Examen National

Quoted post


Musafir

#1891 Re:

2016-06-29 14:25

#1849: -  

 

MEN adapteaza matematica "conditiilor locale romanesti"

Adica sa fie nevoie sa deduci si semnificatia axelor, inseamna diagrama clara ???

Care sunt dupa tine elementele suficiente sa deduci corect semnificatia axelor ???

Faptul ca pe una sunt 10 puncte ? Daca n-ar fi fost note de 9 si 10 ar fi acelasi lucru ?

In mod clar, este un caz particular fara sa aiba rol de problema generalizabila, cu privire la interpretarea unui grafic.

Ce s-a verificat de fapt ? Capacitatea elevilor de a intui semnificatia axelor ?

Asa cum este ea, diagrama poate fi interpretata intr-un fel sau complet invers.

Ia trimiteti problema in tari care nu dau note pana la 10, tot asa se vor deduce axele ?

Asta-i matematica noastra ? 

Avem la istorie si la geografie "conditii locale" Acum si matematica este adaptata "conditiilor locale" ???

 

 Ambele rezultate, 3 si 8, trebuie admise ca si compromis,  

dar prostii de la MEN trebuie sa plateasa.

 

Fratilor, sa aflam cine a gresit !!!

Raspunsuri


Musafir

#1906 Re: Re:

2016-06-29 14:27:11

#1891: - Re:  

 Stai la locul tau, esti prost!

da

#1908 Re: Re:

2016-06-29 14:27:16

#1891: - Re:  

 nu, nu trebuie. 

 

1. pe diagrama scria clar ca patratele negre reprezinta numarul de elevi

2. notarea incepea de la 1 la 10, nu de la 0 la 8

 

in concluzie, voi astia care faceti gura mare pe aici cum ca s-a gresit: sunteti niste idioti :d