Examen National
Quoted post
Musafir |
#6492016-06-29 11:58Nu este posibil ca o diagrama banala de clasa 2-a sI nu de a 8-a sa nu poata fi figurata CORECT!!! Rugam Ministerul educatiei sa intreprinda cele necesare pentru a corecta aceasta nepermisa eroare, acordand PUNCTAJ MAXIM la acest subiect tuturor elevilor, indiferent daca au rezolvat cu 3 sau 8 acest subiect.!!! vEZI SI COMENTARIILE DE MAI JOS: <<< Mai mulţi profesori, elevi şi părinţi reclamă, pe buna dreptate, că cerinţa punctului 6 de la Subiectul I de la proba de Matematică din cadrul Evaluării Naţionale 2016 nu a fost corect formulată şi i-a indus în eroare pe candidaţi. >>> <<< Evaluarea Naţională MATEMATICA 2016: Controverse privind un subiect primit de elevi la proba de Matematică : Mai mulţi părinţi şi elevi spun că vor depune contestaţii la proba Matematică de la Evaluarea Naţională din cauza problemei 6 de la Subiectul I, care nu ar fi clar enunţată. În problema respectivă este dată o diagramă care prezintă repartiţia notelor obţinute la un test la matematică de elevii unei clase a VIII-a dintr-o şcoală. Cerinţa este următoarea: „Conform diagramei, numărul elevilor care au obţinut nota 5 la acest test este egal cu...”.>>> <<< Rezolvarea subiectelor la Matematică de la EVALUAREA NAŢIONALĂ 2016, cu profesoara Anca Davidescu de la Colegiul Naţional Bilingv „George Coşbuc” : Şi profesorii sunt de acord, avertizând că vor fi zeci de mii de contestaţii numai pe această temă.>>> <<< „Diagrama nu este complet enunţată pentru că nu se specifică în axa OX notele elevilor şi în axa OY, numărul de elevi. De aceea, unii elevi au citit invers diagrama şi nu le poţi cere în condiţii de examen să gândească ca un adult. Vor fi probabil zeci de mii de contestaţii pe acest subiect şi cel mai simplu ar fi să plece o notă de la Comisia Centrală de Examen către centrele de corectare prin care să li se ceară să acorde punctajul maxim prevăzut indiferent în ce mod au citit elevii diagrama”, a explicat profesorul Ştefan Vlaston pentru MEDIAFAX.----->>> <<<< „S-au încurcat!”, a explicat mama unul elev de la Colegiul Naţional Bilingv „George Coşbuc”. „Nu au înţeles exact cum se citeşte diagrama fiindcă nu era clar precizat care sunt notele şi care şir este numărul de elevi. Suntem câţiva care ne gândim să contestăm”, a spus aceasta.>>> |
Raspunsuri
Filotti Liviu |
#2811 Re:2016-06-29 16:51:56Diagrama este reprezentata corect. Insa raspunsul corect, singurul, adica 3 elevi cu nota 5, poate fi dat de elev daca priveste diagrama si legenda tasata cu atentie, discernamant si un pic de perspicacitate. Legenda, care este cat se poate de explicita (bare negre, ce sunt paralele cu axa verticala, reprezinta nr de elevi) face redundanta indicarea pe axe a marimilor respective. Alte observatii facute deja prin comentariile anterioare (note de la 1 la 10, imposibilitatea ca nota 3 sa fie obtinuta de 3 sau de 9 sau de 10 elevi??? daca axele ar fi citite invers etc.) conduc la acelasi raspuns corect, 3 elevi. Din pacate sunt si profi de mate care se pare ca sunt "depasiti" de problema... Sau au avut multi elevi la meditatii ce au dat raspunsul gresit la aceasta problema...? Precum dl Vlaston citat... Dr. Ing. L. F. |
DEMISIA IOHANNIS ȘI JUDECATORI CCR
Ilie Bolojan – președintele de care România are nevoie!
Salvăm Casa Dinu Lipatti
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Integrarea medicinilor traditionale si de stil de viata, in ingrijirile medicale
Mariti amenda pentru taierea copacilor din Bucuresti
Suspendarea celor 9 judecatori ai CCR
Repararea Căii Ferate Bârlad - Chiraftei
GRATIERE 2025
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
#FacemFilmAcasă
855 Creat: 2025-02-25
Intoarcerea Dnei Iulia
104 Creat: 2025-04-08
Petiție Națională pentru Reabilitarea Esteticii Politice: Cerința Minimei Demnități Vestimentare la Candidații Prezidențiali din România
134 Creat: 2025-04-07
GRATIERE 2025
14695 Creat: 2025-02-03
Trăim cu urșii, murim cu indiferența!
1481 Creat: 2025-03-31
În sprijinul introducerii Religiei-Cristianism-Ortodocie ca disciplină obligatorie în școlile din Bulgaria.
6647 Creat: 2025-02-13
Contestarea anularii listelor de bursieri din semestul doi al anului universitar 2024-2025 în cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza
39 Creat: 2025-04-08
Petiție împotriva abuzurilor comise de agenții imobiliari
29 Creat: 2025-03-30
Mutarea Orasului Podu Iloaiei din Iasi in Targoviste
13 Creat: 2025-04-08
Memoriu referitor la spectacolul de teatru "Prorocul Ilie"
208 Creat: 2025-03-31
INCHIDEREA DELFINARIULUI CONSTANTA! Abuzatorii de delfini!!!!
12 Creat: 2025-04-08
Petiție pentru Anularea Autonomiei Găgăuziei și Consolidarea Unității Naționale
861 Creat: 2025-03-30
Cetățenia română pentru soțul/soția cetățean străin care locuiește în diaspora
366 Creat: 2025-03-20
Petiție împotriva cardului național de identitate cu cip
57 Creat: 2025-04-06
Inregistrari cursuri CECCAR
73 Creat: 2025-04-03
SĂNĂTATEA – PRIORITATE NAȚIONALĂ
908 Creat: 2020-11-28
Salvăm Casa Dinu Lipatti
1934 Creat: 2025-03-20
Vrem PARC, nu parcare! Salvăm Parcul Central Nicolae Titulescu din Brașov
1840 Creat: 2025-03-20
Cerem menținerea liniei de zbor directe Nisa-Cluj | Demande de maintien du vol direct Nice-Cluj
966 Creat: 2023-08-20
Consolidarea suveranității a limbii române în Republica Moldova
15 Creat: 2025-04-05