Examen National

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National


Musafir

#5401 Re: Re:

2016-06-30 21:08

#5395: Bitoleanu - Re:  

 Anul trecut s-a cerut sa se afle cati elevi au luat nota 10, iar 10 nu se afla decat pe axa Ox, fiind foarte usor de dedus care e e axa notelor si a nr de elevi.

 

Bitoleanu

#5402 Re: Re:

2016-06-30 21:10

#5386: - Re:  

 Nu e vorba de cat timp ia rezolvarea,problema este ca un copil sau chiar un adult poate sa interpreteze gresit fara sa fie vina lui.


Musafir

#5403 Re: Re: Re:

2016-06-30 21:12

#5402: Bitoleanu - Re: Re:  

 Sigur ca nu e vina lui. Ci a inaintasilor sai.


Musafir

#5404 Re: Re: Re:

2016-06-30 21:14

#5399: - Re: Re:  

 Nu stiu despre ce "interpretare" vorbesti (un cuvant tare drag unora, observ), insa acea problema era diferita, oricata asemanare ti s-ar parea ca vezi. Diferita.

Bitoleanu

#5405 Re: Re: Re:

2016-06-30 21:16

#5401: - Re: Re:  

 Anul trecut la inaltimea coloanei cu nr.10 dedesupt ,corespundea 3 pe verticala.Anul acesta,aceeasi legenda,alta interpretare.La inaltimea coloanei cu nr.8 nu a corespuns 5.


Musafir

#5406

2016-06-30 21:18

Nu veti gasi nicaieri si niciodata nu se face un grafic cu cifre, mai ales cu acelasi grad de marime, pe ambele axe fara a scrie ce reprezinta axele. Da, au fost grafice si in ceilalti ani dar erau clare ce reprezinta fiecare axa...nu se putea lua nota 25, de exemplu. Da, este un subiect ambiguu pt nivel de clasa 8a. 


Musafir

#5407

2016-06-30 21:19

RUSINE NESIMTITILOR CARE CONSIDERA CA AU DREPTUL SA DECIDA ASUPRA TUTUROR SI SA IGNORE SEMNALELE UNOR COPII MULT MAI INTELIGENTI DECAT EI. ATITUDINEA ASTA LIPSITA DE ORICARE CONSIDERATIE VA EXPEDIAZA SI MAI JOS DECAT SUNTETI. ADEVARUL ESTE CA LA VARSTA LOR NU ATI FI REZOLVAT NICI 5% DIN TESTELE PE CARE LE IMPUNETI LOR CU ATATA AROGANTA, FORTANDU-I SA VA ACCEPTE SI GRESELILE.

ORICE ATI FACE, EI SUNT EI, VOI DOAR DEMONSTRATI CA AU DREPTATE CAND VA DISPRETUIESC, PENTRU CA DE CEVA BUN NU VETI FI CAPABILI NICIODATA. CA ACUM, DE PILDA.


Musafir

#5408

2016-06-30 21:23

Este nedreptate cum sa procedati asa .Acesti copii s-au prezentat la un examen nu la un "rebus"ca altfel nu ii pot spune.Trebuiesc acceptate ambele variante nu va bateti joc de munca lor de ani de zile si nu va jucați cu viitorul lor
Paun albert

#5409 Re:

2016-06-30 21:25

#4565: -  

 chiar m-am incurcat din cauza ca nu au explicat bine exercițiul 


Musafir

#5410 Rusine !!

2016-06-30 21:29

Ati avut cel putin un an la dispozitie sa invatati sa analizati graficele !! Sa va fie rusine ca va plangeti !! Mare dezastru s-ar produce daca s-ar accepta ambele variante. Este un grafic, aceasta poate avea o singura solutie !! Iar solutia este 3, pentru ca nu e gresit!! Nu poate avea dublu inteles !!!

Ștefan

#5411

2016-06-30 21:37

Loc de interpretare? Îmi dau seama că ați cam avut nota 0 pe la școală în cazul ăsta. 


Musafir

#5412

2016-06-30 21:38

Vreau ca copilului meu sa nu i se mai intample asa ceva. Ministerul educatiei nu poate face niste evaluari corecte unde sa nu mai apara erori nationala. Sunt copiii. Le.au oferit drepturi pe care tot ei le incalca. Vreau o tara cu viitor!

Musafir

#5413 Re: Re:

2016-06-30 21:38

#5409: Paun albert - Re:  

 Pai, in acest caz te afli printre cei care nu inteleg lucruri simplute, pentru ca exercitiul este banal si explicat cat se poate de bine. Ca oamenii nu sunt la fel (din aceasta perspectiva) e o realitate incontestabila, iar aceste examene incearca sa stabileasca niste granite.

Pe cat posibil...

Anonim

#5414 M*ie antipetitie

2016-06-30 21:39

Sa-i frec pe toti jegosii care au semnat petitia antipetitie. Sunt niste ingrati nespalati care stau cu nasul pe sus pentru ca raspunsul lor coincide cu cel din barem. A fost o confuzie totala creata de incompetentii de la minister, ce naiba?!  Ambele raspunsuri pot fi luate a fi corecte. Nu e musai ca elevii din diagrama sa fi luat 9 si 10 si oricum, nota 0 nu a luat-o nimeni. 


Musafir

#5415

2016-06-30 21:39

O bătaie de joc, ca orice emit onor ministerele noastre. Ca sa faci un copil de 14 ani sa piardă 0,5 puncte dintr-o nota,pt ca tu, adult și, se presupune, persoana titrata, ai fost un dobitoC, este o crima. Chiar nu va gândiți la dezamagirea copiilor respectivi, atunci când ați emis niște subiecte de examen cu ceeinte ambigue?!?!? RUȘINE! !!

Musafir

#5416 Re:

2016-06-30 21:40

#5376: -  perfect demonstrat

 


Musafir

#5417 Re:

2016-06-30 21:42

#5412: -  

Sper ca-copilul tau se exprima mai bine decat tine. Si e mai coerent. Esti praf.


Musafir

#5418 Re: Re:

2016-06-30 21:42

  • #5381: - Re:  deci, a fost un examen de matematica - știință exacta?sau a fost examen la logica? !?

 


Musafir

#5419

2016-06-30 21:46

 Eu inteleg ca raspunsul era 3 dar ganditiva la stresul pe care il au copiii fiind la un examen care depinde de viitorul lor , de aceea nu toti au gandit clar ... parerea mea.


Musafir

#5420 Re:

2016-06-30 21:49

#5419: -  

 atunci intelegi si ca toti copii au participat in conditii de examen, cu la fel de mult stres, si ca trebuie sa punem 10 la toti daca ne luam dupa cat de tare o avut emotii?


Musafir

#5421

2016-06-30 21:49

Nu este obligatoriu sa se treaca toate notele pe un grafic. Pe graficul temperaturilor, de exmplu, nu sunt trecute temperaturile de la -40 grade la +40 grade, marja tarii noastre, ci doar cele din perioada pe care graficul o centralizeaza. Apoi, grtaficul nu are legenda clara. Patratelul acela negru (mai mult gri) de dinaintea cuvantului elevi nu seamana cu nimic din grafic, nici ca forma, nici ca marime-si a fost confundat cu usurinta cu un marcator (se putea pune in locul lui si steluta sau liniuta etc). Cuvantul elevi scris deasupra axei orizontale a indus elevilor faptul ca pe aceasta axa sunt trecuti elevii. Nu cred ca este o greseala intentionata a celor care au realizat subiectele, mai degraba este de la editarea pe calculator, nereusind sa construiasca la legenda un dreptunghi vertical asemanator cu cele din grafic. 

Mai mult, subiectul I trebuie sa fie unul usor, asa au declarat mereu... 

Prin urmare, daca doreau sa gaseasca elevii singuri ce reprezinta axele, trebuia sa le ceara in cerinta: Descoperiti care sunt elevii, care notele si scrieti cati elevi au luat nota 5. Astfel, cu siguranta nu ar mai fi fost interpretari. 

A fost vorba si de o subapreciere psihologica a dificultatii exercitiului, dar nu din vina elevilor. Adica ceva de genul: Va dau un exercitiu usor, rezolvati-l.

DECI TREBUIE PUNCTATA SI VARIANTA CU RESPUNSUL 8 PENTRU CA CERINTA CONTINE OMISIUNI-NU SE SPECIFICA CE REPREZINTA AXELE) SI ERORI( LEGENDA ESTE GRESITA SI CA DESEN SI CA ASEZARE). 


Musafir

#5422 Re:

2016-06-30 21:51

#5376: -  

 Exact


Musafir

#5423 Re:

2016-06-30 21:52

#5421: -  

 Ești pe lângă. Arată-mi un catalog cu nota 0 și îți dau dreptate. 

Liviu

#5424 Re: Re:

2016-06-30 21:53

#5381: - Re:  

 Poate faceti o petitie ca 2+3=si 6, daca semneaza 45000 de cetateni, va fi posibil si 6 si 5. Dupa ideea voastra schimbam si matematica, fizica, poate ii returnati si doctoratul lui Ponta.


Musafir

#5425 Re: Re:

2016-06-30 21:55

#5420: - Re:  

 Nu toata lumea are acelasi nivel de stres ,unii se pot calma in acest tip de situatie unii nu depinde de persoana