Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Musafir |
#224512014-06-18 21:30Statul nu poate sa garanteze nimic ca nu are voie ! |
Musafir |
#22452 Re:2014-06-18 21:31Nu sa garanteze, sa ofere banii si ramne ca si majoritar sa-si primeasca inapoi suma cand se rezolva toate problemele. Oamenii sunt disperati si multi din ei nici nu mai stiu sa comunice. |
Musafir |
#224532014-06-18 21:32Daca era societate de stat 100% se putea (cala CFR),dar asa nu poate sterge decat datoriile pe care le are la stat! |
Musafir |
#22454 Re:2014-06-18 21:32#22427: - "....mai vorbim de alte 9 milioane de euro din patru surse de finanţare, unele vor fi supuse aprobării creditorilor. Nu vă pot spune nimic despre contractul cu ALRO Slatina sau RDS-RCS, sunt chestiuni confidenţiale”, a mai declarat Piperea." Citeste mai mult: adev.ro/n7db94 mai vorbim de alte 9 milioane de euro din patru surse de finanţare, unele vor fi supuse aprobării creditorilor. Nu vă pot spune nimic despre contractul cu ALRO Slatina sau RDS-RCS, sunt chestiuni confidenţiale”, a mai declarat Piperea. Citeste mai mult: adev.ro/n7db94 |
Musafir |
#224552014-06-18 21:33Se pot gasi solutii numai sa se vrea ! |
Musafir |
#22456 Re:2014-06-18 21:34Nu se refera la stergere ci la imprumut de urgenta, dupa ei pot sa-si recupereze investitia. Bine exista multe variante, una din ele a spus-o chiar Piperea, cand are in cont cei 9 mil euro, acestia pleaca catre disponibilizati. |
Musafir |
#22457 Re:2014-06-18 21:34Exact. |
Musafir |
#224582014-06-18 21:35Eu cred ca Piperea nu a fost lasat sa faca plan de reorganizare |
Musafir |
#22459 Re:2014-06-18 21:36Ciracii de aici l-au muscat rau, afla acum niste incurcaturi...ehe ... da de dracu daca nu le rezolva urgent. Primii ar fi achitarea banilor, restul... afla. |
Musafir |
#22460 Re:2014-06-18 21:48Planul de reorganizare a fost demarat de cand au inceput DISPONIBILIZARILE este prima etapa intr-un plan de reorganizare, ce spune el bate campii, SOCIETATEA ESTE IN REORGANIZARE, s-au sucit la angajati in sectii pe posturi de nici nu mai stiu aia unde lucreaza, dar a uitat sa continue planul, sa redreseze situatia la a aduce pe profit si scoate din insolventa societatea... CEEA CE NU S-A INTAMPLAT SI ACHITAREA DREPTURILOR BANESTI CATRE CEI INDREPTATI NU S-A EFECTUAT. |
Musafir |
#224612014-06-18 21:52Ala a fost plan de restructurare pentru minimizarea pierderilor, nu a fost plan de reorganizare ! A nu se confunda ! |
Musafir |
#22462 Re: Re: Re: atit are fota sa va mai spuna cernevuvuzeleleor,sa ma pupati inLULAAA2014-06-18 21:52daca mai continuati asa,atunci ghioca si tu cerneveeeeeeee,ati fost, sunteti si veti ramine niste lepre ordinare si mizerabile,de care oamenii sau convins,acadeaua mi se rupe de voi,va m ciuruit mereu si va voi ciurui mereu,pt ca asta meritati,multa ......UEEEEE |
Musafir |
#22463 Re:2014-06-18 21:53Da este corect, am spus "a fost demarat", dar nu la mai activat, s-a oprit ca tiganul la mal si se ineaca.... |
Musafir |
#224642014-06-18 22:06http://www.digisport.ro/Sport/FOTBAL/Competitii/Liga+2/Ziua+Z+pentru+giulesteni+Rapidul+afla+astazi+daca+i+se+aproba+pl |
Alege numele de user |
#22465 Subiect2014-06-18 22:08Planul de reorganizare se depune(cu termene clare inclusiv de plati si reesalonari de credite ) la judecatorie. Pana la depunere trebuie aprobat de creditori ! Nu te contrazice, este in legea 85 |
Musafir |
#22466 Planul de reorganizare în cadrul procedurii insolvenţei impune condiţii prea restrictive?2014-06-18 22:09http://legestart.ro/planul-de-reorganizare-in-cadrul-procedurii-insolventei-impune-conditii-prea-restrictive/ Legea privind procedura insolvenţei nr. 85/2006, cu completările şi modificările ulterioare, prevede – ca una din atribuţii – în sarcina administratorului judiciar, elaborarea planului de reorganizare a activităţii debitorului, în funcţie de cuprinsul raportului prin care se poate propune fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale. Planul de reorganizare trebuie să respecte o seamă de condiţii, prevăzute prin art. 94 din lege. Astfel, următoarele categorii de persoane pot propune un plan de reorganizare: - debitorul, cu aprobarea adunării generale a acţionarilor/asociaţilor, în termen de 30 de zile de la afişarea tabelului definitiv de creanţe, cu condiţia formulării intenţiei de reorganizare, dacă procedura a fost declanşată de acesta, şi în cazul în care procedura a fost deschisă ca urmare a cererii unuia sau a mai multor creditori; - administratorul judiciar, de la data desemnării sale şi până la împlinirea unui termen de 30 de zile de la data afişării tabelului definitiv de creanţe, cu condiţia să îşi fi manifestat această intenţie până la votarea raportului prin care se va indica dacă există o posibilitate reală de reorganizare efectivă a activităţii debitorului ori, după caz, motivele care nu permit reorganizarea şi, în acest caz, va propune intrarea în faliment; - unul sau mai mulţi creditori care şi-au anunţat această intenţie până la votarea raportului menţionat anterior, deţinând împreună cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe, în termen de 30 de zile de la data afişării tabelului definitiv de creanţe. Nu vor putea propune un plan de reorganizare debitorul care, într-un interval de 5 ani anteriori formulării cererilor introductive, a mai fost subiect al procedurii instituite în baza prezentei legi şi nici debitorul care a fost condamnat definitiv pentru falsificare sau pentru infracţiuni prevăzute în Legea nr. 21/1996 sau ai cărui administratori, directori şi/sau asociaţi au fost condamnaţi definitiv pentru: bancrută frauduloasă, gestiune frauduloasă, abuz de încredere, înşelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, infracţiuni de fals ori infracţiuni prevăzute în Legea nr. 21/1996, în ultimii 5 ani anteriori deschiderii procedurii. Pentru confirmarea unui plan de reorganizare de către judecătorul-sindic, trebuie îndeplinite cumulativ mai multe condiţii de ordin formal. Art.101 din lege prevede, în acest sens, următoarele: “(1) Judecătorul-sindic va stabili termenul pentru confirmarea planului în termen de 15 zile de la depunerea la tribunal de către administratorul judiciar a procesului-verbal al adunării creditorilor prin care acesta a fost aprobat. Judecătorul-sindic poate să ceară unui practician în insolvenţă să îşi exprime o opinie privind posibilitatea de realizare a planului, înainte de confirmarea lui. Planul va fi confirmat dacă vor fi îndeplinite cumulativ următoarele condiţii: A. cel puţin jumătate plus una dintre categoriile de creanţe menţionate în programul de plăţi, dintre cele menţionate la art. 100 alin. (3), acceptă sau sunt socotite că acceptă planul, cu condiţia ca minimum una dintre categoriile defavorizate să accepte planul; B. în cazul în care sunt doar două categorii, planul se consideră acceptat în cazul în care categoria cu valoarea totală cea mai mare a creanţelor a acceptat planul; C. fiecare categorie defavorizată de creanţe care a respins planul va fi supusă unui tratament corect şi echitabil prin plan; D. vor fi considerate creanţe nedefavorizate şi vor fi considerate că au acceptat planul creanţele ce se vor achita integral în termen de 30 de zile de la confirmarea planului ori în conformitate cu contractele de credit sau leasing din care rezultă; E. planul respectă prevederile art. 95. (2) Tratament corect şi echitabil există atunci când sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii: a) niciuna dintre categoriile care resping planul şi nicio creanţă care respinge planul nu primesc mai puţin decât ar fi primit în cazul falimentului; b) nicio categorie sau nicio creanţă aparţinând unei categorii nu primeşte mai mult decât valoarea totală a creanţei sale; c) în cazul în care o categorie defavorizată respinge planul, nicio categorie de creanţe cu rang inferior categoriei defavorizate neacceptate, astfel cum rezultă din ierarhia prevăzută la art. 100 alin. (3), nu primeşte mai mult decât ar primi în cazul falimentului. (3) Doar un singur plan de reorganizare va fi confirmat. (4) Confirmarea unui plan de reorganizare împiedică propunerea, admiterea, votarea sau confirmarea oricărui alt plan. (5) Modificarea planului de reorganizare se poate face oricând pe parcursul procedurii, cu respectarea condiţiilor de vot şi de confirmare prevăzute de prezenta lege. Dacă modificarea planului este propusă de debitor, ea va trebui să fie aprobată de adunarea generală a acţionarilor/asociaţilor.” Or, aceste condiţii, pe care le-am citat din art. 101 din lege, au fost criticate ca fiind neconstituţionale, într-o cauză având ca obiect soluţionarea recursului declarat împotriva unei sentinţe comerciale prin care s-a confirmat planul de reorganizare propus de administratorul judiciar al debitorului. Î n esenţă, autoarea criticii a susţinut că dispoziţiile din art.101 nu conferă judecătorului competenţa de a cenzura şi, eventual, de a înlătura sau înlocui unele măsuri ale planului de reorganizare, chiar şi atunci când încalcă prevederi legale. Această limitare severă şi nerezonabilă a competenţei sale în raport cu scopul legitim al bunei administrări a justiţiei sau cel al securităţii juridice este contrară prevederilor art. 21 din Constituţie şi art. 6 din Convenţia pentru apărarea drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale, prevederi care consacră dreptul persoanei la un proces echitabil, înţeles ca un drept concret şi efectiv de a contesta în justiţie orice act care aduce atingere drepturilor sale. În soluţionarea criticii cu care a fost sesizată, Curtea a arătat că, în scopul administrării eficiente a procedurii reglementate de Legea nr. 85/2006, planul de reorganizare este confirmat de judecătorul-sindic după depunerea la tribunal de către administratorul judiciar a procesului-verbal al adunării creditorilor prin care acesta a fost aprobat. Înainte de confirmarea lui, judecătorul-sindic poate să ceară unui practician în insolvenţă să îşi exprime o opinie privind posibilitatea de realizare a planului. În vederea confirmării planului de reorganizare, judecătorul-sindic analizează întrunirea cumulativă a celor cinci condiţii prevăzute la art. 101 alin. (1) lit. A-E din lege. De altfel, atribuţia judecătorului-sindic vizează admiterea şi confirmarea planului de reorganizare după votarea şi aprobarea lui de către adunarea creditorilor. Curtea a apreciat că, din redactarea întregii legi privind procedura insolvenţei, rezidă principiul stabilit de legiuitor, potrivit căruia atribuţiile judecătorului-sindic sunt cele de verificare a legalităţii actelor de procedură, iar atribuţiile creditorilor privesc managementul procedurii. Astfel apare necesar un control de legalitate a actelor de procedură, în condiţiile în care nu toţi reprezentanţii creditorilor dintr-o procedură au pregătire juridică. Nu se poate deduce că se încalcă dreptul creditorilor de a vota sau nu un plan de reorganizare atâta vreme cât la admiterea planului de către judecătorul-sindic sunt audiaţi şi reprezentanţii creditorilor, respectiv comitetul acestora, care, în orice procedură, este constituit din creditorii ce deţin cele mai mari creanţe şi care au astfel un vot hotărâtor în cadrul adunării generale a creditorilor, aşa cum este cazul şi în prezenta speţă. De altfel, adaugă judecătorii Curţii Constituţionale, în temeiul dispoziţiilor art. 98 alin. (2) şi (3) din lege, care constituie norme de procedură a căror stabilire intră în atribuţiile exclusive ale legiuitorului, voinţa acestuia a fost aceea de a asigura creditorilor votanţi un minim de cadru legal şi de conţinut pentru prezentarea unui plan serios şi realizabil. P lanul de reorganizare trebuie să cuprindă informaţii suficiente care să ofere posibilitate creditorilor de a-şi forma o opinie cu privire la modalitatea de realizare a acestuia. Prezentarea generală a unor intenţii nu poate fi calificată ca informaţie certă, planul trebuind să prevadă în mod concret resursele de finanţare şi fluxurile sale financiare, profitul şi lichidităţile estimate din care urmează a se achita atât datoriile curente, cât şi cele anterioare deschiderii procedurii. Pentru aceste motive, excepţia de neconstituţionalitate a fost respinsă ca neîntemeiată, prin Decizia nr. 148/2012, publicată în Monitorul oficial nr. 286 din 2 mai a.c. |
Musafir |
#22467 Re: Subiect2014-06-18 22:10#22465: Alege numele de user - Subiect Asta i-sa cerut azi lui Piperea
"În soluţionarea criticii cu care a fost sesizată, Curtea a arătat că, în scopul administrării eficiente a procedurii reglementate de Legea nr. 85/2006, planul de reorganizare este confirmat de judecătorul-sindic după depunerea la tribunal de către administratorul judiciar a procesului-verbal al adunării creditorilor prin care acesta a fost aprobat. Înainte de confirmarea lui, judecătorul-sindic poate să ceară unui practician în insolvenţă să îşi exprime o opinie privind posibilitatea de realizare a planului. În vederea confirmării planului de reorganizare, judecătorul-sindic analizează întrunirea cumulativă a celor cinci condiţii prevăzute la art. 101 alin. (1) lit. A-E din lege." |
Musafir |
#22468 Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta2014-06-18 22:18http://rlb.ro/planul-de-reorganizare-in-procedura-insolventei-consultanta/ Planul de reorganizare 1. Masurile de restructurare si continuare a activitatii debitorului Conform dispozitiilor art. 94 din Legea 85/2006 planul de reorganizare este propus de urmatoarele persoane: a) debitorul, cu aprobarea adunarii generale a actionarilor/asociatilor, in termen de 30 de zile de la afisarea tabelului definitiv de creante, cu conditia formularii, potrivit art. 28, a intentiei de reorganizare, daca procedura a fost declansata de acesta, si potrivit art. 33 alin. (6), in cazul in care procedura a fost deschisa ca urmare a cererii unuia sau a mai multor creditori; b) administratorul judiciar, de la data desemnarii sale si pana la implinirea unui termen de 30 de zile de la data afisarii tabelului definitiv de creante, cu conditia sa isi fi manifestat aceasta intentie pana la votarea raportului prevazut la art. 59 alin. (2); c) unul sau mai multi creditori care si-au anuntat aceasta intentie pana la votarea raportului prevazut la art. 59 alin. (2), detinand impreuna cel putin 20% din valoarea totala a creantelor cuprinse in tabelul definitiv de creante, in termen de 30 de zile de la data afisarii tabelului definitiv de creante. Perioada de executare a unui plan de Reorganizare este maxim 3 ani de la confirmarea acestuia, potrivit cu prevederile art. 95 alin. 3 din Legea 85/2006, cu posibilitatea de prelungire a perioadei de aplicare în condiţiile legii. Masuri interne pentru realizarea unui Plan de reorganizare Modalitatea de extragere a unei valori cât mai mari din companie, este de a menţine activitatea companiei în stare de funcţionare, cu o bază de clienţi stabilă, contracte în derulare cu reţele mari de distribuţie, o structură de personal eficientă şi un grad înalt de cunoaştere a particularităţii afacerii. Drept urmare, în temeiul art. 95 alin. 6 lit. E din Legea 85/2006, Planul de Reorganizare prevede ca măsură de reorganizare: lichidarea unor bunuri şi pe această cale satisfacerea creanţei garantate, şi finanţarea de către acţionari a valorilor necesare pentru achitarea într-o măsură cât mai mare a creanţelor celorlalte categorii de creditori şi a cheltuielilor de procedură. De asemenea, în temeiul art. 116-118 lit. C, E şi F din Legea nr. 85/2006, cu aprobarea creditorilor, în perioada de derulare a planului, Debitoarea va putea înstrăina sau transfera, bunuri din averea Debitoarei către persoane care există sau vor fi constituite după data confirmării Planului de Reorganizare, cu acordul creditoarei majoritare. Masuri manageriale şi de resurse umane Conducerea executivă va fi asigurata de Administratorul special, care va raporta direct către administratorul judiciar şi va avea ca principale responsabilităţi îndeplinirea planului de reorganizare. Măsuri financiar contabile În vederea asigurării desfăşurării în condiţii normale a activităţii debitoarei se impun măsuri organizatorice de natură financiar contabilă: Stabilirea clară a funcţiunilor personalului din departamentul Financiar – Contabil, astfel încât să se asigure delimitarea atribuţiilor; Îmbunătăţirea circuitului documentelor primare în vederea asigurării înregistrării documentelor primare în contabilitatea Societăţii; Asigurarea unui control şi a monitorizării operaţiunilor financiar-contabile asigurând astfel evitarea unor erori de natura contabilă; Urmărirea permanentă a indicatorilor financiari şi operaţionali ai activităţii Societăţii, în vederea luării celor mai bune decizii manageriale; Urmărirea permanentă a recuperării creanţelor Societăţii şi constituirea de provizioane pentru creanţele litigioase, precum cele care au un grad incert de încasare. De asemenea Debitoarea va raporta contabil şi extra-contabil activitatea sa operaţională. 2. Perspectivele de redresare in raport cu specificul activitatii debitoarei, cu mijloacele financiare si cu cererea pietei Planul de reorganizare va indica perspectivele de redresare in raport cu posibilitatile si specificul activitatii debitorului, cu mijloacele financiare disponibile si cu cererea pietei fata de oferta debitorului, si va cuprinde masuri concordante cu ordinea publica, inclusiv in ceea ce priveste modalitatea de selectie, desemnare si inlocuire a administratorilor si a directorilor. 3. Programul de plata a creantelor Planul de reorganizare va cuprinde in mod obligatoriu programul de plata a creantelor. Potrivit art. 3 pct. 22 din Legea 85/2006 prin Program de plata a creantelor se intelege tabelul de creante mentionat in planul de reorganizare care cuprinde cuantumul sumelor pe care debitorul se obliga sa le plateasca creditorilor, prin raportare la tabelul definitiv de creante si la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare, si care cuprinde: i) cuantumul sumelor datorate creditorilor conform tabelului definitiv de creante pe care debitorul se obliga sa le plateasca acestora si ii) termenele la care debitorul urmeaza sa plateasca aceste sume; Planul de reorganizare va mentiona: a) categoriile de creante care nu sunt defavorizate, in sensul legii, altfel spus mentionarea acelor creante care sunt acoperite in totalitate, asa cum au fost inscrise in tabelul definitiv. b) tratamentul categoriilor de creante defavorizate. Categoria de creante defavorizate este prezumata a fi categoria de creante pentru care planul de reorganizare prevede cel putin una dintre modificarile urmatoare pentru oricare dintre creantele categoriei respective: i) o reducere a cuantumului creantei; ii) o reducere a garantiilor sau a altor accesorii, cum ar fi reesalonarea platilor in defavoarea creditorului; iii) valoarea actualizata cu dobanda de referinta a Bancii Nationale a Romaniei, daca nu este stabilit altfel prin contractul privind creanta respectiva sau prin legi speciale, este mai mica decat valoarea la care a fost inscrisa in tabelul definitiv de creante. 3. Resursele financiare pentru realizarea planului de reorganizare si provenienta acestora Sursele de finanţare ale Planului de Reorganizare pot fi reprezentate de veniturile obţinute din lichidarea unor bunuri, de finantarea sau refinantrarea din partrea institutilor bancare şi/sau de aportul adus în cadrul societăţii de către asociaţii firmei. |
Musafir |
#22469 Planul de reorganizare2014-06-18 22:19http://www.rominsolv.ro/servicii/planul-de-reorganizare/ Indiferent de persoana care îl propune, planul trebuie să conţină unele menţiuni obligatorii. Însă, principala componentă a planului o reprezintă planul de afaceri, adică indicarea surselor de finanţare ale reorganizării şi fluxurile sale financiare (cash flow). Un plan de reorganizare judiciară este serios şi poate fi luat în calcul la vot de către creditori doar în cazul în care el prezintă credibilitate, adică denotă şanse reale de realizare. Trecutul recent al întreprinderii trebuie să poată duce la opinia că întreprinderea e redresabilă. Spre exemplu, nu este serioasă o ipoteză de realizare în viitor a unui profit, dacă în ultimul an pierderile au fost mari şi s-au acumulat rapid. În analiza potenţialului de reuşită a planului, creditorii votanţi analizează şi modul în care se comportă debitorul în perioada de observaţie, interval în care gestiunea întreprinderii trebuie să fie ireproşabilă. Estimarea şanselor de reuşită a planului are în vedere, în principal, profitul şi excedentul de trezorerie previzionate, precum şi un minim de lichidităţi estimate, care să permită concluzia că planul va putea duce atât la plata datoriilor curente, rezultate din continuarea procedurii, cât şi la achitarea, conform programului de plăţi, a datoriilor anterioare deschiderii procedurii. Pentru elaborarea planului de reorganizare sunt utile studii de piaţă pentru sectorul în care activează sau îşi propune să activeze debitorul, care să reliefeze tendinţele pieţei şi ale preţurilor, analiza evoluţiei preconizate a costurilor salariale şi ale principalelor materii prime şi utilităţi, rapoarte tehnice privind diagnosticul echipamentelor societăţii, gradul de uzură, randamentele estimate, sumele necesare pentru reparaţii şi pentru dotare cu noi echipamente şi licenţe, o structură a costurilor fiecărui produs prognozat a se fabrica, estimări privitoare la evoluţia preţului imobilelor pentru a fundamenta anumite vânzări, estimări ale evoluţiei cursului valutar, ale evoluţiei fiscalităţii, estimări privind investiţiile de mediu necesare respectării reglementărilor comunitare, restricţiile legale ce pot afecta produsele societăţii, mărcile, brevetele etc. Previziunile fluxurilor de numerar (cash flow) sunt credibile dacă sunt susţinute prin angajamente bancare de creditare a societăţii, condiţionate de aprobarea planului de reorganizare, creşteri de capital sau împrumuturi ce urmează a fi acordate de către acţionari/asociaţi ori de către terţi investitori, oferte ferme de cumpărare a unor active din partea unor cumpărători identificaţi, oferte de creditare a societăţii de către salariaţi sau participarea acestora la capital etc. Opinia fundamentată a administratorului judiciar, dacă este favorabilă, cântăreşte greu în balanţa opiniilor creditorilor, putând influenţa pozitiv votul în adunarea creditorilor. De asemenea, judecătorul-sindic are posibilitatea ca, la momentul soluţionării cererii de admitere în principiu a planului, să desemneze un practician în insolvenţă care să îşi exprime opinia privind posibilitatea de realizare a planului [art. 98 alin. (3), teza a doua]. |
Alege numele de user |
#22470 Subiect2014-06-18 22:21Ok, Oltchim a fost in perioada de observatie! |
Musafir |
#22471 Regulile unui bun plan de reorganizare2014-06-18 22:22http://www.capital.ro/181847.html |
Musafir |
#22472 Re: Subiect2014-06-18 22:23#22470: Alege numele de user - Subiect Daaa bunaaa asta!!!!!!!!!!! Hahaaa tare... Presupun se urmarea nivelul cresterii presiunii pe clor hahahahaaaa, sau le ofeream monitorizare la fosgen hahahahaaa |
Alege numele de user |
#22473 Subiect2014-06-18 22:30Se urmarea recuperare de debite, minimizare de pierderi, concedieri, credite performante, pornirea instalatiilor productive, micsorarea cheltuielilor, plan de minimizare utilitati, inghetarea ratelor la credite, neconditionarea de energie cu plata in avans, recapitalizai, economii pe toate planurile LUCRU CARE INTRADEVAR NU S_A VRUT !!!!! |
Musafir |
#22474 Re: TIMPUL2014-06-18 22:49De data asta are clepsidra domnul Piperea, pana acum a stat. De azi timpul curge... http://4.bp.blogspot.com/-W2INCJXiPCo/UBEs-MxII6I/AAAAAAAAAF8/WcPhMRZaB0o/s400/c... |
Musafir |
#22475 Re: Re: ANGAJATII OLTCHIM - DPB LA CONFERINTA LUI TARICEANU2014-06-19 04:46#22442: - Re: ANGAJATII OLTCHIM - DPB LA CONFERINTA LUI TARICEANU JOI 12. 06.2014 TARICEANU A LANSAT MANIFESTUL PENTRU PASTRAREA LIBERALISMULUI LA BUCURESTI. taci ma ca au fost sa-i pupe mana lui gearica
|
|
DEMISIA IOHANNIS ȘI JUDECATORI CCR
Suspendarea celor 9 judecatori ai CCR
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Interzicerea comercializarii si folosirii petardelor pe intreg teritoriul Romaniei!!!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Interzicerea comercializarii si folosirii petardelor pe intreg teritoriul Romaniei!!!
62008 Creat: 2020-01-02
DEMISIA IOHANNIS ȘI JUDECATORI CCR
32899 Creat: 2024-12-07
Închiderea postului Antena 3
11194 Creat: 2024-11-28
Cerem oficial retragerea definitiva a licenței de funcționare a postului de televiziune Antena 3 CNN
26845 Creat: 2024-11-27
Petiție către Consiliul Local al Sectorului 4
611 Creat: 2024-12-18
Suspendarea celor 9 judecatori ai CCR
12088 Creat: 2024-12-06
Alegeri libere
21578 Creat: 2024-12-06
Suspendarea din funcție a domnului Președinte a României Klaus Iohannis
5649 Creat: 2024-12-06
Petitie către Curtea Constituțională a României Subiect: Menținerea în cursa prezidențială a domnului Călin Georgescu
21663 Creat: 2024-11-28
CEREM DESFIINȚAREA CCR
20638 Creat: 2020-03-02
Il sustin pe Calin Georgescu la presedintie 2024
2299 Creat: 2024-12-03
CEREM DREPTUL LA VIATA PENTRU CAINII DIN ADAPOSTUL PUBLIC TARGU JIU
24373 Creat: 2024-08-16
Construirea unui Snowpark în Postăvaru
46 Creat: 2024-12-23
În data de 21 decembrie 2024 încetează de drept mandatul de Președinte al domnului Klaus Werner Iohannis conform prevederilor art. 83 alin. 1 din Constituția României.
44 Creat: 2024-12-20
Susțin desființarea Institutului „Elie Wiesel”
1951 Creat: 2024-01-25
Contestație deciziei CCR la data 06.12.2024
3499 Creat: 2024-12-06
Prescriptia executarii silite trebuie invocata din oficiu, de instanta de judecata
321 Creat: 2024-09-27
Mariti amenda pentru taierea copacilor din Bucuresti
630 Creat: 2024-11-27
Cerem DEMISIA lui Klaus Iohannis pentru trădare!
923 Creat: 2024-12-06
Plângere contra CCR
15684 Creat: 2024-12-06