Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!


Musafir

#23976 Re: Re: Re:

2014-07-16 20:41

#23972: - Re: Re:

Referitor la proces, nu ti se parea normal si civilizat ca dupa ce ai platit un serviciu , chiar daca nu ai obtinut ceea ce voiai, din respect pentru cel care te-a platit, barem sa ii comunici oficial rezolutia? Javrele dracului ordinare, nici macar nu au mai venit la ultimele infatisari.


Musafir

#23977 Re: Re: Re: Re:

2014-07-16 20:45

#23975: - Re: Re: Re:

Bine tu mi-ai dat un exemplu, n-ai comis fapta...., sa nu devieze altii in aberatii acum la ceea ce tu ai scris, eu am inteles ce spui tu, dar vezi, unii si-au gresit avocatii, imi pare rau dar v-au luat drept turma de oi si sunt convins ca a fost o complicitate odioasa a anumitor persoane...., profitand de naivitatea unora. Instanta decide daca are probele postate si de mine dar n-au ajuns la judecatorul care v-a dat sentinta..., in fine...

FALS, ACEI DOMNI DE II ENUMERI TU, AU SEMNATURI SI PARTICIPARI LA NISTE DECIZII, SUNT IMPLICATI DIRECT SI AU FUNCTII, ... MAI VERIFICA PORTALUL JUSTITIEI AFLI MULTE...

PANA LA STINGEREA LITIGIILOR DE MUNCA SINDICATELE RAMAN SA NE REPREZINTE INTERESELE AJUTANDU-NE CU CONSULTANTA PE TOATE CAILE.... CONFORM CCM SI CODUL MUNCII SI LEGILOR SINDICALE...

DOMNUL PIPEREA ISI APARA OLTCHIMUL SI INTERESELE, NOI SUNTEM ANGAJATI  SI FOSTI ANGAJATI, ASA CA SINDICATELE....


Musafir

#23978 Re: Re: Re: Re:

2014-07-16 20:49

#23976: - Re: Re: Re:

V-am spus, ti-ai ales pe cine nu trebuia, imi pare rau, asta e. Tu ai dreptate, dar n-ati fost reprezentati.

Alege numele de user

#23979 vine falimentul in 2015

2014-07-16 20:51

Sindicatele sunt Grupuri de interese personale;toti sunt la fel,o apa si un pamant.

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2014-07-16 20:58


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2014-07-16 21:05


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2014-07-16 21:07


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2014-07-16 21:11


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2014-07-16 21:15



Musafir

#23985 Re: SINDICALISTILOR ATI FACUT RESTRUCTURARE FARA PLAN DE REORGANIZARE APROBAT JUDECATOR-SINDIC???

2014-07-16 21:46

#23960: - SINDICALISTILOR ATI FACUT RESTRUCTURARE FARA PLAN DE REORGANIZARE APROBAT JUDECATOR-SINDIC???

CUNOASTETI PERSONAJELE??????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UNDE ESTE PLANUL DE REOGANIZARE APROBAT JUDECATORESC?????? OLTCHIM IN INSOLVENTA SI LEGEA INSOLVENTEI CE SPUNE.....???? S-AU DAT OAMENI AFARA....(O FI LEGAL????, LEGEA INSOLVENTETI!!!! ATENTIE!!!, VOI UNDE ATI FOST...???), BANII SALARIILOR COMPENSATORII NU I-AM PRIMIT SI SUNTEM IN DATA DE 17.07.2014. DISPONIBILIZATII AU DECIZII 15.05.2013, HARTII ANAF SI PILONUL II PENSII PRIVATE!!!!!!!!!

http://2.bp.blogspot.com/-HD2NcezfM-A/UE30VdrECmI/AAAAAAAAAQ0/Y57eT_Ltbng/s1600/...

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRNVGbEjljWAXPUlTWKgqDcpNDs...

http://tb.ziareromania.ro/Soarta-Oltchim-se-decide-pana-miercuri---Posibil-ajuto...

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRSp8jurWUw8_OIhuh8vCbbOSBj...

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2014-07-16 21:57



Musafir

#23987 Re: Re: SINDICALISTILOR ATI FACUT RESTRUCTURARE FARA PLAN DE REORGANIZARE APROBAT JUDECATOR-SINDI

2014-07-16 22:00

#23985: - Re: SINDICALISTILOR ATI FACUT RESTRUCTURARE FARA PLAN DE REORGANIZARE APROBAT JUDECATOR-SINDIC???

IAR TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU,SA NU TE MAI CACI PE TINEEEEEEEEEEEEEEEEE,CA NU D L DICULOIU E DE VINAAAAAAAAAAAAAAAA SAU D L ROIBUUUUUUUUUUUUUUUU,CI ACEST GUVERN IMPUTIT SI MIZERABIL,IN FRUNTE CU STITI BINE CINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE,NU I MAI ENUMAR,,,,,,,,,,,,,,,ETE NA, PICASSO


Musafir

#23988 : SINDICALISTILOR ATI FACUT RESTRUCTURARE FARA PLAN DE REORGANIZARE APROBAT JUDECATOR-SINDIC???

2014-07-16 22:10

#23987: - Re: Re: SINDICALISTILOR ATI FACUT RESTRUCTURARE FARA PLAN DE REORGANIZARE APROBAT JUDECATOR-SINDI

Domnul Roibu nu este vinovat si nu intra in discutie, asta e clar, pentru ca era simplu angajat, fara functie sau alte obligatii la data respectiva. Diculoiu, te dezamagesc dar a fost continuu la aprobari, discutii, decizii...etc, etc, etc.... si multe altele....  BA MAI MULT A LUAT SI O PERIODA DE PAUZA IGNORAND DEFINITIV PE TOTI...., ATUNCI CAND TREBUIA SA FIE PREZENT... Ce ne facem domn Fota, au fost ~1000 angajati plecati acasa,  nici pana azi nu avem banii luati si nici voi salariile la zi, pai...., cotizatiile s-au luat, noi am lichidat tot la zi cu Oltchim, societatea nu ne da banii nostri DREPTURI LEGALE...!!! Plus nemernicia de la masa credala cu CAR-ul..., unde suntem toti blocati acolo. Si la prefectura Diculoiu a venit cu 3 (trei) salariati, nici nu a zis la disponibilizati, bai fraierilor hai si voi in sala sa va reprezinte cineva... SEDINTA FIIND PE DIALOG-SOCIAL SALARII, PLATI..., NU STRATEGII DE PORNIRE OLTCHIM (pentru asta sunt platiti o armata de oameni in euro sa gaseasca solutii si planuri, nici pana azi nu exista..., e pura teorie ce fac ei ). PRAF IN OCHI CU REPETITIE DE ANUL TRECUT SAU ACUM DOI ANI, IDENTIC....!!!!!

p.s.  Sa nu mai scriem noi multe, dar le stie si el RESTUL....


Musafir

#23989 Re:

2014-07-16 23:05

#16273: -

http://gandeste.org/general/sacrifica%C8%9Bi-pentru-interese-obscure%E2%80%A6/37585

 

Sacrificați pentru interese obscure…

http://gandeste.org/wp-content/uploads/2014/01/oltchim-300x183.jpg...

Dacă ne uităm puţin în urmă, combinatele Oltchim (Râmnicu Vâlcea) şi Arpechim (Piteşti) erau apreciate ca unităţi reprezentative pentru industria petrochimică din România. Iar dacă ne uităm astăzi, au ajuns falimentare, în starea de insolvenţă şi lichidare judiciară. De ce s-a întâmplat lucrul acesta? Sunt mulle explicaţii. Dar, cele mai multe datorii, care le împovărează acum, s-au făcut cu ,,ajutorul” firmelor căpuşă, ,,băieţilor deştepţi” din zona petrochimiei, şi prin penalităţile de întârziere de unu la sută pe zi percepute de statul român (un gen de cămătărie!). Ştim că aceste două mari unităţi economice sunt legate între ele, mai ales prin faptul că Arpechim livrează materii prime către Oltchim. În mod evident, acţiunile întreprinse la Arpechim (reducerile de personal, închiderea unor secţii ş.a.) au afectat Oltchim-ul.

Ne amintim dacă vreţi, de promisiunile generoase făcute de USL în campania electorală pentru alegerea parlamentarilor noştri. Au promis că vor aduce investitori, că vor crea locuri noi de muncă şi vor salva economia argeşeană. Când colo, vedem că primul-ministru Victor Ponta pasează cu uşurinţă întreaga vină şi responsabilitate către Consiliul Europei, organismul care chipurile nu doreşte redresarea acestora, ci închiderea lor (asemenea altor ,,găuri negre” ale economiei româneşti).

Ne întrebăm în mod firesc, dacă nu a existat sau există într-adevăr nici un plan de redresare şi reorganizare sau o soluţie acceptabilă a acestora. Ne întrebăm şi de ce oare a fost închis sistematic Arpechim-ul, care are şi rafinărie şi utilaje performante.

Mai degrabă constatăm, că nu a existat şi nu există nici la ora actuală voinţa politică din partea autorităţilor centrale. Acum, când au ajuns la putere, chiar de ce le-ar mai păsa de economia reală a ţării şi de viaţa salariaţilor în cauză (plus familiile acestora!), care nu şi-au mai primit drepturile salariale de luni întregi? S-au pus ei cumva în situaţia lor dramatică?

Şi cu toate acestea, deşi în disperare, aceşti salariaţi au fost nevoiţi să iasă în plină stradă şi să protesteze pentru drepturile lor, vedem că nimeni nu îi ia cu adevărat în seamă. Nici măcar mass media locală şi centrală. A ocolit dezbaterea subiectului acesta de interes general (ca în mai toate problemele importante, de pildă protestul nemediatizat al sutelor de preoţilor în faţa Guvernului împotriva actelor biometrice), considerându-l poate insipid sau neinteresant, ori de teamă faţă de guvernanţi. Credem că nu întâmplător, unele lozinci ale protestatarilor sunau astfel: ,,ROMÂNIA TREZEŞTE-TE!”, ,,JOS MAFIA!” (de stat, bineînţeles),,,JOS GUVERNUL!”, ,,VREM SĂ MUNCIM, NU VREM SĂ CERŞIM”!, ,,ASTĂZI SUNTEM NOI, MÂINE SUNTEŢI VOI!”…

Nu putem trece cu vederea ceea ce se ascunde în spatele acestor manevre iresponsabile. Există anumite grupuri de interese (corporaţii şi companii transnaţionale), care practică mai mult decât un lobby pentru interesele lor, pe lângă guvernanţi. Este vorba de concurenţa neloială şi perfidă, prin diverse mijloace, puţin cunoscute de opinia publică (trafic de influenţă ş.a.). Scopul lor nu este să le ajute, ci dimpotrivă, să înlăture concurenţa firmelor româneşti autohtone şi de asemenea să acapareze terenurile şi utilajele acestora (bunuri valorând în fapt multe miliarde de euro, create prin sudoarea poporului român, mai ales în timpul defunctului regim comunist), cumpărându-le la preţuri de nimic sau derizorii, ca şi în cazul multor altor unităţi închise şi demolate în România. Ne prefacem că nu vedem astăzi sutele şi miile de unităţi economice, ajunse o ruină pretutindeni în ţară sau înlocuite cu luxoase supermarkete, în care mai toate mărfurile vin din import?

Şi jaful economiei româneşti nu se opreşte aici. Se întrezăresc alte mari înstrăinări de bunuri şi reduceri de personal (sub paravanul ,,reorganizării” şi ,,privatizării” lor) în cadrul unor unităţi strategice precum S.C. Hidroelectrica S.A., C.F.R. Marfă şi în domeniul forestier al statului român!

Vă mai amintiţi poate de guvernarea PSD-ului dintre 2000 şi 2004, când s-a furat cel mai mult? Nu m-ar mira să văd reeditată această poveste (ori, chiar întrecută), acum când PSD este prima vioară în cadrul USL-ului, mai ales prin poziţia primului-ministru Victor Ponta iar funcţiile de decizie din partid sunt ocupate de aceeaşi baroni locali (mari afacerişti, preşedinţi de Consilii Judeţene). Dacă mergem mai departe cu analiza, descoperim tentaculele unei caracatiţe mult mai mari. În spatele corporaţiilor pe care le pomeneam mai sus, se ascunde cu grijă oculta mondială (masoneria), care cu ajutorul cozilor de topor autohtone (trădători de neam şi de ţară) urmăreşte înrobirea economică şi politică a tuturor statelor lumii, mai apoi distrugerea statelor naţionale, a tradiţiilor şi culturii acestora.


Musafir

#23991 Re: Re: Re: Re:

2014-07-17 04:22

#23975: - Re: Re: Re:

 

 

Cheia banilor nostrii nu e nici in justitie , nici la Prisacaru , nici la Diculoiu, nici la Cernev , nici la Piperea. Cheia e la noi , dar nu stim sa o folosim.

 

 

In sfarsit ceva cu care cadem de acord.

Daca insistai pe ideea asta de la inceput....

V-ati injurat si spurcat aiurea de un an de zile....


Musafir

#23992 Re: JUDECATORUL-SINDIC.

2014-07-17 06:32

#20876: - JUDECATORUL-SINDIC.

JUDECATORUL-SINDIC.

2014-05-16 18:03

Atributiile judecatorului sindic in lumina prevederilor din Legea insolventei nr. 85/2006

http://www.euroavocatura.ro/articole/255/Atributiile_Judecatorului_Sindic


Cadrul legal: a) Legea 85/2006 privind procedura insolventei, b) Legea 304/2004 privind organizarea judiciara, republicata, in mod aleatoriu, in sistem informatizat.

Judecatorul-sindic are un rol activ in aplicarea procedurii insolventei, detine statutul de judecator al tribunalului si este nominalizat de catre presedintele tribunalului, dintre judecatorii desemnati ca judecatori sindici. El indeplineste o functie publica, de interes general; organizeaza si conduce intreaga procedura a insolventei sub autoritatea tribunalului.
Judecatorul-sindic actioneaza in calitatea sa de magistrat, iar nu ca reprezentant al debitorului sau al creditorilor. In consecinta, actele sale sunt obligatorii atat pentru debitor, cat si pentru creditori.

Conform art. 11 din Legea 85/2006, principalele atributii ale judecatorului-sindic sunt urmatoarele:
a) pronuntarea motivata a hotararii de deschidere a procedurii si, dupa caz, de intrare in faliment atat prin procedura generala, cat si prin procedura simplificata;
b) judecarea contestatiei debitorului impotriva cererii introductive a creditorilor pentru inceperea procedurii; judecarea opozitiei creditorilor la deschiderea procedurii;
c) desemnarea motivata, prin sentinta de deschidere a procedurii, dintre practicienii in insolventa care au depus oferta de servicii in acest sens la dosarul cauzei, a administratorului judiciar provizoriu sau, dupa caz, a lichidatorului care va administra procedura pana la confirmarea ori, dupa caz, inlocuirea sa de catre adunarea creditorilor, stabilirea remuneratiei in conformitate cu criteriile stabilite prin legea de organizare a profesiei de practician in insolventa, precum si a atributiilor acestuia pentru aceasta perioada . In vederea desemnarii provizorii a administratorului judiciar, judecatorul-sindic va tine cont de toate ofertele de servicii depuse de practicieni, de cererile in acest sens depuse de creditori si, dupa caz, de debitor, daca cererea introductiva ii apartine;
d) confirmarea, prin incheiere, a administratorului judiciar sau a lichidatorului desemnat de adunarea creditorilor, confirmarea onorariului negociat cu adunarea creditorilor;
e) inlocuirea, pentru motive temeinice, prin incheiere, a administratorului judiciar sau a lichidatorului;
f) judecarea cererilor de a i se ridica debitorului dreptul de a-si mai conduce activitatea;
g) judecarea cererilor de atragere a raspunderii membrilor organelor de conducere care au contribuit la ajungerea debitorului in insolventa, potrivit art. 138, sesizarea organelor de cercetare penala in legatura cu savarsirea infractiunilor prevazute la art. 143-147;
h) judecarea actiunilor introduse de administratorul judiciar sau de lichidator pentru anularea unor acte frauduloase si a unor constituiri ori transferuri cu caracter patrimonial, anterioare deschiderii procedurii;
i) judecarea contestatiilor debitorului, ale comitetului creditorilor ori ale oricarei persoane interesate impotriva masurilor luate de administratorul judiciar sau de lichidator;
j) admiterea si confirmarea planului de reorganizare sau, dupa caz, de lichidare, dupa votarea lui de catre creditori;
k) solutionarea cererii administratorului judiciar sau a comitetului creditorilor de intrerupere a procedurii de reorganizare judiciara si de intrare in faliment;
l) solutionarea contestatiilor formulate la rapoartele administratorului judiciar sau ale lichidatorului;
m) judecarea actiunii in anularea hotararii adunarii creditorilor;
n) pronuntarea hotararii de inchidere a procedurii.

Judecatorul-sindic pronunta hotarari in indeplinirea atributiilor sale. Hotararile sale sunt definitive si executorii, art. 12 alin. 1 Legea 85/2006. Acestea pot fi atacate separate cu recurs exercitat la Curtea de Apel – instanta competenta . Termenul de recurs este de la 10 zile de la comunicarea hotararii, daca lege nu prevede altfel – art. 8 alin. 2.
Judecatorul-sindic poate fi ajutat de persoane desemnate de acesta, de ex. experti, avocati, etc. Retributiile acestora vor fi platite din patrimoniul debitorului, conform art. 10 din Legea 85/2006.


Musafir

#23993 Re: Proceduri in cazul insolventei si atributiile judecatorului-sindic

2014-07-17 06:33

#20878: - Proceduri in cazul insolventei si atributiile judecatorului-sindic

Proceduri in cazul insolventei si atributiile judecatorului-sindic

2014-05-16 18:07

http://e-juridic.manager.ro/articole/proceduri-in-cazul-insolventei-si-atributiile-judecatorului-sindic-3054.html

Proceduri in cazul insolventei si atributiile judecatorului-sindic

Notificarile, cu exceptia cazului in care sarcina notificarii apartine altor organe care aplica procedura, si convocarile prevazute de Legea nr. 85 din 2006 privind procedura insolventei cad in sarcina administratorului judiciar sau a lichidatorului, dupa caz. Creditorii care au inregistrat cereri de admitere a creantelor sunt prezumati ca au in cunostinta termenele prevazute la art. 62 ori la art. 107, 108 sau 109 din Legea nr. 85 din 2006 privind procedura insolventei, dupa caz, si nu vor mai fi citati.

In vederea publicarii citatiilor, convocarilor si notificarilor actelor de procedura efectuate de instantele judecatoresti, dupa deschiderea procedurii de insolventa, se editeaza Buletinul procedurilor de insolventa, publicatie editata de Oficiul National al Registrului Comertului.

Publicarea actelor de procedura sau, dupa caz, a hotararilor judecatoresti in Buletinul procedurilor de insolventa inlocuieste, de la data publicarii acestora, citarea, convocarea si notificarea actelor de procedura efectuate individual fata de participantii la proces, acestea fiind prezumate a fi indeplinite la data publicarii. Curtea de apel va fi instanta de recurs pentru hotararile pronuntate de judecatorul-sindic. Termenul de recurs este de 10 zile de la comunicarea hotararii, daca legea nu prevede altfel.

Recursul va fi judecat de completuri specializate, in termen de 30 de zile de la inregistrarea dosarului la curtea de apel. Citarea partilor in recurs se face potrivit dispozitiilor Codului de procedura civila. In vederea solutionarii recursului, se trimit la curtea de apel, in copie certificata de grefierul-sef al tribunalului, numai actele care intereseaza solutionarea caii de atac, selectate de judecatorul-sindic. In cazul in care instanta de recurs considera necesare si alte acte din dosarul de fond, va pune in vedere partilor interesate sa le depuna in copie certificata.

Repartizarea cauzelor avand ca obiect procedura insolventei, prevazuta de Legea nr. 85 din 2006, judecatorilor desemnati ca judecatori-sindici se realizeaza potrivit art. 53 din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciara, republicata, in mod aleatoriu, in sistem informatizat.

La propunerea administratorului judiciar sau lichidatorului, judecatorul sindic va putea desemna, prin incheiere, persoane de specialitate, stabilindu-le si remuneratia. Plata remuneratiei se va face din averea debitorului sau. Principalele atributii ale judecatorului-sindic, in cadrul legii, sunt:

a) pronuntarea motivata a hotararii de deschidere a procedurii si, dupa caz, de intrare in faliment atat prin procedura generala, cat si prin procedura simplificata;

b) judecarea contestatiei debitorului impotriva cererii introductive a creditorilor pentru inceperea procedurii; judecarea opozitiei creditorilor la deschiderea procedurii;

c) desemnarea motivata, prin sentinta de deschidere a procedurii, dintre practicienii in insolventa care au depus oferta de servicii in acest sens la dosarul cauzei, a administratorului judiciar provizoriu sau, dupa caz, a lichidatorului care va administra procedura pana la confirmarea ori, dupa caz, inlocuirea sa de catre adunarea creditorilor sau creditorul care detine cel putin 50% din valoarea creantelor, fixarea remuneratiei in conformitate cu criteriile stabilite de legea de organizare a activitatii practicienilor in insolventa, precum si a atributiilor acestuia pentru aceasta perioada. In vederea desemnarii administratorului judiciar provizoriu sau a lichidatorului provizoriu, judecatorul va avea in vedere cererea depusa in acest sens de creditorul care a solicitat deschiderea procedurii sau de debitor, daca cererea introductiva ii apartine. In situatia in care cel care a introdus cererea de deschidere a procedurii nu solicita numirea unui administrator judiciar sau lichidator, numirea se va face de catre judecatorul sindic din randul practicienilor care au depus oferte in dosarul cauzei;

d) confirmarea, prin incheiere, a administratorului judiciar sau a lichidatorului desemnat de adunarea creditorilor sau de creditorul care detine cel putin 50% din valoarea creantelor, confirmarea onorariului negociat. Daca nu exista contestatii impotriva hotararii adunarii creditorilor sau a deciziei creditorului care detine cel putin 50% din valoarea creantelor, confirmarea se va face in camera de consiliu, fara citarea partilor, dupa depunerea procesului-verbal al adunarii creditorilor;

e) inlocuirea, pentru motive temeinice, prin incheiere, a administratorului judiciar sau a lichidatorului;

f) judecarea cererilor de a i se ridica debitorului dreptul de a-si mai conduce activitatea;

g) judecarea cererilor de atragere a raspunderii membrilor organelor de conducere care au contribuit la ajungerea debitorului in insolventa, potrivit art. 138, sesizarea organelor de cercetare penala in legatura cu savarsirea infractiunilor prevazute la art. 143 - 147;

h) judecarea actiunilor introduse de administratorul judiciar sau de lichidator pentru anularea unor acte frauduloase si a unor constituiri ori transferuri cu caracter patrimonial, anterioare deschiderii procedurii;

i) judecarea contestatiilor debitorului, ale comitetului creditorilor ori ale oricarei persoane interesate impotriva masurilor luate de administratorul judiciar sau de lichidator;

j) admiterea si confirmarea planului de reorganizare sau, dupa caz, de lichidare, dupa votarea lui de catre creditori;

k) solutionarea cererii administratorului judiciar sau a comitetului creditorilor de intrerupere a procedurii de reorganizare judiciara si de intrare in faliment;

l) solutionarea contestatiilor formulate la rapoartele administratorului judiciar sau ale lichidatorului;

m) judecarea actiunii in anularea hotararii adunarii creditorilor;

n) pronuntarea hotararii de inchidere a procedurii.

Atributiile judecatorului-sindic sunt limitate la controlul judecatoresc al activitatii administratorului judiciar si/sau al lichidatorului si la procesele si cererile de natura judiciara aferente procedurii insolventei. Atributiile manageriale apartin administratorului judiciar ori lichidatorului sau, in mod exceptional, debitorului, daca acestuia nu i s-a ridicat dreptul de a-si administra averea. Deciziile manageriale pot fi controlate sub aspectul oportunitatii de catre creditori, prin organele acestora.

Hotararile judecatorului-sindic sunt definitive si executorii. Ele pot fi atacate separat cu recurs. Dispozitiile art. 24 alin. 1 din Codul de procedura civila privind incompatibilitatea nu sunt aplicabile judecatorului-sindic care pronunta succesiv hotarari in acelasi dosar, cu exceptia situatiei rejudecarii, dupa casarea hotararii in recurs.

Musafir

#23994 Re: Re: Re: Re: Re: SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA!

2014-07-17 06:35

#20927: - Re: Re: Re: Re: SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA!

#20392 SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA!

2014-05-05 21:05

#20390: - SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA!

JAF LA OLTCHIM:
- DATORII DE 220 MILIOANE DE EURO ACUMULATE IN PRIMUL AN DE LA REVOLUTIA USL DIN OLTCHIM (inceputa si pastorita in primele luni de M. BALAN & CLANUL COCLETILOR, CLANUL SPIRESTILOR & CLANUL CERNEVISTILOR);
- salarii restante de 3 luni si jumatate (sapte chenzine);
- cca. 1.000 de salariati ilegal DISPONIBILIZATI (pe liste initiate si intocmite de clanul CERNEVISTILOR & clanul SPIRESTILOR si clanul ADMININISTRATORILOR JUDICIARI);

- salarii compensatorii + avansul lunii ianuarie 2013 + CO / 2013 - neplatite disponibilizatiilor.

Hai sa lamurim si problema datoriilor Oltchim. Si cel mai bine este sa vorbim cu situatiile (este vorba despre acte oficiale publicate pe site-ul Oltchim) pe "masa".

Se vede in mod clar ca datoriile Oltchim sunt urmatoarele:
- la 30.09.2012 - 2.656.632.919 lei (adica - 603.780.209 EURO - la un curs EURO / lei = 4,40 lei) - datorie acumulata in 23 de ani de cand la conducerea Oltchim s-a instalat Domnul Constantin Roibu;
- la 30.09.2013 - 3.621.887.288 lei (adica - 823.156.202 EURO - la un curs EURO / lei = 4,40 lei).

Daca facem un mic calcul, vedem ca intr-un an de zile (de management Balan, Talpasanu, Spiru & co., management sustinut si promovat de Cernev), de la 30.09.2012 la 30.09.2013, s-au acumulat datorii de 219.375.993 euro (adica, 220 MILIOANE DE EURO).

http://i.imgur.com/j9lCoT4.png?1?8843...

http://i.imgur.com/4zfnoqY.png?1?5751...



Musafir

#23995 Re: Re: Re: Re: Re: SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA!

2014-07-17 06:36


 

#20760: - Re: Re: Re: SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA!

 

ATENTIE! CE SPUNE PKF FINCOTA - AUDITORUL INDEPENDENT ANGAJAT DE PIPEREA:
- "La data aprobării situaţiilor financiare consolidate, SC Oltchim SA nu avea un plan de reorganizare care să indice măsuri de redresare"
- adica, Piperea nu are pana acum, la un an si patru luni de la intrarea OLTCHIM in insolventa si preluarea acestuia in "administrare judiciara" de catre ROMINSOLV & BDO, un PLAN DE REORGANIZARE A OLTCHIM;

- "Situaţia indică existenţa unei incertitudini semnificative care ar putea pune la îndoială capacitatea SC Oltchim SA de a-şi continua activitatea" - adica, FALIMENT scrie pe OLTCHIM;
-"La data de 31 decembrie 2013, Grupul a inregistrat capitaluri proprii negative în sumă de 2,29 miliarde de lei, o pierdere contabilă aferentă exerciţiului în sumă de 947,6 milioane de lei (cca. 211 MILIOANE de EURO).

Si sa vedem documentele (RAPORTUL transmis catre BURSA DE VALORI BUCURESTI):

http://i.imgur.com/WmhzyaU.png?1?2467...

http://i.imgur.com/6wDf1tr.png?1...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://i.imgur.com/UyDKhmg.png?1?2387...


Musafir

#23996 Re: MASCARICII CUNOSC LEGEA SI CE TREBUIA ADUS LA CUNOSTINTA DIN PARTEA SALARIATILOR?

2014-07-17 06:37

#23820: - MASCARICII , AICI ESTE RASPUNSUL PENTRU TOATE PLATILE CATRE TOTI SALARIATII. SALARIATI ANGAJATI SI SALARIATI DISPONIBILIZATI, DREPTURI PE TOATE LEGILE ALE SALARIILOR  PRIN  ACHITARE LA ZI TUTUROR, OBLIGATIE DE A FACE (termen juridic).

#23509: Musafir - Trebuie cu tot ceea ce s-a prezentat, sa se

http://i.imgur.com/lysYAZn.jpg...

aduca la cunostinta autoritatilor, institutiilor si toti care  sunt implicati in aplicarea legii cat si conducerii Oltchim.

1. Legea insolventei cu paragrafele aferente si legea in sine care spune tot si PUNE PRIN PRIN ACHITARE LA ZI CREDITORIL, SALARIATII SI DISPONIBILIZATII FIIND PRIVILEGIATI.

Atentie! Procesele incepute inainte de intrarea in vigoare a noii legi raman supuse legii aplicabile anterior acestei date.
#23533 Legea nr. 85/2014 - procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa

SECTIUNEA a 2-a
Definitii  Art. 5         12. contract de compensare bilaterala reprezinta oricare dintre urmatoarele:
A. orice contract sau clauza cuprinsa intr-un contract incheiat intre institutia de credit debitoare si orice alta entitate, inclusiv persoane fizice, avand ca obiect operatiuni cu instrumente financiare derivate realizate pe pietele reglementate, pietele asimilate ori pe pietele la buna intelegere, prin care se stipuleaza compensarea unor obligatii de plata sau obligatii de a face, prezente ori viitoare, decurgand din sau avand legatura cu unul ori mai multe astfel de contracte, inclusiv orice garantie accesorie ori avand legatura cu acestea; sau
B. orice contract sau clauza, de natura celor prevazute la lit.A, prin care se stipuleaza compensarea unor obligatii de plata sau obligatii de a face, prezente ori viitoare, decurgand din unul sau mai multe contracte de compensare bilaterala, inclusiv orice garantie accesorie ori avand legatura cu acestea, in temeiul carora compensarea bilaterala contractuala se poate realiza prin una sau mai multe dintre urmatoarele modalitati:
a) stingerea si/sau devansarea scadentei oricarei obligatii de plata ori obligatii de a face decurgand din unul sau mai multe contracte din categoria celor prevazute mai sus;
b) calcularea sau estimarea unei valori de compensare, valori de piata, valori de lichidare ori valori de inlocuire a oricarei obligatii care a fost stinsa sau a carei scadenta a fost devansata potrivit prevederilor lit. a);
c) conversia intr-o singura moneda a oricarei valori calculate potrivit prevederilor lit. b);
d) compensarea, pana la obtinerea unei sume nete, a oricaror valori calculate potrivit prevederilor lit. b), asa cum au fost convertite potrivit prevederilor lit. c);
e) lichidarea bunurilor si drepturilor din averea institutiei de credit debitoare;
13. coordonarea procedurala reprezinta setul de masuri menite sa coreleze procedurile de insolventa deschise impotriva membrilor unui grup de societati, cu scopul de a asigura celeritatea si armonizarea procedurilor, precum si minimizarea costurilor;

Legea nr. 85/2014 Atentie! Procesele incepute inainte de intrarea in vigoare a noii legi raman supuse legii aplicabile anterior acestei date.

#23470 Legea 85/2006 privind procedura insolventei

http://www.dreptonline.ro/legislatie/lege_procedura_insolventei.php

#23465: -Legea 85/2006   Art. 3. 20. reorganizarea judiciara este procedura ce se aplica debitorului, persoana juridica, in vederea achitarii datoriilor acestuia, conform programului de plata a creantelor. Procedura de reorganizare presupune intocmirea, aprobarea, implementarea si respectarea unui plan, numit plan de reorganizare, care poate sa prevada, impreuna sau separat:
a) restructurarea operationala si/sau financiara a debitorului;
b) restructurarea corporativa prin modificarea structurii de capital social; c) restrangerea activitatii prin lichidarea unor bunuri din averea debitorului;

EXCLUSIV: Gata cu OLTCHIM! Combinatul se vinde la fier vechi (FOTO)

vezi link: http://www.voceavalcii.ro/2014060721862/EXCLUSIV-Gata-cu-OLTCHIM-Combinatul-se-vinde-la-fier-vechi-FOTO.html

[ DISPONIBILIZATII NU SI-AU PRIMIT BANII ]

Art. 105
(1) Daca debitorul nu se conformeaza planului sau desfasurarea activitatii aduce pierderi averii sale, administratorul judiciar, comitetul creditorilor sau oricare dintre creditori, precum si administratorul special poate solicita oricand judecatorului-sindic sa aprobe intrarea in faliment, in conditiile art.107 si urmatoarele.
(2) Inregistrarea cererii mentionate la alin.(1) nu suspenda continuarea activitatii debitorului pana cand judecatorul-sindic nu hotaraste asupra ei, prin incheiere.

Art. 106
(1) Debitorul, prin administratorul special, sau, dupa caz, administratorul judiciar va trebui sa prezinte, trimestrial, rapoarte comitetului creditorilor asupra situatiei financiare a averii debitorului.
Ulterior aprobarii de catre comitetul creditorilor, rapoartele vor fi inregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, dupa caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, in vederea consultarii rapoartelor.
(2) De asemenea, administratorul judiciar va prezenta si situatia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activitatii, in vederea recuperarii acestora, potrivit art.102 alin.(4), care va fi avizata de catre comitetul creditorilor.
(3) In termen de 5 zile de la sedinta comitetului creditorilor mentionata la alin.(1), comitetul creditorilor va putea convoca adunarea creditorilor pentru a prezenta masurile luate de debitor si/sau administratorul judiciar, precum si efectele acestora si sa propuna motivat si alte masuri.

Sectiunea 7 - Falimentul "

[ DISPONIBILIZATII NU SI-AU PRIMIT BANII ]

2. Auditul  cu actele respective si publicarea in articolul din presa.

#23501 Re: Re: Re: Re: SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA!

#23500 Re: Re: Re: Re: SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA!

#23505 Re: Re: Re: Re: Re: SA VEDEM CE INSEAMNA OLTCHIMUL IN INSOLVENTA ... OLTCHIMUL LUI PIPEREA!

http://www.impactreal.ro/2014061517061/Pierderile-firmelor-la-care-Oltchim-detine-actiuni-au-afectat-rezultatele-financiare-consolidate.html

3.  Comunicatul rominsolv privind concedierea colectiva.

"Reducerea de personal vizează 929 de salariaţi (602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) şi are ca scop realizarea unei economii lunare de aproximativ 1.200.000 euro (14,4 milioane euro anual). Demn de remarcat este procentul mare (peste 60%) de salariaţi care au solicitat benevol să fie acceptaţi pe listele de disponibilizări.

p.s. Castigul Oltchim 14,4 milioane euro anual, noi avem de luat ~(cu aproximatie ) 10 milioane euro, banii conform CCM, noi suntem in 2014 si disponibilizarea facandu-se in 2013. Peste  5 milioane euro raman in OLTCHIM, STATUL ROMAN.

http://www.rominsolv.ro/comunicat-concediere-colectiva-oltchim/

4. Contractul Colectiv de Munca.
Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.

Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

ATENTIE! PLATILE SALARIALE ALE TUTUROR, SALARIATI SI DISPONIBILIZATI (PLATI SALARIALE COMPENSATORII SI TOATE DREPTURILE LOR NEACHITATE) = > CREDITORI PRIVILEGIATI.  ANGAJATORUL ACHITA URGENT!!!

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

5.  ITM raspuns primit de toti la cererea noastra.

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

6.  Adeverintele ANAF si Pilonul II pensii private.

http://www.indiscret.ro/articol-oltchim-suspiciuni-de-fals-cu-salarii-compensatorii

28 Mai 2014

- Petitia trimisa de Oltchim impreuna cu disponibilizatii.

23506 Re: Re: Daune interese = despăgubire bănească pentru repararea unui prejudiciu.

7. Numarul de inregistrare la DIICOT.

Salariile compensatorii de la Oltchim intră în atenţia DIICOT

http://www.indiscret.ro/articol-salariile-compensatorii-de-la-oltchim-intra-in-atentia-diicot

29 Mai 2014

Salariile compensatorii de la Oltchim, cercetate de DIICOT

http://www.indiscret.ro/articol-salariile-compensatorii-de-la-oltchim-cercetate-de-diicot

4 Iunie 2014


Musafir

#23997 Re: Re: Re: Re: BANII PLATILOR COMPENSATORII NU SUNT LA MASA CREDALA(PUNCT).

2014-07-17 06:38

#23620: - Re: BANII PLATILOR COMPENSATORII NU SUNT LA MASA CREDALA(PUNCT).

http://i.imgur.com/lysYAZn.jpg...

Cine MINTE???? BANII NU SUNT LA MASA CREDALA. BANII PLATILOR COMPENSATORII ALE DISPONIBILIZATILOR NU SUNT LA MASA CREDALA(PUNCT). JUDECATORUL-SINDIC  A SPUS ESTE OBLIGATIE DE ACHITARE LA ZI CONFORM LEGII INSOLVENTEI. CCM , ITM SI TUTUROR LEGILOR. MINISTRUL ESTE HABARNIST SAU MINTIT.

inregistrarea video-audio: " Ministrul Economiei vorbeşte despre soarta Oltchim, reindustrializarea României şi negocierile cu China

http://adevarul.ro/economie/stiri-economice/ministrul-economiei-vorbeste-adevarul-live-despre-soarta-oltchim-reindustrializarea-romaniei-negocierile-china--8_53bb9dc40d133766a83cfd58/index.html "

#23479 Re: Re: Re: Re: Oltchim Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective

#23506 Re: Re: Daune interese = despăgubire bănească pentru repararea unui prejudiciu.

#23507 Re: Re: ACESTA ESTE RASPUNSUL ADEVARAT Legea 85/2006 , CEL MAI CIVILIZAT RASPUNS:

Decizia din data de 15.05.2013

Dispozitiile art.86 alin.6 din Legea nr.85/2006 privind procedura insolventei coroborat cu art.65 si 66 din Codul Muncii - republicat si art. 36 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A.

Prevederile art.60 alin.2 din Codul Muncii- republicat si art.44 alin 2 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A.

DECIDE:Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale

MINISTRUL INCURCA BORCANELE INTENTIONAT????? SUNT ALTE SUME CARE EXISTA DAR NU NE INTERESEZA ACUM ACEI BANI DE LA MASA CREDALA. NOI CEREM  PLATILE COMPENSATORII DE LA DATA deciziei din15.05.2013 ( incetarea CCM 14.06.2013),  NU DE  LA DATA INTRARII IN ISOLVENTA S.C.OLTCHIM S.A. 30-31.01.2013 LA CARE AU INTRAT ( DESCHIS) MASA CREDALA CU ALTE SUME CONFORM INSOLVENTEI.

http://i.imgur.com/TpzlU7k.jpg...

http://www.rominsolv.ro/comunicat-concediere-colectiva-oltchim/

"Reducerea de personal vizează 929 de salariaţi (602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) şi are ca scop realizarea unei economii lunare de aproximativ 1.200.000 euro (14,4 milioane euro anual). Demn de remarcat este procentul mare (peste 60%) de salariaţi care au solicitat benevol să fie acceptaţi pe listele de disponibilizări.

p.s. Castigul Oltchim 14,4 milioane euro anual, noi avem de luat ~(cu aproximatie ) 10 milioane euro, banii conform CCM, noi suntem in 2014 si disponibilizarea facandu-se in 2013. Peste  5 milioane euro raman in OLTCHIM, STATUL ROMAN.

Decizia din data de 15.05.2013

Dispozitiile art.86 alin.6 din Legea nr.85/2006 privind procedura insolventei coroborat cu art.65 si 66 din Codul Muncii - republicat si art. 36 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A.

Prevederile art.60 alin.2 din Codul Muncii- republicat si art.44 alin 2 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A.

DECIDE:

Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:

Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.

Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

ATENTIE! PLATILE SALARIALE ALE TUTUROR, SALARIATI SI DISPONIBILIZATI (PLATI SALARIALE COMPENSATORII) = > CREDITORI PRIVILEGIATI.  ANGAJATORUL ACHITA URGENT!!!

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

CONFORM SI LEGII INSOLVENTEI CARE SPUNE ACHITA SI MINIMIZEAZA DATORIILE CATRE CREDITORI, ACHITA URGENT!!!!!!!!

Legea insolventei: instrument de responsabilizare a debitorului si ajutor in continuarea activitatii


#22892 Legea insolventei: instrument de responsabilizare a debitorului si ajutor in continuarea activitatii

CU ACEEASI STIMA:

TIC-TAC PENTRU OLTCHIM

AI ACI http://m.bursa.ro/s=companii_afaceri&articol=240278.html , CONFIRMAREA CELOR DECLARATE CU PRECIZIE AZI IN TEXT 23.06.2014

"De asemenea, în 2-3 săptămâni, este posibil să fie aprobat şi tabelul final al creanţelor, după care va fi supus avizării şi planul de reorganizare"."

SI ATUNCI 18.06.2014, DUPA IESIREA DIN SALA DE JUDECATA, NU INAINTE http://www.economica.net/piperea-din-august-va-exista-un-plan-de-reorganizare-la-oltchim_82305.html

A SPUS https://www.youtube.com/watch?v=R5G53xM9ty0 =>PIPEREA - 18 iunie 2014 SI SECUNDA.

Piperea:Referitor la banii pe care îi so:licită disponibilizaţii de la Oltchim, avocatul Piperea spune că 'în secunda în care vor fi 9 milioane de euro în conturile societăţii, eventual din vânzarea Oltchim SPV, vor fi plătite sumele disponibilizaţilor'.

Secunda Piperea, SA NE DEA DREPTURILE NOASTRE. OBLIGATIE.

http://i.imgur.com/URfMkHQ.jpg...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Judecatorul-sindic Ramnicu Valcea ORDIN: ACHITATI BANII SI VENITI CU PLANUL DE REORGANIZARE.

De data asta are clepsidra domnul Piperea, pana acum a stat. Timpul curge...

SECUNDA LUI PIPEREA:

http://4.bp.blogspot.com/-W2INCJXiPCo/UBEs-MxII6I/AAAAAAAAAF8/WcPhMRZaB0o/s400/c...


Musafir

#23999 Re: Fairsolve https://www.fairsolve.com/despre-noi

2014-07-17 06:41

https://www.fairsolve.com/despre-noi

FAIRSOLVE =  > FARSÓR ~oáre (~óri, ~oáre) m. și f. Persoană care se ține de farse; om care păcălește. /

 

FARSÓR,-OÁRE, farsori, -oare, s. m. și f. Persoană lipsită de seriozitate, care se ține de păcăleli. ♦ Persoană care caută să treacă drept alta decât este în realitate (prin minciuni, înșelătorie); impostor. — Din fr. farceur.

 

INSOLVÉNT, -Ă adj. (Jur.) Insolvabil. [Cf. germ. insolvent].


Musafir

#24000 Re: Salvati OLTCHIM si ARPECHIM! => LA DISTRACTIEEEE...!!!!!!!!!!!

2014-07-17 07:05

#23944: - Salvati OLTCHIM si ARPECHIM! => LA DISTRACTIEEEE...!!!!!!!!!!!

Salvati OLTCHIM si ARPECHIM! => LA DISTRACTIEEEE...!!!!!!!!!!!

2014-07-16 15:21

https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/14406_421158261283138_834924...

https://www.facebook.com/gheorghe.piperea?fref=photo

 

Gheorghe Piperea

 

 

 

 

 

 

 

Timbilding la Colibita. Piperea si asociații plus Rominsolv.

PS Transilvania e locul unde s-au inventat basmele. Prințul Charles știe.
PPS In zona exista m m localitati care fac referire la Birgau. Josenii Birgaului, Mijlocenii, Susenii, Prundul, Bistrița, Tiha etc., toate ale Birgaului. Nu stiu unde e Birgaul. Nu știu daca exista. Nu stiu ce e Birgaul. What is the Matrix/Birgau?

 

 

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/s526x296/10357191_...

http://i.imgur.com/ir32XDD.jpg...