Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!


Musafir

#10676 Gheorghe Piperea

2013-10-27 21:51

http://www.piperealaw.ro/index.php?pageid=14&clang=ro

Activitate profesionala



Gheorghe Piperea este fondatorul societatii "Piperea & Asociatii" si una dintre personalitatile de renume ale domeniului legal romanesc. Cu o experienta profesionala de peste 13 ani, contribuie permanent la dezvoltarea firmei prin atentia acordata fiecarui caz.


In perioada 1994-1996, Gheorghe Piperea a fost judecator la Judecatoria Sectorului 1 din Bucuresti, iar din 1996 este membru al Baroului Bucuresti, fiind numit, in anul 2007, membru al Consiliului Baroului Bucuresti.


Implicarea sa in domeniul legal romanesc este complexa: pe de o parte prin activitatea practica in calitate de avocat si prin participarea la elaborarea unor proiecte de lege, pe de alta parte prin publicarea de articole si carti si prin activitatea sa didactica.


Domeniile sale de specialitate sunt insolventa, societatile comerciale, piata de capital, legislatia in domeniul sanatatii, dreptul transporturilor si dreptul bancar.


In domeniul insolventei comerciale, Gheorghe Piperea este autorul a peste 40 de amendamente la proiectul Legii insolventei. De asemenea, este autorul proiectului de lege privind organizarea profesiei de practician in insolventa, precum si al Legii concordatului preventiv. In perioada 2005-2006, a contribuit la dezvoltarea legislatiei medierii, fiind autorul sectiunii referitoare la mediere din Statutul profesiei de avocat. Gheorghe Piperea este co-autor al statutului profesiei de avocat din 2004. Avocatul Gheorghe Piperea a fost desemnat de catre Ministerul Justitiei ca expert roman pentru analiza proiectului de lege pentru modificarea legii societatilor comerciale (Legea nr.31/1990).
Gheorghe Piperea a coordonat echipa de consultanta juridica responsabila de elaborarea avizelor si a opiniilor juridice pentru Ministerul Sanatatii Publice, in cadrul proiectului Technical Assistance for The Revision of The Legislation on Health prin care s-au implementat modificarile aduse legislatiei in domeniul sanatatii – una dintre cele mai importante carti de vizita ale societatii noastre.


Avocatul Gheorghe Piperea este autor al studiului "Societati comerciale, piata de capital. Aquis comunitar", fiind unul dintre specialistii romani in legislatia pietei de capital si coautor al amplului comentariu al Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, publicat in trei editii (2001, 2002, 2006) la Editura CH Beck. Tot in domeniul societatilor comerciale, Gheorghe Piperea a publicat "Societatile comerciale: reglementare, doctrina. Jurisprudenta" si "Obligatiile si raspunderea administratorilor societatilor comerciale", ambele la editura Beck. Printre articolele de referinta publicate de Gheorghe Piperea se numara "Regimul juridic al transparentei fiscale", "Fondul Proprietatea va scurtcircuita mediul de afaceri" si "Rezistenta la schimbare vine de la companiile de stat".


Experienta profesionala a fondatorului societatii "Piperea & Asociatii" are la baza o solida pregatire teoretica. Gheorghe Piperea este doctor in drept al Universitatii din Bucuresti si al Universitatii Sorbonne I – Pantheon din Paris. Teza sa de doctorat, admisa cu calificativ maxim de cele doua universitati, este "Acquis-ul comunitar european in domeniul societatilor comerciale si al pietei de capital".


Avocatul Gheorghe Piperea este profesor la Universitatea din Bucuresti, fiind titular al cursurilor de Drept comercial roman si de Dreptul transporturilor, precum si al cursului de Dreptul falimentului din cadrul programului de studii masterale Dreptul afacerilor. Prin activitatea sa didactica, Gheorghe Piperea se implica activ in formarea de profesionisti in domeniul legal.




Membership


Gheorghe Piperea a fondat Asociatia "Centrul de mediere si Arbitraj Bucuresti", afiliata Baroului Bucuresti. De asemenea, din anul 2001 este administrator al Societatii Profesionale de Practicieni in Insolventa RomInsolv Consulting, iar din anul 2004 este vice-presedinte al Uniunii Nationale a Practicienilor in Insolventa din Romania. In plus, Gheorghe Piperea este membru in Comitetul de Conducere al INSOL EUROPE.

Musafir

#10677 BDO Romania

2013-10-27 22:03

http://www.bdo.ro/ro/aboutus/Pages/about-us.aspx

Despre noi
D U

BDO Romania, a cincea firma de audit si consultanta din tara, are o experienta de peste 20 ani in prestarea de servicii profesionale. Cu peste 170 de profesionisti ce actionează in cadrul unor echipe multidisciplinare coordonate de 14 parteneri acreditati de organisme profesionale internationale si locale, oferim astazi toata gama de servicii cerute de piata de audit si consultanta.

Prin apartenenta ca firma membra pentru Romania la reteaua BDO, retea ce ocupa locul cinci in ierarhia mondiala a firmelor de profil, incorporam in serviciile noastre cerintele standardelor profesionale si expertiza unei retele cu peste 54,000 profesionisti ce opereaza prin 1,204 birouri in 138 tari.

BDO Audit SRL, BDO Audit & Consulting SRL, BDO Auditors & Accountants SRL, BDO Auditors & Business Advisors SRL, BDO Business Advisory SRL, BDO Business Restructuring SPRL, BDO Tax SRL si BDO Outsourcing Services SRL, societati romanesti cu raspundere limitata, sunt membre ale BDO International Limited, o companie din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord limitata prin garantie ("limited by guarantee"), si fac parte din BDO, retea internationala de firme membre independente.

BDO este denumirea comerciala pentru reteaua BDO si pentru fiecare dintre firmele membre BDO.

Declaratia companiei

http://www.bdo.ro/_layouts/images/blank.gif...

Viziune

O retea distincta de cabinete, recunoscute pentru excelenta in Client Service furnizata de echipe multidisciplinare de profesionisti conduse de parteneri locali cu experienta.

Misiune

Oferirea, la cele mai inalte standarde, a serviciilor de audit si consultanta, servicii pe baza carora oamenii isi fundamenteaza deciziile in procesele generatoare de valoare pentru afacerea proprie.

Valori interne

  1. Excelenta in Client Service
    Venim in intampinarea nevoilor clientilor nostri si anticipam potentiale provocari, pentru a asigura cel mai bun rezultat, fiind deschisi si transparenti in comunicare si oferind exact ceea ce promitem – in fiecare zi, fiecarui client. Ceea ce este important pentru afacerea dumneavoastra este si ceea ce conteaza cel mai mult pentru noi. Mentinem relatii profesionale pe termen lung cu clientii nostri si asiguram implicarea directa a partenerilor BDO in fiecare proiect.

  2. Integritate
    Spunem ceea ce gandim si facem ceea ce spunem. Suntem directi si responsabili in toate relatiile noastre de munca. Avem un comportament etic si onest si respectam in intregime standardele noastre profesionale.

  3. Competenta
    Ne-am angajat sa oferim excelenta pe plan profesional, prin instruirea si dezvoltarea continua a echipelor noastre. Avem specialisti calificati, cu experienta si abilitati ce aduc un plus de valoare, prin ideile inspirate , vizunea creativa si solutiile originale.

  4. Responsabilitate
    Abordam fiecare sarcina sau problema cu toata responsabilitatea si respectam in intregime standardele profesionale ale retelei BDO. Ne asiguram ca opinia noastra profesionala este completa si obiectiva si ne asumam raspunderea, atat la nivel individual, cat si colectiv, indeplinind toate obligatiile pe care le avem, fara exceptie.

Declaratia de transparenta

http://www.bdo.ro/_layouts/images/blank.gif...

RESPONSABILITATEA SCIALA CORPORATIVA

http://www.bdo.ro/_layouts/images/blank.gif...


RSC este o parte integranta a activitatii noastre. Credem cu tarie ca avem o responsabilitate fata de comunitatile noastre si ne dorim sa fim o organizatie cu o conduita etica, ale carei actiuni au un impact pozitiv asupra societatii si a mediului inconjurator. Forta numelui BDO in cadrul comunitatilor are ca sursa cunoasterea amanuntita a pietelor locale, iar la baza culturii noastre globale stau respectul si constientizarea nevoilor si diferentelor culturale. De aceea, ne implicam in mod activ in initiativele pe care le sprijinim la nivel local si avem incredere in capacitatea noastra de a face diferenta.

Proiectele noastre RSC includ:

United Way Romania Foundation:

Suntem un partener dedicat al organizatiei non-profit "Fundatia United Way Romania", contribuind anual prin organizarea de evenimente ce au ca scop strangerea de fonduri, precum si prin intermediul serviciilor pe care le prestam pro-bono. Proiectele sustinute de aceasta fundatie ajuta mii de oameni sa duca o viata mai buna, fiind indreptate catre cele mai vulnerabile si dezavantajate grupuri din comunitate si acoperind trei mari sfere: educatie, sanatate si integrare economica si sociala.

http://www.bdo.ro/Style%20Library/Images/about-us/corporate-social-responsibilit...



"Asociatia Nationala a Persoanelor cu Handicap Fizic din Romania (ANPHF)"

Ne-am adus contributia la un proiect ce are ca scop socializarea copiilor si tinerilor cu handicap fizic. Cu ajutorul donatiilor, ANPHF-R organizeaza tabere pentru membrii sai si pentru ingrijitorii acestora.


Little People

Little People este o asociatie care asigura ingrijire pentru copiii si tinerii afectati de cancer si, de-a lungul anilor, am realizat donatii in sprijinul activitatii lor. Unii dintre colegii nostri au reprezentat BDO Romania la un maraton ce a avut ca scop strangerea de fonduri.

http://www.bdo.ro/Style%20Library/Images/about-us/corporate-social-responsibilit...



Recycling

In fiecare dintre sediile noastre exista recipiente dedicate reciclarii bateriilor uzate, hartiei si plasticului. De asemenea, firma noastra este certificata ISO 14001:2004 pentru Sistemul de Management de Mediu implementat, acest standard atestand faptul ca organizatia noastra minimizeaza activ impactul asupra mediului prin procesele, produsele si serviciile proprii.

http://www.bdo.ro/Style%20Library/Images/about-us/corporate-social-responsibilit...



Environmental conservation

Angajatii nostri au fost mandri sa faca parte din evenimentul de conservare a mediului organizat de BDO Romania, eveniment ce a avut ca scop ecologizarea traseelor montane si reconditionarea marcajelor turistice din zona Piatra Mare.


"We plant good deeds in Romania"

Oferim servicii pro-bono initiativei "Plantam fapte bune in Romania", o miscare nationala de impadurire pe baza de voluntariat, ce isi propune este sa implice societatea civila, publicul larg, autoritatile, companiile si mass media in protejarea si cresterea de paduri.

Introducere

(1) Auditorii statutari si firmele de audit care efectueaza auditul statutar al entitatilor de interes public publica pe website-ul propriu, in conformitate cu OUG 90/2008, Capitolul 10, Art 46, in termen de 3 luni de la sfarsitul fiecarui exercitiu financiar, un raport anual privind transparenta, care include cel putin urmatoarele:

a) O descriere a formei legale si a actionariatului firmei de audit;

b) O descriere a retelei si a acordurilor legale si structurale din retea, in cazul in care firma de audit apartine unei retele;

c) O descriere a structurii conducerii firmei de audit;

d) O descriere a sistemelor interne de control al calitatii existente in firma de audit si o declaratie a organului administrativ sau de conducere cu privire la eficacitatea functionarii acestora;

e) O indicare a datei la care a avut loc ultima verificare independenta pentru asigurarea calitatii prevazuta la art. 31;

f) O lista cu entitatile de interes public pentru care au fost efectuate audituri statutare de catre firma de audit in exercitiul financiar precedent;

g) O declaratie in legatura cu politicile firmei de audit privind independenta, care confirma, de asemenea, ca a avut loc o verificare interna a modului in care a fost respectata independenta;

h) O declaratie privind politica pe care o urmeaza firma de audit cu privire la formarea profesionala continua a auditorilor statutari prevazuta la art. 11;

i) Informatii financiare care arata importanta firmei de audit, cum ar fi cifra totala de afaceri divizata pe onorarii din auditul statutar al situatiilor financiare anuale si al situatiilor financiare anuale consolidate, precum si onorarii percepute pentru alte servicii profesionale necesare imbunatatirii calitatii informatiilor, servicii de consultanta fiscala si alte servicii care nu sunt de audit;

j) Informatii privind baza pentru remunerarea partenerilor.

(2) Raportul privind transparenta este semnat de auditorul statutar sau de reprezentantul legal al firmei de audit, dupa caz. Semnarea se poate realiza si prin intermediul semnaturii electronice, potrivit prevederilor legale in vigoare.

Toate informatiile prezentate in aceasta declaratie sunt valabile la 31 Decembrie 2012.

a) Descriere a formei legale si a actionariatului firmei de audit;

BDO Audit SRL, BDO Auditors & Accountants SRL si BDO Auditors & Business Advisors SRL sunt societati comerciale cu capital privat romanesc, fiind organizate ca societati cu raspundere limitata. Asociatii sunt persoane fizice care indeplinesc prevederile legate de competenta si calificari profesionale cerute de Camera Auditorilor Financiari din Romania. (CAFR)

In afara BDO Audit, BDO Auditors & Accountants si BDO Auditors & Business Advisors, mai operam in Romania prin intermediul a inca cinci companii: BDO Business Advisory, BDO Business Restructuring, BDO Outsourcing Services, BDO Support Services si BDO Tax.

La 31 decembrie 2012 erau 7 asociati in BDO Audit, 2 in BDO Auditors & Accountants si 2 in BDO Auditors & Business Advisors:

BDO Audit

Asociat %
Nicu Cretu 32.5
Silviu Manolescu 26.7
BDO Support Services 10
Cristian Iliescu 7.7
George Stancu 7.7
Mircea Tudor 7.7
Vasile Bulata 7.7

BDO Auditors & Accountants

Asociat %
BDO Audit 60
Dan Apostol 40

BDO Auditors & Business Advisors

Asociat %
BDO Audit 60
Dan Stirbu 40

Ne desfasuram activitatea prin intermediul celor patru birouri: trei in Romania (in Bucuresti, Cluj si Timisoara) si unul in Moldova, Chisinau.

b) Descriere a retelei si a acordurilor legale si structurale din retea, in cazul in care firma de audit apartine unei retele;

BDO Audit SRL, BDO Auditors & Accountants SRL si BDO Auditors & Business Advisors SRL sunt Firme Membre din Romania ale retelei internationale BDO. BDO este a cincea retea globala de cabinete profesionale de contabilitate, audit si consultanta, cu venituri de peste 6 mld $. Reteaua globala isi desfasoara activititatea prin intermediul a 1,204 de birouri din 138 tari, adunand la un loc peste 54,000 profesionisti.

Fiecare Firma Membra BDO este membra a BDO International Limited, o companie o companie din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord limitata prin garantie ("limited by guarantee"), fie ca membru cu drept de vot (cate unul pe tara) sau membru fara drept de vot.

Reteaua BDO este guvernata de Consiliu, Policy Board si de organul executiv (sau Global Leadership Team) al BDO International Limited.

Consiliul este alcatuit din cate un reprezentant al membrilor cu drept de vot si include membrii BDO International Limited in adunarea generala. Consiliul aproba bugete, numeste Policy Board-ul si aproba orice modificare din cadrul Articolelor si Reglementarilor referitoare la BDO International Limited.

Policy Board, Consiliul de Administratie al BDO International Limited, este alcatuit in prezent din cate un reprezentant al celor mai mari cinci firme din cadrul retelei, a caror numire pe cate trei ani de zile este aprobata de Consiliu. Policy Board-ul stabileste politicile si prioritatile pentru intreaga retea si supravegheaza activitatea desfasurata de Global Leadership Team. Policy Board-ul se reuneste de cel putin patru ori pe an, chiar mai des daca este nevoie. Global Leadership Team are in sarcina coordonarea activitatilor zilnice ale retelei. Este condusa de catre CEO si include Directorii internationali pe audit, contabilitate, consultanta fiscala, resurse umane, client service, dezvoltarea retelei si Secretarul International.

Furnizarea serviciilor in cadrul retelei BDO este coordonata de Brussels Worldwide Services BVBA, o companie cu raspundere limitata infiintata in Belgia, cu sediul administrativ in Brussels. BDO International Limited si Brussels Worldwide Services BVBA nu furnizeaza servicii profesionale clientilor. Acesta este apanajul Firmelor Membre BDO.

Fiecare dintre Firmele Membre BDO, BDO International Limited si Brussels Worldwide Services BVBA reprezinta o entitate juridica separata si nu are nici o raspundere pentru actele sau omisiunile unei alte astfel de entitati. Nimic din aranjamentele sau regulile BDO nu constituie sau implica o relatie de agent sau un parteneriat intre BDO International Limited, Brussels Worldwide Services BVBA si/sau firmele membre ale retelei BDO.

c) Descriere a structurii conducerii firmei de audit;

Segmentul de business de Audit financiar este parte integranta din firma si este supus aceleiasi structuri de guvernare ca si celelalte segmente de afaceri, dupa cum urmeaza:

Management

Echipa de Management este alcatuita din Managing Partner si Partenerii Seniori care conduc segmentul de business de Audit financiar. Se intruneste o data pe luna si chiar mai frecvent, daca este necesar.

Echipa de Management stabileste strategia de afaceri si asigura implementarea acesteia. Managing Partner-ul si fiecare membru din echipa au, de asemenea, zone specifice de responsabilitate in managementul operational.

Managementul raporteaza de doua ori pe ani partenerilor, prezentand sub forma unui rezumat dezvoltarea afacerii si stabilind obiectivele cheie pentru urmatoarele sase luni.

Managementul riscului

Partenerul responsabil de Managementul riscului trebuie sa se asigure ca obiectivele, calitatea si independenta serviciului oferit clientilor sunt mentinute prin aplicarea unor proceduri bine administrate de acceptare a clientului si de angajament. De asemenea, trebuie sa se asigure ca metodologia este actualizata in mod regulat si publicata, si ca sunt implementate procese riguroase ce au ca scop identificarea si rezolvarea conflictelor de interes.

Toti partenerii si personalul trebuie sa trimita anual confirmari ale conformitatii cu prevederile legislatiei in vigoare, inclusiv declaratii de independenta.

d) Descriere a sistemelor interne de control al calitatii existente in firma de audit si o declaratie a organului administrativ sau de conducere cu privire la eficacitatea functionarii acestora;

Am implementat un sistem al calitatii interne ce ofera asigurare rezonabila asupra faptului ca personalul profesional de la toate nivelele operationale mentine independenta atat in fapt, cat si in aparenta, in conformitate cu standardele profesionale si isi indeplineste responsabilitatile profesionale cu integritate si obiectivitate.

Sistemul calitatii interne al Companiei poate fi divizat in urmatoarele elemente:

  • Responsabilitati de leadership pentru calitatea in cadrul firmei
  • Manualele tehnice ale firmei
  • Acceptarea si continuarea relatiilor cu clientii si a angajamentelor specifice
  • Resurse umane
  • Performanta angajamentelor
  • Monitorizare

1) Responsabilitati de leadership pentru calitatea in cadrul firmei

Scopul nostru principal este de a oferi cea mai inalta calitate a serviciilor in conformitate cu standardele profesiei de contabilitate si audit. Pentru a-l atinge, am dezvoltat politici si proceduri care asigura faptul ca toata munca prestata este de o calitate inalta.

Controlul calitatii in cadrul unei firme este dependent de structura organizational care defineste clar responsabilitatile diferitelor nivele de management.

Alaturi de managementul firmei, Partenerul responsabil de Calitate si Managementul Riscului inoculeaza valori profesionale si etice in firma prin:

  • Dezvoltarea de linii directoare privind obtinerea asigurarii si comunicarea lor catre profesionistii firmei
  • Mentinerea practicii de audit a firmei la cele mai inalte standarde ale profesiei
  • Monitorizarea independentei
  • Supervizarea activitatii de auditare a firmei
  • Evaluarea politicilor si procedurilor de control ale firmei
  • Supervizarea programelor de educatie profesionala continua ale firmei

Fiecare Partener de Audit este in principal responsabil pentru coordonarea performantei echipelor de audit si atingerea standardelor care corespund obiectivelor profesionale ale firmei.

Managerii de Audit Seniori si Managerii de Audit sunt responsabili pentru delegarea, supervizarea si revizuirea muncii de audit realizata de personalul profesionist.

2) Manualele tehnice ale firmei

Manualul de Politici de Independenta si Proceduri al BDO poate fi accesat online de catre fiecare profesionist, pe reteaua interna a firmei.

Manualele firmei si alte materiale cu rol indrumator sunt disponibile personalului in functie de ariile de specialitate si responsabilitate, fiind de asemenea prezente pe reteaua interna. Acest manuale confera uniformitate aspectelor procedurale si tehnice din cadrul firmei.

3) Acceptarea si continuarea relatiilor cu clientii si a angajamentelor specifice

Inainte de acceptarea unui nou client de audit, firma noastra se asigura ca nu exista probleme de natura etica sau referitoare la independenta ce ar putea intra in conflict cu prevederile codului etic. Mai mult decat atat, ne asiguram ca am fost numiti ca urmare a unei proceduri conforme si legale.

Procedurile de acceptare pe care firma noastra le urmeaza in procesul de numire pe pozitia de auditori pentru un client nou sau de continuare a angajamentelor existente sunt rezumate in pasii urmatori:

  • Luarea in considerare a informatiilor privind integritatea managementului companiei, pentru a vedea daca posibilul client este de buna credinta;
  • Evaluarea problemelor legate de litigii si publicitate aferente potentialului client;
  • Strangerea de informatii relevante de la fostul auditor;
  • Evaluare informatiilor referitoare la client: finantarea clientului, performanta recenta si cea pe termen lung, controlul intern, politicile contabile dezvoltate, competenta si onestitatea management-ului sau a partilor implicate, tranzactii neobisnuite;
  • Personalizarea si realizarea unor proceduri test specifice de audit in vederea minimizarii riscului;
  • Evaluarea abilitatii noastre de a servi clientul;
  • Reevaluarea periodica a clientilor pentru retinere.

4) Resurse Umane

Recrutare

Politicile si procedurile de recrutare sunt stabilite pentru a oferi asigurare rezonabila asupra faptului ca angajatii respectivi poseda cunostintele si abilitatile adecvate ce le permit sa isi desfasoare activitatea in mod competent.

Angajam in principal Auditori Juniori, experienta anterioara nefiind obligatorie, prin intermediul departamentului nostru de Resurse Umane. Selectam oamenii pe baza unei evaluari psihologice, a unui test IQ, dublate de un test de natura profesionala si a unuia de limba straina. Viitorul angajat trebuie sa fie inteligent, motivat, flexibil, onest, sa invete repede si sa fie orientat catre munca in echipa.

Politicile si procedurile de personal ale firmei care sunt relevante pentru aplicanti si pentru noii angajati sunt comunicate acestora la momentul venirii in firma.

Cel putin anual, Directorul de Resurse Umane, impreuna cu Managing Partner-ul, revizuiesc politicile si procedurile de angajare pentru a vedea daca acestea sunt potrivite si opereaza in mod eficace.

Evaluarea performantei

Evaluarea performantei este evaluarea periodica a caracteristicilor specifice care ar trebui demonstrate de fiecare individ in ducerea la bun sfarsit a sarcinilor si responsabilitatilor care i-au fost incredintate.

Cel mai important factor luat in calcul in momentul evaluarii personalului este calitatea muncii realizate.

Capabilitati si competenta

Suntem dedicati dezvoltarii si mentinerii celor mai inalte standarde posibile ale competentei tehnice prin intermediul programului nostru de dezvoltare profesionala. Dezvoltarea Profesionala Continua ("DPC") reprezinta piatra de temelie a acelui efort. Acest angajament este realizat prin participarea la cursuri ce au ca subiect politicile si procedurile adecvate, precum si cunostintele tehnice de specialitate.

Dezvoltarea carierei si promovarea

Politicile si procedurile pentru avansarea personalului sunt stabilite pentru a oferit asigurare rezonabila asupra faptului ca oamenii selectati vor avea calificarile necesare de a indeplini responsabilitatile ce li s-au alocat. In aceasta privinta, printre altele, revizuim cu atentie performanta prin intermediul rezultatelor si raportarilor verbale realizate de superiorii lor. Profesionistii sunt promovati la nivelul urmator numai in momentul in care sunt pregatiti pentru responsabilitatile crescute pe care le aduce cu sine o promovare.

Din momentul in care un auditor a acumulat suficienta experienta in pozitia de manager, el sau ea poate deveni eligibil pentru promovarea pe postul de Partener. Acest lucru poate deveni posibil pe baza unui numar de criterii, cele mai importante dintre ele fiind: contactele interne si externe, interactiunea cu clientii, abilitatile de conducere, cunostiintele si abilitatile posedate, activitati speciale in cadrul grupurilor de lucru, integritate, onestitate si caracter moral.

5) Realizarea misiunii de audit

Metodologie comuna

Politicile si procedurile noastre acopera ariile de planificare, executie, supervizare, revizuire, documentare si comunicarea rezultatelor fiecarui angajament. In plus, politicile si procedurile prevad ca toti profesionistii sa faca referire la metodologia firmei, cea autorizata sau alte surse si sa se consulte, in mod regulat, cu indivizi din cadrul sau din afara firmei, atunci cand este cazul. (de ex, cand avem de a face cu probleme neobisnuite sau complexe). Aceasta metodologie este in intregime in conformitate cu Standardele Internationale de Audit si, cand este cazul, aceste procese comune sunt utilizate de firmele membre BDO.

Supervizare si revizuire

Personalul de audit profesionist include managing partneri, parteneri de audit, manageri de audit, auditori seniori, auditori in-charge si contabili ale caror responsabilitati sunt corespunzatoare experientei si expertizei pe care le poseda.

Politicile noastre prevad ca toate rapoartele, declaratiile financiare, documentele de lucru, scrisorile de management si alte scrisori, sa fie revizuite de altcineva decat cel care le-a pregatit. In functie de raportul sau documentul de lucru eliberat, nivelul celui care il va revizui difera (de ex, ar putea fi ori un partener de audit, ori un manager de audit)

Obiectivul principal al acestui proces de revizuire este de a verifica daca este data opinia de audit corecta cu privire la declaratiile financiare, confirmand faptul ca auditul a rezultat in obtinerea probelor suficiente pentru oferirea unei asigurari inalte, dar nu absolute, ca toate problemele materiale sau potential materiale sau aspectele ridicate in cursul auditului au fost rezolvate in mod satisfacator si ca auditul s-a desfasurat in conformitate cu politicile si procedurile firmei.

Consultarea

Practicile noastre de consultare constau in oferirea de asigurare rezonabila asupra faptului ca auditorii vor cauta asistenta pe probleme de contabilitate si audit, in masura in care este necesar, de la persoane cu niveluri corespunzatoare de cunostinte, competenta, judecata si autoritate.

1) Monitorizare

Sistemul nostru de controlul calitatii include urmatoarele proceduri:

1)    Analiza si evaluarea: (a) actualizarilor (b) rezultatatele testarii independentei, (c) dezvoltarea profesionala continua a personalului profesionist, si (d) decizii legate de acceptarea si continuarea relatiilor cu clientii si a angajamentelor

2)    Programul inspectiilor (vezi mai sus) este:

  • Inspectia calitatii din partea retelei BDO la fiecare 3 ani pentru angajamente, in scopul de a oferi asigurare rezonabila ca politicile si procedurile BDO din domeniul controlului calitatiii sunt efectiv aplicate
  • CAFR inspecteaza in mod periodic misiunile noastre pentru a oferi asigurare rezonabila ca Standardele Romane De Audit, care au la baza Standardele Internationale de Audit si procedurile de controlul calitatii sunt efectiv aplicate
  • Inspectia anuala de calitate interna realizat de un ofiter independent cu experienta si calificarile adecvate, care asigura inspectarea anuala a cel putin un raport per partener de audit. Obiectivele acestei inspectii sunt:
    • Conformitatea cu ISA si standardele romane de audit asa cum sunt ele adoptate de catre CAFR
    • Conformitatea cu Metodologia de Audit BDO
    • Cele mai bune practici privind planificarea, executia si finalizarea unei misiuni

3)    Determinarea masurilor corective si a imbunatatirilor in cadrul sistemului de control al calitatii

4)    Follow-up pentru a ne asigura ca masurile necesare asupra politicilor si procedurilor de control al calitatii sunt realizate in mod regulat

Declaratia Managementului cu privire la eficacitatea functionarii

Aceste politici, proceduri si activitati de monitorizare implementate la BDO Audit, BDO Auditors & Accountants si BDO Auditors & Business Advisors au oferit managementului firmei asigurare rezonabila ca firma, partenerii si personalul au respectat cerintele profesionale, de reglementare si legale aplicabile, ca munca a fost prestata in mod consecvent la standarde inalte  si ca au fost emise rapoartele adecvate. Managementul firmei a avut in vedere si rezultatele inspectiilor realizate de CAFR si BDOGC in momentul formularii acestei opinii.

e) Indicare a datei la care a avut loc ultima verificare independenta pentru asigurarea calitatii prevazuta la art. 31;

In cazul BDO Audit, ultima inspectie realizata de Camera Auditorilor Financiari Romania a avut loc pe data de 11 martie 2011. Compania a primit calificativul A, obtinand scorul de 100 din 100.

In cazul BDO Auditors & Accountants, ultima inspectie realizata de Camera Auditorilor Financiari Romania a avut loc pe data de 30 mai 2012. Compania a primit calificativul A, obtinand scorul de 100 din 100.

Ultima inspectie realizata de Camera Auditorilor Financiari Romani a avut loc pe data de 11 martie 2011. BDO Audit a primit calificativul A, obtinand scorul de 100 din 100.

f) Lista cu entitatile de interes public pentru care au fost efectuate audituri statutare de catre firma de audit in exercitiul financiar precedent;

Clientii de audit listati pe o piata reglementata din UE:

  • Antibiotice SA
  • Avicola Buzau SA
  • Badotherm AMC SA
  • Biofarm SA
  • Cemacon SA
  • Ceramica SA
  • Comcereal SA
  • Ilvas SA
  • Laminorul SA
  • M. J. Maillis Romania SA
  • Mechel Campia Turzii S.A.
  • Mechel Targoviste SA
  • Perla Covasnei S.A
  • Primcom SA
  • Santierul Naval Constanta SA
  • SSIF Broker SA Cluj-Napoca
  • Talc Dolomita SA
  • Upruc CTR SA
g) Declaratie in legatura cu politicile firmei de audit privind independenta, care confirma, de asemenea, ca a avut loc o verificare interna a modului in care a fost respectata independenta;

Liniile directoare privind independenta companiei sunt localizate pe intranet, unde se gasesc si urmatoarele:

  • Manualul de politici si proceduri ce sumarizeaza regulile ISA (Standardele Internationale de Audit) si IFAC Codul de Etica pentru Profesionisti. Manualul este folosit ca prima resursa pentru documentare cu privire la intrebarile legate de independenta.
  • Baza de date care contine o lista actualizata a tuturor entitatilor in cadrul carora ni se interzice sa detinem orice interes financiar si si cu care nu putem avea o relatie de afaceri / personala. Toti profesionistii verifica lista in mod regulat pentru a avea confirmarea faptului ca participatiile lor financiare (stocuri, imprumuturi, etc) nu sunt in cadrul unor companii aflate pe lista. Profesionistii trebuie sa verifice lista inainte de a achizitiona orice stocuri sau de a obtine imprumuturi. Baza de date este monitorizata de Managing Partner. Pentru a facilita revizuirea, schimbarile din lista (adaugirile si eliminarile) sunt trimise luna prin e-mail tuturor profesionistilor.

In plus, alte masuri cheie ce fac parte din sistemul de control al calitatii independentei includ:

  • O confirmare online anuala de independenta, completata de toti profesionistii si care sa includa intrebari referitoare la interese de natura financiara si relatii de natura profesionala / personala cu entitatile restrictionate;
  • Testarea confirmarilor de independenta ale partenerilor si managerilor inainte de acceptarea / reacceptarea fiecarei misiuni de audit;
  • Confirmari, corespondenta si chestionare anuale pentru uzul tuturor Firmelor Membre BDO;

Testarea indendententei daca Firma ofera alte servicii unui client, se are grija sa nu se indeplineasca si functii de management sau sa se ia decizii de management.

h) Declaratie privind politica pe care o urmeaza firma de audit cu privire la formarea profesionala continua a auditorilor statutari prevazuta la art. 11;

Oamenii sunt cea mai importanta resursa pentru afacerea noastra, asadar investim timp, resurse finale si umane importante in dezvoltarea lor profesionala continua.

Programul de training anual al BDO include atat traininguri in-house, cat si unele externe, ce trateaza diferite subiecte din domeniul financiar: raportare, audit financiar, actualizarea standardelor de raportare, audit intern, evaluarea riscului etc. Cursurile regionale ce au loc la nivel de retea BDO sunt organizate anual, oamenii nostri beneficiind, de asemenea, si de experienta si cunostintele tutorilor straini.

Fiecare nivel de personal are un set obligatoriu de training-uri, cursuri si examene profesionale prin care trebuie sa treaca in fiecare an pentru a-si dezvolta cariera si a imbunatati calitatea serviciilor oferite clientilor.

La BDO credem intr-o cultura bazata pe notiunea de performanta, in care oamenii sunt promovati si sprijiniti in procesul lor de dezvoltare continua prin identificare nevoilor de imbunatatire si prin oferirea accesului la resursele si trainingurile centrului de cunostinte.

Ii sprijinim si incurajam pe profesionistii nostri sa devina membri ai corpurilor profesionale nationale si internationale si sa obtina calificari prestigioase relevante in domeniul financiar.

i) Informatii financiare care arata importanta firmei de audit, cum ar fi cifra totala de afaceri divizata pe onorarii din auditul statutar al situatiilor financiare anuale si al situatiilor financiare anuale consolidate, precum si onorarii percepute pentru alte servicii profesionale necesare imbunatatirii calitatii informatiilor, servicii de consultanta fiscala si alte servicii care nu sunt de audit;

Cifra de afaceri consolidata pentru BDO Audit SRL, BDO Auditors & Accountants SRL si BDO Auditors & Business Advisors SRL la 31 Decembrie 2012:

Servicii Lei
Audit & conexe 12,845,902
din care:
Audit statutar si IFRS 10,715,540
Consultanta fiscala 328,839
Alte servicii 11,463,663
Total 24,656,404

(j) Informatii privind baza pentru remunerarea partenerilor

Profiturile sunt impartite intre parteneri pe baza unor criterii de performanta agreate. Alocarile sunt bazate pe o prima transa fixa, plus o a doua transa in functie de performanta atinsa de fiecare partener individual. Exista prevazute plati pentru performanta exceptionala, reziliere a contractului sau stimulente pentru noii parteneri.

31st of March 2013

Contact

http://www.bdo.ro/_layouts/images/blank.gif...

BUCURESTI

BDO Audit SRL

Victory Business Center
24 Invingatorilor Street,
030992, Bucharest-3
ROMANIA
Tel: +40-21-319 94 76
Tel: +40-372-169 900
Fax: +40-21-319 94 77
Fax: +40-372-169 977
Email: office@bdo.ro
Web: www.bdo.ro

BDO Business Advisory SRL

Email: finance@bdo.ro

Business Restructuring SPRL

Email: business.restructuring@bdo.ro

BDO Outsourcing Services SRL

Email: outsourcing@bdo.ro

BDO Tax SRL

Email: tax@bdo.ro

CLUJ

BDO Auditors & Accountants SRL

Cluj City Center
14-16 Dorobantilor Street,
400117, Cluj-Napoca
ROMANIA
Tel: +40-26-433 41 14
Fax: +40-26-433 41 15
Email: office@bdo.ro

TIMISOARA

BDO Auditors & Business Advisors SRL

Bastion Office
2 Martin Luther Street, 3rd floor
300054, Timisoara
ROMANIA
Tel: +40-356 171 267
Fax: +40-356 171 268
Email: office@bdo.ro

http://www.bdo.ro/Style%20Library/Images/semnatura%20SM.JPG...


Musafir

#10678 Bogdan Stanescu

2013-10-27 22:09

http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/186/3936/10664189/1/propunere-me-administrator-special.pdf

Cine este Bogdan Stănescu, noul administrator special al combinatului Oltchim

http://www.gandul.info/financiar/cine-este-bogdan-stanescu-noul-administrator-special-al-combinatului-oltchim-10664189

Bogdan Nicolae Codruţ Stănescu, propus de Ministrul Economiei pentru funcţia de administrator special al combinatului chimic Oltchim, lucrează din luna iunie a anului 2010 la BNR, el fiind consilier al viceguvernatorului Bogdan Olteanu.

Printre principalele activităţi şi responsabilităţi pe care le are de îndeplinit în această funcţie se numără, potrivit CV-ului său, coordonarea activităţii juridice, coordonarea activităţii de achiziţii publice în cadrul BNR, elaborarea de acte normative privind activitatea financir-bancară şi consilierea viceguvernatorului pe probleme juridice.

Potrivit CV-ului, Bogdan Stănescu are experienţă în administrarea societăţilor comerciale fiind administrator special al SC Dunasi SA Galaţi şi SC Fortus SA Iaşi în 2002 şi la SC Arcadia 2000 SA Bucureşti în 2012. El a fost şi membru al Consiliului de Administraţie al SC Enel Energie SA şi al Consiliului de Administraţie al SC Distrigaz Sud Servicii SA în anul 2007.

Stănescu, fost director AVAS

În perioada mai - iunie 2010, Stănescu a lucrat ca avocat în cadrul SCPA "Gorghiu, Pop şi Asociaţii", desfăşurându-şi activitatea în drept civil şi comercial.

În perioada 24 aprilie 2007 - 29 mai 2010, actualul consilier al viceguvernatorului BNR Bogdan Olteanu, a deţinut funcţia de director general al Direcţiei Generale Juridice din cadrul Autorităţii pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS).

În acest timp, Bogdan Stănescu, în vârstă de 39 de ani, a coordonat întreaga activitate juridică a direcţiei, a avizat contracte de privatizare, note de analiză a clauzelor postprivatizare şi note de analiză a valorificării creanţelor. El a semnat toate actele procedurilor de insolvenţă, dar şi actele procedurale în activitatea de contencios.

Acesta nu a fost însă singurul post pe care Stănescu, propus acum pentru funcţia de administrator special al combinatului chimic de la Râmnicu Vâlcea, l-a avut în cadrul AVAS.

În perioada 9 ianuarie - 25 aprilie 2007, el a fost expert jurist la Direcţia Generală Juridică AVAS Bucureşti, în perioada 8 septembire 2004 - 9 ianuarie 2007 el a fost directorul Direcţiei Contencios Privatizare Postprivatizare, fostul APAPS Bucureşti, iar în perioada 26 mai 2001 - 8 septembrie 2004 a fost director general al Departamentului Juridic din cadrul aceleiaşi instituţii.

Înainte de obţinerea acestei funcţii el a fost directorul Direcţiei Juridice APAPS Bucureşti, expert jurist la Fondul Proprietăţii de Stat Bucureşti (FPS), al Direcţiei Teritoriale Galaţi a FPS şi consilier juridic în cadrul Direcţiei Regionale a Vămilor Galaţi.

Ce studii are noul administrator special de la Oltchim

Stănescu a absolvit în 1999 Universitatea "Petrol şi Gaze" la Facultatea de Tehnologie de Procesare a Petrolului şi Petrochimiei. El a devenit apoi licenţiat în ştiinţe juridice al Universităţii Hyperior din Bucureşti şi a obţinut titlul de doctor în Drept de la Academia "Alexandru Ioan Cuza". Stănescu are câte un master în "Drept Internaţional Public", în "Spaţiul Public European", în "Securitate şi Apărare Naţională"şi în "Medierea confliectelor în Drept".

"Am experienţa muncii în echipă încă din facultate, când am participat la activităţi presupuse de proiectele practice şi de cercetare derulate în cadrul facultăţii", scrie Stănescu în CV-ul său adaugând, printre altele, şi că are "experienţă bună a managementului de proiect şi al echipei".

Actualul consilier BNR are specializări în securitate şi apărare naţională, în mediere bancară şi în protocol şi comunicare. Acesta deţine un Certificat European Bancar, un Certificat în Public Leaders, eliberat de Harvard Kennedy School University, şi o diplomă bancară emisă de Institutul Bancar Român.

Bogdan Stănescu cunoaşte limbile engleză şi franceză şi are un atestat eliberat de "International Computer School".

Musafir

#10679 Andrei Dominic Gerea - Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri

2013-10-27 22:24

http://img.mediafax.ro/politician/998/poza.jpg?width=108...

http://politicieni.mediafax.ro/politicieni/gerea-andrei-dominic-998/

Andrei Dominic Gerea

Membru PNL
Ministru - Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri
Andrei Dominic Gerea a candidat pentru Camera Deputaţilor in Circumscripţia electorală 16 Argeş, Colegiul 8, susţinut: PNL / Uniunea Social Liberală
Membru în : Partidul Naţional Liberal

Funcţie partid:
Membru

Instituţie publică:
Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri
Funcţie in cadrul instituţiei:
Ministru
Instituţie publică:
Camera Deputatilor
Funcţie in cadrul instituţiei:
Deputat
Comisie:
Comisia pentru politică economică, reformă şi privatizare
Funcţie in cadrul comisiei:
Membru
Comisie:
Comisia de validare
Funcţie in cadrul comisiei:
Membru

IONUT POLIETERI

#10680 la masa autorule....la micu dejun

2013-10-28 05:06

IA POZITIA ...IN GENUNCHI CA IN DIMINEATA ASTA SERVESTI "LACTATE"
NU VENI CU MINA GOALA,IA SI PE FOTA

Musafir

#10681 BAI CARICATURO

2013-10-28 05:16

TI-AI BAGATO IN TOATA LUMEA CIT MATA-N CUR O AI MA DE MARE? SA NU MERGI PE LA MATA CA POATE O NIMERESTI FACIND BAIE SI LA CIT ESTI DE PRAPADIT ITI BAGI PULA SI IN EA
Silviu Baraina

#10682 Toti jegosii pe forum

2013-10-28 06:07

Au ajuns toti jegosii si toti analfabetii sa isi arunce dejectiile pe forumul asta!
Baaaa, impuscati-va! Si tu fota si tu ionut polieteri (care mama dracului sunteti si in viata reala). Sunteti niste scursuri, niste jegosi, daca aveti ceva de impartit, faceti-o parte-n parte!
Imputitilor! Habar nu aveti sa scrieti o fraza coerenta, dar va dati scule ascunsi dupa niste nick name-uri.

Musafir

#10683 daaaa

2013-10-28 06:19

Sa imi aduc aminte...acum 2 saptamani cernev cel minunat ne aburea cu privatizarea ... Parca il si vad cum murmura el ca pe 15 noiembrie incep negocierile si pe 10 decembrie se va afla proprietarul.
Ce mai spune acum cernev? Ce ne mai minti ma?

Musafir

#10684 10683

2013-10-28 06:44

Are credulii sai la EL 3 care il divinizeaza.
GOGU OLOGU

#10685

2013-10-28 07:06

Aceleasi articole cu promisiuni trase la indigo ca acum 2-3-4 ani(rasfoiti netul si convingeti-va).Prezentul si ce se petrece acum(la nivel de conducere)confirma inca odata(daca mai era cazul) ca s-a ales praful si petitia asta cu SALVATI OLTCHIM e un fel de boceala la capul mortului.Eu am mai scris acum un an in aceasta petitie ca s-a terminat totul si inca mai demult nu de atunci.Trebuie doar putina logica a derularii faptelor ca sa iti dai seama,nu trebuie sa fii un savant.Aici doar discutam discutii.MARIAN PARVU e bomboana pe coliva OLTCHIM,insa vor mai fi alte ornamente,ca parca mai merge si niste biscuit ras si cacao pe coliva.O sa fiti surprinsi de ce se va intampla in urmatoarea saptamana(pentru unii naspa ,pentru altii...fiecare cum o ia).


Musafir

#10686 Senatorul Cotescu Îl trage de mânecă pe Ponta pentru Oltchim

2013-10-28 09:58

http://www.viatavalcii.ro/images/2013/adranel-cotescu-28102013.jpg...

http://www.viatavalcii.ro/index.php/component/content/article/48-prima-pagin/20540-senatorul-cotescu-il-trage-de-manec-pe-ponta-pentru-oltchim.html

În urma discuţiilor recente purtate la Consiliul Judeţean Vâlcea şi continuate la Ministerul Economiei, de către sindicate şi reprezentanţi locali ai judeţului Vâlcea, legate de situaţia Oltchim, senatorul liberal Marin Adrănel Cotescu, sesizând că problema redresării combinatului chimic este de competenţa guvernului în ansamblul său, a adresat o interpelare primului ministru şi ministrului delegat pentru buget. „Domnule prim-ministru, situaţia Combinatului Chimic Oltchim Râmnicu-Vâlcea continuă să fie o problemă vitală pentru Vâlcea şi locuitorii acestui judeţ şi, în acelaşi timp, de interes naţional pentru care nu s-a găsit încă o soluţie. Numeroasele demersuri făcute până în prezent la miniştrii din cabinetul dumneavoastră nu au avut finalitatea dorită. Într-adevăr, posibilităţile acestora de a de a acţiona sunt limitate. Ministerul Economiei ar fi abilitat într-o astfel de situaţia să realizeze cel mult un plan tehnic, economic de redresare, iar Ministerul Finanţelor Publice este colectorul de fonduri, şi nicidecum nu are puterea de a decide destinaţia acestora. În aceste condiţii, vă rog să constataţi, domnule prim-ministru, că dumneavoastră sunteţi singurul care poate, în acest moment, să dispună măsuri viabile, luate în Guvern, în vederea redresării situaţiei Oltchim, în scopul de a face din acest combinat chimic un obiectiv tentant pentru o viitoare privatizare de succes. Prin urmare, vă rog să îmi comunicaţi, domnule prim-ministru, care este poziţia dumneavoastră faţă de situaţia mai sus enunţată şi ce demersuri concrete veţi dispune pentru a asigura funcţionarea la o capacitate care va face posibilă trecerea Combinatului Chimic Oltchim Râmnicu-Vâlcea la o activitate rentabilă”, arată senatorul Cotescu în interpelarea adresată primului ministru Victor Ponta. De asemenea, senatorul liberal i-a atras atenţia şi ministrului delegat pentru buget, Liviu Voinea, solicitându-i acestuia ca, la construirea bugetului pe anul viitor să considere Oltchim o prioritate şi să aloce sumele necesare, întrucât, prin intermediul ministerului pe care îl conduce, este abilitat să hotărască destinaţia fondurilor colectate de Ministerul Finanţelor Publice. Gabi Bercea


Musafir

#10687 Privatizarea Oltchim este posibilă în februarie 2014

2013-10-28 10:00

http://www.voceavalcii.ro/2013102717930/Privatizarea-Oltchim-este-posibila-in-februarie-2014.html

http://www.voceavalcii.ro/media/k2/items/cache/ebe82d6b1e7110f023df26f97e5af7c5_...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ministrul Economiei, Andrei Gerea, a declarat că ar prefera ca să găsească capital de lucru pentru repornirea Oltchim, dar în cazul în care acest lucru nu se întâmplă, combinatul de la Rm. Vâlcea va fi privatizat.

Ministrul Economiei, Andrei Gerea, a declarat că ar prefera ca să găsească capital de lucru pentru repornirea Oltchim, dar în cazul în care acest lucru nu se întâmplă, combinatul de la Rm. Vâlcea va fi privatizat.

Ministrul Economiei, Andrei Gerea, a făcut noi dezvăluiri în ceea ce priveşte soarta Oltchim. El a declarat recent că societatea vâlceană va fi privatizată mai curând de cât se aşteaptă lumea, adică în luna februarie a anului 2014. Sigur, ministrul susţine că acest scenariu este posibil doar în cazul în care nu se găseşte capital de lucru. „Dacă reuşim să găsim 15 milioane euro, cât este capitalul de lucru, ne putem întinde undeva până în iunie. Dacă nu reuşim să găsim aceşti bani, în luna februarie ne strângem mâna cu investitorii" - a declarat Andrei Gerea.

Sigur, ministrul Economiei mărturiseşte că ar prefera să găsească capital de lucru în defavoarea privatizării timpurii, pentru că nu este uşor să găseşti investitori serioşi, care să dorească repornirea Oltchim integrat cu Arpechim. „Cel mai presant factor este capitalul de lucru, care este absolut necesar pentru desfăşurarea activităţii şi pentru câştigarea de timp, pentru că o astfel de acţiune precum cea demarată de noi, pentru căutarea de potenţiali investitori, cere timp. (...) Avem nevoie de aceşti bani, care se caută în primul rând la bănci. Băncile, din păcate, nu sunt foarte dornice să finanţeze, este o problemă la nivel naţional, nu numai în cazul Oltchim. Dar am reluat discuţiile, nu numai în zona bancară, ci şi în zona fondurilor de investiţii" - a mai spus ministrul Economiei.

Andrei Gerea a menţionat că la ora actuală există trei consorţii internaţionale care şi-au manifestat interesul pentru preluarea companiei Oltchim, însă campania de atragere de investitori pentru privatizare va continua.
Ultima modificare Luni, 28 Octombrie 2013 00:07


Musafir

#10688 Noul ministru al Economiei pune angajaţii ambasadelor să caute investitori pentru Oltchim

2013-10-28 10:31

http://www.puterea.ro/economie/noul-ministru-al-economiei-pune-angajatii-ambasadelor-sa-caute-investitori-pentru-oltchim-80435.html

http://www.puterea.ro/media/article/img620/80/80435_1.jpg...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Andrei Gerea, proaspătul ministru al Economiei, a venit ieri cu o nouă strategie privind Oltchim. Liberalul a declarat, la Piteşti, că a descoperit în grila ministerului 83 de angajaţi care taie frunză la câini, în „sânul ambasadelor”, şi pe care i-a însărcinat cu popularizarea procesului de privatizare a Oltchim.

Gerea a mai afirmat că, în cursul săptămânii trecute, a fost refăcut materialul de promovare a României şi a oportunităţilor ei generale, şi în special cel privitor la combinatul chimic. Acest nou promo a fost retransmis reprezentanţilor economici cu misiunea „să caute şi ei, la rândul lor, ţintit, pe domeniile de activitate specifice, potenţiali investitori”.

„Privatizarea Oltchim este în cursul ei firesc, aş putea spune. Atâta doar că în acest moment căutăm să atragem cât mai mulţi investitori, căutăm să popularizăm procesul de privatizare a Oltchim, ca atare”, a comprimat Gerea noua abordare a impasului de la Oltchim. De asemenea, Gerea a mai declarat, optimist, că în ultima săptămână a descoperit în rândul investitorilor din lumea largă un real interes pentru întreprinderea vâlceană: „Sunt scrisori de intenţie sau de interes apărute, nu aş vrea să fac acum o listare a lor, pentru că aţi văzut că am tot avut în decursul timpului tot felul de nume celebre sau angajamente luate de pe o săptămână pe alta şi nu s-au îndeplinit din motive obiective. Căutăm capital de lucru, căutăm să descurcăm problemele actuale. Eu sunt optimist în acest moment cu privire la interesul pe care-l suscită Oltchim”, a spus Andrei Gerea.

Relansare şi oferte

La sfârşitul lunii iulie, Oltchim a trimis în şomaj tehnic 715 salariaţi, până la 8 septembrie, iar în luna septembrie a avut cele mai bune rezultate din acest an, întrucât cifra de afaceri s-a dublat la 11,43 milioane de euro, faţă de perioada similară a anului trecut. Oltchim a încheiat primele nouă luni cu afaceri de 81,54 milioane de euro şi pierderi de 136 milioane de euro. Potrivit unui comunicat de presă, până în prezent s-au înscris în etapa de preselecţie a investitorilor interesaţi de achiziţia Oltchim consorţiul format din PCC şi fondul de investiţii Fortissimo Capital, un consorţiu condus de Chimcomplex Borzeşti şi compania rusă Oil Gas Trade.


Musafir

#10689 Privatizarea Oltchim, în februarie sau iunie 2014

2013-10-28 10:34

http://www.zf.ro/eveniment/privatizarea-oltchim-in-februarie-sau-iunie-2014-11570875

Privatizarea Oltchim se va finaliza în februarie 2014 dacă nu se va găsi capital de lucru sau în iunie 2014 dacă acesta va fi găsit, a anunţat ieri ministrul economiei Andrei Gerea (foto), potrivit căruia găsirea unor investitori serioşi cere timp.

„Dacă reuşim să găsim 15 milioane euro, cât este capitalul de lucru, ne putem întinde undeva până în iunie. Dacă nu reuşim să găsim aceşti bani, în luna februarie ne strângem mâna cu investitorii”, a anticipat ministrul de resort. Potrivit acestuia, cel mai presant factor este capitalul de lucru – care poate fi găsit la bănci –, care este absolut necesar pentru desfă­şurarea activităţii şi pentru câştigarea de timp, deoarece o acţiune precum cea pentru căutarea de potenţiali investitori cere timp. Ministrul admite că băncile nu sunt foarte dornice să finanţeze Oltchim.

Gerea a mai precizat că în acest moment există trei consorţii internaţionale care şi-au manifestat interesul pentru preluarea companiei Oltchim, în timp ce campania de atragere de investitori pentru privatizare va continua şi vor fi reluate discuţiile cu reprezentanţii OMV Petrom referitor la posibila vânzare a Rafinăriei Arpechim, aflată în prezent în conservare, iar „privatizarea Oltchim se va face integrat, cu Divizia Petrochmică Bradu“.

„Sunt probleme serioase la Ministerul Economiei şi, aşa cum am spus şi la preluarea mandatului, avem câţiva cartofi fierbinţi, unul este Oltchim, unde a trebuit să fie luate măsuri urgente în această săptămână“, a declarat ministrul economiei.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 28.10.2013
Va bateti joc de noi !

#10690 Mda

2013-10-28 10:42

Eu zic sa il privatizati prin August 2020, poate pana atunci mai mor dintre noi, ajungem cu restante de 8-9 salarii...eliminare naturala, ce naiba!
Va bateti joc de noi, iar noi stam ca prostii si inghitim toate ABERATIILE SI MINCIUNILE voastre!
Avem 5 (cinci)!!!! sindicate care DORM pe ele! Daca e adevarat ce se spune mai sus, legat de cernev si privatizarea in decembrie, ar trebui luat la suturi! Acelasi lucru si cu ceilalti, alde bica, dumitru, diculoiu si care dracului mai sunt...ca se calca pe picioare!
Nesimtitii!
DOAMNE LUMINEAZAI LA MINTI

#10691 e de retinut

2013-10-28 11:49

nu cernev are obligatia sa aduc investitori si sa privatizeze rapid oltchim...
nu cernev a stors oltchim in halu asta .... asta o spun pt cei care gindesc
Fugi d-aci ca puti a prost

#10692 Re: e de retinut

2013-10-28 11:54

#10691: DOAMNE LUMINEAZAI LA MINTI - e de retinut

NU ma sula beata (care mai esti si agramat), cernev, diculoiu etc etc trebuie sa doarma pe ei si sa participe la sedinte, unde sa enumere problemele pe care le stim si noi de atatia ani! De ce dracu nu se duc peste ponta, gerea, la Bucuresti, la guvern si sa stea acolo pana le vine rau sa ii bage aia in seama? Parca asta inseamna "lupta sindicala", cum tare le mai place sa spuna rahatii astia din sindicate!

Ai inteles BA PAPLEASHCA!


Musafir

#10693 Re:

2013-10-28 12:11


Musafir

#10694 Re: e de retinut

2013-10-28 12:29

#10691: DOAMNE LUMINEAZAI LA MINTI - e de retinut

BAAAAA DA ESTI PROST ....???? CRETINULE ESTI OFILIT LA CREIER< PUNE MA MANA SI MAI CITESTE O CARTE, MAI STUDIAZA, INVATA, LASA SUPUNEREA ASTA ORBEASCA CA ESTI CA UN CATELUS CE LINGE CACATUL LUI CERNEV> LINGE FRAIERE LINGEEEE.....!!!!! CERNEV SA-SI ASUME MISCAREA SI INSTIGAREA ORBEASCA INCAIEREAREA OAMENILOR DE BUN SIMT, RUSINE MIZERABILULE. SA-SI ASUME SUPUNEREA INTERESELOR SI LASITATEA. TOATE SINDICATELE SUNT SUPUSE INTERESELOR MESCHIUNE  SI PARCA-L VAD SI PE VANCEA CUM RADEA EL CU VOSGANIAN DE MANA, II SOPTEA LASA DOMNE CA ZICEM SI NOI ASA, MATA FA-TI DE CAP CA DE ASTIA AVEM NOI GRIJE, NU SUFLA UNU.....CERNEV LA FEL, SLUGOI IMPUTIT, LASA DOMNE CA-I LINISTIM NOI PE ASTIA..., LATRAM SI NOI UN PIC LA LUNA....F..U-VA-N GURA DE LIPITORI !!!!


Musafir

#10695 Re: e de retinut

2013-10-28 12:52

#10691: DOAMNE LUMINEAZAI LA MINTI - e de retinut

CUM SA SPUI MA NU CERNEV ???? ESTI IDIOT !!! A PARTICIPAT LA TOATE INTRUNIRILE SI INTALNIRILE. A IESIT LA TV PRIMUL CU COMUNICATE DE INTOXICARE. SE PUPA BOT IN BOT CU PIPEREA, EL SI NUMAI EL. CUM POTI SA FI ASA DE CRETIN SA SPUI ASA CEVA.

SA-SI DEA DEMISIA DACA NU SE CONSIDERA IMPLICAT !!! SA-SI DEA DEMISIA, SA PLECE CU NEVASTA-SA ACASA. AIA CARE A VENIT DE CURAND ADUSA PE USA DIN DOS IN COMBINAT. SA-SI ASUME MAAA RASPUNDEREA.

 

RUSINE !!! CER PUPLIC DEMISIA SI SA PLECE CERNEV ACASA, EL SI SOTIA  !!!!


Musafir

#10696 Re: Re: #10667 Logistica, #10666: - NICULAE,

2013-10-28 12:57

#10670: pseudosudorul - Re: #10667 Logistica, #10666: - NICULAE,

VArog frumos nu va luati de ORASANU,pt cultura voastra generala:a fost o perioada buna de timp in care domnul inginer ,pt a-si completa veniturile lucra,ca taximetristdupa terminarea programului,deci dansul e invatat,daca omul plateste il duce(il pune in ce functie)vrea.Clientul nostru stapanul nostru!Adaptativa si voi la cerintele economiei de piata!A,uitasem, studiile de baza ale doamnei marcela s-au definitivat in ograda lui enache,stiti erau din categoria celor care faceau numai schimbul2(pt cunascatori!)


Musafir

#10697 Re: BAI CARICATURO

2013-10-28 14:17

#10681: - BAI CARICATURO

asa si ti e necaz vad ;a lu pigus


Musafir

#10698 miiiiiirs bai nagit imputi si mai stai un pic in genunchi la cernev ca te serveste

2013-10-28 14:21


Musafir

#10699 Ambasadorul Chinei a cerut informații despre Oltchim

2013-10-28 14:25

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/ambasadorul-chinei-a-cerut-informatii-despre-oltchim-188139.html

http://www.capital.ro/typo3temp/pics/Oltchim_02_65e9bbef1a.jpg...


Ambasadorul Republicii Populare Chineză la Bucureşti, Huo Yuzhen, i-a cerut luni primarului din Râmnicu Vâlcea, Emilian Frâncu, o mapă cu datele despre combinatul Oltchim pentru a fi prezentată potenţialilor investitori din China.

'Pentru o colaborare între cele două state şi mai ales cu Râmnicu Vâlcea în domeniul economic, am să-l rog pe domnul primar să trimită la ambasadă o mapă cu toate datele care privesc situaţia de la Oltchim. Din ce am înţeles eu de la domnii consilieri, este vorba de un agent economic care se află în reorganizare de aproape un an şi că se află în perioada de a căuta investitori pentru a-l redresa. Dar nu doar cu Oltchim, am putea să găsim oportunităţi de afaceri şi în domeniul lemnului, a sticlei sau a energiei verzi. Şi nu în ultimul rând turismul. Apele termale din judeţul Vâlcea sunt foarte cunoscute la ambasada noastră', a declarat ambasadorul RP Chineze.


De asemenea, primarul Emilian Frâncu i-a prezentat ambasadorului Beijingului şi alte proiecte de infrastructură care 'ar putea fi atractive pentru investitori chinezi'.

'Avem de zeci de ani proiecte care sunt tărăgănate, cum ar fi calea ferată Râmnicu Vâlcea - Vâlcele sau culoarul IV de autostradă. Sunt convins că dacă s-ar apuca de aceste două proiecte investitori din RP China, ar fi rapid terminate. Îmi amintesc că atunci când am fost parlamentar şi am ajuns în Beijing, am văzut vreo 40 de macarale şi am înţeles că în câteva luni va apărea un cartier în apropiere. Asta este hărnicia poporului chinez', a menţionat Frâncu.

Edilul Emilian Frâncu şi delegaţia chineză au făcut luni un scurt itinerariu în judeţ, în zonele industriale şi turistice, fiind însoţiţi de oameni de afaceri din Vâlcea.

Sursa: Agerpres


Musafir

#10700 ȘTIRILE AMIEZII DIN JUDEȚE

2013-10-28 14:27

http://www1.agerpres.ro/agerpres/imageResize?path=http%3A%2F%2Fwww.agerpres.ro%2...

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www1.agerpres.ro/social/2013/10/28/stirile-amiezii-din-judete-13-32-46

O delegație a consilierilor municipali liberali din Râmnicu Vâlcea i-a prezentat, la sfârșitul săptămânii trecute, viceprim-ministrului Liviu Dragnea cele patru probleme ale județului Vâlcea de a căror rezolvare depinde dezvoltarea economică a zonei. "Sunt patru probleme care au fost aduse la cunoștința vicepremierului Liviu Dragnea la sfârșitul săptămânii trecute. Sunt cele care, rezolvate, ar da un plus de prosperitate zonei, cu precădere municipiului, care este motorul demografic al județului. A le soluționa este ca și cum am pune steagul României pe Everest. Cele patru sunt Oltchim, calea ferată Vâlcea - Vâlcele, autostrada culoarul IV și pârtia de schi de la Vidra. În cazul Oltchim, am respira ușurați pentru că o bombă socială care stă să explodeze ar fi dezamorsată, iar în cazul celorlalte trei - beneficiile la nivel național ar fi de neimaginat", a declarat luni, pentru AGERPRES, liderul consilierilor PNL din CL Râmnicu Vâlcea, Adrian Pandurașu.

***Președintele Consiliului Județean Vâlcea, Ion Cîlea, așteaptă de la liderul liberal Crin Antonescu să ia poziție cu privire la declarațiile președintelui PNL Vâlcea, Cristian Buican care, în opinia sa, pun în pericol funcționarea USL la Vâlcea. "Domnul Crin Antonescu a spus la ultima întâlnire că cine va mai ataca sau va produce dezbinări în cadrul alianței de la Vâlcea va fi dat afară. La fel și în cazul PSD. Aștept acum ca domnul Crin Antonescu să ia poziție cu privire la ultimele declarații ale liderului PNL, acuzații extrem de grave, care nu au niciun pic de logică. Nu vreau să comentez mai mult ieșirile domnului Buican, inițial m-am gândit să iau măsuri, dar mi-am dat seama că nu are rost, dar cei de la București ar trebui să se sesizeze pentru situația de la Vâlcea", a declarat Ion Cîlea. La sfârșitul săptămânii trecute, președintele PNL Vâlcea, Cristian Buican l-a acuzat pe Ion Cîlea că, alături de Ion Mihăilă, cel reținut de DNA, l-ar fi schimbat din funcție pe fostul director al Hidroelectrica Vâlcea, Daniel Băviță.