Examen National
G |
/ #3854 Examen national2016-06-29 21:02De ce in sesiunea speciala pentru olimpici la evaluarea din 08.06.2016 pe acelasi tip de grafic este notata clar fiecare axa cu toate detaliile, pe verticala sunt "Numar de elevi"iar pe orizontala este grupa de varsta -"ani" iar la evaluarea din 29.06.2016 axele trebuiesc deduse si elevul trebuie sa fie atent la detalii. Pentru mine e clar, raspunsul e 3 dar nu e corect nivelul de evaluare diferentiat aplicat aceleeasi generatii. De la primul subiect se presupunea ca orice elev, olimpic sau nu, ar trebui sa obtina maximum de punctaj. Formularea nu se potriveste cu nivelul de dificultate pe care ar trebui sa-l aiba primul subiect. Deci cei ce au facut subiectele nu au tinut cont nici ei de detalii. Asa ca sunt la fel ca si unii din elevii care au raspuns gresit. Pacat ca asemenea pesoane influenteaza viitorul unor copii. O intrebare: daca unui elev olimpic i se dau toate detaliile si raspunde corect iar unui elev obisnuit i se dau detalii minime sau formulare ambigua si raspunde corect, cine este mai bun? In mainile cui ar trebui sa fie viitorul nostru? Eu sper sa contribuie amandoi la viitorul nostru. Problema nu sunt copiii pana la urma, ei au aratat nivelul invatamantului romanesc, in care se face carte si cu meditatii. Motive sunt nenumarate: programa supraincarcata, timp insuficient de aprofundare a notiunilor, multitudinea de manuale pentru aceeasi materie din an sau chiar semestru, profesori nemotivati dpdv personal sau financiar, respectul pe care l-a pierdut profesia de profesor din vina multor factori, etc. Meditatiile n-ar trebui sa fie in schema de invatamant a unui elev obisnuit.
|
|
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Suplimentare locuri rezidențiat Farmacie și Medicină Dentară 2024
2281 Creat: 2024-11-18
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
7805 Creat: 2024-10-08
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17379 Creat: 2023-10-23
PETIȚIE PENTRU REPARAREA TELESCUNULUI VECHI DIN MASIVUL PARÂNG
462 Creat: 2024-09-05
Opriți concedierea asistenților maternali!
316 Creat: 2024-11-13
Scădere prag minim de promovare a examenului de rezidențiat de la 60% la 59%
162 Creat: 2024-11-21
Majorarea indemnizațiilor de handicap – o necesitate imediată!
2656 Creat: 2024-01-29
Refacerea referendumului pentru redefinirea familiei
165 Creat: 2024-11-15
ADOPTA UN POM
383 Creat: 2024-07-28
Fara camioane in Iasi, intre orele 6:30-8:30 si 16:00-18:00
125 Creat: 2024-11-19
STOP! Reabilitarea infrastructurii rutiere pe coridorul: cartier Tudor Vladimirescu – cartier 22 Decembrie 1989
93 Creat: 2024-11-19
no to the death penalty
372 Creat: 2024-11-08
Petitie pentru Nou-Născuții Vulnerabili: Prelungirea Indemnizației până la 3 Ani
627 Creat: 2024-08-22
Adevăr și respect pentru Biserica Greco-Catolică din România
330 Creat: 2024-11-07
Stop Abuzurilor, Hărțuirilor, Somațiilor și Intimidărilor exercitate sistematic de Popa Constanța, președinta (OBBCSSR) la adresa membrilor organizației profesionale
463 Creat: 2024-11-09
Solicitare pentru revizuirea interdicției de părăsire a incintei școlii
176 Creat: 2024-11-15
Organizarea sesiunii speciale a examenului de rezidentiat in mai 2025
48 Creat: 2024-11-22
VOCEA PARINTILOR din ROMANIA
86 Creat: 2024-11-15
PETİȚİE PENTRU ELIMINAREA PRACTICII DE DIVULGARE A NOTELOR DE BACALAUREAT PE FERESTRELE CENTRELOR DE BAC!
286 Creat: 2024-11-11
Suplimentare locuri Medicina de Familie - Rezidentiat Medicină 2024
35 Creat: 2024-11-21