Impotriva taxei abuzive Oxigen

Comentarii

#402

Nu mi se pare normal sa se pună aceasta taxa atâta timp cât Bucureștiul e plin de gropi mizerie și de autobuze vechi.

(Comuna Berceni, 2020-02-19)

#403

Taxa de oxigen discriminează boieri de țărani
O taxa care nu mă lăsa să îmi folosesc bunul achiziționat cu greu in folos personal ( shopping,intervenție spital ,plecat în concediu etc

(Bucuresti, 2020-02-19)

#404

Sunt impotriva acestei taxe .

(Bucuresti, 2020-02-20)

#406

Nu sunt de acord cu taxa.

(Bucuresti, 2020-02-20)

#407

este o taxa abuziva si nu va rezolva problema poluarii. Problema e ca sunt MULTE masini, ca sunt PREA MULTI cei care au venit tin provincie in Bucuresti. Dezvoltati si alte orase ale Romaniei, asa se vor rezolva TOATE problemele, nu doar cea a poluarii. Sa nu uitam si de groapa de gunoi de langa Bucuresti!!!!!!

(Bucuresti, 2020-02-20)

#408

Nu vreau sa platesc

(Popesti leordeni, 2020-02-20)

#409

Nu rezolva problema poluarii!

(Bucuresti, 2020-02-20)

#411

Nu sunt de acord cu taxa de poluare

(Bucuresti, 2020-02-20)

#422

Aceasta taxa este abuziva si nu reduce poluarea!

(Bucuresti, 2020-02-21)

#424

Nu este normal noi sa plătim si fumigenele de pompieri și alte auto ale statului sa populeze de 10 ori mai mult decât auto private !!!

(Bucuresti, 2020-02-21)

#425

Nu taxa oxigen

(Bacau, 2020-02-21)

#428

Sunt fortuita sa intru in zona respectiva zilnic deoare ce copilul merge la scoala in acea zona. Scoala este speciala, copilul este cu dizabilitati deci nu este un moft sa o duc la o școală situată în zona centrală, sunt fortata de împrejurări iar bani sa-mi schimb mașina nu am momentan.

(Bucuresti, 2020-02-21)

#429

Nu consider ca este corecta taxa aceasta noua

(Bucuresti, 2020-02-21)

#430

Msrinescu

(BUCURESTI, 2020-02-21)

#431

Este o masura care ar necesita un timp mult mai indelungat de implementare (5-6 ani cel putin), deoarece nu pune accent pe aspectele practice (cetatenii care efectiv locuiesc in zona centrala si pentru care nu exista niciun fel de exceptie...daca centrul era blocat de masinile in trafic, acum nu va mai putea exista trafic din cauza masinilor lasate pe trotuare, care nu se mai pot folosi), si din punctul meu de vedere adanceste problemele de trafic si infrastructura pe care le are Bucurestiul. O idee buna in teorie, catastrofala in practica, pentru care Romania NU este pregatita in acest moment. NU taxei abuzive OXIGEN!

(Bucuresti, 2020-02-21)

#432

Taxa încasată abuziv care nu înlocuiește spațiile verzi, oxigenul și curățenia din oraș. Cum vor fi folosiți banii și unde ajung de fapt?

(București, 2020-02-21)

#433

Mai întâi primarul capitalei sa rezolve problema parcarilor pentru ca persoanele care au treaba in centru sa isi poata lăsa mașinile înainte de a intra în zona de restricție, sa finalizeze centura Bucureștiului, sa lărgească drumul pe Prelungirea Ghencea (asa cum se promite de ani de zile) și apoi să restrictioneze circulația ca sa "rezolve"chipurile traficul si poluarea in Bucuresti. Gradul de poluare creste si din cauza faptului ca mașinile mai mult stau pe loc decât circula. Crede că dacă se introduce INCA o taxa bucureștenii vor trăi mai bine ????

(Bucuresti, 2020-02-21)

#434

Taxa este abuziva.

(BUCURESTI, 2020-02-21)

#435

Jos taxa oxigen

(Bucuresti, 2020-02-21)

#437

Este o totala nedreptate, un abuz, o discriminare si nu va rezolva absolut nimic! Mai intai sa rezolve primaria problema tonelor de praf generate de santierele de constructii care sunt adevarata sursa de poluare si de risc de imbolnavire. Si sa planteze copaci si spatii verzi in loc sa taie si sa distruga ultimele parcele care mai sunt prin Bucuresti. Ei ne lasa fara aer si dupa aia ne spun noua ca suntem poluatorii! Ei sunt vinovatii iar noi suntem doar victime ale unui sistem corupt si bolnav si e o insulta sa ne considere pe noi poluatori si sa ne suprataxeze. De ce? Pentru ca nu au fost ei in stare sa ne ofere in 30 de ani un alt nivel de trai si o alta calitate a vietii, pentru ca ne-au tinut pe loc si acum noi, platitorii de taxe, patura cea mai vulnerabila, suntem cei pedepsiti...! Rusine! Solicit abrogarea acestei aberatii!

(Bucuresti, 2020-02-21)

#441

Radu Costel

(Bucuresti, 2020-02-21)

#443

Să fie extinsa rețeaua de metrou in tot orașul (la fiecare intersecție principală trebuie sa existe o gura de acces la metrou). Metroul este in prezent cel mai rapid și civilizat mijloc de transport din oras. Este o alternativa eficienta care va rezolva in mare parte problema actuala de circulatie.
Să interzică autorizațiile de construcții pentru blocurile care se ridica în București pe amplasamentul caselor demolate și nu numai (ex: terenul fostelor fabrici - aici trebuie dezvoltate spatii verzi). Exemplu: pe amplasamentul (in incinta sa) unei case pot fi parcate una, doua sau maxim trei mașini.
Pe același amplasament daca se construiește un bloc automat vor fi mai multe mașini ( în funcție de regimul de înălțime pot fi de la minim10 mașini în sus) pe aceeași suprafață de teren. Problema principală nu este locul de parcare in imobil (legea îl obligă pe investitor sa asigure locuri de parcare suficiente in incinta imobilului) ci momentul in care aceste mașini ies in trafic. Străzi înguste care duc la blocarea traficului raportat la numărul de mașini din trafic.
Trebuie sa se înțeleagă că orașul (București) și-a atins limitele din punct de vedere al infrastructurii. Aici nu se mai poate construi pe verticala. Nu putem extinde numărul de benzilor de circulație deoarece nu avem unde sa le extindem. Infrastructura nu mai permite acest lucru. Ceaușescu a încercat printre altele ''modernizarea orasului'' și vedeți ce a pățit. E greu să-i mulțumești pe toți.
Soluția găsită de alții (ex: Kazahstan -Astana) a fost crearea unui nou oraș de la zero. In acest caz se poate face un management performant pentru prezent și mai ales pentru viitor.
Principalele surse de poluare din capitală sunt praful și mizeria. Aceste surse de poluare trebuie rezolvate de edilii locali care ascund gunoiul sub preș. E mai ușor să mai bage o taxa care să le rotunjească salariile și veniturile nesimțite dar care nu va rezolva problema. Sunt hoți și incompetenti indiferent de partidul politic din care fac parte.

(Bucuresti, 2020-02-21)

#444

Este o taxa discriminatorie !

(Bucuresti, 2020-02-21)

#445

Abuz!

(Bucuresti, 2020-02-21)

#456

Taxa este abuziva

(Bucuresti, 2020-02-22)

#459

Înlocuirea autovehiculelor poluante trebuie s-a înceapă cu cele de stat: Salvare, Poliție, Smurd, Jandarmerie, Salubritate, STB, chiar si multe mașini din garajele Guvernului, sau Parlamentului.
Unde este exemplul? Unde sunt banii noștri?
Dece contribuabilul este mereu primul care trebuie s-a respecte legea? Dece statul o eludează fara a fi tras la răspundere?

(Bucuresti, 2020-02-22)

#463

Nu sint de acord cu taxa deoarece in conditiile in care in 3 luni de zile nu imi pot cumpara o masina noua din salariul si nici conditi de a merge cu RATB NU sau creat .Se poate cu masina pina la servici fac 15 min iar cu RATB fac 45 min chiar si 55 min pe o distanta de 6 km . Aceasta consider ca este o taxa abuziva pe prostie .daca ar fi curat in oras adica praful de pe strada .toate constructiile de blocuri noi sa fie protejate sa nu mai faca praf in exterior.cu plase de protecte
Si pentru toate masinile si de stat si cele particulare sa fie aceeasi lege .sint multe lucruri care se pot face pina sa interzici accesul cu masina in oras vrem conditi ca afara dar este la fel doar taxele si obligatiile nu si conditiile.
Pentru asta Nu sint de acord.

(Bucuresti, 2020-02-22)

#467

Semnez pentru interzicerea prin taxe abuzive de restrictionare a liberului trafic auto in Bucuresti .
Spun NU hotarat acestei suprataxe abuzive !
Doresc ca noi Bucurestenii sa putem circula liber in orasul nostru si sa nu ne faca legi o jurnalista de Bacau ,pripasita pe bani multi la PMB. Cand aceasta primarita intra in Bucuresti pentru prima data , noi deja aveam aceste autovehicole , ale noatre care ne reprezinta si sunt stima noastra. Acestia ne sufoca cu taxe , in loc sa spele strazile , sa planteze copaci , sa sprijina introducerea de catalizatoare noi la masinile Bcurestiului . Nu aplica legile lor decat selectiv, pentru locuitori Bucuresteni toarna cu restrictii, iar pentru vehicolele statului , gloabe vechi nu , acestea au liber sa faca orice , precum functiile lor din PMB.
Rusine si jos cu acesti neocomunisti care pentru Bucuresteni sunt o ciuma , iar pentru acolitii lor muma !
Semnez si subscriu 21 feb 2020

(Bucuresti, 2020-02-22)

#470

semnez pt ca si eu am masina euro 3 si nu sunt de acord cu aceasta lege nu e normal asta este o discriminare fata de oameni

(bucuresti, 2020-02-22)

#473

Aceastã taxã nu rezolvã problemele de poluare din capitalã

(Bucuresti, 2020-02-23)

#476

Nu sunt deacord cu rovineta oxigen deoarece nu vați

(Bucureşti, 2020-02-23)

#478

CONTRA TAXEI OXIGEN!!!

(Bucuresti, 2020-02-23)

#482

In germania taxa este de 20 euro pe an , comparati salariile si realizati va rog ca nu avem de unde scoate acesti bani!

(Bucuresti, 2020-02-23)

#485

Semnu pentru ca este o taxa abuziva !

(București, 2020-02-23)

#487

Semnez pentru că sunt plătitor de taxe și impozite.

(București, 2020-02-24)

#491

Sunt convins ca aceasta solutie nu reduce poluarea

(Bucuresti, 2020-02-25)

#492

Anticonstitutional.
MI se interzice dreptul de folosință a unui bun
MI se interzice libera circulatie
Discriminatorie în funcție de banii pe care ii deții.

(BUCURESTI - mun., 2020-02-29)

#494

Nu sunt deacord cu atatea taxe si impozite abuzive.Rovignieta este si ea o cacealma. Bani dati aiurea ministerului de transport ca sa poata bugetarii sa isi construiasca palate/vile.

(Oradea, 2021-01-08)