Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Musafir |
#10676 Gheorghe Piperea2013-10-27 21:51http://www.piperealaw.ro/index.php?pageid=14&clang=ro Activitate profesionala Gheorghe Piperea este fondatorul societatii "Piperea & Asociatii" si una dintre personalitatile de renume ale domeniului legal romanesc. Cu o experienta profesionala de peste 13 ani, contribuie permanent la dezvoltarea firmei prin atentia acordata fiecarui caz. In perioada 1994-1996, Gheorghe Piperea a fost judecator la Judecatoria Sectorului 1 din Bucuresti, iar din 1996 este membru al Baroului Bucuresti, fiind numit, in anul 2007, membru al Consiliului Baroului Bucuresti. Implicarea sa in domeniul legal romanesc este complexa: pe de o parte prin activitatea practica in calitate de avocat si prin participarea la elaborarea unor proiecte de lege, pe de alta parte prin publicarea de articole si carti si prin activitatea sa didactica. Domeniile sale de specialitate sunt insolventa, societatile comerciale, piata de capital, legislatia in domeniul sanatatii, dreptul transporturilor si dreptul bancar. In domeniul insolventei comerciale, Gheorghe Piperea este autorul a peste 40 de amendamente la proiectul Legii insolventei. De asemenea, este autorul proiectului de lege privind organizarea profesiei de practician in insolventa, precum si al Legii concordatului preventiv. In perioada 2005-2006, a contribuit la dezvoltarea legislatiei medierii, fiind autorul sectiunii referitoare la mediere din Statutul profesiei de avocat. Gheorghe Piperea este co-autor al statutului profesiei de avocat din 2004. Avocatul Gheorghe Piperea a fost desemnat de catre Ministerul Justitiei ca expert roman pentru analiza proiectului de lege pentru modificarea legii societatilor comerciale (Legea nr.31/1990). Gheorghe Piperea a coordonat echipa de consultanta juridica responsabila de elaborarea avizelor si a opiniilor juridice pentru Ministerul Sanatatii Publice, in cadrul proiectului Technical Assistance for The Revision of The Legislation on Health prin care s-au implementat modificarile aduse legislatiei in domeniul sanatatii – una dintre cele mai importante carti de vizita ale societatii noastre. Avocatul Gheorghe Piperea este autor al studiului "Societati comerciale, piata de capital. Aquis comunitar", fiind unul dintre specialistii romani in legislatia pietei de capital si coautor al amplului comentariu al Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, publicat in trei editii (2001, 2002, 2006) la Editura CH Beck. Tot in domeniul societatilor comerciale, Gheorghe Piperea a publicat "Societatile comerciale: reglementare, doctrina. Jurisprudenta" si "Obligatiile si raspunderea administratorilor societatilor comerciale", ambele la editura Beck. Printre articolele de referinta publicate de Gheorghe Piperea se numara "Regimul juridic al transparentei fiscale", "Fondul Proprietatea va scurtcircuita mediul de afaceri" si "Rezistenta la schimbare vine de la companiile de stat". Experienta profesionala a fondatorului societatii "Piperea & Asociatii" are la baza o solida pregatire teoretica. Gheorghe Piperea este doctor in drept al Universitatii din Bucuresti si al Universitatii Sorbonne I – Pantheon din Paris. Teza sa de doctorat, admisa cu calificativ maxim de cele doua universitati, este "Acquis-ul comunitar european in domeniul societatilor comerciale si al pietei de capital". Avocatul Gheorghe Piperea este profesor la Universitatea din Bucuresti, fiind titular al cursurilor de Drept comercial roman si de Dreptul transporturilor, precum si al cursului de Dreptul falimentului din cadrul programului de studii masterale Dreptul afacerilor. Prin activitatea sa didactica, Gheorghe Piperea se implica activ in formarea de profesionisti in domeniul legal. Membership Gheorghe Piperea a fondat Asociatia "Centrul de mediere si Arbitraj Bucuresti", afiliata Baroului Bucuresti. De asemenea, din anul 2001 este administrator al Societatii Profesionale de Practicieni in Insolventa RomInsolv Consulting, iar din anul 2004 este vice-presedinte al Uniunii Nationale a Practicienilor in Insolventa din Romania. In plus, Gheorghe Piperea este membru in Comitetul de Conducere al INSOL EUROPE. |
Musafir |
#10677 BDO Romania2013-10-27 22:03http://www.bdo.ro/ro/aboutus/Pages/about-us.aspx
ViziuneO retea distincta de cabinete, recunoscute pentru excelenta in Client Service furnizata de echipe multidisciplinare de profesionisti conduse de parteneri locali cu experienta. MisiuneOferirea, la cele mai inalte standarde, a serviciilor de audit si consultanta, servicii pe baza carora oamenii isi fundamenteaza deciziile in procesele generatoare de valoare pentru afacerea proprie. Valori interne
RSC este o parte integranta a activitatii noastre. Credem cu tarie ca avem o responsabilitate fata de comunitatile noastre si ne dorim sa fim o organizatie cu o conduita etica, ale carei actiuni au un impact pozitiv asupra societatii si a mediului inconjurator. Forta numelui BDO in cadrul comunitatilor are ca sursa cunoasterea amanuntita a pietelor locale, iar la baza culturii noastre globale stau respectul si constientizarea nevoilor si diferentelor culturale. De aceea, ne implicam in mod activ in initiativele pe care le sprijinim la nivel local si avem incredere in capacitatea noastra de a face diferenta. Proiectele noastre RSC includ: United Way Romania Foundation:Suntem un partener dedicat al organizatiei non-profit "Fundatia United Way Romania", contribuind anual prin organizarea de evenimente ce au ca scop strangerea de fonduri, precum si prin intermediul serviciilor pe care le prestam pro-bono. Proiectele sustinute de aceasta fundatie ajuta mii de oameni sa duca o viata mai buna, fiind indreptate catre cele mai vulnerabile si dezavantajate grupuri din comunitate si acoperind trei mari sfere: educatie, sanatate si integrare economica si sociala. http://www.bdo.ro/Style%20Library/Images/about-us/corporate-social-responsibilit... "Asociatia Nationala a Persoanelor cu Handicap Fizic din Romania (ANPHF)"Ne-am adus contributia la un proiect ce are ca scop socializarea copiilor si tinerilor cu handicap fizic. Cu ajutorul donatiilor, ANPHF-R organizeaza tabere pentru membrii sai si pentru ingrijitorii acestora. Little PeopleLittle People este o asociatie care asigura ingrijire pentru copiii si tinerii afectati de cancer si, de-a lungul anilor, am realizat donatii in sprijinul activitatii lor. Unii dintre colegii nostri au reprezentat BDO Romania la un maraton ce a avut ca scop strangerea de fonduri. http://www.bdo.ro/Style%20Library/Images/about-us/corporate-social-responsibilit... RecyclingIn fiecare dintre sediile noastre exista recipiente dedicate reciclarii bateriilor uzate, hartiei si plasticului. De asemenea, firma noastra este certificata ISO 14001:2004 pentru Sistemul de Management de Mediu implementat, acest standard atestand faptul ca organizatia noastra minimizeaza activ impactul asupra mediului prin procesele, produsele si serviciile proprii. http://www.bdo.ro/Style%20Library/Images/about-us/corporate-social-responsibilit... Environmental conservationAngajatii nostri au fost mandri sa faca parte din evenimentul de conservare a mediului organizat de BDO Romania, eveniment ce a avut ca scop ecologizarea traseelor montane si reconditionarea marcajelor turistice din zona Piatra Mare. "We plant good deeds in Romania"Oferim servicii pro-bono initiativei "Plantam fapte bune in Romania", o miscare nationala de impadurire pe baza de voluntariat, ce isi propune este sa implice societatea civila, publicul larg, autoritatile, companiile si mass media in protejarea si cresterea de paduri. Introducere (1) Auditorii statutari si firmele de audit care efectueaza auditul statutar al entitatilor de interes public publica pe website-ul propriu, in conformitate cu OUG 90/2008, Capitolul 10, Art 46, in termen de 3 luni de la sfarsitul fiecarui exercitiu financiar, un raport anual privind transparenta, care include cel putin urmatoarele: a) O descriere a formei legale si a actionariatului firmei de audit; b) O descriere a retelei si a acordurilor legale si structurale din retea, in cazul in care firma de audit apartine unei retele; c) O descriere a structurii conducerii firmei de audit; d) O descriere a sistemelor interne de control al calitatii existente in firma de audit si o declaratie a organului administrativ sau de conducere cu privire la eficacitatea functionarii acestora; e) O indicare a datei la care a avut loc ultima verificare independenta pentru asigurarea calitatii prevazuta la art. 31; f) O lista cu entitatile de interes public pentru care au fost efectuate audituri statutare de catre firma de audit in exercitiul financiar precedent; g) O declaratie in legatura cu politicile firmei de audit privind independenta, care confirma, de asemenea, ca a avut loc o verificare interna a modului in care a fost respectata independenta; h) O declaratie privind politica pe care o urmeaza firma de audit cu privire la formarea profesionala continua a auditorilor statutari prevazuta la art. 11; i) Informatii financiare care arata importanta firmei de audit, cum ar fi cifra totala de afaceri divizata pe onorarii din auditul statutar al situatiilor financiare anuale si al situatiilor financiare anuale consolidate, precum si onorarii percepute pentru alte servicii profesionale necesare imbunatatirii calitatii informatiilor, servicii de consultanta fiscala si alte servicii care nu sunt de audit; j) Informatii privind baza pentru remunerarea partenerilor. (2) Raportul privind transparenta este semnat de auditorul statutar sau de reprezentantul legal al firmei de audit, dupa caz. Semnarea se poate realiza si prin intermediul semnaturii electronice, potrivit prevederilor legale in vigoare. Toate informatiile prezentate in aceasta declaratie sunt valabile la 31 Decembrie 2012. a) Descriere a formei legale si a actionariatului firmei de audit; BDO Audit SRL, BDO Auditors & Accountants SRL si BDO Auditors & Business Advisors SRL sunt societati comerciale cu capital privat romanesc, fiind organizate ca societati cu raspundere limitata. Asociatii sunt persoane fizice care indeplinesc prevederile legate de competenta si calificari profesionale cerute de Camera Auditorilor Financiari din Romania. (CAFR) In afara BDO Audit, BDO Auditors & Accountants si BDO Auditors & Business Advisors, mai operam in Romania prin intermediul a inca cinci companii: BDO Business Advisory, BDO Business Restructuring, BDO Outsourcing Services, BDO Support Services si BDO Tax. La 31 decembrie 2012 erau 7 asociati in BDO Audit, 2 in BDO Auditors & Accountants si 2 in BDO Auditors & Business Advisors: BDO Audit
BDO Auditors & Accountants
BDO Auditors & Business Advisors
Ne desfasuram activitatea prin intermediul celor patru birouri: trei in Romania (in Bucuresti, Cluj si Timisoara) si unul in Moldova, Chisinau. b) Descriere a retelei si a acordurilor legale si structurale din retea, in cazul in care firma de audit apartine unei retele; BDO Audit SRL, BDO Auditors & Accountants SRL si BDO Auditors & Business Advisors SRL sunt Firme Membre din Romania ale retelei internationale BDO. BDO este a cincea retea globala de cabinete profesionale de contabilitate, audit si consultanta, cu venituri de peste 6 mld $. Reteaua globala isi desfasoara activititatea prin intermediul a 1,204 de birouri din 138 tari, adunand la un loc peste 54,000 profesionisti. Fiecare Firma Membra BDO este membra a BDO International Limited, o companie o companie din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord limitata prin garantie ("limited by guarantee"), fie ca membru cu drept de vot (cate unul pe tara) sau membru fara drept de vot. Reteaua BDO este guvernata de Consiliu, Policy Board si de organul executiv (sau Global Leadership Team) al BDO International Limited. Consiliul este alcatuit din cate un reprezentant al membrilor cu drept de vot si include membrii BDO International Limited in adunarea generala. Consiliul aproba bugete, numeste Policy Board-ul si aproba orice modificare din cadrul Articolelor si Reglementarilor referitoare la BDO International Limited. Policy Board, Consiliul de Administratie al BDO International Limited, este alcatuit in prezent din cate un reprezentant al celor mai mari cinci firme din cadrul retelei, a caror numire pe cate trei ani de zile este aprobata de Consiliu. Policy Board-ul stabileste politicile si prioritatile pentru intreaga retea si supravegheaza activitatea desfasurata de Global Leadership Team. Policy Board-ul se reuneste de cel putin patru ori pe an, chiar mai des daca este nevoie. Global Leadership Team are in sarcina coordonarea activitatilor zilnice ale retelei. Este condusa de catre CEO si include Directorii internationali pe audit, contabilitate, consultanta fiscala, resurse umane, client service, dezvoltarea retelei si Secretarul International. Furnizarea serviciilor in cadrul retelei BDO este coordonata de Brussels Worldwide Services BVBA, o companie cu raspundere limitata infiintata in Belgia, cu sediul administrativ in Brussels. BDO International Limited si Brussels Worldwide Services BVBA nu furnizeaza servicii profesionale clientilor. Acesta este apanajul Firmelor Membre BDO. Fiecare dintre Firmele Membre BDO, BDO International Limited si Brussels Worldwide Services BVBA reprezinta o entitate juridica separata si nu are nici o raspundere pentru actele sau omisiunile unei alte astfel de entitati. Nimic din aranjamentele sau regulile BDO nu constituie sau implica o relatie de agent sau un parteneriat intre BDO International Limited, Brussels Worldwide Services BVBA si/sau firmele membre ale retelei BDO. c) Descriere a structurii conducerii firmei de audit; Segmentul de business de Audit financiar este parte integranta din firma si este supus aceleiasi structuri de guvernare ca si celelalte segmente de afaceri, dupa cum urmeaza: Management Echipa de Management este alcatuita din Managing Partner si Partenerii Seniori care conduc segmentul de business de Audit financiar. Se intruneste o data pe luna si chiar mai frecvent, daca este necesar. Echipa de Management stabileste strategia de afaceri si asigura implementarea acesteia. Managing Partner-ul si fiecare membru din echipa au, de asemenea, zone specifice de responsabilitate in managementul operational. Managementul raporteaza de doua ori pe ani partenerilor, prezentand sub forma unui rezumat dezvoltarea afacerii si stabilind obiectivele cheie pentru urmatoarele sase luni. Managementul riscului Partenerul responsabil de Managementul riscului trebuie sa se asigure ca obiectivele, calitatea si independenta serviciului oferit clientilor sunt mentinute prin aplicarea unor proceduri bine administrate de acceptare a clientului si de angajament. De asemenea, trebuie sa se asigure ca metodologia este actualizata in mod regulat si publicata, si ca sunt implementate procese riguroase ce au ca scop identificarea si rezolvarea conflictelor de interes. Toti partenerii si personalul trebuie sa trimita anual confirmari ale conformitatii cu prevederile legislatiei in vigoare, inclusiv declaratii de independenta. d) Descriere a sistemelor interne de control al calitatii existente in firma de audit si o declaratie a organului administrativ sau de conducere cu privire la eficacitatea functionarii acestora; Am implementat un sistem al calitatii interne ce ofera asigurare rezonabila asupra faptului ca personalul profesional de la toate nivelele operationale mentine independenta atat in fapt, cat si in aparenta, in conformitate cu standardele profesionale si isi indeplineste responsabilitatile profesionale cu integritate si obiectivitate. Sistemul calitatii interne al Companiei poate fi divizat in urmatoarele elemente:
1) Responsabilitati de leadership pentru calitatea in cadrul firmei Scopul nostru principal este de a oferi cea mai inalta calitate a serviciilor in conformitate cu standardele profesiei de contabilitate si audit. Pentru a-l atinge, am dezvoltat politici si proceduri care asigura faptul ca toata munca prestata este de o calitate inalta. Controlul calitatii in cadrul unei firme este dependent de structura organizational care defineste clar responsabilitatile diferitelor nivele de management. Alaturi de managementul firmei, Partenerul responsabil de Calitate si Managementul Riscului inoculeaza valori profesionale si etice in firma prin:
Fiecare Partener de Audit este in principal responsabil pentru coordonarea performantei echipelor de audit si atingerea standardelor care corespund obiectivelor profesionale ale firmei. Managerii de Audit Seniori si Managerii de Audit sunt responsabili pentru delegarea, supervizarea si revizuirea muncii de audit realizata de personalul profesionist. 2) Manualele tehnice ale firmei Manualul de Politici de Independenta si Proceduri al BDO poate fi accesat online de catre fiecare profesionist, pe reteaua interna a firmei. Manualele firmei si alte materiale cu rol indrumator sunt disponibile personalului in functie de ariile de specialitate si responsabilitate, fiind de asemenea prezente pe reteaua interna. Acest manuale confera uniformitate aspectelor procedurale si tehnice din cadrul firmei. 3) Acceptarea si continuarea relatiilor cu clientii si a angajamentelor specifice Inainte de acceptarea unui nou client de audit, firma noastra se asigura ca nu exista probleme de natura etica sau referitoare la independenta ce ar putea intra in conflict cu prevederile codului etic. Mai mult decat atat, ne asiguram ca am fost numiti ca urmare a unei proceduri conforme si legale. Procedurile de acceptare pe care firma noastra le urmeaza in procesul de numire pe pozitia de auditori pentru un client nou sau de continuare a angajamentelor existente sunt rezumate in pasii urmatori:
4) Resurse Umane Recrutare Politicile si procedurile de recrutare sunt stabilite pentru a oferi asigurare rezonabila asupra faptului ca angajatii respectivi poseda cunostintele si abilitatile adecvate ce le permit sa isi desfasoare activitatea in mod competent. Angajam in principal Auditori Juniori, experienta anterioara nefiind obligatorie, prin intermediul departamentului nostru de Resurse Umane. Selectam oamenii pe baza unei evaluari psihologice, a unui test IQ, dublate de un test de natura profesionala si a unuia de limba straina. Viitorul angajat trebuie sa fie inteligent, motivat, flexibil, onest, sa invete repede si sa fie orientat catre munca in echipa. Politicile si procedurile de personal ale firmei care sunt relevante pentru aplicanti si pentru noii angajati sunt comunicate acestora la momentul venirii in firma. Cel putin anual, Directorul de Resurse Umane, impreuna cu Managing Partner-ul, revizuiesc politicile si procedurile de angajare pentru a vedea daca acestea sunt potrivite si opereaza in mod eficace. Evaluarea performantei Evaluarea performantei este evaluarea periodica a caracteristicilor specifice care ar trebui demonstrate de fiecare individ in ducerea la bun sfarsit a sarcinilor si responsabilitatilor care i-au fost incredintate. Cel mai important factor luat in calcul in momentul evaluarii personalului este calitatea muncii realizate. Capabilitati si competenta Suntem dedicati dezvoltarii si mentinerii celor mai inalte standarde posibile ale competentei tehnice prin intermediul programului nostru de dezvoltare profesionala. Dezvoltarea Profesionala Continua ("DPC") reprezinta piatra de temelie a acelui efort. Acest angajament este realizat prin participarea la cursuri ce au ca subiect politicile si procedurile adecvate, precum si cunostintele tehnice de specialitate. Dezvoltarea carierei si promovarea Politicile si procedurile pentru avansarea personalului sunt stabilite pentru a oferit asigurare rezonabila asupra faptului ca oamenii selectati vor avea calificarile necesare de a indeplini responsabilitatile ce li s-au alocat. In aceasta privinta, printre altele, revizuim cu atentie performanta prin intermediul rezultatelor si raportarilor verbale realizate de superiorii lor. Profesionistii sunt promovati la nivelul urmator numai in momentul in care sunt pregatiti pentru responsabilitatile crescute pe care le aduce cu sine o promovare. Din momentul in care un auditor a acumulat suficienta experienta in pozitia de manager, el sau ea poate deveni eligibil pentru promovarea pe postul de Partener. Acest lucru poate deveni posibil pe baza unui numar de criterii, cele mai importante dintre ele fiind: contactele interne si externe, interactiunea cu clientii, abilitatile de conducere, cunostiintele si abilitatile posedate, activitati speciale in cadrul grupurilor de lucru, integritate, onestitate si caracter moral. 5) Realizarea misiunii de audit Metodologie comuna Politicile si procedurile noastre acopera ariile de planificare, executie, supervizare, revizuire, documentare si comunicarea rezultatelor fiecarui angajament. In plus, politicile si procedurile prevad ca toti profesionistii sa faca referire la metodologia firmei, cea autorizata sau alte surse si sa se consulte, in mod regulat, cu indivizi din cadrul sau din afara firmei, atunci cand este cazul. (de ex, cand avem de a face cu probleme neobisnuite sau complexe). Aceasta metodologie este in intregime in conformitate cu Standardele Internationale de Audit si, cand este cazul, aceste procese comune sunt utilizate de firmele membre BDO. Supervizare si revizuire Personalul de audit profesionist include managing partneri, parteneri de audit, manageri de audit, auditori seniori, auditori in-charge si contabili ale caror responsabilitati sunt corespunzatoare experientei si expertizei pe care le poseda. Politicile noastre prevad ca toate rapoartele, declaratiile financiare, documentele de lucru, scrisorile de management si alte scrisori, sa fie revizuite de altcineva decat cel care le-a pregatit. In functie de raportul sau documentul de lucru eliberat, nivelul celui care il va revizui difera (de ex, ar putea fi ori un partener de audit, ori un manager de audit) Obiectivul principal al acestui proces de revizuire este de a verifica daca este data opinia de audit corecta cu privire la declaratiile financiare, confirmand faptul ca auditul a rezultat in obtinerea probelor suficiente pentru oferirea unei asigurari inalte, dar nu absolute, ca toate problemele materiale sau potential materiale sau aspectele ridicate in cursul auditului au fost rezolvate in mod satisfacator si ca auditul s-a desfasurat in conformitate cu politicile si procedurile firmei. Consultarea Practicile noastre de consultare constau in oferirea de asigurare rezonabila asupra faptului ca auditorii vor cauta asistenta pe probleme de contabilitate si audit, in masura in care este necesar, de la persoane cu niveluri corespunzatoare de cunostinte, competenta, judecata si autoritate. 1) Monitorizare Sistemul nostru de controlul calitatii include urmatoarele proceduri: 1) Analiza si evaluarea: (a) actualizarilor (b) rezultatatele testarii independentei, (c) dezvoltarea profesionala continua a personalului profesionist, si (d) decizii legate de acceptarea si continuarea relatiilor cu clientii si a angajamentelor 2) Programul inspectiilor (vezi mai sus) este:
3) Determinarea masurilor corective si a imbunatatirilor in cadrul sistemului de control al calitatii 4) Follow-up pentru a ne asigura ca masurile necesare asupra politicilor si procedurilor de control al calitatii sunt realizate in mod regulat Declaratia Managementului cu privire la eficacitatea functionarii Aceste politici, proceduri si activitati de monitorizare implementate la BDO Audit, BDO Auditors & Accountants si BDO Auditors & Business Advisors au oferit managementului firmei asigurare rezonabila ca firma, partenerii si personalul au respectat cerintele profesionale, de reglementare si legale aplicabile, ca munca a fost prestata in mod consecvent la standarde inalte si ca au fost emise rapoartele adecvate. Managementul firmei a avut in vedere si rezultatele inspectiilor realizate de CAFR si BDOGC in momentul formularii acestei opinii. e) Indicare a datei la care a avut loc ultima verificare independenta pentru asigurarea calitatii prevazuta la art. 31; In cazul BDO Audit, ultima inspectie realizata de Camera Auditorilor Financiari Romania a avut loc pe data de 11 martie 2011. Compania a primit calificativul A, obtinand scorul de 100 din 100. f) Lista cu entitatile de interes public pentru care au fost efectuate audituri statutare de catre firma de audit in exercitiul financiar precedent; Clientii de audit listati pe o piata reglementata din UE:
Liniile directoare privind independenta companiei sunt localizate pe intranet, unde se gasesc si urmatoarele:
In plus, alte masuri cheie ce fac parte din sistemul de control al calitatii independentei includ:
Testarea indendententei daca Firma ofera alte servicii unui client, se are grija sa nu se indeplineasca si functii de management sau sa se ia decizii de management. h) Declaratie privind politica pe care o urmeaza firma de audit cu privire la formarea profesionala continua a auditorilor statutari prevazuta la art. 11; Oamenii sunt cea mai importanta resursa pentru afacerea noastra, asadar investim timp, resurse finale si umane importante in dezvoltarea lor profesionala continua. Programul de training anual al BDO include atat traininguri in-house, cat si unele externe, ce trateaza diferite subiecte din domeniul financiar: raportare, audit financiar, actualizarea standardelor de raportare, audit intern, evaluarea riscului etc. Cursurile regionale ce au loc la nivel de retea BDO sunt organizate anual, oamenii nostri beneficiind, de asemenea, si de experienta si cunostintele tutorilor straini. Fiecare nivel de personal are un set obligatoriu de training-uri, cursuri si examene profesionale prin care trebuie sa treaca in fiecare an pentru a-si dezvolta cariera si a imbunatati calitatea serviciilor oferite clientilor. La BDO credem intr-o cultura bazata pe notiunea de performanta, in care oamenii sunt promovati si sprijiniti in procesul lor de dezvoltare continua prin identificare nevoilor de imbunatatire si prin oferirea accesului la resursele si trainingurile centrului de cunostinte. Ii sprijinim si incurajam pe profesionistii nostri sa devina membri ai corpurilor profesionale nationale si internationale si sa obtina calificari prestigioase relevante in domeniul financiar. i) Informatii financiare care arata importanta firmei de audit, cum ar fi cifra totala de afaceri divizata pe onorarii din auditul statutar al situatiilor financiare anuale si al situatiilor financiare anuale consolidate, precum si onorarii percepute pentru alte servicii profesionale necesare imbunatatirii calitatii informatiilor, servicii de consultanta fiscala si alte servicii care nu sunt de audit; Cifra de afaceri consolidata pentru BDO Audit SRL, BDO Auditors & Accountants SRL si BDO Auditors & Business Advisors SRL la 31 Decembrie 2012:
(j) Informatii privind baza pentru remunerarea partenerilor Profiturile sunt impartite intre parteneri pe baza unor criterii de performanta agreate. Alocarile sunt bazate pe o prima transa fixa, plus o a doua transa in functie de performanta atinsa de fiecare partener individual. Exista prevazute plati pentru performanta exceptionala, reziliere a contractului sau stimulente pentru noii parteneri. 31st of March 2013
BUCURESTI BDO Audit SRL Victory Business Center BDO Business Advisory SRL Email: finance@bdo.ro Business Restructuring SPRL Email: business.restructuring@bdo.ro BDO Outsourcing Services SRL Email: outsourcing@bdo.ro BDO Tax SRL Email: tax@bdo.ro CLUJ BDO Auditors & Accountants SRL Cluj City Center TIMISOARA BDO Auditors & Business Advisors SRL Bastion Office http://www.bdo.ro/Style%20Library/Images/semnatura%20SM.JPG... | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Musafir |
#10678 Bogdan Stanescu2013-10-27 22:09http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/186/3936/10664189/1/propunere-me-administrator-special.pdf Cine este Bogdan Stănescu, noul administrator special al combinatului Oltchim http://www.gandul.info/financiar/cine-este-bogdan-stanescu-noul-administrator-special-al-combinatului-oltchim-10664189 Bogdan Nicolae Codruţ Stănescu, propus de Ministrul Economiei pentru funcţia de administrator special al combinatului chimic Oltchim, lucrează din luna iunie a anului 2010 la BNR, el fiind consilier al viceguvernatorului Bogdan Olteanu. Printre principalele activităţi şi responsabilităţi pe care le are de îndeplinit în această funcţie se numără, potrivit CV-ului său, coordonarea activităţii juridice, coordonarea activităţii de achiziţii publice în cadrul BNR, elaborarea de acte normative privind activitatea financir-bancară şi consilierea viceguvernatorului pe probleme juridice. Potrivit CV-ului, Bogdan Stănescu are experienţă în administrarea societăţilor comerciale fiind administrator special al SC Dunasi SA Galaţi şi SC Fortus SA Iaşi în 2002 şi la SC Arcadia 2000 SA Bucureşti în 2012. El a fost şi membru al Consiliului de Administraţie al SC Enel Energie SA şi al Consiliului de Administraţie al SC Distrigaz Sud Servicii SA în anul 2007. Stănescu, fost director AVAS În perioada mai - iunie 2010, Stănescu a lucrat ca avocat în cadrul SCPA "Gorghiu, Pop şi Asociaţii", desfăşurându-şi activitatea în drept civil şi comercial. În perioada 24 aprilie 2007 - 29 mai 2010, actualul consilier al viceguvernatorului BNR Bogdan Olteanu, a deţinut funcţia de director general al Direcţiei Generale Juridice din cadrul Autorităţii pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS). În acest timp, Bogdan Stănescu, în vârstă de 39 de ani, a coordonat întreaga activitate juridică a direcţiei, a avizat contracte de privatizare, note de analiză a clauzelor postprivatizare şi note de analiză a valorificării creanţelor. El a semnat toate actele procedurilor de insolvenţă, dar şi actele procedurale în activitatea de contencios. Acesta nu a fost însă singurul post pe care Stănescu, propus acum pentru funcţia de administrator special al combinatului chimic de la Râmnicu Vâlcea, l-a avut în cadrul AVAS. În perioada 9 ianuarie - 25 aprilie 2007, el a fost expert jurist la Direcţia Generală Juridică AVAS Bucureşti, în perioada 8 septembire 2004 - 9 ianuarie 2007 el a fost directorul Direcţiei Contencios Privatizare Postprivatizare, fostul APAPS Bucureşti, iar în perioada 26 mai 2001 - 8 septembrie 2004 a fost director general al Departamentului Juridic din cadrul aceleiaşi instituţii. Înainte de obţinerea acestei funcţii el a fost directorul Direcţiei Juridice APAPS Bucureşti, expert jurist la Fondul Proprietăţii de Stat Bucureşti (FPS), al Direcţiei Teritoriale Galaţi a FPS şi consilier juridic în cadrul Direcţiei Regionale a Vămilor Galaţi. Ce studii are noul administrator special de la Oltchim Stănescu a absolvit în 1999 Universitatea "Petrol şi Gaze" la Facultatea de Tehnologie de Procesare a Petrolului şi Petrochimiei. El a devenit apoi licenţiat în ştiinţe juridice al Universităţii Hyperior din Bucureşti şi a obţinut titlul de doctor în Drept de la Academia "Alexandru Ioan Cuza". Stănescu are câte un master în "Drept Internaţional Public", în "Spaţiul Public European", în "Securitate şi Apărare Naţională"şi în "Medierea confliectelor în Drept". "Am experienţa muncii în echipă încă din facultate, când am participat la activităţi presupuse de proiectele practice şi de cercetare derulate în cadrul facultăţii", scrie Stănescu în CV-ul său adaugând, printre altele, şi că are "experienţă bună a managementului de proiect şi al echipei". Actualul consilier BNR are specializări în securitate şi apărare naţională, în mediere bancară şi în protocol şi comunicare. Acesta deţine un Certificat European Bancar, un Certificat în Public Leaders, eliberat de Harvard Kennedy School University, şi o diplomă bancară emisă de Institutul Bancar Român. Bogdan Stănescu cunoaşte limbile engleză şi franceză şi are un atestat eliberat de "International Computer School". |
Musafir |
#10679 Andrei Dominic Gerea - Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri2013-10-27 22:24http://img.mediafax.ro/politician/998/poza.jpg?width=108... http://politicieni.mediafax.ro/politicieni/gerea-andrei-dominic-998/ |
IONUT POLIETERI |
#10680 la masa autorule....la micu dejun2013-10-28 05:06IA POZITIA ...IN GENUNCHI CA IN DIMINEATA ASTA SERVESTI "LACTATE" NU VENI CU MINA GOALA,IA SI PE FOTA |
Musafir |
#10681 BAI CARICATURO2013-10-28 05:16TI-AI BAGATO IN TOATA LUMEA CIT MATA-N CUR O AI MA DE MARE? SA NU MERGI PE LA MATA CA POATE O NIMERESTI FACIND BAIE SI LA CIT ESTI DE PRAPADIT ITI BAGI PULA SI IN EA |
Silviu Baraina |
#10682 Toti jegosii pe forum2013-10-28 06:07Au ajuns toti jegosii si toti analfabetii sa isi arunce dejectiile pe forumul asta! Baaaa, impuscati-va! Si tu fota si tu ionut polieteri (care mama dracului sunteti si in viata reala). Sunteti niste scursuri, niste jegosi, daca aveti ceva de impartit, faceti-o parte-n parte! Imputitilor! Habar nu aveti sa scrieti o fraza coerenta, dar va dati scule ascunsi dupa niste nick name-uri. |
Musafir |
#10683 daaaa2013-10-28 06:19Sa imi aduc aminte...acum 2 saptamani cernev cel minunat ne aburea cu privatizarea ... Parca il si vad cum murmura el ca pe 15 noiembrie incep negocierile si pe 10 decembrie se va afla proprietarul. Ce mai spune acum cernev? Ce ne mai minti ma? |
Musafir |
#10684 106832013-10-28 06:44Are credulii sai la EL 3 care il divinizeaza. |
GOGU OLOGU |
#106852013-10-28 07:06Aceleasi articole cu promisiuni trase la indigo ca acum 2-3-4 ani(rasfoiti netul si convingeti-va).Prezentul si ce se petrece acum(la nivel de conducere)confirma inca odata(daca mai era cazul) ca s-a ales praful si petitia asta cu SALVATI OLTCHIM e un fel de boceala la capul mortului.Eu am mai scris acum un an in aceasta petitie ca s-a terminat totul si inca mai demult nu de atunci.Trebuie doar putina logica a derularii faptelor ca sa iti dai seama,nu trebuie sa fii un savant.Aici doar discutam discutii.MARIAN PARVU e bomboana pe coliva OLTCHIM,insa vor mai fi alte ornamente,ca parca mai merge si niste biscuit ras si cacao pe coliva.O sa fiti surprinsi de ce se va intampla in urmatoarea saptamana(pentru unii naspa ,pentru altii...fiecare cum o ia). |
Musafir |
#10686 Senatorul Cotescu Îl trage de mânecă pe Ponta pentru Oltchim2013-10-28 09:58http://www.viatavalcii.ro/images/2013/adranel-cotescu-28102013.jpg... http://www.viatavalcii.ro/index.php/component/content/article/48-prima-pagin/20540-senatorul-cotescu-il-trage-de-manec-pe-ponta-pentru-oltchim.htmlÎn urma discuţiilor recente purtate la Consiliul Judeţean Vâlcea şi continuate la Ministerul Economiei, de către sindicate şi reprezentanţi locali ai judeţului Vâlcea, legate de situaţia Oltchim, senatorul liberal Marin Adrănel Cotescu, sesizând că problema redresării combinatului chimic este de competenţa guvernului în ansamblul său, a adresat o interpelare primului ministru şi ministrului delegat pentru buget. „Domnule prim-ministru, situaţia Combinatului Chimic Oltchim Râmnicu-Vâlcea continuă să fie o problemă vitală pentru Vâlcea şi locuitorii acestui judeţ şi, în acelaşi timp, de interes naţional pentru care nu s-a găsit încă o soluţie. Numeroasele demersuri făcute până în prezent la miniştrii din cabinetul dumneavoastră nu au avut finalitatea dorită. Într-adevăr, posibilităţile acestora de a de a acţiona sunt limitate. Ministerul Economiei ar fi abilitat într-o astfel de situaţia să realizeze cel mult un plan tehnic, economic de redresare, iar Ministerul Finanţelor Publice este colectorul de fonduri, şi nicidecum nu are puterea de a decide destinaţia acestora. În aceste condiţii, vă rog să constataţi, domnule prim-ministru, că dumneavoastră sunteţi singurul care poate, în acest moment, să dispună măsuri viabile, luate în Guvern, în vederea redresării situaţiei Oltchim, în scopul de a face din acest combinat chimic un obiectiv tentant pentru o viitoare privatizare de succes. Prin urmare, vă rog să îmi comunicaţi, domnule prim-ministru, care este poziţia dumneavoastră faţă de situaţia mai sus enunţată şi ce demersuri concrete veţi dispune pentru a asigura funcţionarea la o capacitate care va face posibilă trecerea Combinatului Chimic Oltchim Râmnicu-Vâlcea la o activitate rentabilă”, arată senatorul Cotescu în interpelarea adresată primului ministru Victor Ponta. De asemenea, senatorul liberal i-a atras atenţia şi ministrului delegat pentru buget, Liviu Voinea, solicitându-i acestuia ca, la construirea bugetului pe anul viitor să considere Oltchim o prioritate şi să aloce sumele necesare, întrucât, prin intermediul ministerului pe care îl conduce, este abilitat să hotărască destinaţia fondurilor colectate de Ministerul Finanţelor Publice. Gabi Bercea |
Musafir |
#10687 Privatizarea Oltchim este posibilă în februarie 20142013-10-28 10:00http://www.voceavalcii.ro/2013102717930/Privatizarea-Oltchim-este-posibila-in-februarie-2014.html http://www.voceavalcii.ro/media/k2/items/cache/ebe82d6b1e7110f023df26f97e5af7c5_...
Ministrul Economiei, Andrei Gerea, a declarat că ar prefera ca să găsească capital de lucru pentru repornirea Oltchim, dar în cazul în care acest lucru nu se întâmplă, combinatul de la Rm. Vâlcea va fi privatizat. |
Musafir |
#10688 Noul ministru al Economiei pune angajaţii ambasadelor să caute investitori pentru Oltchim2013-10-28 10:31http://www.puterea.ro/media/article/img620/80/80435_1.jpg...
|
Musafir |
#10689 Privatizarea Oltchim, în februarie sau iunie 20142013-10-28 10:34http://www.zf.ro/eveniment/privatizarea-oltchim-in-februarie-sau-iunie-2014-11570875 Privatizarea Oltchim se va finaliza în februarie 2014 dacă nu se va găsi capital de lucru sau în iunie 2014 dacă acesta va fi găsit, a anunţat ieri ministrul economiei Andrei Gerea (foto), potrivit căruia găsirea unor investitori serioşi cere timp. „Dacă reuşim să găsim 15 milioane euro, cât este capitalul de lucru, ne putem întinde undeva până în iunie. Dacă nu reuşim să găsim aceşti bani, în luna februarie ne strângem mâna cu investitorii”, a anticipat ministrul de resort. Potrivit acestuia, cel mai presant factor este capitalul de lucru – care poate fi găsit la bănci –, care este absolut necesar pentru desfăşurarea activităţii şi pentru câştigarea de timp, deoarece o acţiune precum cea pentru căutarea de potenţiali investitori cere timp. Ministrul admite că băncile nu sunt foarte dornice să finanţeze Oltchim. Gerea a mai precizat că în acest moment există trei consorţii internaţionale care şi-au manifestat interesul pentru preluarea companiei Oltchim, în timp ce campania de atragere de investitori pentru privatizare va continua şi vor fi reluate discuţiile cu reprezentanţii OMV Petrom referitor la posibila vânzare a Rafinăriei Arpechim, aflată în prezent în conservare, iar „privatizarea Oltchim se va face integrat, cu Divizia Petrochmică Bradu“. „Sunt probleme serioase la Ministerul Economiei şi, aşa cum am spus şi la preluarea mandatului, avem câţiva cartofi fierbinţi, unul este Oltchim, unde a trebuit să fie luate măsuri urgente în această săptămână“, a declarat ministrul economiei. Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 28.10.2013 |
Va bateti joc de noi ! |
#10690 Mda2013-10-28 10:42Eu zic sa il privatizati prin August 2020, poate pana atunci mai mor dintre noi, ajungem cu restante de 8-9 salarii...eliminare naturala, ce naiba! Va bateti joc de noi, iar noi stam ca prostii si inghitim toate ABERATIILE SI MINCIUNILE voastre! Avem 5 (cinci)!!!! sindicate care DORM pe ele! Daca e adevarat ce se spune mai sus, legat de cernev si privatizarea in decembrie, ar trebui luat la suturi! Acelasi lucru si cu ceilalti, alde bica, dumitru, diculoiu si care dracului mai sunt...ca se calca pe picioare! Nesimtitii! |
DOAMNE LUMINEAZAI LA MINTI |
#10691 e de retinut2013-10-28 11:49nu cernev are obligatia sa aduc investitori si sa privatizeze rapid oltchim... nu cernev a stors oltchim in halu asta .... asta o spun pt cei care gindesc |
Fugi d-aci ca puti a prost |
#10692 Re: e de retinut2013-10-28 11:54#10691: DOAMNE LUMINEAZAI LA MINTI - e de retinut NU ma sula beata (care mai esti si agramat), cernev, diculoiu etc etc trebuie sa doarma pe ei si sa participe la sedinte, unde sa enumere problemele pe care le stim si noi de atatia ani! De ce dracu nu se duc peste ponta, gerea, la Bucuresti, la guvern si sa stea acolo pana le vine rau sa ii bage aia in seama? Parca asta inseamna "lupta sindicala", cum tare le mai place sa spuna rahatii astia din sindicate! Ai inteles BA PAPLEASHCA! |
Musafir |
#10693 Re:2013-10-28 12:11 |
Musafir |
#10694 Re: e de retinut2013-10-28 12:29#10691: DOAMNE LUMINEAZAI LA MINTI - e de retinut BAAAAA DA ESTI PROST ....???? CRETINULE ESTI OFILIT LA CREIER< PUNE MA MANA SI MAI CITESTE O CARTE, MAI STUDIAZA, INVATA, LASA SUPUNEREA ASTA ORBEASCA CA ESTI CA UN CATELUS CE LINGE CACATUL LUI CERNEV> LINGE FRAIERE LINGEEEE.....!!!!! CERNEV SA-SI ASUME MISCAREA SI INSTIGAREA ORBEASCA INCAIEREAREA OAMENILOR DE BUN SIMT, RUSINE MIZERABILULE. SA-SI ASUME SUPUNEREA INTERESELOR SI LASITATEA. TOATE SINDICATELE SUNT SUPUSE INTERESELOR MESCHIUNE SI PARCA-L VAD SI PE VANCEA CUM RADEA EL CU VOSGANIAN DE MANA, II SOPTEA LASA DOMNE CA ZICEM SI NOI ASA, MATA FA-TI DE CAP CA DE ASTIA AVEM NOI GRIJE, NU SUFLA UNU.....CERNEV LA FEL, SLUGOI IMPUTIT, LASA DOMNE CA-I LINISTIM NOI PE ASTIA..., LATRAM SI NOI UN PIC LA LUNA....F..U-VA-N GURA DE LIPITORI !!!! |
Musafir |
#10695 Re: e de retinut2013-10-28 12:52#10691: DOAMNE LUMINEAZAI LA MINTI - e de retinut CUM SA SPUI MA NU CERNEV ???? ESTI IDIOT !!! A PARTICIPAT LA TOATE INTRUNIRILE SI INTALNIRILE. A IESIT LA TV PRIMUL CU COMUNICATE DE INTOXICARE. SE PUPA BOT IN BOT CU PIPEREA, EL SI NUMAI EL. CUM POTI SA FI ASA DE CRETIN SA SPUI ASA CEVA. SA-SI DEA DEMISIA DACA NU SE CONSIDERA IMPLICAT !!! SA-SI DEA DEMISIA, SA PLECE CU NEVASTA-SA ACASA. AIA CARE A VENIT DE CURAND ADUSA PE USA DIN DOS IN COMBINAT. SA-SI ASUME MAAA RASPUNDEREA.
RUSINE !!! CER PUPLIC DEMISIA SI SA PLECE CERNEV ACASA, EL SI SOTIA !!!! |
Musafir |
#10696 Re: Re: #10667 Logistica, #10666: - NICULAE,2013-10-28 12:57#10670: pseudosudorul - Re: #10667 Logistica, #10666: - NICULAE, VArog frumos nu va luati de ORASANU,pt cultura voastra generala:a fost o perioada buna de timp in care domnul inginer ,pt a-si completa veniturile lucra,ca taximetristdupa terminarea programului,deci dansul e invatat,daca omul plateste il duce(il pune in ce functie)vrea.Clientul nostru stapanul nostru!Adaptativa si voi la cerintele economiei de piata!A,uitasem, studiile de baza ale doamnei marcela s-au definitivat in ograda lui enache,stiti erau din categoria celor care faceau numai schimbul2(pt cunascatori!) |
Musafir |
#10697 Re: BAI CARICATURO2013-10-28 14:17asa si ti e necaz vad ;a lu pigus |
Musafir |
#10698 miiiiiirs bai nagit imputi si mai stai un pic in genunchi la cernev ca te serveste2013-10-28 14:21 |
Musafir |
#10699 Ambasadorul Chinei a cerut informații despre Oltchim2013-10-28 14:25http://www.capital.ro/typo3temp/pics/Oltchim_02_65e9bbef1a.jpg... Ambasadorul Republicii Populare Chineză la Bucureşti, Huo Yuzhen, i-a cerut luni primarului din Râmnicu Vâlcea, Emilian Frâncu, o mapă cu datele despre combinatul Oltchim pentru a fi prezentată potenţialilor investitori din China. 'Pentru o colaborare între cele două state şi mai ales cu Râmnicu Vâlcea în domeniul economic, am să-l rog pe domnul primar să trimită la ambasadă o mapă cu toate datele care privesc situaţia de la Oltchim. Din ce am înţeles eu de la domnii consilieri, este vorba de un agent economic care se află în reorganizare de aproape un an şi că se află în perioada de a căuta investitori pentru a-l redresa. Dar nu doar cu Oltchim, am putea să găsim oportunităţi de afaceri şi în domeniul lemnului, a sticlei sau a energiei verzi. Şi nu în ultimul rând turismul. Apele termale din judeţul Vâlcea sunt foarte cunoscute la ambasada noastră', a declarat ambasadorul RP Chineze. De asemenea, primarul Emilian Frâncu i-a prezentat ambasadorului Beijingului şi alte proiecte de infrastructură care 'ar putea fi atractive pentru investitori chinezi'. 'Avem de zeci de ani proiecte care sunt tărăgănate, cum ar fi calea ferată Râmnicu Vâlcea - Vâlcele sau culoarul IV de autostradă. Sunt convins că dacă s-ar apuca de aceste două proiecte investitori din RP China, ar fi rapid terminate. Îmi amintesc că atunci când am fost parlamentar şi am ajuns în Beijing, am văzut vreo 40 de macarale şi am înţeles că în câteva luni va apărea un cartier în apropiere. Asta este hărnicia poporului chinez', a menţionat Frâncu. Edilul Emilian Frâncu şi delegaţia chineză au făcut luni un scurt itinerariu în judeţ, în zonele industriale şi turistice, fiind însoţiţi de oameni de afaceri din Vâlcea. Sursa: Agerpres |
Musafir |
#10700 ȘTIRILE AMIEZII DIN JUDEȚE2013-10-28 14:27http://www1.agerpres.ro/agerpres/imageResize?path=http%3A%2F%2Fwww.agerpres.ro%2...
http://www1.agerpres.ro/social/2013/10/28/stirile-amiezii-din-judete-13-32-46 |
|
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Suplimentare locuri rezidențiat Farmacie și Medicină Dentară 2024
2360 Creat: 2024-11-18
PEDAGOGII SOLIDARI
673 Creat: 2024-11-23
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
7870 Creat: 2024-10-08
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17429 Creat: 2023-10-23
Scădere prag minim de promovare a examenului de rezidențiat de la 60% la 59%
164 Creat: 2024-11-21
Refacerea referendumului pentru redefinirea familiei
168 Creat: 2024-11-15
Majorarea indemnizațiilor de handicap – o necesitate imediată!
2694 Creat: 2024-01-29
Fara camioane in Iasi, intre orele 6:30-8:30 si 16:00-18:00
132 Creat: 2024-11-19
STOP! Reabilitarea infrastructurii rutiere pe coridorul: cartier Tudor Vladimirescu – cartier 22 Decembrie 1989
95 Creat: 2024-11-19
Organizarea sesiunii speciale a examenului de rezidentiat in mai 2025
68 Creat: 2024-11-22
Opriți concedierea asistenților maternali!
317 Creat: 2024-11-13
Petitie pentru Nou-Născuții Vulnerabili: Prelungirea Indemnizației până la 3 Ani
632 Creat: 2024-08-22
no to the death penalty
381 Creat: 2024-11-08
Petiție privind atragerea la răspundere în conformitate cu legislația Republicii Moldova a persoanei cu pseudonimul de pe Tiktok ”Ahuevshîi”- în rusă, la moment- ”PERSONALITATEA”
46 Creat: 2024-11-23
Suplimentare locuri Medicina de Familie - Rezidentiat Medicină 2024
46 Creat: 2024-11-21
Adevăr și respect pentru Biserica Greco-Catolică din România
336 Creat: 2024-11-07
Dreptate pentru Diana Iovanovici Șoșoacă
8760 Creat: 2024-10-07
Stop Abuzurilor, Hărțuirilor, Somațiilor și Intimidărilor exercitate sistematic de Popa Constanța, președinta (OBBCSSR) la adresa membrilor organizației profesionale
469 Creat: 2024-11-09
Fluidizarea traficului în zona Baciu-Cluj-Napoca prin introducerea de autobuze școlare
455 Creat: 2024-10-18
ADOPTA UN POM
387 Creat: 2024-07-28