei sale, daca acesta este persoana fizica;
7. Creantele reprezentănd credite bancare, cu cheltuielile si dobănzile aferente, cele rezultate din livrari de produse, prestari de servicii sau alte lucrari, precum si din chirii;
8. Alte creante chirografare;
9. Creantele subordonate, in urma-toarea ordine de preferinta:
a) Creantele acordate persoanei juridice debitoare de catre un aso-ciat sau actionar detinănd cel putin 10% din capitalul social, respectiv din drepturile de vot in adunarea generala a asociatilor ori, dupa caz, de catre un membru al grupului de interes economic;
b) Creantele izvorănd din acte cu titlu gratuit.