Examen National

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National

...

#2801 Se vede de ce dau subiecte tot mai usoare...

2016-06-29 16:50

Nu inteleg ce logica au cei care considera 8 raspuns corect.Intradevar,un grafic este egal cu 0 daca nu are unitatile de masura pe abscisa si ordonata dar trebuie sa mai gandesti si logic,ca asta te invata matematica.Dupa logica celor care au scris 8,nota 3 cati elevi o obtineau? 5,9 sau 10 elevi?

 


Musafir

#2802

2016-06-29 16:50

Deoarece am vazut cerinta exercitiului si totodata si baremul...sunt dascal si nu pot admite greseli de acest gen , mai mult de atat , sa aud ca cei din minister nu vor cu niciun chip sa recunoasca ca au gresit. Prosti suntem cu totii oare? Bataia de joc a cui suntem noi si copiii pe care ii educam sa fie oameni, sa fie corecti, sa fie cinstiti ??? RUSINE INCOMPETENTILOR SI POLITICULUI CARE NE CONDUCE !!!!!

Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)

2016-06-29 16:51



Musafir

#2804

2016-06-29 16:51

Pentru dreptate !

Musafir

#2805 Re:

2016-06-29 16:51

#2791: Daniela Dinu -  

 Foarte urat. Ca esti agramata si "concluzia" ta e fireasca, in contextul dat.

In rest, foarte corect.

Deci "v-a" d-aci !


Musafir

#2806 Re:

2016-06-29 16:51

#2782: -  

 Bine zis


Musafir

#2807

2016-06-29 16:51

Nu le poti cere unor copii, in conditiile de stres cauzate de un examen sa gandeasca si sa rezolve o diagrana pe care su unii profesori de matematica au gresit-o la prima vedere a acestui subiect. Graficul nu a fost explicitat corect !!!! Nu cred ca asa se face difirenta intre un copil bun si unul mai putin bun la matematica. Daca tot vor sa incurce copiii, sa le dea subiecte care intr-adevar fac difetenta intre copiii pregatiti si ceilalti. Din pacate se aplica aceeasi metoda ca si pentru soferi: stau politisti pe stradutele laterale, ca sa "te prinda" in loc sa stea pe marile bulevarde si in intersectii. ....

Musafir

#2808

2016-06-29 16:51

Corectarea inadvertentelor la un examen national importantpentru viitorul copiilor.

Musafir

#2809

2016-06-29 16:51

Explicatia "nu exista nota 0" nu este fondata. Intr-Un grafic punctul 0 aparține ambelor axe. Punctul negru/albastru a derutat toți elevii. Dacă nu îl menționau, probabil nu am fi putut comenta. Plus ca acea diagrama nu este definita. Fiecare axa poate însemna orice. Nu se accepta gândirea pe ocolite, gen "e notat de la 1 la 10". Strict și la obiect.

Musafir

#2810

2016-06-29 16:51

Si mie mi se pare ambiguu...
Filotti Liviu
Ploiesti

#2811 Re:

2016-06-29 16:51

#649: -  

 Diagrama este reprezentata corect.

Insa raspunsul corect, singurul, adica 3 elevi cu nota 5, poate fi dat de elev daca priveste diagrama si legenda tasata cu atentie, discernamant si un pic de perspicacitate. Legenda, care este cat se poate de explicita (bare negre, ce sunt paralele cu axa verticala, reprezinta nr de elevi) face redundanta indicarea pe axe a marimilor respective. Alte observatii facute deja prin comentariile anterioare (note de la 1 la 10, imposibilitatea ca nota 3 sa fie obtinuta de 3 sau de 9 sau de 10 elevi??? daca axele ar fi citite invers etc.) conduc la acelasi raspuns corect, 3 elevi.

Din pacate sunt si profi de mate care se pare ca sunt "depasiti" de problema... Sau au avut multi elevi la meditatii ce au dat raspunsul gresit la aceasta problema...? Precum dl Vlaston citat...

Dr. Ing. L. F.

Ann

#2812 Re:

2016-06-29 16:51

#2777: -  

 Corect!

Prof. Miron Andrei

#2813 Re: Subiectul a fost ok

2016-06-29 16:52

#4: Anon -  

 Nu inteleg de ce toata lumea comenteaza ca a fost ambigua diagrama, desi sunt 4 argumente pentru care a fost perfect normala.

1. Notele sunt de la 1 la 10 nu de la 0 la 8

2 Daca era sa numaram in felul in care ar fi daca erau 8 elevi, ar iesi ca in clasa sunt vreo 50 de elevi.

3. Anul trecut s-a dat la fel

4. Dungile negre erau cu elevii si mergeau pe verticala, deci la numere trebuia sa ne uitam pe axa verticala, cea a ordonatelor.


Musafir

#2814

2016-06-29 16:52

Nu e corect
Nicusor

#2815 Re:

2016-06-29 16:52

#1: -  

 Ce e inadmisibil? Ca un elev de clasa a opta nu stie ca nu exista nota 0? Sau daca nu ca orice elev (care a lucrat cateva teste care contin astfel de diagrame) stie ca INTOTDEAUNA au fost prezentate toate notele! Adica pana la nota 10.. Asa si mie sa imi fie punctat ca din cauza emotiilor am gresit la exercitiul 5.. Si asa sunt toti multumiti si ma apropiu si de obiectivul meu.


Musafir

#2816 Re: Se vede de ce dau subiecte tot mai usoare...

2016-06-29 16:52

#2801: ... - Se vede de ce dau subiecte tot mai usoare... 

 Logica viitorului Romaniei.

Tinerii frumosi si liberi. Bonus: prosti de bubuie.

profesor matematica

#2817

2016-06-29 16:52

Orice diagrama trebuie sa aiba specificate clar semnificatia axei orizontale si a celei verticale ! In timpul unui examen national nu este admisibil ca elevul sa  ghiceasca semnificatia lor! Incompetenta crasa la MINISTERUL EDUCATIEI !


Musafir

#2818

2016-06-29 16:53

Comunicatul ministerului este o mizerie. Ei "presupun" o anumita variabila. Eu consider ca sunt doua variabile, numarul de copii si notele acestora. Vreau sa primesc o contrazicere argumentata MATEMATIC.


Musafir

#2819

2016-06-29 16:53

persoanele de decizie sa se trezeasca odata.
cum au derutat astazi absolventii claselor VIII-a,asa suntem derutati noi,toti contribuabili si cetateni ai acestei tari.
si pe urma ne miram ca se goleste tara,si plec tinerii.
insistam sa se modifice baremul de corectare la matematica,si sa admite si rezultatul 8 ,ce deriva din rezolvarea problemei subiectului I. pct 6,prezentat cu deficiente lingvistice,tocmai de cei care ar trebui sa fie exemple in fata tinerilor.

Musafir

#2820 28

2016-06-29 16:53

Aceasta petitie merge la Minister?


Musafir

#2821

2016-06-29 16:53

Nedreptate!! Muie MEN.

Musafir

#2822 Re:

2016-06-29 16:53

#11: Musafir -  

 invata sa scrii boule


Musafir

#2823 Programa scolara clasa a 8a

2016-06-29 16:53

CNEE informeaza, intr-un comunicat de presa, ca exercitiul evalueaza competenta Analizarea unor situatii practice cu ajutorul elementelor de organizare a datelor, competenta formata/dezvoltata in cadrul unitatii de invatare "Elemente de organizare a datelor", clasa a VII-a, prezenta in programa pentru Evaluarea nationala pentru absolventii clasei a VIII-a.

CNEE sustine: "Itemul este complet formulat, enuntul este clar, fara ambiguitati si permite un singur raspuns corect.

Stim multi ( elevi si parinti) raspunsul corect (3) insa intrebarea ramane fara raspuns pana acum:

Cum au invatat  elevii de clasa a 7 a (conform programei mai sus precizate de minister) sa construiasca sau sa interpreteze diagrame fara sa precizeze clar coordonatele?


Musafir

#2824

2016-06-29 16:53

Subiectele trebuie formulate clar, fara ambiguitati...

Musafir

#2825

2016-06-29 16:53

Formularea exercitiului 6 era neclara