REVIZUIRE BAREM - EVALUAREA NAŢIONALĂ PENTRU ABSOLVENŢII CLASEI A VIII-A 2014


Musafir

/ #67

2014-07-03 09:48

Excelenta ideea cu procesul in nume colectiv, ar trebui gasita o cale de a o face cunoscuta prin toate mijloacele posibile,inclusiv retelele de socializare..
O idee foarte buna ar fi sa se schimbe si modalitatea de corectare a lucrarilor..
In momentul de fata cei doi profesori corectori stiu fiecare ce nota a acordat celalalt ceea ce conduce spre posibile abuzuri si fraude.. Ar trebui sa propunem ca cei doi profesori care corecteaza o lucrare sa fie in scoli, eventual in orase, diferite.. Statistic cred ca sunt foarte putine cazurile cand cei doi nu au dat note aproape identice ! Ca si caz concret , la acest controversat examen de romana, fiul meu a obtinut initial 8.15 iar dupa contestatie 8.10.. Este absolut improbabil ca doua seturi de profesori sa pice exact pe aceeasi nota, in afara de situatia cand stiau exact de la ce nota s-a formulat contestatia, si, probabil vor fi avut si ceva indicatii de la minister sa dea nota cam la fel, eventual un pic mai mica..
O alta varianta ar fi sa se poata cere reevaluare notelor acordate unor lucrari si de catre altcineva decat titularul lucrarii.. Astfel, copii care nu aveau nici pe de parte un nivel ridicat la romana, au obtinut note olimpice, de genul 9,70.. Ma intreb cum ?