SPUNE "NU!" STRATEGIEI NAȚIONALE DE EDUCAȚIE PARENTALĂ

Comentarii

#9606

Nu vreau să facă statul ce vrea din copii noștri. NU SUNT DE ACORD CU ACEASTĂ EDUCAȚIE PARENRALA . NU NU NU

(Topolog, 2018-07-08)

#9610

SEMNEZ PT CA NU DORESC SA FIE INVATATI COPII MEI DESPRE TAMPENIILE CE LE PROPUN IN PARLAMENT TOTI HOMALAI SI GEY DE ACOLO !

(Baia mare, 2018-07-08)

#9621

Nu se poate să rămâi indiferent la așa ceva.

(Zărnești, 2018-07-08)

#9631

Nu sunt de acord cu educația sexuală în scoli. Ar fi o violare a inocentei copiilor noștri.

(Cluj-Napoca, 2018-07-08)

#9635

sunt pro-familie tradițională și morală!...

(Bocșa, 2018-07-08)

#9641

Semnez pentru că doresc ca familia să fie alcătuită doar dintr-un bărbat şi o femeie, pe lângă copii.., nu din două persoane de acelaşi sex.

(Galați, 2018-07-08)

#9642

Nu sunt de acord!

(Milton Keynes, 2018-07-08)

#9646

Semnez pentru ca nu mi se pare normal !

(Hateg, 2018-07-08)

#9649

Sunt pentru familia tradițională și împotriva homosexualității, lesbianismului si alte forme de sexism pe care le promovează o lume nebună, nebună, nebună...fără Dumnezeu!!! Ps.53 v.1-3 "Nebunul zice în inima lui: „Nu este Dumnezeu!” S-au stricat oamenii, au săvârșit fărădelegi urâte, nu este niciunul care să facă binele. Dumnezeu Se uită de la înălţimea cerurilor peste fiii oamenilor, ca să vadă dacă este cineva care să fie priceput și să caute pe Dumnezeu. Dar toţi s-au rătăcit, toţi s-au stricat; nu este niciunul care să facă binele, niciunul măcar."familia
Psalmul 53:1‭-‬3 VDC
https://bible.com/bible/191/psa.53.1-3.VDC

(Ghimbav, 2018-07-08)

#9651

Nu sunt deacord cu educatia parentala bazata pe non-valori (valori nebiblice)

(Nadlac, 2018-07-08)

#9654

Semnez pentru ca familia trebuie sa rămână asa cum a fost și până acum!

(Arad, 2018-07-08)

#9658

este o dorinta ca viitoarea generatie sa traias a in normalitate

(Alba Iulia, 2018-07-08)

#9662

Bogdan

(Arad, 2018-07-08)

#9666

Semnez pentru că doresc ca familia şi educația familială să constituie pentru copii mei un exemplu de urmat şi nu altceva

(Sebiş, 2018-07-08)

#9670

Nu sunt deacord!

(London, 2018-07-08)

#9671

Doresc sa avem copii si părinți cu credinta ortodoxă.

(Bucuresti, 2018-07-08)

#9675

Doresc o educatie in spiritul valorilor morale autentice. Nu doresc sa-i invat pe copii decat ceea ce am invatat si eu de la parintii si bunicii mei, oameni cu evlavie si frica de Dumnezeu: ca familie inseamna un barbat si o femeie uniti in fata legii sociale si in fata lui Dumnezeu prezent prin preot.
Domnul Iisus Hristos Mantuitorul nostru sa ne binecuvinteze pe toti! Amin!

(Cluj-Napoca, 2018-07-08)

#9681

Pentru ca nu vrem o societate fără moralitate și fără Dumnezeu

(Oradea, 2018-07-08)

#9688

Nu, clar nu

(Timisoara, 2018-07-08)

#9691

Vreau o viața normala in țara mea, cu familii sănătoase și valori creștine !

(Botosani, 2018-07-08)

#9692

NU doresc strategia de educație paternală

(Tîrgoviște, 2018-07-08)

#9694

Nu imi doresc sa ajungem fara nici un fel de moralitate la fel ca tarile nordice foarte dezvoltate, pe noi credinta, moralitatea, simtirea si buna purtare ne dau inca putere sa distingem binele de rau si sa putem merge mai departe

(Timisoara, 2018-07-08)

#9695

X

(Vaslui, 2018-07-08)

#9698

Imi doresc un sistem de educatie eficient, bazat pe principii sanatoase de morala.

(Calinesti , Jud. Argeş, 2018-07-08)

#9700

Pentru NORMALITATE!!!
P.s. Bibliografia consultata de initiatorii strategiei şi "Betia de cuvinte" spun multe despre interesele acesteia, acestora si Acestuia - Statul. Cat s-au obosit pentru cele 35 de pagini care puteau fi scrise intr-o singură propoziție simplă... stiu ei care.
Sa le fie Rusine! Nu fac cinste Romanilor si nici nu rezoneaza cu adevaratele valori ale Europei crestine. Rugaciune pentru luminarea unor minti bolnave si suferinde...

(Bucuresti, 2018-07-08)

#9705

NU

(Botosani, 2018-07-08)

#9714

Semnez pentru ca cred in valoarea și unitatea familiei

(Oradea, 2018-07-08)

#9716

Sustin independenta si libertatea de constiinta si de identitate religioasa si identitate cuturala traditioanala romaneasca a parintilor in educarea copiilor. Familia are dreptul inalienabil de a creste copilul in orizonturi morale pe care insasi natura si experienta culturala traditionala milenara a poporului nostru le confirma.

(Aiud, 2018-07-08)

#9721

Consider educatia crestina ca fiind baza unei educatii sanatoase pentru generatiile care vor urma precum au fost de 2000 de ani pentru generatiile care au construit Europa crestina.

(Ploiesti, 2018-07-08)

#9737

Nu sunt de acord cu proiectul de lege Strategia de educatie parentala.

(Mioveni, 2018-07-08)

#9738

Nu sunt de acord

(Bistrita, 2018-07-08)

#9747

Spun nu Strategiei Naționale de Educație Parentala dintr-un motiv simplu, dar profund. Doresc ca pe viitor copiii romani sa se nască și sa crească intr-o familie unde valorile morale, culturale, spirituale, ale normalității și firescului exista și își fac simțite prezenta.

(Cluj-Napoca, 2018-07-08)

#9756

Nu

(sânleani, 2018-07-08)

#9758

Nu sunt de acord cu acest proiect dezechilibrat , in beneficiul mafiei de la guvern PSD sa fure mai usor si pe o cale sigura bani românilor .Eu si soția mea avem 2 copii unul de 13 si unul de 9 ani și nu am avut nevoie de sfatul celor de la guvern cum sa ne creștem copiii sau sa-i educam părinți nostri ne-au ajutat ,Nu guvernul
acest proiect educațional dpdv este o mare hoție a guvernului Dragnea .
Nu avem spitale , nu avem doctori , ambulanțe suntem praf educația e la pământ totul in tara asta merge doar!!! e finu, nepoata si multa șpagă dar profesionalism indemanare responsabilitate din partea lor nimic .Toti arunca pisica de la unul la altul asa se merge la noi . Suntem un neam de spagari.
Tata a muncit 46 ani in domeniul energetic si are o pensie de 13 milioane si un parlamentar are de 25 ori mai mult si nu a făcut nimic pentru aceasta tara decât a furat. Nu suntdeacord

(Bragadiru ilfov, 2018-07-08)

#9760

Nu sunt deacord cu legea parentala!!

(Lipova, 2018-07-08)

#9766

- Solicit ca din cuprinsul strategiei să fie eliminată orice referire care tinde să facă o judecată de valoare cu privire la preferabilitatea unei convingeri sau viziuni (de tip progresist, ideologic, în direcția „teoriei genului”) în dauna alteia (de tip conservator, creștin sau „tradiționalist”) asupra lumii, familiei sau educaţiei.

- Art. 29, alin. 6 din Constituția României recunoaşte părinţilor dreptul fundamental de a asigura, potrivit propriilor convingeri, educaţia copiilor minori a căror răspundere le revine, iar libertatea gandirii și a opiniilor, precum și libertatea credințelor religioase nu pot fi îngrădite sub nicio formă! Nimeni nu poate fi constrâns să adopte o opinie ori să adere la o credinţă religioasă, contrare convingerilor sale (art. 29 alin. 1 din Constituție). Art. 14 alineatul 3 din Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene prevede dreptul părinţilor de a asigura educarea şi instruirea copiilor lor potrivit propriilor convingeri religioase, filosofice şi pedagogice, iar art. 2 din Primul Protocol adiţional la Convenţia pentru Apărarea Drepturilor Omului prevede dreptul părinţilor de a asigura această educaţie conform convingerilor lor religioase şi filosofice.

- De aici rezultă obligaţia de neutralitate a Statului faţă de diferitele opţiuni, opinii şi convingeri privitoare la valorile centrale ale educaţiei şi familiei; Statul şi funcţionarii săi nu au nici un temei prin care să se pună în poziţia de a stabili ce e bine şi ce e rău, ce e greşit şi ce e just în materie de opţiuni tradiţionaliste sau progresiste. Statul are obligaţia de a se abţine de la a impune sau favoriza propriul său model ideologic.

- Pe ce bază îşi arogă Guvernul calitatea de a decreta că viziunea conservatoare sau tradiţionalistă asupra familiei e rea, învechită şi trebuie abandonată şi că ar fi nevoie de o „nouă cultură familială”? Pe ce bază se auto-supra-situează Guvernul în poziţia de a decreta că cei care avem opţiuni conservatoare sau tradiţionale privind familia şi educaţia greşim şi pe ce bază îşi arogă dreptul de a ne „corecta”?

- Dacă nu trebuie să pornim de la „modele unice considerate ideale”, cum spune Strategia aflată în dezbatere publică pe site-ul MEN, de ce ni se impune ideea unui alt model unic considerat ideal, adică „cel nou”, ideologic, avut în vedere de Guvern?

- Impunând ca singură validă şi dezirabilă o anumită opţiune (cea „înnoitoare”, „progresistă”, „diversă”, ideologică) nu obţii „diversitate”, ci uniformitate; diversitatea rezultă din coexistenţa mai multor puncte de vedere și modele concurente în societate; şi din neutralitatea Statului faţă de ele.

- Solicit, aşadar, ca toată Strategia să fie regândită prin eliminarea oricărei presupoziţii care descalifică convingerile conservatoare, creștine şi „tradiţionaliste” despre familie şi pe cei care ni le însuşim şi care stabileşte ca unic model valid modelul „progresist”, „divers”, în direcția ideologiei de gen, etc, cu încălcarea obligaţiei de neutralitate a Statului.

- Solicit eliminarea asumării de către Stat a rolului de supra-educator şi a oricăror intenţii de a promova vreo concepție sau viziune despre lume în dauna alteia, fie că vorbim despre diversitate, fie că vorbim despre „revizuirea” (!) stilurilor parentale din perspectiva relaționării cu copiii și înlăturării „stereotipiilor de gen” (?).

- Statul nu are dreptul de a ne impune opiniile sale, ci obligaţia de a le respecta şi sluji pe ale noastre.

În concluzie, solicit eliminarea din proiectul de strategie a ideii că ar trebui promovate „noile ideologii în domeniul protecţiei copilului” şi că ar trebui eliminate „mentalităţile conservatoare”, ori că ar trebui „regândit un sistem de valori ale familiilor”. Sau decretarea ca fiind anacronică a opţiunii ataşamentului față de „valorile care s-au transmis tradiţional şi pe care le consideră ca fundamentând modele valide de relaţionare intrafamilială”. De asemenea, solicit eliminarea ideii că ar fi nevoie de „stimularea interesului pentru o nouă cultură familială”; solicit renunţarea la „promovarea diversității” – diversitatea se obţine lăsând libere opţiunile diverse şi liber asumate ale oamenilor, nu impunând un model unic ca valid, fie el şi „divers”; și solicit renunţarea la „revizuirea stilurilor parentale din perspectiva relaționării cu copiii și înlăturării stereotipiilor de gen”.

Cât despre proiectul educării părinţilor prin cursuri de parenting, apreciez că, dincolo de obligaţia Statului de a nu impune cu valoare referenţială un anumit model şi mod de a vedea lucrurile, avem în față o alocare imensă de resurse – peste 290 milioane de lei numai în primul an – pentru un scop lipsit de utilitate (tipul înrădăcinat din primii ani de relaţionare părinte-copil nu se modifică structural prin cursuri săptămânale de parenting) şi de legitimitate (nu e îndreptăţit Guvernul să decreteze că modelul guvernamental este cel just). Și, ținând cont de realităţile româneşti, chiar de eficienţă.

Consider că aceste sume ar trebui mai degrabă alocate în direcţia rezolvării numeroaselor probleme actuale cu care se confruntă infrastructura educaţională a României şi nu în direcţia reeducării părinţilor şi copiilor deopotrivă, după o ideologie de Stat.

(Tuzla, 2018-07-08)

#9768

Semnez pentru o familie normala barbat și o femeie cu copii crescuți armonios cu frica de Dumnezeu și respect fata de semeni

(Arad, 2018-07-08)

#9773

Distrugerea familiei traditionale formata dintr-un barbat si o femeie este opera DIAVOLULUI care dintru inceput a fozt un mincinos si ucigas. Familia este institutia creata de DUMNEZEU si dupa creatia ei a vazut ca erau f.bune!

(Iasi, 2018-07-08)

#9775

Susțin familia tradiționala care este in concordanța cu morala creștina. Prin acest proiect de lege este pusă in pericol societatea umană. Ușor, usor, ne pierdem din umanitate pentru ca o societate sănătoasă este o societate in care copiii trăiesc alături de o mama și un tata. Or, acest proiect de lege ne distruge acest echilibru.
Refuzam categoric acest proiect!

(Bucuresti, 2018-07-08)

#9776

Untesu

(Chutila, 2018-07-08)

#9778

Nu sunt de acord cu strategia nationala de educație parentala!

(Satu Mare, 2018-07-08)

#9780

Semnez pentru ca o asemenea initiativa poate fi promovata DOAR de un TRADATOR de tara. Cine a propus asemenea strategie NU ESTE ROMAN. Sa va fie rusine!

(Suceava, 2018-07-08)

#9784

Nu sunt de acord cu această strategie națională de educație parentală

(Timișoara, 2018-07-08)

#9787

Nu agreez cum statul roman ne fura pe fata... ne-a vândut tot ce am avut începând de la închiderea fabricilor, exportarea pădurilor, mii de hectare de teren vândute și acum când au observat că nu mai este nimic de furat și vândut vor să distrugă ce a mai rămas...Familia e lucrul ce tine societatea în picioare, sănătoasă..

(Seattle, 2018-07-08)

#9790

Semnez pt ca familia se formează din bărbat si familie.. nu sunt de acord cu idea ca doi bărbați se pot căsători si sa formeze o familie.

(London, 2018-07-08)

#9793

nu sunt de acord

(Constabta, 2018-07-08)

#9798

Pentru ca nu sunt de acord cu relatiile dintre doua persoane de acelasi sex in Romania pentru viitorul nostru si al copiilor nostri.

(Botosani, 2018-07-08)

#9799

Vrem sa ne crestem copiii in Romania

(Harrow, 2018-07-08)