Examen National
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National
Non |
#18762016-06-29 14:24Copiii trebuie sa fie mai atenti. Bineinteles ca a fost corect exercitiul. Notele sunt de la 1-10 nu de la 0-8, ca sa ii induca in eroare. E vina lor, nu a exercitiului. |
Musafir |
#18772016-06-29 14:24Graficul nu a fost reprezentat corect. Era trecut "număr elevi" în dreapta, unde ar fi trebuit să fie trecută "notarea", iar "număr elevi" trebuia trecut în partea stângă, cu pătrățel alb, eventual. În felul ăsta, copiii au fost induşi în eroare. |
Musafir |
#18782016-06-29 14:24Diagrama a fost realizata corect. Daca se vor puncta ambele variante atunci clar MEN nu se respecta si multi prosti vor ajunge la licee bune pe nedrept. |
ofofofof |
#1879 Re: Re: De ce a pus acel patratel , care zicea ca jos sunt nr de elevi ? si nu a lasat gol ? sa neda2016-06-29 14:24Acel patratel reprezenta nr elevi , dupa cum scria langa ,avand aceeasi culoare ca dungiile groase , daca era sa faca calumea scria pe fiecare ax , nr elevi si respectiv nota. |
Musafir |
#18802016-06-29 14:24Pentru ca subiectul trebuia facut clar nu la plesneala |
anonim |
#18812016-06-29 14:24Nu e corect ca ambele variante sa fie punctate. Daca unii dintre voi sunteti chiori,nu e problema mea. De ce altii care nu au fost atenti sa ia 10 si unii care au facut corect totul sa ia la fel? Eu de exemplu NU E CORECT . |
Musafir |
#18822016-06-29 14:24Sunt de acord, se merita o alta evaluare |
Musafir |
#18832016-06-29 14:25Subiectul nu este ambiguu. Scrie clar 'număr elevi'. Dacă progenitura voastră nu şi-a dat seama din context, atunci îşi merită soarta. Părinţii care iau apărarea copiilor in cazul ăsta sunt la fel de imbecili. Unii oameni ar trebui castraţi, pentru a evita probleme de genul. |
Musafir |
#18842016-06-29 14:25Matematica nu trebuie interpretata. Pot fi doua solutii 3 si 8, atata timp cat marchezi un chenar cu gri. |
![]() Anonymous |
#1885 Re:2016-06-29 14:25Ce se va întâmpla cu această petiție? Lucrările sunt corectate chiar în timp ce noi semnăm... . Care sunt pașii ce trebuie făcuți pentru o reacție din partea celor care pot decide? |
Musafir |
#18862016-06-29 14:25Rușine. Va jucați cu viitorul copiilor! |
Musafir |
#1887 Re: Re:2016-06-29 14:25#110: - Re: tu chiar nu înţelegi ca 0,50 de sutimi are o mare importanţă? Si 0.10 sutimi contează daca vrei sa intri la un liceu bun
|
Gabriela Dima |
#1888 Semnati aceasta petitie de fapt !2016-06-29 14:25www.petitieonline.com/petitie_pentru_pastrare_a_rezultatului_3_la_en_matematica Va rog sa semnati aceasta petitie pentru a sustine adevarul si valoarea, nu nonvaloarea. Neatentia se penalizeaza. Daca ar da ministerul toate exercitiile grele, atunci nu ati mai lua nici 6. Asa ca nu mai pretindeti ca din cauza unei banalitati, nu intrati la liceu. Ei bine, probabil ca nu era o banalitate ,ci voi ati tratat-o asa.. deci, vina voastra. Cat despre grafic, era clar 3 raspunsul final. Se poate observa in argumentele petitiei mele ! !!! Va invit sa semnati petitia si m-ati putea ajuta enorm cu un SHARE. Dupa, cand cei cu 8 vor avea note mai mari decat voi, tot voi veti fi cei care vor regreta pentru ca prostia primeaza si nu eticul.... |
Patrick Bateman |
#1889 Re: Re: Wow2016-06-29 14:25Pt ca unii tocesc, invata mecanic si iau note mari. In cazuri de astea inselatoare iti dai seama daca pers respectiva e si inteligenta sau doar invata. |
Musafir |
#18902016-06-29 14:25Am semnat aceasta petitie datorita faptului ca acest exercitiu a fost gresit, fapt care a dus la derutarea noastra, a elevilor. |
Musafir |
#1891 Re:2016-06-29 14:25
MEN adapteaza matematica "conditiilor locale romanesti" Adica sa fie nevoie sa deduci si semnificatia axelor, inseamna diagrama clara ??? Care sunt dupa tine elementele suficiente sa deduci corect semnificatia axelor ??? Faptul ca pe una sunt 10 puncte ? Daca n-ar fi fost note de 9 si 10 ar fi acelasi lucru ? In mod clar, este un caz particular fara sa aiba rol de problema generalizabila, cu privire la interpretarea unui grafic. Ce s-a verificat de fapt ? Capacitatea elevilor de a intui semnificatia axelor ? Asa cum este ea, diagrama poate fi interpretata intr-un fel sau complet invers. Ia trimiteti problema in tari care nu dau note pana la 10, tot asa se vor deduce axele ? Asta-i matematica noastra ? Avem la istorie si la geografie "conditii locale" Acum si matematica este adaptata "conditiilor locale" ???
Ambele rezultate, 3 si 8, trebuie admise ca si compromis, dar prostii de la MEN trebuie sa plateasa.
Fratilor, sa aflam cine a gresit !!! |
Musafir |
#18922016-06-29 14:25Am prieteni in a 8-a si nu vreau sa li se strice media din cauza unui exercitiu stupid |
da |
#18932016-06-29 14:26daca voi sunteti chiori, nu trebuie sa va puncteze |
Musafir |
#1894 Re:2016-06-29 14:26Da, era trecut numar elevi in dreapta si un patratel negru. Arata ca..."dreptunghiurile" tindeau la numarul de elevi. E foarte trist sa nu poti sa citesti o simpla diagrama! |
Musafir |
#18952016-06-29 14:26Nu sunt a 8 a dar susțin acesta petiție cu mare drag , toți spun "Copii români sunt de vine" dar nu e asa.. |
Sa gandim,oameni buni! |
#18962016-06-29 14:26Bun,sa zicem ca e asa si ca intr-adevar suntem ingrati si prosti ca am pus 8.Atunci dc va speriati daca luam alea 50 de sutimi?Ca doar suntem prosti si o sa luam note mici nu?Va e frica ca va luam locurile la licee?Sau care e treaba? Ascundeti-va frustrarea umpic mai bine,dragilor,v-am pupat!_|_ |
Musafir |
#18972016-06-29 14:26Mi se pare lipsa de interes din partea ministerului,este evaluate nationala la Mathematica nu la romana ca sa lase loc de interpretari,ori e ori nu e,este o diferenta sa lasi un exercitiu sa aiba variante de rezolvare care in final au acelasi raspuns si altceva cand in exercitiu la examen poate fi interpretat. Bravo si va multumesc ca atunci cand am dat eu examenul nu v-ati batut joc pentru ca nu va interest destul de mult incat sa o faca cineva. |
Nu exista scuze |
#1898 Re:2016-06-29 14:26Nu mergeau deloc ambele variante, cei care sustin asta nu au invatat matematica in 8 clase |
Musafir |
#1899 Re:2016-06-29 14:26S-a luat vreo măsură până acum? |
Musafir |
#19002016-06-29 14:26Eu unul cred ca sunteti prosti cei care ati pus 3, dupa ce ca nu stiti ca o diagrama se bazeaza pe o legenda va credeti mari si tari si prosti ca notele nu sunt de la 0 la 8 si de frica sa nu va intreaca cineva va mananca in fund sa faceti petitii! |
|
Petiții promovate de alți utilizatori
DEMISIA IOHANNIS ȘI JUDECATORI CCR
Ilie Bolojan – președintele de care România are nevoie!
Salvăm Casa Dinu Lipatti
Integrarea medicinilor traditionale si de stil de viata, in ingrijirile medicale
Mariti amenda pentru taierea copacilor din Bucuresti
Suspendarea celor 9 judecatori ai CCR
Repararea Căii Ferate Bârlad - Chiraftei
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
GRATIERE 2025
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
GRATIERE 2025
15083 Creat: 2025-02-03
#FacemFilmAcasă
1152 Creat: 2025-02-25
Contestarea deciziei anulării listelor cu bursie din semestul doi, anul universitar 2024-2025 în cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza
716 Creat: 2025-04-08
Trăim cu urșii, murim cu indiferența!
1491 Creat: 2025-03-31
În sprijinul introducerii Religiei-Cristianism-Ortodocie ca disciplină obligatorie în școlile din Bulgaria.
6751 Creat: 2025-02-13
Salvăm Casa Dinu Lipatti
1954 Creat: 2025-03-20
Permiteți accesul câinilor în Iulius Mall și VIVO! Cluj-Napoca - Împreună pentru o comunitate mai prietenoasă cu animalele
249 Creat: 2025-04-09
Petiție Națională pentru Reabilitarea Esteticii Politice: Cerința Minimei Demnități Vestimentare la Candidații Prezidențiali din România
231 Creat: 2025-04-07
Transport public in Zona Drumul Gura Calitei-Drumul Gura Ariesului-Victor Brouner
455 Creat: 2025-03-28
Intoarcerea Dnei Iulia
197 Creat: 2025-04-08
STOP FURTULUI DE IDENTITATE / FĂRĂ CORUPȚIE SPIRITUALĂ
118 Creat: 2025-04-10
Energie electrica fara intreruperi - Loc. Tuzla
101 Creat: 2025-04-09
Petiție pentru Anularea Autonomiei Găgăuziei și Consolidarea Unității Naționale
881 Creat: 2025-03-30
Petiție împotriva cardului național de identitate cu cip
77 Creat: 2025-04-06
Memoriu referitor la spectacolul de teatru "Prorocul Ilie"
218 Creat: 2025-03-31
Inregistrari cursuri CECCAR
106 Creat: 2025-04-03
Înființare ”Creșa de vară” Tunari/Dimieni
63 Creat: 2025-04-09
Petiție împotriva abuzurilor comise de agenții imobiliari
64 Creat: 2025-03-30
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
18523 Creat: 2023-10-23
SĂNĂTATEA – PRIORITATE NAȚIONALĂ
925 Creat: 2020-11-28