Examen National

Quoted post


Musafir

#4722

2016-06-30 11:04

La aceasta testare nationala au participat si fistii mei elevi .O eleva a lucrat atat de mult la matematica , tatal ei fiind profesor de matematica , a fost ilimpica in clasa a 6 si a 7 (locul III pe tara).Si culmea acum a gresit la acest subiect banal , dar a carui formulare a lasat loc de interpretare .....subiectele nu au fost imprimate color ca in imaginea pe care o dati d voastra pe net ....oare nu e normal ca acest copil sa se simta trist ca dupa atatia ani de munca sa piarda cateva sutimi pentru un exercitiu ambiguu....eu i am explicat ca sanatatea e mai importanta decat orice ..dar ..cum sa i explici unui copil care rezolva din pasiune si pentru a- i folosi in viitor ,....faptul ca 5 se afla pe ambele axe i -a derutat pe multi elevi! Cred ca pentru astfel de elevi nu ar fi corect sa nu li se acorde punctajul si pentru acest subiect!

Raspunsuri


Musafir

#4723 Re:

2016-06-30 11:05:19

#4722: -  

 Adica degeaba are ea scoala daca nu e descurcareata.Asta e,data viitoare mai multa atentie.


Musafir

#4726 Re:

2016-06-30 11:06:42

#4722: -  

 Dar este simplu, draga domn/doamna, fata, in ciuda meritelor sale si a muncii depuse, a gresit. Este trist, intr-adevar, dar asta nu inseamna ca un raspuns gresit ar trebui punctat. Diagrama a fost si asa suficient de clara.

mdionis

#4731 Re:

2016-06-30 11:10:14

#4722: -  

 Faptul ca 5 se afla pe ambele axe nu inseamna ca problema este ambigua, inseamna ca era necesar ca rezolvitorii ei sa dedice un timp de gandire nenul pentru a a atribui ei corect semnificatiile numerelor de pe abscisa si ordonata. Iar aceasta atribuire se putea face intr-un singur mod compatibil atat cu informatiile din text cat si cu analiza apriorica a situatiei prezentate. Imi pare sincer rau ca persoane altminteri capabile au abandonat bunul obicei al judecatului cu propriul lor cap la o problema atat de simpla, insa responsabilitatea le apartine in totalitate.