Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Quoted post

CREANTELE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:

#36294 CREANTELE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:

2015-04-17 16:09

 

CREANTELE SALARIALE DISPONIBILIZATI 2013 DORESC SA SE FACA PUBLICE NUMELE SI PRENUMELE CELOR CARE AU SEMNAT UN PROTOCOL SI CARE SI-AU INSUSIT CALITATEA DE " REPREZENTATI AI CELOR DISPONIBILIZATI IN IUNIE 2013 " CONFORM CU DECLARATIA DATA IN MOTIVATIA SENTINTEI 349/90/2015 PRIN HOTARARE 210 LA DATA DE 28 IANUARIE 2015 CARE ARATA SCRIS URMATOARELE:

" Invedereaza ca daca se merge pe varianta planului de reorganizare care inseamna vanzarea acelui SPV, toate aceste plati se vor face imediat, daca se va merge  pe varianta unei reorganizari care care sa nu duca la vanzarea SPV-ului, platile se vor face pana la sfarsitul anului 2015. De altfel aceste discutii s-au purtat cu reprezentati ai celor disponibilizati in iunie 2013, sens in care s-a incheiat un protocol. Depune la dosar concluzii scrise. "

DEX: învederéz v. tr. (d. vedere). L. V. Arăt, vădesc, scot în evidență. Adj. Învederat. Evident, vădit. – La Dos. și Con. ved-. V. real, aĭevea.

MANDAT  PE CREANTELE SALARIALE  NU AU FOST ACORDATE NIMANUI, DOAR PIPEREA ARE MANDAT OFICIAL PE LEGEA 85/2006 SA LE INSCRIE PESTE TOT SI SA FIE PESTE TOT... ( PE CE AU PIERDUT COLEGII NOSTRI DISPONIBILIZATI CEI 58,  DEOARECE, NU INTELEG CA EL PIPEREA SI BDO IN ACTE SI-A FACUT TREABA SI SUMELE EXISTA, PROTOCOLUL ERA PROBLEMA SI PUTEA ATUNCI ANULAT PE LOC  IN ACEL PROCES, NOI FIIND 929 DISPONIBILIZATI 2013  FARA SA DAM MANDAT CUIVA PE DREPTURILE NOASTRE ), SA URMAREASCA SA FIE CONFORME CU REALITATEA CAT SI SA LE ACHITE TOT, VALOAREA DIN ACTE, ATAT !

HOTARAREA 210 dosar 349/90/2015:

 Aparare Oltchim:

"Aparatorul Consortiului de administratori judiciari solicita instantei respingerea cererii ca lipsa de interes, intrucat creantele nu au fost contestate niciodata de catre administratorii judiciari. Ele sunt prevazute intr-o anexa la tabelul creditorilor afisat la data de 7 ianuarie"

Sentinta JUDECATOR-SINDIC:

" In final, se subliniaza faptul ca nu exista diferend cu privire la cuantumul creantei si recunoasterii sumelor datorate de catre debitoare, mentionate in decizile de concediere, astfel ca solicita respingerea cererii ca neintemeiata, problema platilor salarii compensatorii fiind o chestiune ce priveste planul de reorganizare, asa cum este reglementat de dispozitiile Legii 85/2006. "

http://www.docdroid.net/w6jn/hotarare-210.pdf.html

PENTRU A FI MANDADAT PE CREANTELE SALARIALE TREBUIA UN JURIST SAU AVOCAT SA CONCEAPA O FORMA LEGALA IN CARE INDIVIDUAL ( DECI FIECARE IN PARTE, NU TABELAR ) ACEA PERSOANA MANDATA ALTA ENTITATE ( EX:SINDICATE )   SAU PERSOANA  ( AVOCATI, JURISTI..S.A.M.D) SA LE REPREZINTE CREANTELE SALARIALE, CEEA CE NU S-A INTAMPLAT, DIN CONTRA S-AU PRONUNTAT SALARIATII ANGAJATI PE SUME ALE SALARIATILOR FOSTI SALARIATI.

" Referitor la plata drepturilor compensatorii, se precizeaza ca aceste drepturi banesti se refera la suma totala de 8 milioane Euro, activitatea debitoarei si tratamentul creantelor fiind subsumate principiului optimizarii averii debitoarei si interesul concursual al creditotilor "

 " In final, se subliniaza faptul ca nu exista diferend cu privire la cuantumul creantei si recunoasterii sumelor datorate de catre debitoare, mentionate in decizile de concediere, astfel ca solicita respingerea cererii ca neintemeiata, problema platilor salarii compensatorii fiind o chestiune ce priveste planul de reorganizare, asa cum este reglementat de dispozitiile Legii 85/2006. "

 

CONFORM CU HOTARAREA 210 DATA DE JUDECATOR, Legea 85/2006 si articolele din ceea ce rezulta:

Art. 3.

22. prin program de plata a creantelor se întelege tabelul de creante mentionat în planul de reorganizare  care cuprinde cuantumul sumelor pe care debitorul se obliga sa le plateasca creditorilor, prin raportare la  tabelul definitiv de creante si la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare, si care cuprinde:
a) cuantumul sumelor datorate creditorilor conform tabelului definitiv de creante pe care debitorul se obliga sa le plateasca acestora;
b) termenele la care debitorul urmeaza sa plateasca aceste sume;

Art. 41.

(1) Nici o dobânda, majorare sau penalitate de orice fel ori cheltuiala, numita generic accesorii, nu va putea fi adaugata creantelor nascute anterior datei deschiderii procedurii.
(2) Prin excepție de la alin. (1), creanțele garantate se înscriu în tabelul definitiv până la valoarea garanției  stabilită prin evaluare, dispusă de administratorul judiciar sau de lichidator. In cazul în care valorificarea  activelor asupra cărora poartă garanția se va face la un preț mai mare decât suma înscrisă în tabelul definitiv  sau definitiv consolidat, diferența favorabilă va reveni tot creditorului garantat, chiar dacă o parte din creanta sa fusese înscrisă ca și creanță chirografară, până la acoperiea creanței principale și a accesoriilor ce se vor calcula.


(3) În cazul în care se confirma un plan de reorganizare, dobânzile, majorarile ori penalitatile de orice fel  sau cheltuielile accesorii la obligatiile nascute ulterior datei deschiderii procedurii generale se achita în conformitate cu actele din care rezulta si cu prevederile programului de plati. În cazul în care planul esueaza, prevederile alin. (1) si (2) se aplica corespunzator pentru calculul accesoriilor cuprinse în programul de plati,  la data intrarii în faliment.

Raspunsuri

CREANTELE OLTCHIM.

#36462 Re: CREANTELE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:

2015-04-22 11:59:40

#36294: CREANTELE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: - CREANTELE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: 

 

CREANTELE SALARIALE DISPONIBILIZATI 2013 DORESC SA SE FACA PUBLICE NUMELE SI PRENUMELE CELOR CARE AU SEMNAT UN PROTOCOL SI CARE SI-AU INSUSIT CALITATEA DE " REPREZENTATI AI CELOR DISPONIBILIZATI IN IUNIE 2013 " CONFORM CU DECLARATIA DATA IN MOTIVATIA SENTINTEI 349/90/2015 PRIN HOTARARE 210 LA DATA DE 28 IANUARIE 2015 CARE ARATA SCRIS URMATOARELE:

" Invedereaza ca daca se merge pe varianta planului de reorganizare care inseamna vanzarea acelui SPV, toate aceste plati se vor face imediat, daca se va merge  pe varianta unei reorganizari care care sa nu duca la vanzarea SPV-ului, platile se vor face pana la sfarsitul anului 2015. De altfel aceste discutii s-au purtat cu reprezentati ai celor disponibilizati in iunie 2013, sens in care s-a incheiat un protocol. Depune la dosar concluzii scrise. "

DEX: învederéz v. tr. (d. vedere). L. V. Arăt, vădesc, scot în evidență. Adj. Învederat. Evident, vădit. – La Dos. și Con. ved-. V. real, aĭevea.

MANDAT  PE CREANTELE SALARIALE  NU AU FOST ACORDATE NIMANUI, DOAR PIPEREA ARE MANDAT OFICIAL PE LEGEA 85/2006 SA LE INSCRIE PESTE TOT SI SA FIE PESTE TOT... ( PE CE AU PIERDUT COLEGII NOSTRI DISPONIBILIZATI CEI 58,  DEOARECE, NU INTELEG CA EL PIPEREA SI BDO IN ACTE SI-A FACUT TREABA SI SUMELE EXISTA, PROTOCOLUL ERA PROBLEMA SI PUTEA ATUNCI ANULAT PE LOC  IN ACEL PROCES, NOI FIIND 929 DISPONIBILIZATI 2013  FARA SA DAM MANDAT CUIVA PE DREPTURILE NOASTRE ), SA URMAREASCA SA FIE CONFORME CU REALITATEA CAT SI SA LE ACHITE TOT, VALOAREA DIN ACTE, ATAT !

HOTARAREA 210 dosar 349/90/2015:

 Aparare Oltchim:

"Aparatorul Consortiului de administratori judiciari solicita instantei respingerea cererii ca lipsa de interes, intrucat creantele nu au fost contestate niciodata de catre administratorii judiciari. Ele sunt prevazute intr-o anexa la tabelul creditorilor afisat la data de 7 ianuarie"

Sentinta JUDECATOR-SINDIC:

" In final, se subliniaza faptul ca nu exista diferend cu privire la cuantumul creantei si recunoasterii sumelor datorate de catre debitoare, mentionate in decizile de concediere, astfel ca solicita respingerea cererii ca neintemeiata, problema platilor salarii compensatorii fiind o chestiune ce priveste planul de reorganizare, asa cum este reglementat de dispozitiile Legii 85/2006. "

http://www.docdroid.net/w6jn/hotarare-210.pdf.html

PENTRU A FI MANDADAT PE CREANTELE SALARIALE TREBUIA UN JURIST SAU AVOCAT SA CONCEAPA O FORMA LEGALA IN CARE INDIVIDUAL ( DECI FIECARE IN PARTE, NU TABELAR ) ACEA PERSOANA MANDATA ALTA ENTITATE ( EX:SINDICATE )   SAU PERSOANA  ( AVOCATI, JURISTI..S.A.M.D) SA LE REPREZINTE CREANTELE SALARIALE, CEEA CE NU S-A INTAMPLAT, DIN CONTRA S-AU PRONUNTAT SALARIATII ANGAJATI PE SUME ALE SALARIATILOR FOSTI SALARIATI.

" Referitor la plata drepturilor compensatorii, se precizeaza ca aceste drepturi banesti se refera la suma totala de 8 milioane Euro, activitatea debitoarei si tratamentul creantelor fiind subsumate principiului optimizarii averii debitoarei si interesul concursual al creditotilor "

 " In final, se subliniaza faptul ca nu exista diferend cu privire la cuantumul creantei si recunoasterii sumelor datorate de catre debitoare, mentionate in decizile de concediere, astfel ca solicita respingerea cererii ca neintemeiata, problema platilor salarii compensatorii fiind o chestiune ce priveste planul de reorganizare, asa cum este reglementat de dispozitiile Legii 85/2006. "

 

CONFORM CU HOTARAREA 210 DATA DE JUDECATOR, Legea 85/2006 si articolele din ceea ce rezulta:

Art. 3.

22. prin program de plata a creantelor se întelege tabelul de creante mentionat în planul de reorganizare  care cuprinde cuantumul sumelor pe care debitorul se obliga sa le plateasca creditorilor, prin raportare la  tabelul definitiv de creante si la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare, si care cuprinde:
a) cuantumul sumelor datorate creditorilor conform tabelului definitiv de creante pe care debitorul se obliga sa le plateasca acestora;
b) termenele la care debitorul urmeaza sa plateasca aceste sume;

Art. 41.

(1) Nici o dobânda, majorare sau penalitate de orice fel ori cheltuiala, numita generic accesorii, nu va putea fi adaugata creantelor nascute anterior datei deschiderii procedurii.
(2) Prin excepție de la alin. (1), creanțele garantate se înscriu în tabelul definitiv până la valoarea garanției  stabilită prin evaluare, dispusă de administratorul judiciar sau de lichidator. In cazul în care valorificarea  activelor asupra cărora poartă garanția se va face la un preț mai mare decât suma înscrisă în tabelul definitiv  sau definitiv consolidat, diferența favorabilă va reveni tot creditorului garantat, chiar dacă o parte din creanta sa fusese înscrisă ca și creanță chirografară, până la acoperiea creanței principale și a accesoriilor ce se vor calcula.


(3) În cazul în care se confirma un plan de reorganizare, dobânzile, majorarile ori penalitatile de orice fel  sau cheltuielile accesorii la obligatiile nascute ulterior datei deschiderii procedurii generale se achita în conformitate cu actele din care rezulta si cu prevederile programului de plati. În cazul în care planul esueaza, prevederile alin. (1) si (2) se aplica corespunzator pentru calculul accesoriilor cuprinse în programul de plati,  la data intrarii în faliment.

 

UNDE SUNT BANII????

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!! UPDATE:NU SCAPA NIMENI OLTCHIM!

#46891 Re: CREANTELE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013:

2016-05-16 16:09:09

#36294: CREANTELE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: - CREANTELE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: 

 CREANTELE SAARIALE DISPONIBILIZATI 2013 DORESC SA SE FACA PUBLICE NUMELE SI PRENUMELE CELOR CARE AU SEMNAT UN PROTOCOL SI CARE SI-AU INSUSIT CALITATEA DE " REPREZENTATI AI CELOR DISPONIBILIZATI IN IUNIE 2013 " CONFORM CU DECLARATIA DATA IN Motivare sentinta nr. 210/2015 din 28 ianuarie 2015, dosar nr. 349/90/2015

" Invedereaza ca daca se merge pe varianta planului de reorganizare care inseamna vanzarea acelui SPV, toate aceste plati se vor face imediat, daca se va merge  pe varianta unei reorganizari care care sa nu duca la vanzarea SPV-ului, platile se vor face pana la sfarsitul anului 2015. De altfel aceste discutii s-au purtat cu reprezentati ai celor disponibilizati in iunie 2013, sens in care s-a incheiat un protocol. Depune la dosar concluzii scrise. "

DEX: învederéz v. tr. (d. vedere). L. V. Arăt, vădesc, scot în evidență. Adj. Învederat. Evident, vădit. – La Dos. și Con. ved-. V. real, aĭevea.

MANDAT  PE CREANTELE SALARIALE  NU AU FOST ACORDATE NIMANUI, DOAR PIPEREA ARE MANDAT OFICIAL PE LEGEA 85/2006 SA LE INSCRIE PESTE TOT SI SA FIE PESTE TOT... ( PE CE AU PIERDUT COLEGII NOSTRI DISPONIBILIZATI CEI 58,  DEOARECE, NU INTELEG CA EL PIPEREA SI BDO IN ACTE SI-A FACUT TREABA SI SUMELE EXISTA, PROTOCOLUL ERA PROBLEMA SI PUTEA ATUNCI ANULAT PE LOC  IN ACEL PROCES, NOI FIIND 929 DISPONIBILIZATI 2013  FARA SA DAM MANDAT CUIVA PE DREPTURILE NOASTRE ), SA URMAREASCA SA FIE CONFORME CU REALITATEA CAT SI SA LE ACHITE TOT, VALOAREA DIN ACTE, ATAT !

HOTARAREA 210 dosar 349/90/2015:

 Aparare Oltchim:

"Aparatorul Consortiului de administratori judiciari solicita instantei respingerea cererii ca lipsa de interes, intrucat creantele nu au fost contestate niciodata de catre administratorii judiciari. Ele sunt prevazute intr-o anexa la tabelul creditorilor afisat la data de 7 ianuarie"

Sentinta JUDECATOR-SINDIC:

" In final, se subliniaza faptul ca nu exista diferend cu privire la cuantumul creantei si recunoasterii sumelor datorate de catre debitoare, mentionate in decizile de concediere, astfel ca solicita respingerea cererii ca neintemeiata, problema platilor salarii compensatorii fiind o chestiune ce priveste planul de reorganizare, asa cum este reglementat de dispozitiile Legii 85/2006. "

 http://www.docdroid.net/w6jn/hotarare-210.pdf.html

PENTRU A FI MANDADAT PE CREANTELE SALARIALE TREBUIA UN JURIST SAU AVOCAT SA CONCEAPA O FORMA LEGALA IN CARE INDIVIDUAL ( DECI FIECARE IN PARTE, NU TABELAR ) ACEA PERSOANA MANDATA ALTA ENTITATE ( EX:SINDICATE )   SAU PERSOANA  ( AVOCATI, JURISTI..S.A.M.D) SA LE REPREZINTE CREANTELE SALARIALE, CEEA CE NU S-A INTAMPLAT, DIN CONTRA S-AU PRONUNTAT SALARIATII ANGAJATI PE SUME ALE SALARIATILOR FOSTI SALARIATI.

" Referitor la plata drepturilor compensatorii, se precizeaza ca aceste drepturi banesti se refera la suma totala de 8 milioane Euro, activitatea debitoarei si tratamentul creantelor fiind subsumate principiului optimizarii averii debitoarei si interesul concursual al creditotilor "

 " In final, se subliniaza faptul ca nu exista diferend cu privire la cuantumul creantei si recunoasterii sumelor datorate de catre debitoare, mentionate in decizile de concediere, astfel ca solicita respingerea cererii ca neintemeiata, problema platilor salarii compensatorii fiind o chestiune ce priveste planul de reorganizare, asa cum este reglementat de dispozitiile Legii 85/2006. "

 

CONFORM CU HOTARAREA 210 DATA DE JUDECATOR, Legea 85/2006 si articolele din ceea ce rezulta:

Art. 3.

22. prin program de plata a creantelor se întelege tabelul de creante mentionat în planul de reorganizare  care cuprinde cuantumul sumelor pe care debitorul se obliga sa le plateasca creditorilor, prin raportare la  tabelul definitiv de creante si la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare, si care cuprinde:
a) cuantumul sumelor datorate creditorilor conform tabelului definitiv de creante pe care debitorul se obliga sa le plateasca acestora;
b) termenele la care debitorul urmeaza sa plateasca aceste sume;

Art. 41.

(1) Nici o dobânda, majorare sau penalitate de orice fel ori cheltuiala, numita generic accesorii, nu va putea fi adaugata creantelor nascute anterior datei deschiderii procedurii.
(2) Prin excepție de la alin. (1), creanțele garantate se înscriu în tabelul definitiv până la valoarea garanției  stabilită prin evaluare, dispusă de administratorul judiciar sau de lichidator. In cazul în care valorificarea  activelor asupra cărora poartă garanția se va face la un preț mai mare decât suma înscrisă în tabelul definitiv  sau definitiv consolidat, diferența favorabilă va reveni tot creditorului garantat, chiar dacă o parte din creanta sa fusese înscrisă ca și creanță chirografară, până la acoperiea creanței principale și a accesoriilor ce se vor calcula.


(3) În cazul în care se confirma un plan de reorganizare, dobânzile, majorarile ori penalitatile de orice fel  sau cheltuielile accesorii la obligatiile nascute ulterior datei deschiderii procedurii generale se achita în conformitate cu actele din care rezulta si cu prevederile programului de plati. În cazul în care planul esueaza, prevederile alin. (1) si (2) se aplica corespunzator pentru calculul accesoriilor cuprinse în programul de plati,  la data intrarii în faliment.