Anulare taxă salubrizare încasată de D.I.T. L. Sector 4

Comentarii

#2204

E aberanta si injusta, mai ales pentru PJ. Astept montarea pubelelor destinate PJ la et. 8.....

(Bucuresti, binenteles sector 4, 2018-02-05)

#2206

Un S.R.L. cu activitate de contabilitate, care arunca gunoiul de trei ori pe luna, plateste la fel ca o firma de constructii, de comert ? Nu este echitabil.

(Bucuresti, 2018-02-06)

#2208

Este un abuz

(Slatina, 2018-02-06)

#2212

Nu este corect!
Bătaie de joc!!!

(Bucuresti, 2018-02-07)

#2213

Este un abuz supraevaluarea taxei de gunoi pe baza veniturilor pe luna decembrie în funcție de venit precum și taxarea firmelor care nu desfășoară activitate.
Acordul pentru renunțarea la contractul cu REBU nu ne-a fost cerut,eu nu doream acest lucru deoarece eram taxată la cantitatea produsă.

(București, 2018-02-07)

#2214

M-am saturat sa fim furati.

(Bucuresti, 2018-02-08)

#2215

Nu sunt de acord cu aceasta taxa. Mult prea mare fata de mizeria din sector.........

(Bucuresti, 2018-02-08)

#2218

Pentru sediile societatilor comerciale care nu decat un birou si un calculator taxa este de 80 lei/luna. ENORM !!!!.... Se mentioneaza ca toate societatile comerciale care au sediu intr-o camera de bloc sunt obligate sa plateasca aceasta taxa INDIFERENT DACA PRODUC GUNOI SAU NU !!! Fiecare face ce vrea in tara asta, suntem sat fara caini sau ce ???? Si in baza carui temei legal un primar poate stabili orice taxa ii trece prin cap fara sa se justifice cu nimic ?... Chestia asta cu gunoaiele NU MI SE PARE A FI LUCRU CURAT !!! UNDE SE DUC DE FAPT ACESTI BANI ?????

(Bucuresti, 2018-02-08)

#2223

Este o taxa abuziva

(Bucuresti, 2018-02-12)

#2224

Semnez pentru ca mi se pare o taxa ABUZIVA pentru un serviciu care in fapt NU se presteaza! In conditiile in care firma este INACTIVA sau la sediul firmei NU se desfasoara activitate - NU este normal sa platim ceva ce nu exista ( o firma FARA activitate NU poate genera gunoi), nu putem plati ceva ce nu ni se presteaza! Daca am atat sediu social FARA activitate cat si PUNCT DE LUCRU la alta adresa in S4, unde platesc utilitati prin contract - mi se pare ABUZIV sa platesc de 2 ori aceeasi taxa!

(Bucuresti, 2018-02-12)

#2225

Aceasta hotarare este un abuz! Ce parghii de control va avea Primaria daca tot ea, prin ADP, va fi si prestator.
Ce posibilitate de control, va avea cetateanul, asupra modului in care vor fi cheluiti acesti bani?
In Sectorul 4, conform Wikipedia, sunt aprox. 225.400 locuitori. Tot in Sectorul 4 sunt inregistrate, conform site-ului www.listafirme.ro, 20.516 firme. Numai de la acestea, Primaria Sector 4 asteapta 1.641.280 lei (20.516 X 80 lei/luna), in fiecare luna, tinand cont ca taxa de 80 lei/luna se aplica indiferent daca desfasoara activitate economica sau nu.
Exista LEGEA nr. 101 din 25 aprilie 2006 (*actualizata*) serviciului de salubrizare a localitatilor (actualizata pana la data de 6 noiembrie 2008*).
Conform ART. 4
(1) Serviciul de salubrizare se realizeazã prin intermediul unei infrastructuri tehnico-edilitare specifice care, împreunã cu mijloacele de colectare şi transport al deşeurilor, formeazã sistemul public de salubrizare a localitãţilor, denumit în
continuare sistem de salubrizare.
(2) În sensul prezentei legi, sistemul de salubrizare este alcãtuit dintr-un ansamblu tehnologic şi funcţional, care cuprinde construcţii, instalaţii şi echipamente specifice destinate prestãrii serviciului de salubritate, precum:
a) puncte teritoriale de colectare şi preselectare a deşeurilor;
b) grupuri de salubritate;
c) staţii de transfer;
d) construcţii şi instalaţii destinate sortãrii, neutralizãrii, valorificãrii şi depozitãrii deşeurilor;
e) baze de întreţinere a autovehiculelor de salubritate;
f) centre teritoriale de colectare şi reciclare a materialelor;
g) puncte teritoriale privind activitatea de dezinfecţie, dezinsecţie şi deratizare.
(3) Activitãţile specifice serviciului de salubrizare se gestioneazã şi se exploateazã prin intermediul unor structuri specializate, denumite în continuare operatori, licenţiate în condiţiile Legii serviciilor comunitare de utilitãţi publice nr.
51/2006 , cu excepţia operatorilor care desfãşoarã activitãţile prevãzute la art. 2 alin. (3) lit. h)-j), care sunt reglementate prin legi speciale.
(4) Depozitarea deşeurilor municipale şi a celor asimilabile acestora este permisã numai în locuri speciale, amenajate conform legislaţiei şi normelor tehnice în vigoare aplicabile depozitelor de deşeuri şi numai dupã obţinerea acordurilor şi avizelor prevãzute de legislaţia privind protecţia şi conservarea
mediului, igiena şi sãnãtatea populaţiei. Depozitele pentru deşeurile municipale se amplaseazã conform Strategiei naţionale de gestionare a deşeurilor şi Planului naţional de gestionare a deşeurilor, aprobate potrivit legii.
In sensul celor de mai sus , cred ca in cadrul fiecarei Primarii ar trebui sa se afle o lista a firmelor agreate in domeniul salubritatii.rent daca firma are sau nu activitate economica.
Are ADP Sector 4, in acest moment “infrastructura tehnico-edilitara specifica”, conform Art. 4 din lege, sau acum aduna banii prin aplicarea acestor taxe abuzive?

(Bucuresti, 2018-02-12)

#2226

Omul este incompetent

(București, 2018-02-12)

#2231

Semnez petitita fiindca este neconstitutionala si abuziva.

(Bucuresti, 2018-02-12)

#2235

Semnez aceasta petitie deoarece este un abuz ca la aceeasi adresa taxa sa fie platita atat de persoana fizica cat si de persoana juridica, mai ales daca nu desfasoara activitate la acea adresa

(Bucuresti, 2018-02-12)

#2238

Valoarea taxei este foarte mare si nu are legatura cu ce se intampla pe teren.
Mai mult de atat nu stiu de ce trebuie achitata aceasta taxa de firmele care sunt inregistrate cu sediul social dar care nu isi desfasoara activitatea la adresa respectiva? Daca nu produci gunoi/daca nu exiști fizic la aceea adresa despre ce gunoi vorbim.
Cantemir Robert Neil

(Bucuresti, 2018-02-13)

#2241

Semnez pentru ca este ilegala, nerespectand toate normele de punere in practica, ca si exemplu ar fi o firma care nu mai exista si totusi ii vine instiintare de plata a taxei de salubritate in contextul in care Primaria Sectorului 4 dispune de modalitati de verificare gratis la O.N.R.C. a firmelor, pentru ca nu poti plati un serviciu de doua ori, la un sediu principal al unei firme unde nu se desfasoara activitate nu ai cum sa produci gunoi datorita legii arhivarii care spune ca orice document al firmei trebuie tinut cel putin cinci ani, pentru ca nu respecta interesele cetateanului, functionarii publici si inaltii functionari sunt in slujba cetatenilor etc..

(Bucuresti, 2018-02-13)

#2245

Semnez ptr. ca mi se pare aberant si nejustificat, iar aceasta procedura “manuala” de a sta la cozi, de a consuma foarte multa hartie, probabil si salarii in plus pentru noi angajati care se ocupa de acest “proiect”, poate duce la destabilizarea exonomiei tarii.

(Bucuresti, 2018-02-13)

#2248

Nu sunt de acord cu aceasta taxa de salubrizare in functie de venitul personal!

(Bucuresti, 2018-02-14)

#2251

Semnez pentru ca nu sunt de acord cu aceasta taxa aberanta in functie de venitul personal!

(Bucuresti, sector 4, 2018-02-15)

#2253

E de fapt un impozit si incalca dreptul de proprietate

(Bucuresri, 2018-02-16)

#2254

O masura abuziva, taxa majorata nejustificat. Puneti cetatenii , multi dintre ei pensionari,pe drumuri, sa piarda timp luna de luna la ghiseu. Ca sa nu mai vorbim de obraznicia de a sugera plata in avans, chiar pe un an, a unui serviciu ... Bataie de joc.

(Bucuresti, 2018-02-16)

#2258

este o taxa ilegala si neconforma

(Bucuresti, 2018-02-16)

#2261

Este inadminisibil asa ceva!!!!

(Bucuresti, 2018-02-17)

#2265

taxa de gunoi este exagerat de mare
nu s-au primit pubele de gunoi de cind a fost scoasa firma Rebu, nu am primit nicodata saci de gunoi,
nu se face colectare selectiva. Rebu facea colectare selectiva in tariful practicat la vremea aceea.
de ce firmele trebuie sa platesca 1mc gunoi ? la o firma mica cu 3 salariati, la care mai platesc si ca am domiciliul la aceea adresa, trebuie sa platesc pentru anul 2017, 550 lei gunoi , in conditiile in care pe firma nu mi s-a ridicat un gram de gunoi.
De ce nu trimis primaria la inceputul anului o notificare, daca vroia o taxa de gunoi, citi salariati aveti ... trebuie sa platit in plus xxx lei, sa-mi aduca pubela, si eu sa-i platesc... niste sarlatani. Personal o sadau in judecata primaria si o sa contest si hotarirea de consiliu.

(bucuresti, 2018-02-18)

#2269

Aceasta taxa de salubrizare este ilegala.

(bucuresti, 2018-02-19)

#2275

Anulare taxa salubritate incasata de DITL sector 4

(bucuresti, 2018-02-21)

#2279

Pentru ca este o taxa aberanta si foarte mare.
In alte sectoare nici nu se plateste taxa de salubrizare, si nici nu trebuie sa stea oamenii la ghiseu sa plateasca. Cu ce este mai deosebit sectorul 4, fata de celelalte?

(bucuresti, 2018-02-21)

#2282

Semnez pentru urmatoarele motive:
1. deoarece este discriminare intre persoanele fizice cu venituri mai mici de 2.000 lei si cele cu venituri mai mari de 2.000 lei. De cele mai multe ori, persoanele cu venituri mai mici pot produce mai multe gunoaie decat ceilalti.
2. dubla taxare pentru acelasi administrator ce are inregistrate 2 entitati comerciale, la aceeasi adresa, ambele fara activitate economica, si totusi taxate cu suma de 80 lei/luna/entitate.
3. faptul ca taxa de salubrizare pentru o entitate economica fara activitate economica (care implicit nu produce gunoi) este de 8 ori mai mare decat taxa perceputa unei persoane fizice cu venituri peste 2.000 lei/luna care produce gunoi

(BUCURESTI, 2018-02-21)

#2288

Pentru dreptate

(Bucureşti, 2018-02-22)

#2290

Detin in apartment in sectorul 4,inchiriat,nu mi se pare admisibil sa platim acesta taxa,impusa printr-o hotarare discretionara a unui primar.

(Bedford, 2018-02-22)

#2292

Solicit anularea imediata a Hotararii Consiliului Primariei sector 4 privind taxa de salubrizare.

(Bucuresti, 2018-02-22)

#2296

E o aberatie!!!

(Bucuresti, 2018-02-23)

#2299

Hoție

(Bucuresti, 2018-02-24)

#2304

Consider că este o prostie această taxă de salubrizare. Pe strada mea anul acesta s-a măturat o singură dată. Cu ce drept domnul primar a reziliat contractul meu cu firma Rosal? Avea dreptul ? Erea un contract intre o persoană fizică si o soc. Mai urmează să ne schimbe și contractele la tel, apă, gaze, etc?

(București, 2018-02-25)

#2306

Este un abus mai ales tinand cont de faptul ca desi sunt firme care nu au activitatea la sediul declarat ei incaseaza aceasta taxa de salubritate in numele firmei.

(Bucuresti, 2018-02-25)

#2307

Anulare taxă salubrizare încasată de D.I.T. L. Sector 4
Către, Primăria Sectorului 4 Bucur

(Bucuresti, 2018-02-25)

#2309

Cand era cu firma de salubrizare se tinea si curatenie. Acum se iau doar banii si nu se face nimic. Piedone, indiferent de culoarea politica, a ridicat sectorul 4. Asta... isi cam bate joc de el. Pacat...

(Bucuresti, 2018-02-25)

#2310

Deoarece cred ca se face discriminare..din cauza ca suntem singurul sector in care se plateste aceasta taxa!!!!

(Bucuresti, 2018-02-25)

#2314

Mi se pare inechitabila si abuziva achitarea taxei in funcție de salariu,cum ar fi sa platim si restul taxelor după același criteriu?

(Bucuresti, 2018-02-25)

#2315

Pe cand o sa plătim si abonamentul ratb in funcție de venit?procentul din vot la alegeri se v a calcula tot in funcție de venitul votanților?Nu este suficient sa se anuleze decizia așteptam si scuzele.

(Bucuresti, 2018-02-25)

#2316

Ptr ca nu știu ce se întâmplă cu acei bani. Cum sunt gestionați, unde ajung.

(București, 2018-02-25)

#2317

Mi se pare aberant ceea ce se întâmpla cu aceasta taxa și ca suntem taxați in funcție de salariu,

(Bucuresti, 2018-02-25)

#2325

Nu sunt de acord cu ce face primarul.
sesizez faptul ca acest primar poate face orice isi doreste cu noi?

(BUCURESTI, 2018-02-26)

#2328

Mi se pare aberant sa platesc aceasta taxa la impozite. Se plateste lunar la intretinere. Eu am avut luni de zile in care nu am locuit acolo, dar gunoiul a fost incasat in avans! Imi restituie cineva lunile in care nu am folosit gunoiul?

(Bucuresti sect 4, 2018-02-27)

#2329

este o taxa abuziva. sediile sociale unde NU se desfasoara activitate, deci este virtual, oare pridhce gunoi?
o taxa mai ales incasata in mod fortat la ghiseele directiei pt impozite si taxe locale

(Bucuresti, 2018-02-27)

#2330

perfect de acord e o mare porcarie ce se intampla !

(Bucuresti, 2018-02-27)

#2333

Este bătaie de joc ce se întâmplă.

(Bucuresti, 2018-02-27)

#2340

Sunt impotriva taxei de salubritate!

(Bucuresti, 2018-02-28)

#2344

Nu sunt de acord sa platesc aceeasi taxa cu cei care locuiesc la curte...
Nu sunt de acord cu aceasta suprataxa deoarece nu domneste curatenia in sectorul meu asa cum se intampla in urma cu cativa ani

(Bucuresti, 2018-03-01)

#2348

Acesti bani incontinuare nu se vad in cresterea serviciilor de salubritate; nu la ridicarea gunoiului ma refer ci la curatenia strazilor; lataxesi impozite scrie ca sunt pentru aspirare strazi.............cand ati vazut sau veti vedea asa ceva pe strazile dinsectorul ??!!

(BUCURESTI, 2018-03-02)

#2350

Este ilegal si irațional ce se întâmpla cu taxa de salubrizare in sectorul 4. De ce trebuie sa plătească taxa de salubrizare o persoana juridică care nu are activitate la acel sediu? Cum produce gunoi daca nu are activitate??? Cum putem fi atât de îndobitociți încât sa dam buzna sa plătim o taxa aberanta. Si maniera de colectare este aberanta. Daca tot vor sa colecteze de la contribuabilii persoane juridice 960 Lei/an, nu pot trimite măcar o Înștiințare de plata??? Trebuie sa aflam de la alți locuitori ai sectorului, la o șueta???!

(Bucuresti, 2018-03-02)

#2352

Anulare taxă salubrizare încasată de D.I.T. L. Sector 4.Este strigator la cer daca ai un pfa cum sant eu cu activitate taxi deci nu am activitate in casa ci doar sediu sa platesti 960 lei pe an mi se pare hotie pe fata plus ca anul trecut am platit atat ca persoana fizica dar si ca pfa deci 2 taxe pt acelasi lucru.

(Bucuresti, 2018-03-03)

#2355

Este vadit nelegala intrucat incalca principiul poluatorul plateste. in fapt este o suprataxa stabilita discretionar, fara nicio legatura cu cantitatea de deseuri generata si pentru care oricum se plateste deja serviciul de salubritate fie direct, prin contract incheiat cu societatile abilitate, fie indirect, prin intermediul asociatiei de proprietari.

(bucuresti, 2018-03-06)

#2358

Noua taxa este este o aberatie din mai multe considerente:
1. Birocratie marita
2. Valoare mare pentru PF dai mai ales pentru PJ.
3. Diferentierea la PF in functie de venit...
4. Copii nu ar trebui sa plateasca.

Detin un site pt care am sediul social in sectorul 4. Cat gunoi face firma mea cu activitate virtuala?
Nu platesc nici o utilitate pe firma pt ca firma nu isi permite.

(Bucuresti, 2018-03-07)

#2360

M.... Baluță si toate puslamalele din spatele lui!!

(Bucharest, 2018-03-08)

#2362

Este un abuz. Indeosebi in cazul PFA si profesiilor libere, cuantumul este exagerat. HCL 9/2017 si HCL 95/2017 nu au fost clare; de acolo nu rezulta ca PFA-le si cei care exercita profesii libere sunt considerate persoane juridice!!!

(bucuresti, 2018-03-10)

#2364

Anulare taxă salubrizare încasată de D.I.T. L. Sector 4

(bucuresti, 2018-03-14)

#2365

Nu mi se pare corect o crestere asa de mare fata de anul trecut!
Pentru persoanele juridice este exagerat! Atata timp cat am declarat ca nu desfasor activitatea la sediu este incorect sa achit 80 ron ! Tinand cont ca beneficiezi de reducere pana la 31.03.2018, v-ati gandit ca vorbim de primele 3 luni ale anului in care factura la gaze vine destul de mult? Toata lumea este in impas financiar dupa sarbatori! Cine ar putea sa va dea taxele pe un an intrec cu o saptamana inainte de Sfintele Sarbatori de Pasti? Haideti sa fim mai umani!

(Bucuresti, 2018-03-14)

#2366

Semnez pentru ca este o bătaie de joc adresata locuitorilor sectorului 4 implementarea acestei taxe!! Semnez pentru ca nu mi se pare normal sa plătesc o taxa de salubritate pentru un copil sub un an care mai mult de 4 scutece pe zi nu murdărește! Semnez pentru ca nu mi se pare normal daca am firma la adresa de domiciliu sa plătesc suma aia nesimțită in condițiile in care nu prestez servicii la adresa respectiva!! Semnez pentru ca nu mi se par normale multe lucruri care se întâmpla in sectorul 4 de la noul mandat încoace. De asta semnez!!

(Bucureati, 2018-03-14)

#2374

stabilirea taxei de salubrizare pentru cei care au doar SEDIUL SOCIAL in sectorul 4 . fara a desfasura niciun fel de activitate in acest sector - la suma de 80 lei/lunar - este o hotie pe fata

(bucuresti, 2018-03-15)

#2376

semnez pentru anularea tazei de salubrizare incasata de D.I.T. L. sector 4

(Bucuresti, 2018-03-16)

#2377

Pentru ca asemenea lucru este de neconceput,nu se aduna gunoiul din spatiile verzi,de ce s-a marit taxa,daca nu -si fac cum trebuie meseria?

(Bucuresti, 2018-03-16)

#2379

Este o aberatie, un abuz facut de alesii sectorului 4.
Este ilegala !!!!

(Bucuresti, 2018-03-16)

#2381

Semnez petitia pentru ca nu mi se pare corect sa platesc aceasta taxa si nici legal.

(Bucuresti, 2018-03-16)

#2387

Nu sunt de acord cu acesta taxa, pt ca, firmele noastre nu desfasoara activitate la sediu.

(Bucuresti, 2018-03-17)

#2388

Anulare taxa salubrizare!

(Bucuresti, 2018-03-17)

#2390

S-a creat o nebunie cu aceasta taxa.Nu cred că este echitabil ca cei cu venituri peste 2000 să plătească diferențiat fata de cei cu venituri sub 2000 Ron

(Bucuresti, 2018-03-17)

#2391

Este un abuz ceea ce se intampla cu aceasta taxa.

(Bucuresti, 2018-03-18)

#2392

Nu consider necesara introducerea taxei in forma aprobata, nu cred ca fandurile sunt utilizate eficient, atata timp cat exista in fiecare an fonduri sa se inlocuiasca aceleasi borduri, sa se construiasca imprejmuiri (garduri) pentru parcela lacului Vacaresti, care, ca veni vorba, in nici 6 luni, au inceput sa rugineasca, sa se mute aproape anual refugii de tramvaie de o parte sau de alta a intersectiilor, sa ingroape si sa dezgroape de zeci de ori aceleasi cabluri, sau, de asemenea, sa existe parcele administrate de domeniul public unde dospeste gunoiul.
De asemenea, introducerea taxei de salubrizare pentru sedii sociale de societati comerciale (care nu sunt decat adrese la care se fac comuncarile legale catre respectivele entitati), mai mult, pentru societati comerciale fara activitate, este aberanta si abuziva.
Multumim edililor sectorului 4, faceti o treaba halucinant de buna.

(Bucuresti, 2018-03-18)

#2395

Este aberant de mare și ilegală!

(București,sector 4, 2018-03-18)

#2397

Este aberanta, este scumpa si nici nu beneficiem de curățenie pt sumele pe care le achitam!

(Bucuresti, 2018-03-18)

#2399

Semnez pentru ca de cand s-a luat aceasta hotarare, gunoiul nu mai este ridicat la timp; exista discriminare intre persoane fizice in functie de venituri.

(Bucuresti, 2018-03-19)