Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Quoted post

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.

#39109 Re: Re: Re: Re: Re: Cu_rtea Europeana a Drepturilor Omului (CEDO)

2015-05-31 18:11

#39108: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM. - Re: Re: Re: Re: Cu_rtea Europeana a Drepturilor Omului (CEDO) 

JAF LA OLTCHIM 2013-2015:UNDE SUNT BANII????

UNDE SUNT BANII DE LA  OLTCHIM?????

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:  

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

Membrii CAR Oltchim acuza Consiliul de Administratie de deturnare de fonduri

 
     
Data publicarii: 25-03-14
Membrii CAR Oltchim s-au trezit fără bani, după ce au constatat că, în ultimii ani, multora dintre ei li s-au reţinut din drepturile salariale ratele pentru CAR, dar acestea nu s-au mai virat către organismul financiar. Mai mulţi membri ai CAR Oltchim acuză astfel faptul că persoanele care aveau obligaţia legală de a le apăra drepturile, adică Consiliul de Administraţie al CAR, nu au ridicat nici-un deget împotriva celor vinovaţi de deturnare de fonduri. În ziua de 25 martie a fost programată conferinţa CAR, iar păgubiţii sunt hotărâţi să înlăture actuala conducere a organismului, dar sesizează în acelaşi timp, în mod public, autorităţile de cercetare penală.

 

DISPONIBILIZATII DE N- ORI PAGUBITI:

1. FARA LOC DE MUNCA SI DISPONIBILIZATI 2013;

2. DISPONIBILIZARE CU PLATA DE BANI AJOFM 2013  DIN ACESTIA PLATIM C.A.R. OLTCHIM 2012 SI PENALIZARI CU DOBANZI DIN 2013 PANA AZI, DETURNAREA DE FONDURI BANI SALARII  PE TIMPUL CONDUCERII CET GOVORA MIHAI BALAN anul 2012,CARE A OPRIT PENTRU PLATA DIN SALARII, DAR CARE N-AU AJUNS LA DESTINATAR, NOI FIIND IN CONTINUARE NEVOITI SA ACHITAM PENALIZARI DE INTARZIERE SI RESTANTE;

3. CREANTA PLATI SALARII COMPENSATORII 2013 CONFORM CONTRACTULUI COLECTIIV DE MUNCA, anul 2013, IN FUNCTIE DE VECHIME NEPLATITA SI NEACHITATA, TINAND CONT CA SUNTEM LA PESTE UN AN  DISTANTA DE LA DISPONIBILIZARE, PIERDERILE FIIND LA ZI NEACHITATE FATA DE NOI SI N-AU AJUNS LA DESTINATARII DISPONIBILIZATI 2013;

4. BLOCATI SI DETURNATI VOIT FARA ACORDUL SCRIS DE CATRE DISPONIBILIZATI  2013, ILEGAL FIIND BLOCATI CATRE MASA CREDALA 2013-2014,SALARII COMPENSATORII CONFORM CONTRACTULUI COLECTIIV DE MUNCA, anul 2013, IN FUNCTIE DE VECHIME..., DOVEDITE ACUM CA NU AVEAU CE CAUTA ACOLO BLOCATE;

5. ANAF IMPOZITATI, PILONUL II PENSII PRIVATE SI CASEI DE PENSII STATUTUL ROMAN, APAREM CU SUME DE BANI  PE CARE NOI NU-I AVEM NICI PANA AZI;

6. INCALCAREA LEGII INSOLVENTEI 85/2006 SI TOATE LEGILE DE CATRE PIPEREA CU ASOCIATII &CO SI  NICULAE BALAN BDO Business Restructuring SPRL si restul participantilor....!!!!!!

7.

8.

9.

10.

-

-

-

N.

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE (TOATE INCLUS SI  IONEL VINCEA DE LA CARTEL ALFA SI FOST MENTCHIM FALIMENT ) SI STATUL ROMAN  SUNT IN CULPA.

AUGUST 2012 PANA AZI 2015........

UNDE SUNT BANII DE LA  OLTCHIM?????

HAI LA VALCEA IN OLTCHIM!!!!!!!!!!!!!!

S.O.S. OLTCHIM !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA LA  SC. OLTCHIM SA.

 

 

Raspunsuri

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.

#39111 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cu_rtea Europeana a Drepturilor Omului (CEDO)

2015-05-31 18:18:40

#39109: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM. - Re: Re: Re: Re: Re: Cu_rtea Europeana a Drepturilor Omului (CEDO) 

  RomInsolv - Creanțele cu_rente, o abordare funcțională http://www.slideshare.net/RomInsolv/

COMBINATUL CHIMIC OLTCHIM RAMNICU VALCEA

Published on Oct 06, 2014 ROMINSOLV SPRL

  • 1. Creanțele cu_rente O abordare funcțională www.rominsolv.ro 1
  • 2. www.rominsolv.ro 2
  • 3. www.rominsolv.ro 3
  • 4. Art.5 paragraful 21. creditor cu creanţe cu_rente sau creditor cu_rent este acel creditor ce deţine creanţe certe, lichide şi exigibile, născute în timpul procedurii de insolvenţă şi care are dreptul de a i se achita cu prioritate creanţa, conform documentelor din care rezultă Art.5 paragraful 2. activităţi cu_rente reprezintă acele activităţi de producţie, comerţ sau prestări de servicii şi operaţiuni financiare, propuse a fi efectuate de debitor în perioada de observaţie şi în perioada de reorganizare, în cu_rsul normal al activităţii sale, cum ar fi: a) continuarea activităţilor contractate şi încheierea de noi contracte, conform obiectului de activitate; b) efectuarea operaţiunilor de încasari si plăţi aferente acestora c) asigurarea finanţării capitalului de lucru în limite cu_rente; Definiții www.rominsolv.ro 4
  •  5. Posibile faze ale unei proceduri Observație Observație Reorganizare Observație Reorganizare Faliment Observație Faliment Faliment www.rominsolv.ro 5
  •  6. Durata maximă este de 12 luni de la data deschiderii procedurii (art.112 alin.3); Dacă toţi creditorii înscrişi în tabelul definitiv al creanţelor primesc sumele ce li se datorează în perioada de observaţie sau renunţă la judecată în perioada de observaţie, judecătorul-sindic va dispune închiderea procedurii, fară a dispune radierea debitorului din registrul în care este înregistrat (art.178) Creanţele cu_rente, dacă există, sunt şi vor fi achitate din activitatea normală. www.rominsolv.ro 6 Observație
  •  7. www.rominsolv.ro 7 Observație Reorganizare În toate celelalte cazuri, este o perioadă de tranziţie a cărei durata maximă este de 12 luni de la data deschiderii procedurii (art.112 alin.3); În faza de observaţie, debitorul va depăşi scadenţa la plată şi va înregistra creanţe cu_rente noi privilegiate, salariale, bugetare şi chirografare; Toate aceste creanţe vor trebui plătite în perioada de observaţie conform documentelor din care rezultă, fără a fi necesară înscrierea la masa credală; Soldul creanţelor neplătite la scadenţă finanţează activitatea cu_rentă a debitorului, respectiv capitalul de lucru al acestuia conform art.5 paragraful 2.
  •  8. www.rominsolv.ro 8 Observație Reorganizare Aşadar, în perioada de observaţie, debitorul se poate finanţa: a) haotic, exclusiv prin rostogolirea creanţelor cu_rente; b) planificat, prin finanţarea contractuală a plafoanelor de lucru şi a termenelor scadente, cu acordul creditorilor; c) un mix din cele două variante, controlând riscul de intrare în faliment printr-o dispersie a creanţelor cu_rente.
  • 9. www.rominsolv.ro 9 Observație Reorganizare a. Finanţarea haotică Pe parcu_rsul perioadei de observaţie şi de reorganizare, pot fi formulate cereri de plată ce vor fi analizate de către administratorul judiciar. Împotriva măsurii dispuse de către administratorul judiciar se va putea formula contestaţie (art.75 alin.3);Furnizorii de servicii pentru care debitorul are calitatea de consumator captiv vor trebui să acorde un termen de plată de 90 de zile, contractele de furnizare urmând a fi modificate corespunzător de la data deschiderii procedurii (art.77 alin.2);Titularul unei creanţe cu_rente, certe, lichide şi exigibile ce a fost recunoscută de către administratorul judiciar sau de către judecătorul-sindic potrivit alin. (3) al prezentului articol şi al cărei cuantum depăşeşte valoarea-prag (40.000 lei), poate solicita pe parcu_rsul duratei perioadei de observaţie, deschiderea procedurii de faliment a debitorului dacă aceste creanţe nu sunt achitate în termen de 60 de zile de la data luării măsurii de către administratorul judiciar sau a hotărârii instanţei de judecată (art.75 alin.4); Creanţele cu_rente ce nu sunt achitate până la întocmirea planului de reorganizare, vor trebui cuprinse în plan şi li se va preciza modalitatea de achitare, conform art.133 alin.4 lit.e)
  • 10. www.rominsolv.ro 10 Observație Reorganizare b. Finanţarea planificată Finanţările acordate debitorului în perioada de observaţie în vederea desfăşurării activităţilor cu_rente, cu aprobarea adunării creditorilor, beneficiază de prioritate la restituire, potrivit prevederilor art. 159 alin. (1) pct. 2 sau, după caz, potrivit prevederilor art. 161 pct. 2. Aceste finanţări se vor garanta, în principal, prin afectarea unor bunuri sau drepturi care nu formează obiectul unor cauze de preferinţă, iar în subsidiar, dacă nu există astfel de bunuri sau drepturi disponibile, cu acordul creditorilor beneficiari ai respectivelor cauze de preferinţă. În ipoteza în care acordul acestor creditori nu va fi obţinut, prioritatea la restituire a acestor creanţe, prevăzută de art. 159 alin. (1) pct. 2, va diminua regimul de îndestulare al creditorilor beneficiari ai cauzelor de preferinţă, proporţional, prin raportare la întreaga valoare a bunurilor sau drepturilor care formează obiectul acestor cauze de preferinţă. În cazul inexistenţei sau a insuficienţei bunurilor care să fie grevate de cauze de preferinţă în favoarea creditorilor ce acordă finanţare în perioada de observaţie în vederea desfăşurării activităţilor cu_rente, pentru partea negarantată a creanţei, aceştia vor beneficia de prioritate potrivit prevederilor art. 161 pct. 2 (art.87 alin.4).
  • 11. www.rominsolv.ro 11 Observație Reorganizare Art.133 -(5) Planul va specifica măsurile adecvate pentru punerea sa în aplicare, cum ar fi: B. obţinerea de resurse financiare pentru susţinerea realizării planului şi sursele de provenienţă a acestora, finanţările aprobate prin plan urmând să beneficieze de prioritate la restituire potrivit prevederilor art. 159 alin. (1) pct. 2 sau, după caz, potrivit prevederilor art. 161 pct. 2; b. Finanţarea planificată
  • 12. www.rominsolv.ro 12 Observație Reorganizare Identificarea necesarului de finanţare; Negocierea contractelor cu fiecare furnizor în parte şi alocarea surselor de finanţare pe furnizori; Întocmirea planului de afaceri şi a planului de reorganizare cu evidenţierea surselor; Argumentarea şi negocierea planului cu creditorii astfel încât să aprobe contractele de finanţare distinct (art.87 alin.4.) sau prin planul de reorganizare (art.133 alin.5 paragraful B) b. Finanţarea planificată, presupune
  • 13. www.rominsolv.ro 13 Observație Reorganizare Creanţe cu_rente provenind din perioada de observaţie, a căror modalitate de plată este prevăzută în planul de reorganizare, deci nescadente; Creanţe cu_rente născute în timpul reorganizării şi al căror titular, dacă demonstrează că sunt certe, lichide şi exigibile mai vechi de 60 de zile şi au un cuantum peste valoarea-prag, poate solicita, oricând în timpul planului de reorganizare sau după îndeplinirea obligaţiilor de plată asumate în plan, trecerea la faliment. Cererea sa va fi respinsă de către judecătorul-sindic în situaţia în care creanţa nu este datorată, este achitată sau debitoarea încheie o convenţie de plată cu acest creditor (art.143 alin.3) În timpul reorganizării, vom avea:
  • 14. www.rominsolv.ro 14 Observație Reorganizare Creanţele cu_rente născute în perioada de observaţie vor fi achitate procentual, nu în ordinea de preferinţă a categoriilor de creanţe: Sumele provenite din activitatea cu_rentă a debitorului sau din valorificarea activelor negrevate de cauze de preferinţă vor fi prevăzute a se distribui pro rata pentru fiecare creanţă prevăzută a se achita în timpul reorganizării, după deducerea sumelor prevăzute ca fiind necesare plăţii creanţelor cu_rente exigibile şi a celor necesare asigurării capitalului de lucru, dacă este cazul. Programul de plată a creanţelor va prevedea plata acestor sume în trimestrul consecutiv celui la care aceste sume devin disponibile. (art.140 alin.3)
  • 15. Observație Reorganizare Faliment www.rominsolv.ro 15 Art.5 paragraful 70. tabelul suplimentar cuprinde toate creanţele născute după data deschiderii procedurii generale şi până la data începerii procedurii falimentului, acceptate de către lichidatorul judiciar în urma verificării acestora. În tabel vor fi menţionate atât suma solicitată de către creditor, cât şi suma acceptată şi rangul de preferinţă. Art.5 paragraful 68. tabelul definitiv consolidat de creanţe cuprinde totalitatea creanţelor care figurează ca admise în tabelul definitiv de creanţe şi cele din tabelul suplimentar necontestate, precum şi cele rezultate în urma soluţionării contestaţiilor la tabelul suplimentar.În situaţia în care s-a dispus intrarea în faliment după confirmarea unui plan de reorganizare, tabelul definitiv consolidat va cuprinde: totalitatea creanţelor ce figurează ca admise în tabelul definitiv de creanţe, cele din tabelul suplimentar necontestate, cele rezultate în urma soluţionării contestaţiilor la tabelul suplimentar, din care se vor deduce sumele achitate pe parcu_rsul derulării planului de reorganizare; continuare...