Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.

#37901 DNA S.O.S. OLTCHIM RAMNICU VALCEA

2015-05-17 18:45

  Ramane cum am stabilit ... nimic nu s-a modificat: culmea tupeului şi nesimţirii la Oltchim

GHEORGHE PIPEREA

Profesor de drept, avocat şi practician în insolvenţă, vice-preşedintele UNPIR
 
 

FLORIAN MATEIŢĂ

Practician în insolvenţă
(partener RomInsolv) Economist.  https://www.facebook.com/florian.mateita
 

MIRCEA DEACONU

Practician în insolvenţă
(partener RomInsolv) Economist.  https://www.facebook.com/Rominsolv

   https://www.facebook.com/Fairsolve  ; http://www.rominsolv.ro/

 " Ramane cum am stabilit ... nimic nu s-a modificat: culmea tupeului şi nesimţirii la Oltchim ":

http://www.rominsolv.ro/cine-i-desemnat-sa-infiga

FLORIAN MATEITA

Cine-i desemnat să înfigă ţăruşul în inimă, să o facă!

Vampirul economic nu este o ficţiune. Este prezent sub forma unui cod fiscal şi acţionează în timpul programului de lucru. Ţi se prezintă sub forma unei persoane agreabile, îţi prezintă planurile, proiecţiile şi te face să visezi nemurirea dinastică, alături de el. 

Semnezi contractul şi colţii lui se înfig în conturile tale de lichidităţi. Este bineştiut, înţepătura vampirului poate să îi contamineze pe cei atacaţi. Muşcătura lui provoacă o sete ancestrală şi, la rândul tău, este posibil să sfârşeşti prin a căuta victime cu lichiditate. După cum arată statisticile, nu sunt rare cazurile în care victimele devin, la rândul lor, vampiri.

În scu_rt timp de la contaminare, observi cum situaţiile financiare se deformează sub apăsarea unui bulgăre de datorii pe care vampirul, hipnotizându-te permanent cu o imagine strălucitoare a viitorului, te îndeamnă să-l rostogoleşti.În tot acest timp, va sta alături de tine şi îţi va sug* sângele. Munca ta, energia ta, banii tăi, vor fi devorate. Tu nu mai ai propriul tău sânge şi propria ta energie pe care să i le oferi, deci va trebui să le găseşti sau să mori lichidat. Din clipa în care alegi să nu mori, eşti şi tu un vampir.

Mediul economic ia măsuri împotriva vampirilor şi a vampirismului. Cu apă sfinţită şi usturoi judiciar, creaturile sunt împinse şi ferecate în cavoul deschis de legea insolvenţei pentru vampiri economici.

Apoi, cântece, descântece, ritualuri. Exorcizare şi proceduri de dat sângele înapoi. Cât sânge, cui, când, de ce, cum? Întrebări concrete, răspunsuri evazive. Să vedem cât sânge mai găsim, cât sânge mai producem, de unde, de la cine?…

Un sobor de practicieni, cu ţăruşul falimentului în mână, supravegheză permanent vampirul. A promis că nu mai sug* sânge, a promis că va trăi pe propriile lui picioare şi va produce plusvaloare. Dar este auzit clefăind tot timpul şi a fost prins mânjit de creanţe cu_rente la gură. Constatăm că exorcizarea a fost un eşec, iar explicaţia ar putea fi că de fapt, la data deschiderii procedurii, vampirul nu mai avea propria lui viaţă, propria lui energie. Se pare că exorcizarea funcţionează doar pentru fiinţele atinse de vampirism, dar care încă trăiesc, au sânge cald şi luptă să trăiască. Statistic sunt foarte puţini: sub 1 la 10.000.
 
Aşadar, unde observăm vampiri economici, trebuie să facem ceea ce au făcut toţi vânătorii de vampiri de-a lungul timpului: să le înfigem ţăruşul în inimă. Să îi radiem de pe faţa pământului! Repede!

Musafir

#37902

2015-05-17 18:47

Domnule Creanta

Noi grupul de admiratori (si adormitoare) de la Pitesti, te rugam sa ne ajuti si pe noi sa ne luam banii.

Pe zi ce trece mi se pari si mai interesant prin ceea ce re... , esti ca vinul cu cat e mai vechi cu atat e mai bun.

SA TRAIASCA JUSTITIARUL


Musafir

#37903

2015-05-17 18:54

SUNTETI RAI SI RAU INTENTIONATI. VA LUATI DE SINGURUL OM CARE SE MAI LUPTA CU FIARA, SA VA FIE RUSINE . DACA NU AR FI EL CU DL. FOTA S-AR FI ALES PRAFUL DEMULT

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.

#37904 DNA S.O.S. OLTCHIM RAMNICU VALCEA

2015-05-17 18:56

DA , PIPEREA VA FACE PUBLIC EL SAU JUDECATORUL-SINDIC ACESTE PROTOCOALE SI INTELEGERI, MAI EXISTA SI ALTE CAI DE CARE CHIAR DE IRONIZATI, SE VOR INDEPLINII. EU IMI SOLICIT CREANTELE SALARIALE OLTCHIM NEACHITATE SI FURATE DE CATRE CEI CARE NU CONSTIENTIZEAZA SAU CHIAR DE O FAC, INCEARCA SA SE OCUPE CU BRESE DE DENIGRARE, DEZINFORMARE, IRONII IEFTINE SI PROASTE ASA PRECUM SUNT, SI MULTE ALTELE PE CARE LE DETIN LA PURTATORI SI NU ESTE LEAC PENTRU EI DECAT IN CELULA BECIULUI IN CARE ECESTIA VOR SOCIALIZA RAZAND CAT DE CRETINI SUNT. TOCMAI CE AJUNSESEM LA PAGINILE PE ACEASTA PETITIE CA EXPLOZIA DE INFORMATII ESTE ATAT DE MARE, INCAT VA VETI TREZI FURATI DIN PAT SI NICI NU STITI CAND, ASTA E DUREREA VOASTRA. BA SOMN USOR, CA MINTE CIU-CIU INFRACTORILOR SI INSTIGATORILOR!

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.

#37905 DNA S.O.S. OLTCHIM RAMNICU VALCEA

2015-05-17 18:59

STATI CALMI CA NIMENI NU-SI REVENDICA MERITE, IN SPECIAL EU , ASA CUM VA BATETI VOI CU PUMNII IN PIEPT SI E VAI DE VOI... SUNTETI MAI MULT DECAT RIDICOLI PRIN CEEA CE FACETI, ARATA CEEA CE SUNTETI. VIATA ASA CUM A DOVEDIT CEEA CE ATI COMIS, ASA VA DOVEDII SI CA VOM ADUCE INDREPTAREA ACESTOR NEMERNICII. VIN SIRENELE LA VOI CEI IN CULPA...SA DORMITI IN DUNGA PATULUI SI ATENTIE MARE:


Musafir

#37906 Salariatii de la Pitesti - HOTI. Nu o spun eu ... a spus-o marele Dumitru!

2015-05-17 18:59

#37902: -  

PITESTENI, AVETI NELAMURIRI? INTREBATI-L PE DUMITRU, INTREBATI-L PE PIRVU?

 Zii Dumitre zii, sti ceva?
SALARIATII DE LA ARPECHIM SUNT HOTI - asa cum declarai tu?
Anii au trecut intrebarile raman.

Într-un interviu, dat în 29 iulie 2010, D-l Marian Dumitru, al cărui mandat de lider de sindicat a însoţit 20 de ani din mandatul lui Mubarack, care a plecat, spre deosebire de dânsul, care a rămas, cum spuneam  avea următoarea opinie despre încercarea salariaţilor de a apela la instanţele judecătoreşti pentru a-şi scoate participaţiunile PAS din suveica de sporit şi, spun unii, din zona serviciilor speciale europene, de spălat banii:
"Salariaţii încearcă să fure şi ei, prin instanţă, nişte bani nemunciţi. Nu mă deranjează, dar se exagerează. Nemunciţi? Oamenii sunt de altă părere, sunt de părere că munca nu le-a fost plătită corect nici de comunişti, nici de capitalişti. Aşa că acţiunile primite „gratis” sunt plătite cu vârf şi îndesat. Restul este obrăznicie…"

musafir

#37907 Re: DESTEPTAREA NU MAI DORMITI

2015-05-17 19:10

#37887: - DESTEPTAREA NU MAI DORMITI 

 Ba fraiere iti aperi caciula acum cand in 2013 ai spus tu cu Cernev ca daca pleaca acasa 1000 de salariati se redteseaza Oltchimul ?  Acum de ce spui ca  trebuie sa plece oamenii acasa  ? De ce nu te iei tu de mana cu Diculoiu si sa plecati amandoi ca nu ati facut nici un sindicat nimic pentru muncitori de cat pentru voi  sa ramaneti voi la serviciul si sa va umpleti de bani nemunciti ca nici tu gaozare si nici diculoiu nu stiti cum este sa faci schimbul 3 in fabrica .

 Rusine sa va fie  mai gaozare imputit credeam ca e nebun fota cand te injura dar are dreptate ca esti un papa lapte de Lapusata .


Musafir

#37908 Re:

2015-05-17 19:13

#37905: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM. -  

 TARUSI SI SIRENE, INCA DOUA CUVINTE INVATATE. INCET INCET FACI PROGRESE

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.

#37909 DNA S.O.S. OLTCHIM RAMNICU VALCEA

2015-05-17 19:20

#37908: - Re:  

 TIE ITI TREBUIE LECITINA, MUULTA LECITINA, ITI ADUC AMINTE PENTRU CA TU ESTI PLECAT CU SORCOVA SI UITI,  STAI RAU SI CU APOPLEXIA TA DAMBLAGITA, E BOALA GREA, BOALA GREA PE CARE O AI. PTIU, PTU ..., PAPA TOT SI NU MAI DA PE JOS, PARCA AI FI O TATA SI-TI PUI POALELE-N CAP, MAI AI UN PIC SI LESINI SF-IST, MARSSS ZDREANTA...

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.

#37910 Re: Re: JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACER

2015-05-17 19:28

#37822: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM. - Re: JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ? 

 

JOS CENZURA OLTCHIM!!!

 

JOS CENZURA ROMANIA!!! 

JOS CENZURA !!! Noi avem  regulile lor U.E. , ONU , Romania, U.S.A. & NATO,

Convenţia europeană a drepturilor omului 

 

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.

#37911 Re: Re: CREANTE SALARIALE LEGEA INSOLVENTEI 85/2006

2015-05-17 19:43

#36002: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30 ianuarie 2013: DNA S.O.S OLTCHIM - Re: CREANTE SALARIALE LEGEA INSOLVENTEI 85/2006 

 

CREANTE SALARIALE DISPONIBILIZATII 2013 OLTCHIM SA, LEGEA INSOLVENTEI 85/2006 DIN CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA LA NIVELUL OLTCHIM SA:

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

 

OLTCHIM CREANTE ACHITARE:

1. taxele, timbrele sau orice alte cheltuieli aferente procedurii instituite prin prezenta lege, inclusiv cheltuielile necesare pentru conservarea si administrarea bunurilor din averea debitorului, precum si plata remuneratiilor persoanelor angajate in conditiile art.10, art.19 alin.(2), art.23, 24 si ale art.98 alin.(3), sub rezerva celor prevazute la art.102 alin.(4);
2. creantele izvorate din raportul de munca;
3. creantele reprezentand creditele, cu dobanzile si cheltuielile aferente, acordate de institutii de credit dupa deschiderea procedurii, precum si creantele rezultand din continuarea activitatii debitorului dupa deschiderea procedurii;
4. creantele bugetare;
5. creantele reprezentand sumele datorate de catre debitor unor terti, in baza unor obligatii de intretinere, alocatii pentru minori sau de plata a unor sume periodice destinate asigurarii mijloacelor de existenta;
6. creantele reprezentand sumele stabilite de judecatorulsindic pentru intretinerea debitorului si a familiei sale, daca acesta este persoana fizica;
7. creantele reprezentand credite bancare, cu cheltuielile si dobanzile aferente, cele rezultate din livrari de produse, prestari de servicii sau alte lucrari, precum si din chirii;
8. alte creante chirografare;
9. creantele subordonate, in urmatoarea ordine de preferinta:
a) creditele acordate persoanei juridice debitoare de catre un asociat sau actionar detinand cel putin 10% din capitalul social, respectiv din drepturile de vot in adunarea generala a asociatilor, ori, dupa caz, de catre un membru al grupului de interes economic;
b) creantele izvorand din acte cu titlu gratuit.

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.

#37912 Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

2015-05-17 19:49

  Capitolul IV - Raspunderea membrilor organelor de conducere

 
Art. 138
(1) In cazul in care in raportul intocmit in conformitate cu dispozitiile art. 59 alin. (1) sunt identificate persoane carora le-ar fi imputabila aparitia starii de insolventa a debitorului, la cererea administratorului judiciar sau a lichidatorului, judecatorul sindic poate dispune ca o parte a pasivului debitorului, persoana juridica, ajuns in stare de insolventa, sa fie suportata de membrii organelor de conducere si/sau supraveghere din cadrul societatii, precum si de orice alta persoana care a cauzat starea de insolventa a debitorului, prin una dintre urmatoarele fapte:

a) au folosit bunurile sau creditele persoanei juridice in folosul propriu sau in cel al unei alte persoane;
b) au facut acte de comert in interes personal, sub acoperirea persoanei juridice;
c) au dispus, in interes personal, continuarea unei activitati care ducea, in mod vadit, persoana juridica la incetarea de plati;
d) au tinut o contabilitate fictiva, au facut sa dispara unele documente contabile sau nu au tinut contabilitatea in conformitate cu legea;
e) au deturnat sau au ascuns o parte din activul persoanei juridice ori au marit in mod fictiv pasivul acesteia;
f) au folosit mijloace ruinatoare pentru a procu_ra persoanei juridice fonduri,
in scopul intarzierii incetarii de plati;
g) in luna precedenta incetarii platilor, au platit sau au dispus sa se plateasca cu preferinta unui creditor, in dauna celorlalti creditori.

(2) Aplicarea dispozitiilor alin.(1) nu inlatura aplicarea legii penale pentru faptele care constituie infractiuni.

Capitolul V - Infractiuni si contraventii

Art. 143
(1) Constituie infractiunea de bancruta simpla si se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda neintroducerea sau introducerea tardiva, de catre debitorul persoana fizica ori de reprezentantul legal al persoanei juridice debitoare, a cererii de deschidere a procedurii in termen, care depaseste cu mai mult de 6 luni termenul prevazut la art.27.
(2) Constituie infractiunea de bancruta frauduloasa si se sanctioneaza cu pedeapsa de la 6 luni la 5 ani fapta persoanei care:
a) falsifica, sustrage sau distruge evidentele debitorului ori ascunde o parte din activul averii acestuia;
b) infatiseaza datorii inexistente sau prezinta in registrele debitorului, in alt act sau in situatia financiara sume nedatorate, fiecare dintre aceste fapte fiind savarsite in frauda creditorilor;
c) instraineaza, in frauda creditorilor, in caz de insolventa a debitorului, o parte din active.

Art. 144
(1) Infractiunea de gestiune frauduloasa, prevazuta la art.214 alin.(1) din Codul penal, se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 8 ani, atunci cand este savarsita de administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia.
(2) Infractiunea de gestiune frauduloasa, prevazuta la art.214 alin.(2) din Codul penal, se pedepseste cu inchisoare de la 5 la 12 ani, atunci cand este savarsita de administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia, daca fapta nu constituie o infractiune mai grava.
(3) Tentativa infractiunilor prevazute la alin.(1) si (2) se pedepseste.

Art. 145
(1) Insusirea, folosirea sau traficarea de catre administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia de bani, valori ori alte bunuri pe care le gestioneaza sau le administreaza constituie infractiunea de delapidare si se pedepseste cu inchisoare de la unu la 15 ani si interzicerea unor drepturi.
(2) In cazul in care delapidarea a avut consecinte deosebit de grave, pedeapsa este inchisoarea de la 10 ani la 20 de ani si interzicerea unor drepturi.
(3) Tentativa infractiunilor prevazute la alin.(1) si (2) se pedepseste.

Art. 146
Fapta persoanei care, in nume propriu sau prin persoane interpuse, solicita inregistrarea unei cereri de admitere a unei creante inexistente asupra averii debitorului se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda.

Art. 147
Refuzul debitorului persoana fizica sau al administratorului, directorului, directorului executiv sau al reprezentantului legal al debitorului, persoana juridica, de a pune la dispozitie judecatorului-sindic, administratorului judiciar sau lichidatorului, in conditiile prevazute la art.35, documentele si informatiile prevazute la art.28 alin.(1) lit.a)-f) sau impiedicarea acestora, cu rea-credinta, de a intocmi documentatia respectiva se pedepseste cu inchisoare de la un an la 3 ani sau cu amenda.

Art. 148
Infractiunile prevazute la art.143-147 se judeca in prima instanta de tribunal, cu celeritate.

Art. 148^1
(1) Nerespectarea prevederilor art. 45 alin. (2^1) constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 10.000 lei la 30.000 lei.
(2) Constatarea contraventiei si aplicarea sanctiunii prevazute la alin. (1) se fac de catre organele de specialitate ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, din oficiu sau la sesizarea judecatorului-sindic, a administratorului judiciar/lichidatorului sau a oricarei persoane interesate. Veniturile rezultate din aplicarea sanctiunii prevazute la alin. (1) se fac venit la bugetul de stat.
(3) Contraventiei prevazute la alin. (1) ii sunt aplicabile dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile si completarile ulterioare

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE (TOATE INCLUS SI VINCEA, CARTEL ALFA) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

 

 


Musafir

#37913 : DESTEPTAREA NU MAI DORMITI,MAI LUATI NISTE ZLOTI DACA PUTETI...

2015-05-17 21:29

#37887: - DESTEPTAREA NU MAI DORMITI 

 CRED CA MAI REPEDE DIN CAUZA NEMERNICIILOR VOASTRE DE PRAPADITI CE SUNTETI,JEGURI CERNEVISTE CARE ATI TRADAT SI ATI PUPAT IN FUND GUVERNUL ASTA DE NEMERNICII,ATI UITAT CUMVA??....NU IESITI LA GREVE CA DA RAU LA GUVERN,DAR IN SCHIMB ATI VENIT CU GREVELE VOASTRE DE RAHAT,HAI PA BA PAPAGALULE. 


Musafir

#37914 Ce se intampla doctore?

2015-05-17 22:35

Ce se intampla la SLO caci pleaca oameni de la Diculoiu pe rupte se inregistreaza tot mai multe cereri de retragere la registratura care este cauza?


Musafir

#37915 Scarbitul

2015-05-17 22:37

Ce sa se intample au vazut oameni ca nu-l mai intereseaza sindicatul de la ora 10 nu mai gasesti pe nimeni la sindict oameni au si alte afaceri.

 


Musafir

#37916 Adio SLO

2015-05-17 22:40

Au vazut oameni ca nu mai este agreat, nu mai este reprezentativ ,bate cu pumnul in masa in fata conducerii se crede omul pe mosia lui.

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.

#37917 Legea nr. 78/2000 privind prevenirea, descoperirea si sanctionarea faptelor de coruptie

2015-05-18 08:03

Art. 13
Fapta persoanei care indeplineste o functie de conducere intr-un partid, intr-un sindicat sau patronat ori in cadrul unei persoane juridice fara scop patrimonial, de a folosi influenta ori autoritatea sa in scopul obtinerii pentru sine ori pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite, se pedepseste cu inchisoare de la unu la 5 ani.
 

http://www.dreptonline.ro/

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.

#37918 DNA S.O.S. OLTCHIM RAMNICU VALCEA

2015-05-18 08:07

http://www.mai-dga.ro/

1. HOTARARE nr. 215 din 20 martie 2012 privind aprobarea Strategiei naţionale anticorupţie pe perioada 2012 - 2015, a Inventarului măsurilor preventive anticorupţie şi a indicatorilor de evaluare, precum şi a Planului naţional de acţiune pentru implementarea Strategiei naţionale anticorupţie 2012 - 2015 - detalii

2. OMAI nr 102 din 2013 pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului administraţiei şi internelor nr. 174/2012 privind aprobarea Planului sectorial de acţiune pentru implementarea, la nivelul M.A.I., a Strategiei naţionale anticorupţie pe perioada 2012 - 2015, precum şi pentru aprobarea Inventarului măsurilor preventive anticorupţie şi a indicatorilor de evaluare la nivelul M.A.I. - detalii

3. OMAI 256 din 2011 privind procedura de testare a integritatii profesionale a personalului M.A.I. - detalii

4. OMAI 174 din 2012 privind aprobarea Planului sectorial de acţiune pentru implementarea, la nivelul M.A.I., a Strategiei naţionale anticorupţie pe perioada 2012 - 2015, precum şi pentru aprobarea Inventarului măsurilor preventive anticorupţie şi a indicatorilor de evaluare la nivelul M.A.I. - detalii

5. Legea nr. 135/2010 privind Codul de procedură penală - detalii

6. Legea nr. 286 din 17 iulie 2009 privind Codul Penal al României - detalii

7. Legea nr. 571 din 14 decembrie 2004 privind protecţia personalului din autorităţile publice, instituţiile publice şi din alte unităţi care semnalează încălcări ale legii - detalii

8. Ordinul nr. 86 din 12 iunie 2013 privind organizarea si desfasurarea activitatilor de prevenire a coruptiei in cadrul Ministerului Afacerilor Interne - detalii

9. Legea 146/2012 pentru modificarea şi completarea OUG 120/2005 privind operaţionalizarea Direcţiei Generale Anticorupţie din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor. Legea 146/2012 - detalii

10. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administratiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr.15/2008 - detalii

11. Guvernul României a adoptat Ordonanţa de Urgenţă nr. 120/2005 privind operaţionalizarea Direcţiei Generale Anticorupţie (proiect iniţiat de Ministerul Administraţiei şi Internelor), aprobată prin Legea nr. 383/2005 - detalii

12. Direcţia Generală Anticorupţie a fost înfiinţată prin Legea nr. 161/2005 privind stabilirea unor măsuri pentru prevenirea şi combaterea corupţiei în cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor ca structură specializată pentru prevenirea şi combaterea corupţiei în rândul personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor - detalii

13. Constituţia României - detalii

14. Legea nr.364/2004 privind organizarea şi functionarea poliţiei judiciare, cu modificările şi completările ulterioare - detalii

15. Legea nr. 78 din 8 mai 2000 (*actualizată*) pentru prevenirea, descoperirea şi sancţionarea faptelor de corupţie - detalii

16. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.43/2002 privind Direcţia Naţională Anticorupţie, cu modificările şi completările ulterioare - detalii

17. Legea nr.78/2000 pentru prevenirea, descoperirea şi sancţionarea faptelor de corupţie, cu modificările şi completările ulterioare - detalii

18. Regulamentul de organizare şi funcţionare al Direcţiei Generale Anticorupţie aprobat prin ordinul MAI nr. 119 din 25 iulie 2014 - detalii

 Legea nr 544 / 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
Norme metodologice de aplicare a Legii 544/2001
Formular cerere
LISTA documentelor de interes public DGA
Raport de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2013

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.

#37919 Legea 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea si sanctionarea faptelor de coruptie :

2015-05-18 08:17

http://www.avocatura.com/

Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.
CAPITOLUL I: Dispozitii generale
Art. 1
(1)Prezenta lege instituie masuri de prevenire, descoperire si sanctionare a faptelor de coruptie si se aplica urmatoarelor persoane:
a)care exercita o functie publica, indiferent de modul in care au fost investite, in cadrul autoritatilor publice sau institutiilor publice;
b)care indeplinesc, permanent sau temporar, potrivit legii, o functie sau o insarcinare, in masura in care participa la luarea deciziilor sau le pot influenta, in cadrul serviciilor publice, regiilor autonome, societatilor comerciale, companiilor nationale, societatilor nationale, unitatilor cooperatiste sau al altor agenti economici;
c)care exercita atributii de control, potrivit legii;
d)care acorda asistenta specializata unitatilor prevazute la lit. a) si b), in masura in care participa la luarea deciziilor sau le pot influenta;
e)care, indiferent de calitatea lor, realizeaza, controleaza sau acorda asistenta specializata, in masura in care participa la luarea deciziilor sau le pot influenta, cu privire la: operatiuni care antreneaza circulatia de capital, operatiuni de banca, de schimb valutar sau de credit, operatiuni de plasament, in burse, in asigurari, in plasament mutual ori privitor la conturile bancare si cele asimilate acestora, tranzactii comerciale interne si internationale;
f)care detin o functie de conducere intr-un partid sau intr-o formatiune politica, intr-un sindicat, intr-o organizatie patronala ori intr-o asociatie fara scop lucrativ sau fundatie;
g)alte persoane fizice decat cele prevazute la lit. a)-f), in conditiile prevazute de lege.
CAPITOLUL II: Reguli speciale de comportament privind anumite categorii de persoane, in scopul prevenirii faptelor de coruptie
Art. 2
Persoanele prevazute la art. 1 sunt obligate sa indeplineasca indatoririle ce le revin din exercitarea functiilor, atributiilor sau insarcinarilor incredintate, cu respectarea stricta a legilor si a normelor de conduita profesionala, si sa asigure ocrotirea si realizarea drepturilor si intereselor legitime ale cetatenilor, fara sa se foloseasca de functiile, atributiile ori insarcinarile primite, pentru dobandirea pentru ele sau pentru alte persoane de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite.
Art. 3
(1)Persoanele prevazute la art. 1 lit. a), precum si persoanele care detin o functie de conducere, de la directori inclusiv, in sus, in cadrul regiilor autonome, companiilor nationale, societatilor nationale, societatilor comerciale la care statul sau o autoritate a administratiei publice locale este actionar, institutiilor publice implicate in realizarea procesului de privatizare, Bancii Nationale a Romaniei, bancilor la care statul este actionar majoritar, au obligatia sa isi declare averea in conditiile prevazute de Legea nr. 115/1996 privind declararea si controlul averii demnitarilor, magistratilor, functionarilor publici si a unor persoane cu functii de conducere.
(2)Nedepunerea declaratiei de avere de catre persoanele prevazute la alin. (1) atrage declansarea din oficiu a procedurii de control al averii in conditiile Legii nr. 115/1996.

Art. 4
(1)Persoanele prevazute la art. 1 lit. a) si c) au obligatia sa declare, in termen de 30 de zile de la primire, orice donatie directa ori indirecta sau daruri manuale primite in legatura cu exercitarea functiilor sau atributiilor lor, cu exceptia celor care au o valoare simbolica.
(2)Dispozitiile Legii nr. 115/1996 referitoare la modalitatea depunerii declaratiei de avere se aplica in mod corespunzator si in cazul prevazut la alin. (1).
CAPITOLUL III: Infractiuni
SECTIUNEA 1: Categorii de infractiuni
Art. 5
(1)In intelesul prezentei legi, sunt infractiuni de coruptie infractiunile prevazute la art. 289-292 din Codul penal, inclusiv atunci cand acestea sunt comise de persoanele prevazute la art. 308 din Codul penal.
(2)In intelesul prezentei legi, sunt infractiuni asimilate infractiunilor de coruptie infractiunile prevazute la art. 10-13.
(3)Dispozitiile prezentei legi sunt aplicabile si infractiunilor impotriva intereselor financiare ale Uniunii Europene prevazute la art. 181-185, prin sanctionarea carora se asigura protectia fondurilor si a resurselor Uniunii Europene.
(la data 01-feb-2014 Art. 5 din capitolul III, sectiunea 1 modificat de Art. 79, punctul 1. din titlul II din Legea 187/2012 )
Art. 6
Infractiunile de luare de mita, prevazuta la art. 289 din Codul penal, dare de mita, prevazuta la art. 290 din Codul penal, trafic de influenta, prevazuta la art. 291 din Codul penal, si cumparare de influenta, prevazuta la art. 292 din Codul penal, se pedepsesc potrivit prevederilor acelor texte de lege. Dispozitiile art. 308 din Codul penal se aplica in mod corespunzator.
(la data 01-feb-2014 Art. 6 din capitolul III, sectiunea 2 modificat de Art. 79, punctul 2. din titlul II din Legea 187/2012 )
(la data 01-feb-2014 Art. 6^1 din capitolul III, sectiunea 2 abrogat de Art. 79, punctul 3. din titlul II din Legea 187/2012 )
Art. 7
Faptele de luare de mita sau trafic de influenta savarsite de o persoana care:
a)exercita o functie de demnitate publica;
b)este judecator sau procu_ror;
c)este organ de cercetare penala sau are atributii de constatare ori de sanctionare a contraventiilor;
d)este una dintre persoanele prevazute la art. 293 din Codul penal
se sanctioneaza cu pedeapsa prevazuta la art. 289 sau 291 din Codul penal, ale carei limite se majoreaza cu o treime.
(la data 01-feb-2014 Art. 7 din capitolul III, sectiunea 2 modificat de Art. 79, punctul 4. din titlul II din Legea 187/2012 )
(la data 01-feb-2014 Art. 8 din capitolul III, sectiunea 2 abrogat de Art. 79, punctul 5. din titlul II din Legea 187/2012 )
(la data 01-feb-2014 Art. 8^1 din capitolul III, sectiunea 2 abrogat de Art. 79, punctul 5. din titlul II din Legea 187/2012 )
(la data 01-feb-2014 Art. 8^2 din capitolul III, sectiunea 2 abrogat de Art. 79, punctul 5. din titlul II din Legea 187/2012 )
(la data 01-feb-2014 Art. 9 din capitolul III, sectiunea 2 abrogat de Art. 79, punctul 5. din titlul II din Legea 187/2012 )
Art. 6
SECTIUNEA 3: Infractiuni asimilate infractiunilor de coruptie
Art. 10
Constituie infractiuni si se pedepsesc cu inchisoare de la 3 la 10 ani si interzicerea unor drepturi urmatoarele fapte, daca sunt savarsite in scopul obtinerii pentru sine sau pentru altul de bani, bunuri ori alte foloase necuvenite:
a)stabilirea, cu intentie, a unei valori diminuate, fata de valoarea comerciala reala, a bunurilor apartinand operatorilor economici la care statul sau o autoritate a administratiei publice locale este actionar, comisa in cadrul actiunii de privatizare ori de executare silita, de reorganizare sau lichidare judiciara ori cu ocazia unei operatiuni comerciale, ori a bunurilor apartinand autoritatii publice sau institutiilor publice, in cadrul unei actiuni de vanzare a acestora sau de executare silita, savarsita de cei care au atributii de conducere, de administrare, de gestionare, de executare silita, de reorganizare ori lichidare judiciara;
b)acordarea de subventii cu incalcarea legii sau neurmarirea, conform legii, a respectarii destinatiei subventiilor;
c)utilizarea subventiilor in alte scopuri decat cele pentru care au fost acordate, precum si utilizarea in alte scopuri a creditelor garantate din fonduri publice sau care urmeaza sa fie rambursate din fonduri publice.
(la data 01-feb-2014 Art. 10 din capitolul III, sectiunea 3 modificat de Art. 79, punctul 6. din titlul II din Legea 187/2012 )
Art. 11
(1)Fapta persoanei care, avand sarcina de a supraveghea, a controla, a reorganiza sau a lichida un operator economic privat, indeplineste pentru acesta vreo insarcinare, intermediaza ori inlesneste efectuarea unor operatiuni comerciale sau financiare ori participa cu capital la un asemenea operator economic, daca fapta este de natura a-i aduce direct sau indirect un folos necuvenit, constituie infractiune si se pedepseste cu inchisoare de la un an la 5 ani si interzicerea unor drepturi.
(2)Daca fapta prevazuta la alin. (1) a fost savarsita intr-un interval de 5 ani de la incetarea insarcinarii, pedeapsa este inchisoare de la 6 luni la 3 ani sau amenda.
 (la data 01-feb-2014 Art. 11 din capitolul III, sectiunea 3 modificat de Art. 79, punctul 7. din titlul II din Legea 187/2012 )
Art. 12
Sunt pedepsite cu inchisoarea de la 1 la 5 ani urmatoarele fapte, daca sunt savarsite in scopul obtinerii pentru sine sau pentru altul de bani, bunuri ori alte foloase necuvenite:
a)efectuarea de operatiuni financiare, ca acte de comert, incompatibile cu functia, atributia sau insarcinarea pe care o indeplineste o persoana ori incheierea de tranzactii financiare, utilizand informatiile obtinute in virtutea functiei, atributiei sau insarcinarii sale;
b)folosirea, in orice mod, direct sau indirect, de informatii ce nu sunt destinate publicitatii ori permiterea accesului unor persoane neautorizate la aceste informatii.
Art. 13
Fapta persoanei care indeplineste o functie de conducere intr-un partid, intr-un sindicat sau patronat ori in cadrul unei persoane juridice fara scop patrimonial, de a folosi influenta ori autoritatea sa in scopul obtinerii pentru sine ori pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite, se pedepseste cu inchisoare de la unu la 5 ani.
(la data 21-apr-2003 Art. 13 din capitolul III, sectiunea 3 modificat de Art. I, punctul 7. din cartea II, titlul I din Legea 161/2003 ) Citeste mai mult: http://www.avocatura.com/
STROEMBERG

#37920 Re: Adio SLO

2015-05-18 08:37

#37916: - Adio SLO 

 SLO Trebuie redus la minim de urgenta si denuntat CCM -ul actual.  

ALTFEL POT DA DRUMUL LISTELOR  DE DISPONIBILIZARI PENTRU CA AUTOMAT GENEREAZA ALTE CHELTUIELI CU SALARIILE COMPENSATORII. ASTA E CHICHITA CU DICULOIU. PENTRU CA SE OPUNE MODIFICARII

CONTRACTULUI COLECTIV DE MUNCA ACTUAL. 

-VA FI REDUS LA TACERE PRIN PLECAREA MEMBRILOR SI PIERDEREA REPREZENTATIVITATII.

-DEJA CELELALTE DOUA SINDICATE IN ORDINEA MARIMII.

-SINDICATUL VICTORIA OLTCHIM

-SINDICATUL UNIREA OLTCHIM

S-AU PRONUNTAT CA SUNT DE ACORD CU MODIFICAREA CONTRACTULUI COLECTIV DE MUNCA INTR-O FORMA AGREATA DE PIPEREA. ADICA REDUCEREA  ORI RENUNTAREA LA PLATA SALARIILOR COMPENSATORII IN CAZUL DISPONIBILIZARILOR ANUNTATE.

VOI DE CE CREDETI CA O TOT TARAGANEAZA CU LISTELE ?

SI DE CE A PORNIT PLECAREA MEMBRILOR SLO CATRE CELELALTE SINDICATE? 

 

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.

#37921 Oltchim, pregătit pentru privatizare

2015-05-18 08:44

https://www.youtube.com/watch?v=dJcBfvbW01w

Publicat pe 11 mai 2015

La combinatul Oltchim, situația este mai clară decât în urmă cu doi ani, iar mastodontul industrial se pregătește de privatizare. Există un plan de reorganizare confirmat de judecătorul-sindic și votat în proporție de sută la sută de creditori. Aflat în insolventa, Oltchim a mai ramas cu datorii de 300 de milioane de euro, în condițiile în care suma inițială era de aproape 800. Gheorghe Piperea, reprezentantul administratorului judiciar al combinatului, nu exclude însă posibilitatea ca la Otchim să se mai facă disponibilizări.


Musafir

#37922 De ce?

2015-05-18 09:00

Intr-un comentariu anterior se spune ca vineri 15 mai a avut loc la combinat o sedinta pentru plata salarilor compensatorii catre disponibilizati.
De ce este nevoie de sedinte pentru plata unor drepturi salariale "universal" recunoscute?
Cine cu cine a avut sedinta? Iar incheiem "protocoale" secrete, semnate de nu se stie cine, in numele disponibilizatilor?


Musafir

#37923 Re: DNA S.O.S. OLTCHIM RAMNICU VALCEA

2015-05-18 09:01

#37904: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM. - DNA S.O.S. OLTCHIM RAMNICU VALCEA 

 Esti prost ca noaptea.

De asta fac toti misto de tine.


Musafir

#37924 Re:

2015-05-18 09:03

#37903: -  

 .....daca nu ar fi el si DL fota ....

Doamne ce am mai ras.

Daca nu ar fi fosti idiotii astia doi, se alegea praful demult. Ce e drept, acum, cu astia doi latrand, treaba merge SNUR. HAAAAAAAAA!


Musafir

#37925 Re: Re:

2015-05-18 09:06

#37908: - Re:  

 Gresit! Cunoaste asa: creante, babuin, scos din context, apoplexie. Ultimul cuvant niciodata nu ii iese din prima, se balbaie mereu.

In rest ai dreptate. Per total e un idiot.